abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:58:17 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173256857
In de stad Charlottesville in Virginia is gisteravond geprotesteerd tegen het plan om een standbeeld van een generaal uit de Amerikaanse burgeroorlog weg te halen.

Honderden extreem-rechtse demonstranten liepen met fakkels over het universiteitsterrein in Charlottesville en riepen leuzen als "witte levens doen ertoe" (white lives matter), "één volk, één natie", "maak een eind aan immigratie", "jullie zullen ons niet vervangen" en "Joden zullen ons niet vervangen". Ook werd de nazigroet gebracht.

Het beeld is van generaal Robert E. Lee. In de burgeroorlog, ruim 150 jaar geleden, was hij opperbevelhebber van het leger van de zuidelijke staten, die meer zelfbestuur wilden en de slavernij wilden handhaven.

Vorige maand waren er ook al protesten tegen de verwijdering van het beeld. Toen was een deel van de demonstranten gekleed in Ku Klux Klan-kleding. Sommige KKK-betogers droegen toen ook de Confederatievlag.

quote:
Auto rijdt in op stoet en schept meerdere demonstranten in Charlottesville

Pas op beelden kunnen schokkend zijn. Auto rijdt in op demonstranten bij extreem-rechtse betoging Virginia.
http://www.nu.nl/150221/v(...)charlottesville.html



Andere debiele taferelen:







Heather Heyer, slachtoffer van een idiote inrijdactie:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:33:17 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173257356
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Als je ruim honderd uur aan research doet, kunnen die vijf minuutjes er ook wel vanaf om te checken of je bewering dat (extreem)linkse partijen in Europese regeringen zitten, ook daadwerkelijk klopt. Geef gewoon toe dat je ongeïnformeerd en lui hierin bent.
Ik zou mezelf niet als lui bestempelen.

quote:
[..]

Hoeveel doden hebben Dylan Roof en James Alex Fields op hun geweten? Hoeveel doden Antifa? Ik hoor graag de feiten van jou, geen verzinsels.
Ik verzin niks.

quote:
Ik help je alvast wel mee met tellen. Dit is slachtoffer nummer 1:

[ afbeelding ]






There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:42:21 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173257488
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou mezelf niet als lui bestempelen.

[..]

Ik verzin niks.
Zo komt het wel over, je bralt wat, onderbouwt het niet en zo'n bewering dat (extreem)linkse partijen massaal deel uitmaken van Europese regeringen wordt simpel onderuit gehaald. Dit is lui.
quote:
Ontopic blijven en graag de vraag goed beantwoorden, Micah Johnson was geen lid van Antifa.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173257516
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:42 schreef Falco het volgende:

[..]

Zo komt het wel over, je bralt wat, onderbouwt het niet en zo'n bewering dat (extreem)linkse partijen massaal deel uitmaken van Europese regeringen wordt simpel onderuit gehaald. Dit is lui.
Het was bovendien ook niet een onbelangrijk detail maar juist een essentieel onderdeel van een vrij brede bewering. Als zelfs dat al niet gecheckt wordt...
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:44:44 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173257526
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:42 schreef Falco het volgende:

[..]

Zo komt het wel over, je bralt wat, onderbouwt het niet en zo'n bewering dat (extreem)linkse partijen massaal deel uitmaken van Europese regeringen wordt simpel onderuit gehaald. Dit is lui.
?

Waar heb ik zoiets ooit beweerd, jong. Wijs eens aan. Echt verbazingwekkend dit.

quote:
[..]

Ontopic blijven en graag de vraag goed beantwoorden, Micah Johnson was geen lid van Antifa.
Wel van BLM.

En BLM en antifa zijn gelieerd

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40930831
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:49:55 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173257616
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

?

Waar heb ik zoiets ooit beweerd, jong. Wijs eens aan. Echt verbazingwekkend dit.
Het woord 'massaal' is wat overdreven van mijn kant ;), maar met onderstaande beweer je toch dat linkse partijen van een of andere wikipeudia-page deel uitmaken van europese regeringen?

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/(...)ft_parties_in_Europe

Ik vind het ook jammer dat er geen zetelaantal op die pagina staat maar ik wil wedden dat er toch wel een aantal in een coalitie zitten.
Deze claim is nu eenvoudig weerlegd, eens?

quote:
[..]

Wel van BLM.

En BLM en antifa zijn gelieerd

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40930831
BLM heeft zich gedistantieerd van Micah Johnson en stond niet achter zijn actie. Daarnaast zie ik de link niet echt tussen Antifa en BLM, behalve dat ze in het linkse spectrum zitten. Graag bronnen hiervan posten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:56:48 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173257724
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Het woord 'massaal' is wat overdreven van mijn kant ;), maar met onderstaande beweer je toch dat linkse partijen van een of andere wikipeudia-page deel uitmaken van europese regeringen?

[..]

Deze claim is nu eenvoudig weerlegd, eens?
Ik heb er een aantal aangeklikt. Ik zie dat er een hoop voldoende zetels hebben. In de oppositie wellicht maar dat betekent niet dat ze machteloos zijn.

quote:
[..]

BLM heeft zich gedistantieerd van Micah Johnson en stond niet achter zijn actie.
En als die nazi's straks afstand nemen van James Fields Jr. dan neem je daar ook genoegen mee?

Even heel eerlijk zijn graag.

quote:
Daarnaast zie ik de link niet echt tussen Antifa en BLM, behalve dat ze in het linkse spectrum zitten. Graag bronnen hiervan posten.
Lees die BBC link nog eens (einde van het artikel). De 2 groeperingen gaan regelmatig samen op heb ik begrepen. Is de BBC te rechts (beetje jennen, sorry wordt mij ook geflikt in dit topic)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:07:46 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173257932
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal aangeklikt. Ik zie dat er een hoop voldoende zetels hebben. In de oppositie wellicht maar dat betekent niet dat ze machteloos zijn.
Is toch het idee van democratie en toch geen probleem?

[..]
quote:
En als die nazi's straks afstand nemen van James Fields Jr. dan neem je daar ook genoegen mee?

Even heel eerlijk zijn graag.
De reactie van Jason Kessler (organisator van Unite the Right) spreekt boekdelen
quote:
Kessler managed to say: ”Today I just want to come before you and tell you what really happened before this narrative is allowed to continue spinning out of control.

″The hate that you here around you - that is the anti-white hate that fuelled what happened yesterday.

“What happened yesterday was a result of the Charlottesville police officers refusing to do their job. They stood down and did not follow through with the agreed-upon security arrangements.”
Kortom, geen veroordeling van Fields vanuit Kessler, derhalve is je vraag geheel hypothetisch en niet meer relevant. Nu met excuses komen zou 'too little, too late' zijn natuurlijk.

quote:
[..]

Lees die BBC link nog eens (einde van het artikel). De 2 groeperingen gaan regelmatig samen op heb ik begrepen. Is de BBC te rechts (beetje jennen, sorry wordt mij ook geflikt in dit topic)
Regelmatig lees ik er niet uit, maar goed wat dan nog... Moet ik dan je vraag beantwoorden hoeveel doden James Fields en Dylan Roof op hun geweten hebben en hoeveel doden Antifa?

BBC vind ik overigens een kutmedia-organisatie (niet omdat ze rechts zijn) maar dat terzijde.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:19:02 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173258155
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Is toch het idee van democratie en toch geen probleem?
Vind ik ook geen probleem? Ik denk dat je nu een stuk van de begin van de discussie mist. Er werd getwijfeld dat extreem-links uberhaupt representatie had zoals extreem-rechts politiek gezien.

Ik vind het prima dat er (zelfs extreme) politieke partijen zijn. Van welke kant dan ook. Prima graadmeters.

quote:
[..]

[..]

De reactie van Jason Kessler (organisator van Unite the Right) spreekt boekdelen

[..]

Kortom, geen veroordeling van Fields vanuit Kessler, derhalve is je vraag geheel hypothetisch en niet meer relevant. Nu met excuses komen zou 'too little, too late' zijn natuurlijk.
Ja dat Kessler een mongool is die zijn eigen graf sjiek hendig aan het graven is is me onderhand wel duidelijk inderdaad.

Mijn vraag was hypothetisch bedoeld dus beantwoord het eens voor de gein hypothetisch.

quote:
[..]

Regelmatig lees ik er niet uit, maar goed wat dan nog... Moet ik dan je vraag beantwoorden hoeveel doden James Fields en Dylan Roof op hun geweten hebben en hoeveel doden Antifa?

BBC vind ik overigens een kutmedia-organisatie (niet omdat ze rechts zijn) maar dat terzijde.
Ik denk eigenlijk dat beide flanken (breed genomen) doden op hun geweten hebben en dat als we gaan kijken naar geweldpleging dat links de afgelopen 15 jaar flink voor staat. Extreem rechts flikt wel eens wat maar de schaal waarop extreem links tegenwoordig bezig is verbaast mij.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:24:00 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173258270
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vind ik ook geen probleem? Ik denk dat je nu een stuk van de begin van de discussie mist. Er werd getwijfeld dat extreem-links uberhaupt representatie had zoals extreem-rechts politiek gezien.

Ik vind het prima dat er (zelfs extreme) politieke partijen zijn. Van welke kant dan ook. Prima graadmeters.

[..]

Ja dat Kessler een mongool is die zijn eigen graf sjiek hendig aan het graven is is me onderhand wel duidelijk inderdaad.

Mijn vraag was hypothetisch bedoeld dus beantwoord het eens voor de gein hypothetisch.
Dat heeft geen zin. Nazi-organisaties en de KKK hebben deze daad niet veroordeeld. Ze dragen haat in zich, zijn moreel fout, dus opeens out of character gaan door zo'n daad te veroordelen, zal er niet in zitten.

[..]
quote:
Ik denk eigenlijk dat beide flanken (breed genomen) doden op hun geweten hebben en dat als we gaan kijken naar geweldpleging dat links de afgelopen 15 jaar flink voor staat. Extreem rechts flikt wel eens wat maar de schaal waarop extreem links tegenwoordig bezig is verbaast mij.
Feiten voor deze claim posten bitte, anders zijn we uitgepraat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173258344
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat heeft geen zin. Nazi-organisaties en de KKK hebben deze daad niet veroordeeld. Ze dragen haat in zich, zijn moreel fout, dus opeens out of character gaan door zo'n daad te veroordelen, zal er niet in zitten.

[..]

[..]

Feiten voor deze claim posten bitte, anders zijn we uitgepraat.
Anders verwacht je ook niet. Net als bij hard core pvv stemmers. En ja. Er zijn bij linkse stemmers ook hard core mensen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:35:01 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173258554
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat heeft geen zin. Nazi-organisaties en de KKK hebben deze daad niet veroordeeld. Ze dragen haat in zich, zijn moreel fout, dus opeens out of character gaan door zo'n daad te veroordelen, zal er niet in zitten.
Net zoals dat het telling is dat Kessler het niet wil veroordelen is het wat mij betreft telling dat jij weigert antwoord te geven op die vraag. Sorry. Even goede vrienden, hoor maar jij en ik weten beiden dat dat geen ruk had uitgemaakt. BLM en antifa is verantwoordelijk voor het klimaat wat zij scheppen, nazi's zijn verantwoordelijk voor het klimaat wat zij scheppen. Dus het is logisch dat al deze doden en geweldplegingen op hun conto komen te staan. Waarom jij het straatje van antifa/BLM probeert schoon te vegen snap ik niet zo goed maar het is wat mij betreft een beetje de norm. Rechts trappen, links aaien.

quote:
[..]

[..]

Feiten voor deze claim posten bitte, anders zijn we uitgepraat.
Ik denk niet dat geweld, intensiteit, ubiquiteit, slachtofferschap, motief etc... erg goed te meten is.

Ik wil daar van af zijn. Laat ik mijn stelling vernauwen.

De afgelopen jaar is antifa in de VS ERG agressief geworden tijdens protests van normale conservatieven, free-speechers, pro-trump-ers en pas nu in Charlotteville tegen echt extreem-rechts.

