abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:49:04 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173476775
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:47 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt nodig om verliefd te zijn om seks te hebben. Gewoon een beetje aandacht was al genoeg voor mij.
Dat geldt voor vrouwen net zo, dus bullshit argumenten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173476915
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat geldt voor vrouwen net zo, dus bullshit argumenten
Zij kreeg genoeg aandacht van mij, ik kreeg het alleen niet terug.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:17:55 #253
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173477246
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als ik dan toch seks heb is het meestal omdat de man het initiatief nam en ik vaststel dat ik hem niet zo afstotelijk vind dat ik het afwijs. Mannen zijn voor mij alleen afstotelijk als ze er echt uitzien als een zwerver die zich 10 jaar niet gewassen heeft of als hun innerlijk afstotelijk is. Maar niet afstotelijk oftewel aantrekkelijk (je hebt er immers vele gradaties in, maar zolang de man niet bepaalde kenmerken heeft is dat voor mij allemaal niet relevant) is voor mij niet hetzelfde als aantrekkelijk dat ik er verliefd op zou kunnen worden.
Je zegt het hier zelf toch al?! Je kunt ook sex hebben met iemand die je niet afstotelijk vind maar niet perse verliefd op bent of kunt worden.

Geldt voor mannen niet veel anders. Misschien denken ze er iets makkelijker over en hebben eerder het idee dat ze sex "nodig" hebben. Maar voor de rest lijkt er weinig verschil in te zitten.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_173477520
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:47 schreef 8777 het volgende:

Ik heb het ook niet echt nodig om verliefd te zijn om seks te hebben. Gewoon een beetje aandacht was al genoeg voor mij.
Dat was dus wat ik me afvroeg maar dan is het opgehelderd, bedankt. Dan zou het dus waarschijnlijk overeenkomen met mijn ervaringen met de mannen waar ik ook niet verliefd op was, uitgezonderd misschien van hoe aangenaam het was.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:17 schreef TaMieke het volgende:

Je zegt het hier zelf toch al?! Je kunt ook sex hebben met iemand die je niet afstotelijk vind maar niet perse verliefd op bent of kunt worden.

Geldt voor mannen niet veel anders. Misschien denken ze er iets makkelijker over en hebben eerder het idee dat ze sex "nodig" hebben. Maar voor de rest lijkt er weinig verschil in te zitten.
Nou, het verschil was dat ik er niets aan vond en 8777 wel met die vrouw denk ik maar kan het mis hebben. Dat is wat ik bedoel, dat het een uitzondering is dat vrouwen zich goed voelen door intimiteit met een willekeurige man op het moment zelf maar omgekeerd niet. Want ik lees hier ook veel dat vrouwen zeggen aantrekkelijke mannen doen mij niets, ik vind zelden een man alleen maar lekker, enz. Daarom vind ik het ook gewoon geen goede vergelijking als mannen klagen over het aanbod dat vrouwen hebben. Nogal logisch, de gevoelens bij dezelfde activiteit zijn gewoon heel anders, zo niet het tegenovergestelde

[ Bericht 19% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 11:50:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:13:27 #255
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173478265
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat was dus wat ik me afvroeg maar dan is het opgehelderd, bedankt. Dan zou het dus waarschijnlijk overeenkomen met mijn ervaringen met de mannen waar ik ook niet verliefd op was, uitgezonderd misschien van hoe aangenaam het was.

[..]

Nou, het verschil was dat ik er niets aan vond en 8777 wel met die vrouw denk ik maar kan het mis hebben. Dat is wat ik bedoel, dat het een uitzondering is dat vrouwen zich goed voelen door intimiteit met een willekeurige man op het moment zelf maar omgekeerd niet. Want ik lees hier ook veel dat vrouwen zeggen aantrekkelijke mannen doen mij niets, ik vind zelden een man alleen maar lekker, enz. Daarom vind ik het ook gewoon geen goede vergelijking als mannen klagen over het aanbod dat vrouwen hebben. Nogal logisch, de gevoelens bij dezelfde activiteit zijn gewoon heel anders, zo niet het tegenovergestelde
Ik kan goed iemand alleen maar lekker vinden, maar de kans dat ik er dan mee in bed duik is vrij klein. Ik moet idd toch iets van een klik hebben met diegene.
Ik denk dat vrouwen er eerder voor kiezen om het gewoon niet te doen, hoe lekker iemand ook is of hoeveel zin ze hebben. Mannen laten zich sneller leiden door hun drift. Ze zullen er zeker ook van genieten omdat ze hun kwakkie kwijt zijn. Ik kan er ook van genieten, maar dat lege gevoel/gebrek aan intimiteit blijft.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_173482810
Als vrouwen hetzelfde over seks dachten als mannen zouden er evenveel mannelijke prostituees zijn als vrouwen.

Dat is dus niet zo, de wereld van betaalde seks bestaat voor 99% uit vrouwen die seks verkopen en mannen die voor seks betalen. Dat lijkt mij het bewijs van het verschil hoe mannen en vrouwen tegen seks aankijken.

Nog een voorbeeld is de club/discotheek. Altijd zie je mannen op vrouwen afstappen voor een one night stand. Meestal worden ze afgewezen. Andersom komt bijna nooit voor.

Dat verschil is ook wel logisch gezien het biologische verschil tussen mannen en vrouwen. We zijn en blijven dieren die hun instinct volgen.
pi_173483300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik kan goed iemand alleen maar lekker vinden, maar de kans dat ik er dan mee in bed duik is vrij klein. Ik moet idd toch iets van een klik hebben met diegene.
Ik denk dat vrouwen er eerder voor kiezen om het gewoon niet te doen, hoe lekker iemand ook is of hoeveel zin ze hebben. Mannen laten zich sneller leiden door hun drift. Ze zullen er zeker ook van genieten omdat ze hun kwakkie kwijt zijn. Ik kan er ook van genieten, maar dat lege gevoel/gebrek aan intimiteit blijft.
Ja precies. Er moet verliefdheid zijn , ten minste dat vind ik, en dat is meer dan alleen het uiterlijk. Bijv. een man is zo erg mijn type qua uiterlijk dat ik er direct in geinteresseerd ben. Zodra hij dan zijn mond open doet en iets zegt dat mijn ideale man nooit gezegd zou hebben, is het al klaar. Dan is hij het gewoon niet en is het gewoon onlogisch om er nog iets mee te willen, ook al is het alleen maar seks.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:49 schreef Libertarisch het volgende:
Als vrouwen hetzelfde over seks dachten als mannen zouden er evenveel mannelijke prostituees zijn als vrouwen.

