abonnement Unibet Coolblue
pi_173293144
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:03 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik draag dat niet aan als bewijs.
ik meld het gewoon.
Dus je komt er op terug.

quote:
jij daarentegen draagt het tegenovergestelde aan als bewijs.
Nee, ik weerleg het.
En dat is niet zo moeilijk. Het is meer dan naief om te denken dat de ene mens de ander nooooooit kwaad zou kunnen aandoen, zelfs niet als de ander verantwoordelijk is voor het uitmoorden van zijn volk..

quote:
"zo verklaarbaar, dat het haast wel 100% zeker is dat het ook zo is gegaan."
"plus: cnn beweert het ook."

Tja, dat komt vervolgens uit je grote duim.

Dus nee, niks nada empirisch.
Alleen onderbuikgevoel en verdraaiingen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173293152
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes but I've never beleived the holgram BS.
i've never heard the all the victims were actors theory.Where did you get that or are you just making it up?
So you retract your earlier statements about vicsims and fake planes..

Thanks.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 augustus 2017 @ 01:10:21 #253
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173293181
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je komt er op terug.

[..]

Nee, ik weerleg het.
En dat is niet zo moeilijk. Het is meer dan naief om te denken dat de ene mens de ander nooooooit kwaad zou kunnen aandoen, zelfs niet als de ander verantwoordelijk is voor het uitmoorden van zijn volk..

[..]

Tja, dat komt vervolgens uit je grote duim.

Dus nee, niks nada empirisch.
Alleen onderbuikgevoel en verdraaiingen..

spreek voor jezelf.
Huig
pi_173293195
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:10 schreef Orwell het volgende:

[..]

spreek voor jezelf.
Nou, kom dan met empirisch bewijs..

ik wacht wel even...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 augustus 2017 @ 01:21:43 #255
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173293249
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, kom dan met empirisch bewijs..

ik wacht wel even...
voor wat ook al weer..?
Huig
pi_173293255
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:21 schreef Orwell het volgende:

[..]

voor wat ook al weer..?
precies
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 augustus 2017 @ 01:34:27 #257
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173293310
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

precies
Touchez!
(waarvan akte)
Huig
  maandag 21 augustus 2017 @ 07:52:38 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173294090
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al tijden af. Als je CAD hier moet geloven zit zo'n hele menigte in het complot, gezien ze naar zogenaamde directors aan het luisteren zijn.
Dat waren ze ook, twee of drie zelfs. Twee man die synchroon de groep voor ze aan het dirigeren waren. Iets anders kan ik er niet van maken. Op dit forum wordt net gedaan alsof ik en een paar anderen die op één hand te tellen zijn de enige zijn die de onzin niet meer geloven en al de fakery doorzien in de media Helaas voor jou/jullie is dit niet zo, inmiddels wordt die groep alleen maar groter, alleen op bnw niet maar dat heeft zo zijn redenen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 00:23 schreef Orwell het volgende:

[..]

een extra teken van de vredelievendheid van de Moslim.
Het zou misschien logisch lijken in de ogen van een christen of jood, om dat imperialistische onrecht
te willen wreken als zijnde slachtoffer.
Maar daar zijn de moslims die ik dagelijks tegenkom totaal niet mee bezig.

Ik dacht vroeger ook zo:
met 911 de eerste discussies.
(Voordat ik door kreeg dat we in de maling zijn genomen)
"Ik snap die arabieren wel. eindelijk pakken ze de vs een keer terug!"

Maar het blijft toch allemaal een beetje van een cartoon niveau.
suske en wiske en de maffe Moslim.
allah akbar roepend je paspoort plus opengeslagen Koran in de bus achterlatend.

Hollywood stuff idd
Je vat het altijd zo grappig samen, Suske en Wiske en de maffe moslims. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 augustus 2017 @ 07:55:54 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173294107
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:05 schreef Wantie het volgende:

Nee, ik weerleg het.
En dat is niet zo moeilijk. Het is meer dan naief om te denken dat de ene mens de ander nooooooit kwaad zou kunnen aandoen, zelfs niet als de ander verantwoordelijk is voor het uitmoorden van zijn volk..

