abonnement Unibet Coolblue
pi_173264385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Onzin. Je moet ze alleen goed oppikken. El Ahmadi en Berghuis komen ook naar Feyenoord, Van Ginkel naar PSV. Het bestaat niet dat Ajax niemand van de leeftijd 21-29 kan halen met al die posities waarin er iemand bij moet komen.
Ik meende het ook niet echt, maar dit is wat Overmars altijd roept als excuus.
Oh.
pi_173264390
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:07 schreef TheArt het volgende:
Wat betreft die Oostenrijker: kunnen we nou echt alleen maar gasten van 20 jaar of jonger of 30 jaar en ouder kopen? Kan er nou echt niemand gehaald worden die én ervaring heeft én nog een flinke tijd mee kan?
Yep, dat is inderdaad wel het grootste hiaat in het transferbeleid. Wat dat betreft doet Feyenoord het beter met een goede mix van leeftijden. Ben niet kapot van de kwaliteit daar maar het is veel stabieller dan bij Ajax. Vooral El Ahmadi heeft daar een positieve invloed heb ik de indruk (buiten zijn voetballende kwaliteiten).
Al moet je met de spelers die je nu hebt ook Europees overwinteren en kampioen worden. Alleen ben ik bang dat je met Keizer niet de juiste man voor de groep hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173264526
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Werkertjes. Toppers komen niet.
Werkers heb je ook nodig. Welke werkers hebben wij allemaal in het team staan?
pi_173264612
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Werkers heb je ook nodig. Welke werkers hebben wij allemaal in het team staan?
Wij willen voetballers. Werkertjes is meer voor Rotterdam.
pi_173264828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wij willen voetballers. Werkertjes is meer voor Rotterdam.
BArcelona en Madrid hebben ook werkertjes

Ajax heeft ze inderdaad niet nodig......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173264881
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

BArcelona en Madrid hebben ook werkertjes

Ajax heeft ze inderdaad niet nodig......
Leuk voor ze
pi_173265466
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Werkers heb je ook nodig. Welke werkers hebben wij allemaal in het team staan?
Gudelj hadden we :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173268006
Volgens AS start Frenkie morgen
pi_173268065
En ajaxshowtime heeft dat dus blijkbaar van Jan Jood van gangelen
pi_173268111
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
Volgens AS start Frenkie morgen
Ipv van?
Oh.
pi_173268142
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ipv van?
Dat weet ik niet.
pi_173268162
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.
Zal wel ipv Donny zijn om hem niet teveel over de kling te jagen.
Oh.
pi_173268203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal wel ipv Donny zijn om hem niet teveel over de kling te jagen.
Schone ziet er tijdens de wedstrijd eerder uit alsof ie rust nodig heeft
pi_173268320
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Schone ziet er tijdens de wedstrijd eerder uit alsof ie rust nodig heeft
Maar die is al te belangrijk gemaakt en heeft al teveel status :{ Net als Veltman
Oh.
pi_173268366
Veltman :')

Syntix was fan van hem :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173268425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar die is al te belangrijk gemaakt en heeft al teveel status :{ Net als Veltman
Komt wel goed, helaas net als bosz gaat keizer moeten bewijzen dat bepaalde spelers niet in zijn systeem passen, frenkie en vd beek passen er gewoon beter in.
pi_173268641
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Veltman :')

Syntix was fan van hem :D
Zelfs die is afgehaakt als voorzitter van de fanclub
Oh.
pi_173268663
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Komt wel goed, helaas net als bosz gaat keizer moeten bewijzen dat bepaalde spelers niet in zijn systeem passen, frenkie en vd beek passen er gewoon beter in.
Ja maar Keizer heeft niet zoveel visie als Bosz heeft heb ik het idee, en ook veel minder status om bepaalde spelers te passeren.
Oh.
pi_173268732
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar Keizer heeft niet zoveel visie als Bosz heeft heb ik het idee, en ook veel minder status om bepaalde spelers te passeren.
Ik denk dat Keizer redelijk veel visie heeft, maar inderdaad niet zomaar spelers meteen kan passeren en dan ook nog spijkerman, l'ami en rekelhof tegenover zich heeft.

Oprecht is overmars nog je minste probleem met die jongens daar. Oja en dan heb je ook nog totaal mongolen winter, heitinga, peereboom en vink rondlopen in je jeugdopleiidng.
pi_173268906
Nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen

Morgen gaat het toch wel gebeuren he? :)

Anders breekt echt de pleuris uit heb ik zo een idee....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173268909
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik denk dat Keizer redelijk veel visie heeft, maar inderdaad niet zomaar spelers meteen kan passeren en dan ook nog spijkerman, l'ami en rekelhof tegenover zich heeft.

Oprecht is overmars nog je minste probleem met die jongens daar. Oja en dan heb je ook nog totaal mongolen winter, heitinga, peereboom en vink rondlopen in je jeugdopleiidng.
Met dat laatste ben ik het nog eens ook, en ik vind Overmars al echt totaal incapabel voor zijn functie. Maar hij heeft tenminste een functie waar hij echt verantwoordelijk voor is, die engnek van een Bergkamp is vele malen triester. En die assistenten :') man man man

Hele jeugdopleiding naar de tyfus geholpen. Helaas is plan Cruijff niet geworden wat ervan gehoopt is, en ja zijn plan wat betreft het TH was een interessant experiment maar gewoon totaal gefaald. Maar hij had wel goede ideeën over het ontwikkelen van jeugdspelers en helaas hebben ze dat overboord gegooid.
Oh.
pi_173268939
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen

Morgen gaat het toch wel gebeuren he? :)

Anders breekt echt de pleuris uit heb ik zo een idee....
Op wat voor manier breekt er een pleuris uit dan? Die is toch al uitgebroken met alle media en supporters die kritisch zijn en het beleid totaal lachwekkend vinden?

Of moeten we wachten op de capuchonjongens op het trainingsveld en de mensen die om uitleg vragen als de spelersbus terug komt wat ze eraan gaan doen dat ze weer gaan winnen? Antwoord: ze gaan er met zijn allen keihard aan werken!
Oh.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:46:55 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173268980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen

Morgen gaat het toch wel gebeuren he? :)

Anders breekt echt de pleuris uit heb ik zo een idee....
Eerst twee keer gelijk, daarna twee keer verlies, dus nu 2 keer winst. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_173269008
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op wat voor manier breekt er een pleuris uit dan? Die is toch al uitgebroken met alle media en supporters die kritisch zijn en het beleid totaal lachwekkend vinden?

Of moeten we wachten op de capuchonjongens op het trainingsveld en de mensen die om uitleg vragen als de spelersbus terug komt wat ze eraan gaan doen dat ze weer gaan winnen? Antwoord: ze gaan er met zijn allen keihard aan werken!
Wat de media allemaal roept is helemaal niet interessant. De telegraaf denk dat ze zogenaamd macht hebben om mensen kapot te maken. Ajax staat daar wel ver boven.

Ik heb het over de mensen op de tribune...... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173269177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 23:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat de media allemaal roept is helemaal niet interessant. De telegraaf denk dat ze zogenaamd macht hebben om mensen kapot te maken. Ajax staat daar wel ver boven.

Ik heb het over de mensen op de tribune...... :)
Wat de media roept is wel interessant want die informeren de supporters wat er allemaal mis zit en naaien soms ook de boel op waar supporters dan mee aan de haal gaan.

En de Telegraaf geniet uiteraard van crisis bij Ajax want dan kunnen ze weer lekker sappige verhalen vertellen wat er allemaal mis is.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')