Dat is dus niet zo, de wereld van betaalde seks bestaat voor 99% uit vrouwen die seks verkopen en mannen die voor seks betalen. Dat lijkt mij het bewijs van het verschil hoe mannen en vrouwen tegen seks aankijken.

Nog een voorbeeld is de club/discotheek. Altijd zie je mannen op vrouwen afstappen voor een one night stand. Meestal worden ze afgewezen. Andersom komt bijna nooit voor.

Dat verschil is ook wel logisch gezien het biologische verschil tussen mannen en vrouwen. We zijn en blijven dieren die hun instinct volgen.
Maar als mannen dit weten, waarom klagen ze dan nog steeds over het aanbod dat vrouwen wel hebben en zij niet, alsof de situatie gelijk is?? Instinct is een verklaring ja maar het lost niet dit soort klachten op. Waarom vinden vrouwen mannen minder aantrekkelijk voor one night stands dan andersom. Dan denk ik dus dat er (voortkomend uit instinct) daar 2 verklaringen voor zijn:
1. De man kent geen obsessie met 1 vrouw zoals de vrouw dat heeft wanneer ze een man aantrekkelijk vind voor zowel zijn uiterlijk en liefde voor haar, als zijn innerlijk dat ze bijna niet inwisselbaar vindt. Ja, in rationeel opzicht kan de man wel trouw blijven maar hij kan altijd weer snel verliefd worden op anderen en wil zich nooit binden. Omdat hij dus minder focust op specifieke kenmerken die de vrouw juist voor hem interessant maken, en meer op algemene eigenschappen die iedereen leuk vind zoals lief karakter kan goed koken ziet er niet afstotelijk uit enz. Het is belangrijker voor de man dat zoveel mogelijk mensen zijn aanwinst ook leuk vinden, dan dat hij zelf echt heel verliefd is. De man ziet een partner als lustobject + platonische vriendin waar het mee uit te houden is. Dat is voor de man niet meer dan de som der delen terwijl de vrouw verliefd wordt.
2. De man kan wel verliefd worden maar ziet vrouwen ook als objecten en als hij vreemdgaat met een "object" dat dus alleen maar bestaat voor het lichaam en de affectie ziet hij dat niet als vreemdgaan, ze is immers toch maar goed voor 1 ding
En dan vraag ik mij dus af wat de verklaring is, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen maar waar het bij deze 2 keuzes het meeste naar neigt.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 16:36:04 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173483649
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar als mannen dit weten, waarom klagen ze dan nog steeds over het aanbod dat vrouwen wel hebben en zij niet, alsof de situatie gelijk is??
Misschien aan de éne kant een gedeelte van de mannen die gewoon lui is en verwacht dat vrouwen met gespreide beentjes komen aanwaaien, aan de andere kant ook mannen voor wie het wat minder makkelijk is om zomaar op een vrouw af te stappen voor een one-night-stand?

Het helpt natuurlijk ook niet dat de emancipatie tegenwoordig een compleet ondersteboven beeld van het daten laat zien, vrouwen die sterk en onafhankelijk willen zijn, maar dan nog áltijd willen dat een man ze versiert en verovert als een prins. Maar dan wel op hun voorwaarden, want ze zijn een sterke vrouw.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173483820
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies. Er moet verliefdheid zijn , ten minste dat vind ik, en dat is meer dan alleen het uiterlijk. Bijv. een man is zo erg mijn type qua uiterlijk dat ik er direct in geinteresseerd ben. Zodra hij dan zijn mond open doet en iets zegt dat mijn ideale man nooit gezegd zou hebben, is het al klaar. Dan is hij het gewoon niet en is het gewoon onlogisch om er nog iets mee te willen, ook al is het alleen maar seks.

[..]

Maar als mannen dit weten, waarom klagen ze dan nog steeds over het aanbod dat vrouwen wel hebben en zij niet, alsof de situatie gelijk is?? Instinct is een verklaring ja maar het lost niet dit soort klachten op. Waarom vinden vrouwen mannen minder aantrekkelijk voor one night stands dan andersom. Dan denk ik dus dat er (voortkomend uit instinct) daar 2 verklaringen voor zijn:
1. De man kent geen obsessie met 1 vrouw. Ja, in rationeel opzicht maar hij kan altijd weer snel verliefd worden op anderen en wil zich nooit binden
2. De man kan wel verliefd worden maar ziet vrouwen ook als objecten en als hij vreemdgaat met een "object" dat dus alleen maar bestaat voor het lichaam en de affectie ziet hij dat niet als vreemdgaan, ze is immers toch maar goed voor 1 ding
En dan vraag ik mij dus af wat de verklaring is, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen maar waar het bij deze 2 keuzes het meeste naar neigt.

Voor mij geldt 2. Ik zie bijvoorbeeld een one night stand of hoerenbezoek niet als vreemdgaan. Want in die gevallen is er vrijwel geen kans op verliefdheid en dus geen gevaar voor de relatie. Alleen vindt de vrouw het begrijpelijkerwijs niet leuk als haar man met een andere vrouw seks heeft, dat is dan jammer. De meeste van ons zijn niet monogaam gebakken en wat niet weet dat niet deert.

