abonnement Unibet Coolblue
pi_173224524
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_173224530
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze hem moeten verkopen, maar als je doet vraag dan die hoofdprijs. Vooral omdat je weet dat er geen CL in zit de komende jaren.
Deed Overmars ook maar Sanchez wil weg. Wat dan? Op de bank zetten zodat zijn waarde vermindert? Daar zit de macht van de speler want die weet dat Ajax dat niet gaat doen, anders verliest Ajax miss wel 10-20 miljoen op dat bedrag. Dus Sanchez zegt; Ga akkoord met minder of ik speel niet.
pi_173224535
@jr-style, dat vind ik niet echt tot voor kort
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173224546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef TheVulture het volgende:
En Keijzer gaan ze natuurlijk niet slachtofferen nu al, dan gaan er meer koppen rollen en daar zit niemand op het pluche op te wachten...
Het ligt toch ook niet aan Keizer. Je komt gewoon kwaliteit tekort. Je twee sterkhouders zijn weg / gaan weg en er zijn geen adequate vervangers.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:31:20 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Deed Overmars ook maar Sanchez wil weg. Wat dan? Op de bank zetten zodat zijn waarde vermindert? Daar zit de macht van de speler want die weet dat Ajax dat niet gaat doen, anders verliest Ajax miss wel 10-20 miljoen op dat bedrag. Dus Sanchez zegt; Ga akkoord met minder of ik speel niet.
Je speelt te veel footbalmanager. Ben jij 14 ofzo? Je klinkt echt als een kind in je redenaties.
pi_173224560
Weg ermee!!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173224596
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het ligt toch ook niet aan Keizer. Je komt gewoon kwaliteit tekort. Je twee sterkhouders zijn weg / gaan weg en er zijn geen adequate vervangers.
Ze hebben Dijks weten te strikken terwijl er meerdere Engelse clubs interesse hadden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173224599
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je speelt te veel footbalmanager. Ben jij 14 ofzo? Je klinkt echt als een kind in je redenaties.
Nee zo werkt dat. Lees anders het boekje van Bogarde eens over transfers. Overmars wilde 50 miljoen. Spurs zegt wij willen 42 betalen. Overmars zegt daar ga ik niet mee akkoord. Zaakwaarnemer meld dit aan Sanchez en die gaat zich erin mengen etc etc. Dit komt toch elk jaar voor bij verschillende clubs en is niks nieuws?

Uiteindelijk zal er door beide clubs wat water bij de wijn worden gedaan etc.
pi_173224606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Deed Overmars ook maar Sanchez wil weg. Wat dan? Op de bank zetten zodat zijn waarde vermindert? Daar zit de macht van de speler want die weet dat Ajax dat niet gaat doen, anders verliest Ajax miss wel 10-20 miljoen op dat bedrag. Dus Sanchez zegt; Ga akkoord met minder of ik speel niet.
We hebben het geld toch niet nodig? Mag ie lekker tot 2021 op de tribune zitten, kijken wat dat doet met zijn carrière.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173224611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Caland het volgende:
@jr-style, dat vind ik niet echt tot voor kort
Lijkt nog best kort geleden anders die tijd :{
Oh.
pi_173224618
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

We hebben het geld toch niet nodig? Mag ie lekker tot 2021 op de tribune zitten, kijken wat dat doet met zijn carrière.
Maar dan is hij dus 0 waard op het einde en wat schieten wij daarmee op? Dusja vul zelf maar in.
pi_173224625
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

We hebben het geld toch niet nodig? Mag ie lekker tot 2021 op de tribune zitten, kijken wat dat doet met zijn carrière.
Ja zo werkt dat dus niet Hans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173224626
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hebben Dijks weten te strikken terwijl er meerdere Engelse clubs interesse hadden
Wel betere back dan die Sinkmongool dat dan weer wel :D
pi_173224637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat dus niet Hans
Idd. De macht van de spelers is wanstaltig groot anno 2017.
pi_173224638
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het ligt toch ook niet aan Keizer. Je komt gewoon kwaliteit tekort. Je twee sterkhouders zijn weg / gaan weg en er zijn geen adequate vervangers.
Ik vind hem wel een deel van het probleem, zijn tactische plan maakt de ploeg ontzettend kwetsbaar achterin. Daar kun je ook wel iets meer nuance in aanbrengen en nog steeds aanvallend spelen en kansen creëren. Sterker nog, ze staan nu zo ver naar voren (de backs kunnen de veters van de buitenspelers strikken) dat je aanvalsplan ook niet uit de verf komt en het heel statisch is.

Daarnaast gooit hij van het weekend gewoon een punt weg met die wissels van De Jong en Huntelaar....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:34:08 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224640
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee zo werkt dat. Lees anders het boekje van Bogarde eens over transfers. Overmars wilde 50 miljoen. Spurs zegt wij willen 42 betalen. Overmars zegt daar ga ik niet mee akkoord. Zaakwaarnemer meld dit aan Sanchez en die gaat zich erin mengen etc etc. Dit komt toch elk jaar voor bij verschillende clubs en is niks nieuws?