Het feit dat antifa eerst normaal-rechts in elkaar moest stompen voordat extreem-rechts er ook wel zin an had is telling. Extreem-rechts lag eigenlijk te maffen de afgelopen jaren.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:37:34 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173258618
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Net zoals dat het telling is dat Kessler het niet wil veroordelen is het wat mij betreft telling dat jij weigert antwoord te geven op die vraag. Sorry. Even goede vrienden, hoor maar jij en ik weten beiden dat dat geen ruk had uitgemaakt. BLM en antifa is verantwoordelijk voor het klimaat wat zij scheppen, nazi's zijn verantwoordelijk voor het klimaat wat zij scheppen. Dus het is logisch dat al deze doden en geweldplegingen op hun conto komen te staan. Waarom jij het straatje van antifa/BLM probeert schoon te vegen snap ik niet zo goed maar het is wat mij betreft een beetje de norm. Rechts trappen, links aaien.

[..]

Ik denk niet dat geweld, intensiteit, ubiquiteit, slachtofferschap, motief etc... erg goed te meten is.

Ik wil daar van af zijn. Laat ik mijn stelling vernauwen.

De afgelopen jaar is antifa in de VS ERG agressief geworden tijdens protests van normale conservatieven, free-speechers, pro-trump-ers en pas nu in Charlotteville tegen echt extreem-rechts.

Het feit dat antifa eerst normaal-rechts in elkaar moest stompen voordat extreem-rechts er ook wel zin an had is telling. Extreem-rechts lag eigenlijk te maffen de afgelopen jaren.
We draaien in cirkels. Je kunt dit wel met feiten onderbouwen, bijvoorbeeld hoeveel dodelijke slachtoffers gevallen zijn. Dat weiger je onder ogen te zien en je draait er maar om heen als ik je iets daarover vraag. Maar goed ik denk dat ik mijn energie maar in iets anders ga steken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173258644
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:37 schreef Falco het volgende:

[..]

We draaien in cirkels. Je kunt dit wel met feiten onderbouwen, bijvoorbeeld hoeveel dodelijke slachtoffers gevallen zijn. Dat weiger je onder ogen te zien en je draait er maar om heen als ik je iets daarover vraag. Maar goed ik denk dat ik mijn energie maar in iets anders ga steken.
Er zijn niet veel doden gevallen door dit. Er is nu 1 vrouw die men wil zien als vb.
pi_173258822
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:35 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk niet dat geweld, intensiteit, ubiquiteit, slachtofferschap, motief etc... erg goed te meten is.
Geweldpleging en doden zijn prima te meten. Als je dit soort stellingen poneert moet je die kunnen onderbouwen. En al helemaal als je anderen verwijt rechts te trappen en links te aaien, dat lijkt eerder een gevalletje projectie.
pi_173260178





Boston 19- augustus 2017 Mensen protesteren tegen de haatcult van extreemrechts.
Gewone mensen.......

[ Bericht 13% gewijzigd door Bluesdude op 19-08-2017 18:48:20 ]
pi_173261042
Je framed ze als gewone mensen.. Intussen kwamen ze illegaal opdagen in hoop op conflict met de unite the right demonstratie in Charlottesville.
pi_173261342
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:11 schreef Tamabralski het volgende:
Je framed ze als gewone mensen.. Intussen kwamen ze illegaal opdagen in hoop op conflict met de unite the right demonstratie in Charlottesville.
Iets anders is dan geweld gebruiken.
pi_173261407
Ik snap verder niet waarom zwarten VS-cultuur willen wissen terwijl zij er zelf baat bij hebben gehad. Geen VS dan zaten ze nu nog in getto's in Affrika met vliegen op hun neus.

OK nu zitten ze in gettos in Amerika _O-
pi_173261514
Ja, als je de anderen als 'slecht' en van 'haat', bestempelt, dan is het niet moeilijk om veel mensen op been te krijgen die het 'goede' willen steunen.

'No time for hate'. 'No Fear'. Nee joh, echt? Wat een intens diepe statements.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 19:26:59 ]
pi_173261573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iets anders is dan geweld gebruiken.
Ik vraag mij af of de confrontaties wel te voorkomen zijn.
1. De handhaving werkt niet mee of werkt het juist in de hand. De linkse media krijgen zo waar zij op hoopten
2. Die frustraties moeten er toch uit
pi_173261677
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:27 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of de confrontaties wel te voorkomen zijn.
1. De handhaving werkt niet mee of werkt het juist in de hand. De linkse media krijgen zo waar zij op hoopten
2. Die frustraties moeten er toch uit
1) je kan er weinig mee. Je zit altijd fout met een 'mening'
2) Dat is idd zo. mensen denken soms iets. Je kan ook tegen homo's zijn. Dat verander je niet met een betoging of een homo dag.
pi_173261688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:26 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, als je de anderen als 'slecht' en van 'haat', bestempelt, dan is het niet moeilijk om veel mensen op been te krijgen die het 'goede' willen steunen.

'No time for hate'. 'No Fear'. Nee joh, echt? Wat een intens diepe statements.
Het is wel duidelijk dat er machten spelen die aansturen op verdeeldheid en conflicten. Nu ook met Noord-Korea. China heeft als bemiddelaar oplossingen aangedragen waar zelfs de leiders van Noord-Korea mee instemden. Ook in voordeel van de VS. Want China wilt geen kerncrisis op haar stoep. En Noord-Korea wilt alleen laten zien dat VS niet met ze moet fucken. Obama en Trump hebben het al tezamen 3 jaar achtereen afgeslagen. Oftewel, ze willen gewoon en hoe dan ook aansturen op geweld.

Fuck die Obama en fuck die Trump.
pi_173261747
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat er machten spelen die aansturen op verdeeldheid en conflicten. Nu ook met Noord-Korea. China heeft als bemiddelaar oplossingen aangedragen waar zelfs de leiders van Noord-Korea mee instemden. Ook in voordeel van de VS. Want China wilt geen kerncrisis op haar stoep. Obama en Trump hebben het al tezamen 3 jaar achtereen afgeslagen. Oftewel, ze willen gewoon en hoe dan ook confrontatie.

Fuck die Obama. En fuck die Trump.
Trump en Obama lijken ook alleen maar als handpoppen te fungeren. Dit wordt uit ook heel andere hoeken veroorzaakt. Media voornamelijk.
pi_173261751
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat er machten spelen die aansturen op verdeeldheid en conflicten. Nu ook met Noord-Korea. China heeft als bemiddelaar oplossingen aangedragen waar zelfs de leiders van Noord-Korea mee instemden. Ook in voordeel van de VS. Want China wilt geen kerncrisis op haar stoep. En Noord-Korea wilt alleen laten zien dat VS niet met ze moet fucken. Obama en Trump hebben het al tezamen 3 jaar achtereen afgeslagen. Oftewel, ze willen gewoon en hoe dan ook aansturen op geweld.

Fuck die Obama en fuck die Trump.
Fuck kim jung ill. Dat zeg je dan net niet meer. Maar idd. Hoe debiel met je zijn om te gaan voor geweld en domheid.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:07:33 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_173262720
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:19 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk eigenlijk dat beide flanken (breed genomen) doden op hun geweten hebben en dat als we gaan kijken naar geweldpleging dat links de afgelopen 15 jaar flink voor staat. Extreem rechts flikt wel eens wat maar de schaal waarop extreem links tegenwoordig bezig is verbaast mij.


?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173262762
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:07 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Ook gewoon uit je neus getrokken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:10:24 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_173262804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ook gewoon uit je neus getrokken.
Oh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173262826
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh.
Er zit geen enkel statistisch idee achter. Of je geeft een echte bron. Die haal ik zo onderuit.
pi_173262832
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:07 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Komt dat uit het zelfde onderzoek waar een dode door een overval gepleegd door een nazi onder terrorisme werd geplaatst?
pi_173263004
Niet? Dan blaat maar verder.
pi_173263363
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iets anders is dan geweld gebruiken.
Het is het uitlokken van.
Dont let them walk. Dat principe. De katalysator.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173263381
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:11 schreef Tamabralski het volgende:
Je framed ze als gewone mensen.. Intussen kwamen ze illegaal opdagen in hoop op conflict met de unite the right demonstratie in Charlottesville.
Ik zie gewone mensen op de foto's .
Jij ziet slechterikken met kwaadaardige bedoelingen? Dat zegt dan veel over jouw kwade inborst.

Ik denk ook wel dat in zo'n grote groep een aantal relschoppers kan meelopen.
Tot nu toe 20.30 Nederlandse tijd zijn er geen rellen gemeld in de Nederlandse media.
Wellicht missen ze iets, maar veel kan het niet zijn.



verdorie.............. alweer gewone mensen....
pi_173263400
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het is het uitlokken van.
Dont let them walk. Dat principe. De katalysator.
Zeker niet. Ik begrijp de agressie al niet.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:35:20 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_173263456
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Komt dat uit het zelfde onderzoek waar een dode door een overval gepleegd door een nazi onder terrorisme werd geplaatst?
Oh ja nouja 78 om 7 dan.

Je bent vlijmscherp LelijKnap, niks komt langs jou.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173263472
Trump is natuurlijk geen nazi, al willen de antifas dat beeld graag uitdragen. Hij is wel een domme lompe hork. Maar deze antifas discrimineren en zijn zelf erg fascistisch tegen trump aanhangers. Erg hypocriet.
<hr>
pi_173263667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Trump is natuurlijk geen nazi, al willen de antifas dat beeld graag uitdragen. Hij is wel een domme lompe hork. Maar deze antifas discrimineren en zijn zelf erg fascistisch tegen trump aanhangers. Erg hypocriet.
Dat jij mensen die geen fascist zijn wilt verketteren als fascist...... hoe niet-fascistisch is dat ?
Wie bedoel je met antifas ? Die demonstranten in Amerika? Het is niet bekend dat zij Trump zo verketteren als nazi. Jij doet dus wel zoiets .
pi_173263706
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:23 schreef Tamabralski het volgende:
Ik snap verder niet waarom zwarten VS-cultuur willen wissen
Willen ze dat ? Of roep je maar wat?
Zover ik weet zien de meeste afro-amerikanen zich als Amerikanen en Amerika en Amerikaanse cultuur is hun home.
pi_173263707
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh ja nouja 78 om 7 dan.

Je bent vlijmscherp LelijKnap, niks komt langs jou.
En je geeft geen antwoord.
pi_173263736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat jij mensen die geen fascist zijn wilt verketteren als fascist...... hoe niet-fascistisch is dat ?
Wie bedoel je met antifas ? Die demonstranten in Amerika? Het is niet bekend dat zij Trump zo verketteren als nazi. Jij doet dus wel zoiets .
Ze beginnen iemand met een trump pet op uit te schelden en willen hem fysiek te lijf gaan. Hoe leg jij dit dan uit?
<hr>
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:48:57 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173263755
Amen.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:51:37 #42
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173263803
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:47 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ze beginnen iemand met een trump pet op uit te schelden en willen hem fysiek te lijf gaan. Hoe leg jij dit dan uit?
Een Amerikaanse vlag werkt ook als een rode lap op een stier bij dat volk.
FoxNews twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 18:08:39 MOMENTS AGO: Woman waving American flag hit, dragged by protester at #FreeSpeechRally in #Boston. #BostonCommon https://t.co/7swgamIOjU reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173263861
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een Amerikaanse vlag werkt ook als een rode lap op een stier bij dat volk.
FoxNews twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 18:08:39 MOMENTS AGO: Woman waving American flag hit, dragged by protester at #FreeSpeechRally in #Boston. #BostonCommon https://t.co/7swgamIOjU reageer retweet
Zoals men hierboven laat zien soms niet. Zo zou het moeten zijn.
pi_173263917
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:47 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ze beginnen iemand met een trump pet op uit te schelden en willen hem fysiek te lijf gaan. Hoe leg jij dit dan uit?
wie is "ze" ?
en hoe kan je een incident beoordelen als er te weinig informatie is
pi_173263932
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een Amerikaanse vlag werkt ook als een rode lap op een stier bij dat volk.

welk volk ?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:59:46 #46
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173263978
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

welk volk ?
Antifa volk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:01:49 #47
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173264035
antifa aids is ook weer paraat ja? :')
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:04:34 #48
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173264099
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:01 schreef bijstandboy het volgende:
antifa aids is ook weer paraat ja? :')
Klein groepje las ik.
JackSmithIV twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 17:19:27 The small contingent of Antifa arrive at the Boston rally. Everywhere they go, people run to them and cheer out sup… https://t.co/UmPovDPKtP reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173264119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Antifa volk.
Wie zijn dat In Amerika ?
Ken jij ze ? Waren ze Boston... en iemand van hen heeft een vlag willen afpakken. ?
En al die anderen antifa's deden dat ook de hele dag ? Of was het maar 1 persoon.

