abonnement Unibet Coolblue
pi_173252686
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:03 schreef Blue_note het volgende:
Als ze in Europa zit heeft ze geen wifi nodig en kan ze haar eigen internetbundel blijven gebruiken btw.
Ze gebruikt haar bundel ook continu. De wi-fi op haar camping is namelijk vaak overvol & werkt zo dus niet. Haar bundel is helaas niet onbeperkt, dus Facetimen (wat we eerst deden) is er niet meer bij... Appjes stuurt ze wel, maar niet echt uit zichzelf - tenzij ze me echt mist.
pi_173252823
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_173252940
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:50 schreef Blue_note het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ik ben 20, zij is 17 (met een maandje 18).
pi_173253054
Gewoon even kort appen zodra ZIJ je appt. Daarnaast even afspreken om op een bepaalde dag en tijdstip even te bellen (1a2x per week ofzo). Dan kan ze je mooi vertellen wat ze die week allemaal heeft gedaan.
pi_173253107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:03 schreef Desmosedici het volgende:
Gewoon even kort appen zodra ZIJ je appt. Daarnaast even afspreken om op een bepaalde dag en tijdstip even te bellen (1a2x per week ofzo). Dan kan ze je mooi vertellen wat ze die week allemaal heeft gedaan.
Dat is dus het ding; in het begin van haar vakantie wilde ze me zowat elk mogelijk moment bellen. Nu is het echter zo, dat als ik het voorstel - ze OF niet reageert, OF pas heel laat.

Verder is ze zo dat ze niet met me wil bellen, als ze met haar gezin is. Wat ik overigens wel kan begrijpen. Misschien moet ik man-uppen, maar het is gewoon moeilijk voor me...
pi_173253113
Ze is op vakantie. Natuurlijk mist ze je niet echt, hopelijk tenminste. Ze is namelijk druk bezig met lol hebben en genieten enzo, en daar is helemaal niks mis mee. Straks als ze weer thuis is, kan ze je superenthousiast alles vertellen wat ze heeft gedaan en meegemaakt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173253178
Appen buiten de vakantie verschild erg in hoe druk we ergens mee bezig zijn. Als ik een film kijk (noem maar wat) of knutsel app ik helemaal niet. Wanneer ik minder te doen heb en hij ook appen we de hele tijd door. Gewoon een beetje naar behoefte en bezigheid.

Toen ik met een van mijn beste vriendinnen op vakantie was appte ik in de ochtend een goedemorgen en nog even kort voor het slapen gaan een weltrusten. Verder niet. Hooguit twee berichtjes op een dag dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173253263
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:07 schreef Sarasi het volgende:
Ze is op vakantie. Natuurlijk mist ze je niet echt, hopelijk tenminste. Ze is namelijk druk bezig met lol hebben en genieten enzo, en daar is helemaal niks mis mee. Straks als ze weer thuis is, kan ze je superenthousiast alles vertellen wat ze heeft gedaan en meegemaakt.
Ja dat snap ik... Ze moet ook zoveel mogelijk lol hebben en genieten. Maar die angst van het 'vergeten' zit me gewoon niet goed. Een kut-gevoel is het. Maar dat ligt bij mij, niet bij haar.

Ik plan mijn dagen ook wel zo vol mogelijk in hoor, echt wel. Maar als ik haar dan geen berichtje stuur (omdat ik het druk had), krijg ik van haar alsnog niets.
pi_173253272
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Appen buiten de vakantie verschild erg in hoe druk we ergens mee bezig zijn. Als ik een film kijk (noem maar wat) of knutsel app ik helemaal niet. Wanneer ik minder te doen heb en hij ook appen we de hele tijd door. Gewoon een beetje naar behoefte en bezigheid.

Toen ik met een van mijn beste vriendinnen op vakantie was appte ik in de ochtend een goedemorgen en nog even kort voor het slapen gaan een weltrusten. Verder niet. Hooguit twee berichtjes op een dag dus
Misschien is het ook wel supernormaal hoor, hoe zij me nu appt e.d. - het is alleen heel erg wennen voor mij. Ik moet die controle denk ik loslaten.
pi_173253323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:17 schreef Rekord het volgende:

[..]