Een affaire hebben/minnares vind ik dan wel vreemdgaan. De kans is veel groter dat je relatie stuk loopt dan, en dat is sowieso de evolutionaire basis voor jaloezie (''wat als hij/zij leuker is dan ik en mijn partner bij mij weggaat?")
pi_173484185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:23 schreef Stoney3K het volgende:

Misschien aan de éne kant een gedeelte van de mannen die gewoon lui is en verwacht dat vrouwen met gespreide beentjes komen aanwaaien, aan de andere kant ook mannen voor wie het wat minder makkelijk is om zomaar op een vrouw af te stappen voor een one-night-stand?

Het helpt natuurlijk ook niet dat de emancipatie tegenwoordig een compleet ondersteboven beeld van het daten laat zien, vrouwen die sterk en onafhankelijk willen zijn, maar dan nog áltijd willen dat een man ze versiert en verovert als een prins. Maar dan wel op hun voorwaarden, want ze zijn een sterke vrouw.
Nou, die eerste mannen kunnen dan dus ook gewoon naar de hoeren gaan, maar ja dat is dan waarschijnlijk weer een brug te ver. Dat laatste dat vinden ook veel mannen, maar veel mannen zeggen ook dat er "wel iets te veroveren moet vallen".. Maar goed dat zullen dan vast niet dezelfde zijn. Denk dat vrouwen om dezelfde redenen mannen niet aanspreken als dat mannen vrouwen niet aanspreken irl, dat het eng is. En omdat ze dus geen zin meer hebben om zichzelf voor schut te zetten voor een man die qua innerlijk misschien wel heel afstotelijk is, waardoor ze achteraf kwaad zijn dat ze hun aandacht aan zo iemand die ze het niet gunnen hebben verspild. Emancipatie of een gebrek daaraan heeft daar niets mee te maken denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:32 schreef Libertarisch het volgende:

Voor mij geldt 2. Ik zie bijvoorbeeld een one night stand of hoerenbezoek niet als vreemdgaan. Want in die gevallen is er vrijwel geen kans op verliefdheid en dus geen gevaar voor de relatie. Alleen vindt de vrouw het begrijpelijkerwijs niet leuk als haar man met een andere vrouw seks heeft, dat is dan jammer. De meeste van ons zijn niet monogaam gebakken en wat niet weet dat niet deert.

Een affaire hebben/minnares vind ik dan wel vreemdgaan. De kans is veel groter dat je relatie stuk loopt dan, en dat is sowieso de evolutionaire basis voor jaloezie (''wat als hij/zij leuker is dan ik en mijn partner bij mij weggaat?")
Ok dat is duidelijk bedankt voor je reactie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173484289
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, die eerste mannen kunnen dan dus ook gewoon naar de hoeren gaan, maar ja dat is dan waarschijnlijk weer een brug te ver. Dat laatste dat vinden ook veel mannen, maar veel mannen zeggen ook dat er "wel iets te veroveren moet vallen".
Er is natuurlijk nog een heel ander verschil tussen naar de hoeren gaan en in het uitgaansleven iemand treffen voor een one-night-stand: In het laatste geval doe je dat omdat je het allebei leuk vindt, in het eerste geval is dat in principe heel eenzijdig.

Even voor mezelf sprekend, maar ik zou bijvoorbeeld seks met een hoer gewoon weinig aan vinden, omdat zij er zelf geen plezier en voldoening uit haalt, maar alleen euro's. Ik zou zoiets alleen kunnen als zij ook mij zou willen en dat niet (alleen) andersom is. Als ik het gevoel heb dat ik iemand gebruik puur voor mijn eigen plezier, dan vind ik er niks aan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173484519
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:56 schreef Stoney3K het volgende:

Er is natuurlijk nog een heel ander verschil tussen naar de hoeren gaan en in het uitgaansleven iemand treffen voor een one-night-stand: In het laatste geval doe je dat omdat je het allebei leuk vindt, in het eerste geval is dat in principe heel eenzijdig.

Even voor mezelf sprekend, maar ik zou bijvoorbeeld seks met een hoer gewoon weinig aan vinden, omdat zij er zelf geen plezier en voldoening uit haalt, maar alleen euro's. Ik zou zoiets alleen kunnen als zij ook mij zou willen en dat niet (alleen) andersom is. Als ik het gevoel heb dat ik iemand gebruik puur voor mijn eigen plezier, dan vind ik er niks aan.
Maar met one night stands is het sowieso gebruiken voor je eigen plezier, omdat de vrouw meestal alleen seks heeft wanneer ze verliefd is en er dus een relatie door hoopt te krijgen, of omdat ze het zo erg vindt om een man af te wijzen en niet wil dat hij negatief over haar denkt. Dat denk ik dan, als er ook veel vrouwen zijn die mannen zien als lustobjecten dan heb ik het mis.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173484593
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar met one night stands is het sowieso gebruiken voor je eigen plezier, omdat de vrouw meestal alleen seks heeft wanneer ze verliefd is en er dus een relatie door hoopt te krijgen, of omdat ze het zo erg vindt om een man af te wijzen en niet wil dat hij negatief over haar denkt. Dat denk ik dan, als er ook veel vrouwen zijn die mannen zien als lustobjecten dan heb ik het mis.
Ik heb wel een hoog-libido meisje gekend die one night stands leuk vond en in een open relatie zat.

Ik heb met haar een ONS gehad een ook zij vroeg me: ''ben ik wel speciaal voor je?'' en ''..ik ben bang dat ik meer wil.."

Dus ja de vrouwen die mannen puur als lustobject zien zijn vrij zeldzaam denk ik :)
pi_173484655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:56 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er is natuurlijk nog een heel ander verschil tussen naar de hoeren gaan en in het uitgaansleven iemand treffen voor een one-night-stand: In het laatste geval doe je dat omdat je het allebei leuk vindt, in het eerste geval is dat in principe heel eenzijdig.