Het is ook ronduit kil, koud en volledig empathisch-retarded te denken dat mensen het een fijne gedachte vinden dat hun doodgewaande geliefde gewoon elders op een eilandje zit te chillen en jou, en de hele wereld met je, voor de gek heeft gehouden en je in de steek laat. Maar hey, je doodgewaande moeder/vader/man/vrouw/vriend/you-name-it leeft nog gewoon. Wees blij.
Fijne gedachte toch?
Tja.
Dan heb je het empathische vermogen waar een fruitvliegje nog ver bovenstaat.

Of het is toch het niet kunnen omgaan met de realiteit dat er op de wereld echt nare dringen gebeuren en dus is alles fake. Ook al impliceert dat dat al die grievende mensen keihard in de reet genaaid zijn door de zgn slachtoffers. Alles beter dan een wereld waarin aanslagen werkelijk zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 08:37:21 #260
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173294371
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

alleen op bnw niet maar dat heeft zo zijn redenen.

ik zie dat die afspraken die gemaakt zijn niet veel doen... kap met dit soort onzin

quote:
Je vat het altijd zo grappig samen, Suske en Wiske en de maffe moslims. :o
Ga dan eens met jullie grootspraak een dagje door een banlieu als Molenbeek lopen. Supernaief om te denken dat extremisme/radicalisering niet bestaat.
  maandag 21 augustus 2017 @ 08:44:58 #261
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173294444
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is ook ronduit kil, koud en volledig empathisch-retarded te denken dat mensen het een fijne gedachte vinden dat hun doodgewaande geliefde gewoon elders op een eilandje zit te chillen en jou, en de hele wereld met je, voor de gek heeft gehouden en je in de steek laat. Maar hey, je doodgewaande moeder/vader/man/vrouw/vriend/you-name-it leeft nog gewoon. Wees blij.
Fijne gedachte toch?
Tja.
Dan heb je het empathische vermogen waar een fruitvliegje nog ver bovenstaat.

Of het is toch het niet kunnen omgaan met de realiteit dat er op de wereld echt nare dringen gebeuren en dus is alles fake. Ook al impliceert dat dat al die grievende mensen keihard in de reet genaaid zijn door de zgn slachtoffers. Alles beter dan een wereld waarin aanslagen werkelijk zijn.
Er gebeuren narekenen dingen om een Agenda te kunnen uitvoeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 augustus 2017 @ 08:50:55 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173294493
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 08:44 schreef Lambiekje het volgende:

Er gebeuren narekenen dingen om een Agenda te kunnen uitvoeren.
Ja.
Weer die vervelende telefoon van je, zeker? Ik denk dat hij zo geprogrammeerd is, ik zou het niet vertrouwen.

Maar jij zou het een fijne gedachte vinden als blijkt dat bijvoorbeeld je door zwaar geweld doodgewaande vader nog blijkt te leven, maar jou en de rest van familie en vrienden lekker in gekmakend verdriet ('mijn vader is omgekomen bij een aanslag, volledig uiteengereten, nachtmerrie, trauma') achterlaat om met andere neppers te gaan chillen op een eilandje? Na mij de zondvloed en mijn zoon Lambiek zoekt het lekker uit, met zijn vaderverdriet.
Over een zwartgallig wereldbeeld gesproken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173294716
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat waren ze ook, twee of drie zelfs. Twee man die synchroon de groep voor ze aan het dirigeren waren. Iets anders kan ik er niet van maken. Op dit forum wordt net gedaan alsof ik en een paar anderen die op één hand te tellen zijn de enige zijn die de onzin niet meer geloven en al de fakery doorzien in de media Helaas voor jou/jullie is dit niet zo, inmiddels wordt die groep alleen maar groter, alleen op bnw niet maar dat heeft zo zijn redenen.
Maja, het is gewoon de bubbel waar je zelf in wilt leven.. Dat is van alle tijden en dankzij internet eenvoudiger omdat je gemakkelijker contact maakt met gelijkgestemden.

[..]
quote:
Je vat het altijd zo grappig samen, Suske en Wiske en de maffe moslims. :o
Het toont mooi het karikatuur aan in zijn wereldbeeld.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173294733
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 08:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er gebeuren narekenen dingen om een Agenda te kunnen uitvoeren.
Nee, je zuigt gewoon iets uit je duim om de afwezigheid van een echt argument af te dekken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173294758
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 08:37 schreef ChrisCarter het volgende:

Ga dan eens met jullie grootspraak een dagje door een banlieu als Molenbeek lopen. Supernaief om te denken dat extremisme/radicalisering niet bestaat.
Nee, daar zingen ze elke avond gezamenlijk kumbaja...