Misschien is het ook wel supernormaal hoor, hoe zij me nu appt e.d. - het is alleen heel erg wennen voor mij. Ik moet die controle denk ik loslaten.
Dat denk ik ook :) Ze is aan het genieten van d'r vakantie, het is juist een heel goed teken dat ze minder van zich laat horen (geen heimwee oid, maar plezier). Gun haar dat en wanneer ze terug is hoor je allemaal fantastische verhalen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173253413
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :) Ze is aan het genieten van d'r vakantie, het is juist een heel goed teken dat ze minder van zich laat horen (geen heimwee oid, maar plezier). Gun haar dat en wanneer ze terug is hoor je allemaal fantastische verhalen
Als je het zo zegt, kan ik het ook allemaal wel snappen...
Maar hoe komt het dan dat haar antwoorden zoveel meer korter e.d. worden. Als ik alshetware in het begin van de week; ''Hey schat, hoe gaat het daar?'' vroeg, kreeg ik; ''Hey lief, ja gaat super - bij jou?'' terug. Nu krijg ik alleen; ''Goed''.
pi_173253464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:24 schreef Rekord het volgende:

[..]

Als je het zo zegt, kan ik het ook allemaal wel snappen...
Maar hoe komt het dan dat haar antwoorden zoveel meer korter e.d. worden. Als ik alshetware in het begin van de week; ''Hey schat, hoe gaat het daar?'' vroeg, kreeg ik; ''Hey lief, ja gaat super - bij jou?'' terug. Nu krijg ik alleen; ''Goed''.
Misschien is ze moe, of heeft ze het druk of app je wat te vaak, of loopt ze te genieten waardoor ze haar telefoon minder gebruikt. Mijn vriend appte me ook de hele dag door en kreeg dan pas 's avonds een goed hoor. Dat kwam simpelweg omdat ik te moe was voor hele verhalen en dacht ik over x-aantal dagen zie je me weer en dan hoor je alles.

Geen zorgen, geef haar die vrijheid. En het vertrouwen, ze laat je niet vallen, ze gaat niet vreemd, ze is op vakantie en dat is oké
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173253471
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:17 schreef Rekord het volgende:

[..]

Ja dat snap ik... Ze moet ook zoveel mogelijk lol hebben en genieten. Maar die angst van het 'vergeten' zit me gewoon niet goed. Een kut-gevoel is het. Maar dat ligt bij mij, niet bij haar.

Ik plan mijn dagen ook wel zo vol mogelijk in hoor, echt wel. Maar als ik haar dan geen berichtje stuur (omdat ik het druk had), krijg ik van haar alsnog niets.
Ja, natuurlijk. Elk moment dat ze je niet appt vergeet ze wie je bent en als je terugkomt is ze vergeten dat ze ooit een vriendje had. Hoe realistisch klinkt dit? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_173253505
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien is ze moe, of heeft ze het druk of app je wat te vaak, of loopt ze te genieten waardoor ze haar telefoon minder gebruikt. Mijn vriend appte me ook de hele dag door en kreeg dan pas 's avonds een goed hoor. Dat kwam simpelweg omdat ik te moe was voor hele verhalen en dacht ik over x-aantal dagen zie je me weer en dan hoor je alles.

Geen zorgen, geef haar die vrijheid. En het vertrouwen, ze laat je niet vallen, ze gaat niet vreemd, ze is op vakantie en dat is oké
Lief dat je het zo zegt. Ik begrijp het... Ik moet maar eens wat rust nemen voor mezelf, denk ik.
pi_173253513
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Elk moment dat ze je niet appt vergeet ze wie je bent en als je terugkomt is ze vergeten dat ze ooit een vriendje had. Hoe realistisch klinkt dit? :')
Ja, haha, ik weet het - als het me zo word voorgehouden, lijk ik ook wel een gek...
pi_173253547
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:29 schreef Rekord het volgende:

[..]