Overigens ben ik ook antifascist, Trump en Wilders ook. Rutte idem
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:06:35 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zit geen enkel statistisch idee achter. Of je geeft een echte bron. Die haal ik zo onderuit.
Ik weet niet zo goed wat voor statistisch idee je bij een frequentietabel verwacht, maar goed. Ik ken niet de precieze bron, dit was de eerste van Google en kwam redelijk overeen met andere statistieken die ik eerder gelezen hebben. Deze links zijn wat beter met bronnen:

http://www.politifact.com(...)-and-whos-behind-it/

https://www.cato.org/blog(...)ding-outlier-attacks

Je poging is trouwens bij voorbaat gedoemd om te mislukken, want er zijn immers al geen linkse incidenten die in de buurt komen van Dylan Roof. Maar goed. Humor me. Ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173264203
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat voor statistisch idee je bij een frequentietabel verwacht, maar goed. Ik ken niet de precieze bron, dit was de eerste van Google en kwam redelijk overeen met andere statistieken die ik eerder gelezen hebben. Deze links zijn wat beter met bronnen:

http://www.politifact.com(...)-and-whos-behind-it/

https://www.cato.org/blog(...)ding-outlier-attacks

Je poging is trouwens bij voorbaat gedoemd om te mislukken, want er zijn immers al geen linkse incidenten die in de buurt komen van Dylan Roof. Maar goed. Humor me. Ofzo.
Statistieken zijn heel erg link. Zeker als mensen die er weinig over weten het gaan uitleggen. Ik weet net teveel en net te weinig.Wel weet ik dat dit onzin is.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:08:57 #52
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173264204
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Klein groepje las ik.
JackSmithIV twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 17:19:27 The small contingent of Antifa arrive at the Boston rally. Everywhere they go, people run to them and cheer out sup… https://t.co/UmPovDPKtP reageer retweet
Blijft kutvolk :r
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:09:03 #53
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173264208
Buiten dat zit religieus terrorisme ook in rechts extremistische hoek, of het nou door moslims komt of niet.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:09:56 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173264233
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Komt dat uit het zelfde onderzoek waar een dode door een overval gepleegd door een nazi onder terrorisme werd geplaatst?
Daar zitten veel moorden door leden van de Aryan Brotherhood ook gewoon bij ja, een bende die retediep in de drugshandel zit.
pi_173264242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Buiten dat zit religieus terrorisme ook in rechts extremistische hoek, of het nou door moslims komt of niet.
Terrorisme zit in bepaalde hoek idd. Daar zit ook het extreem denken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:12:34 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173264297
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Terrorisme zit in bepaalde hoek idd. Daar zit ook het extreem denken.
Ja, het ging dan ook om het feit dat sommigen het kennelijk belangrijk vinden om puntjes te tellen voro extreem rechts vs extreem links... het lijkt me niet bepaald zinvol, omdat het veel genuanceerder ligt en het nogal afleidt van de boodschap dat rechts extremistisch geweld gewoon meer doden levert dan links extremistisch; met of zonder islamisten, wat op zich weer afleidt van de boodschap dat extremisme leidt tot doden.
pi_173264312
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Daar zitten doden door leden van de Aryan Brotherhood ook gewoon bij ja, een bende die retediep in de drugshandel zit.
Daar kun je eerlijk over zijn. Dat maakt een statistiek nog niet waar. De werkelijkheid is wel dat vanuit geloof veel agressie komt. Ik heb eel meegemaakt. Dat verbaasde mij wel. Het zeggen dat je okay bent door een religie aan te hangen. En dat dat niets zegt.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:14:11 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173264331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kun je eerlijk over zijn. Dat maakt een statistiek nog niet waar. De werkelijkheid is wel dat vanuit geloof veel agressie komt. Ik heb eel meegemaakt. Dat verbaasde mij wel. Het zeggen dat je okay bent door een religie aan te hangen. En dat dat niets zegt.
..........wat?
pi_173264350
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

..........wat?
Dat het roepen dat je iets aanhangt in liefde en geloof niets zegt.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:17:04 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264408
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Statistieken zijn heel erg link. Zeker als mensen die er weinig over weten het gaan uitleggen. Ik weet net teveel en net te weinig.Wel weet ik dat dit onzin is.
Godskolere ik weet ook niet waarom ik het probeerde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173264427
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Godskolere ik weet ook niet waarom ik het probeerde.
Plaats het dan niet. Je weet dat het niet klopt.
pi_173264443
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:23 schreef Tamabralski het volgende:
Ik snap verder niet waarom zwarten VS-cultuur willen wissen terwijl zij er zelf baat bij hebben gehad. Geen VS dan zaten ze nu nog in getto's in Affrika met vliegen op hun neus.

OK nu zitten ze in gettos in Amerika _O-
Grappen maken over slavernij. :N

Slavernij is het ergste dat er is.
pi_173264446
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Daar zitten veel moorden door leden van de Aryan Brotherhood ook gewoon bij ja, een bende die retediep in de drugshandel zit.
Ja, dat is dus niet (per definitie) terrorisme, hè. De moorden van criminele broeders van jihadisten (met gedeelde achtergrond) worden ook niet meegerekend.
pi_173264460
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh ja nouja 78 om 7 dan.

Je bent vlijmscherp LelijKnap, niks komt langs jou.
Ja, alleen heláás; het was slechts een van de vele voorbeelden.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:19:18 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264465
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Plaats het dan niet. Je weet dat het niet klopt.
Nee dat weet alleen jij. Ook al weet je niet veel. En toch wel. Maar het voelt vast niet goed. En dat is het belangrijkste. Toch?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:19:52 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173264486
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, alleen heláás; het was slechts een van de vele voorbeelden.
Waarom is de precieze telling voor wat rechts-extremisten minus islamisten aan dodental hebben zo belangrijk voor je?
pi_173264490
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Grappen maken over slavernij. :N

Slavernij is het ergste dat er is.
Ja. En het bestaat nog steeds. En we doen er weinig aan. Ik ook.
pi_173264516
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom is de precieze telling voor wat rechts-extremisten minus islamisten aan dodental hebben zo belangrijk voor je?
Niet. Ik geloof niet in die telling.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:21:41 #69
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173264555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, dat is dus niet (per definitie) terrorisme, hè.
Dat is dan ook waar ik op doelde.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:22:09 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173264569
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kun je eerlijk over zijn. Dat maakt een statistiek nog niet waar. De werkelijkheid is wel dat vanuit geloof veel agressie komt. Ik heb eel meegemaakt. Dat verbaasde mij wel. Het zeggen dat je okay bent door een religie aan te hangen. En dat dat niets zegt.
Dit is nog onsamenhangendere onzin dan Trump af en toe weet te brabbelen :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173264617
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is nog onsamenhangendere onzin dan Trump af en toe weet te brabbelen :')
Moet ik het simpeler maken? Vanuit geloof komt veel agressie.
pi_173264693
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom is de precieze telling voor wat rechts-extremisten minus islamisten aan dodental hebben zo belangrijk voor je?
Ik val middenin de discussie... Maar goed, om antwoord te geven; het is wel handig om te weten waarom mensen elkaar afslachten.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:28:25 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173264727
Er is iets gaande in Boston:


Misschien links geweld :{
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173264741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Statistieken zijn heel erg link. Zeker als mensen die er weinig over weten het gaan uitleggen. Ik weet net teveel en net te weinig.Wel weet ik dat dit onzin is.
lolwut
pi_173264754
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. En het bestaat nog steeds.
Zoals het destijds bestond, met alle bijbehorende mensonterende praktijken, komt het gelukkig niet meer voor.

Maar slavernij an sich bestaat nog steeds inderdaad.
pi_173264772
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

lolwut
Ik ken die afkorting niet. Ik ben net toe aan MILF.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:30:31 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173264790
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:28 schreef Falco het volgende:
Er is iets gaande in Boston:


Misschien links geweld :{
Heeft degene die dit streamed een camera uit 1995? Holy shit.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:30:54 #78
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173264804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik val middenin de discussie... Maar goed, om antwoord te geven; het is wel handig om te weten waarom mensen elkaar afslachten.
Zeker, als je van de terrorismebestrijding bent lijkt me dat ook nuttige informatie.

Hier gaat het echter om de bewering dat extreem links meer doden op hun naam zouden kunnen schrijven in recente tijd in het westen dan extreem rechts; niet om resources voor terrorismebestrijding toe te kennen, maar om een of ander vaag moreel gelijk te claimen. Vandaar dus ook mijn vraag, want ik schat je niet als (rechts-)extremist in, maar je lijkt het wel te verdedigen voor dit zogenaamde morele gelijk...
pi_173264809
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zoals het destijds bestond, met alle bijbehorende mensonterende praktijken, komt het gelukkig niet meer voor.

Maar slavernij an sich bestaat nog steeds inderdaad.
Het bestaat dus nog. Ik heb er zaken mee gedaan. Met fabrieken waar kinderen werken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:31:43 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173264832
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Heeft degene die dit streamed een camera uit 1995? Holy shit.
Kon aan de huidskleur van degene die gearresteerd werd niet opmaken of ie van BLM of een neonazi was.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:32:04 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173264844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie zijn dat In Amerika ?
Ken jij ze ? Waren ze Boston... en iemand van hen heeft een vlag willen afpakken. ?
En al die anderen antifa's deden dat ook de hele dag ? Of was het maar 1 persoon.

Overigens ben ik ook antifascist, Trump en Wilders ook. Rutte idem
Het is gewoon een organisatie die met herkenbare kledij en aanverwante vlaggen rondlopen hoor. Ik snap niet zo goed waarom je je zo van de domme houdt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173264849
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken die afkorting niet. Ik ben net toe aan MILF.
Statistiek gaat ook je pet te boven blijkbaar.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:33:07 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173264885
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:31 schreef Falco het volgende:

[..]

Kon aan de huidskleur van degene die gearresteerd werd niet opmaken of ie van BLM of een neonazi was.
Ik kan de pixels tellen en hoor wat schril millenial geschreeuw. Lijkt me niks aan het handje.
pi_173264907
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Statistiek gaat ook je pet te boven blijkbaar.
Nee. Daar ben ik erg goed in zelfs. Überhaupt in cijfers.
pi_173264919
Dat geschreeuw ook altijd tijdens die demonstraties. Tokkies. :')
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:35:23 #86
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173264940
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:34 schreef Hamzoef het volgende:
Dat geschreeuw ook altijd tijdens die demonstraties. Tokkies. :')
Zijn ook altijd vrouwen die zo'n klep openzetten :')
pi_173264950
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat voor statistisch idee je bij een frequentietabel verwacht, maar goed. Ik ken niet de precieze bron, dit was de eerste van Google en kwam redelijk overeen met andere statistieken die ik eerder gelezen hebben. Deze links zijn wat beter met bronnen:

http://www.politifact.com(...)-and-whos-behind-it/

https://www.cato.org/blog(...)ding-outlier-attacks

Je poging is trouwens bij voorbaat gedoemd om te mislukken, want er zijn immers al geen linkse incidenten die in de buurt komen van Dylan Roof. Maar goed. Humor me. Ofzo.
Als je de bron al niet kent kun je niet nadenken.
pi_173264960
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zijn ook altijd vrouwen die zo'n klep openzetten :')
Van die typische viswijven ja.
pi_173265014
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Daar ben ik erg goed in zelfs. Überhaupt in cijfers.
Uhu.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:38:08 #90
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173265022
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik kan de pixels tellen en hoor wat schril millenial geschreeuw. Lijkt me niks aan het handje.
Nee valt wel mee, een of ander stomme tokkie zit te schreeuwen waarom een of andere dude opgepakt wordt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173265025
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zeker, als je van de terrorismebestrijding bent lijkt me dat ook nuttige informatie.

