abonnement Unibet Coolblue
pi_173309161
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de een ineens een date wil dan verandert dat nogal wat.
Beetje vervelend als blijkt dat een goede vriend ineens meer wil dan alleen maar een vriendschap.
Die vriendschap omschrijft hijzelf als 'niet echt close' en 'al maanden niet gezien of gesproken', dat valt niet echt onder mijn definitie van een 'goede vriend'.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173313299
quote:
Klopt, maar dan hoef je toch niet hetzelfde kinderachtige gedrag te gaan vertonen? Ik zou dan gewoon volwassen blijven en m'n verlies nemen als een man.
Idd, soort van chagrijnige/wraakgevoelens zijn snel geboren, maar dat gebeurt al veel te veel op deze aardkloot dus daar houd ik me verre van. Ik ga dus geen vage/flauwe spelletjes terug spelen.

quote:
Beetje vervelend als blijkt dat een goede vriend ineens meer wil dan alleen maar een vriendschap.
Wij zijn géén goede vrienden, maar kennen elkaar gewoon oppervlakkig. Er is dus voor alle duidelijkheid geen sprake geweest van jaren bij elkaar op verjaardagen komen, chillen in de weekenden, of iets in die richting. We waren het type kennissen die je wel even feliciteert bij verjaardagen, of even een gezellig praatje mee hebt, maar geen dikke vrienden ofzo.

quote:
en TS een eeuwigheid nodig heeft om een antwoord te geven op de "is het een date" vraag,
Nou nee, wat ik al eerder zei: het was op dat moment geen live gesprek. Een antwoord kan dus best even wachten tot de volgende dag.

En voor alle verdere nieuwsgierigen: ze heeft -uiteraard wil ik bijna zeggen- nog geen antwoord teruggestuurd. In Engeland zou je nu een wedje gaan leggen of het nog komt en zo ja wanneer.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:11:02 #53
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173316453
Wow. Al dit geanalyseer en gedenk over een simpele vraag. Een vraag die zij hoogstwaarschijnlijk stelde om jou uit de tent te lokken. Gewoon op een cheeky manier erachter komen wat voor vlees ze in de kuip heeft. Hoe zal hij reageren? Jullie hebben elkaar namelijk al een flinke tijd niet meer gezien.. Reageert hij op een zelfverzekerde spontane, grappige manier?

"Ja, dit wordt onze eerste date. Volgende week heb ik overigens de huwelijksreis gepland."
"Hoho, niet te hart van stapel lopen, jij! Eerst beter leren kennen."
"Yep. Be prepared."
"Dit wordt inderdaad een date, dus doe iets netjes aan!."

Of kicked de onzekerheid in en weet je niet hoe je moet reageren. Ik zie hier een aantal voorbeeld-reacties voorbijkomen waarbij je haar in volledige controle laat of té serieus reageert.
"Wil jij dat het een date is, dan?"
"Ik wilde gewoon een drankje doen samen, daarna kijken we wel verder."

Het gaat erom wat jij wilt, wees niet te onzeker en laat alles aan haar over. Dit komt niet erg aantrekkelijk over. Ook te serieus reageren is precies wat ze níet wilt horen. Tenminste, dat is mijn aanname hier, op basis van ervaringen. Dit was gewoon een simpele teaser, een kleine test.

Zeker haar reactie "Ik ga er een nachtje over slapen" is het perfecte voorbeeld van totale controle. Jullie zitten nu al in het schuitje waarbij zij de volledige macht heeft over wat er gebeurt. Zij bepaald wat er gebeurt en jij bent slechts een toeschouwer. Ze weet namelijk zeker dat als ze de volgende dag zegt wél een drankje te willen doen, jij gelijk toehapt. Niet meer interessant.. Next.

quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:18 schreef Shockwave12 het volgende:
Nou nee, wat ik al eerder zei: het was op dat moment geen live gesprek. Een antwoord kan dus best even wachten tot de volgende dag.
Dit soort vragen moeten gelijk worden beantwoord. Zeker als je in een chatgesprek zit waarbij je allebei snel reageert. Gelijk met een grappige, speelse counter terugkomen. Reageer je niet binnen een dag? Kom op, dan weet ze dondersgoed dat je de boel aan het overanalyseren bent en niet weet hoe je je moest gedragen. Het feit dat je er een topic over hebt geopend laat zien dat je inderdaad té veel over dit soort dingen nadenkt.

quote:
Klopt, maar dan hoef je toch niet hetzelfde kinderachtige gedrag te gaan vertonen? Ik zou dan gewoon volwassen blijven en m'n verlies nemen als een man.
Volledig mee eens. Op de manier hoe het nu is gegaan is gaat hier niets uitkomen. Op een jaloerse,verbitterde of botte manier reageren is inderdaad erg kinderachtig en bereik je niets mee.

quote:
Ik heb trouwens wel net op een nette manier duidelijk gemaakt dat "een nachtje erover slapen" een vaag antwoord is waar ik niets mee kan. Haar vraag van "is dit een date?" moet haar direct aan denken gezet hebben -tijd zat ondertussen- en er nog een nachtje over slapen is dus een feitelijk het ontwijken van een 'nee'. Maar ik verwacht ook gewoon duidelijkheid. Ondertussen wacht ik idd niet meer op haar, want 9/10x leveren dit soort vage meiden nog een halfjaar gezeur op waar beide partijen uiteindelijk hun tijd verspillen.
Sorry, maar ik ga het gewoon zeggen. Dit ligt niet aan een bepaald soort type 'vage meiden'. Hoe ik het verhaal zo hoor was dit slechts een speelse test vanuit haar kant en je bent er niet bepaald voor geslaagd. Je reactie was véél te serieus en stiekem een beetje onzeker. Zo'n beetje elke vrouw doet aan dit soort 'tests', get used to it. Leer ervan voor de volgende keer. Neem zulke opmerkingen niet te serieus en reageer brutaal, speels en cheeky.

UPDATE: Veel reacties hier - ik heb me er ook schuldig aan gemaakt - reageren met "je moet dit en je moet dat". Natuurlijk moet je helemaal niets. Het is jouw leven. Ik probeer slechts wat richtlijnen en tip te geven. Hopelijk heb je er iets aan in de toekomst.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kaizen_ op 22-08-2017 12:49:20 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173317958
- Dubbel. -

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 11:01:35 ]
pi_173317984
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wacht, dus omdat zij zich afvraagt of ze hun reguliere vriendschap wel in de waagschaal wil stellen door er een date van te maken (of TS helemaal niet als date-materiaal ziet), en TS een eeuwigheid nodig heeft om een antwoord te geven op de "is het een date" vraag, moet er ineens flauw gedaan worden?
Mijn 'probleem' is niet met de vraag of het een date is; het is prima om van tevoren om duidelijkheid te vragen.

Mijn probleem is meer met de 'ik slaap er nachtje over'. Alsof je een spelletje speelt.

Ze heeft sinds haar vraag tot zijn antwoord tijd gehad om erover na te denken. Ze gaan niet trouwen, ze gaan daten. Dat hele 'nachtje over slapen' maakt het veel serieuzer dan het is, en het levert al gedoe op voordat er überhaupt is gedatet.

Het heeft ook te maken met... niet zeggen wat ze denkt. Als ze nou aangeeft watskeburt, kan je daar begrip voor tonen. Dat zou het hele 'nachtje over slapen' verzachten.

quote:
Het lijkt me een prima vraag, en dat zij niet gelijk weet of ze wel een date met hem wil lijkt me geen reden om flauw te gaan doen.
Maar goed, zowel de reguliere vriendschap en wat het mogelijk meer zou kunnen zijn/worden is wel afgelopen door dit flauwe gedoe.
Dit hele ding wekt ergernis op joh.

Hoe TS zo graag een antwoord wil geven dat zij wil horen, in plaats van gewoon te zeggen wat hij denkt en wil. Hoe zij een antwoord ontwijkt door nog meer tijd te nemen voor een antwoord (voor zover ik zie zonder aan te geven watskeburt).