Ja, haha, ik weet het - als het me zo word voorgehouden, lijk ik ook wel een gek...
App haar eens een paar dagen zonder vraagtekens. Dus niet "hoe gaat het?" maar "hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag! Ik ben op een feestje van die en die geweest, bekaf. Truste!"

Daar hóéft ze niet op te reageren, er zit geen dwingende vraag bij, maar jij kunt wel even wat van je laten horen en als je wat terug krijgt, is dat omdat zij je wat wilde appen ipv omdat ze het idee had dat het moest.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173253570
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:29 schreef Rekord het volgende:

[..]

Lief dat je het zo zegt. Ik begrijp het... Ik moet maar eens wat rust nemen voor mezelf, denk ik.
Inderdaad! En jullie zijn kort samen, dat maakt het natuurlijk ook ingewikkelder voor jou.
En vergeet niet, als ze straks terug is, dat ze misschien je niet direct wil zien, maar eerst even een paar daagjes voor haar zelf wil. Ze is net continu onder de mensen geweest. Ik weet niet hoe jouw vriendin hierin is, maar ikzelf kwam op een vrijdag terug en zag mijn vriend maandag pas weer (wel veel meer geappt dat in de vakantie) gewoon om bij te komen.
Maar zulke dingen zijn in het begin erg lastig :* Komt goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173253575
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:16 schreef Rekord het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad dat het p.p. verschilt...
Mijn 'struggle' is ook alleen dat ik mijzelf niet zo goed een houding weet te geven - en een beetje het gevoel krijg alsof ik haar 'hints' mis.

De ene dag is ze superdruk met mij berichtjes sturen, en is ze overal en nergens mee bezig - waarop ze de andere (volgende) dag ineens niets van zich laat horen, en kortaf antwoord. Dat mag ze natuurlijk allemaal lekker zelf weten, begrijp me niet verkeerd. Mijn punt is ook niet dat ik die 3 weken niet doorkom - piece of cake. Het is voor mij alleen een beetje lastig om haar in te schatten.
Laat het een beetje aan haar..zij heeft vakantie. Dus ga met haar ritme mee. Misschien is ze soms even offline. Prima toch? Leer er maar mee omgaan dat je niet 24/7 op elkaars lip zit.

Maargoed. Ik ben van de generatie die in de ochtend ging Buitenspelen dan binnenreden voor een boterham en dan weer verdween tot de lantaarnpalen aan gingen. Dus misschien iets minder vergroeid met mijn telefoon.
Whatever...
pi_173258896
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

App haar eens een paar dagen zonder vraagtekens. Dus niet "hoe gaat het?" maar "hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag! Ik ben op een feestje van die en die geweest, bekaf. Truste!"

Daar hóéft ze niet op te reageren, er zit geen dwingende vraag bij, maar jij kunt wel even wat van je laten horen en als je wat terug krijgt, is dat omdat zij je wat wilde appen ipv omdat ze het idee had dat het moest.
Ik heb nu bijna de hele dag gewerkt, en ons laatste berichtje was om 12 uur...
Ik zal haar zo, na het avondeten eens zo iets sturen.
pi_173258914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Inderdaad! En jullie zijn kort samen, dat maakt het natuurlijk ook ingewikkelder voor jou.
En vergeet niet, als ze straks terug is, dat ze misschien je niet direct wil zien, maar eerst even een paar daagjes voor haar zelf wil. Ze is net continu onder de mensen geweest. Ik weet niet hoe jouw vriendin hierin is, maar ikzelf kwam op een vrijdag terug en zag mijn vriend maandag pas weer (wel veel meer geappt dat in de vakantie) gewoon om bij te komen.
Maar zulke dingen zijn in het begin erg lastig :* Komt goed :*
Ja, ik weet het... Ik vind het ook gewoon erg lastig. Maar goed, ik moet er maar mee leren omgaan.
pi_173258940
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:49 schreef Rekord het volgende:

[..]