Even voor mezelf sprekend, maar ik zou bijvoorbeeld seks met een hoer gewoon weinig aan vinden, omdat zij er zelf geen plezier en voldoening uit haalt, maar alleen euro's. Ik zou zoiets alleen kunnen als zij ook mij zou willen en dat niet (alleen) andersom is. Als ik het gevoel heb dat ik iemand gebruik puur voor mijn eigen plezier, dan vind ik er niks aan.
Ja maar ik heb bijvoorbeeld een hoer gekend die het voor haar plezier deed. En ik heb wel aardig vaak het gevoel gehad dat zij ook genoten (afgaande op bepaalde geluiden die gemaakt worden, gezichtsuitdrukkingen, gratis bepaalde handelingen uitvoeren).

Bij een one night stand ben je vaak beiden vrij dronken en is de seks zelden goed denk ik.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 17:15:01 #265
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173484675
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar met one night stands is het sowieso gebruiken voor je eigen plezier, omdat de vrouw meestal alleen seks heeft wanneer ze verliefd is en er dus een relatie door hoopt te krijgen, of omdat ze het zo erg vindt om een man af te wijzen en niet wil dat hij negatief over haar denkt. Dat denk ik dan, als er ook veel vrouwen zijn die mannen zien als lustobjecten dan heb ik het mis.
Wat een onzin.

Zolang iemand niet liegt over de bedoeling is er geen sprake van gebruiken voor het eigen plezier.
Dat jij als vrouw zijnde enkel seks wil wanneer je verliefd bent en op een relatie hoopt maakt niet dat dat voor alle vrouwen geld. Meer dan zat vrouwen die seks om de leuk ook gewoon fijn vinden, net zoals er zat mannen zijn die een onsje enkel om de lekker niet ambiëren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173484689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:12 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dus ja de vrouwen die mannen puur als lustobject zien zijn vrij zeldzaam denk ik :)
Als die niet voorkwamen dan had je ook geen plekken zoals parenclubs. Ik denk echt niet dat elke vrouw na een sekspartijtje gelijk instant verliefd wordt of een relatie wil.

En zelfs als dat wel zo zou zijn heb je ook nog situaties zoals polyamorie waarin dat helemaal geen issue hoeft te zijn. Jaloezie is ook niet iets wat hard-wired in een mens zit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 17:17:48 #267
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173484735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:14 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ja maar ik heb bijvoorbeeld een hoer gekend die het voor haar plezier deed. En ik heb wel aardig vaak het gevoel gehad dat zij ook genoten (afgaande op bepaalde geluiden die gemaakt worden, gezichtsuitdrukkingen, gratis bepaalde handelingen uitvoeren).

Bij een one night stand ben je vaak beiden vrij dronken en is de seks zelden goed denk ik.
Bij een hoer blijf ik me altijd afvragen hoe oprecht het is.
Heb ook wel de ervaring dat sommigen over komen alsof ze lol hebben erin, maar het blijft een zakelijke transactie die niet was gebeurd als er geen geld op tafel kwam.
Bij dat onsje is dat niet aan de orde, is er sprake van een ik doe dit omdat ik het wil (mits er geen valse voorwendselen zijn).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173484861
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Wat een onzin.

Zolang iemand niet liegt over de bedoeling is er geen sprake van gebruiken voor het eigen plezier.
Dat jij als vrouw zijnde enkel seks wil wanneer je verliefd bent en op een relatie hoopt maakt niet dat dat voor alle vrouwen geld. Meer dan zat vrouwen die seks om de leuk ook gewoon fijn vinden, net zoals er zat mannen zijn die een onsje enkel om de lekker niet ambiëren.
Ja dat snap ik..daarom zeg ik ook als er vrouwen zijn die mannen als lustobject zien en andersom heb ik het mis.. Dit is gewoon het gevoel wat ik heb als ik sommige posts zie.
En als vrouwen genieten van een one night stand dan vraag ik me dus af of ze de man echt 'lekker' vinden qua lichaam los van zijn persoonlijkheid, of dat ze alleen genieten van seks in het algemeen, van het gevoel dat het geeft en gewild te zijn wat losstaat van het uiterlijk van de man in kwestie. Je hoort wel eens vrouwen zeggen "oh hij heeft zo'n sexy gespierd lichaam" dus het is niet zo dat ik denk dat het niet kan of zo...maar ik vraag me alleen af hoe vaak het voorkomt. En of er dan ook veel mannen zijn die een lustobject willen zijn . Je hebt wel kalenders met mannen die met ontbloot bovenlichaam poseren enz. Maar er lijkt weinig markt te zijn voor porno waarin onbekende mannen naakt of in sexy kleding te zien zijn behalve voor homo's. Daaruit concludeer ik dus dat het niet vaak voorkomt, tenzij vrouwen zich nog steeds schamen om zoiets te kopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 17:39:46 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173485408
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]Daaruit concludeer ik dus dat het niet vaak voorkomt, tenzij vrouwen zich nog steeds schamen om zoiets te kopen.
Ik denk zelf wel dat vrouwen nog altijd minder graag met hun libido te koop lopen dan mannen dat doen. Dat is voor een deel cultuur (de bekende hoer-madonna paradox), maar ook omdat ze dan nog altijd veel meer gevaar lopen op ongewenste aandacht of verkrachting.

En vergeet niet hoeveel posters van boybands er op kamers van tienermeisjes hangen, al sinds jaar en dag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173485527
Ik schaam me er niet meer voor, ben er meer open voor als anderen ernaar vragen. Veel mensen hebben begrip voor mijn situatie en insteek en doen totaal niet lacherig.

Maak me eerlijk gezegd wel zorgen dat ik nooit een relatie zal krijgen.
The show must go on
pi_173485660
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat was dus wat ik me afvroeg maar dan is het opgehelderd, bedankt. Dan zou het dus waarschijnlijk overeenkomen met mijn ervaringen met de mannen waar ik ook niet verliefd op was, uitgezonderd misschien van hoe aangenaam het was.

[..]

