abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:34:20 #201
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_173234432
Tja de verschillen zijn groot.

Met hetzelfde team + trainer als vorig jaar had Ajax kwart finale CL kunnen halen. Dit team + Sanchez zouden ze weer finale EL kunnen halen. En zonder Sanchez mogen ze blij zijn als ze de groepsfase nog halen, al denk ik dat je Rosenborg uit wel kloppen.
pi_173234446
Vast al voorbij gekomen hier, maar lees het net:

quote:
Kort na de kansloos verloren Europa League-finale tegen Manchester United (2-0) sprak Peter Bosz met de complete as van zijn elftal. De trainer, die op dat moment nog niet met een vertrek naar Borussia Dortmund bezig was, deed een klemmend beroep op André Onana, Sanchez, Hakim Ziyech, Davy Klaassen en Kasper Dolberg om te blijven, waarbij Bosz een transfer van de uitgeleerde Klaassen wel incalculeerde. In ruil voor hun loyaliteit zou hij vier directe (!) versterkingen toegezegd hebben.

http://www.telegraaf.nl/t(...)weg_uit_ArenA__.html
Hahaha, die Bosz is echt een tyfuslul. Wat beloftes maken tegen de belangrijkste spelers, er zelf snel tussenuit piepen, en de puinzooi die hij achterlaat is te bizar voor woorden. Ook benieuwd overigens wie er zo zit te lekken naar de Telegraaf.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 14:37:01 ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:35:51 #203
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173234450
Verschil met vorig seizoen? Doelpunten - Keizer
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173234459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Vast al voorbij gekomen hier, maar lees het net:

[..]

Hahaha, die Bosz is echt een tyfuslul. Wat beloftes maken tegen de belangrijkste spelers, er zelf snel tussenuit piepen, en de puinzooi die hij achterlaat is te bizar voor woorden. Ook benieuwd overigens wie er zo zit te lekken naar de Telegraaf.
Een coach kan helemaal geen versterkingen toezeggen.
pi_173234467
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een coach kan helemaal geen versterkingen toezeggen.
En toch deed ie het. Schijnbaar.
pi_173234502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En toch deed ie het. Schijnbaar.
Lijkt me nogal sensatiezuchtig van de Telegraaf. Die het sowieso wel tof vinden om te doen alsof het totale chaos is bij Ajax natuurlijk.
pi_173234505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:34 schreef GwaiLow het volgende:
Tja de verschillen zijn groot.

Met hetzelfde team + trainer als vorig jaar had Ajax kwart finale CL kunnen halen. Dit team + Sanchez zouden ze weer finale EL kunnen halen. En zonder Sanchez mogen ze blij zijn als ze de groepsfase nog halen, al denk ik dat je Rosenborg uit wel kloppen.
Ha..

Hahaha :D

Man man man.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173234521
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me nogal sensatiezuchtig van de Telegraaf. Die het sowieso wel tof vinden om te doen alsof het totale chaos is bij Ajax natuurlijk.
Valentijntje houd er wel van natuurlijk. Maar zulke details meld je alleen als je die krijgt doorgespeeld. Dus er zit iemand te lekken, kan niet anders.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:40:24 #209
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173234525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:34 schreef GwaiLow het volgende:
Tja de verschillen zijn groot.

Met hetzelfde team + trainer als vorig jaar had Ajax kwart finale CL kunnen halen. Dit team + Sanchez zouden ze weer finale EL kunnen halen. En zonder Sanchez mogen ze blij zijn als ze de groepsfase nog halen, al denk ik dat je Rosenborg uit wel kloppen.
Uhh, met Sanchez erbij had je gisteren ook geen puike prestatie neergezet tegen Rosenborg. Dat is niet alleen het wegvallen van Sanchez aan te rekenen.
pi_173234527
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Keizer heeft zijn taak met jong ajax prima uitgevoerd, gespeeld zoals het zou moeten spelen en daarmee zelfs 2e geworden, heeft talenten doorontwikkeld en hen alvast kunnen voorbereiden hoe ze onder bosz zouden moeten spelen.

Dat directie te incompetent is geweest om een fatsoenlijke vervanger met fatsoenlijke selectie te regelen en uit armoede (... :') ) keizer doorschuift is ook iets waar hij misschien zelf niet heel gelukkig mee is.
Edwin gaat tijdens het poepen even appen met Kinsbergen of dit wel allemaal klopt.
wooblabalurg
pi_173234541
Sanchez wint volgend jaar de CL. Niet met Spurs, gewoon alleen.
pi_173234552
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uhh, met Sanchez erbij had je gisteren ook geen puike prestatie neergezet tegen Rosenborg. Dat is niet alleen het wegvallen van Sanchez aan te rekenen.
Zoveel corners hadden we ook niet.
wooblabalurg
pi_173234567
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
Sanchez wint volgend jaar de CL. Niet met Spurs, gewoon alleen.
Over 5 jaar is het net als met Suarez en Eriksen. Wat leuk dat zulke toppers hier gespeeld hebben.
wooblabalurg
pi_173234578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Vast al voorbij gekomen hier, maar lees het net:

[..]

