abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:08:20 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173257023
http://www.politico.com/s(...)st-week-again-241805

Omdat afgelopen week "Trump's Worst Week" was heeft Politico een overzicht gemaakt van de negen andere keren dat Trump zo'n "Worst Week" had.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173257070
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als die mensen gaan stemmen. Dat je niet op iemand anders wilt stemmen is één ding, tenslotte. Maar kom je van de bank af om iemand te helpen die niets heeft gedaan?
Ik blijf het maar raar vinden dat mensen ondanks alles op iemand stemmen om in dit geval iemand als hillary uit het Witte Huis te houden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_173258109
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik blijf het maar raar vinden dat mensen ondanks alles op iemand stemmen om in dit geval iemand als hillary uit het Witte Huis te houden.
Hillary weren, abortussen weren, wapenwetten weren of 'bemoeizucht van de regering' weren. Het is vrijwel altijd één van die redenen, of een combinatie ervan.
pi_173258185
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik blijf het maar raar vinden dat mensen ondanks alles op iemand stemmen om in dit geval iemand als hillary uit het Witte Huis te houden.
Clinton is natuurlijk relatief links. In Nederland zou ze als rechts classificeren maar in de VS absoluut niet, en Amerikanen zijn door de bank genomen behoorlijk rechts, en dan bedoel ik in de authentieke zin van het woord: voor zo weinig mogelijk overheidsbemoeienis. Clinton is voor meer overheidsbemoeienis en voor een grotere overheid en dus hogere belastingen. Natuurlijk krijgen de Amerikanen daar wat voor terug (nieuwe infrastructuur die nu van ellende uit elkaar dondert, zorgverzekeringen, etc), maar aan het eind van het verhaal is Clinton gewoon te links.

Ik heb wat familie in de VS wonen. Die hebben het ook gepresteerd om Trump te stemmen, en wel om die reden. Niet Clinton, want niet links, want minder overheidsbemoeienis.

In zekere zin is het denk ik helemaal niet zo gek om te stellen dat mensen vooral geen Clinton willen. Dat gaat nogal in tegen de American Dream. Niet dat die voor meer dan 0.1% van de Amerikanen werkelijkheid is geworden maar toch.

De Dems hadden natuurlijk ook maar moeilijk een slechtere naar voren kunnen schuiven..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:21:54 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173258216
Vandaag protest en tegen-protest in Boston. Hier een feed: http://boston.cbslocal.com/show/cbs-boston-live-video/
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:21:59 #156
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173258218
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De Dems hadden natuurlijk ook maar moeilijk een slechtere naar voren kunnen schuiven..
Hoe kom je daar nou weer bij? Was er een betere kandidaat?

Behalve Obama, want die mocht niet meer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173258303
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Was er een betere kandidaat?

Behalve Obama, want die mocht niet meer.
God, wat mis ik die man... :{

Ook al kon ik me in lang niet alles vinden wat hij deed, die man was tenminste een president, had kennis en tolereerde tegengeluiden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173258340
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:02 schreef Nintex het volgende:
Haha, Trump adviseur Alex Jones gaat inmiddels de straat op. _O-
gifdsports twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 03:53:27 Alex Jones getting into it with heckling pedestrians in Seattle is straight comedy https://t.co/wAg0GNqqYS reageer retweet
_O-

Je zou als je niet beter toch goddomme gewoon denken dat het de plaatselijke dorpsgek is.

Oh well :z
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173258343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vandaag protest en tegen-protest in Boston. Hier een feed: http://boston.cbslocal.com/show/cbs-boston-live-video/
Tot dusver heb ik nog geen enkele white supremacist of Nazi gezien daar. Terwijl men op internet alweer schuimbekkend roept dat de Nazi's in elkaar gebeukt moeten worden.

Wel goed om te zien dat er een hoop gewone mensen (lees: zonder Antifa vlaggen, zwarte kleding en een D66 lidpas) zijn komen opdagen.
pi_173258420
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Was er een betere kandidaat?

