abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:35:53 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_173236849
http://www.ad.nl/show/tim(...)sjesmelker~aceff0f4/

quote:
Tim Hofman ziekenhuis in geslagen door boze huisjesmelker
BNN-presentator en vlogger Tim Hofman (29) is vandaag tijdens de opnamen van zijn YouTube-programma Boos het ziekenhuis in geslagen door een boze huisbaas. Het incident vond plaats in Nijmegen waar Hofman probeerde de bemiddelen in een slepend conflict tussen een huurder en een huiseigenaar.

Tom Tates 14-08-17, 16:22
BNN heeft inmiddels bevestigd dat Hofman en zijn team werden belaagd en dat rake klappen zijn gevallen. Vastgoedhandelaar Ton Hendriks zou hem, zo meldt een ooggetuige op Twitter, 'een rechtse' hebben gegeven. Volgens BNN is niet alleen Hofman maar ook een cameraman in het ziekenhuis beland. De omroep is momenteel bezig met het verzamelen van feiten en bewijsmateriaal om vervolgstappen tegen de huurder te kunnen bepalen. Hoe het nu met Tim en de cameraman gaat is onbekend.

Volgens het Brabants Dagblad en De Gelderlander verhuurt Hendriks' bedrijf studio's en appartementen in Nijmegen. Op dit moment is de ondernemer druk aan het bouwen in Tilburg nadat hij eerder te kennen gaf 'klaar te zijn' met de gemeente Nijmegen. Hij liet er voor vele miljoenen een historisch hotel renoveren, maar de welstandscommissie stelt dat hij zich daarbij niet aan de vergunningregels hield. Waarover het conflict tussen Hofman en Hendriks ging is niet duidelijk. Wel is zeker dat de politie tussenbeide moest komen toen Hofman de man op zijn gedrag aansprak.

In zijn succesvolle YouTube-programma Boos gaat Tim Hofman wekelijks op pad om problemen van zijn jonge volgers op te lossen. Inmiddels heeft hij al bij een groot aantal netelige kwesties bemiddeld. Voor zo ver bekend vielen daarbij nooit rake klappen of gewonden.






Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_173237058
Wat een soap _O-
pi_173237101
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:47 schreef aloa het volgende:
Wat een soap _O-
Dit dus. Ik heb niks met aannemers, het zijn mi allemaal gangsters, maar zomaar ergens binnenstormen om verhaal te halen, ja logisch dat je een blauw oog en een tand door je lip oploopt.
Dus ja, eigen schuld, dikke bult, moet je maar een vak leren ipv een rioolhoernalist te zijn.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:50:03 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173237107
Dat ene studentenjongetje is wel een held trouwens. Die Neanderthaler van 2 bij 2 pakt die Hofman en dat iele mannetje wat zo'n twee keer kleiner is springt er gewoon op af.
Laffe huichelaar
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:08:24 #5
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173237496
Hofman is een irritant vals ratje, in die aanstellerige meisjestrui van hem. Hij is uit op gedoe, dat zie je aan alles. Dat lollige televisietoneelstukje met die pot augurken en het confettikanon is ook beneden alle peil.
Maar ja, dom om je door zulke cameraterreur te laten opnaaien. Geeft ook wel weer het niveau aan van die vastgoedpenose.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173237512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dit dus. Ik heb niks met aannemers, het zijn mi allemaal gangsters, maar zomaar ergens binnenstormen om verhaal te halen, ja logisch dat je een blauw oog en een tand door je lip oploopt.
Dus ja, eigen schuld, dikke bult, moet je maar een vak leren ipv een rioolhoernalist te zijn.
Het valt niet goed te praten, maar de man heeft duidelijk aangegeven dat ze het pand moesten verlaten. Dan vraag je er ook om.
pi_173237612
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:09 schreef aloa het volgende:

[..]

Het valt niet goed te praten, maar de man heeft duidelijk aangegeven dat ze het pand moesten verlaten. Dan vraag je er ook om.
nee, dan vraag je niet om een gebroken kaak. Buitenproportioneel geweld.
There are only 151 Pokémon.
pi_173237617
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:09 schreef aloa het volgende:

[..]

