abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:26:43 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173448876
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus
* Hij kocht een mes
* Hij stak zichzelf per ongeluk met dat mes een paar minuten later
* En belde onmiddellijk de politie met een valse aangifte

Was dat wel 'per ongeluk ' ?
Ik snap je vraag niet. Of is deze retorisch?
pi_173449137
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet. Of is deze retorisch?
wel en niet retorisch
Ik geloof dat "per ongeluk" niet
Maar dat het onzin is kan ik niet bewijzen... dus is het vraagteken gerechtvaardigd

Een beetje klunsen met een mes, net gekocht, dat kan.
Per ongeluk in je hand steken.... dat kan ook....
Maar dan direct de politie bellen met een bullshitverhaal......... ???
Wat zou de reden daarvoor kunnen zijn ?
Een vooropgezet plan om aandacht te krijgen..... de emoties in het land op te fokken?
Ga het internetverleden van de man na...... hoe denkt hij over ras en alt-right.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 20:35:25 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173449157
misschien kocht hij dat mes per ongeluk?

hij wilde eigenlijk een deoroller .. dat was ff schrikken na het douchen!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:39:47 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173449281
Kan op zich wel per ongeluk geweest zijn, dat hij als de debiel die hij klaarblijkelijk is, zichzelf wist te snijden met het openen van zo'n hard-plasticen moeilijke verpakking met het mes erin oid. Denk niet dat we de waarheid zullen te weten komen, afgezien van dat hij loog.
pi_173449621
quote:
Damn, ben ik in getrapt. Misleid door z'n laconieke houding...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173450944
Het hele verhaal kan nog steeds waar zijn als hij zelf een antifascist is die zichzelf vanwege zijn kapsel voor nazi heeft aangezien.
pi_173451069
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het hele verhaal kan nog steeds waar zijn als hij zelf een antifascist is die zichzelf vanwege zijn kapsel voor nazi heeft aangezien.
Zo verknipt zijn ze wel...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 21:40:54 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173451201
of hij schaamt zich gewoon dat hij zich zelf als een debieltje in zijn hand heeft lopen prikken en heeft daar een cool verhaal over op facebook op gehangen wat is gaan sneeuwballen

beetje dommig maar geen sluimerende extremist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173452187
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 04:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is denk ik ook niet waar

als iemand iets verschrikkelijks heeft gevonden en dat hier komt melden met een 'dit gaat de linkse media ja niet vertellen!!1!' dan is daar 9 van de 10 keer een 'normale' mainstream bron voor te vinden

het is gewoon niet zo heel verschrikkelijk allemaal, brandbrieven aan nertsenboerderijen enzo
Klein voorbeeld: Pegida houdt een vreedzame demonstratie. Antifa en consorten, besluiten om op hetzelfde moment een tegendemonstratie te houden en de fysieke confrontatie met Pegida en de politie aan te gaan.. De demonstranten die bij deze ongeregeldheden worden opgepakt, zijn, allemaal/voor het overgrote deel, linkse tegendemonstranten(Antifa en consorten)..

Maar in de kranten staat de kop: 'arrestaties bij Pegida demonstratie'..

Dat de arrestanten linkse tegendemonstranten waren, dat de linkse tegendemonstranten de vreedzame demonstratie van Pegida met geweld kwamen verstoren, blijkt niet uit de kop.. Veel mensen lezen enkel de kop (en daar zijn die kranten zich heel erg bewust van), waardoor die mensen dus een vertekend beeld van de werkelijkheid krijgen..
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:11:58 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173452241
ja als alles in de kop zou passen dan zou je hele rare kranten krijgen

maar het bleek in dat voorbeeld dus wel uit het artikel?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173454519
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:47 schreef sp3c het volgende:
ik ben dan niet zo bang voor "broeiend extremisme in Nederland" maar ik denk wel dat je het probleem dat een heleboel mensen hebben met (met name jonge) moslims niet met een 'joh die gasten zijn toch gek' in het hokje extreem rechts kunt duwen
Tuurlijk zijn die mensen niet extreem rechts, iedereen wordt tegenwoordig veel te makkelijk weggezet als extreemrechts wanneer je iets hebt tegen de islam en kansloze economische migranten, dat slaat nergens op.
quote:
ik betrapte zelfs mijn moeder er laatst op dat ze zuchtend het journaal wegklikte na een lichtgetint incidentje, 'het zal toch weer eens niet een ... :N'