Uiteindelijk zal er door beide clubs wat water bij de wijn worden gedaan etc.
Het boekje van Bogarde :De

Nou, je hebt me in elk geval opgevrolijkt.
pi_173224641
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hebben Dijks weten te strikken terwijl er meerdere Engelse clubs interesse hadden
Gayclub de blauwe oester misschien, maar toch geen Engelse bvo.
pi_173224652
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar dan is hij dus 0 waard op het einde en wat schieten wij daarmee op? Dusja vul zelf maar in.
Nog serieus reageren ook man man
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173224656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind hem wel een deel van het probleem, zijn tactische plan maakt de ploeg ontzettend kwetsbaar achterin. Daar kun je ook wel iets meer nuance in aanbrengen en nog steeds aanvallend spelen en kansen creëren. Sterker nog, ze staan nu zo ver naar voren (de backs kunnen de veters van de buitenspelers strikken) dat je aanvalsplan ook niet uit de verf komt en het heel statisch is.

Daarnaast gooit hij van het weekend gewoon een punt weg met die wissels van De Jong en Huntelaar....
Geef hem wat tijd pik. Bosz begon ook slecht. De Boer ook niet geweldig etc etc. Na 10 potjes kunnen we gaan oordelen.
pi_173224660
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het boekje van Bogarde :De

Nou, je hebt me in elk geval opgevrolijkt.
Deze neger buigt voor niemand genot. Boekje is wel lastig te vinden trouwens :D
pi_173224661
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel betere back dan die Sinkmongool dat dan weer wel :D
Dit is onzin.
Oh.
pi_173224662
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat dus niet Hans
Echt niet? Hoe werkt het dan wel Wilfred?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173224679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind hem wel een deel van het probleem, zijn tactische plan maakt de ploeg ontzettend kwetsbaar achterin. Daar kun je ook wel iets meer nuance in aanbrengen en nog steeds aanvallend spelen en kansen creëren. Sterker nog, ze staan nu zo ver naar voren (de backs kunnen de veters van de buitenspelers strikken) dat je aanvalsplan ook niet uit de verf komt en het heel statisch is.

Daarnaast gooit hij van het weekend gewoon een punt weg met die wissels van De Jong en Huntelaar....
Als je meer kwaliteit hebt op het middenveld maak je er vijf en is er niks aan de hand. Die Cruijff was zo populair bij jullie toch?

