abonnement Unibet Coolblue
pi_173231359
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:03:13 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173231411
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:59 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat is nog riskanter. Niet vanwege BTC maar omdat spreiding het risico beheersbaar maakt. Alles in BTC stoppen = minder spreiding en ik vind het niet verstandig om alles op 1 paard in te zetten.
Nee maar met die shitload aan kut coins wordt het er ook niet overzichtelijker op.

Wellicht is een paar maanden fiat gaan helemaal geen verkeerd idee. Hopen dat die bubbel eens echt goed barst zodat de goede projecten vanzelf komen bovendrijven en de shitcoins een snelle dood sterven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173231428
Om kort te gaan: alles in BTC vind ik teveel wedden op 1 paard. Ik hanteer als ik ergens in stap een paar spelregels om mezelf te beschermen. Een van die spelregels is: spreiden.

Dat is inderdaad het idee, onlogisch. Het gaat zo langzamerhand om aardig wat geld en er komt een moment dat je wat wil veiligstellen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_173231430
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:50 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Het volume van Bitcoin Cash is zo te zien in 3 uur tijd vannacht verdubbeld, dat lijkt mij gewoon een pump toch
Smells fishy. Bitcoin Cash cash krijgt (morgen?) een difficulty-aanpassing waardoor het bij een bepaalde prijs voor miners lucratief wordt om over te stappen op de BCC/BCH-chain. Momenteel is het nog iets gunstiger om BTC te minen, maar dat kan morgen dus anders zijn: https://cash.coin.dance/blocks

Er zijn dus partijen die er baat bij hebben dit wat bij te sturen door de prijs op te drijven in de hoop meer miners te laten switchen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:06:42 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173231484
Of je blijft gewoon in een aantal coins waarin je het wel ziet zitten, ik zie het probleem niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:52 schreef Sosa het volgende:

[..]

Omdat jij tonnen in crypto's hebt zitten deze vraag: kijk je naar het uiteindelijke bedrag in fiat of het aantal omgerekende btc's?

In fiat staat je vermogen nu gelijk of stijgt, maar in btc is vanwege de stijging je aantal flink afgenomen. Alleen al je 60K waves (van 0024 -> 0010). Baal je daar nu niet van?

Ook gezien de toekomst, waar btc wss harder zal stijgen tov de alts. Kun je dan niet beter in btc?
Als je bitcoins hebt gekocht voor 500 euro per stuk, heb je het nu grof gezegd 6 keer terug verdient.

Als je een alt hebt gekocht voor 10 cent en die gaat naar 15 euro is je rendement veel groter. Lekker relevant hoe de koers van de bitcoin is. Als die hoog is en je moet terug naar bitcoin om te cashen krijg je minder bitcoin, maar voor diezelfde bitcoin meer cash. Dat bitcoin harder stijgt hoeft zeker niet altijd te zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:14:06 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173231623
Wat fathank zegt. Als je vertrouwen hebt in een project dan moet je helemaal niet kijken naar BTC :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:20:57 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173231742
Iemand hier bekend met Signatum? Zou een beetje op Monero moeten lijken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:22:28 #8
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173231769
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:06 schreef fathank het volgende:
Of je blijft gewoon in een aantal coins waarin je het wel ziet zitten, ik zie het probleem niet.

[..]

Als je bitcoins hebt gekocht voor 500 euro per stuk, heb je het nu grof gezegd 6 keer terug verdient.

Als je een alt hebt gekocht voor 10 cent en die gaat naar 15 euro is je rendement veel groter. Lekker relevant hoe de koers van de bitcoin is. Als die hoog is en je moet terug naar bitcoin om te cashen krijg je minder bitcoin, maar voor diezelfde bitcoin meer cash. Dat bitcoin harder stijgt hoeft zeker niet altijd te zijn.
ik had 20 btc in 10 alts. Nu heb ik 10 btc in 10 alts. Het is nog steeds hetzelfde waard in $.
De koerst tov btc is gehalveerd. Ik verwacht dat nog eens. Dus straks 5 btc met dezelfde waarde. Dan ga ik liever in btc.

Ik vraag dat aan magnet, omdat hij ook geen trader is. Ik heb die 10 alts ook gekocht om te holden, maar dat werkt dus niet.

Gevolg zou kunnen zijn dat ik straks met 1 btc twv 50K zit over 10 jaar. Leuk hoor, maar dan incasseer ik nu liever die 10 btc en parkeer ik ze wel 10 jaar, snap je ;)

Je hoeft mij geen voorbeelden te geven over rendement en koersen.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:27:23 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173231876
Het werkt voor nu niet, misschien over een jaar wel. Dat kan toch niemand met zekerheid zeggen. Ook Magnet niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173232110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Smells fishy. Bitcoin Cash cash krijgt (morgen?) een difficulty-aanpassing waardoor het bij een bepaalde prijs voor miners lucratief wordt om over te stappen op de BCC/BCH-chain. Momenteel is het nog iets gunstiger om BTC te minen, maar dat kan morgen dus anders zijn: https://cash.coin.dance/blocks

Er zijn dus partijen die er baat bij hebben dit wat bij te sturen door de prijs op te drijven in de hoop meer miners te laten switchen.
Maar dat zou betekenen dat je weinig.
stijging meer hoeft te verwachten in bcc.
toch en eerder terugvalt dan stijgt.
pi_173232154
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:22 schreef Sosa het volgende:

[..]

ik had 20 btc in 10 alts. Nu heb ik 10 btc in 10 alts. Het is nog steeds hetzelfde waard in $.
De koerst tov btc is gehalveerd. Ik verwacht dat nog eens. Dus straks 5 btc met dezelfde waarde. Dan ga ik liever in btc.

Ik vraag dat aan magnet, omdat hij ook geen trader is. Ik heb die 10 alts ook gekocht om te holden, maar dat werkt dus niet.

Gevolg zou kunnen zijn dat ik straks met 1 btc twv 50K zit over 10 jaar. Leuk hoor, maar dan incasseer ik nu liever die 10 btc en parkeer ik ze wel 10 jaar, snap je ;)

Je hoeft mij geen voorbeelden te geven over rendement en koersen.
Ik zie dit als leergeld.

Volgende ronde voor de alts ga ik veel meer op btc terugvallen. Mijn btc waarde is ook gehalveerd.

In het vervolg moet ik mijzelf dwingen om meer naar btc te schuiven ipv andere alts.

Btc blijft king.
pi_173232279
Waar is de liefde voor Ethereum gebleven?
pi_173232614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:49 schreef kthxbye het volgende:
Waar is de liefde voor Ethereum gebleven?
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me voorstellen dat Ethereum een coin / netwerk is die je nodig hebt om al die andere coins en ICO's te laten draaien. Als je eenmaal een Ethereum adres hebt dan heb je ETH zelf niet meer nodig om tokens te ontvangen.

Ik zie ETH soms als Stedin, je hebt ze nodig want ze zorgen voor de aanleg van je gasleiding, maar het gas zelf wordt geleverd door Eneco... snappie?
pi_173232658
Wat is er aan de hand met Bitcoin Cash, dat-ie in 1 dag met 76% stijgt?
pi_173232691
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:10 schreef TourOfData het volgende:
Wat is er aan de hand met Bitcoin Cash, dat-ie in 1 dag met 76% stijgt?
geen idee maar ik vertrouw het niet, net als Gulden die ineens gisteren weer van 120 naar plaats 80 ging op coinmarketcap.
Als iets zonder reden stijgt, kan het ook zonder reden weer dalen toch
pi_173232804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:10 schreef TourOfData het volgende:
Wat is er aan de hand met Bitcoin Cash, dat-ie in 1 dag met 76% stijgt?
GC / [SC] Cryptocurrencies #544 Bitcoin Cash of Bitcoin Crash?
pi_173233223
Ik denk dat ik ook mijn winst pak op bcc en ze weg doe
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:04:07 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173233837
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:08 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo is maar ik kan me voorstellen dat Ethereum een coin / netwerk is die je nodig hebt om al die andere coins en ICO's te laten draaien. Als je eenmaal een Ethereum adres hebt dan heb je ETH zelf niet meer nodig om tokens te ontvangen.

Ik zie ETH soms als Stedin, je hebt ze nodig want ze zorgen voor de aanleg van je gasleiding, maar het gas zelf wordt geleverd door Eneco... snappie?
Er komen ook een heleboel shitcoins uit voort.
Ik kan me voorstellen dat die uiteindelijk wel wegvallen, maar uiteindelijk Ethereum overeind blijft.

Ondersteuning is op Ethereum toch beter. Kijk bijvoorbeeld naar die zwitserse bank.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:04:23 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173233845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:28 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ripple staat al tijden stil. Die gaat langzaam van het podium verdwijnen gelukkig.
Waarom gelukkig?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:10:56 #20
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173233979
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie dit als leergeld.

Volgende ronde voor de alts ga ik veel meer op btc terugvallen. Mijn btc waarde is ook gehalveerd.

In het vervolg moet ik mijzelf dwingen om meer naar btc te schuiven ipv andere alts.

Btc blijft king.
same here bro
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173234028
Zou het slim zijn om Bitcoin Cash nu te shorten?
Gefeliciteerd
pi_173234100
GEO stijgt ook hard!!
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:17:16 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173234104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:13 schreef Goudgeil het volgende:
Zou het slim zijn om Bitcoin Cash nu te shorten?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173234138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:22 schreef Sosa het volgende:

[..]

ik had 20 btc in 10 alts. Nu heb ik 10 btc in 10 alts. Het is nog steeds hetzelfde waard in $.
De koerst tov btc is gehalveerd. Ik verwacht dat nog eens. Dus straks 5 btc met dezelfde waarde. Dan ga ik liever in btc.

Ik vraag dat aan magnet, omdat hij ook geen trader is. Ik heb die 10 alts ook gekocht om te holden, maar dat werkt dus niet.

Gevolg zou kunnen zijn dat ik straks met 1 btc twv 50K zit over 10 jaar. Leuk hoor, maar dan incasseer ik nu liever die 10 btc en parkeer ik ze wel 10 jaar, snap je ;)

Je hoeft mij geen voorbeelden te geven over rendement en koersen.
Ik vind dit zeer lastig te begrijpen. Komt het uiteindelijk per saldo niet op hetzelfde neer? De alts stijgen in dollarwaarde toch mee met de stijging van btc? (normaliter gesproken dan).
Wil je zeggen dat je 10 btc 'verloren' hebt terwijl de waarde in fiat gelijk is gebleven dan.
pi_173234162
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf hier om lachen.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:21:06 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173234195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:19 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik blijf hier om lachen.
Ik ook. Iedere keer weer :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:22:24 #27
11102 knep
Mountainfreak
pi_173234219
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ook. Iedere keer weer :)
:Y :D
pi_173234262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:18 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Ik vind dit zeer lastig te begrijpen. Komt het uiteindelijk per saldo niet op hetzelfde neer? De alts stijgen in dollarwaarde toch mee met de stijging van btc? (normaliter gesproken dan).
Wil je zeggen dat je 10 btc 'verloren' hebt terwijl de waarde in fiat gelijk is gebleven dan.
Vooral dat hij 2 keer zoveel dollarwaarde had gehad als hij BTC had vastgehouden ipv alts.
pi_173234269
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Welcome back! Hoe is het met je portfolio?
Ik heb 90% voor de fork verkocht ;( Wel een dikke winst :) Ik wil nu weer opnieuw starten.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:32:40 #30
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173234410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:18 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Ik vind dit zeer lastig te begrijpen. Komt het uiteindelijk per saldo niet op hetzelfde neer? De alts stijgen in dollarwaarde toch mee met de stijging van btc? (normaliter gesproken dan).
Wil je zeggen dat je 10 btc 'verloren' hebt terwijl de waarde in fiat gelijk is gebleven dan.
precies! de dollarwaarde blijft gelijk, maar de koers tov bitcoin halveert (alts - btc) omdat de koers van btc verdubbelt.

achteraf (is mooi wonen) had ik dus beter in btc kunnen blijven, dan was mijn dollarwaarde verdubbelt (met niks doen).
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173234586
Wie kan mij als newbie/n00b uitleggen hoe je een stervende coin of andere slechte signalen snel kan herkennen? Via PM is ook goed (ik begreep uit oudere topics dat sommige zich storen aan n00b vragen) :P

Ben nu 3 dagen bezig, heb totaal eur.150 aan coins gekocht...
Ondanks dat sommige aankopen met lichte winst zijn verkocht, blijf ik toch rond m'n investeringsbedrag hangen....
Ik had (schrik niet) 0.0043BTC en nu na verschillende aankopen/verkopen nog 0.0040BTC

Vreten de fees de kleine winst op of ... of... ?
Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Is dat all-in op 1 of ... of..?

