abonnement Unibet Coolblue
pi_173241696
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Elleska
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Niemand ;(?

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Feyre op 19-08-2017 12:51:38 ]
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173241717
Oh ik gooide 'm dicht, ik hoop dat ik het goed gedaan heb met een nieuw deel te openen.

Hebben we eigenlijk nog users uitgezwaaid vorig topic? Of helemaal niemand :o?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173241786
Dagen ervoor het gezellig maken dag zelf kan natuurlijk ook maar ervoor is beter.

Veel plezier :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:51:57 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173241909
Op mijn pillen staat idd twee maal daags na de maaltijd. Ik vergeet ze heel soms als we gaan uit eten ofzo of als we logees hebben, maar verder gaat het eigenlijk altijd goed.

En vanavond dus gaan uit eten. Even lekker tijd voor onszelf en een heerlijke rode biefstuk. Jum!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173241938
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:51 schreef Tink89 het volgende:
Op mijn pillen staat idd twee maal daags na de maaltijd. Ik vergeet ze heel soms als we gaan uit eten ofzo of als we logees hebben, maar verder gaat het eigenlijk altijd goed.

En vanavond dus gaan uit eten. Even lekker tijd voor onszelf en een heerlijke rode biefstuk. Jum!
Wij gebruiken dezelfde geloof ik. Heb die op aanraden van hier gekocht dus zal wel van jou zijn dan haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173242448
Eisprong gevonden *O* Wel pas op dag 20, maar beter iets later dan helemaal niet O+
Shine bright like a diamond.
pi_173242728
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef June. het volgende:
Eisprong gevonden *O* Wel pas op dag 20, maar beter iets later dan helemaal niet O+
Jeej voor de eisprong *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173245854
@Stormqueen, inderdaad het is geen hartmedicatie. Beter iets slikken dan helemaal niets ;).


Mag ik ook in de OP?

SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173246150
Dus.. Ik vroeg het me gewoon af..

Ik wil ook graag in de OP

Ik 27 man 33
Bezig sinds augustus 2017
Kindje 1

Sorry ik heb geen idee hoe ik het mobiel in een spoiler moet zetten.

Ik sta trouwens wel echt van mijn man te kijken met hoe serieus hij er mee bezig is. Had uit eigen beweging opgezocht wat hij beter wel of niet kon doen. Hij is er meer mee bezig dan dat ik eigenlijk dacht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173252612
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef June. het volgende:
Eisprong gevonden *O* Wel pas op dag 20, maar beter iets later dan helemaal niet O+
Fijn!!!

:Y
:)
pi_173252719
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus.. Ik vroeg het me gewoon af..

Ik wil ook graag in de OP

Ik 27 man 33
Bezig sinds augustus 2017
Kindje 1

Sorry ik heb geen idee hoe ik het mobiel in een spoiler moet zetten.

Ik sta trouwens wel echt van mijn man te kijken met hoe serieus hij er mee bezig is. Had uit eigen beweging opgezocht wat hij beter wel of niet kon doen. Hij is er meer mee bezig dan dat ik eigenlijk dacht.
Fijn.. :) Hurray voor de meedenkende man!

Wat doen jullie na een benutte eisprong? Alcohol laten staan of...?

Werd ik gisteren weer even mee geconfronteerd. Twee dagen voor de eisprong seks gehad, dus het kan...

Toch wel een glaasje gedronken.
:)
pi_173253087
Ik heb afgelopen keer 2 biertjes op. Werden voor mijn neus gezet tijdens borrel met vrienden. Moet daar nog wel wat op gaan verzinnen tzt. De antibiotica smoes trapt niemand meer in toch _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173253271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb afgelopen keer 2 biertjes op. Werden voor mijn neus gezet tijdens borrel met vrienden. Moet daar nog wel wat op gaan verzinnen tzt. De antibiotica smoes trapt niemand meer in toch _O-
Het hele jaar door aan de antibiotica. :+

Ik ga er wel rekening mee houden na een benutte eisprong, maar een keer een glaasje vind ik prima.
:)
pi_173253383
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:17 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Het hele jaar door aan de antibiotica. :+

Ik ga er wel rekening mee houden na een benutte eisprong, maar een keer een glaasje vind ik prima.
Haha nee bedoelde als het raak is natuurlijk _O-

Wat minder alcohol is sowieso goed voor mij. Ik vind radler 0,0 ook net zo lekker als die met alcohol.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173253827
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb afgelopen keer 2 biertjes op. Werden voor mijn neus gezet tijdens borrel met vrienden. Moet daar nog wel wat op gaan verzinnen tzt. De antibiotica smoes trapt niemand meer in toch _O-
De 'ik ben op mn gewicht aan het letten - laat de alcohol even staan, spa rood graag'?; zou die werken?
pi_173253907
OP aangepast :). Ik drink sowieso al bijna niet tot heel weinig en ik ben dus ook vaak de bob. Ik pak nu na een benutte eisprong bij etentjes toch 1 wijntje zodat het niet opvalt.

Bij mijn eerste gaf mijn lichaam - achteraf gezien - wel signaal af bij een avondje stappen. Niks smaakte me en ik was constant licht misselijk dus heb toen al snel alles laten staan. Bleek achteraf dus zwanger te zijn.

De antibiotica smoes kan je helaas maar beperkt gebruiken ja :'). Die van Camac is ook wel het proberen waard.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173253915
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:47 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Fijn.. :) Hurray voor de meedenkende man!

Wat doen jullie na een benutte eisprong? Alcohol laten staan of...?

Werd ik gisteren weer even mee geconfronteerd. Twee dagen voor de eisprong seks gehad, dus het kan...

Toch wel een glaasje gedronken.
Ik ben inmiddels al twee maanden van de alcohol af, puur ter voorbereiding. Het valt me tot nu toe mee. Ik heb de smoes gebruikt dat ik de laatste keer zo beroerd was van teveel drinken dat ik er nu voorlopig wel klaar mee ben. (het is trouwens wel waar dat ik goed ziek was de laatste keer haha :@ )
Verder ben ik al een paar keer de BOB geweest.

Binnenkort gaan we twee weken met schoonouders op vakantie en vlak daarvoor moet ik testen of het raak is...dus als dat zo blijkt te zijn moet ik ook een heel goede smoes hebben want daar gaat niet drinken echt heel erg opvallen...
pi_173253934
Oh ja mocht het zo ver komen, dan begin ik in ieder geval met een fake blaasontsteking met antibioticakuur. :D
pi_173254188
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:50 schreef Camac het volgende:

[..]

De 'ik ben op mn gewicht aan het letten - laat de alcohol even staan, spa rood graag'?; zou die werken?
Haha nee denk het niet. Maar dat vind zichzelf wel een weg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173260694
Ik drink wel, maar hou het bij 1 of 2 glazen. Maar drink sowieso weinig alcohol, meestal alleen bij feestjes of uiteten. Zodra de test positief is uiteraard niets meer.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:14:56 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_173261127
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol" :P
disclaimer
pi_173261178
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol" :P
Haha jup mijn vrienden zouden er echt niet intrappen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173261807
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol" :P
Hehehe. Ik ga wel voor mn afvalsmoes dan
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:41:25 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_173261950
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:36 schreef Camac het volgende:

[..]

Hehehe. Ik ga wel voor mn afvalsmoes dan
lijkt me inderdaad veel praktischer. Alleen dan opletten dat je geen halve emmer mayo over je eten schept O-)
disclaimer
pi_173262359
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lijkt me inderdaad veel praktischer. Alleen dan opletten dat je geen halve emmer mayo over je eten schept O-)
Dat doe ik toch niet ;)
pi_173273181
Ik zou er gewoon niet te moeilijk over doen,kans is klein dat iemand het merkt. Maar goed, ik merk dat ik er nu we voor een tweede gaan er toch een beetje anders in sta, op de een of andere manier.

Gister ovulatietesten gekocht, omdat ik toch wel benieuwd ben hoe Mn cyclus in elkaar zit. Gister was het streepje net zo donker als de teststreep, en vandaag een beetje lichter. Ik denk dus dat ik geluk heb, en gelijk de ovulatie gespot heb. Gister en eergisteren gevrijd. Maar eens kijken hoe het gaat deze ronde dus.
pi_173273745
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan maar deze was negatief. Morgen naar het ZH, ben benieuwd.

Dat klinkt goed Jager! Is je cyclus nu weer wat korter denk je? Op welke CD had je een positieve ovulatietest?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173273893
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:14 schreef Kirb het volgende:
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan maar deze was negatief. Morgen naar het ZH, ben benieuwd.

Dat klinkt goed Jager! Is je cyclus nu weer wat korter denk je? Op welke CD had je een positieve ovulatietest?
Jammer, kirb..Succes morgen bij het ziekenhuis.

Gister was dag 10. Dus als ik nu een luteale fase van 14 dagen heb is het weer een cyclus van 24 dagen....
  Licht Ontvlambaar zondag 20 augustus 2017 @ 10:44:25 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173274111
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat de "antibioticakuur" als alcoholexcuus bij jonge gezonde vrouwen tussen de 25 en 40 je eerder weggeeft dan "ik heb vandaag even geen behoefte aan alcohol" :P
vooral ook omdat je bij de gemiddelde kuur gewoon alcohol mag drinken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 20 augustus 2017 @ 10:50:47 #30
208890 June.
Seriously?
pi_173274199
Doen jullie eigenlijk om de dag seksen of elke dag rondom eisprong?
Shine bright like a diamond.
pi_173274210
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Jammer, kirb..Succes morgen bij het ziekenhuis.

Gister was dag 10. Dus als ik nu een luteale fase van 14 dagen heb is het weer een cyclus van 24 dagen....
Dankje :).

Je cyclus is dan wel weer normaler voor jouw doen toch? Ik hoop dat het raak is dan!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173274391
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:50 schreef June. het volgende:
Doen jullie eigenlijk om de dag seksen of elke dag rondom eisprong?
Heb gelezen dat bij om de dag het zaad het beste is. Dus denk dat we die maar inzetten :+

Maar ik wil nog niet seksen om maar gesekst te hebben.

Gebeurt in die periode toch wel wat meer.

@jager spannend! Ik duim voor je. @Kirb Balen ik duim voor een goede volgende ronde.

[ Bericht 8% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 20-08-2017 14:34:03 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173274483
Klote Kirb :'( Heel veel succes in het ziekenhuis morgen. Een eerste gesprek bij de fertiliteitsarts?

Wij doen het om de dag. Voor de eisprong 3 of 4 keer. Na de vermoedelijke eisprong nog 1 keer. Daarna gewoon wanneer we er zin hebben :p
pi_173276534
Wat shit kirb.. succes morgen.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173277002
Succes morgen, Kirb!
pi_173277432
Kl*tezooi. Op vakantie ongesteld geworden op CD19 ;( Echt absurd vroeg gezien mijn gemiddelde cyclus van 32 dagen en ik was er totaal niet op voorbereid.
Ik had wel buikkrampen, maar die associeerde ik met de buikgriep-light / voedselvergiftiging die mijn buik op kop zet momenteel. Niet dus, ik ben gewoon dubbel genaaid deze vakantie :(
  zondag 20 augustus 2017 @ 14:30:22 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173278556
Kirb, jammer dat er geen last-minute positieve test in zit maar wel heel veel succes morgen!

Kloon, yugh, dat is dubbel balen zeg! CD19 is wel heel erg vroeg, dat is zo ongeveer je eisprong dag eigenlijk?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173278616
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Kl*tezooi. Op vakantie ongesteld geworden op CD19 ;( Echt absurd vroeg gezien mijn gemiddelde cyclus van 32 dagen en ik was er totaal niet op voorbereid.
Ik had wel buikkrampen, maar die associeerde ik met de buikgriep-light / voedselvergiftiging die mijn buik op kop zet momenteel. Niet dus, ik ben gewoon dubbel genaaid deze vakantie :(
Oh wat balen zeg :( sterkte!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173278735
ThinkPink, dat de zaadkwaliteit fan het beste is bij om de dag is iets van vroeger, begreep ik laatst hier. :7 Om de dag is voldoende, maar het is niet zo dat de zaadkwaliteit dan het beste is. Kan zo even geen bron vinden.

Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.

Debster, hoe is het met jou?

Kloon, wat balen! Das wel erg op tijd zeg maar... :*

Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?

[ Bericht 5% gewijzigd door Philomijn op 20-08-2017 14:50:45 ]
Dit, dat, alles.
pi_173279262
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
ThinkPink, dat de zaadkwaliteit fan het beste is bij om de dag is iets van vroeger, begreep ik laatst hier. :7 Om de dag is voldoende, maar het is niet zo dat de zaadkwaliteit dan het beste is. Kan zo even geen bron vinden.

Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.

Debster, hoe is het met jou?

Kloon, wat balen! Das wel erg op tijd zeg maar... :*

Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?
Goed om te weten :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173282457
quote:
17s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:30 schreef Debsterr het volgende:
Kirb, jammer dat er geen last-minute positieve test in zit maar wel heel veel succes morgen!

Kloon, yugh, dat is dubbel balen zeg! CD19 is wel heel erg vroeg, dat is zo ongeveer je eisprong dag eigenlijk?
Die had ik gisteren verwacht, maar moet nu volgens Clue op dag 4 zijn geweest... Dus ik denk dat er überhaupt geen ei was. Heb ook geen OT gedaan gezien de vakantie.

Sinds deze maand ben ik wel begonnen met de Etos vitaminen. Ik las ergens dat een ingrediënt daarvan (agnus nogwat) je cyclus kon normaliseren. Misschien komt het wel daardoor?

Nouja, gezien mijn echo van laatst mag ik toch al in gesprek metde gyn. Ik had me er al wel bij neergelegd dat het misschien niet zo makkelijk gaat zijn :{
pi_173282551
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
ThinkPink, dat de zaadkwaliteit fan het beste is bij om de dag is iets van vroeger, begreep ik laatst hier. :7 Om de dag is voldoende, maar het is niet zo dat de zaadkwaliteit dan het beste is. Kan zo even geen bron vinden.

Als ik het me goed herinner: iedere dag kan prima, meermaals per dag is wel te veel van het goede. Minderen geldt eigenlijk alleen voor mannen bij wie verminderde kwaliteit is vastgesteld. Toch?
pi_173284096
quote:
1s.gif [b]Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn

Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?
Ja, twee maanden zelf aan de slag geweest. Eerste leverde niks op. Nu op het wachtbankje, 4 DPO. Ik verwacht niks, kijk enorm uit naar de eerste IUI poging.
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:38:44 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173287467
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:
ThinkPink, dat de zaadkwaliteit fan het beste is bij om de dag is iets van vroeger, begreep ik laatst hier. :7 Om de dag is voldoende, maar het is niet zo dat de zaadkwaliteit dan het beste is. Kan zo even geen bron vinden.

Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.

Debster, hoe is het met jou?

Kloon, wat balen! Das wel erg op tijd zeg maar... :*

Peace, hoe is het met jou? Nu nog zelf aan de slag na tweede HSG?
Hier gaat het z'n gangetje, zit op CD28, 12DPO en ondanks dat ik niks meer verwacht zit er toch dat sprankje hoop he... ik probeer me vooral op andere zaken te focussen als hobbies die veel afleiding bieden (zoals een hele dag naar Amstelveen gaan om Pokemon Go te spelen :P en paardrijden) en ik denk ergens volgende week eens contacten met de huisarts voor hoe of wat na de vakantie.