Hier gaat het echter om de bewering dat extreem links meer doden op hun naam zouden kunnen schrijven in recente tijd in het westen dan extreem rechts; niet om resources voor terrorismebestrijding toe te kennen, maar om een of ander vaag moreel gelijk te claimen. Vandaar dus ook mijn vraag, want ik schat je niet als (rechts-)extremist in, maar je lijkt het wel te verdedigen voor dit zogenaamde morele gelijk...
Zo redeneert een totalitaire staat. Binnen een democratie los je dat op dmv politiek en debat; 'Wat is de kern van het probleem? Hoe lossen we dat (met elkaar) op? Wat zit je dwars?' Het doel is niet (alleen) om het terrorisme (de terroristen) te bestrijden, maar om de kern van waar dat uitvloeit te analyseren opdat we een idee voor de toekomst kunnen neerpennen. Een idee over wat we met dat 'achterliggende fenomeen' aanmoeten in bredere -maatschappelijke- context.
pi_173265034
Laten we niet geheel anti vrouw worden hier. Soms zijn ze ook leuk zonder grote bek.
pi_173265074
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:38 schreef Jaroon het volgende:
Laten we niet geheel anti vrouw worden hier. Soms zijn ze ook leuk zonder grote bek.
:')
pi_173265091
Wat een tyfuskwaliteit trouwens die feed
pi_173265099
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Vrouwen zijn onmisbaar.
pi_173265111
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo redeneert een totalitaire staat. Binnen een democratie los je dat op dmv politiek en debat; 'Wat is de kern van het probleem? Hoe lossen we dat (met elkaar) op? Wat zit je dwars?' Het doel is niet (alleen) om het terrorisme (de terroristen) te bestrijden, maar om de kern van waar dat uitvloeit te analyseren opdat we een idee voor de toekomst kunnen neerpennen. Een idee over wat we met dat 'achterliggende fenomeen' aanmoeten in bredere -maatschappelijke- context.
Dat doen we toch ook?
pi_173265134
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat doen we toch ook?
Ja?
pi_173265136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vrouwen zijn onmisbaar.
Bedankt voor deze openbaring.
pi_173265147
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat doen we toch ook?
Nou......we overdenken soms te veel lijkt mij.
pi_173265171
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bedankt voor deze openbaring.
Moet ik er een bos rozen van gaan maken in taal?
pi_173265231
Dan wordt het toch Andre Hazes.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:45:36 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173265235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo redeneert een totalitaire staat. Binnen een democratie los je dat op dmv politiek en debat; 'Wat is de kern van het probleem? Hoe lossen we dat (met elkaar) op? Wat zit je dwars?' Het doel is niet (alleen) om het terrorisme (de terroristen) te bestrijden, maar om de kern van waar dat uitvloeit te analyseren opdat we een idee voor de toekomst kunnen neerpennen. Een idee over wat we met dat 'achterliggende fenomeen' aanmoeten in bredere -maatschappelijke- context.
Ik heb alleen het beeld dat je in de verdediging schoot en meer daaruit reageerde. Ik kan me daarin natuurlijk vergissen.

Maar denk je echt dat links-extremisten meer doden op hun naam kunnen schrijven in het recente verleden in het westen of een grotere groep zouden zijn dan rechts-extremisten minus islamisten?
pi_173265296
quote:
In a news conference on Friday, Boston Police Chief William Evans said that his department was prepared for the rally and counterdemonstrations. But he also expressed concern that the nation's current political climate could increase the risk of violence on Saturday.

"I just think the rhetoric has really brought this to a different level, and that’s what we’re worried about," he said. "I’ve never seen so many people looking – almost looking – for confrontation."
http://thehill.com/homene(...)n-amid-tensions-over
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173265314
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bedankt voor deze openbaring.
Ik heb er nog meer. Allemaal goed bedoelt
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:49:37 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173265329
Hier wordt nog even iemand vredelievend knockout geslagen met een suckerpunch.
nontolerantman twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 21:38:38 "What do you think about white people, what do you think about white people?!" *Knocked out" https://t.co/JWfj6X4ZOa reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173265359
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik heb alleen het beeld dat je in de verdediging schoot en meer daaruit reageerde. Ik kan me daarin natuurlijk vergissen.

Maar denk je echt dat links-extremisten meer doden op hun naam kunnen schrijven of een grotere groep zouden zijn dan rechts-extremisten minus islamisten?
Oh ja maar voornamelijk omdat het een onjuist beeld was, wat daar geschetst werd. Dus wie daar ook wat voor een gelijk probeerde te halen, valse statistieken gaan er bij mij niet in. Maar ja, ik neig wel meer naar rechts dan naar links (of islamisme), dus ik had er ook wel belang bij idd. Verder maak ik geen claim over hoe het wel zit ('wie slechter of beter is'), dus tja...ook dat mag erkent worden. Maar nu je er naar vraagt: Ik denk niet dat links-extremisten meer doden op hun naam kunnen schrijven, tenzij je ze verantwoordelijk houd voor het islamitische terrorisme. Maar die verantwoordelijkheid delen ze maar ten delen. Wel denk ik dat ze in de publieke ruimte een stuk agressiever en gewelddadiger zijn. In elk geval de laatste jaren. Antifa iig.

Wat bedoel je met 'grotere groep' trouwens? In aantallen of in aantal slachtoffers?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 21:51:48 ]
pi_173265384
Beetje ironisch, drie jaar geleden een grote betoging voor free speech in Parijs, nu 20 betogers voor free speech en 15000 tegenbetogers in Boston...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173265410
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:51 schreef crystal_meth het volgende:
Beetje ironisch, drie jaar geleden een grote betoging voor free speech in Parijs, nu 20 betogers voor free speech en 15000 tegenbetogers in Boston...
Dat is een ander verhaal. ook een ander land. de tegenreactie is ook enorm.
pi_173265433
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb er nog meer.
:D
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:54:03 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173265438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:51 schreef crystal_meth het volgende:
Beetje ironisch, drie jaar geleden een grote betoging voor free speech in Parijs, nu 20 betogers voor free speech en 15000 tegenbetogers in Boston...
Vermoedelijk hadden islamisten bij een free speech protest in Parijs destijds ook weinig opkomst kunnen verwachten.
pi_173265471
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:D
Verbaas je nergens over.
pi_173265507
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:51 schreef crystal_meth het volgende:
Beetje ironisch, drie jaar geleden een grote betoging voor free speech in Parijs, nu 20 betogers voor free speech en 15000 tegenbetogers in Boston...
Amerika importeert en importeerde zn meest briljante wetenschappers. En ik heb nooit de indruk gehad dat Amerikanen door de bank genomen buitengewoon intelligente mensen zijn die als collectief het land vooruit willen helpen. Freespeech wordt daar vaak opgevat als dat je alles kunt roepen en mag ondersteunen met persoonlijke aanvallen en evt geweld.
pi_173265562
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Amerika importeert en importeerde zn meest briljante wetenschappers. En ik heb nooit de indruk gehad dat Amerikanen door de bank genomen buitengewoon intelligente mensen zijn die als collectief het land vooruit willen helpen.
Maar is slim genoeg intellect te importeren.
pi_173265626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar is slim genoeg intellect te importeren.
Nog wel
pi_173265665
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nog wel
De vraag is wie het over gaat nemen. Kijk naar China en bijv. India. Ik heb er zaken mee gedaan. Niet onderschatten. Ook de ethiek kijkend naar werken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:02:50 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173265701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oh ja maar voornamelijk omdat het een onjuist beeld was, wat daar geschetst werd. Dus wie daar ook wat voor een gelijk probeerde te halen, valse statistieken gaan er bij mij niet in. Maar ja, ik neig wel meer naar rechts dan naar links (of islamisme), dus ik had er ook wel belang bij idd.
Ok, maar dit bestrijd ik dus... wat die extremistische gekken doen zou niks te maken moeten hebben met meer gematigde mensen in rechtse en linkse hoek. Voor mij straalt dat niet uit naar normale rechtsen en linksen, om het zo maar te zeggen. (En, ik haat ook echt termen als rechtsen, linksen, leftists, goedmensen, etcetera ...)

Er zit imho wel een stukje gevaar in waarbij foute identeit eraan vasthangt om dan toch maar wat links- of rechts-extremisme te verdedigen afhankelijk van waar je dan dichterbij zou zitten. Het vertroebelt dit soort discussies nog al.

quote:
Verder maak ik geen claim over hoe het wel zit ('wie slechter of beter is'), dus tja...ook dat mag erkent worden. Maar nu je er naar vraagt: Ik denk niet dat links-extremisten meer doden op hun naam kunnen schrijven, tenzij je ze verantwoordelijk houd voor het islamitische terrorisme. Maar die verantwoordelijkheid delen ze maar ten delen.
Eerlijk gezegd vind ik dit wel iets off-topic hiervoor. Ik ben het met je oneens. Rechts heeft veel meer de macht gehad in Europa dan links. In de VS links wel meer, maar hun links is alsnog ons rechts.

quote:
Wel denk ik dat ze in de publieke ruimte een stuk agressiever en gewelddadiger zijn. In elk geval de laatste jaren. Antifa iig.
De afgelopen decennia is mijn beeld hierin niet echt verandert, het was altijd al gewelddadig ... is er wellicht iets verandert in de media die je consumeert?

quote:
Wat bedoel je met 'grotere groep' trouwens? In aantallen of in aantal slachtoffers?
Aantallen aanhangers doelde ik daar op. Ik had dus de vraag welke kant dan volgens jou meer doden op hun naam hadden en welke groep meer aanhangers zou hebben volgens jou.
pi_173265783
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ok, maar dit bestrijd ik dus... wat die extremistische gekken doen zou niks te maken moeten hebben met meer gematigde mensen in rechtse en linkse hoek. Voor mij straalt dat niet uit naar normale rechtsen en linksen, om het zo maar te zeggen. (En, ik haat ook echt termen als rechtsen, linksen, leftists, goedmensen, etcetera ...)

Er zit imho wel een stukje gevaar in waarbij foute identeit eraan vasthangt om dan toch maar wat links- of rechts-extremisme te verdedigen afhankelijk van waar je dan dichterbij zou zitten. Het vertroebelt dit soort discussies nog al.

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dit wel iets off-topic hiervoor. Ik ben het met je oneens. Rechts heeft veel meer de macht gehad in Europa dan links. In de VS links wel meer, maar hun links is alsnog ons rechts.

[..]

Ik loop al wat jaren mee inmiddels ... is er wellicht iets verandert in de media die je consumeert?

[..]

Aantallen aanhangers doelde ik daar op. Ik had dus de vraag welke kant dan volgens jou meer doden op hun naam hadden en welke groep meer aanhangers zou hebben volgens jou.
Dus er is wel een gevaar. Ook voor de normale mensen die uit de groep komen.
pi_173265890
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vermoedelijk hadden islamisten bij een free speech protest in Parijs destijds ook weinig opkomst kunnen verwachten.
Waarschijnlijk, maar het is een slimme taktiek van alt-right. Veel conservatieven zullen dit zien als bevestiging dat "linksen" tegen het first amendment, en dus anti-Amerika zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173266011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar het is een slimme taktiek van alt-right. Veel conservatieven zullen dit zien als bevestiging dat "linksen" tegen het first amendment, en dus anti-Amerika zijn.
Je kan normaal zijn heel moeilijk verdedigen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:11:59 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173266046
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar het is een slimme taktiek van alt-right. Veel conservatieven zullen dit zien als bevestiging dat "linksen" tegen het first amendment, en dus anti-Amerika zijn.
Kan, al weet ik niet of er een groots plan achter hangt. Er werd al eerder wat geklaagd dat bepaalde stemmen op campussen aan censuur onderhevig waren. Zou me niks verbazen als het daarmee samen hing? Ik kan prima tegen die censuur zijn en tegen alt-right iig, maar ben ws niet typisch voor een gemiddelde Amerikaan.
pi_173266125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:50 schreef LelijKnap het volgende:

Ik denk niet dat links-extremisten meer doden op hun naam kunnen schrijvenWel denk ik dat ze in de publieke ruimte een stuk agressiever en gewelddadiger zijn. In elk geval de laatste jaren.
'een stuk agressiever en gewelddadiger' als wat? In vergelijking met... zeg maar voor het jaar 2000?
Eerder het tegendeel.

agressiever dan rechtse-extremisten?
Nederland ... extreemrechts: honderden aanvallen op moskeeën, scholen, asielcentra, brandstichtingen en vernielingen..sinds 2002.
pi_173266220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar het is een slimme taktiek van alt-right. Veel conservatieven zullen dit zien als bevestiging dat "linksen" tegen het first amendment, en dus anti-Amerika zijn.
ah ja.... dat is het masker der politiekecorrectheid wat men graag gebruikt.
De demonstratie was gericht tegen fascisten, racisten en dubieus conservatisme.
Niet tegen free speech.
Overigens hebben de freespeechlui zelf voornamelijk rechtse sprekers uitgenodigd .... niet zo free speech voor linke sprekers.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:21:08 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173266326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ah ja.... dat is het masker der politiekecorrectheid wat men graag gebruikt.
De demonstratie was gericht tegen fascisten, racisten en dubieus conservatisme.
Niet tegen free spéech.
Overigens hebben de freespeechlui zelf voornamelijk rechtse sprekers uitgenodigd .... niet zo free speech voor linke sprekers.
Het lijkt wat dat betreft ook wat op de taktiek (als het een taktiek is) van de CEI bij bijeenkomsten over klimaatverandering. Ze doen alsof ze geweerd worden en zodoende hun mening niet gehoord zouden worden. In dat kader, wat een verschrikkelijke engnek blijf ik Myron Ebell vinden... niet te geloven... dit terzijde.
pi_173266516
Andre Hazes. Daar luister ik nu naar. Wel mooi. Wat een aardig mens. En hij sprak geen onzin.
pi_173266539
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt wat dat betreft ook wat op de taktiek (als het een taktiek is) van de CEI bij bijeenkomsten over klimaatverandering. Ze doen alsof ze geweerd worden en zodoende hun mening niet gehoord zouden worden. In dat kader, wat een verschrikkelijke engnek blijf ik Myron Ebell vinden... niet te geloven... dit terzijde.
ja...... een vage ondertoon van slachtofferschap. Geliefd in die kringen van conservatief tot uiterst extreemrechts.