Ze hoeft natuurlijk niet meteen een antwoord te geven, maar je kan het allemaal veels te moeilijk maken door moeilijk te doen. Gewoon gedoe. Lekker de tijd nemen om antwoord te geven op een vraag, wtf; je weet toch wat je wil man, waarom je voorstel anders.

Doe gewoon normaal.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:02:52 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173318000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mijn 'probleem' is niet met de vraag of het een date is; het is prima om van tevoren om duidelijkheid te vragen.

Mijn probleem is meer met de 'ik slaap er nachtje over'. Alsof je een spelletje speelt.

Ze heeft sinds haar vraag tot zijn antwoord tijd gehad om erover na te denken. Ze gaan niet trouwen, ze gaan daten. Dat hele 'nachtje over slapen' maakt het veel serieuzer dan het is, en het levert al gedoe op voordat er überhaupt is gedatet.

Het heeft ook te maken met... niet zeggen wat ze denkt. Als ze nou aangeeft watskeburt, kan je daar begrip voor tonen. Dat zou het hele 'nachtje over slapen' verzachten.

[..]

Dit hele ding wekt ergernis op joh.

Hoe TS zo graag een antwoord wil geven dat zij wil horen, in plaats van gewoon te zeggen wat hij denkt en wil. Hoe zei een antwoord ontwijkt door nog meer tijd te nemen voor een antwoord (voor zover ik zie zonder aan te geven watskeburt).

Ze hoeft natuurlijk niet meteen een antwoord te geven, maar je kan het allemaal veels te moeilijk maken door moeilijk te doen. Gewoon gedoe.

Doe gewoon normaal.
TS heeft ook een halve dag nodig gehad om de "is het een date" vraag te beantwoorden, maar zij mag niet even nadenken wat ze met zijn antwoord moet?

Dat het gewoon gedoe om niks is ben ik met je eens, ik snap ook al niet waarom TS overleg nodig had om haar datevraag te beantwoorden, dat heeft het al onnodig moeilijk en beladen gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173318329
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

TS heeft ook een halve dag nodig gehad om de "is het een date" vraag te beantwoorden, maar zij mag niet even nadenken wat ze met zijn antwoord moet?
Deze sloeg op TS:
quote:
Lekker de tijd nemen om antwoord te geven op een vraag, wtf; je weet toch wat je wil man, waarom je voorstel anders.
TS is net zo lomp bezig als de vrouw in kwestie.

En wat betreft dat even nadenken... Ze heeft al tijd gehad om na te denken tussen het moment dat ze haar vraag stelde en antwoord op haar vraag kreeg. En vervolgens wil ze er nog een nachtje over slapen.

Dat vind ik echt geen 'even' meer. Dan is het al snel 'geen antwoord is ook antwoord'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 11:24:47 ]
pi_173324450
Nou zeg, waar de vrouw in kwestie geen antwoord geeft doen een aantal fokkers het omgedraaide: teveel en onzinnige reacties geven.... Ik word moe van de betreffende vrouw en nu ook nog van jullie :s

quote:
Het gaat erom wat jij wilt, wees niet te onzeker en laat alles aan haar over. Dit komt niet erg aantrekkelijk over. Ook te serieus reageren is precies wat ze níet wilt horen. Tenminste, dat is mijn aanname hier, op basis van ervaringen. Dit was gewoon een simpele teaser, een kleine test.