Ik ben vrijwel de hele dag online. Kan bijv. all-in op een kleine coin gaan, de lichte stijging pakken en dan weer opnieuw laag inkopen voor de volgende lichte stijging. Ik wil proberen om zo meer BTC op te bouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door SMS303 op 18-08-2017 14:52:28 ]
pi_173234610
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Iemand hier bekend met Signatum? Zou een beetje op Monero moeten lijken.
Ik heb er 1 negatieve review over gelezen, dat ze een sloppy website en protocol hebben gebouwd om de trein mee te pakken. verder nog niets over gezien.
Lambo of Rekt
pi_173235030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:42 schreef SMS303 het volgende:
Wie kan mij als newbie/n00b uitleggen hoe je een stervende coin of andere slechte signalen snel kan herkennen? Via PM is ook goed (ik begreep uit oudere topics dat sommige zich storen aan n00b vragen) :P

Ben nu 3 dagen bezig, heb totaal eur.150 aan coins gekocht...
Ondanks dat sommige aankopen met lichte winst zijn verkocht, blijf ik toch rond m'n investeringsbedrag hangen....
Ik had (schrik niet) 0.0043BTC en nu na verschillende aankopen/verkopen nog 0.0040BTC

Vreten de fees de kleine winst op of ... of... ?
Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Is dat all-in op 1 of ... of..?

Ik ben vrijwel de hele dag online. Kan bijv. all-in op een kleine coin gaan, de lichte stijging pakken en dan weer opnieuw laag inkopen voor de volgende lichte stijging. Ik wil proberen om zo meer BTC op te bouwen.

Ik denk dat de fees wel aantikken bij kleinere bedragen, verder is het moeilijk te voorspellen hoor. De meeste mensen hebben gewoon geluk ook al zeggen ze van niet. Je weet nooit wat een coin doet van dag tot dag. Ik kijk zelf vaak naar het volume. Sommige coins hebben zo weinig volume per 24uur (zie coinmarketcap.com) dat het moeilijk is daar veel prijsverschil te zien. Ik denk dat research doen naar coins en wat ze in de toekomst willen doen helpt in het bepalen of hij mogelijk in waarde gaat stijgen. Coins die veel gebruikt gaan worden zijn doorgaans meer levensvatbaar..
Maar verder blijft het hier en daar gokken denk ik
pi_173235618
Blijft toch spannend he dat verhaal op Reddit

http://imgur.com/a/h2bDb
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:36:22 #35
11102 knep
Mountainfreak
pi_173235691
Bitcoin cash te vroeg verkocht :(. Beetje FOMO hier :{.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:38:38 #36
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173235723
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:32 schreef metallicelmo het volgende:
Blijft toch spannend he dat verhaal op Reddit

http://imgur.com/a/h2bDb
wat is het verhaal hier achter?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:45:16 #37
163650 Greys
pi_173235860
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:38 schreef Sosa het volgende:

[..]

wat is het verhaal hier achter?
Hier te lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)she_found_this_in_a/

Z'n moeder kocht een tas in een kringloop oid en daar zat in een van de vakken die schijf. En hij is pas over twee weken thuis om het te checken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173235865
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:38 schreef Sosa het volgende:

[..]

wat is het verhaal hier achter?
https://www.reddit.com/r/(...)she_found_this_in_a/

:P

edit: te laat :(
pi_173235999
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier te lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)she_found_this_in_a/

Z'n moeder kocht een tas in een kringloop oid en daar zat in een van de vakken die schijf. En hij is pas over twee weken thuis om het te checken. :D
haha ja inderdaad, of het echt is weet je nooit maar er staat 950 BTC als tekst op de harde schijf die in die tas zat van de kringloop
pi_173236912
BCC max bereikt?
pi_173237033
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:39 schreef SMS303 het volgende:
BCC max bereikt?
Hopelijk wel en dan straks weer 76% eraf en dan BTC weer omhoog. Althans dat hoop ik :p
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:52:38 #42
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173237160
BCC heeft mij nu al rijker gemaakt dan 1 week terug toen ik de crypto game begon WTF!!!!
Up Up Up
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:53:20 #43
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173237171
Oh en Neo zou ik echt wel dumpen. Mijn neo is overgaan op BCC 297$ en geen enkele spijt
Up Up Up
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:58:31 #44
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173237265
en IOTA is weer lekker laag dus voor wie snel wil cashen... koop IOTA. morgen raakt ie weer de 1,10
Up Up Up
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:59:17 #45
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173237283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:45 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Hopelijk wel en dan straks weer 76% eraf en dan BTC weer omhoog. Althans dat hoop ik :p
Nee er moet nog een hele shift komen voordat BCC stagneert. BTC gaat wel een klapper krijgen denk ik.
Up Up Up
pi_173237316
Zijn er mensen bekend met de TRONIX(TRX) token?

Kan er niet heel veel over vinden enkel een artikel op forbes.
Ergens in september gaan ze de token uitgeven.
pi_173237360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:58 schreef Bitfinesse het volgende:
en IOTA is weer lekker laag dus voor wie snel wil cashen... koop IOTA. morgen raakt ie weer de 1,10
die hebben ze niet op bittrex.... :(

wie van BCC heeft geprofiteerd --> WELL DONE! :D
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:10:23 #48
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173237540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:02 schreef SMS303 het volgende:

[..]

die hebben ze niet op bittrex.... :(

wie van BCC heeft geprofiteerd --> WELL DONE! :D
Bitfinex is persoonlijk mijn voorkeur vanwege de overzichtelijkheid. Bittrex ligt daar echt op achter.
Wat IOTA betreft heb ik gehoord dat Bittrex er ook mee bezig is....
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:14:21 #49
163650 Greys
pi_173237633
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:58 schreef Bitfinesse het volgende:
en IOTA is weer lekker laag dus voor wie snel wil cashen... koop IOTA. morgen raakt ie weer de 1,10
Wat leuk, jij werkt niet met een glazen bol maar hebt echt zekerheden? Vast heel handig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173237662
Het leek wel dat door BCC de rest op z'n gat kwam te liggen. Gaat dat aantrekken?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:19:05 #51
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173237713
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier te lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)she_found_this_in_a/

Z'n moeder kocht een tas in een kringloop oid en daar zat in een van de vakken die schijf. En hij is pas over twee weken thuis om het te checken. :D
Oehh!! gast ik weet niet waar hij zit, maar ik was echt wel linea recta naar huis gegaan!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173237883
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:19 schreef Sosa het volgende:

[..]

Oehh!! gast ik weet niet waar hij zit, maar ik was echt wel linea recta naar huis gegaan!
Ja dit dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:58 schreef Bitfinesse het volgende:
en IOTA is weer lekker laag dus voor wie snel wil cashen... koop IOTA. morgen raakt ie weer de 1,10
Heb je nog meer tips die snel cashen zijn?
Lambo of Rekt
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:31:30 #53
132191 -jos-
Money=Power
pi_173237963
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je nog meer tips die snel cashen zijn?
Jij koopt IOTA omdat een random Fok!ker dat zegt? :|W
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:36:54 #54
42184 crew  DaMart
pi_173238062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:31 schreef -jos- het volgende:

[..]

Jij koopt IOTA omdat een random Fok!ker dat zegt? :|W
Ik kocht ANS omdat mensen op Twitter hem aanbevalen... toch een X5 uit gehaald :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173238092
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:36 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik kocht ANS omdat mensen op Twitter hem aanbevolen... toch een X5 uit gehaald :P.
prutser :P
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:54:56 #56
132191 -jos-
Money=Power
pi_173238381
Misschien een goede tip, er was een developer van Binance die zei dat ze ICN willen supporten, ik zie nu op de deposit pagina van Binance ICN er inderdaad al bij staan. Heb gelijk wat ICN op kraken gekocht. :)

edit: ze melden het zelf ook al hier: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001175111

Hebben jullie ook dat die site van kraken vaak niet reageert of ligt dat aan mij? :?

[ Bericht 8% gewijzigd door -jos- op 18-08-2017 19:23:35 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173238694
Als ik mijn winst pak op bcc staat hij morgen op 800
Als ik wacht staat hij morgen op 300.
:') zo gaat het meestal met mij
pi_173240439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:54 schreef -jos- het volgende:
Misschien een goede tip, er was een developer van Binance die zei dat ze ICN willen supporten, ik zie nu op de deposit pagina van Binance ICN er inderdaad al bij staan. Heb gelijk wat ICN op kraken gekocht. :)

edit: ze melden het zelf ook al hier: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001175111

Hebben jullie ook dat die site van kraken vaak niet reageert of ligt dat aan mij? :?
Die site is verschrikkelijk bagger, als je je order aanpast gooit hij je soms helemaal eraf en moet je opnieuw inloggen, alles gaat als stront door een trechter zo langzaam, hier moet je écht wegblijven tenzij strikt noodzakelijk (btc inkopen, of ICN in dit geval).

Ik transfer ze na aankoop ook direct naar Binance zodat ik ze daar tzt op normale wijze kan traden.

[ Bericht 3% gewijzigd door r3gi3boy op 18-08-2017 19:54:29 ]
pi_173241457
Sinds zondag ben ik op vakantie, tijdje niet op Blockfolio en Fok gekeken. Toch wel billenknijpen nu dat het negatieve nieuws rondom Neo en difficulty adjustment van Bcc. Hoewel dat tweede volgens mij een grote 'setup' is, pumpen om het interessant te maken voor miners.

Tips voor de mensen die laat op vakantie gaan, neem een laptop mee voor noodgevallen. ;)
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:55:30 #60
230491 Zith
pls tip
pi_173241993
Erge fomo gevoelens mbt bch... Maar ga er niet op in.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:04:57 #61
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173242201
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dit dus.

[..]

Heb je nog meer tips die snel cashen zijn?
Ik zou nu ook Omise pakken... is nu onder 7 weer en IOTA zelfs rond 0.80 nu dus easy instap. Dit is overigens wel een HODL... Tesla hoeft maar te retweeten bij wijze van en het is spaceX met IOTA
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:11:07 #62
163650 Greys
pi_173242357
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:04 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

Ik zou nu ook Omise pakken... is nu onder 7 weer en IOTA zelfs rond 0.80 nu dus easy instap. Dit is overigens wel een HODL... Tesla hoeft maar te retweeten bij wijze van en het is spaceX met IOTA
Wat bedoelde je met 'de crypto game waar ik een week geleden mee begon' eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:20:20 #63
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173242598
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat bedoelde je met 'de crypto game waar ik een week geleden mee begon' eigenlijk?
Dat na 2 jaar mondjesmaat( paar btc) ik vanaf vorige week een 3,5k verdeeld heb over aantal coins om echt te kijken welke goede investeringen blijken. Daarnaast beleef ik er lol aan om andere mee te zien gaan in een Hype. Let wel ik wil niet dat iemand zich blut speelt maar toch blijf ik het als variant van gokspelen zien.
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:26:20 #64
163650 Greys
pi_173242741
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:20 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

Dat na 2 jaar mondjesmaat( paar btc) ik vanaf vorige week een 3,5k verdeeld heb over aantal coins om echt te kijken welke goede investeringen blijken. Daarnaast beleef ik er lol aan om andere mee te zien gaan in een Hype. Let wel ik wil niet dat iemand zich blut speelt maar toch blijf ik het als variant van gokspelen zien.
Mjah, ik zou dan persoonlijk niet als een soort expert - "er komt nog een shift voor BCC" en "morgen staat Iota weer op XX" - allerlei adviezen gaan geven alsof het zekerheden zijn als je zelf pas een week bezig bent. Maar het staat je vrij inderdaad, natuurlijk.
En ja, mensen moeten ook zelf nadenken. Maar ik krijg er persoonlijk nogal wenkbrauw-optrek-reflexen van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173242795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:20 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

Dat na 2 jaar mondjesmaat( paar btc) ik vanaf vorige week een 3,5k verdeeld heb over aantal coins om echt te kijken welke goede investeringen blijken. Daarnaast beleef ik er lol aan om andere mee te zien gaan in een Hype. Let wel ik wil niet dat iemand zich blut speelt maar toch blijf ik het als variant van gokspelen zien.
je beleeft er plezier aan om op shillende wijze van anderen bevestiging voor je portfolio te krijgen bedoel je?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:32:11 #66
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173242888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:28 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

je beleeft er plezier aan om op shillende wijze van anderen bevestiging voor je portfolio te krijgen bedoel je?
Luister gast ik shil niks maar natuurlijk heb ik meer baat een presterende IOTA dan momenteel bij BTC of BCC. Maar in plaats van beetje frusti te doen kun je met tegen advies komen. Ik zeg je dat IOTA net 80 stond en nu gaat het alweer naar 90. Markt VS is nu half opgestart, Azië staat alweer bijna op dus die 1,10 zijn echt niet zo irreëel
Up Up Up
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:33:49 #67
42184 crew  DaMart
pi_173242923
Ook maar even mijn BCC geclaimd... nu onderweg naar Bittrex, dus hopelijk houden ze de pump nog even vol :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:36:44 #68
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173243006
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah, ik zou dan persoonlijk niet als een soort expert - "er komt nog een shift voor BCC" en "morgen staat Iota weer op XX" - allerlei adviezen gaan geven alsof het zekerheden zijn als je zelf pas een week bezig bent. Maar het staat je vrij inderdaad, natuurlijk.
En ja, mensen moeten ook zelf nadenken. Maar ik krijg er persoonlijk nogal wenkbrauw-optrek-reflexen van.
Vertel me jouw rendement dan met een simpele start up? Ik heb simpelweg in IOTA geïnvesteerd omdat het een vrij lage coin was. Achteraf lees ik over de potentie en vrij snel daarna vermeerderd mijn inleg met +/-4x . BCC met de laatste resten actieve BTC op twee exchanges ingezet en ook weer daar een debiel rendement op korte tijd.
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:36:57 #69
163650 Greys
pi_173243014
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ook maar even mijn BCC geclaimd... nu onderweg naar Bittrex, dus hopelijk houden ze de pump nog even vol :+.
Ah mooi dat het gelukt is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:37:38 #70
42184 crew  DaMart
pi_173243026
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah mooi dat het gelukt is.
Mijn hele BTC is nu wel iets minder dan een hele geworden in mijn nieuwe wallet... maar stuur wel wat van de BCC-opbrengst naar die wallet ter compensatie :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:39:47 #71
163650 Greys
pi_173243084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:36 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

Vertel me jouw rendement dan met een simpele start up? Ik heb simpelweg in IOTA geïnvesteerd omdat het een vrij lage coin was. Achteraf lees ik over de potentie en vrij snel daarna vermeerderd mijn inleg met +/-4x . BCC met de laatste resten actieve BTC op twee exchanges ingezet en ook weer daar een debiel rendement op korte tijd.
Ik ben net een paar dagen bezig.
En dus heb ik nog niet echt de neiging me als een expert voor te doen, zoals jij. Ik zou me er bezwaard bij voelen om koopadviezen te gaan geven als ik nog een noob ben. Maar hé, ieder z'n ding.