Het valt niet goed te praten, maar de man heeft duidelijk aangegeven dat ze het pand moesten verlaten. Dan vraag je er ook om.
Dat zeg ik toch.
pi_173237659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Dat ene studentenjongetje is wel een held trouwens. Die Neanderthaler van 2 bij 2 pakt die Hofman en dat iele mannetje wat zo'n twee keer kleiner is springt er gewoon op af.
Ik dacht eerst dat het een meid was die hem bij de keel greep xD
pi_173237678
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nee, dan vraag je niet om een gebroken kaak. Buitenproportioneel geweld.
Op de beelden is dat niet goed te zien volgens mij.

Als in mijn huis zomaar iemand komt binnen lopen, schop ik hem er ook uit.
pi_173237739
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nee, dan vraag je niet om een gebroken kaak. Buitenproportioneel geweld.
Dus als er bij jou iemand inbreekt, laat je hem ook gewoon zijn gang gaan?
Inbrekers EN hoernalisten die zich wederrechtelijk mijn huis binnendringen, krijgen van mij de volle laag.
Want:
1. Het zijn MIJN spullen. Heb IK voor gewerkt, en als jij denkt dat je zomaar even mee kunt nemen, maak je NU kennis met MIJN honkbalknuppel (of wat ik dan op dat moment in mijn handen heb).
2. Hoernalisten die zich, om wat voor reden dan ook, denken inbreuk te mogen maken in MIJN huis, moeten niet janken als ik ze met cameraman, geluidsman en wat nog meer voor kakkerlakkenoiden dan ook, het huis uit trap.
Want ik hou er niet zo van om plotsklaps een microfoon in mijn strot gedouwd te krijgen.
pi_173237782
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus als er bij jou iemand inbreekt, laat je hem ook gewoon zijn gang gaan?
Inbrekers EN hoernalisten die zich wederrechtelijk mijn huis binnendringen, krijgen van mij de volle laag.
Want:
1. Het zijn MIJN spullen. Heb IK voor gewerkt, en als jij denkt dat je zomaar even mee kunt nemen, maak je NU kennis met MIJN honkbalknuppel (of wat ik dan op dat moment in mijn handen heb).
2. Hoernalisten die zich, om wat voor reden dan ook, denken inbreuk te mogen maken in MIJN huis, moeten niet janken als ik ze met cameraman, geluidsman en wat nog meer voor kakkerlakkenoiden dan ook, het huis uit trap.
Want ik hou er niet zo van om plotsklaps een microfoon in mijn strot gedouwd te krijgen.
even rustig doen, het is niet alsof hij de boel daar afbrak of spullen zat te stelen.
Hij kwam brutaal binnen om verhaal te halen, ja, maar dat is geen rechtvaardiging om iemand dan een gebroken kaak te slaan.
There are only 151 Pokémon.
pi_173237790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus als er bij jou iemand inbreekt, laat je hem ook gewoon zijn gang gaan?
Inbrekers EN hoernalisten die zich wederrechtelijk mijn huis binnendringen, krijgen van mij de volle laag.
Want:
1. Het zijn MIJN spullen. Heb IK voor gewerkt, en als jij denkt dat je zomaar even mee kunt nemen, maak je NU kennis met MIJN honkbalknuppel (of wat ik dan op dat moment in mijn handen heb).
2. Hoernalisten die zich, om wat voor reden dan ook, denken inbreuk te mogen maken in MIJN huis, moeten niet janken als ik ze met cameraman, geluidsman en wat nog meer voor kakkerlakkenoiden dan ook, het huis uit trap.
Want ik hou er niet zo van om plotsklaps een microfoon in mijn strot gedouwd te krijgen.
:').

Inbreekt? Meneer Hendriks neemt ze mee naar binnen. Steelt overigens niets, dus waar je hele tirade over spullen meenemen over gaat is me een raadsel.

