abonnement Unibet Coolblue
pi_173274451
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

over geloof ben ik heel kort , daar doe ik niet aan mee .... ik doe me werk en meer niet
En daarbij er komt maar heel zelden voor dat er minder jarige drank komen drinken ..
vaak zijn het klanten van gemeente en woningbouw

En nee ik heb nog mensen naast me die daar weer verantwoordelijk voor zijn ..
en vaak als dat soort dingen gebeuren ben ik er niet bij dat is savonds
Maar je bent een soort van decaan? Zit er een link naar geloof? Met wie heb je te maken?
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:10:02 #152
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173274494
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hij/zij geeft dat niet aan bij het solliciteren. Dan heb je een probleem als winkel. Net als iemand die ineens een hoofddoek gaat dragen.
NEE want bij een sollicitatie wordt er heel vaak gevraagd : is er nog iets wat jou werk kan belemmeren ?
of iets wat je niet mag of kan ?

Als ze dan zwijgen is het voor de winkel al reden tot ontslag , omdat ze bij hun sollicitatie niet de waarheid hebben gesproken of iets verzwegen wat ze wel hadden moeten zeggen , daar kan je dan achter af niet over komen klagen

Daarom vraag ik vaak door bij mensen , vele worden wel moe van mijn vragen vragen , maar ik wil gewoon alles weten voor dat ik er aan begin en niet achter een hoop shit over mij heen krijgt
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173274505
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het moet niet gekker worden met dat debiele kutvolk.
Het is geen volk. Daarnaast zijn er veel echt leuke moslims. In het westen ontspoort een bepaalde groep.
pi_173274522
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die medewerker geen fles drank durft aan te raken zit hij gewoon op de verkeerde plek.

Klaar.
Ja, dan zou ik hem niet achter de kassa zetten idd. Volgende vraag is natuurlijk: mag hij wel de Schültenbrau traytjes met een pompwagentje bijvullen van zijn geloof hè? Wat één van de minst populaire werkjes is in de Aldi. Lijkt me dan dat dat net zo goed niet mag.
Dus ja, dan zou ik me afvragen wat je aan deze medewerker hebt als bedrijfsleider van een Aldi.

Punt bij de Aldi is ook dat niemand echt een vaste plaats heeft, zoals bijvoorbeeld in een Appie. En je zit ook nooit achter een zelfde kassa als je al achter een kassa zit. Dus dat is sws heel lastig, want als hij morgen aan kassa 1 zit bij wijze van spreke en overmorgen aan kassa 3, dan moet-ie steeds dat briefje meenemen naar een andere kassa. En hij kan ook nooit achter de kassa zitten als er maar 1 kassa opengaat, omdat er weinig klanten zijn.
I´m back.
pi_173274530
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:10 schreef RAVW het volgende:

[..]

NEE want bij een sollicitatie wordt er heel vaak gevraagd : is er nog iets wat jou werk kan belemmeren ?
of iets wat je niet mag of kan ?

Als ze dan zwijgen is het voor de winkel al reden tot ontslag , omdat ze bij hun sollicitatie niet de waarheid hebben gesproken of iets verzwegen wat ze wel hadden moeten zeggen , daar kan je dan achter af niet over komen klagen

Daarom vraag ik vaak door bij mensen , vele worden wel moe van mijn vragen vragen , maar ik wil gewoon alles weten voor dat ik er aan begin en niet achter een hoop shit over mij heen krijgt
Ik vraag ook door. Maar dat mag eigenlijk al niet. Dan ben je bezig met iemands haar/zijn prive leven.
pi_173274538
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waar staat overigens dat religie hier iets mee te maken heeft? Ik begrijp dat de echte reden is dat de kassier nog geen 18 is.
Waar lees je dat?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_173274551
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 09:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het was een tijd geleden een punt bij de AH. Daar ging men ook geheel mee in de eis en zou passend werk vinden.
Hoe is dat afgelopen? Is ze nu vakkenvuller?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_173274552
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:12 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Goeie vraag, ik heb het namelijk niet kunnen vinden, heb wel gezocht.
I´m back.
pi_173274562
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dan zou ik hem niet achter de kassa zetten idd. Volgende vraag is natuurlijk: mag hij wel de Schültenbrau traytjes met een pompwagentje bijvullen van zijn geloof hè? Wat één van de minst populaire werkjes is in de Aldi. Lijkt me dan dat dat net zo goed niet mag.
Dus ja, dan zou ik me afvragen wat je aan deze medewerker hebt als bedrijfsleider van een Aldi.