Ik zag net op CNN een journaliste verslag doen.
En achter haar stond iemand een bord met de tekst: Jews against white supremacy
http://edition.cnn.com/20(...)ly-latest/index.html
En dat is een drijfveer om te demonstreren... ook voor blacks. latino's, asians én white people.
Niet tegen free speech.... maar tegen etnische discriminatie.

Laten we goed zien dat dit soort democlashes in Amerika anders zijn dan in Nederland tussen een paar extreemrechtsen en opgefokte linkse types.
In Boston en Charlottesville zie je een meerderheid van gewone mensen ( veel vrouwen, boven de 30) die protesteren tegen fascisten en racisten. Die twee groepen zijn dat openlijk in Amerika . In Nederland is Pegida dat niet , of niet openlijk racistisch.
En dan gaat het om 20 tot 150 mensen.....

[ Bericht 7% gewijzigd door Bluesdude op 19-08-2017 22:42:08 ]
pi_173266540
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan, al weet ik niet of er een groots plan achter hangt. Er werd al eerder wat geklaagd dat bepaalde stemmen op campussen aan censuur onderhevig waren. Zou me niks verbazen als het daarmee samen hing? Ik kan prima tegen die censuur zijn en tegen alt-right iig, maar ben ws niet typisch voor een gemiddelde Amerikaan.
Daarom ben ik het eens met Chomsky, dat antifa een geschenk voor rechts is. Met de verdediging van het recht op vrije meningsuiting spreken ze meer mensen aan dan met de eigenlijke meningen die ze erop na houden.
En mensen die racist zijn maar daar niet voor durven uitkomen krijgen zo wel een gelegenheid om hen te steunen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173266579
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

knip
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
knip2
Kom hier later op terug. Ben ff uit m'n element.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 22:29:13 ]
pi_173266636
Voor de mensen die beweren dat extreem links te veel een hand boven het hoofd gehouden wordt.

Niet dus... nota bene een linkse PvdA burgermeester.

http://www.at5.nl/artikel(...)-zelf-onverdraagzaam

quote:
Burgemeester Eberhard van der Laan heeft in een brief aan de Antifascistische Actie Amsterdam (AFA) opgeroepen om 'in de strijd tegen onverdraagzaamheid niet zelf onverdraagzaam te worden'.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:30:50 #129
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173266644
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Kom hier later op terug. Ben ff uit m'n element.
Geen probleem, zie het tegemoet ... melden dat je ergens op terugkomt is al meer dan ik hier verwacht eerlijk gezegd. :)
pi_173266705
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Geen probleem, zie het tegemoet ... melden dat je ergens op terugkomt is al meer dan ik hier verwacht eerlijk gezegd. :)
Oh ja ik vind dat wel netjes. Iig voor posts waar enige moeite ingestoken is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 22:33:07 ]
pi_173266710
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:30 schreef ender_xenocide het volgende:
Voor de mensen die beweren dat extreem links te veel een hand boven het hoofd gehouden wordt.

Niet dus... nota bene een linkse PvdA burgermeester.

http://www.at5.nl/artikel(...)-zelf-onverdraagzaam

[..]

Zijn ze aangepakt? Ze hebben zich niet aan zijn voorwaarden gehouden.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:35:33 #132
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173266797
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Daarom ben ik het eens met Chomsky, dat antifa een geschenk voor rechts is. Met de verdediging van het recht op vrije meningsuiting spreken ze meer mensen aan dan met de eigenlijke meningen die ze erop na houden.
En mensen die racist zijn maar daar niet voor durven uitkomen krijgen zo wel een gelegenheid om hen te steunen.
Ik denk dat ik het hier ook wel mee eens ben, maar hink ook wel op een andere gedachte. Die andere gedachte is dat ze toch wel iets vinden om op te zeiken en uit te vergroten in extremis over de andere kant. Kijk bv. wat ze 20 jaar lang voor campagne gevoerd hebben tegen Clinton. Althans, dat gaat dan over de VS zoals dit topic.

In Nederland / België ligt dat denk ik wat genuanceerder, omdat je dan een spectrum aan partijen hebt. Afzetten tegen 1 andere kant levert dan denk ik minder op.
pi_173266853
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:33 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Zijn ze aangepakt? Ze hebben zich niet aan zijn voorwaarden gehouden.
Is dat zo? Het was een bericht gericht op de demonstratie van 2 dagen geleden in Amsterdam.
Wie heeft zich toen niet aan de voorwaarden gehouden? Hoeveel mensen ?
pi_173266873
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:30 schreef ender_xenocide het volgende:
Voor de mensen die beweren dat extreem links te veel een hand boven het hoofd gehouden wordt.

Niet dus... nota bene een linkse PvdA burgermeester.

http://www.at5.nl/artikel(...)-zelf-onverdraagzaam
Een brief geschreven, nou nou, poeh poeh :Z
pi_173266917
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is wie het over gaat nemen. Kijk naar China en bijv. India. Ik heb er zaken mee gedaan. Niet onderschatten. Ook de ethiek kijkend naar werken.
Als Trump wetenschappelijke instituten gaat defunden en de buitenlandse instroom naar de belangrijkste universiteiten komt onder druk met eigen-volk-eerst-geluiden, dan is de kans groot dat het allemaal nog sneller naar andere landen verkast.

Amerika is niet de eerste locatie ter wereld waar de wereld heen wil. Ooit was Baghdad een belangrijk centrum voor wetenschap. West Europa volgde en daarna de VS. De VS was ooit t beloofde droomland maar raakt nu aardig in verval en doet ook steeds meer zn best om een godsvergeten derdewereldland te worden waar logica nauwelijks nog een rol speelt.
pi_173267220
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als Trump wetenschappelijke instituten gaat defunden en de buitenlandse instroom naar de belangrijkste universiteiten komt onder druk met eigen-volk-eerst-geluiden, dan is de kans groot dat het allemaal nog sneller naar andere landen verkast.

Amerika is niet de eerste locatie ter wereld waar de wereld heen wil. Ooit was Baghdad een belangrijk centrum voor wetenschap. West Europa volgde en daarna de VS. De VS was ooit t beloofde droomland maar raakt nu aardig in verval en doet ook steeds meer zn best om een godsvergeten derdewereldland te worden waar logica nauwelijks nog een rol speelt.
Wat Trump doet is hetzelfde als Erdogan. Kennis onderdrukken is erg gevaarlijk. Je gaat daar in als volk of niet. Amerika heeft wel gekozen.Hoe men daar ook denkt over alles wat vreemd is.Homo zijn is al bijna een probleem
pi_173267226
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat zo? Het was een bericht gericht op de demonstratie van 2 dagen geleden in Amsterdam.
Wie heeft zich toen niet aan de voorwaarden gehouden? Hoeveel mensen ?
Ja, dat is zo. Een groep demonstranten had hun gezicht bedekt en ik zag vuurwerk. Geen idee hoeveel, meerderen in ieder geval.
pi_173267276
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:48 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Een groep demonstranten had hun gezicht bedekt en ik zag vuurwerk. Geen idee hoeveel, meerderen in ieder geval.
Was er een probleem verder?
pi_173267330
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Was er een probleem verder?
Volgens mij niet behalve wat gescheld.
pi_173267381
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:51 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Volgens mij niet behalve wat gescheld.
Daar gaat het over. Je kan normaal je mening ventileren. Als je normaal doet. Links doet vaak wel normaal.
pi_173267470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:48 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Een groep demonstranten had hun gezicht bedekt en ik zag vuurwerk. Geen idee hoeveel, meerderen in ieder geval.
Kennelijk vond de politie het allemaal niet erg genoeg en het een en ander gedoogd.
Heel normale politietactiek .
Mensen arresteren voor wat beperkte overtredingen kan juist de rellen uitlokken.
pi_173267490
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:30 schreef ender_xenocide het volgende:
Voor de mensen die beweren dat extreem links te veel een hand boven het hoofd gehouden wordt.

Niet dus... nota bene een linkse PvdA burgermeester.

http://www.at5.nl/artikel(...)-zelf-onverdraagzaam

[..]

Ik zag op filmpjes toch mensen onherkenbaar rondlopen en vuurwerk afsteken. Ik neem aan dat die zijn opgepakt?
pi_173267499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar gaat het over. Je kan normaal je mening ventileren. Als je normaal doet. Links doet vaak wel normaal.
Ik had het over voorwaarden waar de demonstranten zich aan diende te houden, wat ze niet gedaan hebben. Ik heb dit niet gehandhaafd zien worden.
pi_173267502
K_y_l_e___ twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 21:01:15 Here's what happens when anyone to the right of Michael Moore is a nazi #freespeechrally BostonWar is peace https://t.co/9nL8ShzUR0 reageer retweet
pi_173267514
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:56 schreef Bluesdude het volgende:

de rellen uitlokken.
Antifa was niet gewelddadig toch :?

:X
pi_173267519
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kennelijk vond de politie het allemaal niet erg genoeg en het een en ander gedoogd.
Heel normale politietactiek .
Mensen arresteren voor wat beperkte overtredingen kan juist de rellen uitlokken.
Dan moet de burgermeester niet dit soort voorwaarden stellen als er toch niets aan gedaan wordt.
pi_173267535
Die man in de US die echt pro Nazi was. Bijzonder. 0 historisch idee
pi_173267589
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:32 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een organisatie die met herkenbare kledij en aanverwante vlaggen rondlopen hoor. Ik snap niet zo goed waarom je je zo van de domme houdt.
En jij zag iemand in bepaalde kledij iemand een vlag afpakken?
Welke kledij is dat" Heb je een linkje naar een foto van zo'n amerikaan?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:02:46 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173267633
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Antifa was niet gewelddadig toch :?

:X
Ik ken letterlijk niemand die deze claim gemaakt heeft?
pi_173267648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:58 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dan moet de burgermeester niet dit soort voorwaarden stellen als er toch niets aan gedaan wordt.
Natuurlijk wel die voorwaarden stellen. Niet stellen is een vrijbrief geven.
Maar als het een rustige demo is verder , dan moet je de boel niet opfokken door onnodig politie-optreden. Normale politietactiek .
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:05:27 #151
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173267697
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En jij zag iemand in bepaalde kledij iemand een vlag afpakken?
Welke kledij is dat" Heb je een linkje naar een foto van zo'n amerikaan?
Je vraagt een beetje naar de bekende weg, jij volgt dit toch ook allemaal op de voet? Vanwaar deze kinderlijke vraagstelling?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173267736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik ken letterlijk niemand die deze claim gemaakt heeft?
Ik zie dat in dit soort topics toch weleens voorbijkomen. Paar fanatieke rakkers die dit soort tuig menen te moeten verdedigen.
pi_173267743
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:05 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je vraagt een beetje naar de bekende weg, jij volgt dit toch ook allemaal op de voet? Vanwaar deze kinderlijke vraagstelling?
Om de discussie een beetje dood te slaan.
pi_173267749
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Natuurlijk wel die voorwaarden stellen. Niet stellen is een vrijbrief geven.
Maar als het een rustige demo is verder , dan moet je de boel niet opfokken door onnodig politie-optreden. Normale politietactiek .
Slap verhaal van Van der Laan dan in dat geval. Nooit meer serieus te nemen die kerel.
pi_173267763
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Antifa was niet gewelddadig toch :?