Succes en geniet van je 'debiele rendement' hoor. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:41:39 #72
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173243134
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben net een paar dagen bezig.
En dus heb ik nog niet echt de neiging me als een expert voor te doen, zoals jij. Ik zou me er bezwaard bij voelen om koopadviezen te gaan geven als ik nog een noob ben. Maar hé, ieder z'n ding.

Succes en geniet van je 'debiele rendement' hoor. :*
Goed bij deze mag er hier ook een kusje af :*
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:41:46 #73
163650 Greys
pi_173243138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mijn hele BTC is nu wel iets minder dan een hele geworden in mijn nieuwe wallet... maar stuur wel wat van de BCC-opbrengst naar die wallet ter compensatie :D.
Door de fee van het verzenden. Heel weinig als het goed is. En goed idee van dat terug aanvullen, mooie ronde getallen zijn fijn. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173243157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:32 schreef metallicelmo het volgende:
Blijft toch spannend he dat verhaal op Reddit

http://imgur.com/a/h2bDb
Zou iemand echt zo dom zijn om en 950 BTC's weg te gooien en dan ook nog eens geen wachtwoord erop hebben staan?

Ik vind dat lastig te geloven. Zelfs als ie er vroeg bij was met kopen, dan nog heb je het over een paar honderd euro. Dat weet je zelfs als je je er al jaren niet meer in verdiept hebt toch wel als weer eens in het nieuws is dat BTC op een all-time-high staat? Dat gooi je toch niet weg man.

Ergo: ik geloof dit verhaal niet zo. Vast een kerel die het uit zn duim zuigt en gewoon zelf op een HDD geschreven heeft om wat aandacht te trekken. Nope; not buying.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:42:50 #75
42184 crew  DaMart
pi_173243174
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Door de fee van het verzenden. Heel weinig als het goed is. En goed idee van dat terug aanvullen, mooie ronde getallen zijn fijn. :P
Ik wil gewoon minimaal 1 BTC in mijn wallet hebben zitten. De rest (nu ook iets van 1 BTC qua waarde) mag in altcoins zitten ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173243202
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:43:56 #77
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173243209
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zou iemand echt zo dom zijn om en 950 BTC's weg te gooien en dan ook nog eens geen wachtwoord erop hebben staan?

Ik vind dat lastig te geloven. Zelfs als ie er vroeg bij was met kopen, dan nog heb je het over een paar honderd euro. Dat weet je zelfs als je je er al jaren niet meer in verdiept hebt toch wel als weer eens in het nieuws is dat BTC op een all-time-high staat? Dat gooi je toch niet weg man.

Ergo: ik geloof dit verhaal niet zo. Vast een kerel die het uit zn duim zuigt en gewoon zelf op een HDD geschreven heeft om wat aandacht te trekken. Nope; not buying.
Misschien is het vervolg een oproep tot crowdfunding om de dure specialist te betalen.... ik zie hier potentie voor een mooie scam xD
Up Up Up
pi_173243237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

Misschien is het vervolg een oproep tot crowdfunding om de dure specialist te betalen.... ik zie hier potentie voor een mooie scam xD
Ik wens die dure specialist alvast succes. Dat gaat hem niet lukken. Tenminste niet als daar een fatsoenlijke passphrase op staat.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:46:33 #79
163650 Greys
pi_173243298
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zou iemand echt zo dom zijn om en 950 BTC's weg te gooien en dan ook nog eens geen wachtwoord erop hebben staan?

Ik vind dat lastig te geloven. Zelfs als ie er vroeg bij was met kopen, dan nog heb je het over een paar honderd euro. Dat weet je zelfs als je je er al jaren niet meer in verdiept hebt toch wel als weer eens in het nieuws is dat BTC op een all-time-high staat? Dat gooi je toch niet weg man.

Ergo: ik geloof dit verhaal niet zo. Vast een kerel die het uit zn duim zuigt en gewoon zelf op een HDD geschreven heeft om wat aandacht te trekken. Nope; not buying.
Het is idd vrij ongeloofwaardig maar het zóu kunnen. Als iemand die met btc bezig was bv jong plotseling overlijdt en zijn ouders (ik noem maar wat) geen flauw benul hebben van wat btc is, er nog nooit van gehoord hebben. En z'n spullen wegdoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:47:07 #80
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173243312
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
Vriend van mij investeert elke maand 500 van zijn stufi(lees: lening), ik zelf heb vroeg wat BTC gehad en daar onlangs een van omgezet. Wat anderen doen weet ik niet zo, al verbaas ik mij ook altijd over hoe vrij 10k's voorbij vliegen. Rutte misschien toch gelijk met "koop dat huis!".
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:49:40 #81
163650 Greys
pi_173243386
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik wil gewoon minimaal 1 BTC in mijn wallet hebben zitten. De rest (nu ook iets van 1 BTC qua waarde) mag in altcoins zitten ;).
Ik heb maar 0.4 en m'n eerste doel is er 1 hele btc van proberen te maken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173243451
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:47 schreef Bitfinesse het volgende:
Vriend van mij investeert elke maand 500 van zijn stufi(lees: lening)
Lekker verstandig om met een lening je op deze markt te begeven. :D _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173243554
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
Een beetje van beide.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:55:22 #84
42184 crew  DaMart
pi_173243576
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
Ik ben in februari 2014 begonnen, heb toen 0,18 BTC gekocht voor 100 euro... via altcoins heb ik daar een hele BTC van gemaakt en nu dus ook al 2 BTC als je de waarde van 'gespaarde' altcoins meetelt. Vorig jaar heb ik wel een deel van bij BTC verkocht om mijn investering eruit te krijgen, dus er zitten voor mij geen euro's meer in de cryptocurrencies die ik momenteel heb. Het is dus vooral hobbymatig wat ik doe. Kan soms wekenlang amper ermee bezig zijn... wel goed voor langetermijnhoddelen ;).

Dat is wel met vallen en opstaan gegaan uiteraard. Een paar gelukjes met altcoins en ook een paar keer de boot in gegaan. Maar
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173243656
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
Ja
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:58:51 #86
42184 crew  DaMart
pi_173243691
Dat BCC is wel traag trouwens... half uur verder en nog geen enkele bevestiging op Bittrex...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173244370
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja
:D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:30:00 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173244503
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lekker verstandig om met een lening je op deze markt te begeven. :D _O-
De gemiddelde student geeft het uit aan bier en drugs..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:39:58 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173244696
Ik vind dat die bitcoin niet zo down moet doen.
pi_173244706
Een aantal degelijke altcoins lijken zich langzaam maar zeker wat te corrigeren t.o.v. de BTC, maar Waves wil nog niet echt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:40:35 #91
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173244718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:53 schreef Bitfinesse het volgende:
ijn neo is overgaan op BCC 297$ en geen enkele spijt
NEO HODL!!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:42:45 #92
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173244782
Eindelijk weer wat goed nieuws voor Ripple?

http://coinivore.com/2017(...)ew-twist-on-fintech/
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:45:43 #93
230491 Zith
pls tip
pi_173244852
sinds ik het ben gaan bijhouden (16 april) ben ik gemiddeld 390 EUR per dag omhoog gegaan :7
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173244891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:45 schreef Zith het volgende:
sinds ik het ben gaan bijhouden (16 april) ben ik gemiddeld 390 EUR per dag omhoog gegaan :7
47k rijker ja? wat was je inleg?
pi_173244917
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lekker verstandig om met een lening je op deze markt te begeven. :D _O-
Ach ja wat maakt het eigenlijk uit? Misschien heeft desbetreffende student ook nog wel een bijbaan waar ie 500 mee verdient of heeft ie bijdrage van zijn ouders. Zijn zat studenten die enkel leven van maximaal bijlenen. Ik wil zeggen: je kan niemand in de portemonnee kijken en zijn situatie bepalen.
pi_173246137
Zuigt die BCC stijging nu alle waarde weg uit BTC en droppen al onze alts daarom nou?
pi_173246376
quote:
[..]

Ik heb maar 0.4 en m'n eerste doel is er 1 hele btc van proberen te maken. :D
gelukkig ben ik dus niet de enige... voelde me een beetje Calimero tov anderen hier :P

ik stond op 0.04BCT en nu alweer op 0.042-0.043BCT. Heb de BCC boot gemist ook al heb ik het de hele dag gevolgd. Heb nu mn BCT's voor een groot gedeelte in DASH zitten. Als dat stijgt en verkoopt op mijn hoge verkoopprijs dan kan ik 0.018BTC bijschrijven.
pi_173246545
quote:
[..]

Ik ben in februari 2014 begonnen, ..... wel goed voor langetermijnhoddelen ;)
nog een n00b vraag van mijn kant.....
zijn de bekendere/duurdere coins (ETH, DASH, etc) meer voor het langere termijn werk 2 te gebruiken of kunnen die van de ene op de andere dag ook omvallen/kelderen?
pi_173246630
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
Beiden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:10:21 #100
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173247173
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Geralt het volgende:
Hebben jullie allemaal dikke klappers gemaakt in het verleden, of verdienen jullie zoveel dat je gewoon even een K of 8 in crypto's kan steken? :@
Geld speelt geen Rolex in dit topique.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173248023
Straks maar even wat leuke altcoins shoppen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:16:47 #102
163650 Greys
pi_173248513
Wtf NEO _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:23:01 #103
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173248588
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:16 schreef Greys het volgende:
Wtf NEO _O-
HODL!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:26:46 #104
163650 Greys
pi_173248644
Tis wel verslavend moet ik zeggen, de cryptowereld een beetje willen proberen te leren kennen.

"En Greys wat heb jij gedaan op vrijdagavond?"
"Artikels over coins zitten lezen en naar grafieken zitten staren :Y) "
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:28:54 #105
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_173248680
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:26 schreef Greys het volgende:
Tis wel verslavend moet ik zeggen, de cryptowereld een beetje willen proberen te leren kennen.

"En Greys wat heb jij gedaan op vrijdagavond?"
"Artikels over coins zitten lezen en naar grafieken zitten staren :Y) "
:Y :Y
Up Up Up
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:32:26 #106
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173248727
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:26 schreef Greys het volgende:
Tis wel verslavend moet ik zeggen, de cryptowereld een beetje willen proberen te leren kennen.

"En Greys wat heb jij gedaan op vrijdagavond?"
"Artikels over coins zitten lezen en naar grafieken zitten staren :Y) "
Ga gewoon de kroeg in!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173249404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:32 schreef Bitfinesse het volgende:

[..]

Luister gast ik shil niks maar natuurlijk heb ik meer baat een presterende IOTA dan momenteel bij BTC of BCC. Maar in plaats van beetje frusti te doen kun je met tegen advies komen. Ik zeg je dat IOTA net 80 stond en nu gaat het alweer naar 90. Markt VS is nu half opgestart, Azië staat alweer bijna op dus die 1,10 zijn echt niet zo irreëel
EggsTC, deze is voor jou. :')
pi_173249653
Uit de ICONOMI August AMA:

quote:
When will the blockchain.ONE fund be listed on traditional exchanges and where will it be listed? A: Hello SwagtimusPrime, yes absolutely. As communicated in our recent Medium post (see here https://medium.com/iconom(...)partner-5c64c3bc6abf) Columbus Capital Blockchain.ONE will be a regulated fund based on a Blockchain Index investment strategy and listed on traditional exchanges. We expect this to happen in the next 2-3 months.
Traditional exchanges. (!!!!) c_/

bron: https://www.reddit.com/r/(...)ust_2017_reddit_ama/

[ Bericht 0% gewijzigd door kthxbye op 19-08-2017 05:55:19 ]
pi_173250377
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:26 schreef Greys het volgende:
Tis wel verslavend moet ik zeggen, de cryptowereld een beetje willen proberen te leren kennen.