En met jou :*?

quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 17:03 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Die had ik gisteren verwacht, maar moet nu volgens Clue op dag 4 zijn geweest... Dus ik denk dat er überhaupt geen ei was. Heb ook geen OT gedaan gezien de vakantie.

Sinds deze maand ben ik wel begonnen met de Etos vitaminen. Ik las ergens dat een ingrediënt daarvan (agnus nogwat) je cyclus kon normaliseren. Misschien komt het wel daardoor?

Nouja, gezien mijn echo van laatst mag ik toch al in gesprek metde gyn. Ik had me er al wel bij neergelegd dat het misschien niet zo makkelijk gaat zijn :{
Nee dat denk ik dan inderdaad ook niet, wel balen zeg van zo'n verloren ronde -O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173290355
Volgens mij is mn eisprong onderweg. Mijn borsten, jeetje. Dit is niet leuk :')
pi_173290728
Dat je dat zo duidelijk voelt! Ik heb echt geen symptomen tijdens mijn cyclus anders dan pms en bloed.

Veel plezier :Y)
pi_173291015
Kirb, heel veel succes in het ziekehuis morgen :*

He wat balen en raar aangenaam, nu al ongesteld :{

Herkenbaar Debsterr!

Ik zit op dag 29 en morgen NOD. Ik verwacht er niks van, maar zit toch weer naar m'n toiletpapier te loeren :+
Hier doen we het om de dag voor de eisprong en 1x erna. Eigenlijk hetzelfde als Peace.
Om de dag was het advies van het ziekenhuis trouwens. Over het ziekenhuis gesproken, die hebben nog niet terug gebeld (had meer onderzoeken aangevraagd) dus daar kan ik van de week weer achteraan bellen (of niet :P )
pi_173291321
Hm wat een baalberichten hier.

Kloon zo vroeg al ongesteld! Ik denk inderdaad dat er geen ei geweest is dan.

Kirb succes morgen!!
Ik duim toch nog voor je.
En ook voor debs, peace en fuchs.

Mijn vruchtbare dagen komen er ook weer aan.
pi_173294885
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 22:25 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Dat je dat zo duidelijk voelt! Ik heb echt geen symptomen tijdens mijn cyclus anders dan pms en bloed.

Veel plezier :Y)
Een aantal jaar geleden toen ik tijdelijk geen anticonceptie gebruikte voelde ik mijn eisprong ook. Een flink stekende pijn in mn onderbuik/flank. Wie weet dat dat nu ook weer zo is, scheelt ovulatietesten ;)
pi_173295632
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:39 schreef Philomijn het volgende:

Kirb, heel veel succes morgen! Ik vond het ergens ook wel een opluchting om daar te zitten, omdat we het konden gaan aanpakken. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal voelen.

Bedankt :) ik hoop dat het voor mij ook zo voelt. Ik hoop vooral dat we niet naar huis gestuurd worden met "probeer het nog maar een jaartje" ;(. Mijn negatieve test zegt trouwens niet zo heel veel, kan zijn dat ik veel te vroeg was. Op basis van cyclusgemiddelde moet ik vandaag ongesteld worden, maar kan ook zo maar nog een week duren.

Kloon wat balen :( en dan ook nog in je vakantie. Dikke :* voor jou en toch nog een hele fijne vakantie verder gewenst.

Debsterr spannend! Ik duim voor je hoor! En ook voor Fuchsia, hopelijk hoef je die artsen nooit meer te bellen O+

Peacefull hoe hard je ook hoopt dat IUI niet nodig gaat zijn kan ik me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt. Fingers crossed.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173297072
Lief O+
Gewoon goed voor jezelf opkomen Kirb! Het zou echt frustrerend zijn als ze dat zeggen :{ is het gewoon een gesprek of ook allerlei onderzoek?
Denk je dat het deze ronde nog raak kan zijn dan?
pi_173298057
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Lief O+
Gewoon goed voor jezelf opkomen Kirb! Het zou echt frustrerend zijn als ze dat zeggen :{ is het gewoon een gesprek of ook allerlei onderzoek?
Denk je dat het deze ronde nog raak kan zijn dan?
Dit is een intakegesprek :) waarna dan mogelijk onderzoeken volgen denk ik. In theorie zou het wel nog kunnen, maar met die spotting ook halverwege enzo.. ik geloof er niet zo in.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173302136
Nou we hebben een fijn gesprek gehad :).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173302168
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef Kirb het volgende:
Nou we hebben een fijn gesprek gehad :).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als actie! Fijn Kirb. Hoe vinden jullie het zelf, buiten het feit dat het een goed gesprek was? Ik kan me herinneren dat ik de eerste keer erg fijn maar ook confronterend vond.
pi_173302189
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef Kirb het volgende:
Nou we hebben een fijn gesprek gehad :).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat goed, en wat een actie gelijk. Fijn zeg. En als je vorige week een eisprong had, dan is wellicht je UD pas volgende week?
pi_173302251
Peacefull het is wel confronterend inderdaad, maar dat gevoel had ik veel meer met de eerste stap -> verwijzing vragen bij de huisarts. Ben gewoon erg benieuwd of er iets uit de testjes komt en wat eventuele vervolgstappen worden.

Jäger klopt! Dan zou ik nu pas op 6DPO zitten. Mocht ik nou van de week toch ongesteld worden gaan ze de volgende cyclus nog een poging doen om progesteron te prikken (moet ongeveer een week na ovulatie). Kans is trouwens wel heel klein dat het raak is deze cyclus. Als ik inderdaad die dag een eisprong had hebben we 4 dagen daarvoor voor het laatst seks gehad (door die stomme spotting }:| ook gestopt met ovutestjes).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173302519
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:00 schreef Kirb het volgende:
Peacefull het is wel confronterend inderdaad, maar dat gevoel had ik veel meer met de eerste stap -> verwijzing vragen bij de huisarts. Ben gewoon erg benieuwd of er iets uit de testjes komt en wat eventuele vervolgstappen worden.

Jäger klopt! Dan zou ik nu pas op 6DPO zitten. Mocht ik nou van de week toch ongesteld worden gaan ze de volgende cyclus nog een poging doen om progesteron te prikken (moet ongeveer een week na ovulatie). Kans is trouwens wel heel klein dat het raak is deze cyclus. Als ik inderdaad die dag een eisprong had hebben we 4 dagen daarvoor voor het laatst seks gehad (door die stomme spotting }:| ook gestopt met ovutestjes).
Ze pakken het in ieder geval grondig aan.

En ach, 1x schijnt genoeg te zijn, en sperma kan een hele tijd overleven!

Ik vind het deze ronde maar spannend. We hebben goed getimed denk ik dus het zou zo maar kunnen. Als het deze ronde niet raak is zou het kunnen dat we even pauzeren ivm nieuwe baan duutser en het feit dat hij vrij onzeker is over de nieuwe baan, plus dat ik straks werkeloos ben. Misschien een beetje teveel onzekerheid. Als het deze ronde wel raak is dan komt alles vast goed.
pi_173302809
Ik ga even bijlezen.

Hier weer een nieuwe ronde gestart vandaag na 34 dagen.
Schudden voor gebruik
pi_173302834
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus.. Ik vroeg het me gewoon af..

Ik wil ook graag in de OP

Ik 27 man 33
Bezig sinds augustus 2017
Kindje 1

Sorry ik heb geen idee hoe ik het mobiel in een spoiler moet zetten.

Ik sta trouwens wel echt van mijn man te kijken met hoe serieus hij er mee bezig is. Had uit eigen beweging opgezocht wat hij beter wel of niet kon doen. Hij is er meer mee bezig dan dat ik eigenlijk dacht.
O+
Schudden voor gebruik
pi_173302948
Goed van je temp lijst. Fijn dat ze gelijk op allerlei fronten kijken.
Schudden voor gebruik
pi_173303324
Wat fijn van de goeie afspraak kirb!

Jagar wat spannend dan deze ronde.

Ahh stip dus ongesteld geworden? Balen zeg!
pi_173304269
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef Kirb het volgende:
Nou we hebben een fijn gesprek gehad :).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb :)
En dat je niet meteen binnenstebuiten hoeft maar eerst alleen bloed en echo en zwemmers bij je vriend. Obv de uitslag krijg je dan een actieplan denk ik? Hoe sta je daarin?
pi_173304668
klinkt als een goed gesprek Kirb.

verder niet heel goed bijgelezen. ben al een week super chagrijnig dus ga er niet vanuit dat het deze ronde raak is.
pi_173305016
Kirb, fijn dat het een goed gesprek was. :)
pi_173310564
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
pi_173310759
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
Wat balen voor je zeg. Kan goed begrijpen dat je dan weer flink teleurgesteld bent. Ik hoop op een goede volgende ronde voor je

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 21-08-2017 22:13:14 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173311488
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
:* :* :*
Gewoon heel klote en confronterend.
pi_173311662
That sucks big time fuchs :(

Mijn ovu testjes zijn ineens weer lichter. En hij is echt nog niet positief geweest.
Wat nou weer dan? Stom gedoe! Ik ben er echt zo klaar mee.
pi_173312832
:* :* Fuchsia
pi_173312848
Kirb, wat fijn dat ze jullie echt serieus namen en gelijk wat onderzoeken doen.

Aangenaamikbeneenkloon, wat rot dat je nu ineens zo vroeg op vakantie ongesteld bent geworden.

Jagar spannend dus.

Stip jammer.

Fuchsia dikke knuffel voor jou, wat confronterend om al zolang bezig te zijn.

Kan op mijn telefoon niet teruglezen en tegelijk reageren, sorry voor degene die ik vergeten ben.

Hier ook op het wachtbankje, volgens mijn app had ik donderdag ongesteld moeten worden. Maar cyclus is onregelmatig tussen de 26 en langste was 43. Ik wacht het nog even rustig af.
pi_173313250
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:57 schreef Sethiwe het volgende:
Kirb, wat fijn dat ze jullie echt serieus namen en gelijk wat onderzoeken doen.

Aangenaamikbeneenkloon, wat rot dat je nu ineens zo vroeg op vakantie ongesteld bent geworden.

Jagar spannend dus.

Stip jammer.

Fuchsia dikke knuffel voor jou, wat confronterend om al zolang bezig te zijn.

Kan op mijn telefoon niet teruglezen en tegelijk reageren, sorry voor degene die ik vergeten ben.

Hier ook op het wachtbankje, volgens mijn app had ik donderdag ongesteld moeten worden. Maar cyclus is onregelmatig tussen de 26 en langste was 43. Ik wacht het nog even rustig af.
Spannend! Ik duim voor je ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173313427
Dank je wel meiden!
pi_173314084
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
:'( :*
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:23:32 #74
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173316044
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
Extra dikke knuffel voor jou fuchs :* wat een klotezooi weer. Stom hoe je emotie toch een spelletje speelt met je rationele kant hè?

Kirb, fijn dat je een goed gevoel hebt bij het gesprek en goede eerste stappen denk ik!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173316456
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
:* :* dat is gewoon echt klote! :(
Ik vind dat ze je in het ZH nu echt wel meer mogen gaan helpen, ga je contact opnemen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173316521
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!

Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden. :( ;( De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven :{w
Fuchsia :* Wat een lange tijd zeg, 3 jaar.
pi_173318141
Dames, ik weet niet meer wat ik moet denken.. mijn ongesteldheid heeft maar één dag geduurd (of eigenlijk maar een halve). Zit ik nu in de volgende ronde :? Of was het misschien een teken van mijn ovulatie? :% In dat geval is deze ronde ook verloren want dan hebben we hem niet benut -O- Of kan ik ieder moment de rest van het bloed verwachten?

;( |:( :o :'( O-) :? *; :X :N }:|
pi_173318347
Lastig is dat Kloon, ik had deze cyclus ongeveer hetzelfde, opeens midden in wat spotting. Bij mij bleef het echter bij wat lichtbruin/roze verlies voor 2/3 dagen. Nu terugkijkend ook ivm temp zou dit mogelijk rondom eisprong geweest zijn.

CD19 is ook nog te vroeg voor innestelingsbloeding bij jou denk ik, gezien je gemiddelde cyclusduur. Wellicht dan inderdaad verband met eisprong? Of het is "gewoon wat random bloedverlies". Lastig is dat he, die onzekerheid. Je kunt alleen maar afwachten ben ik bang.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173320265
fuchsia, :*
pi_173328118
Ze zijn trouwens snel bij die ebay toko voor testen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173333790
Kirb wat fijn dat het een goed gesprek was, en gelijk al best wat actiepunten. Hopelijk gaan jullie snel resultaat zien.

Fuchsia wat een lange tijd, jeetje :*. Hebben jullie al weleens onderzoeken laten doen, wel toch? Wordt je niet meer actief geholpen nu?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173336042
Weer ongesteld.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173337011
quote:
13s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:18 schreef Debsterr het volgende:
Weer ongesteld.
Balen :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173337453
quote:
13s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:18 schreef Debsterr het volgende:
Weer ongesteld.
:( Stom! :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173337489
:{ Deb
Zijn nu alle kansen op meibaby's verkeken? ;(
pi_173337602
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
:{ Deb
Zijn nu alle kansen op meibaby's verkeken? ;(
Nee, ik geloof dat ik nog een kans heb. Nod is 3 september.

Debster, balen zeg. :*
pi_173337631
quote:
13s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:18 schreef Debsterr het volgende:
Weer ongesteld.
Meh klote :'(
pi_173337661
Enige positieve is dat volgende vruchtbare periode meteen op vakantie is - dat komt wel goed :9.

Thanks meiden :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173339093
quote:
17s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:45 schreef Debsterr het volgende:
Enige positieve is dat volgende vruchtbare periode meteen op vakantie is - dat komt wel goed :9.

Thanks meiden :*.
Kun je daar lekker naar uitkijken. :Y
:)
pi_173339150
M'n NOD is hoop ik 31 augustus.

Hele rare cyclussen gehad, maar ik heb een week terug zowaar een eisprong gevonden. :D

Als ik ongesteld word, dan lijkt m'n cyclus zich enigszins weer te reguleren, dus dan is het oké.

Als ik zwanger ben ik het natuurlijk meer dan oké. O+

Maar hoe stom zou het zijn als ik niet ongesteld zou worden en ook niet zwanger zou zijn. :')

Maar goed, we zullen zien. Even een beetje bijlezen in dit topic.
:)
pi_173339591
Fuchsia en Debsterr -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zijn trouwens snel bij die ebay toko voor testen :)
klopt, ik had ze ook binnen een week al in huis. bij ebay denk ik altijd aan een maand maar de testen komen niet uit china dus dat gaat een stuk sneller.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Zijn nu alle kansen op meibaby's verkeken? ;(
de kansen op meibaby's zijn toch pas net begonnen?
pi_173340242
Fuchsia ;( Weet ook niet wat te zeggen. Nu bijna 3 jaar bezig zonder resultaat is gewoon kut en gun je niemand. Ben het even kwijt, maar heb je binnenkort ga je beginnen met IUI toch?

Kirb en debsterrr ook al ongesteld. Kloon met een rare cyclus. Wordt tijd voor wat meer positief nieuws in dit topic!