Zeker haar reactie "Ik ga er een nachtje over slapen" is het perfecte voorbeeld van totale controle. Jullie zitten nu al in het schuitje waarbij zij de volledige macht heeft over wat er gebeurt. Zij bepaald wat er gebeurt en jij bent slechts een toeschouwer. Ze weet namelijk zeker dat als ze de volgende dag zegt wél een drankje te willen doen, jij gelijk toehapt. Niet meer interessant.. Next.
Het gaat er idd om wat ik wil, en dat is gewoon een simpele stevigere (her)kennismaking. Even iets ontspannen wat doen. Je kunt dat een date noemen, maar dat vind ik persoonlijk al te ver gaan. Mijn reactie op haar vraag is dus geweest (lezen...) dus precies te zeggen wat ik vind, én op advies van hier mijn 'vinden' aangescherpt met duidelijk te maken dat de intentie niet gewoon als vrienden is. En dat op een ontspannen manier met een geintje teruggestuurd. Het zou een ernstig gebrek aan IQ zijn als niet doordrong bij de betreffende vrouw (en ze is slim zat).

Als vervolgens haar reactie ''er een nachtje over slapen'' is, kun je mij moeilijk verwijten dat ik de controle heb opgegeven. Zij kiest voor die reactie, terwijl ze naar aanleiding van haar eerdere vraag allang een vermoeden had, en er dus over is gaan nadenken.

quote:
Dit soort vragen moeten gelijk worden beantwoord. Zeker als je in een chatgesprek zit waarbij je allebei snel reageert. Gelijk met een grappige, speelse counter terugkomen. Reageer je niet binnen een dag? Kom op, dan weet ze dondersgoed dat je de boel aan het overanalyseren bent en niet weet hoe je je moest gedragen. Het feit dat je er een topic over hebt geopend laat zien dat je inderdaad té veel over dit soort dingen nadenkt.
Lezen... Zoals al meerdere keren aangegeven was het geen live gesprek. Het is in de afgelopen tijd meerdere keren voorgekomen dat wel appen, maar dat door werk, sport, whatever een reactie uren later komt. Ook appen we niet midden in de nacht. Als je daarnaast nog even kijkt wanneer ik mijn vraag stelde (jawel, tegen middernacht), dan is vrij normaal om de volgende ochtend te reageren (wat ik dus ook gedaan heb). Niks geen overanalyseren gedurende de dag, ik heb gewoon lekker geslapen. Het feit dat ik een topic open om wat advies in te winnen, tja, misschien dat dat een van de redenen is waarom er een online forum bestaat?

quote:
Sorry, maar ik ga het gewoon zeggen. Dit ligt niet aan een bepaald soort type 'vage meiden'. Hoe ik het verhaal zo hoor was dit slechts een speelse test vanuit haar kant en je bent er niet bepaald voor geslaagd. Je reactie was véél te serieus en stiekem een beetje onzeker. Zo'n beetje elke vrouw doet aan dit soort 'tests', get used to it. Leer ervan voor de volgende keer. Neem zulke opmerkingen niet te serieus en reageer brutaal, speels en cheeky.
Zou een test kunnen zijn idd, het kan ook pure onzekerheid zijn hoe dit bedoelt is. Vriendschappelijk had ze dan misschien gelijk ja gezegd, maar juist nu, omdat mijn bedoeling duidelijk was, reageert ze niet meer. Toegegeven, er had achteraf misschien nog een brutalere/cheeky reactie ingezeten idd, maar mijn reactie was ook niet helemaal zonder. Dat is dan maar een leerpuntje voor een volgende keer. Zie hier opnieuw het nut van op een forum dingen vragen en leren.

quote:
Hoe TS zo graag een antwoord wil geven dat zij wil horen, in plaats van gewoon te zeggen wat hij denkt en wil. Hoe zij een antwoord ontwijkt door nog meer tijd te nemen voor een antwoord (voor zover ik zie zonder aan te geven watskeburt).

Ze hoeft natuurlijk niet meteen een antwoord te geven, maar je kan het allemaal veels te moeilijk maken door moeilijk te doen. Gewoon gedoe. Lekker de tijd nemen om antwoord te geven op een vraag, wtf; je weet toch wat je wil man, waarom je voorstel anders.