En "hoernalisten". Wat ben je voor een idiote tokkie joh :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 17:24:15 ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:23:53 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173237803
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Dus als er bij jou iemand inbreekt, laat je hem ook gewoon zijn gang gaan?
Inbrekers EN hoernalisten die zich wederrechtelijk mijn huis binnendringen, krijgen van mij de volle laag.
Want:
1. Het zijn MIJN spullen. Heb IK voor gewerkt, en als jij denkt dat je zomaar even mee kunt nemen, maak je NU kennis met MIJN honkbalknuppel (of wat ik dan op dat moment in mijn handen heb).
2. Hoernalisten die zich, om wat voor reden dan ook, denken inbreuk te mogen maken in MIJN huis, moeten niet janken als ik ze met cameraman, geluidsman en wat nog meer voor kakkerlakkenoiden dan ook, het huis uit trap.
Want ik hou er niet zo van om plotsklaps een microfoon in mijn strot gedouwd te krijgen.
Je lip trilt!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:27:23 #15
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173237889
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:22 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

even rustig doen, het is niet alsof hij de boel daar afbrak of spullen zat te stelen.
Hij kwam brutaal binnen om verhaal te halen, ja, maar dat is geen rechtvaardiging om iemand dan een gebroken kaak te slaan.
Dat is het wel.. je bent nog altijd te gast bij een ander...

Gedraag je je als een idioot, dan word je als een idioot behandeld...
Dat is op elke plek ter wereld hetzelfde.. Dus ook hier..

Moeilijk he?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:28:06 #16
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_173237905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus als er bij jou iemand inbreekt, laat je hem ook gewoon zijn gang gaan?
Inbrekers EN hoernalisten die zich wederrechtelijk mijn huis binnendringen, krijgen van mij de volle laag.
Want:
1. Het zijn MIJN spullen. Heb IK voor gewerkt, en als jij denkt dat je zomaar even mee kunt nemen, maak je NU kennis met MIJN honkbalknuppel (of wat ik dan op dat moment in mijn handen heb).
2. Hoernalisten die zich, om wat voor reden dan ook, denken inbreuk te mogen maken in MIJN huis, moeten niet janken als ik ze met cameraman, geluidsman en wat nog meer voor kakkerlakkenoiden dan ook, het huis uit trap.
Want ik hou er niet zo van om plotsklaps een microfoon in mijn strot gedouwd te krijgen.
Zo, kreeg jij hier een zelfde soort mental breakdown als Ton ofzo.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_173237912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:').

Inbreekt? Meneer Hendriks neemt ze mee naar binnen. Steelt overigens niets, dus waar je hele tirade over spullen meenemen over gaat is me een raadsel.

En "hoernalisten". Wat ben je voor een idiote tokkie joh :').
Dus als er bij jou iemand binnendringt om jou te ondervragen over je vreemdgaan en je buitenechtelijke kinderen, sta jij zo iemand netjes en beleefd te woord?
Ik noem maar wat.
pi_173237924
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus als er bij jou iemand binnendringt om jou te ondervragen over je vreemdgaan en je buitenechtelijke kinderen, sta jij zo iemand netjes en beleefd te woord?
Ik noem maar wat.
Je noemt inderdaad maar wat want dat is in geen enkel opzicht een vergelijkbare situatie, écht in geen enkel opzicht.
pi_173237939
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:28 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zo, kreeg jij hier een zelfde soort mental breakdown als Ton ofzo.
Ik heb geen idee wie Ton is, maar ja, iemand die zich ongevraagd mijn huis binnendringt en vervolgens een microfoon in mijn strot duwt, ja die kan rekenen op agressief gedrag van mijn kant.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:30:50 #20
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173237953
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus als er bij jou iemand inbreekt, laat je hem ook gewoon zijn gang gaan?
Inbrekers EN hoernalisten die zich wederrechtelijk mijn huis binnendringen, krijgen van mij de volle laag.
Want:
1. Het zijn MIJN spullen. Heb IK voor gewerkt, en als jij denkt dat je zomaar even mee kunt nemen, maak je NU kennis met MIJN honkbalknuppel (of wat ik dan op dat moment in mijn handen heb).
2. Hoernalisten die zich, om wat voor reden dan ook, denken inbreuk te mogen maken in MIJN huis, moeten niet janken als ik ze met cameraman, geluidsman en wat nog meer voor kakkerlakkenoiden dan ook, het huis uit trap.
Want ik hou er niet zo van om plotsklaps een microfoon in mijn strot gedouwd te krijgen.
Inbreekt


Hahahaha _O_
pi_173237955
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:08 schreef Ringo het volgende:
Hofman is een irritant vals ratje, in die aanstellerige meisjestrui van hem. Hij is uit op gedoe, dat zie je aan alles. Dat lollige televisietoneelstukje met die pot augurken en het confettikanon is ook beneden alle peil.
Maar ja, dom om je door zulke cameraterreur te laten opnaaien. Geeft ook wel weer het niveau aan van die vastgoedpenose.
Die vastgoed maffioos heeft het wel verdiend. En dan is irritant VS een gebroken kaak slaan nogal overdreven. Dit is geen gewone burgerman waar je in zijn huis binnendringt. Dit is een halve crimineel die wordt ontmaskerd. Peter R deed Dat zo graag zelf. De rat.