"En Greys wat heb jij gedaan op vrijdagavond?"
"Artikels over coins zitten lezen en naar grafieken zitten staren :Y) "
Gaan ze Maan nu ook met "Moon!" naar het ESF sturen?
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:09:28 #110
230491 Zith
pls tip
pi_173250473
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:47 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

47k rijker ja? wat was je inleg?
Ik heb bitcoin uit 2013 sub 200 gekocht. In april pas begonnen met bijhouden omdat ik toen ook wat alts ermee kocht en het Wat meer in beweging ging.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:21:23 #111
42184 crew  DaMart
pi_173250619
BCC gaat ook nog steeds lekker... ben dat trage netwerk nu wel dankbaar dat ik hem gisterenavond niet heb kunnen verkopen :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:39:16 #112
163650 Greys
pi_173250784
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:21 schreef DaMart het volgende:
BCC gaat ook nog steeds lekker... ben dat trage netwerk nu wel dankbaar dat ik hem gisterenavond niet heb kunnen verkopen :D.
Is het inmiddels wel aangekomen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:40:16 #113
163650 Greys
pi_173250793
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gaan ze Maan nu ook met "Moon!" naar het ESF sturen?
Mijn nachtmerrie, wat doe je. ;(

*neuriënd in hoek gaat zitten wiegen*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173250799
Hm dacht toch dat bcc al zijn hoogtepunt had bereikt maar goed.
Toch nog mooie winst gepakt, en omgezet naar btc waar je natuurlijk ook van profiteerde zodra die weer omhoog schiet.
30 procent op bcc en hopelijk 20 procent op btc is toch lekker.
pi_173250810
Van m'n 0.02 verwachting voor BCH / BCC komt ook nog niet veel terecht...
pi_173250825
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:42 schreef MaGNeT het volgende:
Van m'n 0.02 verwachting voor BCH / BCC komt ook nog niet veel terecht...
Nope, ziet er naar uit dat dat niet zo snel gaat gebeuren :)
pi_173252023
fout

[ Bericht 93% gewijzigd door chantalxx op 19-08-2017 12:45:52 ]
  Moderator zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:14:41 #118
42184 crew  DaMart
pi_173252034
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Is het inmiddels wel aangekomen?
Ja, heeft 3 uur geduurd of zo voordat Bittrex de 6 bevestigingen had... duurt langer dan BTC dus.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:33:02 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173252391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Zuigt die BCC stijging nu alle waarde weg uit BTC en droppen al onze alts daarom nou?
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Mijn hele altfolio is onderuit gegaan. ;(

Hopen dat het na het weekend weer wat aantrekt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:18:04 #120
11102 knep
Mountainfreak
pi_173254224
Nondjeu, 500 dollar vernaggeld door BCC te vroeg te verkopen gisteren :(.
pi_173254274
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:18 schreef knep het volgende:
Nondjeu, 500 dollar vernaggeld door BCC te vroeg te verkopen gisteren :(.
Misschien een troost: ik heb het verkocht op 0.1. :P

Van mij mag dat hele Bitcoin Cash nog steeds afsterven, ga er ook geen cent insteken.
pi_173254599
Welke wallets zijn veilig om mijn bitcoin cash naar de exchange te sturen?
  Eindredactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:57:07 #123
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173254817
Voor de grap maar even veel bcc gekocht als btc. Stel dat de flippening toch komt :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:02:01 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173254876
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Mijn hele altfolio is onderuit gegaan. ;(

Hopen dat het na het weekend weer wat aantrekt.
lang leven draco en mue
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173254987
Ik bedoel bcc is toch gewoon een pump dus uiteindelijk zal hij toch wel weer rond de 300 euro eindigen
Het gaat toch steeds nog gewoon om het product hoeveel mensen er nu ook instoppen
  Eindredactie Games zaterdag 19 augustus 2017 @ 14:11:37 #126
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173255007
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:09 schreef chantalxx het volgende:
Ik bedoel bcc is toch gewoon een pump dus uiteindelijk zal hij toch wel weer rond de 300 euro eindigen
Het gaat toch steeds nog gewoon om het product hoeveel mensen er nu ook instoppen
Uiteindelijk niet. Het gaat om geld, niets meer, niets minder.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173255044
Ja maar slim om het op zo hoogte nog te kopen, lijkt mij ook niet echt.
Ik hoop alleen dat btc zijn waarde weer beetje terug krijgt
pi_173255068
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:13 schreef chantalxx het volgende:
Ja maar slim om het op zo hoogte nog te kopen, lijkt mij ook niet echt.
Dat had je ook gister kunnen denken toen het op $600 zat vanaf $300 de dag ervoor. Ondertussen zitten we op $1k. Kan morgen zomaar $2k of $500 zijn.
pi_173255090
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:15 schreef thenxero het volgende:

[..]
Ondertussen zitten we op $1k.
Excuseer, $1200.
pi_173255093
Even voor de zekerheid, stel je hebt een Bitcoin wallet (Electrum). Stel je stuurt je eigen bitcoins binnen jouw wallet naar een nieuw bitcoinadres zodat de adressen waar eerst saldo op stond straks leeg zijn. Kan ik dan die private keys van alleen die twee adressen waar tijdens de fork saldo op stond claimen in de BCC wallet? Dus ZONDER dat ik de wallet seed gebruik maar enkel de private keys van twee adressen? (die dus straks geen bitcoin meer bevatten?) Dan kan ik mijn Electrum wallet gewoon intact laten.
pi_173255123
Ik vraag mij alleen af of dit een blijvend effect gaat hebben op btc
pi_173255124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:16 schreef metallicelmo het volgende:
Even voor de zekerheid, stel je hebt een Bitcoin wallet (Electrum). Stel je stuurt je eigen bitcoins binnen jouw wallet naar een nieuw bitcoinadres zodat de adressen waar eerst saldo op stond straks leeg zijn. Kan ik dan die private keys van alleen die twee adressen waar tijdens de fork saldo op stond claimen in de BCC wallet? Dus ZONDER dat ik de wallet seed gebruik maar enkel de private keys van twee adressen? (die dus straks geen bitcoin meer bevatten?) Dan kan ik mijn Electrum wallet gewoon intact laten.
Als ik het goed begrijp wil je BTC binnen je eigen wallet naar een ander adres sturen voordat je je BCH claimt.

Dit is niet veilig, ik lees overal dat je een andere wallet met andere private key moet aanmaken. Vervolgens zend je daar je BTC naartoe, voordat je je BCH claimt.

Ik heb dus net een nieuwe wallet aangemaakt en daar mijn BTC naar gestuurd. Ik probeer nu alleen nog uit te vogelen hoe ik bij mijn BCH kom.... :P
pi_173255196
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:19 schreef thenxero het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wil je BTC binnen je eigen wallet naar een ander adres sturen voordat je je BCH claimt.

Dit is niet veilig, ik lees overal dat je een andere wallet met andere private key moet aanmaken. Vervolgens zend je daar je BTC naartoe, voordat je je BCH claimt.

Ik heb dus net een nieuwe wallet aangemaakt en daar mijn BTC naar gestuurd. Ik probeer nu alleen nog uit te vogelen hoe ik bij mijn BCH kom.... :P
Ja klopt, maar een wallet seed (die woorden) geven toegang tot een hele set van private keys. Je wallet bestaat namelijk uit meerdere bitcoinadressen. Elk bitcoinadres heeft zijn eigen private key. Mijn bitcoin wallet van Electrum heeft iets van 20 private keys. Zolang je ervoor zorgt dat er geen saldo meer staat op de private key die je wil importeren in Bitcoin Cash maakt het volgens mij niet uit.
pi_173255208
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja klopt, maar een wallet seed (die woorden) geven toegang tot een hele set van private keys. Je wallet bestaat namelijk uit meerdere bitcoinadressen. Elk bitcoinadres heeft zijn eigen private key. Mijn bitcoin wallet van Electrum heeft iets van 20 private keys. Zolang je ervoor zorgt dat er geen saldo meer staat op de private key die je wil importeren in Bitcoin Cash maakt het volgens mij niet uit. En dan dus NIET de wallet seed met al die woorden gebruiken
pi_173255259
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja klopt, maar een wallet seed (die woorden) geven toegang tot een hele set van private keys. Je wallet bestaat namelijk uit meerdere bitcoinadressen. Elk bitcoinadres heeft zijn eigen private key. Mijn bitcoin wallet van Electrum heeft iets van 20 private keys. Zolang je ervoor zorgt dat er geen saldo meer staat op de private key die je wil importeren in Bitcoin Cash maakt het volgens mij niet uit.
Als je electron gebruikt dan moet je die seed invoeren lijkt erop. Je moet dus echt een nieuwe seed hebben.

Zie https://electrum.org/bcc2.txt .

Maar ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik nu Electron wil gebruiken. Het klinkt allemaal erg sketchy. Er moet toch iemand op Fok zijn die zijn bcc wallet gebruikt heeft? Ervaringen? :)
pi_173255278
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja klopt, maar een wallet seed (die woorden) geven toegang tot een hele set van private keys. Je wallet bestaat namelijk uit meerdere bitcoinadressen. Elk bitcoinadres heeft zijn eigen private key. Mijn bitcoin wallet van Electrum heeft iets van 20 private keys. Zolang je ervoor zorgt dat er geen saldo meer staat op de private key die je wil importeren in Bitcoin Cash maakt het volgens mij niet uit.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_173255335
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij gaat dit gewoon goed zolang je goed oplet. Ik heb namelijk al Bitcoin Cash geclaimed met alleen een private key en geen wallet seed wachtwoord. één van mijn oudere bitcoinwallets had namelijk geen wallet seed, dat bestond nog niet.
Je kan namelijk in Electron Bitcoin Cash kiezen voor Wallet->Private keys->Sweep
Met dat schermpje kun je private keys importeren, je hoeft dan geen wallet seed wachtwoord op te geven. Misschien hebben anderen dit ook zo gedaan?
pi_173255627
Zin om nog wat Waves te kopen.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173255680
wow bitcoin op weg naar boven
pi_173255733
choo choo
pi_173255825
Te zien aan coinmarketcap zijn de Zuid Koreanen massaal Bitcoin Cash aan het inslaan?
pi_173255935
wie niet
pi_173255968
Heeft iemand tips wat betreft bitcoin/cryptocurrency exchanges? Welke zijn veilig of werken het fijnst, en welke zijn niet te vertrouwen?
pi_173256001
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:07 schreef Symn het volgende:
Heeft iemand tips wat betreft bitcoin/cryptocurrency exchanges? Welke zijn veilig of werken het fijnst, en welke zijn niet te vertrouwen?
vind bittrex wel fijn werken. voor de rest kunnen alle centrale exchanges er met je geld vadoor gaan. decentrale zijn het veiligst. Etherdelta etc.
pi_173256091
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:32 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit gewoon goed zolang je goed oplet. Ik heb namelijk al Bitcoin Cash geclaimed met alleen een private key en geen wallet seed wachtwoord. één van mijn oudere bitcoinwallets had namelijk geen wallet seed, dat bestond nog niet.
Je kan namelijk in Electron Bitcoin Cash kiezen voor Wallet->Private keys->Sweep
Met dat schermpje kun je private keys importeren, je hoeft dan geen wallet seed wachtwoord op te geven. Misschien hebben anderen dit ook zo gedaan?
Ik probeer nu vanuit Electron alles naar een bittrex adres te sturen.

Als ik druk op "max" (bij amount) dan kan ik maar ongeveer één derde versturen van mijn total balance. Iemand enig idee hoe dit kan??? De transaction fees zijn niet 2/3!
pi_173256166
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:13 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ik probeer nu vanuit Electron alles naar een bittrex adres te sturen.

Als ik druk op "max" (bij amount) dan kan ik maar ongeveer één derde versturen van mijn total balance. Iemand enig idee hoe dit kan??? De transaction fees zijn niet 2/3!
Ok, programma herstart, nu werkt het wel. Vage bug.
pi_173256196
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:08 schreef niggeplease het volgende:

[..]

vind bittrex wel fijn werken. voor de rest kunnen alle centrale exchanges er met je geld vadoor gaan. decentrale zijn het veiligst. Etherdelta etc.
Ok.. een decentrale exchange is een exchange die.... ?
Mag ik vragen op hoeveel exchanges jij bijvoorbeeld zit? en welke..
pi_173256251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:20 schreef Symn het volgende:

[..]

Ok.. een decentrale exchange is een exchange die.... ?
Mag ik vragen op hoeveel exchanges jij bijvoorbeeld zit? en welke..
Een centrale exchange beheert je geld, een decentrale exchange werkt als een blockchain.
pi_173256431
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:20 schreef Symn het volgende:

[..]