:X
Is dat zo ?
Dat zie je toch echt fout.
Maar het geweld wat je kunt zien van AFA , organisator demo in Amsterdam, heeft zijn grenzen. Ze leggen geen bommen, slaan niet mensen. Zover ik het gevolgd heb de laatste jaren.
Ik zie heel vaak dat de gewelddadigheid erg overdreven word vanuit dubieuze motieven
pi_173267819
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:07 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Slap verhaal van Van der Laan dan in dat geval. Nooit meer serieus te nemen die kerel.
Deed je dat dan ?
pi_173267830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat Trump doet is hetzelfde als Erdogan. Kennis onderdrukken is erg gevaarlijk. Je gaat daar in als volk of niet. Amerika heeft wel gekozen.Hoe men daar ook denkt over alles wat vreemd is.Homo zijn is al bijna een probleem
Erdogan is van hetzelfde laken..

Ik heb mn mening bijgesteld dat het een potje neonazis vs antifa"-geschoolden" is. Ik kan sommige meningen al door de ontzettende waas van domheid niet meer volgen aan beide kanten. Het is met gescheld gedecoreerde onzin dat met nog meer onzin wordt onderbouwt. En de president sluit prima aan bij het niveau van die gewone man van het volk met zn wens om korte briefings met tekeningen omdat hij zn tijd niet met het presidentschap wil verspillen maar wel met golfen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:09:26 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173267832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie dat in dit soort topics toch weleens voorbijkomen. Paar fanatieke rakkers die dit soort tuig menen te moeten verdedigen.
Hm, ik zie het niet zo vaak .. het is natuurlijk ook wel gek om het over een fringe extreem-links fenomeen te hebben waar een nazi iemand doodgereden heeft.
pi_173267842
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Deed je dat dan ?
Ik niet nee maar is nu voor meerdere mensen wel duidelijk geworden mag ik hopen. Slappe hap.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:11:51 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173267891
Wat een pareltjes.
JoeySalads twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 19:14:10 Antifa attacking an innocent Trump supporter who was walking by, I captured this as I was undercover as Antifa. https://t.co/WFwHnXsclk reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173267902
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:07 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Slap verhaal van Van der Laan dan in dat geval. Nooit meer serieus te nemen die kerel.
Deed je dat dan ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:05 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je vraagt een beetje naar de bekende weg, jij volgt dit toch ook allemaal op de voet? Vanwaar deze kinderlijke vraagstelling?
Het ging toch dat er een poging was iemand een vlag af te pakken in Boston,
Jij suggereert dat je zag was wie dat deed en de kleding herkende .... die noemde je antifa.
Ik denk dat je die afpakker niet zag en uit je nek kletst.
Maar daarom kan je nog wel een beeld hebben van kleding van een Amerikaanse antifa...
Kom eens met een linkje naar een foto.
pi_173267952
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat zo ?
Dat zie je toch echt fout.
Maar het geweld wat je kunt zien van AFA , organisator demo in Amsterdam, heeft zijn grenzen. Ze leggen geen bommen, slaan niet mensen. Zover ik het gevolgd heb de laatste jaren.
Ik zie heel vaak dat de gewelddadigheid erg overdreven word vanuit dubieuze motieven
Uhm dus bijvoorbeeld de AIVD, laten we die maar even noemen, heeft dubieuze motieven?

Of de politie? Zie bv: https://www.omroepwest.nl(...)nstratie-in-Den-Haag

Of hier was de AIVD ook niet echt te spreken over AFA: http://www.telegraaf.nl/b(...)r_dan_rechts___.html
pi_173267984
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Wat een pareltjes.
JoeySalads twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 19:14:10 Antifa attacking an innocent Trump supporter who was walking by, I captured this as I was undercover as Antifa. https://t.co/WFwHnXsclk reageer retweet
Ze staan ook gewoon met stokken e.d. Tuig.
pi_173268013
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Erdogan is van hetzelfde laken..

Ik heb mn mening bijgesteld dat het een potje neonazis vs antifa"-geschoolden" is. Ik kan sommige meningen al door de ontzettende waas van domheid niet meer volgen aan beide kanten. Het is met gescheld gedecoreerde onzin dat met nog meer onzin wordt onderbouwt. En de president sluit prima aan bij het niveau van die gewone man van het volk met zn wens om korte briefings met tekeningen omdat hij zn tijd niet met het presidentschap wil verspillen maar wel met golfen.
Dus denkt de US voor een deel zo. Dat is beangstigend. En dat denken gaat verder.
pi_173268058
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Deed je dat dan ?

Had ik al antwoord op gegeven. Wat vind jij van een burgemeester die zich niets aantrekt wanneer zijn voorwaarden worden geschonden?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:17:47 #166
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173268059
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het ging toch dat er een poging was iemand een vlag af te pakken in Boston,
Jij suggereert dat je zag was wie dat deed en de kleding herkende .... die noemde je antifa.
Ik denk dat je die afpakker niet zag en uit je nek kletst.
Maar daarom kan je nog wel een beeld hebben van kleding van een Amerikaanse antifa...
Kom eens met een linkje naar een foto.
Sorry, ik zal die gemaskerde persoon die meeloopt in de stroom van links geasocieerd demonstratievolk volgende keer eerst zelf opsporen en hem naar zijn credentials vragen of hij zichzelf associeert met ANTIFA. Lol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173268082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:30 schreef ender_xenocide het volgende:
Voor de mensen die beweren dat extreem links te veel een hand boven het hoofd gehouden wordt.

Niet dus... nota bene een linkse PvdA burgermeester.

http://www.at5.nl/artikel(...)-zelf-onverdraagzaam

[..]

'Word niet zelf onverdraagzaam' :')

Hoezo 'word'?! De AFA en consorten zijn per definitie onverdraagzaam..

Dit is niets meer dan symboolpolitiek.. :r
pi_173268087

gepubliceerd op 17 nov. 2014
On November 15th, neo-Nazis walked through the streets of Wunsiedel. We could not stop them - but we could make them walk for something meaningful: and that is how for the first time a right-wing memorial march became a charity walk - without knowing of the participants. For every meter they walked, ¤10 went to EXIT-Deutschland - a Nazi opt-out programme. The result: ¤10.000 and lots of surprised right-wing extremists. But we believe there is more to come. With your support. Engage against neo-Nazis - in everyday life, online or with a donation. www.rechtsgegenrechts.de
pi_173268109
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uhm dus bijvoorbeeld de AIVD, laten we die maar even noemen, heeft dubieuze motieven?

Of de politie? Zie bv: https://www.omroepwest.nl(...)nstratie-in-Den-Haag

Of hier was de AIVD ook niet echt te spreken over AFA: http://www.telegraaf.nl/b(...)r_dan_rechts___.html
Die hebben dubieuze motieven. Mijn ouders zijn echt aangepakt omdat men zaken deed met het oostblok. Dat ging hard. Zonder werkelijk bewijs.
pi_173268151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die hebben dubieuze motieven. Mijn ouders zijn echt aangepakt omdat men zaken deed met het oostblok. Dat ging hard. Zonder werkelijk bewijs.
Anekdotisch bewijs is geen bewijs.
pi_173268165
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:18 schreef madam-april het volgende:
De AFA en consorten zijn per definitie onverdraagzaam..

Volgens welke definitie?
Ik heb nooit last gehad van hen..... en de meeste mensen in Nederland ook niet.
Tjaaaa extreemrechtse lieden hebben wel last van AFA, deels terecht, wbt het volgen en in kaart brengen van tuig wat AFA doet.
pi_173268173
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:20 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Anekdotisch bewijs is geen bewijs.
Maar ik weet het wel. Wat jij denkt zegt mij weinig.
pi_173268187
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar ik weet het wel. Wat jij denkt zegt mij weinig.
Dat is gewoon een algemene opvatting.
pi_173268210
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die hebben dubieuze motieven. Mijn ouders zijn echt aangepakt omdat men zaken deed met het oostblok. Dat ging hard. Zonder werkelijk bewijs.
Wat voor dubieuze motieven zou men nu,vandaag de dag,
hebben tegen zogenaamde anti-fascisten?
pi_173268213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:21 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dat is gewoon een algemene opvatting.
Dat is ook prima. Ik vertel iets uit ervaring. Of je dat geloofd is iets anders.
pi_173268268
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor dubieuze motieven zou men nu,vandaag de dag,
hebben tegen zogenaamde anti-fascisten?
Nu zal dat anders zijn Ik ben over dit ook echt verbaasd, Die fascisten, Daar kom je niet mee weg als idee lijkt mij. Blijkbaar wel.
pi_173268305
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is ook prima. Ik vertel iets uit ervaring. Of je dat geloofd is iets anders.
Oh, dat is het niet hoor. Ik geloof je zo. Ik stel alleen dat het niet als bewijs geldt dat een hele instelling dubieze motieven zou hebben vanwege 1 ervaring.
pi_173268371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:25 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Oh, dat is het niet hoor. Ik geloof je zo. Ik stel alleen dat het niet als bewijs geldt dat een hele instelling dubieze motieven zou hebben vanwege 1 ervaring.
Dat begrijp ik ook wel. Ik begrijp de naarheid niet.
pi_173268966
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Volgens welke definitie?
Ik heb nooit last gehad van hen..... en de meeste mensen in Nederland ook niet.
Tjaaaa extreemrechtse lieden hebben wel last van AFA, deels terecht, wbt het volgen en in kaart brengen van tuig wat AFA doet.
Pegida Nederland is niet extreemrechts, Wilders/PVV is niet extreemrechts, Baudet/FvD is niet extreemrechts,etc.. toch hebben zij allemaal last van de AFA.. De AFA probeert hen, hun recht op vrijheid van meningsuiting, vrijheid van politieke overtuiging en vrijheid van vergadering en betoging, met gebruik van ondemocratische middelen (waaronder geweld), te ontnemen..

Ik heb trouwens nooit last van extreemrechts.. en de meeste mensen in Nederland ook niet..
pi_173269157
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Pegida Nederland is niet extreemrechts, Wilders/PVV is niet extreemrechts, Baudet/FvD is niet extreemrechts,etc.. toch hebben zij allemaal last van de AFA.. De AFA probeert hen, hun recht op vrijheid van meningsuiting, vrijheid van politieke overtuiging en vrijheid van vergadering en betoging, met gebruik van ondemocratische middelen (waaronder geweld), te ontnemen..

Ik heb trouwens nooit last van extreemrechts.. en de meeste mensen in Nederland ook niet..
Ik heb nooit last van iets van AFA. Ik kende het niet eens. Ik heb wel last van Wilders.
pi_173269181
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb nooit last van iets van AFA. Ik kende het niet eens. Ik heb wel last van Wilders.
Hoe heb je last van Wilders?
pi_173269199
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe heb je last van Wilders?
Hij komt met 0 oplossingen. Een grote bek. Dat hoeft van mij niet.
pi_173269220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij komt met 0 oplossingen. Een grote bek. Dat hoeft van mij niet.
Dan heb ik ook last van AFA.
pi_173269256
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:55 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dan heb ik ook last van AFA.
Raar dat ik het fenomeen niet eens ken. Maar jij voelt erdoor bedreigd?
pi_173269289
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Raar dat ik het fenomeen niet eens ken. Maar jij voelt erdoor bedreigd?
Jij voelt je bedreigd door Wilders? Ik zou aangifte doen dan wegens bedreiging.
pi_173269331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:58 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Jij voelt je bedreigd door Wilders? Ik zou aangifte doen dan wegens bedreiging.
Ik vindt het een domme en enge man.Daar doe ik geen aangifte tegen.
pi_173269349
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik vindt het een domme en enge man.Daar doe ik geen aangifte tegen.
Oh, met die bedreiging valt het dus wel mee...
pi_173269392
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:01 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Oh, met die bedreiging valt het dus wel mee...
Zeker. Ik voel mij niet snel bedreigt. Als ik zo over kwam is dat fout.
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:05:15 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173269449
AFA heeft 0 zetels in het parlement, Wilders 20. Ligt redelijk voor de hand dat mensen meer last hebben van Wilders en zijn aanhang dan van enkele losgeslagen AFA lui. Net zoals men meer last heeft van Rutte of Pechtold dan van AFA.
pi_173269461
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:01 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Oh, met die bedreiging valt het dus wel mee...
Die man is een bedreiging. Hij heeft een andere mening dan ik.
pi_173269472
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zeker. Ik voel mij niet snel bedreigt. Als ik zo over kwam is dat fout.
Maar je hebt er wel last van zei je. Daar is de politie voor he. Of ff een briefje in de brievenbus doen.
pi_173269485
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
AFA heeft 0 zetels in het parlement, Wilders 20. Ligt redelijk voor de hand dat mensen meer last hebben van Wilders en zijn aanhang dan van enkele losgeslagen AFA lui.
Wat is AFA?
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:06:59 #194
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173269524
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
AFA heeft 0 zetels in het parlement, Wilders 20. Ligt redelijk voor de hand dat mensen meer last hebben van Wilders en zijn aanhang dan van enkele losgeslagen AFA lui. Net zoals men meer last heeft van Rutte of Pechtold dan van AFA.
De AFA heeft 14 zetels, onder de naam GroenLinks..
pi_173269534
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:06 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Maar je hebt er wel last van zei je. Daar is de politie voor he. Of ff een briefje in de brievenbus doen.
Ik vindt het een nul. Voor de rest geen probleem. Jij ziet dingen als met agressie oplossen.
pi_173269548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij komt met 0 oplossingen. Een grote bek. Dat hoeft van mij niet.
En hoe heb je daar precies last van?
pi_173269574
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

En hoe heb je daar precies last van?
Dat het een partij is met een rare mening.
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:09:15 #199
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173269575
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

De AFA heeft 14 zetels, onder de naam GroenLinks..
Lul niet. Je kunt niet en vredelievende hippie zijn en AFA.
pi_173269593
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik vindt het een nul. Voor de rest geen probleem. Jij ziet dingen als met agressie oplossen.
Naar de politie gaan of een briefje door de brievenbus doen zie jij als een vorm van agressie?