Doe gewoon normaal.
quote:
TS is net zo lomp bezig als de vrouw in kwestie.
Beter bemoei je je gewoon niet meer met dit topic als je alleen maar chagrijnig uit de hoek kan komen. Ik heb dus letterlijk gezegd wat ik dacht, en daarnaast dus nog aangescherpt naar aanleiding van advies hier. Daar ligt het gewoon niet aan. Bedoeling is volstrekt duidelijk. Lekker de tijd nemen? Lees maar een stukje naar boven wat ik over de tijdskwestie heb getypt.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 07:52:13 #59
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173336286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:52 schreef Shockwave12 het volgende:
Als vervolgens haar reactie ''er een nachtje over slapen'' is, kun je mij moeilijk verwijten dat ik de controle heb opgegeven. Zij kiest voor die reactie, terwijl ze naar aanleiding van haar eerdere vraag allang een vermoeden had, en er dus over is gaan nadenken.
Thanks voor de heldere reactie. Zeker als je al op een normale, luchtige manier had gereageerd is er erg vreemd dat ze er toch voor gaat om zo te reageren.. Natuurlijk kunnen we niet in haar hoofd kijken. In dit geval was 'de controle' weggegeven dus inderdaad z.g.a.n. van toepassing.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:52 schreef Shockwave12 het volgende:
Lezen... Zoals al meerdere keren aangegeven was het geen live gesprek. Het is in de afgelopen tijd meerdere keren voorgekomen dat wel appen, maar dat door werk, sport, whatever een reactie uren later komt. Ook appen we niet midden in de nacht. Als je daarnaast nog even kijkt wanneer ik mijn vraag stelde (jawel, tegen middernacht), dan is vrij normaal om de volgende ochtend te reageren (wat ik dus ook gedaan heb). Niks geen overanalyseren gedurende de dag
Lezen is uitdagend met de tornado van FOK-reacties hier! :7 Maar inderdaad, ik was ervan uitgegaan dat er al een flinke tijd radio-stilte was. Verkeerde aanname vanuit mijn kant.

Heb je nu nog contact of is steek je er geen tijd en moeite meer in?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173337735
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:11 schreef Kaizen_ het volgende:
Wow. Al dit geanalyseer en gedenk over een simpele vraag. Een vraag die zij hoogstwaarschijnlijk stelde om jou uit de tent te lokken. Gewoon op een cheeky manier erachter komen wat voor vlees ze in de kuip heeft. Hoe zal hij reageren? Jullie hebben elkaar namelijk al een flinke tijd niet meer gezien.. Reageert hij op een zelfverzekerde spontane, grappige manier?

"Ja, dit wordt onze eerste date. Volgende week heb ik overigens de huwelijksreis gepland."
"Hoho, niet te hart van stapel lopen, jij! Eerst beter leren kennen."
"Yep. Be prepared."
"Dit wordt inderdaad een date, dus doe iets netjes aan!."

Of kicked de onzekerheid in en weet je niet hoe je moet reageren. Ik zie hier een aantal voorbeeld-reacties voorbijkomen waarbij je haar in volledige controle laat of té serieus reageert.
"Wil jij dat het een date is, dan?"
"Ik wilde gewoon een drankje doen samen, daarna kijken we wel verder."

Het gaat erom wat jij wilt, wees niet te onzeker en laat alles aan haar over. Dit komt niet erg aantrekkelijk over. Ook te serieus reageren is precies wat ze níet wilt horen. Tenminste, dat is mijn aanname hier, op basis van ervaringen. Dit was gewoon een simpele teaser, een kleine test.

Zeker haar reactie "Ik ga er een nachtje over slapen" is het perfecte voorbeeld van totale controle. Jullie zitten nu al in het schuitje waarbij zij de volledige macht heeft over wat er gebeurt. Zij bepaald wat er gebeurt en jij bent slechts een toeschouwer. Ze weet namelijk zeker dat als ze de volgende dag zegt wél een drankje te willen doen, jij gelijk toehapt. Niet meer interessant.. Next.

[..]

Dit soort vragen moeten gelijk worden beantwoord. Zeker als je in een chatgesprek zit waarbij je allebei snel reageert. Gelijk met een grappige, speelse counter terugkomen. Reageer je niet binnen een dag? Kom op, dan weet ze dondersgoed dat je de boel aan het overanalyseren bent en niet weet hoe je je moest gedragen. Het feit dat je er een topic over hebt geopend laat zien dat je inderdaad té veel over dit soort dingen nadenkt.