Ok.. een decentrale exchange is een exchange die.... ?
Mag ik vragen op hoeveel exchanges jij bijvoorbeeld zit? en welke..
die 2 die ik net noemde zit ik vooral op. ik zat voorheen ook nog weleens op btc-e, vond ik ook wel goed werken.
pi_173256637
Rond Waves is het nu wat rustiger. Ik lees ook weinig Waves posts in dit forum de laatste dagen. Met alle nieuwe ICO's en coins die over elkaar heen buitelen is dat ook niet zo vreemd. Maar vergeet niet dat Waves een sleeping giant is die op het punt staat te ontwaken. Het platform is er. Contracten en samenwerkingsverbanden met grote partijen worden getekend as we speak. ICO'S worden er alleen maar meer op het platform. Nieuwe DEX komt eraan. Smart Contracts. Waves gaat heel, heel groot worden vrienden.... don't miss out!!!!
pi_173256707
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:46 schreef Frans449 het volgende:
Rond Waves is het nu wat rustiger. Ik lees ook weinig Waves posts in dit forum de laatste dagen. Met alle nieuwe ICO's en coins die over elkaar heen buitelen is dat ook niet zo vreemd. Maar vergeet niet dat Waves een sleeping giant is die op het punt staat te ontwaken. Het platform is er. Contracten en samenwerkingsverbanden met grote partijen worden getekend as we speak. ICO'S worden er alleen maar meer op het platform. Nieuwe DEX komt eraan. Smart Contracts. Waves gaat heel, heel groot worden vrienden.... don't miss out!!!!
Mee eens ja, ondergewaardeerd momenteel
pi_173256850
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:46 schreef Frans449 het volgende:
Rond Waves is het nu wat rustiger. Ik lees ook weinig Waves posts in dit forum de laatste dagen. Met alle nieuwe ICO's en coins die over elkaar heen buitelen is dat ook niet zo vreemd. Maar vergeet niet dat Waves een sleeping giant is die op het punt staat te ontwaken. Het platform is er. Contracten en samenwerkingsverbanden met grote partijen worden getekend as we speak. ICO'S worden er alleen maar meer op het platform. Nieuwe DEX komt eraan. Smart Contracts. Waves gaat heel, heel groot worden vrienden.... don't miss out!!!!
^O^ gewoon lekker blijven zitten en geduld hebben idd :)
[P]otverdorie
pi_173256903


[ Bericht 43% gewijzigd door thenxero op 19-08-2017 16:02:35 ]
pi_173257116
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:46 schreef Frans449 het volgende:
Rond Waves is het nu wat rustiger. Ik lees ook weinig Waves posts in dit forum de laatste dagen. Met alle nieuwe ICO's en coins die over elkaar heen buitelen is dat ook niet zo vreemd. Maar vergeet niet dat Waves een sleeping giant is die op het punt staat te ontwaken. Het platform is er. Contracten en samenwerkingsverbanden met grote partijen worden getekend as we speak. ICO'S worden er alleen maar meer op het platform. Nieuwe DEX komt eraan. Smart Contracts. Waves gaat heel, heel groot worden vrienden.... don't miss out!!!!
Ik zie wel veel marketing op facebook de laatste dagen
pi_173257284
De Aziaten pompen alles omhoog. Waves zijn volgens mij in Azië niet in trek. Ik hou het nog even bij ANT/NEO.
pi_173257326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:32 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit gewoon goed zolang je goed oplet. Ik heb namelijk al Bitcoin Cash geclaimed met alleen een private key en geen wallet seed wachtwoord. één van mijn oudere bitcoinwallets had namelijk geen wallet seed, dat bestond nog niet.
Je kan namelijk in Electron Bitcoin Cash kiezen voor Wallet->Private keys->Sweep
Met dat schermpje kun je private keys importeren, je hoeft dan geen wallet seed wachtwoord op te geven. Misschien hebben anderen dit ook zo gedaan?
Maar dan geef je toch nog steeds je private key van je BTC wallet aan Electron?
pi_173257378
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Maar dan geef je toch nog steeds je private key van je BTC wallet aan Electron?
Ja klopt, maar elk bitcoin adres heeft een eigen private key. Als je in Electrum of in Electron gaat naar view->addresses dan krijg je een extra tab waar je al jouw adressen ziet. Je saldo wordt opgemaakt uit een combinatie van allemaal verschillende bitcoinadressen. Elk adres heeft zijn eigen private key. Volgens mij is het compleet veilig als je alleen die ene private key wil importeren in Electron zonder gebruik te maken van je wallet seed. Dit heeft alleen zin als je never nooit die wallet seed importeert in Electron. Iemand hier ervaring mee?
In het kort: is het veilig om lege bitcoinadressen (private keys) los te importeren in Electron in plaats van een hele wallet seed? Het bitcoinadres waar het om gaat had tijdens de fork saldo en inmiddels niet meer omdat ik die naar een ander bitcoinadres heb gestuurd die wel onderdeel is van mijn wallet maar dus een andere private key heeft
pi_173257452
Wie zit er nog meer in via? Ik heb er nu ook 530 😊
pi_173257722
BCH :')
pi_173257754
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:34 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja klopt, maar elk bitcoin adres heeft een eigen private key. Als je in Electrum of in Electron gaat naar view->addresses dan krijg je een extra tab waar je al jouw adressen ziet. Je saldo wordt opgemaakt uit een combinatie van allemaal verschillende bitcoinadressen. Elk adres heeft zijn eigen private key. Volgens mij is het compleet veilig als je alleen die ene private key wil importeren in Electron zonder gebruik te maken van je wallet seed. Dit heeft alleen zin als je never nooit die wallet seed importeert in Electron. Iemand hier ervaring mee?
In het kort: is het veilig om lege bitcoinadressen (private keys) los te importeren in Electron in plaats van een hele wallet seed? Het bitcoinadres waar het om gaat had tijdens de fork saldo en inmiddels niet meer omdat ik die naar een ander bitcoinadres heb gestuurd die wel onderdeel is van mijn wallet maar dus een andere private key heeft
Zolang Electron geen toegang heeft tot de seed, lijkt het veilig.

Ik heb voor de zekerheid gewoon een nieuwe wallet gemaakt, kleine moeite en geen zorgen.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:11:37 #161
257132 crew  Awsom
pi_173258025
BCC :') :')
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:28:15 #162
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173258383
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:11 schreef Awsom het volgende:
BCC :') :')
_O-

Hoe dan... Ik wou eergister nog rond de 0.07 inkopen maar niet gedaan. :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173258659
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:46 schreef Frans449 het volgende:
Rond Waves is het nu wat rustiger. Ik lees ook weinig Waves posts in dit forum de laatste dagen. Met alle nieuwe ICO's en coins die over elkaar heen buitelen is dat ook niet zo vreemd. Maar vergeet niet dat Waves een sleeping giant is die op het punt staat te ontwaken. Het platform is er. Contracten en samenwerkingsverbanden met grote partijen worden getekend as we speak. ICO'S worden er alleen maar meer op het platform. Nieuwe DEX komt eraan. Smart Contracts. Waves gaat heel, heel groot worden vrienden.... don't miss out!!!!
Alleen heb ik niet op tijd mijn Waves weggehaald van de ICO pagina en sinds de ICO pagina gesloten is kan ik er ook niet meer bij :'( :'( :'(
pi_173258851
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alleen heb ik niet op tijd mijn Waves weggehaald van de ICO pagina en sinds de ICO pagina gesloten is kan ik er ook niet meer bij :'( :'( :'(
Shiiiiit zonde man!
pi_173259159
https://www.reddit.com/r/MonacoCard/

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1926269.1960

Deze wordt schijnbaar over een paar dagen toegevoegd aan een grote Chinese exchange.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173259893
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:01 schreef chroestjov het volgende:
https://www.reddit.com/r/MonacoCard/

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1926269.1960

Deze wordt schijnbaar over een paar dagen toegevoegd aan een grote Chinese exchange.
We will add OAX/ETH、DNT/ETH, MCO/ETH、ICN/ETH trading pairs on Binance exchange.

The trading time and date will be as follows:

OAX/ETH will be traded at 12pm, Aug 21, 2017 (Monday) Beijing Time.
DNT/ETH will be traded at 12pm, Aug 22, 2017 (Tuesday) Beijing Time.
MCO/ETH and ICN/ETH trading pairs will be traded at 12pm, Aug 23, 2017 (Wednesday) Beijing Time.
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:45:31 #167
230491 Zith
pls tip
pi_173262083
Poloniex heeft vandaag 320.000$ verdient aan BCH-USD trade fees alleen _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173262696
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alleen heb ik niet op tijd mijn Waves weggehaald van de ICO pagina en sinds de ICO pagina gesloten is kan ik er ook niet meer bij :'( :'( :'(
Hmm, je had 2 accounts toch? Om hoeveel Waves gaat het nog?
pi_173262734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm, je had 2 accounts toch? Om hoeveel Waves gaat het nog?
Gaat inderdaad om 1 (van de 2) account. Gaat om 550 Waves.
pi_173263329
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Gaat inderdaad om 1 (van de 2) account. Gaat om 550 Waves.
Hebben ze gezegd dat ze niets voor je kunnen doen of houden ze je aan het lijntje?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:41:42 #171
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_173263608
Leuk piek(je) zojuist met BitBay; zowaar wat winst weten te scoren. Verder is het vooralsnog niet geweldig wbt 'mijn' crypto.
pi_173263938
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hebben ze gezegd dat ze niets voor je kunnen doen of houden ze je aan het lijntje?
Ze zeggen dat ze in batches 'uitbetalen'. Support maakt een batch aan en Sasha voert het uit.

Echter, wacht ik al sinds april....
pi_173264462
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:57 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze in batches 'uitbetalen'. Support maakt een batch aan en Sasha voert het uit.

Echter, wacht ik al sinds april....
Vreemde zaak, het is blijkbaar ook niet "afgewezen".
Support (@wavesplatform.com) was met mijn probleempjes altijd vrij snel (aardig wat bugs gemeld in het begin) maar de afdeling "betalingen" lijkt niet echt te bestaan als ik het zo hoor.
pi_173264695
Heeft iemand hier nog een mening over wat betreft BCC claimen met Electrum / Electron ?

Als je in Electrum of in Electron gaat naar view->addresses dan krijg je een extra tab waar je al jouw adressen ziet. Je saldo wordt opgemaakt uit een combinatie van allemaal verschillende bitcoinadressen. Elk adres heeft zijn eigen private key. Volgens mij is het compleet veilig als je alleen die ene private key wil importeren in Electron zonder gebruik te maken van je wallet seed. Dit heeft alleen zin als je never nooit die wallet seed importeert in Electron. Iemand hier ervaring mee?
In het kort: is het veilig om lege bitcoinadressen (private keys) los te importeren in Electron in plaats van een hele wallet seed? Het bitcoinadres waar het om gaat had tijdens de fork saldo en inmiddels niet meer omdat ik die naar een ander bitcoinadres heb gestuurd die wel onderdeel is van mijn wallet maar dus een andere private key heeft
pi_173264713
Ah, je kan nu ook hier terecht: http://support.wavesplatform.com

Edit:

@ Xaban06: ik heb contact gehad met Twiggy Smile, hij zegt dat die achterstallige batches er nog wel uit gaan vroeg of laat maar dat er geen datum voor genoemd kan worden. In ieder geval nog enige hoop.

[ Bericht 23% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-08-2017 21:39:18 ]
pi_173267020
Op Bitonic staat dat de verificatie van een rekening meteen wordt verwerkt als het een rekening van ING betreft, maar het is inmiddels 20 minuten geleden.
Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173270843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:41 schreef chroestjov het volgende:
Op Bitonic staat dat de verificatie van een rekening meteen wordt verwerkt als het een rekening van ING betreft, maar het is inmiddels 20 minuten geleden.
Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Zojuist ook een verificatie ingediend. Echter denk ik dat het indienen, koppelen en de mail sturen word gezien als "de verwerking"
De echte goedkeuring komt denk ik pas overdag of op een werk dag.
pi_173271242
Alts weer up, Lisk zelfs 35% :)

Edit: Lisk 50% up

Zal wel een pump zijn ofzo.

[ Bericht 21% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-08-2017 01:48:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 augustus 2017 @ 01:48:19 #179
163650 Greys
pi_173271310
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:42 schreef MaGNeT het volgende:
Alts weer up, Lisk zelfs 35% :)
Ja, dat groen staat een stuk gezelliger in Blockfolio :P

Ik verkocht de helft van m'n kleine beetje BCH begin van de avond op 0.217 en nu ben ik helemaal blij omdat ik weer een piepklein stapje dichterbij m'n hele BTC ben *O* _O- Wie het kleine niet eert enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173271319
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:42 schreef MaGNeT het volgende:
Alts weer up, Lisk zelfs 35% :)

Edit: Lisk 50% up

Zal wel een pump zijn ofzo.
hah ik wou net reageren met 50% idd. Lijkt een pump ja. Wanneer staat de rebranding op de planning?
pi_173271421
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

hah ik wou net reageren met 50% idd. Lijkt een pump ja. Wanneer staat de rebranding op de planning?
Eerst las ik augustus maar zal wel wat later zijn, loopt vaak wat uit.
pi_173271455
83% :')

Wel 10k Lisk bijgekocht gisteren maar wacht nog ff op ¤10
pi_173271484
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:57 schreef MaGNeT het volgende:
83% :')
Flinke kaars. Durf je het aan? Verkopen en later terugkopen?
pi_173271499
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Flinke kaars. Durf je het aan? Verkopen en later terugkopen?
Ik lig op bed :P
Kaars dondert ook al om
pi_173271539
Begrijp ik het goed als ik vóór die fork van BTC er 1 gekocht had dat ik dan nu gratis 665 euro had gehad als ik mijn na de fork gratis gekregen BCC verkocht had en dat ik dan nog altijd die 1 BTC over had? :@

Ergo: gratis geld?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173271564
En indien dat het geval is, hoe zit dat dan precies? Ik bedoel er zijn natuurlijk ook mensen met honderden BTC's. Die hadden dan ook allemaal honderden gratis BCC's gekregen en die nu kunnen verkopen.