Kans op meibaby's zijn er nog hoor! Mijn NOD is 1 september. Afgelopen maand pijnlijke borsten na ovulatie en nu pijnlijke tepels maar durf op niets meer te hopen.
Shine bright like a diamond.
pi_173340679
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:01 schreef June. het volgende:

Kirb en debsterrr ook al ongesteld. Kloon met een rare cyclus. Wordt tijd voor wat meer positief nieuws in dit topic!

Ik nog niet, al had ik vanmorgen wel weer wat spotting.

Maar het wordt inderdaad wel weer tijd voor wat positief nieuws hier!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173340749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:25 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik nog niet, al had ik vanmorgen wel weer wat spotting.

Maar het wordt inderdaad wel weer tijd voor wat positief nieuws hier!
Oh dat dacht ik gelezen te hebben. Gelukkig dan! Heb je binnenkort ergens je NOD?
Shine bright like a diamond.
pi_173341022
Mijn NOD is ergens tussen eergister en de komende 6/7 dagen gok ik..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173341090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:47 schreef Kirb het volgende:
Mijn NOD is ergens tussen eergister en de komende 6/7 dagen gok ik..
Oh dus toch best nog wel spannend mijn duimen draaien ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173341133
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dus toch best nog wel spannend mijn duimen draaien ^O^
Haha thanks maar er valt ben ik bang niet veel te duimen hoor, ben bang dat we niet rond eventuele eisprong gesekst hebben (4 dagen ervoor ofzo ivm toen ook spotting).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173341197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef Kirb het volgende:

[..]

Haha thanks maar er valt ben ik bang niet veel te duimen hoor, ben bang dat we niet rond eventuele eisprong gesekst hebben (4 dagen ervoor ofzo ivm toen ook spotting).
Mweh balen van die spotting. Hopelijk hebben die zwemmertjes het4 dagen volgehouden :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173341764
Ik heb denk ik mn eisprong wel gehad, als dat zo blijkt dan hebben we hem in ieder geval goed gebruikt. *) :')
pi_173356478
Oohh Fuchs... 3 jaar.. dat is echt veel en veel te lang! Wanneer mag je weer bij het ziekenhuis aankloppen? Sorry als je dat al gemeld hebt.

En Debbs ook ongesteld. ;( Poeh het wordt ook tijd dat het geluk ook jouw kant op gaat!!

Kirb wat fijn dat het een prettig gesprek was! Je vroeg naar ervaringen met echo's in het andere topic maar ik heb het ook nooit als vervelend ervaren. Het deed bij mij geen pijn en tis eigenlijk gewoon net als een dildo. :s) :') De rokjes/jurkjestip had ik destijds in het andere topic gelezen en vond ik heel fijn! Ben ook wel eens in broek gegaan omdat ik dat gehannes met panty dan weer irritant vond. Dus een legging is misschien handzamer.

Kloon hoe is de stand van zaken daar nu?

Go Camac! *O*

En een spannende ronde voor Jagar en Soof, ben benieuwd!!

Peace wat jammer dat de HSG tot nu toe niet heeft geholpen. Kan me voorstellen dat je enorm uitkijkt naar de IUI.

Hier op het wachtbankje. :) Ik voel niks iig qua eventuele zwangerschap. Ook niet voor een menstruatie maar dat voel ik tegenwoordig nooit hehe. NOD volgens de app is morgen, volgens eigen berekening maandag of dinsdag. Mijn man gaat zaterdagnacht weg voor een week en komt volgende week vrijdag terug en we hebben afgesproken om samen te testen als hij terug is (tenzij ik ongesteld word natuurlijk). Dat wordt dus op mijn handen zitten de komende dagen. :+
Dit, dat, alles.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:56:07 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173356728
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:39 schreef Philomijn het volgende:
Oohh Fuchs... 3 jaar.. dat is echt veel en veel te lang! Wanneer mag je weer bij het ziekenhuis aankloppen? Sorry als je dat al gemeld hebt.

En Debbs ook ongesteld. ;( Poeh het wordt ook tijd dat het geluk ook jouw kant op gaat!!

Kirb wat fijn dat het een prettig gesprek was! Je vroeg naar ervaringen met echo's in het andere topic maar ik heb het ook nooit als vervelend ervaren. Het deed bij mij geen pijn en tis eigenlijk gewoon net als een dildo. :s) :') De rokjes/jurkjestip had ik destijds in het andere topic gelezen en vond ik heel fijn! Ben ook wel eens in broek gegaan omdat ik dat gehannes met panty dan weer irritant vond. Dus een legging is misschien handzamer.

Kloon hoe is de stand van zaken daar nu?

Go Camac! *O*

En een spannende ronde voor Jagar en Soof, ben benieuwd!!

Peace wat jammer dat de HSG tot nu toe niet heeft geholpen. Kan me voorstellen dat je enorm uitkijkt naar de IUI.

Hier op het wachtbankje. :) Ik voel niks iig qua eventuele zwangerschap. Ook niet voor een menstruatie maar dat voel ik tegenwoordig nooit hehe. NOD volgens de app is morgen, volgens eigen berekening maandag of dinsdag. Mijn man gaat zaterdagnacht weg voor een week en komt volgende week vrijdag terug en we hebben afgesproken om samen te testen als hij terug is (tenzij ik ongesteld word natuurlijk). Dat wordt dus op mijn handen zitten de komende dagen. :+
Nog even een aanvullende tip voor rokje/broek/panty bij het ziekenhuis:als je in een rokje met een panty gaat, neem dan sokken mee! Hier in het ziekenhuis mag je die gewoon aanhouden en is de vloer niet alleen koud, maar ook van dat plakkerige zeil. Heel akelig aan je voeten en ook niet echt hygiënisch ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173356805
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:39 schreef Philomijn het volgende:

Kloon hoe is de stand van zaken daar nu?

Gisteren heeft het volop doorgezet.

Jij succes met wachten!
pi_173356829
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:39 schreef Philomijn het volgende:
Oohh Fuchs... 3 jaar.. dat is echt veel en veel te lang! Wanneer mag je weer bij het ziekenhuis aankloppen? Sorry als je dat al gemeld hebt.

En Debbs ook ongesteld. ;( Poeh het wordt ook tijd dat het geluk ook jouw kant op gaat!!

Kirb wat fijn dat het een prettig gesprek was! Je vroeg naar ervaringen met echo's in het andere topic maar ik heb het ook nooit als vervelend ervaren. Het deed bij mij geen pijn en tis eigenlijk gewoon net als een dildo. :s) :') De rokjes/jurkjestip had ik destijds in het andere topic gelezen en vond ik heel fijn! Ben ook wel eens in broek gegaan omdat ik dat gehannes met panty dan weer irritant vond. Dus een legging is misschien handzamer.

Kloon hoe is de stand van zaken daar nu?

Go Camac! *O*

En een spannende ronde voor Jagar en Soof, ben benieuwd!!

Peace wat jammer dat de HSG tot nu toe niet heeft geholpen. Kan me voorstellen dat je enorm uitkijkt naar de IUI.

Hier op het wachtbankje. :) Ik voel niks iig qua eventuele zwangerschap. Ook niet voor een menstruatie maar dat voel ik tegenwoordig nooit hehe. NOD volgens de app is morgen, volgens eigen berekening maandag of dinsdag. Mijn man gaat zaterdagnacht weg voor een week en komt volgende week vrijdag terug en we hebben afgesproken om samen te testen als hij terug is (tenzij ik ongesteld word natuurlijk). Dat wordt dus op mijn handen zitten de komende dagen. :+
Voor kirb: uitademen werkt ontspannend bij inbrengen en als ze je linker eierstok willen bewonderen is dat wat vervelend, die ligt een beetje verscholen achter een darm. Verder vond ik het wel meevallen destijds. Het ligt een beetje in de lijn van een uitstrijkje laten maken, niemand doet het voor zn lol.

Philo, wachtbankje *O* het is tijd voor strepen in dit topic :*
pi_173356982
Jullie zijn lief O+, bedankt voor de tips allemaal. Heb nog nooit een uitstrijkje gehad ook, wel de bewuste brief inmiddels binnen (2 dagen na mijn 30e verjaardag }:|). Moet ik ook nog gaan plannen.

Ik dacht vanmorgen echt dat het doorbrak hier, last van mijn buik, sinds gister al licht spotting. Maar het waren mijn darmen :') :') :').

Philo ik duim keihard voor je! Na zo'n knaller van een ovulatietest mag zeker wel zo'n zelfde zwangerschapstest volgen.

Camac ~O>

Kloon :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173357074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:14 schreef Kirb het volgende:
Jullie zijn lief O+, bedankt voor de tips allemaal. Heb nog nooit een uitstrijkje gehad ook, wel de bewuste brief inmiddels binnen (2 dagen na mijn 30e verjaardag }:|). Moet ik ook nog gaan plannen.

Ik dacht vanmorgen echt dat het doorbrak hier, last van mijn buik, sinds gister al licht spotting. Maar het waren mijn darmen :') :') :').

Philo ik duim keihard voor je! Na zo'n knaller van een ovulatietest mag zeker wel zo'n zelfde zwangerschapstest volgen.

Camac ~O>

Kloon :*
Nou ja, als je dan toch al bezig bent kan dat strijkje ook wel :P ik had hem ook 2 dagen na m'n 30e verjaardag al binnen. Goede uitslag ; dat vond ik ook erg prettig om te weten voordat ik met de pil stopte.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:19:27 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173357093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:14 schreef Kirb het volgende:
Jullie zijn lief O+, bedankt voor de tips allemaal. Heb nog nooit een uitstrijkje gehad ook, wel de bewuste brief inmiddels binnen (2 dagen na mijn 30e verjaardag }:|). Moet ik ook nog gaan plannen.

Ik dacht vanmorgen echt dat het doorbrak hier, last van mijn buik, sinds gister al licht spotting. Maar het waren mijn darmen :') :') :').

Philo ik duim keihard voor je! Na zo'n knaller van een ovulatietest mag zeker wel zo'n zelfde zwangerschapstest volgen.

Camac ~O>

Kloon :*
Oh dan snap ik wel dat je het extra spannend vindt, maar ik vond zelf een uitstrijkje vervelender dan de inwendige echo!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173357243
quote:
17s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh dan snap ik wel dat je het extra spannend vindt, maar ik vond zelf een uitstrijkje vervelender dan de inwendige echo!
ik ook. Gefrut aan je baarmoeder is echt niet fijn!

Heb je al getest kirb? Wanneer was je NOD ook al weer?
pi_173357365
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ook. Gefrut aan je baarmoeder is echt niet fijn!

Heb je al getest kirb? Wanneer was je NOD ook al weer?
Geen idee }:|. Ergens tussen afgelopen maandag en komende maandag gok ik zo.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173357402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:32 schreef Kirb het volgende:

[..]

Geen idee }:|. Ergens tussen afgelopen maandag en komende maandag gok ik zo.
Heb je al een testje gedaan?
pi_173357498
Oh ik vond het uitstrijkje helemaal niet vervelend! In mijn herinnering voelde ik er ook niks van. Tis voor iedereen anders, dat blijkt maar weer...

Thanks voor de succeswensen voor m'n streepjes! *O*
Dit, dat, alles.
pi_173357565
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Heb je al een testje gedaan?
Afgelopen zondag, die was omo wit. Maar mogelijk dus te vroeg. Maar ik verwacht er echt helemaal niks van hoor jongens! Met al die onverklaarbare spotting, geen positieve ovulatietesten, geen duidelijkheid uit temperatuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 24-08-2017 11:10:13 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:42:47 #112
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173357569
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:40 schreef Philomijn het volgende:
Oh ik vond het uitstrijkje helemaal niet vervelend! In mijn herinnering voelde ik er ook niks van. Tis voor iedereen anders, dat blijkt maar weer...

Thanks voor de succeswensen voor m'n streepjes! *O*
Ik had wel beduidend verschil in ervaring bij huisarts en gyn. De ha was heel voorzichtig "ik doe nu dit, ik doe nu dat". De gyn zei "ja benen in de beugels aub" en hup daar kwam die eendebek al 😂 Gelukkig geen nare ervaringen oid waardoor ik het niet zo erg vond, maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen even zouden verkrampen...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 24 augustus 2017 @ 11:12:46 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173358151
Maar voordat Kirb wakker ligt van de eendenbek: die gebruiken ze niet bij een inwendige echo, toch? Bij mij iig nog nooit gebruikt en heb nu vijf inwendige echo's gehad...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173358378
Oh ik overleef het sowieso allemaal wel hoor! Zo druk maak ik me niet (lig er niet wakker van :P) . Heb een lading tips en ervaringen waar ik mee vooruit kan :Y.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173358571
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:12 schreef Tink89 het volgende:
Maar voordat Kirb wakker ligt van de eendenbek: die gebruiken ze niet bij een inwendige echo, toch? Bij mij iig nog nooit gebruikt en heb nu vijf inwendige echo's gehad...
Nee alleen als ze de baarmoedermond willen beoordelen of iets moeten inbrengen in de baarmoeder.
Shine bright like a diamond.
pi_173359510
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:12 schreef Tink89 het volgende:
Maar voordat Kirb wakker ligt van de eendenbek: die gebruiken ze niet bij een inwendige echo, toch? Bij mij iig nog nooit gebruikt en heb nu vijf inwendige echo's gehad...
Ze mag binnenkort voor het bevolkingsonderzoek :+
pi_173369371
Succes in het ziekenhuis Kirb.
En ik duim voor iedereen op het wachtbankje!

Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad, maar ik blijf wel mee lezen hoor.
Verder hou ik me erg stil, omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn om m'n cyclus (die ik tot nu toe niet echt heb) niet te verstoren.
Vandaag zit ik alweer op dag 96.

Gelukkig heb ik tot eind van het jaar sowieso genoeg andere dingen aan mijn hoofd, dus weinig tijd om er bij stil te staan. Maar ik ga het wel steeds vervelender vinden dat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Morgen gaan we op vakantie dus ik wil toch voor de zekerheid morgen ochtend een test doen om te kijken of ik zwanger ben. Het zou zomaar kunnen..
Ik verwacht er niet veel van, maar wil het gewoon even zeker weten.
pi_173373816
Nou... dagen al wakker of slecht geslapen. Man wat een krampen heb ik dit keer bij mijn menstruatie zeg :( vooral in mijn onderrug en onderbuik (waar geregeld een elleboog tegen aanramt in ieder zijn slaap of spel.)

Ben er klaar mee! Haha
Schudden voor gebruik
pi_173374889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:42 schreef Dromertje23 het volgende:
Succes in het ziekenhuis Kirb.
En ik duim voor iedereen op het wachtbankje!

Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad, maar ik blijf wel mee lezen hoor.
Verder hou ik me erg stil, omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn om m'n cyclus (die ik tot nu toe niet echt heb) niet te verstoren.
Vandaag zit ik alweer op dag 96.