Maar dat laat de media niet zien ;)
Treitervloggers bestaan ook niet en imams verspreiden de pro lhbt boodschap via hun preken in de moskee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:22:39 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173295957
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat waren ze ook, twee of drie zelfs. Twee man die synchroon de groep voor ze aan het dirigeren waren. Iets anders kan ik er niet van maken. Op dit forum wordt net gedaan alsof ik en een paar anderen die op één hand te tellen zijn de enige zijn die de onzin niet meer geloven en al de fakery doorzien in de media Helaas voor jou/jullie is dit niet zo, inmiddels wordt die groep alleen maar groter, alleen op bnw niet maar dat heeft zo zijn redenen.

[..]

Je vat het altijd zo grappig samen, Suske en Wiske en de maffe moslims. :o
Misschien moet je nog eens rustig nadenken wat de implicaties zijn van dergelijke beweringen, en of die implicaties ook maar in de buurt van iets realistisch zitten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:39:58 #267
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_173296262
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je nog eens rustig nadenken wat de implicaties zijn van dergelijke beweringen, en of die implicaties ook maar in de buurt van iets realistisch zitten.
Ik ben bang dat dat teveel gevraagd is.
Graag verwijderen.
pi_173296283
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:39 schreef Charged het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat teveel gevraagd is.
Klopt, want dat loont niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173296316
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is ook ronduit kil, koud en volledig empathisch-retarded te denken dat mensen het een fijne gedachte vinden dat hun doodgewaande geliefde gewoon elders op een eilandje zit te chillen en jou, en de hele wereld met je, voor de gek heeft gehouden en je in de steek laat. Maar hey, je doodgewaande moeder/vader/man/vrouw/vriend/you-name-it leeft nog gewoon. Wees blij.
Fijne gedachte toch?
Tja.
Dan heb je het empathische vermogen waar een fruitvliegje nog ver bovenstaat.

Of het is toch het niet kunnen omgaan met de realiteit dat er op de wereld echt nare dringen gebeuren en dus is alles fake. Ook al impliceert dat dat al die grievende mensen keihard in de reet genaaid zijn door de zgn slachtoffers. Alles beter dan een wereld waarin aanslagen werkelijk zijn.
Deze post vat het eigenlijk heel goed samen.

Dit topic gaat niet gebruikt worden om met het trollgroepje over slachtoffers van terroristische aanslagen lol te maken. Als dat weer gebeurt gaat het op slot.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:01:54 #270
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173297598
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is ook ronduit kil, koud en volledig empathisch-retarded te denken dat mensen het een fijne gedachte vinden dat hun doodgewaande geliefde gewoon elders op een eilandje zit te chillen en jou, en de hele wereld met je, voor de gek heeft gehouden en je in de steek laat. Maar hey, je doodgewaande moeder/vader/man/vrouw/vriend/you-name-it leeft nog gewoon. Wees blij.
Fijne gedachte toch?
Tja.
Dan heb je het empathische vermogen waar een fruitvliegje nog ver bovenstaat.

Nee dan is een veel fijnere en nobelere gedachte natuurlijk dat er werkelijk tientallen kinderen en volwassenen aan stukken zijn gescheurd..
8)7
Huig
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:05:05 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173297662
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:01 schreef Orwell het volgende:

Nee dan is een veel fijnere en nobelere gedachte natuurlijk dat er werkelijk tientallen kinderen en volwassenen aan stukken zijn gescheurd..
8)7
Juist. De empathie van minder dan een vuurvliegje ...

Ja Orwell, je moeder is bij die en die aanslag om het leven gekomen. Maar eigenlijk niet hoor. Eigenlijk zit ze in een complot en nu met haar dikke billen op een tropisch eiland, samen met Elvis en Tupac. Want het betaalde wel verdomd goed om mee te doen aan deze hoax en net te doen alsof ze dood is. En jij? Jij kan van haar de moord stikken. Ze had toch al een hekel aan je, maar dat snap je natuurlijk wel, aangezien ze je zo gemakkelijk in despair achterlaat. En proost.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:11:51 #272
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173297815
quote:
17s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist. De empathie van minder dan een vuurvliegje ...