Hahaha, die Bosz is echt een tyfuslul. Wat beloftes maken tegen de belangrijkste spelers, er zelf snel tussenuit piepen, en de puinzooi die hij achterlaat is te bizar voor woorden. Ook benieuwd overigens wie er zo zit te lekken naar de Telegraaf.
Wie denk je? Een technisch directeur die zichzelf probeert te verdedigen?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:42:50 #215
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173234584
Klaassen weg is gewoon een enorme domper
Bosz weg is gewoon een enorme domper
Sanchez weg is gewoon een enorme domper

en de rest is uit vorm of heeft niet de kwaliteit (stegen wellicht vorig seizoen boven zichzelf uit)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173234593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:42 schreef mokkiemok het volgende:
Klaassen weg is gewoon een enorme domper
Bosz weg is gewoon een enorme domper
Sanchez weg is gewoon een enorme domper

en de rest is uit vorm of heeft niet de kwaliteit (stegen wellicht vorig seizoen boven zichzelf uit)
Ik denk vooral het tweede, en dat kwam door Bosz.
pi_173234607
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:42 schreef Brammess het volgende:

[..]

Wie denk je? Een technisch directeur die zichzelf probeert te verdedigen?
Nee, Ziyech. Die kan dat.
pi_173234620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, Ziyech. Die kan dat.
Als ik Ziyech was zou ik ook lekken. Kijk die koekenbakkers om hem heen.
wooblabalurg
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:44:48 #219
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173234625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:43 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ik denk vooral het tweede, en dat kwam door Bosz.
stegen boven zichzelf uit bedoel je?

dat denk ik ook bij bijvoorbeeld Viergever.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173234656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

stegen boven zichzelf uit bedoel je?

dat denk ik ook bij bijvoorbeeld Viergever.
Je ziet bij Viergever dat hij heel erg zijn best doet en het niet genoeg is.
Ergens vind ik dat best zielig voor die jongen.
Desondanks leeft hij natuurlijk wel zijn droom, had net zo goed bij Roda JC kunnen zitten.
wooblabalurg
pi_173234701
Overigens vind ik het wel apart om te zien dat 4 weken geleden ongeveer iedereen nog schreeuwde (iedereen is overdreven, maar vooral op social media, maar ook hier) dat voetbal dit seizoen bijzaak was en dat het logisch was als de jongens er met het koppie niet bij zouden zijn en nu hoor je daar niemand meer over.

De spelers en trainer kunnen er niet mee aan komen, maar ik weet zeker dat het bij enkele jongens (ziyech bijv.) heel erg meespeelt.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:48:02 #222
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173234705
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je ziet bij Viergever dat hij heel erg zijn best doet en het niet genoeg is.
Ergens vind ik dat best zielig voor die jongen.
Desondanks leeft hij natuurlijk wel zijn droom, had net zo goed bij Roda JC kunnen zitten.
viergever is ook echt niet het probleem. Dijks ook niet.

dat ze in de basis staan is een probleem, maar dat kan best.

maar dat een viergever de man is die het achterin zou moeten leiden en neerzetten, daar ligt het probleem.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173234714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

stegen boven zichzelf uit bedoel je?

dat denk ik ook bij bijvoorbeeld Viergever.
Alle spelers stegen vorig seizoen boven zichzelf uit, dat komt omdat ze natuurlijke een dikke vette veer in hun reet kregen van een mogelijke EL finale, net als dat bij Feyenoord vorig jaar extreem boven zichzelf uitstegen omdat een kampioenschap alleen maar realistischer werd. Bosz heeft het absolute maximale uit de selectie getrokken en het gaat wel een paar decennia duren voordat we weer een trainer als hij hebben. Let op mijn woorden dat we met Peter gewoon minimaal voor de CL gekwalificeerd hadden en dat alleen Klaassen weg zou zijn. Niet nog Sanchez en die andere 2-3 die 100% ook gaan vertrekken.
pi_173234730
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Overigens vind ik het wel apart om te zien dat 4 weken geleden ongeveer iedereen nog schreeuwde (iedereen is overdreven, maar vooral op social media, maar ook hier) dat voetbal dit seizoen bijzaak was en dat het logisch was als de jongens er met het koppie niet bij zouden zijn en nu hoor je daar niemand meer over.

De spelers en trainer kunnen er niet mee aan komen, maar ik weet zeker dat het bij enkele jongens (ziyech bijv.) heel erg meespeelt.
Heeft denk ik meer met kwaliteit te maken dan dat ze het niet op kunnen brengen.
Ik zie Ziyech af en toe om zich heen kijken op het veld zo van waar ben ik nu weer beland.
wooblabalurg
pi_173234745
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:48 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

viergever is ook echt niet het probleem. Dijks ook niet.

dat ze in de basis staan is een probleem, maar dat kan best.

maar dat een viergever de man is die het achterin zou moeten leiden en neerzetten, daar ligt het probleem.
Dijks en Viergever op de bank heb ik geen problemen mee.
We hebben toch geen Riedewald en Tete meer.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')