Ik heb nu bijna de hele dag gewerkt, en ons laatste berichtje was om 12 uur...
Ik zal haar zo, na het avondeten eens zo iets sturen.
Waarom niet wachten totdat zij iets stuurt?

Sowieso snap ik niet zo goed waar je je druk om maakt. Als het toch goed ging voordat ze op vakantie ging, wat zet jou dan aan het twijfelen dat er plots is mis gaat?

Of zat het toch niet zo jofel vantevoren?
pi_173259150
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waarom niet wachten totdat zij iets stuurt?

Sowieso snap ik niet zo goed waar je je druk om maakt. Als het toch goed ging voordat ze op vakantie ging, wat zet jou dan aan het twijfelen dat er plots is mis gaat?

Of zat het toch niet zo jofel vantevoren?
De dag dat ze wegging, was ze serieus ontzettend lief & niet van me af te slaan. Hell, ze moest zelfs huilen ''omdat ik (ze) je (mij) zo moet missen...'' (dat maakt dus ook dat ik het wel apart vind dat ze me dan zo weinig laat weten, maar goed).

En wachten totdat zij iets stuurt, wil ik wel; maar als ik dan vanavond voor het slapen gaan nòg geen berichtje heb, voel ik me toch weer kut.
pi_173259175
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:49 schreef Rekord het volgende:

[..]

Ik heb nu bijna de hele dag gewerkt, en ons laatste berichtje was om 12 uur...
Ik zal haar zo, na het avondeten eens zo iets sturen.
Zie het eens een beetje als dat ze eigenlijk de hele dag aan het werk is. Ze heeft vlak voor ze naar bed gaat een momentje vrij en misschien een paar hele korte momentjes gedurende de dag, maar dat is meer niveau plaspauze. Je vraagt eigenlijk of ze in die hele weinige momentjes waarin ze even rust kan pakken, jouw onzekerheid misschien toch even belangrijker wil vinden dan haar eigen rust.

Eén appje per dag is zat. Minder ook, al weet ik van mezelf dat ik één appje per dag wel zo fijn vindt als m'n vriend in z'n eentje op vakantie is in wat minder gangbare landen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173259217
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:01 schreef Rekord het volgende:

[..]

De dag dat ze wegging, was ze serieus ontzettend lief & niet van me af te slaan. Hell, ze moest zelfs huilen ''omdat ik (ze) je (mij) zo moet missen...'' (dat maakt dus ook dat ik het wel apart vind dat ze me dan zo weinig laat weten, maar goed).

En wachten totdat zij iets stuurt, wil ik wel; maar als ik dan vanavond voor het slapen gaan nòg geen berichtje heb, voel ik me toch weer kut.
Ik vind het toch een beetje gek dat het je zoveel doet als je weet dat je relatie goed zat.

Waar ben je nou écht bang voor?
Daarnaast is ze natuurlijk nog jong en is de kans dat jullie voor eeuwig samenblijven klein. Zeker als zij nog gaat studeren en een ander soort leven krijgt. Laat het niet zo je eigen plezier beïnvloeden!
pi_173259833
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:03 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik vind het toch een beetje gek dat het je zoveel doet als je weet dat je relatie goed zat.

Waar ben je nou écht bang voor?
Daarnaast is ze natuurlijk nog jong en is de kans dat jullie voor eeuwig samenblijven klein. Zeker als zij nog gaat studeren en een ander soort leven krijgt. Laat het niet zo je eigen plezier beïnvloeden!
Ik ben bang dat ik haar kwijtraak. Punt, klaar. Dat. Ik weet niet hoe ik het anders moet/kan verwoorden, want hier komt het op neer. Ik zal sowieso de situatie eens even wat 'handiger' uitbreiden; onze relatie is dan wel 11 maand oud, maar het is ook een keer uit geweest. 3,5 maand om precies te zijn (maar daar wil ik mezelf (en haar) niet meer aan herinneren).

Ik denk dat ik nu (nog) meer gefocust ben op dat ik haar kan verliezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rekord op 19-08-2017 18:36:51 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')