Gelukkig heb ik tot eind van het jaar sowieso genoeg andere dingen aan mijn hoofd, dus weinig tijd om er bij stil te staan. Maar ik ga het wel steeds vervelender vinden dat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Morgen gaan we op vakantie dus ik wil toch voor de zekerheid morgen ochtend een test doen om te kijken of ik zwanger ben. Het zou zomaar kunnen..
Ik verwacht er niet veel van, maar wil het gewoon even zeker weten.
Bizar zeg, 96 dagen! Wat zegt men daarvan?
pi_173377615
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 22:32 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Bizar zeg, 96 dagen! Wat zegt men daarvan?
Tja het is nu nog niet per se ongewoon zeggen ze.. ben afgelopen januari gestopt met de pil. Nog maar 1 keer echt ongesteld geworden, namelijk in mei. Dat was geloof ik na 136 dagen. En nu duurt het dus alweer 96 dagen dus kan zomaar weer zo lang duren als ik niet zwanger ben..
Had begin mei al een keer de huisarts gebeld, maar die zegt gewoon heel simpel dat ik in januari maar moet terugkomen als het niet vanzelf op gang komt.
Het duurt bij de een nou eenmaal langer dan bij de ander.. maar leuk is het niet.
pi_173378458
Debsterr wat balen, wel een mooie timing om dan op vakantie te zijn. Ga je toevallig naar Amerika op vakantie, dat was eerder in dit topic een vruchtbare bestemming?

Kirb, misschien kan je de oproep voor bevolkingsonderzoek meenemen en kunnen ze hem tegelijk afnemen als ze een echo maken? Bij mij wilde de gyn dat toen wel doen, scheelt weer een ongemakkelijk moment bij huisarts. Al doen ze tegenwoordig wel steeds moeilijker en was dat ook alweer 4,5 jaar geleden.

Kloon wat balen dat het nu heeft doorgezet, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar dat is niet hetgeen waar je op hoopte.

Dromertje wat een lange cyclussen heb je, frustrerend dat je dan zo weinig kansen hebt, hopelijk reguleert je cyclus snel naar kortere perioden. Of nog beter, zie je snel een tweede streepje.

Stippel klinkt als een hevige menstruatie, hopelijk heb je daar voorlopig geen last meer van en krijg je alleen van binnenuit ellebogen

Meerdere dames op het wachtbankje, worden weer spannende weken, hopelijk een streepjes regen, het is al een tijdje te rustig hier.

Soof hopelijk zie je snel een tweede streepje op de test.

Jagar ben benieuwd of je door kan naar volgende topic, zou wel leuk zijn. Waar komt onzekerheid vandaan bij Duutser over zijn baan? Als ik het goed heb gelezen en onthouden, las ik ergens dat jullie toch naar België zouden moeten verhuizen voor zijn baan?

Camac spannend, wanneer is je nod?

Philomijn nog een weekje geduld, hopelijk krijg je niet eerder duidelijkheid.

Hier ook spannend, nu cyclus dag 37 volgens mij en heb wel wat zwangerschap symptomen, misselijk als ik niet op tijd eet, 's nachts wakker liggen zonder reden, vermoeid, krampen in onderbuik zonder ongesteld te worden, maar geen last van mijn borsten wat ik eerdere zwangerschappen wel had.
Kan vermoeidheid en wakker liggen ook wel plaatsen agv nachtdiensten eerder deze week. En ik weet van vorige keren dat ik mijzelf soms wel een beetje gek kan maken. Kortom of ik moet een test doen, met risico op omo witte uitslag, of nog even geduld hebben of ik niet alsnog ongesteld wordt. Gisteren al wel testen gehaald.
Heb in het verleden al te vaak een witte test gehad door lange onregelmatige cyclussen, dat ik liever ongesteld wordt om duidelijkheid te krijgen dan dat ik een witte test zie :@
pi_173378780
Mja.. wakkerlig boks dan maar :)
Schudden voor gebruik
pi_173379193
Test negatief.....
pi_173379451
@Sethiwe, NOD is 8 september. Ik ben echt net gestopt met de pil dus ik hoop dat alle symptomen tot nu toe gewoon kloppen. Mijn huid is ook al aan het puberen met puistjes O+
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:50:45 #125
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173379587
Dromertje,w at stom! Dikke knuffel voor jou :*.

Camac, spannend *O* hier wat extra aanmoedigings jompels *O* *O* *O*

Sethiwe, helaas niet, budget is dit jaar wat beperkt. Maar wel 9 dagen Slovenië, dus niets te klagen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:56:38 #126
208890 June.
Seriously?
pi_173379677
Balen dromertje. Wat onzeker ook zo'n lange cyclus.. hopelijk komt er snel verbetering in!

Camac en Sethiwe spannend! Hier ook spannend :) tijd voor strepen in dit topic!!
Shine bright like a diamond.
pi_173380052
Dromertje wat vervelend zeg. Mijn lichaam moest ook heel lang ontpillen. Ook toen ik zwanger was, was daarvoor m'n cyclus nog lang niet op orde. Ik heb ook geluk gehad om een positieve ovulatietest te spotten toen. :) (Heeft me wel veel testjes gekost, maar wilde weten of er überhaupt een eisprong te vinden was.)
:)
pi_173380669
Spannend dames! Ik gooi er ook wat aanmoediging in *O* *O* *O*

Dromertje een :* voor jou, geen cyclus hebben is gewoon stom. Hopelijk gauw verbetering.

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, ben er niet erg van onder de indruk moet ik zeggen. Was gewoon heel erg te verwachten met deze gekke cyclus. En ik ga dit weekend lekker sushi eten waar nu dus ook wat warme sake bij komt :9.

En nog even wat DonnaRush-stijl *O* *O* *O* erin, tijd voor streepjes!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173380723
Ach dromertje, ik heb enorm met je te doen. Ik weet zo goed hoe je je voelt. Ik heb ook cyclussen gehad van 80 en 100+-dagen. Hang in there. Nog even en het is januari, maar het suckt big time. :* (ik heb je ook even een PM gestuurd)

Wow Sethiwe, monsterpost! Wat is de langste cyclus die je tot nu toe hebt gehad? 37 dagen klinkt wel hoopvol, zeker in combinatie met je symptomen! Heb je voor jezelf een testdeadline?

Fijne vakantie Debbster! Geniet er maar lekker van :7 >:) ;)
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:26:10 #130
269689 crew  Viv
pi_173381314
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:21 schreef Soof-87 het volgende:
Ook toen ik zwanger was, was daarvoor m'n cyclus nog lang niet op orde. Ik heb ook geluk gehad om een positieve ovulatietest te spotten toen. :)
Ja, toen hoopte je eindelijk een positieve ovulatietest in handen te hebben, en toen zei ik dat je nog beter een positieve zwangerschapstest kon wensen, en zo geschiedde. *O*
pi_173381457
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, toen hoopte je eindelijk een positieve ovulatietest in handen te hebben, en toen zei ik dat je nog beter een positieve zwangerschapstest kon wensen, en zo geschiedde. *O*
You remember. :D
:)
pi_173381664
Oh Kirb jouw post niet gezien omdat ik aan het typen was. Gelukkig doet het geen pijn dat je ongesteld bent geworden. Over een paar dagen moet je dan bloed prikken toch?
Dit, dat, alles.
pi_173381718
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:46 schreef Philomijn het volgende:
Oh Kirb jouw post niet gezien omdat ik aan het typen was. Gelukkig doet het geen pijn dat je ongesteld bent geworden. Over een paar dagen moet je dan bloed prikken toch?
Yes, eigenlijk op CD3 maar da's zondag.. wordt dus maandagochtend.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173381743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, toen hoopte je eindelijk een positieve ovulatietest in handen te hebben, en toen zei ik dat je nog beter een positieve zwangerschapstest kon wensen, en zo geschiedde. *O*
Vivi ik ben toch benieuwd, ik zie jou wel vaker dit soort posts doen. Heb jij zo'n bijzonder goed geheugen? :o
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173381839
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:56:30 #136
269689 crew  Viv
pi_173381871
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:50 schreef Kirb het volgende:
Vivi ik ben toch benieuwd, ik zie jou wel vaker dit soort posts doen. Heb jij zo'n bijzonder goed geheugen? :o
Yep! :D Niet dat ik alles onthoud wat er ooit gepost is hoor, maar van veel mensen heb ik het verhaal wel goed op een rijtje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Elleska het volgende:
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow wat een knalstreep!! _O_
pi_173381882
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Elleska het volgende:
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
pi_173381936
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Elleska het volgende:
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa strepen! En hoe *O*
pi_173381943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Elleska het volgende:
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaaat!!! Wow wat een KNALstreep!!!!

Gefeliciteerd!!!! :D
:)
pi_173381957
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:54 schreef Elleska het volgende:
klinkt als een goed gesprek Kirb.

verder niet heel goed bijgelezen. ben al een week super chagrijnig dus ga er niet vanuit dat het deze ronde raak is.
Deze post.

:')

O+
:)
pi_173382032
Elleska gefeliciteerd *O* *O* *O* daar is geen twijfel over mogelijk!!

@ philomijn denk dat ik het weekend test. Voor eerste zwangerschap had ik soms cyclussen van meer dan 50 dagen, had ook pcos. Na de laatste zwangerschap waren cyclussen rond 30 dagen met een uitschieter van 26 en de langste 43 dagen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:04:43 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173382069
Woohoo, Elleska, wat een strepen *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173382082
wow Elleska, wat goed!
pi_173382117
Elleska jaaaa!! Wég chagrijnigheid kan ik me voorstellen :D
*O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173382148
Dat er nog meer streepjes mogen volgen. O+

En lange/onregelmatige cyclussen zijn fucked. :r

Heb zelf ook wel eens gedacht aan PCOS. Kunnen ze dat eigenlijk zien middels een echo? Aangezien ik natuurlijk al zwanger ben geweest...
:)
pi_173382219
Dat dit het begin mag zijn van een streepjesregen. allemaal mee naar Z&G!

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:00 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Deze post.

:')

O+
Haha jep, dat heb ik tot woensdag ook serieus gedacht. Standaard PMS klachten en echt helemaal niets dat wees op een zwangerschap.
Nu nog niet trouwens behalve dan die knalstrepen dus het is toch echt zo. Het dringt nog niet helemaal door. Dat komt ook doordat er volgens artsen een aannemelijke kans was dat we de medische molen in zouden moeten dus ik had dit ook helemaal niet zo snel al verwacht.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:15:27 #147
269689 crew  Viv
pi_173382293
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:08 schreef Soof-87 het volgende:
Heb zelf ook wel eens gedacht aan PCOS. Kunnen ze dat eigenlijk zien middels een echo? Aangezien ik natuurlijk al zwanger ben geweest...
Soms wel, soms niet. :') Er zijn een aantal kenmerken van PCOS (waaronder een afwijkende echo), maar je hoeft niet aan alle kenmerken te voldoen voor de diagnose.
pi_173382335
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Elleska het volgende:
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! Elleska, wat goed! Gefeliciteerd *O*
pi_173383001
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef Elleska het volgende:
Deze zag ik niet aankomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173384759
*O* Elleska! *O*
pi_173384894
Whuuut Elleska!!! Gefeliciteerd!!!!! O+ *O* *O* *O* w/ w/ w/ O+ Geweldig! Haha hilarische quote van Soof!
Dit, dat, alles.
pi_173384950
Ah ja er stond me iets van bij dat jij ook PCOS hebt Setiwe. Is je cyclus na je zwangerschappen wat meer genormaliseerd?

Soof bij mij was eigenlijk het enige symptoom die ellenlange cyclussen. Ik had iets overgewicht (beetje chubby, niet per se dik, maar inmiddels niet meer) maar geen acné of (erge) overbeharing. Ik ben wel een brunette dus het is wel zo dat ik op plekjes haar heb waarvan ik vind dat ze best blond hadden mogen zijn. w/ Op de echo waren wel de blaasjes in m'n eierstokken te zien.
Dit, dat, alles.
pi_173385990
Jaaa streepjes *O* *O*
Gefeliciteerd Elleska!
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:01:59 #154
208890 June.
Seriously?
pi_173388685
Gefeliciteerd Elleska! Dat iedereen je snel mag volgen hier *O*
Shine bright like a diamond.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:11:15 #155
382129 crew  Donna
pi_173390004
Jaaa Elleska, gefeliciteerd!!
pi_173392508
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
pi_173392652
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
Streepjes regen!

Wat goed,ook jij gefeliciteerd!
pi_173392823
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
Jaaaa *O*
pi_173392835
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
Gefeliciteerd *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173393190
Streeeepjeeeees!! Jaa! *O* gefeliciteerd dames!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173393248
Wie is de volgende?

Ik wacht nog op mijn ei :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173394602
Yay sethiwe gefeliciteerd!! *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173394696
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
gefeliciteerd *O*
pi_173394825
Elleska!!! Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_173394833
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
whoot whoot!
Schudden voor gebruik
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:51:38 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_173394835
Gefeliciteerd elleska en sethiwe! *O*
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:17:58 #167
269689 crew  Viv
pi_173395494
Gefeliciteerd sethiwe en elleska! *O*
pi_173395507
Gefeliciteerd Elleska en Sethiwe *O* O+
pi_173399344
*O* Sethiwe ook streepjes! *O*
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:06:27 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173399445
Gefeliciteerd dames!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:06:42 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173399447
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
Jaaaa gefeliciteerd *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173399735
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:20 schreef Sethiwe het volgende:
Toch maar een test gedaan net *O* *O*
Jaa! Ook gefeliciteerd 😊
Shine bright like a diamond.
pi_173400244
Van harte gefeliciteerd Elleska en Sethiwe!:)
pi_173400713
Dank jullie wel voor de felicitaties, ik hoop dat er snel veel streepjes volgen!!

Voelt heel onwerkelijk dat ik nu al zwanger ben, was er vanuit gegaan dat het nog wel een tijdje zou duren.
pi_173400805
Philo hoe gaat ie? Voel je al iets? Ik heb een goed gevoel voor jou :Y.

Fuchsia ik moest aan je denken. :*

Debsterr al op vakantie? Heel veel plezier daar :*

Peacefull jouw NOD komt er ook aan toch? Hierna door voor IUI toch, of kan ik voor jouw updates evt beter in het andere topic lezen (helaas..)?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173400870
Sethiwe ook zomaar ff twee streepjes gepiest!! :o *O*

Super super!!!! :D
:)
pi_173401390
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:34 schreef Kirb het volgende:
Philo hoe gaat ie? Voel je al iets? Ik heb een goed gevoel voor jou :Y.

