abonnement Unibet Coolblue
pi_173250652
quote:


Peter R. de Vries houdt ook na het zien van de beelden van #BOOS vast aan zijn felle kritiek op BNN-ster Tim Hofman. Dat zei hij donderdagavond in RTL Boulevard. Hoewel op de beelden van het jeugdprogramma duidelijk te zien is dat huisbaas Ton Hendriks en zijn zoon wel een héél kort lontje hebben, vindt De Vries het nog steeds begrijpelijk dat Hofman nu met een gebroken kaak rondloopt.

Media Courant 2017.
Klacht

Deze zelfingenomen Media H...die zich tegenwoordig overal voor laat inhuren ,en vooral bij de publieke omroepen die graag zijn gage van ¤ 2.500,- netto per keer uitbetalen van ons Gemeenschapsgeld, die blijft bij zijn standpunt dat iemand zo ernstig toetakelen normaal is en in verhouding staat tot zijn irritante gedrag.


Wat gek trouwens dat niemand in medialand nu De Vries voor deze grievende uitspraken aanklaagt terwijl als een ander ook maar iets zou doen wat niet in de smaak valt ( lees: 'Haat'Vana Simons en haar Black Lives Matters racisten of Geert Widers) de dagvaardingen al op de deur lagen.
pi_173250676
Tim Hofman kan het hebben van Peter blijkbaar. Als hij gejankt had over Peter hadden anderen weer wat te klagen gehad.
pi_173250733
Voor 2500 euro zeg ik ook alles wat je wil _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173250814
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Voor 2500 euro zeg ik ook alles wat je wil _O_
in belgie woonde iemand die dat gratis voor elkaar kreeg.
pi_173250954
Ah de ervaringsdeskundige aan het woord.


Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173252217
Peter R, de man die de moord op Kennedy heeft opgelost. :')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173252491
Goed topic weer Steve Brown
pi_173273930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:56 schreef halfway het volgende:
Ah de ervaringsdeskundige aan het woord.

" Daag mij niet uit "

*schop*

" Daag mij niet uit "

*schop*

Peter rent voor security, de 'held', en heeft al 3 schoppen gehad onder zijn hol voor heel NL met zijn altijd one-liner op tv: " ik ben niet snel bang aangelegd,kan wel wat hebben."

})

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2017 10:29:44 ]
pi_173275132
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:24 schreef Iwanius het volgende:die blijft bij zijn standpunt dat iemand zo ernstig toetakelen normaal is en in verhouding staat tot zijn irritante gedrag.
Even goed luisteren lezen Iwanias, ik ben zéééér zeker geen fan van Peter ''air'' de Vries.
(Meer van Alberto, maar dat terzijde)
Maar als je bij mij zomaar onuitgenodigd met een camera naar binnen loopt kan je ook op een loeiharde stempel rekenen.
Het is gewoon verschrikkelijk wat die schijtfiguren met een camera zich denken te kunnen permitteren.
Ze beelden zich in dat ze rechter zijn en nog wat over je te vertellen hebt ook.
Kan bij mij geen kwaad als ze op z'n tijd weer eens wakker worden geschud door zo'n bericht als dit.
pi_173295914
Voordat dit gebeurd is er allang e.e.e geprobeerd om iemand te bewegen aan zijn verplichting te voldoen. Dit is de laatste strohalm en "ja" niemand vind het leuk als hij zo confronterend wordt benaderd met al die onzin die Hofman deed maar heel simpel: Als die vent gewoon aan zijn verplichting had voldaan was Hofman nooit gekomen. En om iemand eerst gewoon binnen te laten en vervolgens zo af te takelen. Als ik het geweest was, had er sowieso geen " keer je vijand de andere wang toe " plaatsgevonden.
pi_173315331
Steve brown :') x 9000+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')