Behalve Obama, want die mocht niet meer.
Geen idee. Vond in de latere rondes geen van de kandidaten echt goed uit de verf komen. Maar je zou toch wel zeggen dat er in Democratische kringen nog verstandiger mensen rondlopen dan Clinton he. Of althans, minder verwikkeld in allerlei schandalen of die nou echt of gestaged waren, want dat wil ik even in het midden laten. Clinton is alleen gepusht omdat het een vrouw was en na de eerste zwarte president moest er koste wat kost een eerste vrouwelijke president komen. Op zich nobel en wat mij betreft wordt dat ook wel eens tijd, maar Clinton is geen goede kandidaat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:30:54 #161
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173258445
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Tot dusver heb ik nog geen enkele white supremacist of Nazi gezien daar. Terwijl men op internet alweer schuimbekkend roept dat de Nazi's in elkaar gebeukt moeten worden.

Wel goed om te zien dat er een hoop gewone mensen (lees: zonder Antifa vlaggen, zwarte kleding en een D66 lidpas) zijn komen opdagen.
Nu wel unite the right zichtbaar. Ik denk btw dat je de hoeveelheid antifa leden bij dit soort tegenprotesten grof overschat. Zie ook niet echt wat d66 lidmaatschap met antifa te maken heeft, maar dat is weer een ander topic.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:31:55 #162
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173258469
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Tot dusver heb ik nog geen enkele white supremacist of Nazi gezien daar. Terwijl men op internet alweer schuimbekkend roept dat de Nazi's in elkaar gebeukt moeten worden.

Wel goed om te zien dat er een hoop gewone mensen (lees: zonder Antifa vlaggen, zwarte kleding en een D66 lidpas) zijn komen opdagen.
Op deze stream () wordt daar ook over geklaagd dat er geen beelden te vinden zijn van de Free Speech-rally.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:36:16 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173258587
Hier btw nog een stream, waar zo en dan ook wel beelden zijn van het andere protest: http://whdh.com/on-air-live-stream/
pi_173258596
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nu wel unite the right zichtbaar. Ik denk btw dat je de hoeveelheid antifa leden bij dit soort tegenprotesten grof overschat. Zie ook niet echt wat d66 lidmaatschap met antifa te maken heeft, maar dat is weer een ander topic.
Deze jongeman, zo bleek later, was van Antifa en D66 Weesp
http://www.dumpert.nl/mediabase/7220553/6608e368/linksmeisje_is_heel_erg_boos_tijdens_solidariteitsmars.html
pi_173258599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Clinton is natuurlijk relatief links. In Nederland zou ze als rechts classificeren maar in de VS absoluut niet, en Amerikanen zijn door de bank genomen behoorlijk rechts, en dan bedoel ik in de authentieke zin van het woord: voor zo weinig mogelijk overheidsbemoeienis. Clinton is voor meer overheidsbemoeienis en voor een grotere overheid en dus hogere belastingen. Natuurlijk krijgen de Amerikanen daar wat voor terug (nieuwe infrastructuur die nu van ellende uit elkaar dondert, zorgverzekeringen, etc), maar aan het eind van het verhaal is Clinton gewoon te links.

Ik heb wat familie in de VS wonen. Die hebben het ook gepresteerd om Trump te stemmen, en wel om die reden. Niet Clinton, want niet links, want minder overheidsbemoeienis.

In zekere zin is het denk ik helemaal niet zo gek om te stellen dat mensen vooral geen Clinton willen. Dat gaat nogal in tegen de American Dream. Niet dat die voor meer dan 0.1% van de Amerikanen werkelijkheid is geworden maar toch.