Fuchsia ik moest aan je denken. :*

Debsterr al op vakantie? Heel veel plezier daar :*

Peacefull jouw NOD komt er ook aan toch? Hierna door voor IUI toch, of kan ik voor jouw updates evt beter in het andere topic lezen (helaas..)?
Ha! Lief dat je er aan denkt. Tja ik zweef er nu een beetje tussenin. Het andere topic is wat rustiger (gelukkig) en hier valt nog vaak wel wat te lezen en te beleven. Ik denk dat ik vooral voor updates straks over ga naar het andere topic en hier lekker blijf reageren en de meiden die ik al beter ken blijf volgen. Ja, helaas het andere topic. Gek genoeg heb ik de afgelopen weken veel rust en acceptatie gevonden. En ook vertrouwen dat er vast ooit een kindje gaat komen bij ons, alleen niet zo gemakkelijk en snel als bij een gemiddeld stel. Klote. Ja heel erg klote, maar het komt vast goed. Ik heb vooral gerouwd om het feit dat mijn verwachtingen mbt zwanger worden en een kindje krijgen niet klopt en ik dat dus los moest gaan laten. Aanpassen van je toekomstbeeld en toekomstdroom. Dat is nu wel gelukt. Niet meer denken van: een kindje in 2017, misschien dan 2020 en 2023 oid. Accepteren dat het misschien wel bij één (of geen) blijft en alles wat dan extra komt is dan zo'n mooi, dankbaar cadeau. Sta er nu heel anders in en dst is voor nu wel goed zo. Komt vast ook doordat hulp nu heel dichtbij is of zo.
Mijn NOD is a.s. donderdag. Mijn buik begint al mooi te zwellen (vocht) dus ik verwacht geen twee streepjes. Dan gaan we dus daadwerkelijk met de IUI starten. Super spannend. Ben dan vast minder rustig, kalm en afwachtend dan nu ;)

Klote dat jij weer ongesteld bent geworden. Je zei dat je er niet zo van onder de indruk was. Ik ook niet meer. Je verwacht het gewoon of zo. Over 3 weken mag je al weer naar de arts. Ben heel benieuwd naar de resultaten bij jullie! Ik duim dat in principe alles goed is :)
pi_173408750
Whuuut Sethiwe ook twee streepjes?! :o Gefeliciteerd!! Wat geweldig!! O+ *O* doeeeei :D

Aah Kirb wat een lieve post :* Ik voel nog helemaal niks. Geen opkomende menstruatie maar ook geen evt zwangerschapssymptomen. :P Cyclusdag 29 nu en geen bloed iig nog. En een goed gevoel... tsja dit is wel voor het eerst dat ik zó duidelijk een positieve ovulatietest had en we er ook redelijk goed gebruik van gemaakt hebben dus je zou zeggen...... :7 Maar goed. Je weet het niet. Kan ook gewoon niet raak zijn. Ik was eerst wel een beetje sip dat we nu een jaar bezig zijn, maar het zien van die knalstreep op de ovutest geeft de burger weer moed. :s) Ook al is het nu niet raak, we kachelen nog wel even door.

Peace kan me goed voorstellen dat je het prettig vindt om hier ook nog wat mee te kletsen. Het andere topic zou me ook nog wat langzaam gaan denk ik. Moet je nog iets speciaals doen voor de IUI? Hormonen spuiten oid? Of gaat het meer om het zaad wat meer op weg helpen?
Dit, dat, alles.
pi_173419484
Elleska en Sethiwe *O* Gefeliciteerd! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:34 schreef Kirb het volgende:

Fuchsia ik moest aan je denken. :*
Super lief, dank je wel :*

Debster weer ongesteld las ik, verdorie :{

Peace, wat fijn dat je rust en acceptatie hebt gevonden in jullie lot. En geloof dat het ooit goed komt, dat geeft ook weer moed en energie om de IUI positief in te gaan. Dat helpt altijd naar mijn idee. Hele knappe stap die je gezet hebt!
Mooi ook hoe je omschrijft dat je moest rouwen om het loslaten van je beeld van zwanger worden en toekomst, want dat is ook echt zo.
Ik lees met je mee in het andere topic hoor en duim heel hard voor je :*

Philo, mijn duimen draaien zo hard voor jou! Het is je zo gegund! :*

Hier niks gehoord van het ziekenhuis rond de extra onderzoeken die ik had aangevraagd }:| Dus maandag er maar weer achteraan bellen.
Voor de nieuwkomers mijn samenvatting, ik snap dat jullie het niet helemaal meer volgen :+
September 2014 gestart, december 2014 paar dagen na positieve test, een miskraam. Mei 2015 weer zwanger. Juli 2015 miskraam na 10,5 week zwangerschap en een positieve echo. Oktober 2016 zwanger, na 7,5 week miskraam. Naar miskraam poli geweest waar mijn bloed op allerlei waardes in onderzocht en mijn baarmoeder is onderzocht, van daaruit was er geen reden voor de miskramen te vinden. Zkh zegt: jullie zijn vruchtbaar. Inmiddels ruim 10 maanden (en in totaal 3 jaar) weer verder en hebben nu aangevraagd of niet ook mijn man zijn sperma onderzocht kan worden en mijn eileiders e.d.
Doordat verhaal heen loopt ook nog mijn reumatische aandoening die vooral mijn longen aantast. 3 jaar geleden was het advies om te gaan behandelen en dat advies blijft. Behandeling gaat niet samen met zwangerschapswens en kan ook vruchtbaarheid aantasten. Mijn reumatoloog behandeld mij en niet alleen mijn ziekte, dus steunt in die zin mijn zwangerschapswens wel. Afgelopen 2 jaar waren mijn longen stabiel, maar vorige week uitslag gehad dat ze toch weer een paar % achteruit waren gegaan. Ik heb hier geen last van, wat best ongelofelijk is als je de cijfers hoort. Ik moet alleen nu wel echt aan mijn conditie gaan bouwen. Nu advies gekregen om een medicijn te gaan slikken wat wel samen kan met zwangerschapswens, maar de bewijzen dat dat echt iets doet zijn niet groot. Maar beter als niks doen volgens mijn reumatoloog. Dit speelt dus ook allemaal nog in mijn hoofd en de vraag is tot hoever rek ik de wens. Hoelang trekt mijn lichaam het zonder behandeling? Wanneer moet er echt ingegrepen worden en kan er überhaupt wel een kind in mijn buik groeien? Ik ben er nu wel over uit dat ik met de reumatoloog en gyn tegelijkertijd om tafel wil, ik zit er nu elke keer tussen en er moet gewoon een plan komen.
Ik ben verre van acceptatie en kan alleen maar vol bewondering lezen hoe Peace dat bijvoorbeeld doet. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik een toekomst zonder kinderen ooit zal kunnen accepteren. :@

Misschien hoor ik ook niet zo goed meer thuis in dit topic. Ik ben geen frequente en positieve meeposter meer en ondanks dat ik elke maand weer wacht op twee streepjes, wordt het medische verhaal steeds ingewikkelder.
Excuus voor het lange verhaal...
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:00:10 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173419833
Hey Kirb, nee geen vakantie nog (volgende week!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173419834
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 20:58 schreef Philomijn het volgende:
Whuuut Sethiwe ook twee streepjes?! :o Gefeliciteerd!! Wat geweldig!! O+ *O* doeeeei :D

Aah Kirb wat een lieve post :* Ik voel nog helemaal niks. Geen opkomende menstruatie maar ook geen evt zwangerschapssymptomen. :P Cyclusdag 29 nu en geen bloed iig nog. En een goed gevoel... tsja dit is wel voor het eerst dat ik zó duidelijk een positieve ovulatietest had en we er ook redelijk goed gebruik van gemaakt hebben dus je zou zeggen...... :7 Maar goed. Je weet het niet. Kan ook gewoon niet raak zijn. Ik was eerst wel een beetje sip dat we nu een jaar bezig zijn, maar het zien van die knalstreep op de ovutest geeft de burger weer moed. :s) Ook al is het nu niet raak, we kachelen nog wel even door.

Peace kan me goed voorstellen dat je het prettig vindt om hier ook nog wat mee te kletsen. Het andere topic zou me ook nog wat langzaam gaan denk ik. Moet je nog iets speciaals doen voor de IUI? Hormonen spuiten oid? Of gaat het meer om het zaad wat meer op weg helpen?
Jij roept al maanden dat augustus jullie maand gaat worden. De knaller van een ovutest bewijst dit maar eens. Ik ga voor je duimen! *O*

Ja, beide. Ik ga hormonen bijspuiten om 2 of 3 eitjes te laten rijpen. De extra hormonen in mijn lichaam vind ik spannend. Ik heb al zo'n last van mijn eigen set hormonen, laat staan van de extra hormonen... Maar het kan ook altijd nog prima uitpakken en dat ik er geen last van heb. We shall see :)
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:00:55 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173419854
Peace, wat fijn hoe je er in staat zeg! Echt heel knap, die rust en acceptatie!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173420126
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Elleska en Sethiwe *O* Gefeliciteerd! :*

[..]

Super lief, dank je wel :*

Debster weer ongesteld las ik, verdorie :{

Peace, wat fijn dat je rust en acceptatie hebt gevonden in jullie lot. En geloof dat het ooit goed komt, dat geeft ook weer moed en energie om de IUI positief in te gaan. Dat helpt altijd naar mijn idee. Hele knappe stap die je gezet hebt!
Mooi ook hoe je omschrijft dat je moest rouwen om het loslaten van je beeld van zwanger worden en toekomst, want dat is ook echt zo.
Ik lees met je mee in het andere topic hoor en duim heel hard voor je :*

Philo, mijn duimen draaien zo hard voor jou! Het is je zo gegund! :*

Hier niks gehoord van het ziekenhuis rond de extra onderzoeken die ik had aangevraagd }:| Dus maandag er maar weer achteraan bellen.
Voor de nieuwkomers mijn samenvatting, ik snap dat jullie het niet helemaal meer volgen :+
September 2014 gestart, december 2014 paar dagen na positieve test, een miskraam. Mei 2015 weer zwanger. Juli 2015 miskraam na 10,5 week zwangerschap en een positieve echo. Oktober 2016 zwanger, na 7,5 week miskraam. Naar miskraam poli geweest waar mijn bloed op allerlei waardes in onderzocht en mijn baarmoeder is onderzocht, van daaruit was er geen reden voor de miskramen te vinden. Zkh zegt: jullie zijn vruchtbaar. Inmiddels ruim 10 maanden (en in totaal 3 jaar) weer verder en hebben nu aangevraagd of niet ook mijn man zijn sperma onderzocht kan worden en mijn eileiders e.d.
Doordat verhaal heen loopt ook nog mijn reumatische aandoening die vooral mijn longen aantast. 3 jaar geleden was het advies om te gaan behandelen en dat advies blijft. Behandeling gaat niet samen met zwangerschapswens en kan ook vruchtbaarheid aantasten. Mijn reumatoloog behandeld mij en niet alleen mijn ziekte, dus steunt in die zin mijn zwangerschapswens wel. Afgelopen 2 jaar waren mijn longen stabiel, maar vorige week uitslag gehad dat ze toch weer een paar % achteruit waren gegaan. Ik heb hier geen last van, wat best ongelofelijk is als je de cijfers hoort. Ik moet alleen nu wel echt aan mijn conditie gaan bouwen. Nu advies gekregen om een medicijn te gaan slikken wat wel samen kan met zwangerschapswens, maar de bewijzen dat dat echt iets doet zijn niet groot. Maar beter als niks doen volgens mijn reumatoloog. Dit speelt dus ook allemaal nog in mijn hoofd en de vraag is tot hoever rek ik de wens. Hoelang trekt mijn lichaam het zonder behandeling? Wanneer moet er echt ingegrepen worden en kan er überhaupt wel een kind in mijn buik groeien? Ik ben er nu wel over uit dat ik met de reumatoloog en gyn tegelijkertijd om tafel wil, ik zit er nu elke keer tussen en er moet gewoon een plan komen.
Ik ben verre van acceptatie en kan alleen maar vol bewondering lezen hoe Peace dat bijvoorbeeld doet. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik een toekomst zonder kinderen ooit zal kunnen accepteren. :@

Misschien hoor ik ook niet zo goed meer thuis in dit topic. Ik ben geen frequente en positieve meeposter meer en ondanks dat ik elke maand weer wacht op twee streepjes, wordt het medische verhaal steeds ingewikkelder.
Excuus voor het lange verhaal...
Oh wauw fuchsia, ik wist niet meer van jouw reumatische aandoening. Heftig zeg. Dat maakt jullie situatie extra complex. Ik zou zeker maandag bellen hoe het zit met de extra onderzoeken en ook proberen vaart te zetten achter een gesprek met de reumatoloog en de gyn. Zo nog jaren aanmodderen doet geen goed voor je lichaam. En de acceptatie die ik heb gevonden komt mede doordat ik hulp, steun en begrip ervaar vanuit het zh. Ik voel me gehoord. Ik heb het idee dat dat bij jullie niet zo is. Jullie worden met een kluitje in het riet gestuurd, want jullie zijn immers vruchtbaar bevonden. Dus acceptatie vinden in jullie situatie had ik waarschijnlijk ook niet gekund.
Misschien kan de reumatoloog wat meer vaart achter de gyn zetten voor onderzoeken en eventueel IUI of IVF. Zeker gezien het feit dat jouw lichaam wel dergelijk achteruit gaat. Een collega van mij drukte mij op het hart om assertief te zijn en mee te denken met de artsen. Bellen als er iets is en je gedachten bespreekbaar maken. Ik ben in het dagelijks leven best assertief, maar richting artsen (want zij zijn immers gespecialiseerd) vond ik dat enorm moeilijk. Maar door toch de telefoon te pakken (oh wat vind ik dat moeilijk!!) en in alle redelijkheid in gesprek te gaan met de arts heeft het ons toch bijna twee maanden eerder actie opgeleverd. En dat is zooo fijn.

En een toekomst zonder kinderen kan ik ook nog langer niet accepteren hoor! Ik ben me er alleen wel bewust van dat dit een uitkomst van ons scenario zou kunnen zijn. Wij gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat we een kindje zouden kunnen krijgen. Maar als ik er realistisch over nadenk (geen kinderen) grijpt t me enorm aan.

Sterkte dame! PM, DM, koffie mag altijd :*

Edit: thee dan, ik lust geen koffie :')
pi_173420149
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Hey Kirb, nee geen vakantie nog (volgende week!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh, Wat pittig Debsterr. Rot voor jullie beide. Het hele zwanger worden kan inderdaad een enorme aanslag zijn op jezelf je relatie. Goed dat jullie de signalen hebben herkend en er samen aan gaan werken :* :*
pi_173432519
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:14 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Oh wauw fuchsia, ik wist niet meer van jouw reumatische aandoening. Heftig zeg. Dat maakt jullie situatie extra complex. Ik zou zeker maandag bellen hoe het zit met de extra onderzoeken en ook proberen vaart te zetten achter een gesprek met de reumatoloog en de gyn. Zo nog jaren aanmodderen doet geen goed voor je lichaam. En de acceptatie die ik heb gevonden komt mede doordat ik hulp, steun en begrip ervaar vanuit het zh. Ik voel me gehoord. Ik heb het idee dat dat bij jullie niet zo is. Jullie worden met een kluitje in het riet gestuurd, want jullie zijn immers vruchtbaar bevonden. Dus acceptatie vinden in jullie situatie had ik waarschijnlijk ook niet gekund.
Misschien kan de reumatoloog wat meer vaart achter de gyn zetten voor onderzoeken en eventueel IUI of IVF. Zeker gezien het feit dat jouw lichaam wel dergelijk achteruit gaat. Een collega van mij drukte mij op het hart om assertief te zijn en mee te denken met de artsen. Bellen als er iets is en je gedachten bespreekbaar maken. Ik ben in het dagelijks leven best assertief, maar richting artsen (want zij zijn immers gespecialiseerd) vond ik dat enorm moeilijk. Maar door toch de telefoon te pakken (oh wat vind ik dat moeilijk!!) en in alle redelijkheid in gesprek te gaan met de arts heeft het ons toch bijna twee maanden eerder actie opgeleverd. En dat is zooo fijn.

En een toekomst zonder kinderen kan ik ook nog langer niet accepteren hoor! Ik ben me er alleen wel bewust van dat dit een uitkomst van ons scenario zou kunnen zijn. Wij gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat we een kindje zouden kunnen krijgen. Maar als ik er realistisch over nadenk (geen kinderen) grijpt t me enorm aan.