Ik vroeg mij alleen af in welke vorm jij last ondervindt. Niet dus blijkbaar?
pi_173269620
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lul niet. Je kun niet en vredelievende hippie zijn en AFA.
Je kan ook niet denken dat je normaal kan nadenken en voor de PVV stemmen.
pi_173269626
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat het een partij is met een rare mening.
Maar hoe heb jij daar last van? Hoe beïnvloedt dat jouw leven?
pi_173269648
quote:
15s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:09 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Naar de politie gaan of een briefje door de brievenbus doen zie jij als een vorm van agressie?

Ik vroeg mij alleen af in welke vorm jij last ondervindt. Niet dus blijkbaar?
Hij ergert mij mee. Daarnaast is het een partij. waar ik tegen ben.
pi_173269660
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lul niet. Je kunt niet en vredelievende hippie zijn en AFA.
De AFA claimt van wel :')
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:13:02 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173269677
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

De AFA claimt van wel :')
Claim jij dat ook?
pi_173269678
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar hoe heb jij daar last van? Hoe beïnvloedt dat jouw leven?
Dat het een partij is die een rare mening heeft. Dat maakt in mijn leven weinig uit. Dat zeg ik ook nooit.
pi_173269687
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan ook niet denken dat je normaal kan nadenken en voor de PVV stemmen.
Argumenten raken al op zie ik.
pi_173269691
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat het een partij is die een rare mening heeft. Dat maakt in mijn leven weinig uit. Dat zeg ik ook nooit.
Met andere woorden, je hebt dus helemaal geen last van Wilders..
pi_173269692
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

De AFA claimt van wel :')
Wilders waarschijnlijk ook. Wat weet jij over AFA?
pi_173269700
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat het een partij is die een rare mening heeft. Dat maakt in mijn leven weinig uit. Dat zeg ik ook nooit.
Net zei je nog dat je er wel last van had.
pi_173269731
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Met andere woorden, je hebt dus helemaal geen last van Wilders..
Zeker wel. Iemand die roept dat bepaalde mensen het and uit moeten zijn tegen mijn denkwijze. Dat is dom geneuzel. Dat irriteert.
pi_173269740
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Claim jij dat ook?
Ik claim dat GroenLinks geen vredelievende hippies zijn, maar gewoon de politieke tak van de AFA..
pi_173269743
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:14 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Net zei je nog dat je er wel last van had.
Ik heb er last van. Het maakt verder niet veel uit.
pi_173269776
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zeker wel. Iemand die roept dat bepaalde mensen het and uit moeten zijn tegen mijn denkwijze. Dat is dom geneuzel. Dat irriteert.
:')
pi_173269788
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik claim dat GroenLinks geen vredelievende hippies zijn, maar gewoon de politieke tak van de AFA..
Maar dat AFAzegtal weinig. En Groenlinks is wat het is. Mak er niet iets naars van.
pi_173269802
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb er last van. Het maakt verder niet veel uit.
Dan heb je er toch geen last van 8)7
pi_173269811
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

:')
Gewoon dom PVV stemmen toch?
pi_173269849
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:17 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dan heb je er toch geen last van 8)7
Het bepaald mijn leven niet. Hoe dom kun je zijn dat niet te begrijpen? Dan stem je vast PVV. Wat heb je aan basis aan studie?
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:19:44 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173269857
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik claim dat GroenLinks geen vredelievende hippies zijn, maar gewoon de politieke tak van de AFA..
Maar stel dat alle leden van de AFA zouden stemmen op GroenLinks, hoe groot deel van de GroenLinks populatie denk je dan dat ze zouden zijn?
pi_173269896
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het bepaald mijn leven niet. Hoe dom kun je zijn dat niet te begrijpen? Dan stem je vast PVV. Wat heb je aan basis aan studie?
Waar zeg ik dat het jouw leven bepaald dan? Persoonlijk worden is een teken van zwakte.
pi_173269914
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar stel dat alle leden van de AFA zouden stemmen op GroenLinks, hoe groot deel van de GroenLinks populatie denk je dan dat ze zouden zijn?
Ik heb het niet alleen over de mensen die erop stemmen.. Ik heb het voornamelijk over de (kamer)leden van GroenLinks..
pi_173269958
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:21 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het jouw leven bepaald dan? Persoonlijk worden is een teken van zwakte.
Jij begon ermee. De PVV bepaalt mijn leven dus niet. Ik denk dat mensen die daar op stemmen dom zijn. Dat betekent dan dat ik vind dat men een laag iq heeft. Maar dat is niet persoonlijk bedoeld
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:24:39 #223
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173269964
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over de mensen die erop stemmen.. Ik heb het voornamelijk over de (kamer)leden van GroenLinks..
Ik wil het best anders stellen hoor, maar ik maak hieruit op dat je denkt dat het een bespottelijk klein deel van de kiezers zal zijn, toch?

Hoe groot deel van de kamerleden van GroenLinks denk je dat lid is van AFA?
Hoe groot deel van de leden van GroenLinks denk je dat lid is van AFA?
pi_173270140
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik wil het best anders stellen hoor, maar ik maak hieruit op dat je denkt dat het een bespottelijk klein deel van de kiezers zal zijn, toch?

Hoe groot deel van de kamerleden van GroenLinks denk je dat lid is van AFA?
Hoe groot deel van de leden van GroenLinks denk je dat lid is van AFA?
Nee ik denk dat een heel groot deel van de kiezers lid/sympathisant is van de AFA (en/of consorten zoals Kafka)..

Ik ga geen cijfers noemen, maar het zijn er veel, heel veel..
pi_173270163
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik claim dat GroenLinks geen vredelievende hippies zijn, maar gewoon de politieke tak van de AFA..
De AFA is zelf haar eigen politieke tak. En Groenlinks wijst hun methode van lijfelijk de confrontatie te zoeken met politie en extreemrechts , toch heus wel af.
Je zit groepen 'vijanden' op éen hoop te gooien...

ps... GL claimt al jaren dat ze geen hippies zijn
pi_173270177
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij begon ermee. De PVV bepaalt mijn leven dus niet. Ik denk dat mensen die daar op stemmen dom zijn. Dat betekent dan dat ik vind dat men een laag iq heeft. Maar dat is niet persoonlijk bedoeld
Dat jij vind dat iemand een laag IQ heeft, wil nog niet zeggen dat die persoon daadwerkelijk een laag IQ heeft..
pi_173270196
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee ik denk dat een heel groot deel van de kiezers lid/sympathisant is van de AFA (en/of consorten zoals Kafka)..

Ik ga geen cijfers noemen, maar het zijn er veel, heel veel..
Je hebt helemaal geen cijfers....daarom noem je ze niet.
en dat veel, heel veel..... dat komt uit je grote duim
pi_173270204
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat jij vind dat iemand een laag IQ heeft, wil nog niet zeggen dat die persoon daadwerkelijk een laag IQ heeft..
Dat is zo. Het bepalen van een IQ is ook moeilijk. Ik mag wel mensen dom noemen?
pi_173270271
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Jij begon ermee. De PVV bepaalt mijn leven dus niet. Ik denk dat mensen die daar op stemmen dom zijn. Dat betekent dan dat ik vind dat men een laag iq heeft. Maar dat is niet persoonlijk bedoeld
Maar jij begon... Serieus. Waar dan?

Fijn dat je dat denkt. Meningen zijn niet altijd gebaseerd op feiten.
pi_173270289
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is zo. Het bepalen van een IQ is ook moeilijk. Ik mag wel mensen dom noemen?
Nee, je mag wel zeggen dat je iemand dom vindt..
pi_173270301
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, je mag wel zeggen dat je iemand dom vindt..
Stem jij PVV?
pi_173270327
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Stem jij PVV?
Waarom probeer je nu ook weer op de man spelen? Wat maakt het uit wat iemand stemt, reageer eens op de inhoud.
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:42:13 #233
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173270372
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee ik denk dat een heel groot deel van de kiezers lid/sympathisant is van de AFA (en/of consorten zoals Kafka)..

Ik ga geen cijfers noemen, maar het zijn er veel, heel veel..
Maar, hoezo denk je dat het er "veel, heel veel" zouden zijn? Waar maak je dat uit op? Het zou kunnen hoor, maar ik heb echt geen reden om dat aan te nemen.
pi_173270391
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:40 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Waarom probeer je nu ook weer op de man spelen? Wat maakt het uit wat iemand stemt, reageer eens op de inhoud.
Het is gewoon een vraag. Als PVVér zoek je er misschien teveel achter. De wereld is niet geheel tegen jou.Dat heb je nog niet door omdat nadenken niet je sterkste punt is.
pi_173270412
K_y_l_e___ twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 21:01:15 Here's what happens when anyone to the right of Michael Moore is a nazi #freespeechrally BostonWar is peace https://t.co/9nL8ShzUR0 reageer retweet
Zo vriendelijk links is weer goed bezig in Boston.
pi_173270487
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon een vraag. Als PVVér zoek je er misschien teveel achter. De wereld is niet geheel tegen jou.Dat heb je nog niet door omdat nadenken niet je sterkste punt is.
Oh, je bent gewoon aan het trollen dus. Dacht al, hoe kan iemand zo dom zijn... Gelukkig is dat nu opgehelderd.
pi_173270501
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon een vraag. Als PVVér zoek je er misschien teveel achter. De wereld is niet geheel tegen jou.Dat heb je nog niet door omdat nadenken niet je sterkste punt is.
misschien denk jij teveel in hokjes?
pi_173270541
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:48 schreef Racalt het volgende:

[..]

misschien denk jij teveel in hokjes?
Dat doe ik. Mensen die stemmen op de PVV zijn dom. Dat is geen trollen. Zo denk ik werkelijk.
pi_173270544


A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173270557
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar, hoezo denk je dat het er "veel, heel veel" zouden zijn? Waar maak je dat uit op? Het zou kunnen hoor, maar ik heb echt geen reden om dat aan te nemen.
Ik heb redelijk wat onderzoek gedaan naar de AFA en consorten (oa Kafka) en naar hun achterban..

Kan je daar wel dingen over laten lezen, maar zit nu mobiel + het is al laat.. Als ik eraan denk zal ik je wel wat dingen dm'en als ik weer op mijn laptop zit..
pi_173270580
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat doe ik. Mensen die stemmen op de PVV zijn dom. Dat is geen trollen. Zo denk ik werkelijk.
Dat zegt meer over jou dan over de mensen die PVV stemmen..
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:53:31 #242
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173270581
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat doe ik. Mensen die stemmen op de PVV zijn dom. Dat is geen trollen. Zo denk ik werkelijk.
:')
pi_173270589
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_173270595
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb redelijk wat onderzoek gedaan naar de AFA en consorten (oa Kafka) en naar hun achterban..

