abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:06:11 #76
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173317123
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha, scherp

[..]

Hoi BoL
Euh nee, sorry
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:13:55 #77
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_173321607
BoL _O_
pi_173325666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

gooi je verwachtingen overboord, maakt 't leven veel leuker.
Dank u voor dit inzicht, lief orakel.
pi_173326894
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dank u voor dit inzicht, lief orakel.
ik stop sinds vorige maand ook wijze adviezen in gelukskoekjes.
pi_173328737
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

tegenwoordig geen vervolgen meer als in meer dan vrienden, ik ben al een paar jaar bezet. :)

Ik ging eigenlijk altijd in de eerste plaats altijd gewoon wat drinken als vrienden als het niets met werk oid te maken had. Vroeger weleens wat aan overgehouden, maar nooit bewust werk van gemaakt. Zoiets ontstaat, het is geen missie.

Als men een ontmoeting als "een date" benoemt en er eentje in de agenda zet dan is het alsof je zoiets met gedegen voorbereiding, nauwkeurig geplande acties of bepaalde intenties moet doen, zoals een sollicitatie (waar ik me overigens ook totaal niet op voorbereid, met succes) en dat zoiets dan ineens moet lukken, of kan mislukken... dan vraag ik me af waarom relaxte alledaagse ontmoetingen überhaupt beoordeelt moeten worden.
pi_173337920
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als ik zoiets uit ga leggen lijkt het alsof ik een advies geef om zo een date te regelen maar ik heb buiten een klein experiment voor de lol eigenlijk nooit echt intenties gehad om iemand te daten.

Wat vrij gebruikelijk is in de wereld is om gewoon voor te stellen om ergens een kop koffie of een biertje te gaan drinken, dat is allemaal niet zo complex. Werkt ook als je vrienden wil ontmoeten, werkbesprekingen en projecten wil behandelen, met verloren familieleden wil praten of gewoon zelf een pint of espresso wil halen en wat nieuws wil lezen. Koffie en een biertje (de laatste niet in die-hard Moslimlanden) zijn universeel, alle andere dingen zijn raar. Prima om kennis over te maken en het is allemaal veel vrijblijvender dan iedere andere optie die ik maar kan bedenken. Vaak heb ik bij een date pas achteraf het idee gehad dat het een date was.
Dit klinkt meer zoals ik het ook graag zie. Zo heb ik mijn vorige vriendinnen ook ontmoet. Het daadwerkelijke date daten trekt mij een heel stuk minder.

Overigens komend weekend wel een date met een meisje uit Utrecht. We zullen zien.

Tevens een paar weken terug een vriendin van een vriendin van een vriend opgedaan :') .
Beetje gezoend en dergelijke. Ik stel voor om de week erop een biertje te doen en dat hebben we gedaan. Super leuke avond en echt een klik. Ik breng haar terug zij zoent mij om vervolgens een minuut later verschrikt achteruit te lopen en te zeggen dat het allemaal te snel gaat.

Zelden heb ik zo verbaasd gestaan met geen idee wat nu te doen. Blijkbaar was het net uit met haar vriend of zo en dan snap ik het enigszins maar waarom dan uberhaupt mee gaan en dat niet van te voren vertellen |:( .

[ Bericht 1% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 23-08-2017 13:28:13 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:06:10 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173337993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar waarom dan uberhaupt mee gaan en dat niet van te voren vertellen |:( .
Wss omdat het haar gewoon ook leuk gezellig leek en ze of niet dacht dat ze je zo leuk zou gaan vinden of niet had gedacht dat ze nog zoveel met der ex zat.
pi_173338013
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss omdat het haar gewoon ook leuk gezellig leek en ze of niet dacht dat ze je zo leuk zou gaan vinden of niet had gedacht dat ze nog zoveel met der ex zat.
Ja dat dacht ik ook. Maar ik nam het initiatief niet (ben altijd afwachtend en wil me niet opdringen) het zoenen kwam 100% van haar. Het was een stuk minder verwarrend geweest als ze me niet gezoend had.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:17:50 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173338230
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Ja dat dacht ik ook. Maar ik nam het initiatief niet (ben altijd afwachtend en wil me niet opdringen) het zoenen kwam 100% van haar. Het was een stuk minder verwarrend geweest als ze me niet gezoend had.
Hoeveel had ze gedronken?
ach en verder heat of the moment
pi_173338639
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoeveel had ze gedronken?
ach en verder heat of the moment
Niet veel want ze was met de auto. De eerste keer dat we elkaar zagen hadden we wel wat op en daarom was ik de tweede keer afwachtend want dat vertroebelt toch altijd.

Daarom was ik zo verbaasd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173339059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Niet veel want ze was met de auto. De eerste keer dat we elkaar zagen hadden we wel wat op en daarom was ik de tweede keer afwachtend want dat vertroebelt toch altijd.

Daarom was ik zo verbaasd.
Gewoon labiel dus.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_173340028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:59 schreef Moro het volgende:

[..]

Gewoon labiel dus.
Zo kwam ze niet op mij over. Maar goed, graag of niet. Al vond ik het wel jammer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173340728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:59 schreef Moro het volgende:

[..]