Ja Orwell, je moeder is bij die en die aanslag om het leven gekomen. Maar eigenlijk niet hoor. Eigenlijk zit ze in een complot en nu met haar dikke billen op een tropisch eiland, samen met Elvis en Tupac. Want het betaalde wel verdomd goed om mee te doen aan deze hoax en net te doen alsof ze dood is. En jij? Jij kan van haar de moord stikken. Ze had toch al een hekel aan je, maar dat snap je natuurlijk wel, aangezien ze je zo gemakkelijk in despair achterlaat. En proost.
ja Copycat, aangezien ik emphatie-loos ben heb ik natuurlijk liever dat mijn moeder op een eiland aan een cocktail zit dan dat ze gewoon een bom in 'r gezicht krijgt in een of andere europese stad.. 8)7
Huig
pi_173297830
Maar, hoeveel van die eilanden zijn er inmiddels dan wel niet? :?
Ja doei.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:18:06 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173297938
Mijn moeder neukt de hele wereld eenoor aan om de NWO erdoor te krijgen. Maar ze is tenminste niet dood. Ze speelt het alleen en heeft ons daarom in de steek gelaten. Mijn lieve mamsje.

Tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:29:40 #275
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173298183
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:18 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder neukt de hele wereld eenoor aan om de NWO erdoor te krijgen. Maar ze is tenminste niet dood. Ze speelt het alleen en heeft ons daarom in de steek gelaten. Mijn lieve mamsje.

Tja.
Mijn morsdode moeder, waar net een bus overheen is gereden, is godzijdank nog nooit zonder mij op vakantie geweest.
Hoera!
Huig
pi_173298225
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:11 schreef Orwell het volgende:

[..]

ja Copycat, aangezien ik emphatie-loos ben heb ik natuurlijk liever dat mijn moeder op een eiland aan een cocktail zit dan dat ze gewoon een bom in 'r gezicht krijgt in een of andere europese stad.. 8)7
Nee, men beschuldigt moeder er liever van de kluit te bedonderen door haar dood te faken zodat ze zelf lekker van het geld kan genieten terwijl de familie voor het leven is getekend, dan dat men wil accepteren dat ze is omgekomen bij een aanslag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173298260
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Orwell het volgende:

[..]

Mijn morsdode moeder, waar net een bus overheen is gereden, is godzijdank nog nooit zonder mij op vakantie geweest.
Hoera!
Mijn moeder gelukkig wel.
Anders had ze de 34 jaar voor mijn geboorte nooit van vakantie kunnen genieten...

Hoera!!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:40:03 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173298381
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:31 schreef Wantie het volgende:
Nee, men beschuldigt moeder er liever van de kluit te bedonderen door haar dood te faken zodat ze zelf lekker van het geld kan genieten terwijl de familie voor het leven is getekend, dan dat men wil accepteren dat ze is omgekomen bij een aanslag.
Prachtig he. De hypocrisie die deze denkwijze blootlegt is ook om te janken. Niveautje BLO.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:40:59 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173298411
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Orwell het volgende:

Mijn morsdode moeder, waar net een bus overheen is gereden, is godzijdank nog nooit zonder mij op vakantie geweest.
Hoera!
Waarom verbaast mij dit niets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:46:05 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173298502
Ja. En dat maal drie. En dan door de helft van acht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173298514
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Prachtig he. De hypocrisie die deze denkwijze blootlegt is ook om te janken. Niveautje BLO.
En daar vervolgens wat omheen draaien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173298518
Die bus was een hoax.
Ja doei.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:12:27 #283
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173298980
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Die bus was een hoax.
nee het was echt want er zijn beelden van.
Huig
pi_173299025
triest

[ Bericht 98% gewijzigd door zoonvaneengeweer op 21-08-2017 13:28:29 ]
pi_173299053
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

So you retract your earlier statements about vicsims and fake planes..

Thanks.
Absolutely not.
Vicsims are not crisis actors. I've never said that there were 3500 crisis actors.
Fake planes ? Never said that either. I don't really know what you mean by fake planes.
CGI cartoon planes? Yes.

Please stop trying to put words in peoples' mouths.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:16:00 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173299054
Maar als ik mag kiezen, heb ik toch echt liever een moeder die sterft bij een aanslag oid dan een moederloeder die alles en iedereen achterlaat in de waan dat ze dood is, om er zelf financieel beter van te worden en jou en alle andere nabestaanden op elk niveau een keiharde, harteloze loer te draaien.