Ik hoop dat vader en zoon beiden de bak indraaien + flink mogen dokken voor de mishandeling. Dit soort figuren horen ze alles af te nemen. Ze balanceren met alles wat ze doen op het randje van wat mag, buiten arme studenten uit die zelfs als ze juridisch gelijk hebben dat nooit zullen krijgen.

Hopelijk krijgen alle panden van deze man controle op brandveiligheid, worden de huurprijzen nog eens goed bekeken door huurcommissies en krijgt de man voor elke overtreding een flinke boete + betaalt hij alle studenten netjes het teveel betaalde terug.
Whatever...
pi_173237960
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie Ton is, maar ja, iemand die zich ongevraagd mijn huis binnendringt en vervolgens een microfoon in mijn strot duwt, ja die kan rekenen op agressief gedrag van mijn kant.
Het was een kantoorpand. Je weet wel, waar ze doorgaans vaker mensen tijdens openingstijden ontvangen.

Ton is de grote baas, de engnek die zijn huurders oplicht en niet helpt als ze daarom vragen (geloof dat hij dat wettelijk verplicht is zelfs). Dus stop met dat huis geneuzel, want dat is niet te vergelijken.
pi_173237994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je noemt inderdaad maar wat want dat is in geen enkel opzicht een vergelijkbare situatie, écht in geen enkel opzicht.
Hoezo niet? De lul wil 'gerechtigheid' en denkt dat op deze manier te bereiken.
Wie is dat lulletje rozewatertje nou helemaal? Een of ander omhooggevallen pubertje, die denkt het morele gelijk aan zijn kant te hebben?
Zal ik eens bij jou langskomen, en je vervolgens overbluffen met mijn brutale en onbeschofte gedrag?
Ga jij dan ook op alle vragen braaf ja en amen antwoorden?
pi_173238024
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Die vastgoed maffioos heeft het wel verdiend. En dan is irritant VS een gebroken kaak slaan nogal overdreven. Dit is geen gewone burgerman waar je in zijn huis binnendringt. Dit is een halve crimineel die wordt ontmaskerd. Peter R deed Dat zo graag zelf. De rat.

Ik hoop dat vader en zoon beiden de bak indraaien + flink mogen dokken voor de mishandeling. Dit soort figuren horen ze alles af te nemen. Ze balanceren met alles wat ze doen op het randje van wat mag, buiten arme studenten uit die zelfs als ze juridisch gelijk hebben dat nooit zullen krijgen.

Hopelijk krijgen alle panden van deze man controle op brandveiligheid, worden de huurprijzen nog eens goed bekeken door huurcommissies en krijgt de man voor elke overtreding een flinke boete + betaalt hij alle studenten netjes het teveel betaalde terug.
Deze man verdient inderdaad de schandpaal. Maar doe het dan een beetje professioneel.
pi_173238046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoezo niet? De lul wil 'gerechtigheid' en denkt dat op deze manier te bereiken.
Wie is dat lulletje rozewatertje nou helemaal? Een of ander omhooggevallen pubertje, die denkt het morele gelijk aan zijn kant te hebben?
Zal ik eens bij jou langskomen, en je vervolgens overbluffen met mijn brutale en onbeschofte gedrag?
Ga jij dan ook op alle vragen braaf ja en amen antwoorden?
"lul" _O-

Het is iemand die zijn werk doet als journalist. Dat ie dat op een wat irritante manier doet, ben ik het helemaal met je eens. Hij helpt alleen, in dit geval, studentjes die terechte (bizarre) klachten hebben.

En voor je langskomt, stuur wel even een foto. Lelijke vrouwen sla ik direct een kaakbreuk namelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')