en dat is de liefste persoon ter wereld, altijd PvdA gestemd, Wouter Bos fanclub alles
Hoezo zelfs je moeder ?
Heeft ze nu pas "opsporing verzocht" ontdekt ? Heeft ze de criminaliteitsstatistieken decennia genegeerd ?
pi_173454684
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef sp3c het volgende:
ja als alles in de kop zou passen dan zou je hele rare kranten krijgen

maar het bleek in dat voorbeeld dus wel uit het artikel?
Een meer accurate kop zou zijn: 'Antifa verstoord vreedzame demonstratie Pegida' of 'Antifa demonstranten gearresteerd bij demonstratie Pegida'..

In de artikelen wordt, tussen neus en lippen door, wel vermeld dat de arrestanten linkse tegendemonstranten waren, hoewel de nadruk ook daar, onterecht, op Pegida wordt gelegd.

Maar de meeste mensen lezen enkel de kop van een artikel en baseren daar hun mening op, en dat weten de redacteuren die de kop kiezen, maar al te goed.. Ze kiezen er bewust voor om Pegida ipv de tegendemonstranten/Antifa in de kop te benoemen.. Dat is gewoon framing..
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:35:03 #263
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173457947
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het hele verhaal kan nog steeds waar zijn als hij zelf een antifascist is die zichzelf vanwege zijn kapsel voor nazi heeft aangezien.
Zou eerder zoiets vermoeden:



Of geen intentie, gewoon alleen extreme domheid. Maar hey, wat jij zegt zou theoretisch natuurlijk kunnen.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:39:13 #264
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173458021
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jamaarjamaaarjamaaaaar die andere...
Kinderachtig weer.

antifa laat zich overal uit en werkt als de katalysator op het geweld van de laatste tijd. De mindset hadden ze al, nu hebben ze een smoes erbij.
Antifa zijn inderdaad een stel teringlijers met hun door bandana's bedekte gezichten. Maar toch adviseer ik je even het aantal dodelijke slachtoffers van Dylan Roof en James Fields te vergelijken met het aantal dodelijke slachtoffers door toedoen van Antifa.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173458458
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:39 schreef Falco het volgende:

[..]

Antifa zijn inderdaad een stel teringlijers met hun door bandana's bedekte gezichten. Maar toch adviseer ik je even het aantal dodelijke slachtoffers van Dylan Roof en James Fields te vergelijken met het aantal dodelijke slachtoffers door toedoen van Antifa.
Jamaardeander.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:17:44 #266
307622 Perox
(niet de echte)
pi_173458521
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jamaardeander.
Precies! Stop daar dan ook eens mee!
:D
pi_173458588
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou eerder zoiets vermoeden:

[ afbeelding ]

Of geen intentie, gewoon alleen extreme domheid. Maar hey, wat jij zegt zou theoretisch natuurlijk kunnen.
Ik lees nu dat hij niet direct de politie waarschuwde. Een fout bericht eerder dus.
Dan is jouw idee meer aannemelijk.
quote:
But the officers who responded found it odd that Witt’s impulse was not to call the authorities, Sheridan Police Chief Mark Campbell told The Washington Post on Monday. Rather, the 26-year-old phoned his grandmother.

No one else had called 911 to report the attack, Campbell noted, and police could locate no other witnesses.
(...)

Sheridan Police investigated Witt’s case as a possible hate crime, cognizant of the national discussion born from Charlottesville, Campbell said.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.1de5403e85d8
pi_173463287
quote:
One of the oldest and largest neo-nazi sites on the internet, the white supremacist chatroom Stormfront, has been thrown off the open web by its hosting provider.
Stormfront has been described by the anti-hate group Southern Poverty Law Center as the “murder capital of the internet”. The group pointed out that “registered Stormfront users have been disproportionately responsible for some of the most lethal hate crimes and mass killings since the site was put up in 1995. In the past five years alone,
Stormfront members have murdered close to 100 people.
https://www.theguardian.c(...)-civil-rights-action

Dat vetgedrukte. Dat moeten ze wel onderbouwen.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:08:17 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_173463601
100 lijkt me veel, alhoewel het een grote site is dus zou kunnen, maar mensen als Dylan Roof waren inderdaad zeker actieve gebruikers op Stormfront.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173463962
Als je even doorklikt kom je op het rapport van het SPlC uit. Rapport komt uit 2014, staan alle moorden van Stormfront gebruikers in vermeld. Onder die 100+ moorden vallen dus ook de 77 moorden door Breivik.