De Dems hadden natuurlijk ook maar moeilijk een slechtere naar voren kunnen schuiven..
Dat begrijp ik allemaal, maar hoe vermakelijk ik Trump ook vond tijdens zijn campagne aan het eind zou ik toch liever tandenknarsend op Clinton stemmen dan op Trump. Maar goed blijft een raar volk die Yanks, hoe kun je rechtbreien dat je met minder belastingen en minder regels betere infrastructuur en gezondheidszorg krijgt. Die 99.9 % moet toch inzien dat de republiekeinen ze niet gaan helpen als de mood aan de man is
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:37:38 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173258621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nu wel unite the right zichtbaar. Ik denk btw dat je de hoeveelheid antifa leden bij dit soort tegenprotesten grof overschat. Zie ook niet echt wat d66 lidmaatschap met antifa te maken heeft, maar dat is weer een ander topic.
Antifa is een bedenksel van teleurgestelde VVD'ers net als D66. Duh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:37:53 #167
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173258630
quote:
:') 1 persoon. Stop svp met dom gegeneraliseer. What's next, er is een katholiek lid van AFA, dus is het goed te zien dat hier dan geen katholieken mee lopen?
pi_173258715
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

:') 1 persoon. Stop svp met dom gegeneraliseer. What's next, er is een katholiek lid van AFA, dus is het goed te zien dat hier dan geen katholieken mee lopen?
Het was een grap en je begreep hem niet helemaal. Plus bronvermelding etc.

Owja, gezellig op de stream nu, 1 persoon met een Trump vlag wordt door de meute belaagd. Alle 62 miljoen Trump kiezers zijn blijkbaar Nazi's volgens al dat deugvolk :')
pi_173258807
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:36 schreef vipergts het volgende:
Die 99.9 % moet toch inzien dat de republiekeinen ze niet gaan helpen als de mood aan de man is
Als je ook niet geholpen wíl worden is dat toch geen probleem.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Redactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:48:51 #170
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173258878
Best wel veel mensen op de been in Boston, zie ik zo. Toch wel een aantal duizend.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173258985
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:48 schreef Puddington het volgende:
Best wel veel mensen op de been in Boston, zie ik zo. Toch wel een aantal duizend.
Ja duizenden mensen die een paar Trump aanhangers en libertarians belagen.

De haatcampagne van de media is geslaagd.
  Redactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:56:51 #172
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173259050
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:53 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ja duizenden mensen die een paar Trump aanhangers en libertarians belagen.

De haatcampagne van de media is geslaagd.
Jank niet zo man.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173259056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:53 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ja duizenden mensen die een paar Trump aanhangers en libertarians belagen.

De haatcampagne van de media is geslaagd.
Welke haatcampagne? Letterlijk heel politiek Amerika en vrijwel alle wereldleiders hebben afgelopen week afstand genomen van het bizarre gelul van Trump. Maar het zijn natuurlijk weer die gemene media die Trump kapot proberen te maken.

Die oranje imbeciel had vorige week de gelegenheid om zich te manifesteren als een echte president en critici de mond te snoeren. Dat liet hij na en dat is niet de schuld van de media.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173259092
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke haatcampagne? Letterlijk heel politiek Amerika en vrijwel alle wereldleiders hebben afgelopen week afstand genomen van het bizarre gelul van Trump. Maar het zijn natuurlijk weer die gemene media die Trump kapot proberen te maken.

Die oranje imbeciel had vorige week de gelegenheid om zich te manifesteren als een echte president en critici de mond te snoeren. Dat liet hij na en dat is niet de schuld van de media.
Iedereen die opkomt voor vrijheid van meningsuiting is gebrand als een Nazi.

In plaats van te zeggen dat niet alle Trump supporters Nazi zijn, framed men het zo dat juist wel iedere Trump supporter / Republican een Nazi stempel op zijn hoofd krijgt.

De organisatoren van deze rally hadden al van te voren gezegd dat het niets te maken had met de KKK/White supremacists of alt-right.

Hoe noemt men de rally?

