abonnement Unibet Coolblue
pi_173270168
Als je Ziggo alles in 1 combineert met een Vodafone mobiel abbo, krijg je oa dubbele MB's en een gratis tvpakket zoals Ziggo Sport.

Als ik het kleinste sim only abonnement neem van 11¤ krijg ik dus 1GB en thuis gratis Ziggo Sport.

Best leuk, of mis ik een addertje onder het gras?
.
pi_173270429
Ik denk dat je wat hebt gemist. Doe hier de check om te zien of je in aanmerking komt, en zo ja, wat de voorwaarden zijn.
pi_173270741
klopt allemaal
pi_173272220
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:33 schreef Fer het volgende:
Als je Ziggo alles in 1 combineert met een Vodafone mobiel abbo, krijg je oa dubbele MB's en een gratis tvpakket zoals Ziggo Sport.

Als ik het kleinste sim only abonnement neem van 11¤ krijg ik dus 1GB en thuis gratis Ziggo Sport.

Best leuk, of mis ik een addertje onder het gras?
Yo.

Ja, het Sim Only abonnement van ¤11 p/m voldoet al voor Vodafone.

Bij Ziggo moet je minimaal 30 mb/s internet hebben en natuurlijk digitale televisie. Vaste telefonie is niet per se nodig.

Alle Connect & Play abonnementen voldoen dus. (Ook Connect & Play Start van 46.50 p/m) En ja, dan krijg je dus 1GB data, Ziggo Sport Totaal als gratis benefit en nog internetbeveiliging voor maximaal twintig apparaten.
pi_173273367
Ziggo 3-in-1 100MB al jaren en ik wilde een Start M pakket van 1GB aanschaffen van Vodafone, dus volgens mij klopt het. Dochter heeft nu Simyo prepaid, maar met data kost het nu ook al minimaal 10¤ in de maand.

Net ingelogd op Mijn Ziggo, krijg de aanbieding gelijk te zien, dus zal wel kloppen. Maar ben van nature een beetje sceptisch op beide partijen, vaak zijn ze te duur en met korting ook nog steeds.
.
pi_173273630
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 09:39 schreef Fer het volgende:
Ziggo 3-in-1 100MB al jaren en ik wilde een Start M pakket van 1GB aanschaffen van Vodafone, dus volgens mij klopt het. Dochter heeft nu Simyo prepaid, maar met data kost het nu ook al minimaal 10¤ in de maand.

Net ingelogd op Mijn Ziggo, krijg de aanbieding gelijk te zien, dus zal wel kloppen. Maar ben van nature een beetje sceptisch op beide partijen, vaak zijn ze te duur en met korting ook nog steeds.
ik ben van de week ook overgestapt naar Vodafone en ik heb ook Ziggo
Nog voordat ik mijn simkaart in huis had kon ik al de extra tv kanalen regelen.

En als je nog een friends and family code bij Vodafone hebt krijg je nog eens extra korting
pi_173282749
Wel kut, heb net het beltegoed toegevoegd van het nummer wat ik dan zou willen omzetten naar Vodafone.
.
pi_173293265
Stap met alles gewoon over naar Telfort. Alles-in-1 is vaak 15-20 euro p/m goedkoper dan Ziggo. Als je een thuis-abonnement én een mobiel abonnement, dan krijg je combivoordeel.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173293291
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:26 schreef F0xy het volgende:
Stap met alles gewoon over naar Telfort. Alles-in-1 is vaak 15-20 euro p/m goedkoper dan Ziggo. Als je een thuis-abonnement én een mobiel abonnement, dan krijg je combivoordeel.
Maar dan zit je met een, vaak, crappy DSL lijntje, waarbij je de bandbreedte ook nog eens moet delen als je tv gaat kijken..

dat is gewoon geld weggooien
pi_173293357
Dat is per situatie verschillend. Als er glasvezel ligt, ben je wel 100% beter af bij Telfort.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173305841
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:43 schreef F0xy het volgende:
Dat is per situatie verschillend. Als er glasvezel ligt, ben je wel 100% beter af bij Telfort.
Is ook een overweging, partner heeft Telfort. Maar dan moet ik wel Ziggo sport erbij voor de Formule 1 a 15¤ dat maakt het verschil alweer kleiner, hooguit het "voordeel" van glas.
.
pi_173327897
Hier ook op die manier in gebruik, betreffende Vodafone abo was een half jaar geleden zelfs 10 euro. En daarbij dus gratis Ziggo Sport Totaal.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:09:25 #13
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_173330561
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:55 schreef Fer het volgende:

[..]

Is ook een overweging, partner heeft Telfort. Maar dan moet ik wel Ziggo sport erbij voor de Formule 1 a 15¤ dat maakt het verschil alweer kleiner, hooguit het "voordeel" van glas.
Ga dan voor het Go-abonnement van een tientje.
Via de app casten naar tv of beamer en je mag 5 apparaten tegelijk gebruiken. Hendig voor familie/vrienden.
pi_173477403
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:26 schreef F0xy het volgende:
Stap met alles gewoon over naar Telfort. Alles-in-1 is vaak 15-20 euro p/m goedkoper dan Ziggo. Als je een thuis-abonnement én een mobiel abonnement, dan krijg je combivoordeel.
Telfort geeft altijd problemen als er iets aan de hand is en je een oplossing zoekt lees je her en der. Of werk jij toevallig op de helpdesk dat je zo direct zo uit de startblokken komt? *)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')