Ik vind dat nogal verdacht. Steekt daar niet meer achter? Ik bedoel hoe meer je BTC hebt hoe meer je er van profiteert. Is dat niet een voorop gezet plannetje voor gratis geld geweest voor de grote jongens dan of hoe moet ik dat precies duiden? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173271595
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Eerst las ik augustus maar zal wel wat later zijn, loopt vaak wat uit.

Lisk Core 1.0: september
rebrand: september
SDK alpha: eind van dit jaar

Iedereen liskjes inslaan!
pi_173271658
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:03 schreef Geralt het volgende:
Begrijp ik het goed als ik vóór die fork van BTC er 1 gekocht had dat ik dan nu gratis 665 euro had gehad als ik mijn na de fork gratis gekregen BCC verkocht had en dat ik dan nog altijd die 1 BTC over had? :@

Ergo: gratis geld?
Ja :@

:@ :@

:@

:').
pi_173271800
Koop Monaco
pi_173271930
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:14 schreef supermercado het volgende:

[..]

Zojuist ook een verificatie ingediend. Echter denk ik dat het indienen, koppelen en de mail sturen word gezien als "de verwerking"
De echte goedkeuring komt denk ik pas overdag of op een werk dag.
Ja, ik heb het even opgezocht:

quote:
Omdat wij een rekening hebben bij ABN, ING, SNS en bunq kunnen wij (op basis van best effort) ook in het weekend verificaties van rekeningen bij deze banken doen.
Wat erop neer komt dat ze het soms wel en soms niet in het weekend verwerken.
Met dergelijke ruim opgestelde voorwaarden is het vrijwel onmogelijk om je niet aan je eigen voorwaarden te houden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173272872
LISK op Bittrex: 0.00083
LISK op Poloniex: 0.00065

Hoe kan dat? Is toch goedkoop inkopen en duur verkopen, gratis winst?
pi_173272875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:28 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, je kan nu ook hier terecht: http://support.wavesplatform.com

Edit:

@ Xaban06: ik heb contact gehad met Twiggy Smile, hij zegt dat die achterstallige batches er nog wel uit gaan vroeg of laat maar dat er geen datum voor genoemd kan worden. In ieder geval nog enige hoop.
Thanks! Ik had met hem ookal gesproken. Ik vind het maar vreemd. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om een betaling uit te voeren :(
pi_173272880
Oh op Bittrex kan je momenteel geen Lisk storten :') Wilde even kijken hoe snel het allemaal zou gaan.
  zondag 20 augustus 2017 @ 09:16:25 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173273146
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]


Lisk Core 1.0: september
rebrand: september
SDK alpha: eind van dit jaar

Iedereen liskjes inslaan!
Zou mooi zijn. Lisk moonen naar $100 :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173273458
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:05 schreef Geralt het volgende:
En indien dat het geval is, hoe zit dat dan precies? Ik bedoel er zijn natuurlijk ook mensen met honderden BTC's. Die hadden dan ook allemaal honderden gratis BCC's gekregen en die nu kunnen verkopen.

Ik vind dat nogal verdacht. Steekt daar niet meer achter? Ik bedoel hoe meer je BTC hebt hoe meer je er van profiteert. Is dat niet een voorop gezet plannetje voor gratis geld geweest voor de grote jongens dan of hoe moet ik dat precies duiden? :@
Lijkt me wel.
pi_173273532
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:05 schreef Geralt het volgende:
En indien dat het geval is, hoe zit dat dan precies? Ik bedoel er zijn natuurlijk ook mensen met honderden BTC's. Die hadden dan ook allemaal honderden gratis BCC's gekregen en die nu kunnen verkopen.

Ik vind dat nogal verdacht. Steekt daar niet meer achter? Ik bedoel hoe meer je BTC hebt hoe meer je er van profiteert. Is dat niet een voorop gezet plannetje voor gratis geld geweest voor de grote jongens dan of hoe moet ik dat precies duiden? :@
Rich getting richer. :(
  zondag 20 augustus 2017 @ 10:57:14 #197
132191 -jos-
Money=Power
pi_173274314
Kan iemand mij overtuigen om Waves te kopen? Dit lijkt me wel een goed instapmoment maar ik snap eigenlijk totaal niet waarom iedereen in dit topic zo enthousiast er over is. Ook zie ik dat het trade volume van Waves veruit de laagste is vergeleken met andere munten. Hoe zit dat precies?

Andere vraag, er zijn hier ook veel mensen die bezig zijn met altcoins en beweren dat dat nog sneller gaat dan Bitcoin. Welke strategie gebruiken jullie hiervoor? Wat ik zelf nu gedaan heb is bij een wat kleinere coin een buy order plaatsen voor bijvoorbeeld 50-90% van de huidige koers en op het moment dat er een korte dip is door een grote sell order heb je die munt dus voor een schijntje gekocht. Zijn er meer mensen die dit zo doen of gebruiken jullie andere strategieën?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173274503
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:57 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand mij overtuigen om Waves te kopen? Dit lijkt me wel een goed instapmoment maar ik snap eigenlijk totaal niet waarom iedereen in dit topic zo enthousiast er over is. Ook zie ik dat het trade volume van Waves veruit de laagste is vergeleken met andere munten. Hoe zit dat precies?

Andere vraag, er zijn hier ook veel mensen die bezig zijn met altcoins en beweren dat dat nog sneller gaat dan Bitcoin. Welke strategie gebruiken jullie hiervoor? Wat ik zelf nu gedaan heb is bij een wat kleinere coin een buy order plaatsen voor bijvoorbeeld 50-90% van de huidige koers en op het moment dat er een korte dip is door een grote sell order heb je die munt dus voor een schijntje gekocht. Zijn er meer mensen die dit zo doen of gebruiken jullie andere strategieën?
Ik heb mazzel gehad(ja, want het niet alsof ik heel goed in traden ben), ik ben ingestapt in Ethereum rond de 40euro met een leuk bedrag, voornamelijk holden.
Zelfde nu met NEO(antshares), gekocht op 4euro, ook aardige stijging meegemaakt. (zo nu en dan sellen op 'hoogtepunt' en weer lager inkopen)

Dus ik kijk meer naar wat een munt in potentie kan hebben, zoals de meeste zit ik ook in Waves, en daarnaast heb ik meegedaan aan de ICO van OpenANX; plannen voor een decentrale exchange.

Hierbij heb ik toch wel meer rendement mee gehaald, dan dat ik al m'n geld in Bitcoin had gestoken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 augustus 2017 @ 11:23:08 #199
163650 Greys
pi_173274735
Wat is Blockfolio aan het bokken? Niet willen updaten etc. Grom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173275118
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:23 schreef Greys het volgende:
Wat is Blockfolio aan het bokken? Niet willen updaten etc. Grom.
Oh noessssss... alle coins weg :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 augustus 2017 @ 11:57:38 #201
163650 Greys
pi_173275225
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh noessssss... alle coins weg :'(
:'( :'( :'( :'( :'(

RIP COINS NOOOOOOOOOO

Ja nee maar ik F5 gewoon graag. Vooral op zo'n rustige zondag. :P

Omdat ik dan mobiel heel makkelijk kan zien of die paar goedkoop gekochte MCO's me al een stapje vooruit naar "Project De Hele BTC" brengen zonder dat ik steeds alle voertuigen en etalages en verkeersborden op Bittrex aan hoef te klikken. :+

Smiley overkill. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173275714
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:05 schreef Geralt het volgende:
En indien dat het geval is, hoe zit dat dan precies? Ik bedoel er zijn natuurlijk ook mensen met honderden BTC's. Die hadden dan ook allemaal honderden gratis BCC's gekregen en die nu kunnen verkopen.

Ik vind dat nogal verdacht. Steekt daar niet meer achter? Ik bedoel hoe meer je BTC hebt hoe meer je er van profiteert. Is dat niet een voorop gezet plannetje voor gratis geld geweest voor de grote jongens dan of hoe moet ik dat precies duiden? :@
Het is simpelweg een hardfork waardoor de blockchain in twee splitst en op beide chains iedereen met het zelfde bedrag verder gaat. Als die hardfork er niet was geweest zou BTC waarschijnlijk nog hoger zijn in prijs, maar nu zit een deel van het geld in BCC.

Maar voor de ASIC bedrijven is het wel erg gunstig en omdat er meer mensen waarde aan hechten is er toch waarde uit het niks gecrëerd. Dat kan gewoon in crypto.

En als je BTC had voor de fork dan kun je bij je BCC door een BCC supported wallet te nemen en je private key te importeren of iets dergelijks. Veel exchanges hebben het voor je geregeld.
Gefeliciteerd
pi_173275766
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:23 schreef Greys het volgende:
Wat is Blockfolio aan het bokken? Niet willen updaten etc. Grom.
Heb ik ook :'(

Wat vinden julie van BAT?
Gefeliciteerd
  zondag 20 augustus 2017 @ 12:31:15 #204
466832 LuciferShiningOne
The world is enough
pi_173275797
Weet iemand wat er gebeurt als je een transactie wilt doen maar je stelt de fee te laag in? (zegge 0)

Blijven je coins dan hangen in limbo of is er een mogelijkheid je transactie te annuleren?
pi_173275827
https://twitter.com/BlockfolioApp/status/899217626412593152

quote:
Blockfolio‏ @BlockfolioApp 23s23 seconds ago
More
We're experiencing some server issues. Working on getting Blockfolio back online as soon as we can. All data is safe.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 augustus 2017 @ 12:35:06 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173275849
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:31 schreef LuciferShiningOne het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als je een transactie wilt doen maar je stelt de fee te laag in? (zegge 0)

Blijven je coins dan hangen in limbo of is er een mogelijkheid je transactie te annuleren?
Ze blijven even in limbo, maar komen na een tijdje terug of worden alsnog verstuurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 20 augustus 2017 @ 12:38:10 #207
466832 LuciferShiningOne
The world is enough
pi_173275905
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze blijven even in limbo, maar komen na een tijdje terug of worden alsnog verstuurd.
Bedankt, ze blijven dus niet hangen totdat iemand eens een keer een transactie zonder fee wil doorvoeren. Stelt me gerust.

Maar enig idee hoe lang dat "tijdje" dan gaat zijn?
  Eindredactie Games zondag 20 augustus 2017 @ 12:38:34 #208
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173275910
XRP blijft zakken :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173276098
Ik heb nog LISK op Bittrex staan. Deze verkopen voor 0.00084, de BTC wat ik hiervoor krijg overhevelen naar Poloniex en daarmee Lisk voor 0.00073 kopen. Slim idee?
pi_173276369
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog LISK op Bittrex staan. Deze verkopen voor 0.00084, de BTC wat ik hiervoor krijg overhevelen naar Poloniex en daarmee Lisk voor 0.00073 kopen. Slim idee?
Is alleen slim als je LISK longterm wil holden.
Zodra de Bittrex deposit open gaat zakt ie naar Poloniex niveau.
Gefeliciteerd
pi_173276392
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:38 schreef Oscar. het volgende:
XRP blijft zakken :')
En terecht fuck xrp!!

Koop Monaco, GAS, NEO en BNB
pi_173276452
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:00 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Is alleen slim als je LISK longterm wil holden.
Zodra de Bittrex deposit open gaat zakt ie naar Poloniex niveau.
Ik hold al sinds ICO en dat ben ik voorlopig nog wel van plan.
pi_173276476
Waves netwerk geforkt nu nog wachten op Waves Cash
pi_173277138
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:04 schreef fukforce het volgende:
Waves netwerk geforkt nu nog wachten op Waves Cash
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken volgens mij was het niet de bedoeling..
pi_173277228
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:30 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken volgens mij was het niet de bedoeling..
Dat was wel de bedoeling om een aantal updates door te voeren
pi_173277303
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:33 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dat was wel de bedoeling om een aantal updates door te voeren
Ah ok. Heb je een bron? Ik zat de waves slack te lezen maar daar was het een verassing volgens mij :D
pi_173277308
Die Waves fork is er al sinds vorige week, omdat de helft van de nodes niet is bijgewerkt naar versie 0.7.5 of hoger.

http://dev.pywaves.org/nodes

Je ziet, het zijn allemaal 0.6.6 nodes of ouder die op hun eigen fork zitten.

Mijn eigen node zit op dezelfde blockcount als de blockexplorer op http://www.wavesgo.com
Dus daar is niets mee aan de hand.

Een probleem is het ook niet echt, de grote lease pools zijn wel over.
pi_173277319
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef MaGNeT het volgende:
Die Waves fork is er al sinds vorige week, omdat de helft van de nodes niet is bijgewerkt naar versie 0.7.5 of hoger.

http://dev.pywaves.org/nodes

Je ziet, het zijn eigenlijk allemaal 0.6.6 nodes of ouder.