Sterkte dame! PM, DM, koffie mag altijd :*

Edit: thee dan, ik lust geen koffie :')
Ja het is heel complex. Het was gelukkig een tijd op de achtergrond.
In het niet gehoord zitten, zit wel een groot deel. We doen maar wat en er wordt van alles gevraagd. Alle beslissingen vind ik zwaar en moeilijk en voel mij er verdomd alleen in. Omdat het om mijn lijf gaat, vind man het ook lastig om er iets over te zeggen/beslissen. Ik weet gewoon weg niet waar ik goed aan doe.
Dat assertief zijn probeer ik wel te doen, maar ik zit er nu echt tussenin en er ligt gewoon geen duidelijk plan. Normaal zijn mensen met mijn soort reuma een stuk ouder, dus komt het hele zwangerschapswens niet voorbij. Ik pas dus niet in een "standaard" traject en we modderen daardoor maar wat aan.
Snel zwanger worden (en blijven) zou wat mij betreft het plan moeten worden. Daarna kijken we wel weer verder naar die longen.
Ik vind het voor jullie wel heel fijn dat je zo veel steun en begrip ervaart vanuit het ziekenhuis!

Dat doemscenario zit hier vaak (te vaak) in mijn hoofd. Het stemmetje wat zegt " je wordt nooit moeder" . Heel verdrietig inderdaad en niet te accepteren.

Ik lust ook geen koffie. :D Ik onthou het :*
pi_173434004
Peacefull, fijn dat je wat rust en acceptatie hebt kunnen vinden. Ik hoop voor jou dat de medische molen snel een gunstig resultaat zal geven :* En blijf ook gerust hier posten hoor O+

Philo wat spannend *O*

Fuchsia, wat een verhaal zeg :o Ga inderdaad eens met de gyn en de reumatoloog om tafel, wellicht dat dat voor jou ook wat meer rust op gaat leveren.

Debsterr :*

Hier verder geen gekke dingen nog, afwachten tot 8 september. Afwachten wat mijn lijf doet, was hetgeen wat ik voelde mijn eisprong of kwam het door ontpillen. Nou ja, ik merk het wel over een week of 2. :)
pi_173434019
Gefeliciteerd Elleska en Sethiwe!!

Ohh wat een fantastische monsterposten zijn er geschreven! Ik heb alles uitvoerig gelezen.

Peace, fijn dat je rust hebt gevonden, en vertrouwen in de artsen!

Fuchs, goed dat je maandag gaat bellen voor een update wbt de onderzoeken. Op de strepen gaan staan hoor!

Debs, wat heftig. Maar zo begrijpelijk! Heel goed dat jullie even weer op elkaar gaan richten!

Philo, houdt moed meis!! Ohh wat hoop en duim ik voor je!

Hierr gebeurd er gewoon niks. Geen posi ovu. Geen ei. Temp nog laag.
Wel aardig wat acceptatie dat het misschien niet meer gaat gebeuren.
Ik heb een mooie prinses en ik probeer mijn blessings te counten.
Maar de wens blijft aanwezig.
pi_173434259
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:32 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd Elleska en Sethiwe!!

Ohh wat een fantastische monsterposten zijn er geschreven! Ik heb alles uitvoerig gelezen.
Dit en ik ben er stil van. Wat hoop ik toch ontzettend voor iedereen :*

Ik heb mijn verwijzing n.a.v. die echo. Morgen gaat de vragenlijst op de bus. Maar eens zien hoe nu verder. Vreemd genoeg haalt het de druk er een beetje af. Alsof ik me er ergens al bij heb neergelegd dat het niet op de natuurlijke wijze gaat lukken..
pi_173435166
Kan ik dit interpreteren als een positieve ovulatie test?

Edit
Tinypic heeft mijn foto verwijderd. Iemand nog een idee waar ik anoniem foto's kan uploaden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173436402
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan ik dit interpreteren als een positieve ovulatie test?

Edit
Tinypic heeft mijn foto verwijderd. Iemand nog een idee waar ik anoniem foto's kan uploaden?
Imgur!

Ben benieuwd naar de test :)
pi_173437886
Tweede poging.

Kan ik deze ovulatie test voor positief aan zien?
Doe er vanmiddag nog een deze is van gisteren avond.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173438312
Absoluut :Y
Dezelfde kleur of donkerder staat in de handleiding. Dat lijkt me hier zeker van toepassing ^O^
pi_173438407
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:31 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Absoluut :Y
Dezelfde kleur of donkerder staat in de handleiding. Dat lijkt me hier zeker van toepassing ^O^
Ik twijfelde even ene moment leek hij lichter en dan weer gelijk. Ben benieuwd wat de test vandaag aan geeft.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173438437
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik twijfelde even ene moment leek hij lichter en dan weer gelijk. Ben benieuwd wat de test vandaag aan geeft.
Ik krijg ze zelden donkerder dan op jouw eerste strip. Aan die tweede zou ik echt niet twijfelen :*
pi_173438463
Om nog even terug te komen op de vraag over alcohol van laatst, deze info kreeg ik bij mijn vragenlijst:


Ik vind het fijn dat ze sowieso het zaad testen, dat geeft me wel een goed gevoel :)
pi_173438498
Inderdaad wat een uitgebreide reacties!

Peacefull wel herkenbaar die verandering van mindset. Toen ik mijn laatste prikpil haalde in november 2015 dacht ik toch wel zéker zwanger te zijn het jaar erna. En nu zitten we alweer bijna in september in het jaar dáárna. Ik hoop heel erg dat IUI de oplossing gaat zijn voor jullie. Wel behoorlijke kans op een meerling? (Ik lees dat je 2 of 3 eitjes gaat laten rijpen) Ik hoop dat je niet te veel last heb van de extra hormonen!

Philo's ei nog even aanmoedigen *O* *O* *O*.

Fuchsia er stond me inderdaad bij dat jullie met jouw medische achtergrond gauw voor een kindje wilden gaan, hoe extra stom is het dan dat dit zo loopt :(. Een afspraak met de reumatoloog en de gynaecoloog lijkt me heel wijs :*.

Debsterr, ik schrik van je bericht. Het hele zwanger worden heeft toch een behoorlijke impact. Goed dat jullie je tijd samen nemen en ik hoop dat jullie hier sterker uitkomen samen :*.

Camac blijft spannend of je lijf het weer oppakt na het stoppen met de pil.

MLB welke CD zit je? Ik heb begrepen dat de wens voor een tweede (derde/vierde..) kindje net zo groot kan zijn als voor een eerste. Overwegen jullie een stap naar het ZH?

En een :* voor kloon. Ik hoop op snelle actie voor je!

TP ik zou zeggen dat die hartstikke positief is! Hopelijk hebben jullie er goed gebruik van kunnen maken. ~O>
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173438884
Ik vind het echt knap dat jullie zo uitgebreid kunnen reageren. Ik zit meestal op mijn mobiel en ik vind dat echt een drama gezien Je niet kan door blijven quoten. Of heeft iemand daar een oplossing voor?

Ik wil iedereen iig veel sterkte wensen en succes wensen. Ook wat betreft relatie troubles enzo. Kan best begrijpen dat er een druk kan ontstaan.

Merk in bed ook dat mijn man een soort prestatie druk ofzo voelt.. dat werkt natuurlijk niet haha. Maar komt meestal wel goed gelukkig.

Succes dames
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173439043
Ik zit nu achter een computer hoor, mobiel is dat echt niet te doen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173439058
Ah nouja ik lees en leef iig mee met jullie :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173439373
Bij ovulatietesten gaat het om het donkerste streepje in je cyclus. Hij hoeft niet per se donkerder dan de controlestreep te zijn. En ook: donkerder dan de controlestreep is niet per se je lh-piek. Dus serieel testen en het donkerste streepje is jouw piek.
pi_173439550
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:57 schreef WupWup het volgende:
Bij ovulatietesten gaat het om het donkerste streepje in je cyclus. Hij hoeft niet per se donkerder dan de controlestreep te zijn. En ook: donkerder dan de controlestreep is niet per se je lh-piek. Dus serieel testen en het donkerste streepje is jouw piek.
UK test de komende dagen gewoon door tot hij weer lichter wordt :) was wel duidelijk donkerder dan de andere dagen *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173439764
Dubbel
pi_173439780
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie zo uitgebreid kunnen reageren. Ik zit meestal op mijn mobiel en ik vind dat echt een drama gezien Je niet kan door blijven quoten. Of heeft iemand daar een oplossing voor?

Ik wil iedereen iig veel sterkte wensen en succes wensen. Ook wat betreft relatie troubles enzo. Kan best begrijpen dat er een druk kan ontstaan.

Merk in bed ook dat mijn man een soort prestatie druk ofzo voelt.. dat werkt natuurlijk niet haha. Maar komt meestal wel goed gelukkig.

Succes dames
Ik quote, reageer en knip dan alles. Dan lees ik door en quote de volgende. Zet ik de cursor even helemaal vooraan en klik op plak. Weer alles selecteren en knippen.
Rinse and repeat ;)
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:57 schreef WupWup het volgende:
Bij ovulatietesten gaat het om het donkerste streepje in je cyclus. Hij hoeft niet per se donkerder dan de controlestreep te zijn. En ook: donkerder dan de controlestreep is niet per se je lh-piek. Dus serieel testen en het donkerste streepje is jouw piek.
Is dat zo? Ik had echt echt anders begrepen.. goed om te weten :s)
pi_173439800
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah nouja ik lees en leef iig mee met jullie :)
Hoewel we in OUD zitten is het niet verplicht om op iedereen te reageren he.
pi_173439828
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoewel we in OUD zitten is het niet verplicht om op iedereen te reageren he.
Haha ja dat sowieso :P.

Tink jij krijgt van de week je bloeduitslag toch? Spannend hoor! Heb je nog vingernagels over of is het te doen met afwachten?
Bij mijn ZH kun je de uitslagen zelf in de online-omgeving inzien. Ik wilde al zelf gaan kijken voor mijn uitslagen maar gelukkig word ik tegen mezelf beschermd en gooien ze de uitslag pas 3 weken laten op dat portaal, zodat je arts het eerst zelf met je kan bespreken voor je dr. google aangooit :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173439831
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoewel we in OUD zitten is het niet verplicht om op iedereen te reageren he.
Mja komt zo ongeïnteresseerd over voor mijn gevoel. Vandaar dat ik het maar even aangeef :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173439850
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Haha ja dat sowieso :P.

Tink jij krijgt van de week je bloeduitslag toch? Spannend hoor! Heb je nog vingernagels over of is het te doen met afwachten?
Bij mijn ZH kun je de uitslagen zelf in de online-omgeving inzien. Ik wilde al zelf gaan kijken voor mijn uitslagen maar gelukkig word ik tegen mezelf beschermd en gooien ze de uitslag pas 3 weken laten op dat portaal, zodat je arts het eerst zelf met je kan bespreken voor je dr. google aangooit :P.
Heel slim van die arts inderdaad. Bij Google kom ik er toch vaak op uit dat ik een tragische dood sterf dus doe dat maar niet meer _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:46:31 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173439978
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Haha ja dat sowieso :P.

Tink jij krijgt van de week je bloeduitslag toch? Spannend hoor! Heb je nog vingernagels over of is het te doen met afwachten?
Bij mijn ZH kun je de uitslagen zelf in de online-omgeving inzien. Ik wilde al zelf gaan kijken voor mijn uitslagen maar gelukkig word ik tegen mezelf beschermd en gooien ze de uitslag pas 3 weken laten op dat portaal, zodat je arts het eerst zelf met je kan bespreken voor je dr. google aangooit :P.
Goed onthouden. Donderdag is d-day. Hier kan ik de uitslagen pas online inzien nadat mijn arts ze heeft vrijgegeven, maar het ziekenhuis werkt daar niet mee, alleen de huisarts.

En verder voel ik me nog steeds goed, dus ik blijf hoop hebben. En durf tegelijkertijd niet te hopen natuurlijk. Raar hoor, wachten op lifechanging uitslagen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173440011
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Goed onthouden. Donderdag is d-day. Hier kan ik de uitslagen pas online inzien nadat mijn arts ze heeft vrijgegeven, maar het ziekenhuis werkt daar niet mee, alleen de huisarts.

En verder voel ik me nog steeds goed, dus ik blijf hoop hebben. En durf tegelijkertijd niet te hopen natuurlijk. Raar hoor, wachten op lifechanging uitslagen...
Ik duim voor een goede uitslag donderdag. Hopelijk heb je de komende dagen genoeg afleiding.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173440266
Streep vandaag nog duidelijker dan de controle streep. Zou goed uitkomen als nu idd die sprong komt :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173440400
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Streep vandaag nog duidelijker dan de controle streep. Zou goed uitkomen als nu idd die sprong komt :')
Wat doe je hier nog, batsen jij :P. Gebruik dat ei!
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:25:27 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173440425
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Wat doe je hier nog, batsen jij :P. Gebruik dat ei!
QFT :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173440435
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Wat doe je hier nog, batsen jij :P. Gebruik dat ei!
Vanochtend voor man naar het werk mocht al gezorgd dat hij te laat in de auto stapte _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173440443
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

QFT :D
Wat betekent dat? Noobvraag :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173440720
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat betekent dat? Noobvraag :')
Quoted for truth! ;)
S. 2014
J. 2016
pi_173440747
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Quoted for truth! ;)
Ah kijk weer wat geleerd
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:40:23 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173441390
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik duim voor een goede uitslag donderdag. Hopelijk heb je de komende dagen genoeg afleiding.
Txs! Heb ook al voor vrijdagochtend de afspraak bij de huisarts staan om de mirena te laten verwijderen. Ze weet dat hij eventueel nog afgezegd wordt, maar het is een extra lange afspraak en als ik daar donderdagmiddag nog voor had moeten gaan bellen, had ik weer moeten wachten tot na het weekend. En vrijdag werk ik een halve dag thuis, dus dat is ideaal.

En ik zit nu op kantoor, net als morgen en overmorgen hele dagen. En dan donderdagochtend drie uurtjes vanuit huis werken. Is nodig ivm de deadline en anders zit ik toch maar te nagelbijten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Think, ben benieuwd hoe je man de baas gebeld heeft: ja sorry meneer, m'n vrouw was vruchtbaar vanochtend? _O_
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173441545
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs! Heb ook al voor vrijdagochtend de afspraak bij de huisarts staan om de mirena te laten verwijderen. Ze weet dat hij eventueel nog afgezegd wordt, maar het is een extra lange afspraak en als ik daar donderdagmiddag nog voor had moeten gaan bellen, had ik weer moeten wachten tot na het weekend. En vrijdag werk ik een halve dag thuis, dus dat is ideaal.

En ik zit nu op kantoor, net als morgen en overmorgen hele dagen. En dan donderdagochtend drie uurtjes vanuit huis werken. Is nodig ivm de deadline en anders zit ik toch maar te nagelbijten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Think, ben benieuwd hoe je man de baas gebeld heeft: ja sorry meneer, m'n vrouw was vruchtbaar vanochtend? _O_
Gelukkig heb je genoeg om handen dan. En goed dat je huisarts meedenkt

Mijn man is gelukkig redelijk vrij op zijn werk is hij later dan werkt hij wat langer door. Anders had dat niet gekunnen natuurlijk 😂
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:34:06 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173442308
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gelukkig heb je genoeg om handen dan. En goed dat je huisarts meedenkt

Mijn man is gelukkig redelijk vrij op zijn werk is hij later dan werkt hij wat langer door. Anders had dat niet gekunnen natuurlijk 😂
Gekunnen! Jij woont in Brabant? :D _O- Zo herkenbaar, dat zegt mijn man ook.