En nu ga ik dit afkloppen, want mijn moeder is me veel te dierbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:17:25 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173299074
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:12 schreef Orwell het volgende:

[..]

nee het was echt want er zijn beelden van.
Is het sowieso niet makkelijker om een busje te regelen en deze een menigte in te rijden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173299260
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:11 schreef Orwell het volgende:

[..]

ja Copycat, aangezien ik emphatie-loos ben heb ik natuurlijk liever dat mijn moeder op een eiland aan een cocktail zit dan dat ze gewoon een bom in 'r gezicht krijgt in een of andere europese stad.. 8)7
Hoeft niet per se op 'n eiland te zijn. Beetje faceliften, botox, leuke nieuwe kapsel, new ID/paspoort, hypotheek afbetaald en 'n paar ton op 'r nieuwe rekening.
Dan kan je toch op bezoek gaan en mensen vertellen dat 't je moeders long lost zusje is. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173299274
Uiteraard! :D
Ja doei.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:28:09 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173299299
Oh ja, natuurlijk. Je moeder krijgt een gehele metamorfose en jij mag heus wel weten dat ze je doodgewaande moeder is, je mag het alleen niet aan anderen vertellen. Af en toe komt ze op visite. Misschien stopt ze je nog wat toe van het bloedgeld. Kumbaya.

De Fanta is in de aanbieding, vandaag?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:34:58 #291
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173299468
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeft niet per se op 'n eiland te zijn. Beetje faceliften, botox, leuke nieuwe kapsel, new ID/paspoort, hypotheek afbetaald en 'n paar ton op 'r nieuwe rekening.
Dan kan je toch op bezoek gaan en mensen vertellen dat 't je moeders long lost zusje is. :)
Net als in de film. Truth is stranger than fiction.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:35:47 #292
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_173299485
Het is gvd weer eens van een prachtig niveau. Ik denk dat sommigen hier zich de ballen uit de broek moet schamen (voor zoverre die aanwezig zijn)
Graag verwijderen.
pi_173299497
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net als in de film. Truth is stranger than fiction.
Als je empathieloos bent wel ja, dan verzin je je eigen waarheid...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173299530
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:35 schreef Charged het volgende:
Het is gvd weer eens van een prachtig niveau. Ik denk dat sommigen hier zich de ballen uit de broek moet schamen (voor zoverre die aanwezig zijn)
Ja, het is triest. Een vervolgtopic hoeft er wmb niet te komen. Het wordt toch alleen gebruikt om overloos te kunnen trollen en slachtoffers te schofferen.
pi_173299575
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:35 schreef Charged het volgende:
Het is gvd weer eens van een prachtig niveau. Ik denk dat sommigen hier zich de ballen uit de broek moet schamen (voor zoverre die aanwezig zijn)
Da's niet genderneutraal hè 😉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173299614
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is het sowieso niet makkelijker om een busje te regelen en deze een menigte in te rijden?
Jazeker, maar het moet juist niet te simpel zijn.
Liefst zo complex mogelijk, zodat alleen de meest intelligente het doorzien.
En je raadt nooit wie dat zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:42:02 #297
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_173299616
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Da's niet genderneutraal hè 😉
Dat gezeik ga ik me niet eens in mengen. Dan noem me maar ouderwets,can't give a flying fuck.
Graag verwijderen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:43:23 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173299645
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als je empathieloos bent wel ja, dan verzin je je eigen waarheid...
Ja joh al die truthers all over the world allemaal empathieloze en respectloze mensen allemaal zonder enkel fatsoen, die elke dag vol genoegen zitten te wachten op een aanslag. Dit loze argument wordt een beetje eentonig. :P
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173299654
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absolutely not.
Vicsims are not crisis actors. I've never said that there were 3500 crisis actors.
Fake planes ? Never said that either. I don't really know what you mean by fake planes.
CGI cartoon planes? Yes.

Please stop trying to put words in peoples' mouths.
So a cgi cartoon plane is not fake?

Anyway, you Just admitted Both in An attempt tot deny it.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173299659
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh al die truthers all over the world allemaal empathieloze en respectloze mensen allemaal zonder enkel fatsoen, die elke dag vol genoegen zitten te wachten op een aanslag. Dit loze argument wordt een beetje eentonig. :P
Tja, stop dan met dat gedrag..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')