Nou, het verschil was dat ik er niets aan vond en 8777 wel met die vrouw denk ik maar kan het mis hebben. Dat is wat ik bedoel, dat het een uitzondering is dat vrouwen zich goed voelen door intimiteit met een willekeurige man op het moment zelf maar omgekeerd niet. Want ik lees hier ook veel dat vrouwen zeggen aantrekkelijke mannen doen mij niets, ik vind zelden een man alleen maar lekker, enz. Daarom vind ik het ook gewoon geen goede vergelijking als mannen klagen over het aanbod dat vrouwen hebben. Nogal logisch, de gevoelens bij dezelfde activiteit zijn gewoon heel anders, zo niet het tegenovergestelde
Nee daarna voelde ik me niet voldaan, het was lekker maar meer niet. Om mezelf voldaan te voelen heb ik meer en andere dingen nodig.
pi_173485736
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:49 schreef Stoney3K het volgende:

Ik denk zelf wel dat vrouwen nog altijd minder graag met hun libido te koop lopen dan mannen dat doen. Dat is voor een deel cultuur (de bekende hoer-madonna paradox), maar ook omdat ze dan nog altijd veel meer gevaar lopen op ongewenste aandacht of verkrachting.

En vergeet niet hoeveel posters van boybands er op kamers van tienermeisjes hangen, al sinds jaar en dag.
Nou ja, mannen lopen ook niet te koop met het feit dat ze porno kijken, een dvd of internetgeschiedenis is niet moeilijker te verstoppen dan Fifty shades of grey. En genoeg vrouwen op straat in heel weinig kleding.
Die boybands maken muziek met aantrekkelijke boodschap. Denk dat meiden vooral fantaseren over hoe "romantisch" Justin Bieber wel niet is door liedjes als Let me love you, dan dat ze direct kwijlend naar een poster met een halfnaakte Justin kijken, dat iig de liedjes eerst kwamen en daarna de fysieke aantrekkingskracht, dit zeg ik als iemand met ervaring met kalverliefde voor een ster, maar opnieuw, ik kan me vergissen

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:02 schreef 8777 het volgende:

Nee daarna voelde ik me niet voldaan, het was lekker maar meer niet. Om mezelf voldaan te voelen heb ik meer en andere dingen nodig.
Oh ok sorry maar ik bedoelde ook dat de seks zelf "lekker" was, niet per se emotioneel bevredigend of zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 19:10:15 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173485815
Misschien dat het eerder zo is dat vrouwen minder visueel zijn ingesteld. Daarom lopen ze ook niet warm van een foto van een blote piemel, terwijl mannen wel opgewonden worden van porno-foto's.

Het aandeel aan erotische verhalen geschreven voor en door vrouwen is echt enorm. En dan heb ik het over erotisch tot pure porno, geen zoetsappige sprookjesromantiek-verhaaltjes.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173485961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:09 schreef Stoney3K het volgende:
Misschien dat het eerder zo is dat vrouwen minder visueel zijn ingesteld. Daarom lopen ze ook niet warm van een foto van een blote piemel, terwijl mannen wel opgewonden worden van porno-foto's.

Het aandeel aan erotische verhalen geschreven voor en door vrouwen is echt enorm. En dan heb ik het over erotisch tot pure porno, geen zoetsappige sprookjesromantiek-verhaaltjes.
Ik weet niet of het daaraan ligt, want ik ben biseksueel en ik vind de vrouw op foto's /film aantrekkelijker en de man in verhalen. Met wel uitzonderingen, heeel soms dan ziet een man op foto/video er precies uit als hoe ik mijn ideale man in gedachten had waarvan ik het totaalplaatje al weet en dan kan ik zijn persoonlijkheid erbij fantaseren, dat maakt hem op beeld toch aantrekkelijk ook al zegt ie niks normaals. En soms dan vind ik een vrouw ook wel in een verhaal aantrekkelijk. Dat zijn echt uitzonderingen. Maar misschien ben ik gewoon vreemd, dat kan ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 22:51:47 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173486161
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het daaraan ligt, want ik ben biseksueel en ik vind de vrouw op foto's /film aantrekkelijker en de man in verhalen. Maar misschien ben ik gewoon vreemd, dat kan ook.
Vreemd misschien niet maar ben wel benieuwd wat voor type persoon je bent naar aanleiding van je vorige posts
pi_173486194
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:09 schreef Stoney3K het volgende:
Misschien dat het eerder zo is dat vrouwen minder visueel zijn ingesteld. Daarom lopen ze ook niet warm van een foto van een blote piemel, terwijl mannen wel opgewonden worden van porno-foto's.

Het aandeel aan erotische verhalen geschreven voor en door vrouwen is echt enorm. En dan heb ik het over erotisch tot pure porno, geen zoetsappige sprookjesromantiek-verhaaltjes.
Dat is dus niet zo. Is onderzoek naar gedaan. Kijk maar eens in sex hier op fok!. Zie eens welke fotos vrouwen zelf geil vinden. Veelal ook fotos waarin ze een dikke tamp in hun kokhalzende mond nemen. Laat me niet kachen wanneer men beweert dat vrouwen niet visueel ingesteld zijn of walgen van porno.
pi_173493220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef E-Dubble het volgende:

Vreemd misschien niet maar ben wel benieuwd wat voor type persoon je bent naar aanleiding van je vorige posts
Haha nou ja dat scheelt maar ik heb dit artikel net gelezen wat ik eerder had gelezen maar weer was vergeten, qua type persoon ben ik denk ik toch niet biseksueel zoals ik aanvankelijk dacht want het is echt zo dat zowat alle vrouwen een beetje biseksueel zijn zelfs hetero vrouwen: https://mobile.nytimes.co(...)t&a=results&MID=2500 Er is gewoon blijkbaar iets aan het vrouwelijke lichaam wat seksueel aantrekkelijker is dan het mannelijke bij de eerste aanblik. Dat bedoel ik niet lullig (:rolleyes:) naar mannen toe want per slot van rekening wordt er in de verhalen van vrouwen ook uitgebreid over ze gefantaseerd, ze moeten het echter meer hebben van hun persoonlijkheid. http://www.yourtango.com/2011104439/study-average-woman-bisexual
http://www.alternet.org/gender/what-kind-porn-turns-women

