abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 augustus 2017 @ 10:45:05 #1
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_173274118
Vraagje: ik heb tv en internet via Vodafone Thuis, tegenwoordig T-mobile. Vanaf de router loopt er een hdmi kabel naar een kastje voor de tv, wat weer aangesloten is op de tv.

Nu wil ik graag de tv op een andere plek zetten in huis, maar daar kan fysiek geen kabel naartoe. Het lijkt mij dat het mogelijk moet zijn om het signaal via een zender en ontvanger te versturen, maar daar heb ik geen kaas van gegeten.

Iemand een idee hoe ik het makkelijkst dit kan oplossen en wat ik nodig heb?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_173274261
Koop een draadloze verbindingsset. Google maar eens op die term.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2017 10:54:06 ]
pi_173274963
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:45 schreef goed_volk het volgende:
Vraagje: ik heb tv en internet via Vodafone Thuis, tegenwoordig T-mobile. Vanaf de router loopt er een hdmi kabel naar een kastje voor de tv, wat weer aangesloten is op de tv.
Weet je zeker dat de kabel van router naar digitale ontvanger HDMI is en geen ethernet? Ethernetkabels laten zich prima leggen, bijvoorbeeld onder de plint, op de plint in een klein kabelgootje, of door de kruipruimte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 20-08-2017 11:42:49 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:43:52 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_173285026
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Weet je zeker dat de kabel van router naar digitale ontvanger HDMI is en geen ethernet? Ethernetkabels laten zich prima leggen, bijvoorbeeld onder de plint, op de plint in een klein kabelgootje, of door de kruipruimte.
Ja, dat weet ik zeker.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_173286189
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:43 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik zeker.
Weet je het héél, héél zeker?


HDMI


Ethernet (utp)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 20 augustus 2017 @ 19:43:32 #7
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_173286199
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 19:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Weet je het héél, héél zeker?
* goed_volk gaat nog eens heel goed kijken...

-edit- Fuck. Je hebt helemaal gelijk! Is toch een utp..... [/schaammodus]
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_173286248
Nou, ethernet kan je redelijk via je stopcontact laten lopen met daarvoor bestemde setjes, maar het leggen van een ethernetkabeltje is een fluitje van een cent en geeft eigenlijk altijd een goede, stabiele verbinding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')