"White supremacist rally"

Iedere bijeenkomst van rechts zal gebrand worden als een "White supremacist rally". Ze zijn het spoor volledig bijster daar.
  Redactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:59:40 #175
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173259113
Het zijn er 15.000 volgens laatste ramingen: https://twitter.com/thinkprogress/status/898933785680461824
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173259198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef Nintex het volgende:

[..]

Iedereen die opkomt voor vrijheid van meningsuiting is gebrand als een Nazi.

In plaats van te zeggen dat niet alle Trump supporters Nazi zijn, framed men het zo dat juist wel iedere Trump supporter / Republican een Nazi stempel op zijn hoofd krijgt.

De organisatoren van deze rally hadden al van te voren gezegd dat het niets te maken had met de KKK/White supremacists of alt-right.
Geen idee welke media jij volgt, maar ik ben die frame helemaal nergens tegengekomen. In ieder geval niet in de reguliere media.

En Republikeinen hebben zelf en masse in felle bewoordingen afstand genomen van Trump. Is dat ook onderdeel van de haatcampagne?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:09:07 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173259337
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:59 schreef Puddington het volgende:
Het zijn er 15.000 volgens laatste ramingen: https://twitter.com/thinkprogress/status/898933785680461824
Dat zijn er veel :o
Hoeveel protesters zijn er (vh originele protest dus)?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173259431
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zijn er veel :o
Hoeveel protesters zijn er (vh originele protest dus)?
Heel weinig en ze worden nu bedreigd

Rambobiggs twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 18:02:15 We are huddled around in the common waiting to find out if we have police protection or we have to fight our way ou… https://t.co/YKO6blBCIc reageer retweet
FoxNews twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 18:08:39 MOMENTS AGO: Woman waving American flag hit, dragged by protester at #FreeSpeechRally in #Boston. #BostonCommon https://t.co/7swgamIOjU reageer retweet
pi_173259497
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:41 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het was een grap en je begreep hem niet helemaal. Plus bronvermelding etc.

Owja, gezellig op de stream nu, 1 persoon met een Trump vlag wordt door de meute belaagd. Alle 62 miljoen Trump kiezers zijn blijkbaar Nazi's volgens al dat deugvolk :')
Ik zag net een vrouw met een Amerikaanse vlag worden aangevallen door zo'n linkse activist.

Maar wtf? Mensen komen om voor vrijheid van meningsuiting te pleiten en dan kom je daar tegen demonstreren? Links is echt compleet van het padje.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:20:15 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173259582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Heel weinig en ze worden nu bedreigd

Rambobiggs twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 18:02:15 We are huddled around in the common waiting to find out if we have police protection or we have to fight our way ou… https://t.co/YKO6blBCIc reageer retweet
FoxNews twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 18:08:39 MOMENTS AGO: Woman waving American flag hit, dragged by protester at #FreeSpeechRally in #Boston. #BostonCommon https://t.co/7swgamIOjU reageer retweet
Dank voor de info.
Ik hoop dat het (verder) rustig blijft. Geweld is geen oplossing in deze.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:21:39 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173259612
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:16 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik zag net een vrouw met een Amerikaanse vlag worden aangevallen door zo'n linkse activist.

Maar wtf? Mensen komen om voor vrijheid van meningsuiting te pleiten en dan kom je daar tegen demonstreren? Links is echt compleet van het padje.
Ik denk dat die mensen meer een vrijheid van meningsuiting voorstaan zoals we die in Europa hebben. Waarbij haatzaaien verboden is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173259658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik denk dat die mensen meer een vrijheid van meningsuiting voorstaan zoals we die in Europa hebben. Waarbij haatzaaien verboden is.
Dat zeg ik - links is van het padje. Duizenden mensen die daar staan om te pleiten om met de staat af te dwingen dat je geen gemene woordjes gebruikt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:25:20 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173259707
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:53 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ja duizenden mensen die een paar Trump aanhangers en libertarians belagen.