Gewoon labiel dus.
Gewoon een vrouw denk ik :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:38:28 #89
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173345140
Mijn date was heel gezellig; samen gewandeld, gekookt en nageborreld. Toch vervolgens de welbekende friendzone. Dat is inmiddels de 3e of 4e die zegt wel vrienden te willen blijven, maar tot nu toe heb ik met eentje daadwerkelijk nog steeds regelmatig contact.

Ik vond het wel heel even jammer, want ik had een 2e date nog wel zien zitten. Maar het scheelt als je snel afspreekt (binnen een paar dagen) dat dat gevoel zo weer voorbij is. Ik heb wel eens langer (intens) contact met iemand voor ik mijn eerste date had (die tegen viel) en dan baal je toch meer en langer. Je krijgt automatisch toch wat verwachtingen (of je dat nu wilt of niet).
pi_173345361
Ik ben 2 jaar geleden in Argentinie geweest en heb daar een meid ontmoet, enkel wat gedronken en gekust.
Nadien verloor ik het contact met haar totdat ik 4 weken geleden een berichtje van haar kreeg, sindsdien hebben we dagelijks (veel) contact en hoopt ze me snel weer te zien.

Nu is het zo dat ik al van plan was om een maandje naar Patagonie te gaan, mits mijn depressie en ptss snel worden behandeld.

Ben nu 27 en heb op wat ONS na nog nooit een relatie of wat dan ook gehad. En vind het wel tijd worden. Wat vinden jullie, moet ik het een kans geven?

Wat denken jullie, moet ik het een kans geven?
Hey
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:16:34 #91
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173345717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:54 schreef Dakterras het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden in Argentinie geweest en heb daar een meid ontmoet, enkel wat gedronken en gekust.
Nadien verloor ik het contact met haar totdat ik 4 weken geleden een berichtje van haar kreeg, sindsdien hebben we dagelijks (veel) contact en hoopt ze me snel weer te zien.

Nu is het zo dat ik al van plan was om een maandje naar Patagonie te gaan, mits mijn depressie en ptss snel worden behandeld.

Ben nu 27 en heb op wat ONS na nog nooit een relatie of wat dan ook gehad. En vind het wel tijd worden. Wat vinden jullie, moet ik het een kans geven?

Wat denken jullie, moet ik het een kans geven?
ik vind dat ze hierheen moet komen. Ik denk dat ze hierheen moet komen.

Verder schijnen de Argentijnse biefstukken het best te zijn. Dus zal voor de rosbief ook wel gelden.
pi_173346074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik vind dat ze hierheen moet komen. Ik denk dat ze hierheen moet komen.

Verder schijnen de Argentijnse biefstukken het best te zijn. Dus zal voor de rosbief ook wel gelden.
Ze is verdomd lekker, een level die ik in NL never nooit zou halen. Ze vertelde me nog, mocht ze het goed vinden met me, dat ze overweegt om in NL haar uitwisselingsprogramma te doen.

Ze spreekt trouwens prima Engels en studeert.
Hey
pi_173350402
Zit inmiddels bijna jaar op paiq en Tinder. Op Tinder still 0 matches, op paiq wel diversen matches gehad. Maar gesprekken vallen vrij snel dood. Hoe pakken jullie dat aan
Net efkes anges
pi_173350581
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit inmiddels bijna jaar op paiq en Tinder. Op Tinder still 0 matches, op paiq wel diversen matches gehad. Maar gesprekken vallen vrij snel dood. Hoe pakken jullie dat aan
Tinder 0 matches? Je moet gewoon alles naar rechts swipen.
Vriend van me had er maar 3 in een jaar, wel een relatie nu met een mooie chick xD.

NL wijven zijn zo arrogant als de tering. Probeer het eens in Spanje of Italie, matches gegarandeerd.
Hey
pi_173351542
Jip 0 matches. Terwijl ik 70/90% naar rechts swipe :')
Net efkes anges
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:08:20 #96
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173351584
Wat voor foto's heb je? Is je profieltekst een beetje uitnodigend/ interessant?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:10:42 #97
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173351640
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jip 0 matches. Terwijl ik 70/90% naar rechts swipe :')
Betere profieltekst neerzetten, dat helpt vooral veel. (Voor tinder dan)
pi_173352286
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Betere profieltekst neerzetten, dat helpt vooral veel. (Voor tinder dan)
Betere foto's vooral. Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen, laat je niets wijsmaken. ;)
pi_173355122
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor foto's heb je? Is je profieltekst een beetje uitnodigend/ interessant?
Heb er 4 foto's opstaan (heb ik er niet heel veel van mezelf) Heb mensen wel eens laten kijken, en die vonden foto's wel ok. Tsja qua tekst eigenlijk een korte opsomming van mijn hobby's/interesses en werk en dergelijke
Net efkes anges
pi_173355268
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Betere profieltekst neerzetten, dat helpt vooral veel. (Voor tinder dan)
1) Hoi, ben jij tussen de 18 en de 30 en hou jij van het bedrijven van gepassioneerde liefde op draaiorgelmuziek stuur dan een bericht naar .... .

2) Hallo, mijn naam is .... en ik ben verzot op modeltreintjes. In welk grotje mag ik mijn treintje de volgende keer laten rijden? ; )))) Stuur even een bericht naar ..... Hoogachtend, ....

3) Zin in een Romantische date in siciliaanse sferen, kies dan voor mij. Ik hou van Romantische dates in Siciliaanse sferen.


Zo.. nog keuze ook. Nu moet het wel goed komen. Succes!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')