[..]

Volledig mee eens. Op de manier hoe het nu is gegaan is gaat hier niets uitkomen. Op een jaloerse,verbitterde of botte manier reageren is inderdaad erg kinderachtig en bereik je niets mee.

[..]

Sorry, maar ik ga het gewoon zeggen. Dit ligt niet aan een bepaald soort type 'vage meiden'. Hoe ik het verhaal zo hoor was dit slechts een speelse test vanuit haar kant en je bent er niet bepaald voor geslaagd. Je reactie was véél te serieus en stiekem een beetje onzeker. Zo'n beetje elke vrouw doet aan dit soort 'tests', get used to it. Leer ervan voor de volgende keer. Neem zulke opmerkingen niet te serieus en reageer brutaal, speels en cheeky.

UPDATE: Veel reacties hier - ik heb me er ook schuldig aan gemaakt - reageren met "je moet dit en je moet dat". Natuurlijk moet je helemaal niets. Het is jouw leven. Ik probeer slechts wat richtlijnen en tip te geven. Hopelijk heb je er iets aan in de toekomst.
Dit dus.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_173366845
quote:
Lezen is uitdagend met de tornado van FOK-reacties hier! :7 Maar inderdaad, ik was ervan uitgegaan dat er al een flinke tijd radio-stilte was. Verkeerde aanname vanuit mijn kant.

Heb je nu nog contact of is steek je er geen tijd en moeite meer in?
Ja, dat is waar. Misschien reageer ik iets te fel, het zijn veel berichten om te lezen.

Ik steek er overigens geen tijd en moeite meer in. Ze heeft nog steeds niet gereageerd en ik ga no way zelf contact opnemen. Zoals ik haar ken, als een fatsoenlijk iemand, valt me dat wel tegen. Maar goed, zo heb je zonder contact ook duidelijkheid dat we qua karakters al anders in het leven staan :P
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:35:46 #62
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173380276
Volwassen keuze. ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173406106
Update: gisteravond stuurde ze een reactie terug dat ze wel wilde uitgaan, maar dat was op een tijdstip dat we, volgens mijn voorstel, eigenlijk al op het voorgestelde terras hadden moeten zitten. Het kwam op mij over als een soort van poging om er op die manier onderuit te kruipen. Ik heb gezegd dat ik er op deze manier geen interesse meer in heb, en heb het dus geannuleerd. Aangegeven dat ze, mocht ze ooit van haar kant écht iets willen, dan de bal bij haar ligt. Ik tik er wel een paar achterover vanavond met vrienden, beter werk dan dit, 'proost' voor wie ook weekend gaat vieren.
pi_173416893
Als een man aan een vrouw vraagt of ze wat z'n 2e samen wil drinken is dat altijd een date.

Vrouwen :')
pi_173425938
Godverdomme dat je hier moet vragen om wat je moet antwoorden :')

Had gewoon een van het volgende gereageerd:

1. "Nee, ik dacht meer een one night stand"
2. "Ja"
3. "Wat jij wil"
4. "Nee ik ben autistisch en durf niet te daten en raak liever in de friendzone"
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_173426221
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:57 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Als een man aan een vrouw vraagt of ze wat z'n 2e samen wil drinken is dat altijd een date.