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 31-08-2017 00:26:33 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 30 augustus 2017 @ 23:16:16 #278
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173493664
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo. Is onderzoek naar gedaan. Kijk maar eens in sex hier op fok!. Zie eens welke fotos vrouwen zelf geil vinden. Veelal ook fotos waarin ze een dikke tamp in hun kokhalzende mond nemen. Laat me niet kachen wanneer men beweert dat vrouwen niet visueel ingesteld zijn of walgen van porno.
Er is en verschil tussen minder visueel ingesteld zijn en niet visueel ingesteld zijn en zelfs van porno walgen.

Alhoewel ik soms echt wel porno kijk doet een fantasie of (goed) seksverhaal me meer dan die porno.
En alhoewel die heerlijke schouder partij van die lekkere man een blos omhoog laat kruipen bij me doet de gedachte van zijn handen op mijn lijf me meer.
Als ik zou moeten kiezen tussen enkel nog visueel of enkel fantasie wordt het fantasie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173495401
Nvm
pi_173580280
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:58 schreef Velda het volgende:
Maar ik zie wel dat anderen er veel meer moeite mee hebben. Een vriendin van me is 28 en maagd en die schaamt zich er ontzettend voor. En ook een collega van me die 31 is durfde het pas na een hele tijd te vertellen dat ze nog nooit seks had gehad. En ik was de enige aan wie ze het durfde te vertellen omdat ze het van mij wist.

Ik ben wel benieuwd. Zijn er nog meer maagden van 25+ hier. En schaam jij je ervoor?
Ik ben 30+ en was tot voor kort nog maagd. Leuk voor jou, dat je er geen moeite mee had. Maar ik schaamde me er ontzettend hard voor. Ik moest jaren lang verhalen horen van mijn vriendinnen, werd non genoemd omdat ik het nog nooit gedaan had. Ik had er ooit eens over gehad met een vriendin en die heeft het doorverteld. Ik was bang voor jongens, durfde niet verder te gaan omdat ik bang was dat ze zouden merken dat ik nog geen ervaring had, en dat ze me zouden uitlachen.

Uiteindelijk ben ik (online, want in het echte leven durfde ik dat natuurlijk niet) op zoek gegaan naar iemand die mij zou kunnen ontmaagden, maar wel op een respectvolle manier. Ik heb via een vriendin uiteindelijk iemand ontmoet met wie ik heel lang gepraat heb over alles. En uiteindelijk hebben we het wel gedaan, ja. Ik voelde me goed bij die persoon en ik was zeker niet verliefd, maar het voelde gewoon goed. En uiteindelijk was het zo dat het mijn leven wel makkelijker heeft gemaakt. Geen zorgen meer hierover, en ik kon eindelijk ook meepraten. Ik heb van hem ook nog veel geleerd op sexgebied zodat ik me veel minder onzeker voelde.

Een vriendin aan wie ik het vertelde vond dat heel stom, en zei dat ik beter gewacht had tot ik de "juiste" vind. Maar ze begrijpt gewoon niet in welke situatie ik toen was. Ik zou de juiste nooit gevonden hebben. En verder, ik vond de ontmaagding zelf niet iets dat zo bijzonder was dat ik zou willen wachten op "de juiste". Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb en nu veel meer vertrouwen heb zodat, als de juiste voorbij zou komen, ik het zelfvertrouwen zou hebben om op hem af te stappen.
pi_173580334
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef magalie80 het volgende:

[..]

Ik ben 30+ en was tot voor kort nog maagd. Leuk voor jou, dat je er geen moeite mee had. Maar ik schaamde me er ontzettend hard voor. Ik moest jaren lang verhalen horen van mijn vriendinnen, werd non genoemd omdat ik het nog nooit gedaan had. Ik had er ooit eens over gehad met een vriendin en die heeft het doorverteld. Ik was bang voor jongens, durfde niet verder te gaan omdat ik bang was dat ze zouden merken dat ik nog geen ervaring had, en dat ze me zouden uitlachen.

Uiteindelijk ben ik (online, want in het echte leven durfde ik dat natuurlijk niet) op zoek gegaan naar iemand die mij zou kunnen ontmaagden, maar wel op een respectvolle manier. Ik heb via een vriendin uiteindelijk iemand ontmoet met wie ik heel lang gepraat heb over alles. En uiteindelijk hebben we het wel gedaan, ja. Ik voelde me goed bij die persoon en ik was zeker niet verliefd, maar het voelde gewoon goed. En uiteindelijk was het zo dat het mijn leven wel makkelijker heeft gemaakt. Geen zorgen meer hierover, en ik kon eindelijk ook meepraten. Ik heb van hem ook nog veel geleerd op sexgebied zodat ik me veel minder onzeker voelde.