Mijn eigen node zit op dezelfde blockcount als de blockexplorer op http://www.wavesgo.com
Dus daar is niets mee aan de hand.

Een probleem is het ook niet echt, de grote lease pools zijn wel over.
Wat is de reden dat er een hoop niet mee zijn gegaan naar een nieuwere versie, enig idee?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Version    Nodes
--------------------
 0.6.6       54
 0.7.6       40
   -         11
 0.6.5       10
 0.7.5        6
 0.6.3        2
 0.6.4        1
 0.3.9        1
 0.3.6        1
 0.3.4        1
--------------------
             127
pi_173277346
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat is de reden dat er een hoop niet mee zijn gegaan naar een nieuwere versie, enig idee?
Omdat mensen zo'n node installeren en er vervolgens niet meer naar omkijken.
Niet zo handig bij een project waar iedere maand enkele updates uitkomen.

Omdat ze op een fork zitten, genereren ze ook geen blokken op de hoofdfork en draaien ze dus eigenlijk voor Jan met de korte achternaam, geen fees, geen MRT.
pi_173277363
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Omdat mensen zo'n node installeren en er vervolgens niet meer naar omkijken.
Niet zo handig bij een project waar iedere maand enkele updates uitkomen.
Dus een kwestie van even alle beheerders mailen? Zo ver ze te vinden zijn.
pi_173277370
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:36 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ah ok. Heb je een bron? Ik zat de waves slack te lezen maar daar was het een verassing volgens mij :D
Waves dev team
pi_173277398
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dus een kwestie van even alle beheerders mailen? Zo ver ze te vinden zijn.
Dat lijkt me geen mogelijkheid.
pi_173277437
Waves slack is wel een gevaarlijke plek om rond te hangen gasten daar zijn militant
pi_173277442
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:39 schreef fukforce het volgende:

[..]

Waves dev team
Ik had hetzelfde begrepen als wat magnet schrijft.. dan is het toch niet de bedoeling om te forken?
pi_173277520
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lijkt me geen mogelijkheid.
Niet allemaal, maar een aantal van die pools zijn toch wel te achterhalen dmv poolnaam?
pi_173277528
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde begrepen als wat magnet schrijft.. dan is het toch niet de bedoeling om te forken?
Dat moet je aan het Waves dev team vragen.

Ik heb al mijn airdrop coins behalve WCT in Oceanlab ICO gestopt
pi_173277594
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar een aantal van die pools zijn toch wel te achterhalen dmv poolnaam?
Dit zijn de nodes die de afgelopen 24 uur op de juiste chain een block hebben gevonden, zo te zien zitten alle pools daar wel bij.

http://dev.pywaves.org/generators
pi_173277672
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde begrepen als wat magnet schrijft.. dan is het toch niet de bedoeling om te forken?
Nee, de bedoeling is het zeker niet en het stelt verder ook weinig voor.

De clients vanaf 0.7.5 zitten op de juiste chain, de oudere zitten op hun eigen chain en daar hebben ze vooral zelf last van :P

Het enige probleem wat nieuw is nu dat de verkeerde chain iets langer is dan de goede chain, waardoor sommige nodes met de nieuwe client ook op de verkeerde chain terecht komen.

Dat lees ik in de laatste posts op Slack.

Afijn, de pools zitten doorgaans vaak op Slack, hebben ook een verantwoordelijkheid naar hun leasers dus zolang die hun blockcount maar een beetje in de gaten houden lost het zich wel weer op.

Ik check m'n node sowieso wel 1x per dag en op dit moment maar even wat vaker...

Er zal de komende 24 uur mss wel een 0.7.7 update uitkomen om de oude node-versies te kicken :P Of het lost zich vanzelf op.
pi_173277701
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef fukforce het volgende:
Waves slack is wel een gevaarlijke plek om rond te hangen gasten daar zijn militant
Valt wel mee, alleen als je loopt te trollen of onnodig paniek zaait dan kicken ze je.
Daar is Bitcointalk voor bedoeld :P
pi_173277714
Die gast van leasingwaves.com zit steeds Waves te bashen op Waves slack
pi_173277805
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Valt wel mee, alleen als je loopt te trollen of onnodig paniek zaait dan kicken ze je.
Daar is Bitcointalk voor bedoeld :P
Ze kicken daar bijna niemand alleen als je zooi gaat spammen. Ik heb het eigenlijk meer over de community members daar.
pi_173277822
Ik zie dat ik al twee dagen niks meer uit m'n lease krijg, heb ik ze dan uitstaan bij de nodes die nog niet op de nieuwe fork zitten? ééntje is pospool, een behoorlijk grote node, die zou toch wel updateN?
pi_173277849
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:57 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik zie dat ik al twee dagen niks meer uit m'n lease krijg, heb ik ze dan uitstaan bij de nodes die nog niet op de nieuwe fork zitten? ééntje is pospool, een behoorlijk grote node, die zou toch wel updateN?
Pospool is bij:

http://dev.pywaves.org/generators

Maar ik las ook dat het uitbetalen van MRT naar de diverse nodes verlaat is, dus zou me niet verbazen als ze wachten met uitbetalen tot die MRT er zijn. Anders zitten ze met dubbele transactiekosten.
pi_173277891
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:56 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ze kicken daar bijna niemand alleen als je zooi gaat spammen. Ik heb het eigenlijk meer over de community members daar.
Oh, zitten vast wel wat knuppels tussen ;)
pi_173278118
Waves :')
  zondag 20 augustus 2017 @ 14:10:13 #236
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173278146
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:09 schreef kthxbye het volgende:
Waves :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173278257
Mensen die geen Waves holden in Q4 :')

:P
pi_173278557
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Pospool is bij:

http://dev.pywaves.org/generators

Maar ik las ook dat het uitbetalen van MRT naar de diverse nodes verlaat is, dus zou me niet verbazen als ze wachten met uitbetalen tot die MRT er zijn. Anders zitten ze met dubbele transactiekosten.
De transactiekosten zijn niks. :')
pi_173278603
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:30 schreef exelletor het volgende:

[..]

De transactiekosten zijn niks. :')
Oh da's handig, gratis transacties.
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 14:42:57 #240
257132 crew  Awsom
pi_173278818
Waar houden jullie je aankopen mee bij? ik vind blockfolio niet echt overzichtelijk op mijn telefoon. Zag hier laatst een keer een site voorbij komen maar die kan ik natuurlijk niet weer vinden ...
pi_173278948
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:42 schreef Awsom het volgende:
Waar houden jullie je aankopen mee bij? ik vind blockfolio niet echt overzichtelijk op mijn telefoon. Zag hier laatst een keer een site voorbij komen maar die kan ik natuurlijk niet weer vinden ...
cointracking.com
pi_173279147
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:48 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

cointracking.com
.info
pi_173279214
Coins doen het goed _O_
Sta nu ineens weer op het peil van 18 juni :D
pi_173279294
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:16 schreef MaGNeT het volgende:
Mensen die geen Waves holden in Q4 :')

:P
Na ETH is WAVES mijn grootste bag, maar wat een gare coin de afgelopen maanden zeg. :')
pi_173279726
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Na ETH is WAVES mijn grootste bag, maar wat een gare coin de afgelopen maanden zeg. :')
Wat is er gaar aan dan? :P
pi_173279757
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:00 schreef MaGNeT het volgende:
Coins doen het goed _O_
Sta nu ineens weer op het peil van 18 juni :D
Hoe dan :P

Volgens mij bestaat jouw portfolio grotendeels uit Waves. Op 18 juni stond Waves op 0.0021 BTC.en BTC stond op 2500 dollar.

Dat maakt per Waves 5.50 dollar waard.

Waves staat nu op 4.80 dollar.

Of je hebt bijgekocht waardoor je even hoog staat :P

Ik sta ongeveer op 70% van mijn eigen ATH.
pi_173279827
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:18 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoe dan :P

Volgens mij bestaat jouw portfolio grotendeels uit Waves. Op 18 juni stond Waves op 0.0021 BTC.en BTC stond op 2500 dollar.

Dat maakt per Waves 5.50 dollar waard.

Waves staat nu op 4.80 dollar.

Of je hebt bijgekocht waardoor je even hoog staat :P
~60.000 Waves
~53.000 Lisk
~10.000 PIVX
~17.500 WCT
~16.145 MGO
~32.000 TRST
En dan nog wat klein grut, zoals MRT, WGO, Incent, RBX, Mercury, etc.
pi_173279830
Het voordeel van meer spreiden tussen verschillende coins is dat je minder extreme stijgingen en dalingen hebt als je kijkt naar je totale portfolio
  zondag 20 augustus 2017 @ 15:20:57 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173279840
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Na ETH is WAVES mijn grootste bag, maar wat een gare coin de afgelopen maanden zeg. :')
Qua waarde misschien, niet qua ontwikkeling.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173279863
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

~60.000 Waves
~53.000 Lisk
~10.000 PIVX
~17.500 WCT
~16.145 MGO
~32.000 TRST
En dan nog wat klein grut, zoals MRT, WGO, Incent, RBX, Mercury, etc.
Ik vroeg niet waar je portfolio uit bestond :P Maar hoe het kan dat je nu even hoog als op 18 juni staat :P

Verder wel leuk een bedrag, doe je goed ^O^
pi_173279882
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik vroeg niet waar je portfolio uit bestond :P Maar hoe het kan dat je nu even hoog als op 18 juni staat :P

Verder wel leuk een bedrag, doe je goed ^O^
Naja, zo dus, weinig verandering.

De TKN die ik net voor de pump heb omgezet in Lisk helpen ook een beetje.

Ik zit nog niet aan m'n ATH, dat was een dikke week voor 18 juni.
pi_173279890
Ik ga mijn coins houden tot Q3 2018 en dan in de verkoop, tenzij het daarvoor keihard moon gaat. Hopen dat tot die tijd Waves en Lisk iets gaan doen.
pi_173279926
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

~60.000 Waves
~53.000 Lisk
~10.000 PIVX
~17.500 WCT
~16.145 MGO
~32.000 TRST
En dan nog wat klein grut, zoals MRT, WGO, Incent, RBX, Mercury, etc.
Waarom je steeds je totale aantallen blijft delen, het is me een raadsel. Ik zou er wat voorzichtiger mee omgaan, zeker met zulke bedragen. Helaas is mijn LSK aantal flink kleiner. LSK gaat lekker nu. Waarom eigenlijk?
  Eindredactie Games zondag 20 augustus 2017 @ 15:26:49 #254
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173279939
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:22 schreef MaGNeT het volgende:

Ik zit nog niet aan m'n ATH, dat was een dikke week voor 18 juni.
mooi week was dat. gelukkig heb ik die ATH ondertussen al doorbroken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173279945
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waarom je steeds je totale aantallen blijft delen, het is me een raadsel. Ik zou er wat voorzichtiger mee omgaan, zeker met zulke bedragen. Helaas is mijn LSK aantal flink kleiner. LSK gaat lekker nu. Waarom eigenlijk?
Naja, ging om de optelsom van de coins en hoe ik dan aan diezelfde waarde kwam.
Verder heb ik nog met niemand hier m'n woonplaats gedeeld, en anders staat de koffie klaar c_/

Pump vanuit het niets, lijkt het.
Nu lag de deposit er wel uit op Bittrex, dat maakt pumpen wat makkelijker omdat niemand nieuwe coins kan bijstorten en dumpen.
pi_173280063
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, ging om de optelsom van de coins en hoe ik dan aan diezelfde waarde kwam.
Verder heb ik nog met niemand hier m'n woonplaats gedeeld, en anders staat de koffie klaar c_/

Pump vanuit het niets, lijkt het.
Nu lag de deposit er wel uit op Bittrex, dat maakt pumpen wat makkelijker omdat niemand nieuwe coins kan bijstorten en dumpen.
Eigen risico dan. Via je IP, hackers. Kijk maar uit.

Wbt LSK: ja klopt, ordinaire pump. Geen aankondiging, niets. Maar het niveautje mag zo blijven. Wel netjes van je TKN swap, geluk gehad?
pi_173280077
mijn lijst bestaat uit:

-btc
-bch
-ark
-expanse
-waves
-mco
-bnb
-neo
-gas
-wings
-stratis
-ubiq
-block
pi_173280235
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Eigen risico dan. Via je IP, hackers. Kijk maar uit.

Wbt LSK: ja klopt, ordinaire pump. Geen aankondiging, niets. Maar het niveautje mag zo blijven. Wel netjes van je TKN swap, geluk gehad?
Ja, TKN naar LSK lijkt een gelukkige timing, meestal gaat dat mis.
pi_173280397
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, TKN naar LSK lijkt een gelukkige timing, meestal gaat dat mis.
Wat is je visie op TRST? Ik heb er een flink aantal en ben daarom wat verder gaan diversifieren.

Maar vanwege de lage marketcap en aankomende ontwikkelingen is het misschien slim om toch wat meer te investeren? Heb er wel vertrouwen in ( :') ) wat jij?
pi_173280410
Lisk staat door die pump zo hoog dat de waarde nu net zo hoog is als m'n hele portfolio op 16 juli nog waard was :')
pi_173280428
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat is je visie op TRST? Ik heb er een flink aantal en ben daarom wat verder gaan diversifieren.