De haatcampagne van de media is geslaagd.
De journalisten smeekten hem afgelopen week afstand te nemen van de KKK en de nazi's. Trump weigerde dat de doen. Hij keurde die aanslag in Charlottesville nog nèt niet goed, maar een oprechte veroordeling was er totaal niet bij.

En dan gaan jammeren dat de media gemeen is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173259718
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik denk dat die mensen meer een vrijheid van meningsuiting voorstaan zoals we die in Europa hebben. Waarbij haatzaaien verboden is.
Ja, zoals het vasthouden van de Amerikaanse vlag. En dan die randfiguren op Reddit die Amerikaanse soldaten op Normandië met Antifa probeerde te vergelijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 18:26:04 ]
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:28:39 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_173259795
Hè lekker ouderwets gezellig hier, ik ga eens even thee zetten en een stroopwafel erbij pakken :)
  Redactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:29:24 #186
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173259817
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat zeg ik - links is van het padje. Duizenden mensen die daar staan om te pleiten om met de staat af te dwingen dat je geen gemene woordjes gebruikt.
Sieg heil en blud und boden gemene woordjes noemen :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:32:08 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173259887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat zeg ik - links is van het padje. Duizenden mensen die daar staan om te pleiten om met de staat af te dwingen dat je geen gemene woordjes gebruikt.
Wat een onzin zeg.
Er is een reden dat we in Europa hate speach niet tolereren.
Kan ook niet anders dan daar achter staan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:33:32 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173259923
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, zoals het vasthouden van de Amerikaanse vlag. En dan die randfiguren op Reddit die Amerikaanse soldaten op Normandië met Antifa probeerde te vergelijken.
Nee, niet zoals het vasthouden van de Amerikaanse vlag. Probeer we geen woorden of mening in de schoenen te schuiven aub.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173259939
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:29 schreef Puddington het volgende:

[..]

Sieg heil en blud und boden gemene woordjes noemen :')
Heb je de Koran wel eens gelezen? Dat mag blijkbaar ook allemaal.

''Haatzaaien'' is veel te subjectief en wordt gekaapt door de groep die de politieke correctheid beheerst (links op dit moment).

Je mag mensen ook wel een beetje aanleren zich weerbaar te maken.

Maar er zijn daar dus duizenden mensen die het een goed idee vinden om mensen die Sieg Heil roepen in een kooitje te stoppen. :') Mijn God. Wat een generatie.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:36:48 #190
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173260024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Heb je de Koran wel eens gelezen? Dat mag blijkbaar ook allemaal.

''Haatzaaien'' is veel te subjectief en wordt gekaapt door de groep die de politieke correctheid beheerst (links op dit moment).

Je mag mensen ook wel een beetje aanleren zich weerbaar te maken.

Maar er zijn daar dus duizenden mensen die het een goed idee vinden om mensen die Sieg Heil roepen in een kooitje te stoppen. :') Mijn God. Wat een generatie.
De koran moet toch verboden worden zegt Wilders?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:36:54 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173260031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Heb je de Koran wel eens gelezen? Dat mag blijkbaar ook allemaal.

''Haatzaaien'' is veel te subjectief en wordt gekaapt door de groep die de politieke correctheid beheerst (links op dit moment).

Je mag mensen ook wel een beetje aanleren zich weerbaar te maken.

Maar er zijn daar dus duizenden mensen die het een goed idee vinden om mensen die Sieg Heil roepen in een kooitje te stoppen. :') Mijn God. Wat een generatie.
8)7


PS Lees de Tenach en de Bijbel (OT) eens. Staat zo goed als hetzelfde in. Zijn niet voor niks de 3 Abrahamitische godsdiensten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173260063
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Heb je de Koran wel eens gelezen? Dat mag blijkbaar ook allemaal.

''Haatzaaien'' is veel te subjectief en wordt gekaapt door de groep die de politieke correctheid beheerst (links op dit moment).

Je mag mensen ook wel een beetje aanleren zich weerbaar te maken.