Een vriendin aan wie ik het vertelde vond dat heel stom, en zei dat ik beter gewacht had tot ik de "juiste" vind. Maar ze begrijpt gewoon niet in welke situatie ik toen was. Ik zou de juiste nooit gevonden hebben. En verder, ik vond de ontmaagding zelf niet iets dat zo bijzonder was dat ik zou willen wachten op "de juiste". Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb en nu veel meer vertrouwen heb zodat, als de juiste voorbij zou komen, ik het zelfvertrouwen zou hebben om op hem af te stappen.
Dit klinkt wel heel erg treurig
pi_173581706
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 12:23 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dit klinkt wel heel erg treurig
Ik snap het wel. Als je ergens mee zit, los je het op. Eindeloos wachten is ook geen mooi uitzicht, en ik kan me voorstellen dat iets wat voor veel mensen weinig betekenis heeft omdat niet van toepassing (maagd zijn), voor degene die er wel last van hebben kan het een enorme impact op je leven hebben. Dan zit je niet te wachten op 'komt vanzelf' of 'bewaren voor de ware'.
pi_173581744
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 14:14 schreef KosterT het volgende:
Ik snap het wel. Als je ergens mee zit, los je het op. Eindeloos wachten is ook geen mooi uitzicht, en ik kan me voorstellen dat iets wat voor veel mensen weinig betekenis heeft omdat niet van toepassing (maagd zijn), voor degene die er wel last van hebben kan het een enorme impact op je leven hebben. Dan zit je niet te wachten op 'komt vanzelf' of 'bewaren voor de ware'.
Inderdaad, KosterT! Zo is het precies.
En misschien is het een treurig verhaal, maar wel met een mooi einde voor mij. Dus ik ben best gelukkig nu en het verleden vergeet ik maar even.
pi_173581748
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 14:14 schreef KosterT het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Als je ergens mee zit, los je het op. Eindeloos wachten is ook geen mooi uitzicht, en ik kan me voorstellen dat iets wat voor veel mensen weinig betekenis heeft omdat niet van toepassing (maagd zijn), voor degene die er wel last van hebben kan het een enorme impact op je leven hebben. Dan zit je niet te wachten op 'komt vanzelf' of 'bewaren voor de ware'.
De vraag is hoe doe je dat? Een sekswerker is voor velen moreel onverantwoord en geeft nou niet echt een gevoel van waardering.
Hey
  maandag 4 september 2017 @ 14:17:31 #285
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173581751
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef magalie80 het volgende:

Ik voelde me goed bij die persoon en ik was zeker niet verliefd, maar het voelde gewoon goed.
quote:
Een vriendin aan wie ik het vertelde vond dat heel stom, en zei dat ik beter gewacht had tot ik de "juiste" vind.
Dan is het toch gewoon de juiste? Als je niet gelooft dat je eerst moet trouwen voor je een keer aan je partner mag zitten tenminste.
pi_173581894
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:17 schreef Dakterras het volgende:
De vraag is hoe doe je dat? Een sekswerker is voor velen moreel onverantwoord en geeft nou niet echt een gevoel van waardering.
Nou ik had een vriendin met wie ik open hierover kon praten, en we zijn samen inderdaad op zoek gegaan naar een sekswerker. En dat gaf een ontzettend naar gevoel, dus daar zijn we vrij snel mee gestopt.

Dan even op kontakt websites gaan zoeken, zat heel veel onserieus en fake tussen. Uiteindelijk met een fake e-mail, meer voor de grap dan want anders, een paar mensen gecontacteerd, die uiteindelijk ook allemaal heel seksbelust waren en daar was ik ook niet op aan het wachten.

Tot ik uiteindelijk een iemand had gevonden die voorstelde gewoon wat te praten over mijn situatie, in plaats van meteen het bed in te duiken. Dus we hebben elkaar weken lang een avond per week ontmoet, en ik kon hem alles vertellen, omdat we elkaar toch niet kenden, en ik tegen over hem helemaal geen schaamte voelde. En van het een is het ander gekomen.

Dus inderdaad, gemakkelijk is het niet om iemand te vinden!
pi_173582005
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:24 schreef magalie80 het volgende:

[..]

Nou ik had een vriendin met wie ik open hierover kon praten, en we zijn samen inderdaad op zoek gegaan naar een sekswerker. En dat gaf een ontzettend naar gevoel, dus daar zijn we vrij snel mee gestopt.

Dan even op kontakt websites gaan zoeken, zat heel veel onserieus en fake tussen. Uiteindelijk met een fake e-mail, meer voor de grap dan want anders, een paar mensen gecontacteerd, die uiteindelijk ook allemaal heel seksbelust waren en daar was ik ook niet op aan het wachten.

Tot ik uiteindelijk een iemand had gevonden die voorstelde gewoon wat te praten over mijn situatie, in plaats van meteen het bed in te duiken. Dus we hebben elkaar weken lang een avond per week ontmoet, en ik kon hem alles vertellen, omdat we elkaar toch niet kenden, en ik tegen over hem helemaal geen schaamte voelde. En van het een is het ander gekomen.

Dus inderdaad, gemakkelijk is het niet om iemand te vinden!
Ik ben dan geen maagd, maar veel ervaring heb ik niet. Ik heb na de 1e x niet echt door kunnen pakken.

Ik denk trouwens dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten dan wij denken..
Hey
pi_173582051
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:30 schreef Dakterras het volgende:

[..]Ik denk trouwens dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten dan wij denken..
Inderdaad, ik had indertijd veel via forums contact met anderen die in dezelfde situatie zaten. Heb ik heel veel aan gehad, we hebben veel ervaringen uitgewisseld en bij elkaar steun gezocht. In het echte leven dacht ik altijd dat ik de enige was...
pi_173582112
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:33 schreef magalie80 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had indertijd veel via forums contact met anderen die in dezelfde situatie zaten. Heb ik heel veel aan gehad, we hebben veel ervaringen uitgewisseld en bij elkaar steun gezocht. In het echte leven dacht ik altijd dat ik de enige was...
Niemand praat er over natuurlijk. Maar ik ken veel mannen en wat vrouwen die nog nooit een relatie hebben gehad waarvan ik zeker weet dat ze weinig tot geen ervaring hebben met seksualiteit.

Vaak de verlegen typetjes.

Ik had een keer een date, waarvan ik dacht die heeft de 1 naar de ander in der bed liggen. Vertelde ze dat ze nog maagd was... Ze was toen 23.
Hey
pi_173582133
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:30 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Ik ben dan geen maagd, maar veel ervaring heb ik niet. Ik heb na de 1e x niet echt door kunnen pakken.