Maar vanwege de lage marketcap en aankomende ontwikkelingen is het misschien slim om toch wat meer te investeren? Heb er wel vertrouwen in ( :') ) wat jij?
Met TRST is het afwachten of ze met een werkende releas
e komen, dan lijkt x5 of x10 wel mogelijk.
Voorlopig is het vrij rustig, af en toe een post van het team.

https://blog.wetrust.io
  zondag 20 augustus 2017 @ 15:48:07 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173280445
Lisk blijft maar stijgen. Ben benieuwd hoe lang dat door gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173280459
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met TRST is het afwachten of ze met een werkende release komen, dan lijkt x5 wel mogelijk.
Voorlopig is het vrij rustig, af en toe een post van het team.
Klopt, zeker mogelijk. Alleen, er is nog steeds niet duidelijk wat de token nou precies gaat doen, dat maakt het zo lastig.
pi_173280482
Op Polo blijft Lisk wel achter, ben benieuwd wat er gebeurd als Bittrex Lisk 'vrij geeft'.
pi_173280487
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Klopt, zeker mogelijk. Alleen, er is nog steeds niet duidelijk wat de token nou precies gaat doen, dat maakt het zo lastig.
pi_173280493
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:49 schreef xaban06 het volgende:
Op Polo blijft Lisk wel achter, ben benieuwd wat er gebeurd als Bittrex Lisk 'vrij geeft'.
Dan zakt de koers in :+
pi_173280533
quote:
Ja leuk zo'n promofilmpje, maar dat geeft geen antwoord op de vraag wat de Token nou precies gaat doen.

Het is een probleem dat al een tijd speelt bij investeerders.
pi_173280568
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:52 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja leuk zo'n promofilmpje, maar dat geeft geen antwoord op de vraag wat de Token nou precies gaat doen.

Het is een probleem dat al een tijd speelt bij investeerders.
Ja klopt, de exacte uitvoering is onduidelijk.

Het kan zijn omdat ze de concurrentie niet teveel wijs willen maken of omdat ze zelf ook geen idee hebben.
pi_173280618
Nou laat me raden, heb het hele weekend het topic nog niet gelezen maar ik denk dat magnet inmiddels met zn broek op z'n enkels zit @ LISK :P
Lambo of Rekt
pi_173280808
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:56 schreef EggsTC het volgende:
Nou laat me raden, heb het hele weekend het topic nog niet gelezen maar ik denk dat magnet inmiddels met zn broek op z'n enkels zit @ LISK :P
De koers van Lisk is nogal virtueel zolang deposits op Bittrex niet werken.

Lisk Core 0.9.4 is net uitgekomen dus mss heeft Bittrex wat moeite met upgraden (?)

Die van PoloniEx doet het mogelijk wel maar dan kan ik het net zo goed gelijk naar een zwart gat sturen.
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 16:24:50 #272
42184 crew  DaMart
pi_173281406
Ik wilde wat verkopen op Cryptopia, maar kreeg deze melding:

quote:
INPAY / BTC market is paused

Investigating WAVES network fork
Zouden ze nou echt een fork van Waves bedoelen of toch een fork van INPAY? :o.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173281426
WAVES fork? Heh?
[P]otverdorie
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 16:26:35 #274
42184 crew  DaMart
pi_173281466
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:25 schreef NatteBever het volgende:
WAVES fork? Heh?
Dat onderzoekt Cryptopia dus... Wavesmarkt zelf is daar ook bevroren vanwege dezelfde reden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173281698
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:25 schreef NatteBever het volgende:
WAVES fork? Heh?
Je ligt achter :P
Lees vanaf hier:
GC / [SC] Cryptocurrencies #544 Bitcoin Cash of Bitcoin Crash?
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 16:39:41 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173281785
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:46 schreef Frans449 het volgende:
Rond Waves is het nu wat rustiger. Ik lees ook weinig Waves posts in dit forum de laatste dagen. Met alle nieuwe ICO's en coins die over elkaar heen buitelen is dat ook niet zo vreemd. Maar vergeet niet dat Waves een sleeping giant is die op het punt staat te ontwaken. Het platform is er. Contracten en samenwerkingsverbanden met grote partijen worden getekend as we speak. ICO'S worden er alleen maar meer op het platform. Nieuwe DEX komt eraan. Smart Contracts. Waves gaat heel, heel groot worden vrienden.... don't miss out!!!!
Waves _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173284747
quote:
6s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waves _O_
[ afbeelding ]
Op Waves slack en twitter hoor ik steeds dat Waves $35 in december zal aantikken. Ik heb echt geen idee hoe ze aan dit bedrag komen maar dat zou toch wel mooi zijn :7
pi_173284780
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:30 schreef fukforce het volgende:

[..]

Op Waves slack en twitter hoor ik steeds dat Waves $35 in december zal aantikken. Ik heb echt geen idee hoe ze aan dit bedrag komen maar dat zou toch wel mooi zijn :7
$32,48
pi_173284807
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:30 schreef fukforce het volgende:

[..]

Op Waves slack en twitter hoor ik steeds dat Waves $35 in december zal aantikken. Ik heb echt geen idee hoe ze aan dit bedrag komen maar dat zou toch wel mooi zijn :7
Onlo weet hoe ze aan dit bedrag komen, én heeft daar ook een leuk plaatje van :).

Deze dus:



[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2017 18:33:43 ]
pi_173284975
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

$32,48
_O_
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 18:42:10 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173284980
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Onlo weet hoe ze aan dit bedrag komen, én heeft daar ook een leuk plaatje van :).

Deze dus:

[ afbeelding ]
Deze man _O_

(De poster en op het plaatje :) )
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173284988
Mijn Lisk verkocht... nu maar wachten op de dump :7
pi_173285139
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:42 schreef blackmore het volgende:
Mijn Lisk verkocht... nu maar wachten op de dump :7
_O_
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 18:53:03 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173285215
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:30 schreef fukforce het volgende:

[..]

Op Waves slack en twitter hoor ik steeds dat Waves $35 in december zal aantikken. Ik heb echt geen idee hoe ze aan dit bedrag komen maar dat zou toch wel mooi zijn :7
Wat is waves slack? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173285316
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is waves slack? :@
Dat is een plek waar de hardcore Waves members zich verzamelen met een oververtegenwoordiging van Nederlanders .
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:58:49 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173285325
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:42 schreef blackmore het volgende:
Mijn Lisk verkocht... nu maar wachten op de dump :7
Ik ook verkocht.
Wel spannend altijd om te wachten en te zien of hij echt wel weer omlaag gaat :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173285370
Hopen dat die Chinezen Monaco ff naar + $20 pompen
pi_173285372
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ook verkocht.
Wel spannend altijd om te wachten en te zien of hij echt wel weer omlaag gaat :P
Ja vind ik ook, normaal HODL ik altijd, maar nu maar eens een gokje gewaagd :P
  zondag 20 augustus 2017 @ 19:14:29 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173285589
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 19:02 schreef blackmore het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, normaal HODL ik altijd, maar nu maar eens een gokje gewaagd :P
Vooral omdat ik mijn part Lisk voor 18 gekocht heb en ze nu voor 32 kon verkopen. Uiteindelijk inc. Fee niet veel verdiend, maar ach het was leuk om een keer te doen en leerzaam. Had nog nooit iets verkocht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173286143
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 19:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vooral omdat ik mijn part Lisk voor 18 gekocht heb en ze nu voor 32 kon verkopen. Uiteindelijk inc. Fee niet veel verdiend, maar ach het was leuk om een keer te doen en leerzaam. Had nog nooit iets verkocht.
Had er nog 1050 vanaf de ICO, hoop er nu 1550 van te maken.....
pi_173287304
Iemand inside info over wanneer Bittrex Lisk weer open gooit?
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 20:33:42 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173287346
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:57 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand mij overtuigen om Waves te kopen? Dit lijkt me wel een goed instapmoment maar ik snap eigenlijk totaal niet waarom iedereen in dit topic zo enthousiast er over is. Ook zie ik dat het trade volume van Waves veruit de laagste is vergeleken met andere munten. Hoe zit dat precies?

Andere vraag, er zijn hier ook veel mensen die bezig zijn met altcoins en beweren dat dat nog sneller gaat dan Bitcoin. Welke strategie gebruiken jullie hiervoor? Wat ik zelf nu gedaan heb is bij een wat kleinere coin een buy order plaatsen voor bijvoorbeeld 50-90% van de huidige koers en op het moment dat er een korte dip is door een grote sell order heb je die munt dus voor een schijntje gekocht. Zijn er meer mensen die dit zo doen of gebruiken jullie andere strategieën?
Heeft iemand nog een antwoord op deze vraag?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173287648
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heeft iemand nog een antwoord op deze vraag?
Veel mensen die hun waves uitleasen en dus niet handelen?
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:45:05 #294
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173287657
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heeft iemand nog een antwoord op deze vraag?
Het is gunstig om je Waves in je Waves Lite wallet te bewaren waardoor er weinig op een exchange staan. Bijvoorbeeld door het uitleasen van je Waves (waardoor je elke week verschillende ''gratis'' coins/tokens krijgt. Of de WCT airdrops elke maand.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 augustus 2017 @ 20:48:22 #295
163650 Greys
pi_173287757
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:45 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Het is gunstig om je Waves in je Waves Lite wallet te bewaren waardoor er weinig op een exchange staan. Bijvoorbeeld door het uitleasen van je Waves (waardoor je elke week verschillende ''gratis'' coins/tokens krijgt. Of de WCT airdrops elke maand.
Vanwaar de " om "gratis"?
Is er een addertje? (newbie hier)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:54:21 #296
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173287966
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanwaar de " om "gratis"?
Is er een addertje? (newbie hier)
Zo zijn de '' niet bedoeld hoor. Je coins blijven in eigen beheer dus er zit geen risico aan. Wel zijn de opbrengsten vrij laag. Maargoed je hoeft er niks voor te doen. Je krijgt een klein beetje Miner Reward, Waves, Riptopbux, Mercury. Maar dat kan verschillen. Ligt aan de pool waaraan je leased.
pi_173288123
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:54 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Zo zijn de '' niet bedoeld hoor. Je coins blijven in eigen beheer dus er zit geen risico aan. Wel zijn de opbrengsten vrij laag. Maargoed je hoeft er niks voor te doen. Je krijgt een klein beetje Miner Reward, Waves, Riptopbux, Mercury. Maar dat kan verschillen. Ligt aan de pool waaraan je leased.
En wat te denken van de Voltroon, Mcfly en GLIPP assets! :')

Serieus, wat móet je met al die bagger? Voor zover ik weet kun je die shit niet eens ergens verkopen en heeft het 0 waarde. Dat leasen is geinig, maar meer dan een paar grijpstuivers levert het niet op (tenzij je tienduizenden waves hebt of een eigen node draait misschien)
pi_173288205
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:58 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

En wat te denken van de Voltroon, Mcfly en GLIPP assets! :')

Serieus, wat móet je met al die bagger? Voor zover ik weet kun je die shit niet eens ergens verkopen en heeft het 0 waarde. Dat leasen is geinig, maar meer dan een paar grijpstuivers levert het niet op (tenzij je tienduizenden waves hebt of een eigen node draait misschien)
Naarmate Waves populairder wordt, krijg je meer transacties en gaan die fees stijgen.

Voordeel is ook dat Waves geen inflatie van coins kent. 100 miljoen is de vaste limiet.
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:01:08 #299
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173288221
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:58 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

En wat te denken van de Voltroon, Mcfly en GLIPP assets! :')

Serieus, wat móet je met al die bagger? Voor zover ik weet kun je die shit niet eens ergens verkopen en heeft het 0 waarde. Dat leasen is geinig, maar meer dan een paar grijpstuivers levert het niet op (tenzij je tienduizenden waves hebt of een eigen node draait misschien)
Helemaal mee eens, al die shitcoins hadden van mij ook niet gehoeven. Maar denk niet dat dit door het leasen komt. Ook voordat ik ze had uitgeleased kreeg ik veel van die shitcoins.

edit: ben het deels met je eens dat het leasen niks oplevert. Al hoewel het er ook aan ligt hoeveel waves je hebt en hoelang je ze al hold inderdaad. Maar bijvoorbeeld qua airdrops zijn er al meerdere geweest die meteen al wat waard waren. eentje een paar maanden terug die na launch iets van $60 waard was. Het maakte niet uit of je 1 wave had of 10.000, iedereen kreeg die airdrop. Ook zijn de WCT's die je maandelijks krijgt ook wel lekker.

[ Bericht 17% gewijzigd door AlsJeAllesWeet op 20-08-2017 21:10:56 ]
pi_173288677
Ook al mijn Lisk verkocht tijdens het hoogtepunt van de piek, nu maar weer hopen op een dip van Lisk en Monaco.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173289139
Wordt het de gebruiker nog duidelijk als er een airdrop plaatsvindt? Want ik heb nu zo'n 1,5 maand waves in m'n wallet maar volgens mij nog geen airdrop meegemaakt. Of zijn ze er mee gestopt?

Wat dat betreft is het hodlen van lisk volgens mij lucratiever ? Misschien kan MagneT een side-by-side'je doen wat zijn opbrengsten zijn in vergelijking met elkaar (waves en lisk)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')