Maar er zijn daar dus duizenden mensen die het een goed idee vinden om mensen die Sieg Heil roepen in een kooitje te stoppen. :') Mijn God. Wat een generatie.
Beetje afkeuren dat mensen de Hitlergroet brengen en Sieg Heil roepen. Dat dit kan anno 2017.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173260077
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

De koran moet toch verboden worden zegt Wilders?
Wilders is de enige die consistent is. Als je zegt dat Mein Kampf verboden moet worden, moet de Koran dat ook. Als je zegt dat oproepen tot geweld niet toegestaan moet worden, moet je de Koran aanpassen of verbieden.

Hoe je hem hier op kunt aanvallen is me een raadsel. De drogreden van ''vrijheid van religie'' is de enige die ik wel eens tegen kom.
  Redactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:39:35 #194
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173260103
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje afkeuren dat mensen de Hitlergroet brengen en Sieg Heil roepen. Dat dit kan anno 2017.
Wacht maar tot ie erachter komt wat we met ze deden in 1945....
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173260118
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje afkeuren dat mensen de Hitlergroet brengen en Sieg Heil roepen. Dat dit kan anno 2017.
Je kunt het prima afkeuren, zelfs met public shaming, zonder mensen in een kooitje te stoppen als ze het doen.

Maar het grootste probleem met dergelijke regelgeving is natuurlijk ook niet met zaken die overduidelijk zo slecht zijn als een Hitlergroet. Het zijn de zaken op het randje waar links heel snel van zegt dat ze niet toegestaan moeten zijn en daarom die mensen maar opgesloten moeten worden.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:40:55 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173260136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wilders is de enige die consistent is. Als je zegt dat Mein Kampf verboden moet worden, moet de Koran dat ook. Als je zegt dat oproepen tot geweld niet toegestaan moet worden, moet je de Koran aanpassen of verbieden.

Hoe je hem hier op kunt aanvallen is me een raadsel. De drogreden van ''vrijheid van religie'' is de enige die ik wel eens tegen kom.
Kletskoek. En anders de Tenach en het OT ook verbieden. Geen idee waarom de koran als enige daartussenuit pikt.

Verder is dit AMV, dus een discussie over de vrijheid van godsdienst lijkt me hier niet op zijn plaats. En moslimbashen ook niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:40:58 #197
192592 SureD1
------------------------------
pi_173260139
Linkse rakker ook die Thorbecke...
pi_173260168
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wilders is de enige die consistent is. Als je zegt dat Mein Kampf verboden moet worden, moet de Koran dat ook. Als je zegt dat oproepen tot geweld niet toegestaan moet worden, moet je de Koran aanpassen of verbieden.
Wie pleiten er dan zoal voor om Mein Kampf te verbieden?
pi_173260194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:40 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Je kunt het prima afkeuren, zelfs met public shaming, zonder mensen in een kooitje te stoppen als ze het doen.

Maar het grootste probleem met dergelijke regelgeving is natuurlijk ook niet met zaken die overduidelijk zo slecht zijn als een Hitlergroet. Het zijn de zaken op het randje waar links heel snel van zegt dat ze niet toegestaan moeten zijn en daarom die mensen maar opgesloten moeten worden.
Er wordt dan ook niemand 'in een kooitje' gestopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:42:34 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173260195
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:40 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Je kunt het prima afkeuren, zelfs met public shaming, zonder mensen in een kooitje te stoppen als ze het doen.

Maar het grootste probleem met dergelijke regelgeving is natuurlijk ook niet met zaken die overduidelijk zo slecht zijn als een Hitlergroet. Het zijn de zaken op het randje waar links heel snel van zegt dat ze niet toegestaan moeten zijn en daarom die mensen maar opgesloten moeten worden.
Ja, ja, "links" is het grote kwaad. Arm slachtoffer, jij...

En "links" is gewoon elk denkbeeld waar jij het niet mee eens bent. Lekker makkelijk labeltjes plakken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')