Kan je daar wel dingen over laten lezen, maar zit nu mobiel + het is al laat.. Als ik eraan denk zal ik je wel wat dingen dm'en als ik weer op mijn laptop zit..
Maar wat ontdekte je dan? Ik ken het niet als organisatie.
pi_173270601
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat doe ik. Mensen die stemmen op de PVV zijn dom. Dat is geen trollen. Zo denk ik werkelijk.
Ook al komt dat niet overeen met de feiten. Typisch weer.
pi_173270605
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]

CNN :r :')
pi_173270625
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:54 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ook al komt dat niet overeen met de feiten. Typisch weer.
Welke feiten?
pi_173270640
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welke feiten?
Hou jezelf maar lekker voor de gek.
  zondag 20 augustus 2017 @ 00:59:06 #249
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173270650
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welke feiten?
Dat jij een troll bent :')
pi_173270678
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:59 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Dat jij een troll bent :')
Dat valt best mee. Ik zet een groep gewoon weg als dom. Dat kan gewoon.
pi_173270684
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Ik zet een groep gewoon weg als dom. Dat kan gewoon.
Gebaseerd op...
pi_173270691
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:02 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Gebaseerd op...
Kiesgedrag.
pi_173270697
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kiesgedrag.
Mensen die op andere partijen stemmen dan de jouwe zijn dom |:( 8)7 :W
pi_173270721
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Mensen die op andere partijen stemmen dan de jouwe zijn dom |:( 8)7 :W
Nee, mensen die op de PVV stemmen zijn dom.
pi_173270727
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, mensen die op de PVV stemmen zijn dom.
Maar waar baseer je dat op was mijn vraag.
  zondag 20 augustus 2017 @ 01:05:54 #256
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173270731
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Ik zet een groep gewoon weg als dom. Dat kan gewoon.
Je bedoelt dat jij jezelf voor lul zet met je gezwam zonder degelijke inhoud, laat staan over de gare grammatica die je hier uitkraamt en dan met het vingertje wijst naar anderen om huilie te doen over spelfouten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173270742
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:05 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Maar waar baseer je dat op was mijn vraag.
Dat de PVV een belachelijke partij is? Really?
pi_173270748
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:05 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jij jezelf voor lul zet met je gezwam zonder degelijke inhoud, laat staan over de gare grammatica die je hier uitkraamt en dan met het vingertje wijst naar anderen om huilie te doen over spelfouten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat niet.
pi_173270754
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Ik zet een groep gewoon weg als dom. Dat kan gewoon.
Ben jij voor of tegen discriminatie?
pi_173270755
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de PVV een belachelijke partij is? Really?
Lekker inhoudelijk ook weer...
pi_173270767
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:05 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jij jezelf voor lul zet met je gezwam zonder degelijke inhoud, laat staan over de gare grammatica die je hier uitkraamt en dan met het vingertje wijst naar anderen om huilie te doen over spelfouten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aangeven dat de PVV een partij voor domme mensen is raakt nogal. Blijkbaar.
pi_173270769
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de PVV een belachelijke partij is? Really?
Nou vertel!
pi_173270771
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:07 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk ook weer...
Als je je dat echt afvraagt heb je de laatste 5 jaar onder een steen geleefd.
pi_173270779
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je je dat echt afvraagt heb je de laatste 5 jaar onder een steen geleefd.
Of jij.
pi_173270783
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou vertel!
Men doet niet mee en heeft geen enkele oplossing.
pi_173270792
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:08 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Of jij.
Partijprogramma van de PVV, stemgedrag van de PVV, de uitlatingen van Wilders, moet je nog meer weten?
pi_173270803
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:08 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Of jij.
Lijkt mij een argument.
pi_173270808
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Partijprogramma van de PVV, stemgedrag van de PVV, de uitlatingen van Wilders, moet je nog meer weten?
Kan ik ook zeggen over jouw partij.
pi_173270816
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Lijkt mij een argument.
Wat?
pi_173270822
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Partijprogramma van de PVV, stemgedrag van de PVV, de uitlatingen van Wilders, moet je nog meer weten?
Iets specifieker graag..
pi_173270826
Blaten is vervelend genoeg. de PVV heeft er een baan van gemaakt. Sterker nog...een partij.
pi_173270834
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men doet niet mee en heeft geen enkele oplossing.
En de andere partijen wel?
pi_173270835
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:11 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Wat?
Niet te veel vragen stellen. Je bent een PVV man.
pi_173270838
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

En de andere partijen wel?
Nee. Maar men roept niet dat men de oplossing heeft.
  zondag 20 augustus 2017 @ 01:15:44 #275
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173270863
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het aangeven dat de PVV een partij voor domme mensen is raakt nogal. Blijkbaar.
Nope, daar ben je gewoon vrij in om dat te zeggen en raakt kant nog wal omdat je totaal geen argument geeft zonder te beseffen dat jij 1,2 miljoen aanhangers bestempelt. Het bewijst dus dat je gewoon uit je nek loopt te zwammen en als ik moet geloven aan jouw eerdere reacties hier kan ik niets anders concluderen dat jij vroeger heel dicht tegen de muur zat tijdens het schommelen.
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door bijstandboy op 20-08-2017 01:17:44 (geert god) ]
pi_173270871
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar men roept niet dat men de oplossing heeft.
:')
pi_173270887
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:15 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Nope, daar ben je gewoon vrij in om dat te zeggen en raakt kant nog wal omdat je totaal geen argument geeft zonder te beseffen dat jij 1,2 miljoen aanhangers bestempelt. Het bewijst dus dat je gewoon uit je nek loopt te zwammen en als ik moet geloven aan jouw andere reacties hier kan ik niets anders concluderen dat jij vroeger heel dicht tegen de muur zat tijdens het schommelen.
:')
Ik zeg niet dat 1.2 miljoen mensen niet dom kunnen zijn. Stemmen zoveel mensen voor de pvv?
pi_173270891
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:11 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Kan ik ook zeggen over jouw partij.
Dat kan, alleen slaat het nergens op. De PVV is in geen enkel opzicht serieus te nemen.
pi_173270900
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet te veel vragen stellen. Je bent een PVV man.
Waaruit blijkt dat? Iedereen die het niet met jou ees is is PVV'er?
pi_173270918
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan, alleen slaat het nergens op. De PVV is in geen enkel opzicht serieus te nemen.
Slaat ook nergens op natuurlijk, tenzij je het kunt onderbouwe met cijfers? Nee? Dacht ik al...
pi_173270922
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:18 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat? Iedereen die het niet met jou ees is is PVV'er?
Nee. Het ging over de PVV en daar was je voor. Ik ben verder voor het vrij denken.
  zondag 20 augustus 2017 @ 01:19:56 #282
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173270928
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat 1.2 miljoen mensen niet dom kunnen zijn. Stemmen zoveel mensen voor de pvv?
Ik ga geen aandacht meer besteden aan je stommiteiten, bestudeer eerst de feiten voordat je hier als een verdwaalde corgi loopt te blaffen :')
pi_173270934
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:19 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Slaat ook nergens op natuurlijk, tenzij je het kunt onderbouwe met cijfers? Nee? Dacht ik al...
Je maakt je zorgen als PVV man.
pi_173270936
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Iets specifieker graag..
Het partijprogramma bestaat uit één A4'tje en hangt van losse flodders aan elkaar, de PVV stemt t.a.v. moties ook erg vreemd en hypocriet en Wilders kan het niet laten om na iedere aanslag een sneer naar Pechtold te maken en te pleiten voor allerlei bizarre maatregelen over de rug van slachtoffers.
pi_173270938
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Het ging over de PVV en daar was je voor. Ik ben verder voor het vrij denken.
Nogmaals: waar blijkt dat uit?
pi_173270952
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:19 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Ik ga geen aandacht meer besteden aan je stommiteiten, bestudeer eerst de feiten voordat je hier als een verdwaalde corgi loopt te blaffen :')
Geef maar aan waar is mis zit. Zeik mij af. Doe het. Dat lukt je niet.
pi_173270967
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je maakt je zorgen als PVV man.
Waar maak ik mij zorgen om?
pi_173270977
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:20 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Nogmaals: waar blijkt dat uit?
Dat ik vrij ben in denken. Niet in de hokjes zonder oplossing. Dat heeft weinig zin. De PVV is daar wel voor.
pi_173270987
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:22 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

[..]

Je maakt je zorgen als PVV man.
Waar maak ik mij zorgen om?
[/quote]

Dat je weet dat je dom bent en er niets mee kan.
pi_173270989
Ik vind dat het nazi-gedachtengoed permanent vernietigd moet worden want het heeft niks met rechts of vrije meningsuiting te maken.
pi_173270995
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat ik vrij ben in denken. Niet in de hokjes zonder oplossing. Dat heeft weinig zin. De PVV is daar wel voor.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
  zondag 20 augustus 2017 @ 01:24:33 #292
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173271009
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het partijprogramma bestaat uit één A4'tje en hangt van losse flodders aan elkaar, de PVV stemt t.a.v. moties ook erg vreemd en hypocriet en Wilders kan het niet laten om na iedere aanslag een sneer naar Pechtold te maken en te pleiten voor allerlei bizarre maatregelen over de rug van slachtoffers.
Jij wilt beweren dat meneertje Pechtold oprecht functioneert? Wilders wordt al bij voorbaat door iedereen uitgesloten en op deze methode is er in feite kiezersbedrog door de uitslag te manipuleren met de stelling dat er geen partij wilt samenwerken met de PVV, terwijl deze landelijk de tweede partij is geworden. Heel democratisch ook :')
pi_173271015
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:23 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Stel de vraag nogmaals. Volgens mij was ik duidelijk.
pi_173271017
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waar maak ik mij zorgen om?
quote:
Dat je weet dat je dom bent en er niets mee kan.
Leer eerst quoten voor je anderen voor dom uitmaakt aub.

Daarnaast klopt het niet wat je zegt.

edit: jezus helemaal verkloot.
pi_173271033
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:25 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dat je weet dat je dom bent en er niets mee kan.
quote:
Leer eerst quoten voor je anderen voor dom uitmaakt aub.

Daarnaast klopt het niet wat je zegt.
Ik ben niet dom en maak mij daar ook geen zorgen over. Alles wat ik zegt klopt.
pi_173271055
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet dom en maak mij daar ook geen zorgen over. Alles wat ik zegt klopt.
Jij bent niet dom en anderen wel. Logische redenering ja.
pi_173271062
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geef maar aan waar is mis zit. Zeik mij af. Doe het. Dat lukt je niet.
narcisme is wat er nu bij me opkomt.
pi_173271076
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:24 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat meneertje Pechtold oprecht functioneert?
Geen idee, ik zeg alleen dat het zielig is om bij iedere aanslag richting Pechtold te wijzen.

quote:
Wilders wordt al bij voorbaat door iedereen uitgesloten
Klopt, dat wist Wilders maar al te goed. Als je mee wilt regeren is het wel handig als je je een beetje constructief opstelt. Wat wil je dan? Hoe denk je dat dat in het echte leven werkt? Dat je je op kunt stellen als een idioot en constant andere mensen aan kunt vallen en dan ook nog eens verwachten dat mensen met je samen willen werken? Nee, zo werkt het gewoon niet.

quote:
en op deze methode is er in feite kiezersbedrog door de uitslag te manipuleren met de stelling dat er geen partij wilt samenwerken met de PVV, terwijl deze landelijk de tweede partij is geworden. Heel democratisch ook :')
Dat is heel democratisch; dat ze de op één na grootste partij zijn geworden wil niet zeggen dat ze verplicht mee moeten regeren. Dat gebeurt wel vaker, dat partijen die zo groot geworden zijn alsnog worden uitgesloten van een regering.
pi_173271085
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Stel de vraag nogmaals. Volgens mij was ik duidelijk.
"Je bent een PVV man"

Waar baseer je dat op?
pi_173271086
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:27 schreef Racalt het volgende:

[..]

narcisme is wat er nu bij me opkomt.
Als dat is wat je ziet bij iemand die PVV stemmers dom vindt.Prima.
pi_173271097
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]


[..]

Ik ben niet dom en maak mij daar ook geen zorgen over. Alles wat ik zegt klopt.
en de nieuwe leider is opgestaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')