https://www.splcenter.org/20140401/white-homicide-worldwide
pi_173464897
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:08 schreef speknek het volgende:
100 lijkt me veel, alhoewel het een grote site is dus zou kunnen, maar mensen als Dylan Roof waren inderdaad zeker actieve gebruikers op Stormfront.
Breivik ook toch ?
77 doden
Als hem meetelt dan kom je wel tot 100
pi_173464924
Stormfront offline? ;(

Ik vond het juist leuk om daar om de zoveel tijd even te lachen.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:04:49 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173465972
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:53 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die mensen niet extreem rechts, iedereen wordt tegenwoordig veel te makkelijk weggezet als extreemrechts wanneer je iets hebt tegen de islam en kansloze economische migranten, dat slaat nergens op.
sommigen wel natuurlijk maar ik zou het niet per definitie die kant op gooien

quote:
[..]

Hoezo zelfs je moeder ?
Heeft ze nu pas "opsporing verzocht" ontdekt ? Heeft ze de criminaliteitsstatistieken decennia genegeerd ?
nee dan zou ze niet 'weer' zeggen he, dat suggereert dat ze er al eerder over gehoord heeft

zelfs mijn moeder omdat ze superlief is tegen iedereen en niet bang voor de duivel en PvdA stemt ... dus het tegenovergestelde van een rechtsextremist

daarom denk ik dat je het niet puur in dat kleine hokje kunt plaatsen he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:05:03 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173465977
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een meer accurate kop zou zijn: 'Antifa verstoord vreedzame demonstratie Pegida' of 'Antifa demonstranten gearresteerd bij demonstratie Pegida'..

In de artikelen wordt, tussen neus en lippen door, wel vermeld dat de arrestanten linkse tegendemonstranten waren, hoewel de nadruk ook daar, onterecht, op Pegida wordt gelegd.

Maar de meeste mensen lezen enkel de kop van een artikel en baseren daar hun mening op, en dat weten de redacteuren die de kop kiezen, maar al te goed.. Ze kiezen er bewust voor om Pegida ipv de tegendemonstranten/Antifa in de kop te benoemen.. Dat is gewoon framing..
maar het artikel legde het wel gewoon goed uit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173474602
quote:
Pelosi reiterates need for ‘peaceful’ protest without mentioning antifa, Berkeley violence
California Democrat accused of inflaming protesters over ‘white supremacist rally’

House Minority Leader Nancy Pelosi broke her silence on last weekend’s Berkeley mayhem by emphasizing the importance of peaceful protest without actually mentioning the antifa or other leftist groups behind the violence.

In response to a request for comment on the melee, a spokesman for the California Democrat sent a one-line email late Monday to The Washington Times.

“Leader Pelosi has always emphasized the importance of ‘peaceful’ in the right to peaceful protest,” said Pelosi spokesman Taylor Griffin.

The response comes after Mrs. Pelosi was accused of inflaming leftist protesters by describing the Patriot Prayer’s Freedom Rally in San Francisco as a “white supremacist rally,” despite the denials of organizer Joey Gibson, who ultimately cancelled the Saturday event over fears of antifa violence.

“From the start, I have had grave concerns about the public safety hazard the National Park Service would create by permitting a white supremacist rally in the middle of a park for families and children,” Mrs. Pelosi said last week in a statement.
http://www.washingtontime(...)aceful-protest-with/
quote:
Pelosi condemns 'anitfa' after Berkeley clashes

House Minority Leader Nancy Pelosi (D-Calif.) on Tuesday condemned the 'antifa' protesters who clashed with President Trump supporters in Berkeley, Calif. Sunday.

"Our democracy has no room for inciting violence or endangering the public, no matter the ideology of those who commit such acts," Pelosi said in a statement. "The violent actions of people calling themselves antifa in Berkeley this weekend deserve unequivocal condemnation, and the perpetrators should be arrested and prosecuted."
http://thehill.com/homene(...)ter-berkeley-clashes
A Dartmouth antifa expert was disavowed by his college president for ‘supporting violent protest,’ angering many faculty
https://www.washingtonpos(...)m_term=.2251362438f5
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')