En jep, genoeg om handen. En mijn huisarts heeft vorig jaar een akelige fout gemaakt bij mijn schildklierdiagnose (goed gesprek over gehad daarna, was echt bizar) en sindsdien is ze extra flexibel als ik ergens voor bel. Liever de fout niet gehad, maar vind dit ook niet zo erg...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173442433
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Gekunnen! Jij woont in Brabant? :D _O- Zo herkenbaar, dat zegt mijn man ook.

En jep, genoeg om handen. En mijn huisarts heeft vorig jaar een akelige fout gemaakt bij mijn schildklierdiagnose (goed gesprek over gehad daarna, was echt bizar) en sindsdien is ze extra flexibel als ik ergens voor bel. Liever de fout niet gehad, maar vind dit ook niet zo erg...
Ja sorry erg hé :@ maar dat wist je toch al trouwens _O-

Hm niet zo relaxed van die fout.. Maar wel weer fijn dat ze nu minder moeilijk doet. Beetje dubbel dus.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:56:05 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173442653
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja sorry erg hé :@ maar dat wist je toch al trouwens _O-

Hm niet zo relaxed van die fout.. Maar wel weer fijn dat ze nu minder moeilijk doet. Beetje dubbel dus.
Ohja, dat wist ik eigenlijk ook wel :P Oeps! Wel schattig hoor, Brabantse accenten. Ik kan er zelf inmiddels ook wat van, maar de ondertoon blijft Limburgs.

En dat hele gedoe bij de huisarts was toen ook best heftig (lang verhaal in de spoiler):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, we hebben het er goed over gehad en ik heb besloten daar voorlopig maar te blijven.
Dokter I is er inmiddels weer (dus geen vervangers meer tenzij vakantie) en verder heeft W. me ook altijd goed geholpen. En verder gaat al het schildkliergedoe via de endocrinoloog en kom ik daar alleen nog voor andere zaken.

En over 72 uur weten we al of we groen licht krijgen. De tijd gaat ineens hard. Op de een of andere manier is er wel een soort rust over me gekomen. Als het rotnieuws is, gaan we een rottig traject in, maar ook dan komt het vast uiteindelijk wel goed. Er is dan nog geen reden voor complete paniek... Al voelt het op dat moment ongetwijfeld anders.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173442877
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ohja, dat wist ik eigenlijk ook wel :P Oeps! Wel schattig hoor, Brabantse accenten. Ik kan er zelf inmiddels ook wat van, maar de ondertoon blijft Limburgs.

En dat hele gedoe bij de huisarts was toen ook best heftig (lang verhaal in de spoiler):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, we hebben het er goed over gehad en ik heb besloten daar voorlopig maar te blijven.
Dokter I is er inmiddels weer (dus geen vervangers meer tenzij vakantie) en verder heeft W. me ook altijd goed geholpen. En verder gaat al het schildkliergedoe via de endocrinoloog en kom ik daar alleen nog voor andere zaken.

En over 72 uur weten we al of we groen licht krijgen. De tijd gaat ineens hard. Op de een of andere manier is er wel een soort rust over me gekomen. Als het rotnieuws is, gaan we een rottig traject in, maar ook dan komt het vast uiteindelijk wel goed. Er is dan nog geen reden voor complete paniek... Al voelt het op dat moment ongetwijfeld anders.
Zo dat is nog niet eens zijn klein foutje ook hé :o gelukkig maar dat je niet alles klakkeloos zo overneemt dan.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:27:22 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173443085
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs! Heb ook al voor vrijdagochtend de afspraak bij de huisarts staan om de mirena te laten verwijderen. Ze weet dat hij eventueel nog afgezegd wordt, maar het is een extra lange afspraak en als ik daar donderdagmiddag nog voor had moeten gaan bellen, had ik weer moeten wachten tot na het weekend. En vrijdag werk ik een halve dag thuis, dus dat is ideaal.

En ik zit nu op kantoor, net als morgen en overmorgen hele dagen. En dan donderdagochtend drie uurtjes vanuit huis werken. Is nodig ivm de deadline en anders zit ik toch maar te nagelbijten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Think, ben benieuwd hoe je man de baas gebeld heeft: ja sorry meneer, m'n vrouw was vruchtbaar vanochtend? _O_
Vind het zo spannend voor jullie :*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173444627
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanochtend voor man naar het werk mocht al gezorgd dat hij te laat in de auto stapte _O-
Niet-zo-brave Thinkk-Pinkk, goed gedaan *O*. Nog even en je mag ook gezellig op het 'wachten op je NOD-bankje'.

Tink wat een verhaal zeg :o Het zal je maar gebeuren.
Of er war veranderd is de afgelopen 12 jaar? Uhm, draaiverpakkingen van tampons, geparfumeerd maandverband in 30 miljoen formaten met en zonder hartjes er. En natuurlijk de mooncup, voor als je je sliertjes en bonkers weggooit op de wc middels een cupje O+ :r
pi_173444651
Ik blijf zelf de gewone ob mini en van maandverband de oranje libresse zonder vleugels het fijnste vinden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 28-08-2017 17:05:15 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173444692
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik blijf zelf de gewone oral b mini en van maandverband de oranje libresse zonder vleugels het fijnste vinden :)
Zelfde recept hier allen dan o.b. Met die ander poets je toch je tanden? En libresse met vleugels voor snachts.
pi_173444765
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:01 schreef Camac het volgende:

[..]

Zelfde recept hier allen dan o.b. Met die ander poets je toch je tanden? En libresse met vleugels voor snachts.
Oh man ja dat wat erg _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 28-08-2017 17:17:26 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173444953
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh man ja dat wat erg ^)
Als het echt gebeurd zal het vast niet zo aangenaam zijn :+
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:19:03 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173445019
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:57 schreef Camac het volgende:

[..]

Niet-zo-brave Thinkk-Pinkk, goed gedaan *O*. Nog even en je mag ook gezellig op het 'wachten op je NOD-bankje'.

Tink wat een verhaal zeg :o Het zal je maar gebeuren.
Of er war veranderd is de afgelopen 12 jaar? Uhm, draaiverpakkingen van tampons, geparfumeerd maandverband in 30 miljoen formaten met en zonder hartjes er. En natuurlijk de mooncup, voor als je je sliertjes en bonkers weggooit op de wc middels een cupje O+ :r
Cupjes O+. Ik hou er van :+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173445029
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:14 schreef Camac het volgende:

[..]

Als het echt gebeurd zal het vast niet zo aangenaam zijn :+
Nee lijkt mij ook niet. Dat bruidspaar klopte ook niet trouwens.. Gaat weer lekker :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173445042
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee lijkt mij ook niet. Dat bruidspaar klopte ook niet trouwens.. Gaat weer lekker :')
Hahaha. Komt door dat ei :Y
pi_173445149
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:20 schreef Camac het volgende:

[..]

Hahaha. Komt door dat ei :Y
Zou het.. Moet wat minder tegelijkertijd doen dat scheelt al de helft
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173445216
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:44 schreef Kirb het volgende:

MLB welke CD zit je? Ik heb begrepen dat de wens voor een tweede (derde/vierde..) kindje net zo groot kan zijn als voor een eerste. Overwegen jullie een stap naar het ZH?
Dag 23, maar nu zowaar een bijna positieve ovu!
Dus weer druk aan de mikseks. Denk dat ik morgen een knaller heb.
De intensiteit van de wens is een delicaat onderwerp. Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken. De wens is zeer groot, maar de wens voor de eerste wens was groter. Bij de eerste kwam er ook een stukje wens bij om moeder te worden. Dat ben ik nu :) ik tel echt mijn zegeningen en ben onwijs dankbaar.

We hebben een afspraak voor over 2 weken in het ziekenhuis. We willen graag onderzocht worden ja :)
pi_173445258
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:31 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Dag 23, maar nu zowaar een bijna positieve ovu!
Dus weer druk aan de mikseks. Denk dat ik morgen een knaller heb.
De intensiteit van de wens is een delicaat onderwerp. Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken. De wens is zeer groot, maar de wens voor de eerste wens was groter. Bij de eerste kwam er ook een stukje wens bij om moeder te worden. Dat ben ik nu :) ik tel echt mijn zegeningen en ben onwijs dankbaar.

We hebben een afspraak voor over 2 weken in het ziekenhuis. We willen graag onderzocht worden ja :)
Fijn dat je een goede test hebt!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173445270
Ma hoeveel dagen wordt bij jullie de ovu test weer een licht streepje?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:47:16 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173445506
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ma hoeveel dagen wordt bij jullie de ovu test weer een licht streepje?
Na de echte knaller, de volgende dag al. Je piek is immers voor eisprong dus die blijft niet heel lang zeg maar. Voor mij is CD16 gemiddeld eisprong dag. Dus CD16 is ook lichtere ovutest.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:52:28 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173445612
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh man ja dat wat erg _O-
_O-

Ik ga maar gewoon voor van alles wat en dan zien we wel. Wel een bizar idee hoor, dat ik vrijdag ineens ongesteld zou kunnen zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173445892
Ohh tink ik vergeet jou helemaal. Ik duim zo dat je mag starten! Ik heb in de nabije omgeving een groot succesverhaal. Zij raakte direct zwanger van een tweeling de maand dat ze mocht starten na jarenlange schildklierproblemen.
pi_173445901
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Na de echte knaller, de volgende dag al. Je piek is immers voor eisprong dus die blijft niet heel lang zeg maar. Voor mij is CD16 gemiddeld eisprong dag. Dus CD16 is ook lichtere ovutest.
Oké dus als morgen de test lichter is dan is dat de dag van mijn eisprong. Ik snap hem thanks ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173448782
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Tweede poging.

Kan ik deze ovulatie test voor positief aan zien?
Doe er vanmiddag nog een deze is van gisteren avond.
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Zou nog wel even doortesten of hij donkerder wordt. Klopt het een beetje met jouw cyclus? :)
:)
pi_173448815
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Streep vandaag nog duidelijker dan de controle streep. Zou goed uitkomen als nu idd die sprong komt :')
Ah. :D

Nou, hopsa!
:)
pi_173448857
Tink, wat een verhaal. :o

:*
:)
pi_173448880
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ma hoeveel dagen wordt bij jullie de ovu test weer een licht streepje?
Bij mij 24 uur later. :Y
:)
pi_173448899
Mobiel FOK!ken. :r

Ik moet woensdag/donderdag ongesteld worden. Ben benieuwd of de ovutest gelijk had. :D
:)
pi_173448983
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:23 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Zou nog wel even doortesten of hij donkerder wordt. Klopt het een beetje met jouw cyclus? :)
Ik denk het wel. Het kan bij mij altijd wel een paar dagen schelen hoor. Die is nooit helemaal stipt op de dag af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173449127
Bijleesgedoe..

Rete herkenbaar de wat moet ik in hemelsnaam hebben voor mijn onderbroek..... haha

Debster heftig! Goed dat je signalen herkent! Verradelijke fase deze tijd. (Zwanger en/of net moeder trouwens ook hoor ;) )

Mij valt ineens think en tink op... ik weet niet hoe lang ik dat al als 1 persoon lees! :@

Fuchia: succes!

Schildkliervergipsing! Oh my! Gelukkig ben je zelf bij de pinken!

Ik heb meer gelezen, maar een beetje vergeten bij wie wat hoorde :@

Hier al een dikke week vloeien en met komen en gaan krampen. Eerste dag zei ik tegen mijn meneer het lijken verdorie wel die freaking oefen weeën. En nu dus weer langer vloeien dan normaal (en wat andere dingetjes) doet mij denken aan eerdere keren dat de bevruchting wel gelukt was, maar geen plakker.

We zien wel hoe lang het weer gaat duren.
Schudden voor gebruik
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:29:13 #248
208890 June.
Seriously?
pi_173452785
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heel slim van die arts inderdaad. Bij Google kom ik er toch vaak op uit dat ik een tragische dood sterf dus doe dat maar niet meer _O-
Haha. De dokter kan ze ook eerder vrijgeven, tenminste bij ons wel. Ik geef ze alleen nooit zo snel vrij, anders krijg ik ik teveel berichten om direct te overleggen over de uitslagen..

En tink, wat een verhaal. Hopelijk goed nieuws komende donderdag en kun je ook echt gaan wachten op je 2e streepje.

Balen stippel. Is je menstruatie normaal minder hevig dan? Misschien dat het inderdaad mis gegaan is voordat je kon testen.

Hier is het spannend. Afgelopen maand wat spotting voor de menstruatie, nu niet. Vrijdag mag ik testen. Voel natuurlijk wel weer vanalles :')

[ Bericht 11% gewijzigd door June. op 28-08-2017 22:54:42 ]
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:46:52 #249
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173456581
Txs voor de gelukwensen dames! Vanavond bij de boodschappen het maandverbandschap maar even uitgebreid bestuderen. Manlief is ook wel benieuwd, die heeft me nog nooit ongesteld (of met pms }) ) meegemaakt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173457287
Hier ongesteld geworden vandaag. Cyclus van 37! *O* En de ovutest had dus gelijk :+

Ben dus wel tevreden. :)

Tink heb je wel chocolade in huis?
:)
pi_173457434
Bij mij doen bokkepootjes het dan goed. Mooi dat je cyclus klopt ^O^

Ik ben benieuwd of mijn streepje vandaag weer minder is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173457688
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef June. het volgende:

[..]

Haha. De dokter kan ze ook eerder vrijgeven, tenminste bij ons wel. Ik geef ze alleen nooit zo snel vrij, anders krijg ik ik teveel berichten om direct te overleggen over de uitslagen..

En tink, wat een verhaal. Hopelijk goed nieuws komende donderdag en kun je ook echt gaan wachten op je 2e streepje.

Balen stippel. Is je menstruatie normaal minder hevig dan? Misschien dat het inderdaad mis gegaan is voordat je kon testen.

Hier is het spannend. Afgelopen maand wat spotting voor de menstruatie, nu niet. Vrijdag mag ik testen. Voel natuurlijk wel weer vanalles :')
ja, normaal ben ik na 4 dagen echt wel klaar en veel minder krampen. Nu vloei ik nog steeds. Niet zoveel meer, maar ik vind het zo een gedoe.
Schudden voor gebruik
pi_173457749
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ja, normaal ben ik na 4 dagen echt wel klaar en veel minder krampen. Nu vloei ik nog steeds. Niet zoveel meer, maar ik vind het zo een gedoe.
Balen zeg. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:30:41 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173457887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:52 schreef Soof-87 het volgende:
Hier ongesteld geworden vandaag. Cyclus van 37! *O* En de ovutest had dus gelijk :+

Ben dus wel tevreden. :)

Tink heb je wel chocolade in huis?
Fijn dat je cyclus klopt! :D

En uhm, nee, geen chocolade in huis. Ik ging vroeger los op pindakaas, maar da's misschien niet zo'n goed idee. Zal paracetamol en chocolade op m'n boodschappenlijstje voor vanavond zetten.

Is het raar dat ik zenuwachtig ben btw? Niet voor de uitslag (wel zenuwachtig, niet raar), maar voor de maandelijkse perikelen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik lees in het andere topic iets over pepernoten :D Da's vast goed menstruatievoer *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173457942
Stippel wat vervelend! Hopelijk wordt het gauw weer normaal.

Chocola is wel essentieel om in huis te hebben als je een menstruatie verwacht. Eigenlijk ook als je geen menstruatie verwacht.