Punt bij de Aldi is ook dat niemand echt een vaste plaats heeft, zoals bijvoorbeeld in een Appie. En je zit ook nooit achter een zelfde kassa als je al achter een kassa zit. Dus dat is sws heel lastig, want als hij morgen aan kassa 1 zit bij wijze van spreke en overmorgen aan kassa 3, dan moet-ie steeds dat briefje meenemen naar een andere kassa. En hij kan ook nooit achter de kassa zitten als er maar 1 kassa opengaat, omdat er weinig klanten zijn.
Dan weet je dus tevoren dat je er niet moet gaan werken. Maar daar heeft men maling aan. De problemen starten later. Dat doet iemand bewust.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:14:42 #160
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173274583
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:55 schreef RAVW het volgende:

[..]

Door het aan minderjarige te verkopen :-)
dat kan heel veel schade opleveren aan de zaak als die elke dag met een 10.000 euro aan boetes moet betalen omdat ze verkopen aan minder jarige.

en daarbij het verkopen van "gif"is in mijn ogen net zo fout als iemand die het koop en gebruikt

waarom is het verbod op harddrugs verkoop ?
en niet op drank en rookwaar ?
Okay, was kennelijk fakenews dat het om leeftijd gaat. Maar

Is het voor minderjarigen te moeilijk om te weigeren aan leeftijdsgenoten te verkopen?

Gif niet verkopen, akkoord, maar dan aan niemand, volwassen of niet.
Zou je eerder een Zweeds systeem met staatswinkels willen of totale drooglegging (wat aantoonbaar niet werkt)?
pi_173274594
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hij/zij geeft dat niet aan bij het solliciteren. Dan heb je een probleem als winkel. Net als iemand die ineens een hoofddoek gaat dragen.
Ik vind het wel vreemd dat een gedeelte per se naar Engeland wil gaan. Het was gisteren nog op het nieuws dat een groep vluchtelingen weigerde om asiel aan te vragen in België en naar Engeland wouden gaan. Als je daadwerkelijk op de vlucht bent voor oorlog zou je je ook genoegen moeten nemen met eten en onderdak in een land zoals België. De moslimpopulatie in Engeland en Wales is in de laatste tien jaar verdubbeld en het zijn vaak jonge mannen die naar Europa komen. Ik heb er op mijn zachts gezegd soms wel twijfels bij.
pi_173274612
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Okay, was kennelijk fakenews dat het om leeftijd gaat. Maar

Is het voor minderjarigen te moeilijk om te weigeren aan leeftijdsgenoten te verkopen?

Gif niet verkopen, akkoord, maar dan aan niemand, volwassen of niet.
Zou je eerder een Zweeds systeem met staatswinkels willen of totale drooglegging (wat aantoonbaar niet werkt)?
Alinea twee. Dat lijkt mij wel. Toch werkt het redelijk. Ik zie nooit iemand krijsen bij de AH tegen een leeftijdsgenoot omdat iemand alcohol wil kopen.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:16:21 #163
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173274620
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je bent een soort van decaan? Zit er een link naar geloof? Met wie heb je te maken?
het is heel lastig ik ben congierge maar ( puur op het pand en het verzorgen van koffie thee ) en het wegwijs maken van nieuwe mensen en klanten zeggen waar ze moeten wezen

Ik ben gedetacheerd vanuit de gemeente daar .. ( 6 jaar al ) (WSW beleid ) :-(
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2017 @ 11:16:48 #164
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_173274626
Wat is het volgende?
Schoonmakers die principieel geen toiletten doen? :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_173274635
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:15 schreef Elementair het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd dat een gedeelte per se naar Engeland wil gaan. Het was gisteren nog op het nieuws dat een groep vluchtelingen weigerde om asiel aan te vragen in België en naar Engeland wouden gaan. Als je daadwerkelijk op de vlucht bent voor oorlog zou je je ook genoegen moeten nemen met eten en onderdak in een land zoals België. De moslimpopulatie in Engeland en Wales is in de laatste tien jaar verdubbeld en het zijn vaak jonge mannen die naar Europa komen. Ik heb er op mijn zachts gezegd soms wel twijfels bij.
Dat naar Engeland willen is heel erg vreemd. Dat heb ik ook al vaker aangegeven. Dan heb je het niet over mensen die op de vlucht zijn. Ik begrijp ook niet wat men er wil. Dan zit je illegaal op een eiland.
pi_173274636
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan weet je dus tevoren dat je er niet moet gaan werken. Maar daar heeft men maling aan. De problemen starten later. Dat doet iemand bewust.
Zijn zoveel praktische problemen in ieder geval, dat ik als bedrijfsleider zou zeggen: ik kan je niet aannemen. Ik bedoel je kunt hem ook niet inzetten bij de emballage, vermoed ik. Even afgezien van het feit dat, zoals ik hierboven al aangeef, medewerkers van de Aldi allround inzetbaar dienen te zijn.
I´m back.
pi_173274650
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:16 schreef RAVW het volgende:

[..]

het is heel lastig ik ben congierge maar ( puur op het pand en het verzorgen van koffie thee ) en het wegwijs maken van nieuwe mensen en klanten zeggen waar ze moeten wezen

Ik ben gedetacheerd vanuit de gemeente daar .. ( 6 jaar al ) (WSW beleid ) :-(
Bijzonder. Maar wat is de functie van die plek?
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:18:19 #168
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173274654
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik vraag ook door. Maar dat mag eigenlijk al niet. Dan ben je bezig met iemands haar/zijn prive leven.
wat is er mis met vragen wat zij wel of niet kan op het werk ??

dat is geen prive...

en trouwen tegenwoordig word je alleen maar aangenomen als je Facebook heb zo dat ze dan kunnen zien wat voor persoon je bent :-)
anders heb je wat te verbergen , in je prive komen ze al heel snel tegenwoordig

anders wordt het toch lastig over hobby's praten en dat soort dingen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173274659
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn zoveel praktische problemen in ieder geval, dat ik als bedrijfsleider zou zeggen: ik kan je niet aannemen. Ik bedoel je kunt hem ook niet inzetten bij de emballage, vermoed ik. Even afgezien van het feit dat, zoals ik hierboven al aangeef, medewerkers van de Aldi allround inzetbaar dienen te zijn.
Maar dat weet je niet als je iemand aanneemt.
pi_173274670
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:18 schreef RAVW het volgende:

[..]

wat is er mis met vragen wat zij wel of niet kan op het werk ??

dat is geen prive...

en trouwen tegenwoordig word je alleen maar aangenomen als je Facebook heb zo dat ze dan kunnen zien wat voor persoon je bent :-)
anders heb je wat te verbergen , in je prive komen ze al heel snel tegenwoordig

anders wordt het toch lastig over hobby's praten en dat soort dingen
Je mag over de prive sfeer niet echt vragen stellen. Ik zou ook iemand die tegen homo's is niet aannemen. Maar je mag niet vragen hoe iemand denkt.
pi_173274676
Ok zou me kunnen voorstellen dat je een onzeker 16-jarig kassameisje niet in een situatie wil laten komen dat ze een bullebak onder 18 alcohol moet weigeren. Maar ALS het om religie gaat leg ik kilo's varkensvlees met de verpakking half open op de band
Racist
pi_173274685
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:19 schreef Toga het volgende:
Ok zou me kunnen voorstellen dat je een onzeker 16-jarig kassameisje niet in een situatie wil laten komen dat ze een bullebak onder 18 alcohol moet weigeren. Maar ALS het om religie gaat leg ik kilo's varkensvlees met de verpakking half open op de band
Waarom zou je de verpakking open maken?
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:20:49 #173
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_173274693
Ik weiger ook om alcohol van de Aldi af te rekenen :r

Het doet me denken aan de weigerambtenaren van x jaar geleden. Bij elke functie horen bepaalde taken, ook taken die minder leuk zijn. Bevalt het je niet zoek dan wat anders.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_173274701
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weiger ook om alcohol van de Aldi af te rekenen :r

Het doet me denken aan de weigerambtenaren van x jaar geleden. Bij elke functie horen bepaalde taken, ook taken die minder leuk zijn. Bevalt het je niet zoek dan wat anders.
Dat weigeren een huwelijk te sluiten. Dat ging ook maar zo in de doofpot.
pi_173274709
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar dat weet je niet als je iemand aanneemt.
Nou ja, deze man heeft daar niet naar gevraagd. Maar dat is weer een leermomentje dus. Als meer moslims de kolder in hun kop krijgen op deze manier dan zal dat wel een staccato vraag worden bij een sollicitatiegesprek wrs.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')