Vrouwen :')
Wat. Jij. Woorden.
1 + 1 = blauw
pi_173426238
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wat. Jij. Woorden.
Excuse me
pi_173426443
Godverdomme vent, wat voel jij je belachelijk snel aangevallen. Mensen moeten 'lé-zen', hebben een ernstig gebrek aan IQ en moeten handelen conform het voorstel of anders ligt de bal bij de tegenpartij. Maar helemaal niet onzeker hoor, dat is zij. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173430732
@Nostra en mr. Worldwide: hoepel op uit dit topic. Ik heb geen behoefte aan jullie chagrijnige antwoorden, en al helemaal niet als je nog begint te vloeken richting mij, stelletje kleuters. Kom gewoon volwassen reageren op een simpele vraag om advies of reageer helemaal niet.
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:56:53 #70
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173431114
Nu weten we ook meteen waarom mevrouw niet duidelijk nee durft te zeggen, ze is gewoon bang om geslagen te worden als ze je afwijst. :')
pi_173435613
Jammer dat het zo gelopen is. Sommige vrouwen kunnen een sociale fobie hebben en niet durven te daten. Maar ook dan is het gewoon niet het juiste moment. Ik vind een reactie zoals "ja volgende week is de huwelijksreis gepland" zoals hierboven gezegd wel grappig. Als ik de vrouw was geweest had zoiets me wel over de streep getrokken, ook al had ik eigenlijl geen zin. Maar iedereen is anders qua persoonlijkheid, niet iedereen kan er zo luchtig over doen. Volgende keer beter.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173481823
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Jammer dat het zo gelopen is. Sommige vrouwen kunnen een sociale fobie hebben en niet durven te daten. Maar ook dan is het gewoon niet het juiste moment. Ik vind een reactie zoals "ja volgende week is de huwelijksreis gepland" zoals hierboven gezegd wel grappig. Als ik de vrouw was geweest had zoiets me wel over de streep getrokken, ook al had ik eigenlijl geen zin. Maar iedereen is anders qua persoonlijkheid, niet iedereen kan er zo luchtig over doen. Volgende keer beter.
Precies wat ik ook dacht :)
Zoiets zou ik ook verzinnen, daten? ;) haha Ik herken je gedachtengang trouwens je zoekt vaak manier om je angsten te overwinnen. TS had het gesprek gewoon spontaan moeten laten, vrouwen nemen het initiatief wel over, als ze écht willen.
pi_173481878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Update: gisteravond stuurde ze een reactie terug dat ze wel wilde uitgaan, maar dat was op een tijdstip dat we, volgens mijn voorstel, eigenlijk al op het voorgestelde terras hadden moeten zitten. Het kwam op mij over als een soort van poging om er op die manier onderuit te kruipen. Ik heb gezegd dat ik er op deze manier geen interesse meer in heb, en heb het dus geannuleerd. Aangegeven dat ze, mocht ze ooit van haar kant écht iets willen, dan de bal bij haar ligt. Ik tik er wel een paar achterover vanavond met vrienden, beter werk dan dit, 'proost' voor wie ook weekend gaat vieren.
Netjes opgelost.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:36 #74
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_173512279
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Aangegeven dat ze, mocht ze ooit van haar kant écht iets willen, dan de bal bij haar ligt. Ik tik er wel een paar achterover vanavond met vrienden, beter werk dan dit, 'proost' voor wie ook weekend gaat vieren.
En zo doe je dat dus. Dat is een antwoord waar jij iets aan hebt, en zij eigenlijk ook. Ze weet nu meteen dat jij geen geduld hebt voor vrouwen die zich als een doos gedragen.

Het barst in R&P van de onzekere topics, terwijl de wereld gewoon voor je open ligt.

Chapeau.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_173528790
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:37 schreef Shockwave12 het volgende:
Update: gisteravond stuurde ze een reactie terug dat ze wel wilde uitgaan, maar dat was op een tijdstip dat we, volgens mijn voorstel, eigenlijk al op het voorgestelde terras hadden moeten zitten. Het kwam op mij over als een soort van poging om er op die manier onderuit te kruipen. Ik heb gezegd dat ik er op deze manier geen interesse meer in heb, en heb het dus geannuleerd. Aangegeven dat ze, mocht ze ooit van haar kant écht iets willen, dan de bal bij haar ligt. Ik tik er wel een paar achterover vanavond met vrienden, beter werk dan dit, 'proost' voor wie ook weekend gaat vieren.
Precies. Het is graag of niet. Hoe jammer je het misschien ook vindt; aan een dood paard trekken heeft geen zin.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')