Ik denk trouwens dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten dan wij denken..
Ik heb ook niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad, 3 maar.
pi_173582308
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 14:38 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad, 3 maar.
Hier zelfde en dan nog wat geflikvooi met handen in wat kroegen en op wat festivals.

Ik moet zeggen met zoenen had ik lang hetzelfde. Ik was 20 toen eerste zoen. Jaren druk over gemaakt, x aangeschoten en de stap op een meid gezet, 2 jaar later zat ik al op zo'n 50... Bizar.
Hey
pi_173582526
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:46 schreef Dakterras het volgende:

[..]Ik moet zeggen met zoenen had ik lang hetzelfde. Ik was 20 toen eerste zoen. Jaren druk over gemaakt, x aangeschoten en de stap op een meid gezet, 2 jaar later zat ik al op zo'n 50... Bizar.
Ik heb intussen best ook wat ervaring. Het is net alsof ik wat in te halen heb :)
pi_173582552
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:58 schreef magalie80 het volgende:

[..]

Ik heb intussen best ook wat ervaring. Het is net alsof ik wat in te halen heb :)
Gek is dat he, ineens gaat het allemaal vanzelf, en achteraf voelt de stap zo ontzettend klein.

We kunnen ook proberen de situatie om te denken. Er zijn leeftijdsgenoten die verongelukken. Klinkt crue, maar zo is het helaas wel..
Hey
pi_173583053
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:58 schreef magalie80 het volgende:

Ik heb intussen best ook wat ervaring. Het is net alsof ik wat in te halen heb :)
Hoe kwam het dat je eerst geen ervaring had dan?
Ik was ook redelijk laat, maar ik zat er alleen mee op de middelbare school, omdat anderen het toen heel belangrijk vonden en ik onrealistische verwachtingen had. Toen ik het inderdaad net als jij deed om ervan af te zijn, kreeg ik een wat beter beeld. Toen ging ik het ook inhalen 9 jaar geleden en inmiddels heb ik er geen behoefte meer aan. Ik vind dat jouw vrienden er erg kinderachtig mee om gingen. Net alsof het status verhogend is om geen maagd meer te zijn op jonge leeftijd. Kan best zo zijn, de tijden zijn ook voor vrouwen daarin gelukkig al wat veranderd, en fijn als het je zelfvertrouwen vergroot, maar wat koop je er uiteindelijk voor? Een paar aparte herinneringen en that's it. Men maakt er meer van dan het is. Vooral aangezien je eigenlijk moet lijden als de man niet enorm aantrekkelijk is of je niet enorm in the mood bent. Dat zal het status verhogende aspect wel zijn, maar oke.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 4 september 2017 @ 15:29:14 #295
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173583103
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 15:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Vooral aangezien je eigenlijk moet lijden als de man niet enorm aantrekkelijk is
Fok blijft me verbazen :')
pi_173583174
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 15:29 schreef Nobu het volgende:

Fok blijft me verbazen :')
een tampon doe ik al met tegenzin in. Ik kan mijn pijngrens best wat verhogen ja, maar voor deze zinloze activiteit zie ik de toegevoegde waarde niet meer
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173583213
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 15:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]Hoe kwam het dat je eerst geen ervaring had dan?
Combinatie van veel dingen:

- Moeilijke thuissituatie
- geen ondersteuning van ouders => weinig zelfvertrouwen
- te hoge verwachtingen van vriendjes (wilde wachten tot de ware)
- zelf nooit stap durven zetten

... en opeens was het al heel laat (20+) in vergelijking met mijn vrienden. Wat het allemaal nog veel erger maakte. Dan een vicieuze cirkel waar ik niet uit raakte: geen ervaring => nog minder zelfvertrouwen => angst voor het oordeel van anderen => angst voor jongens => geen ervaring.

Ben ik even blij dat ik er uit geraakt ben en weer kan genieten van mijn leven! Ik wens het iedereen toe die in deze situatie zit.
  maandag 4 september 2017 @ 15:35:17 #298
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173583217
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 15:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

een tampon doe ik al met tegenzin in. Ik kan mijn pijngrens best wat verhogen ja, maar voor deze zinloze activiteit zie ik de toegevoegde waarde niet meer
Moet je vooral niet doen ook, maar je begrijpt dat je een uitzondering op de regel bent mag ik aannemen.
pi_173583308
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:33 schreef magalie80 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had indertijd veel via forums contact met anderen die in dezelfde situatie zaten. Heb ik heel veel aan gehad, we hebben veel ervaringen uitgewisseld en bij elkaar steun gezocht. In het echte leven dacht ik altijd dat ik de enige was...
s u p e r herkenbaar wat je alemaal schrijft.
wil je er wat meer over vertellen welke forums en zo en hoe je opgelost hebt?
pi_173583325
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:35 schreef magalie80 het volgende:

Combinatie van veel dingen:

- Moeilijke thuissituatie
- geen ondersteuning van ouders => weinig zelfvertrouwen
- te hoge verwachtingen van vriendjes (wilde wachten tot de ware)
- zelf nooit stap durven zetten

... en opeens was het al heel laat (20+) in vergelijking met mijn vrienden. Wat het allemaal nog veel erger maakte. Dan een vicieuze cirkel waar ik niet uit raakte: geen ervaring => nog minder zelfvertrouwen => angst voor het oordeel van anderen => angst voor jongens => geen ervaring.

Ben ik even blij dat ik er uit geraakt ben en weer kan genieten van mijn leven! Ik wens het iedereen toe die in deze situatie zit.
Gelukkig maar dat is fijn om te horen. Ben blij dat je je leven op dit gebied weer hebt opgepakt.

quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 15:35 schreef Nobu het volgende:

Moet je vooral niet doen ook, maar je begrijpt dat je een uitzondering op de regel bent mag ik aannemen.
38% van de vrouwen ervaart regelmatig pijn bij het vrijen tegenover 12% van de mannen. Nou kan het zijn dat mannen het minder toegeven maar voor een anoniem onderzoek is die kans al kleiner
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')