Tink wanneer was je laatste menstruatie? Mocht dit in je puberteit geweest zijn.. kan het nu wel anders zijn. Mijn menstruatie is na jarenlang niet ongesteld te zijn geweest heel anders, veeeeel lichter. Maar goed mogelijk is er bij mij iets mis dus ik ben geen schoolvoorbeeld :').

Soof jammer dat het niet raak was deze ronde!

June spannend!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173458035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Fijn dat je cyclus klopt! :D

En uhm, nee, geen chocolade in huis. Ik ging vroeger los op pindakaas, maar da's misschien niet zo'n goed idee. Zal paracetamol en chocolade op m'n boodschappenlijstje voor vanavond zetten.

Is het raar dat ik zenuwachtig ben btw? Niet voor de uitslag (wel zenuwachtig, niet raar), maar voor de maandelijkse perikelen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik lees in het andere topic iets over pepernoten :D Da's vast goed menstruatievoer *O*
In mijn puberteit was het echt de drama. Niet kunnen lopen van de pijn, bed totaal ranzig.. Maar sinds ik zo'n 21-22 ben geweest is dat erge er wel af eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 29-08-2017 10:50:31 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173458167
Ik zou d'r niet te moeilijk over doen Tink. Gewoon maar kijken wat er gaat komen. Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan! In ieder geval, succes donderdag. Bij mij was het ook erg anders na verwijderen spiraaltje. En na zwanger te zijn geweest was het weer anders.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:03:25 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173458314
Ik snap dat je er niet naar uitkijkt Tink, maar grote kans dat het best meevalt! Sowieso merk ik zelf dat de puberschaamte niet meehielp, ik weet nu veel beter signalen te herkennen (bijvoorbeeld veel krampen = vaker checken = niet doorlekken maar ook accepteren dat het gewoon vervelend is en niet een enorme big deal van maken) en is het gewoon vooral even testen met welke producten je nu het prettigst voelt (tampons, maandverband, cup).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173458974
Dit was gisteren.



En dit vandaag



Volgens mij ben ik een beetje op zijn retour. Houdt langer aan dan ik verwacht had eigenlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173460957
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit was gisteren.

[ afbeelding ]

En dit vandaag

[ afbeelding ]

Volgens mij ben ik een beetje op zijn retour. Houdt langer aan dan ik verwacht had eigenlijk.
Die van gisteren knalt er echt uit!! :) Dus ik denk dat je vandaag/morgen je eisprong mag verwachten. :)
:)
pi_173461225
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:42 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Die van gisteren knalt er echt uit!! :) Dus ik denk dat je vandaag/morgen je eisprong mag verwachten. :)
Ik vind het zo grappig hoe zo'n lijf werkt. Ben benieuwd of ik de krampen ga voelen. Dan weet ik zeker dat dat mijn eisprong was altijd. Wel vreselijke hoofdpijn vandaag.

Afgelopen dagen wel ons best gedaan maar dat was dus eigenlijk te vroeg begrijp ik. Niet dat dat erg is ofzo *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173461273
nee hoor, als je de afgelopen dagen flink je best hebt gedaan is het goed! Sperma kan een paar dagen overleven in de baarmoeder. Volgens verschilende theorien kun je zo zelfs beinvloeden of je een meisje of jongetje krijgt, jongens sperma is sneller dan meisjes sperma, geloof ik.

Man, het is zo moeilijk er niet mee bezig te zijn. Ik voel van alles, ben zo moe terwijl ik een volle nacht geslapen heb voor het eerst in tijden, ben een beetje weeïg misselijk en moest gister huilen om een e-mail. Maar goed, het kan van alles zijn. Mijn NOD is vrijdag, zaterdag of zondag. Ga vrijdag testen omdat de duutser op zaterdag tot woensdag weggaat...
pi_173461350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
nee hoor, als je de afgelopen dagen flink je best hebt gedaan is het goed! Sperma kan een paar dagen overleven in de baarmoeder. Volgens verschilende theorien kun je zo zelfs beinvloeden of je een meisje of jongetje krijgt, jongens sperma is sneller dan meisjes sperma, geloof ik.

Man, het is zo moeilijk er niet mee bezig te zijn. Ik voel van alles, ben zo moe terwijl ik een volle nacht geslapen heb voor het eerst in tijden, ben een beetje weeïg misselijk en moest gister huilen om een e-mail. Maar goed, het kan van alles zijn. Mijn NOD is vrijdag, zaterdag of zondag. Ga vrijdag testen omdat de duutser op zaterdag tot woensdag weggaat...
Oké thanks :)

Wat lastig dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop op een mooie positieve test voor je vrijdag.

Ik neem ook maar plaats op het bankje denk ik :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173468396
Klint goed Jäger! :)
Schudden voor gebruik
pi_173469326
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig hoe zo'n lijf werkt. Ben benieuwd of ik de krampen ga voelen. Dan weet ik zeker dat dat mijn eisprong was altijd. Wel vreselijke hoofdpijn vandaag.

Afgelopen dagen wel ons best gedaan maar dat was dus eigenlijk te vroeg begrijp ik. Niet dat dat erg is ofzo *)
Nee dat is juist prima! Sperma doet er echt even over om aan te komen op de plaats van bestemming. Het mooiste is, dat als je de daadwerkelijke eisprong hebt, dat er dan al wat zaadjes klaarliggen. :) En inderdaad.. Sperma kan nog daaaagen overleven in je lijf! :)
:)
pi_173469371
Jagar, spannend!! :D
:)
pi_173470543
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:13 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Nee dat is juist prima! Sperma doet er echt even over om aan te komen op de plaats van bestemming. Het mooiste is, dat als je de daadwerkelijke eisprong hebt, dat er dan al wat zaadjes klaarliggen. :) En inderdaad.. Sperma kan nog daaaagen overleven in je lijf! :)
Gaan lange twee weken worden dit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173475103


Zien jullie wat ik zie?
pi_173475122
OMG, Jagär, jazeker! Dat zijn twee streepjes! *O*
pi_173475140
Omg Jagar! Jaaaa je bent zwanger!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!

Kon je je niet meer inhouden tot vrijdag? :D
Dit, dat, alles.
pi_173475168
Jaa gefeliciteerd *O* *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173475173
Ja Jagar *O* Dat is duidelijk! Gefeliciteerd *O*
pi_173475185
Jagar!!! :o Wat doe je nou? :D

*O*
:)
pi_173475194
Jager wat goed!! Gefeliciteerd :D *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173475207
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef Philomijn het volgende:
Omg Jagar! Jaaaa je bent zwanger!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!

Kon je je niet meer inhouden tot vrijdag? :D
Nee, want ik wist het eigenlijk wel....

De duutser gelooft het nog niet, die vind het streepje te vaag...

Dank jullie voor de jompels! O+
pi_173475239
Streep is een streep, heb ik ooit érgens gehoord O-) ;) :* O+
Dit, dat, alles.
pi_173475264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, want ik wist het eigenlijk wel....

De duutser gelooft het nog niet, die vind het streepje te vaag...

Dank jullie voor de jompels! O+
Voor Duutser, streep is een streep!

En hoe leuk zou het zijn Jagär als het bij ons allebei goed gaat, weer samen zwanger en vlak na elkaar uitgerekend, net als met T en Twix.
pi_173475283
Aah Jagar :D ik duim voor je dat 't een echte streep is en een plakker en een mooie zwangerschap en een geweldig kind O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173475284
Jaaaa Jagar, en of dat een streep is! Die van mij was nog een stuk vager zelfs. Gefeliciteerd!! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173475286
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:10 schreef Malteser het volgende:

[..]

Voor Duutser, streep is een streep!

En hoe leuk zou het zijn Jagär als het bij ons allebei goed gaat, weer samen zwanger en vlak na elkaar uitgerekend, net als met T en Twix.
Dat heb ik hem ook geprobeerd te vertellen!

Ja, dat zou echt super leuk zijn. En hey, dan woon ik ook een stuk dichter in de buurt en kunnen we misschien wel eens meeten! Hoever ben jij nu?
pi_173475302
Proficiat Jagär! O+
pi_173475316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook geprobeerd te vertellen!

Ja, dat zou echt super leuk zijn. En hey, dan woon ik ook een stuk dichter in de buurt en kunnen we misschien wel eens meeten! Hoever ben jij nu?
Dat klinkt heel tof!

Ik weet het niet exact vanwege onregelmatige cyclus met dank aan de miskramen maar ik vermoed ergens tussen de 5 en de 6 weken. Ik heb over twee weken de eerste echo.
pi_173475425
Jagar *O* Wat gezellig O+
Make your own kind of music.
pi_173475553
Ooooh Jagar *O* gefeliciteerd O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:37:39 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173475570
Jagar, wat tof! *O* *O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:41:04 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_173475617
Gefeliciteerd jagär!
disclaimer
pi_173475691
Jagär O+ Wat goed, gefeliciteerd! *O*
pi_173475771
O+ bedankt allemaal! Ik ben echt superblij, en hoop dat de duutser het ook snel gelooft want het is wel een beetje eenzaam, zo.
pi_173475840
Dat komt vast wel goed Jagar! Geef 'm een dag of twee. Bij mannen moeten dit soort dingen soms gewoon even indalen. :)
Dit, dat, alles.
pi_173476044
Bijleespost via mobiel... Eens kijken wat ik nog onthouden heb...

MLB, je post greep me aan... Ik hoop heel erg voor je dat die wens voor een tweede uit gaat komen. :* Je hebben ook even over nummer 1 gedaan toch? Mochten jullie in her zkh belanden dan hoop ik dat ze daar op redelijk simpele wijze iets kunnen betekenen voor jullie!

Tink, nog 1 nachtje slapen. :* En wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt met je huisarts! Poe. Echt schrikken!!!

Soof een mooie cyclus van 37 dagen! *O*

Debbster
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThinkPink, tampons en paracetamol inslaan en dan gewoon zien hoor. :) Mijn menstruaties zijn nu ook heel anders dan toen ik puber was. Minder pijn, minder bloed. Maar je moet het toch nemen zoals het komt. :)

June op het wachtbankje woeiii! Go go go! *O*

Nog een dikke knuf voor Peace en Kirb. :*
Kirb had je maandag nou bloed geprikt? Wanneer krijg je de uitslag?

Fuchs :* Het is echt niet eerlijk...

Stippel, wat eigenaardig!! Ben benieuwd hoe je komende cyclus gaat lopen dan!

Hier cyclusdag 33 en ik vind het zo spannend.
:@ Met de clomid is m'n cyclus nooit langer dan 29 dagen geweest en mijn NOD was maandag of gisteren. Voel verder nog steeds niets. Afwachten tot mijn man terug is vrijdagavond........

[ Bericht 2% gewijzigd door Philomijn op 30-08-2017 10:12:05 ]
Dit, dat, alles.
pi_173476067
Gefeliciteerd!! *O* Mijn man was ook meer overtuigd door zo'n digitale test die "zwanger" zegt dan een tweede streepje, het is gewoon te abstract voor ze ofzo ;)
pi_173476093
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:03 schreef Philomijn het volgende:
Bijleespost via mobiel... Eens kijken wat ik nog onthouden heb...

MLB, je post greep me aan... Ik hoop heel erg voor je dat die wens voor een tweede uit gaat komen. :* Je hebben ook even over nummer 1 gedaan toch? Mochten jullie in her zkh belanden dan hoop ik dat ze daar op redelijk simpele wijze iets kunnen betekenen voor jullie!

Tink, nog 1 nachtje slapen. :* En wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt met je huisarts! Poe. Echt schrikken!!!

Soof een mooie cyclus van 37 dagen! *O*

Debbster
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThinkPink, tampons en paracetamol inslaan en dan gewoon zien hoor. :) Mijn menstruaties zijn nu ook heel anders dan toen ik puber was. Minder pijn, minder bloed. Maar je moet het toch nemen zoals het komt. :)

June op het wachtbankje woeiii! Go go go! *O*

Nog een dikke knuf voor Peace en Kirb. :*
Kirb had je maandag nou bloed geprikt? Wanneer krijg je de uitslag?

Hier cyclusdag 33 en ik vind het zo spannend.
:% Met de clomid is m'n cyclus nooit langer dan 29 dagen geweest en mijn NOD was maandag of gisteren. Voel verder nog steeds niets. Afwachten tot mijn man terug is vrijdagavond........
Ik denk dat je mij met tink verward. Mijn menstruatie is ook sinds mijn 21-22 een beetje genormaliseerd en geen hel meer zoals in de puberteit :) Ben ook al jaren niet meer aan de pil.

Buiten dat kei spannend! Hopelijk goed nieuws vrijdag!
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 10:07:09 #293
382129 crew  Donna
pi_173476098
Jagär gefeliciteerd!! Mijn vriend wilde het ook niet geloven met zo'n streep, hij vond de streep ook 'niet echt zo duidelijk hoor'..

*O* *O* *O* *O*
Joepie!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:07:58 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173476110
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij met tink verward. Mijn menstruatie is ook sinds mijn 21-22 een beetje genormaliseerd en geen hel meer zoals in de puberteit :) Ben ook al jaren niet meer aan de pil.

Buiten dat kei spannend! Hopelijk goed nieuws vrijdag!
Jep, denk ook dat ik bedoeld werd :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173476173
Oohhh snorry. Zie daar ga je al met mobiel reageren. }:| :D Usernames die op elkaar lijken in 1 topic :{w

Lot, goeie van die CB-test met "zwanger"!
Dit, dat, alles.
pi_173476242
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:03 schreef Philomijn het volgende:

Nog een dikke knuf voor Peace en Kirb. :*
Kirb had je maandag nou bloed geprikt? Wanneer krijg je de uitslag?
Yep maandag bloed laten prikken op CD4. Heb nu alle onderzoeken achter de rug (vriend ook) en we mogen 14 september terug naar de gynaecoloog om te bespreken, ook krijg ik dan een echo.
Ik vind het heel spannend en slinger momenteel echt heen en weer tussen positief-alles-komt-wel-goed en negatief-het-gaat-nooit-lukken. Achtbaan is het.

Wat maak je het spannend Philo! En dan je vriend dan ook nog eens pas vrijdag terug is :X. Wanneer zit je op twee weken na je positieve ovulatietest? Nu zo'n beetje toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173476293
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:11 schreef Philomijn het volgende:
Oohhh snorry. Zie daar ga je al met mobiel reageren. }:| :D Usernames die op elkaar lijken in 1 topic :{w

Lot, goeie van die CB-test met "zwanger"!
Maakt niet uit joh. Je kan mobiel avatars aanzetten dat hielp bij mij al een hoop :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173476470
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, want ik wist het eigenlijk wel....

De duutser gelooft het nog niet, die vind het streepje te vaag...

Dank jullie voor de jompels! O+
Aah leuk! Gefeliciteerd! (wij waren vorige keer tegelijk zwanger)
pi_173476473
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh. Je kan mobiel avatars aanzetten dat hielp bij mij al een hoop :)
:o hoe?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173476509
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:33 schreef pinquit het volgende:

[..]

:o hoe?
Op je naam klikken rechts bovenin naast je avatar. Dan op opties en dan staat die optie ertussen in die lijst :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173476535
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op je naam klikken rechts bovenin naast je avatar. Dan op opties en dan staat die optie ertussen in die lijst :)
Wauw thanks, dat helpt inderdaad een hoop!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')