Lekker op je verdediging leunen met Veltman, Dijks, De Ligt en Viergever. Dat gaat 'm worden.
pi_173224682
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gayclub de blauwe oester misschien, maar toch geen Engelse bvo.
Bij die club waar hij speelde wilden ze hem heel graag houden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:36:10 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Deze neger buigt voor niemand genot. Boekje is wel lastig te vinden trouwens :D
Omdat geen hond een boek van die zwakzinnige wil lezen. Alleen mede zwakzinnigen.
pi_173224687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit is onzin.
Mag jij vinden. Mijn neefje van 6 duwt Sinkgraven nog om. Heeft niets van een back. Is ook al meermaals uitgelegd op tv met beelden erbij waarom hij geen back is. Dat hij af en toe wat leuks doet doet daar niets aan af. WEL vind ik het een goede voetballer maar op het middenveld.
pi_173224701
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat geen hond een boek van die zwakzinnige wil lezen. Alleen mede zwakzinnigen.
Boekje was heel snel uitverkocht. Ken je feiten Baddrtjeee
pi_173224715
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij die club waar hij speelde wilden ze hem heel graag houden
Dijks is een makkelijke zondebok natuurlijk, maar het probleem ligt gewoon in de as. Daar heb je op Dolberg na alleen maar niveautje AZ / PSV / Utrecht staan.
pi_173224717
Kadiouglu wat is de status? Was toch tijdje gerucht? Goed spelertje voor ons voor de toekomst genot.
pi_173224719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Boekje was heel snel uitverkocht. Ken je feiten Baddrtjeee
Er wonen nogal wat zwakzinnigen in dit land
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173224725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Mijn neefje van 6 duwt Sinkgraven nog om. Heeft niets van een back. Is ook al meermaals uitgelegd op tv met beelden erbij waarom hij geen back is. Dat hij af en toe wat leuks doet doet daar niets aan af. WEL vind ik het een goede voetballer maar op het middenveld.
Sinkgraven is geen geweldenaar, maar kan nog wel aardig en slim voetballen. Dijks kan alleen beuken en hij kan ook niet verdedigen.
Oh.
pi_173224735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
Kadiouglu wat is de status? Was toch tijdje gerucht? Goed spelertje voor ons voor de toekomst genot.
Ja haal gewoon nog een net niet talent voor op het middenveld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173224740
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dijks is een makkelijke zondebok natuurlijk, maar het probleem ligt gewoon in de as. Daar heb je op Dolberg na alleen maar niveautje AZ / PSV / Utrecht staan.
Dijks speelde prima. Veltman was degelijk TOT die fout en dat heeft hij altijd om moe van te worden. Voorin kreeg Neres amper ballen en Dolberg ook niet, tja dan word het lastig om te scoren.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:38:09 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Mijn neefje van 6 duwt Sinkgraven nog om. Heeft niets van een back. Is ook al meermaals uitgelegd op tv met beelden erbij waarom hij geen back is. Dat hij af en toe wat leuks doet doet daar niets aan af. WEL vind ik het een goede voetballer maar op het middenveld.
Sinkgraven is jullie Maher. Gekocht omdat hij af en toe wat leuks deed toen hij jong was, maar blijkt gewoon niet zo bijzonder. Kan gebeuren, en dooorrr..
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:38:39 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Boekje was heel snel uitverkocht. Ken je feiten Baddrtjeee
Ajacied, dus veel zwakzinnigen die dat boek wilde.
pi_173224763
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dijks is een makkelijke zondebok natuurlijk, maar het probleem ligt gewoon in de as. Daar heb je op Dolberg na alleen maar niveautje AZ / PSV / Utrecht staan.
Dijks is gewoon onder de maat, maar vind hem nu weinig aan te rekenen. Vooral als jongens zoals Veltman al jaren in de basis staan en nog steeds zulke fouten maken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173224766
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dijks speelde prima. Veltman was degelijk TOT die fout en dat heeft hij altijd om moe van te worden. Voorin kreeg Neres amper ballen en Dolberg ook niet, tja dan word het lastig om te scoren.
Veltman voegt aanvallend daarnaast ook echt geen ene kut toe, loopt eigenlijk alleen maar in de weg daar voorin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173224769
Land of the free. Home of the brave.
pi_173224770
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sinkgraven is jullie Maher. Gekocht omdat hij af en toe wat leuks deed toen hij jong was, maar blijkt gewoon niet zo bijzonder. Kan gebeuren, en dooorrr..
Is nooit gebruikt op de positie waarop hij speelde. Ja 3 wedstrijdjes misschien. Daar heeft Ajax ook een tik mee. Spelers kopen en ze dan niet minimaal 5 wedstrijden de kans geven. Ik noem Zivkovic, Neres, Sinkgraven etc etc. 2-3 potjes en hop eruit, tja...
pi_173224781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dijks speelde prima. Veltman was degelijk TOT die fout en dat heeft hij altijd om moe van te worden. Voorin kreeg Neres amper ballen en Dolberg ook niet, tja dan word het lastig om te scoren.
Ja dat hoor ik altijd over Veltman voornamelijk door statistiekenfappertjes. Je hebt er geen fuck aan als je de hele wedstrijd goed speelt maar er altijd wel een Veltmannetje tussen hebt zitten. Een verdediger moet betrouwbaar zijn, niet goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:39:50 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224811
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat hoor ik altijd over Veltman voornamelijk door statistiekenfappertjes. Je hebt er geen fuck aan als je de hele wedstrijd goed maakt maar er altijd wel een Veltmannetje tussen hebt zitten. Een verdediger moet betrouwbaar zijn, niet goed.
Calandgod. En die tard zit nog bij NL ook he.

Hopelijk krijgen we dalijk zoiets bij Nederland

Tete/Karsdorp - V Dijk - Ake/Hoedt - Blind/Kongolo

Degelijkheid en genotscentrum
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:40:58 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is nooit gebruikt op de positie waarop hij speelde. Ja 3 wedstrijdjes misschien. Daar heeft Ajax ook een tik mee. Spelers kopen en ze dan niet minimaal 5 wedstrijden de kans geven. Ik noem Zivkovic, Neres, Sinkgraven etc etc. 2-3 potjes en hop eruit, tja...
Nog een parallel met Maher. Slechte excuses van domme supporters die hem maar blijven steunen omdat ze toen blij waren omdat hij werd vastgelegd.

Net als Ajax zat jij er ook gewoon naast toen. Leer er mee leven.
pi_173224832
Dit was gewoon Rosenborg....een 3e rangs ploegje in europa

Als je daar al niet van kan winnen thuis

Geen enkele speler kon indruk op mij maken laat staan op de scouts...die zullen zich doodgeschrokken zijn van het nivo van ajax
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173224834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Veltman voegt aanvallend daarnaast ook echt geen ene kut toe, loopt eigenlijk alleen maar in de weg daar voorin
Wat zeg je nou? Veltman is onze aanvallend meest geweldige back houdt iedereen bij Ajax ons al 2 jaar voor. Op basis daarvan moest Tete constant banken.
pi_173224841
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nog een parallel met Maher. Slechte excuses van domme supporters die hem maar blijven steunen omdat ze toen blij waren omdat hij werd vastgelegd.

Net als Ajax zat jij er ook gewoon naast toen. Leer er mee leven.
Het is opvallend. Als je een speler koopt dan wil je hem toch zien spelen? Waarom in het geval van een Zivkovic laat je hem 10 minuten spelen dan 1 volle wedstrijd en dan weer 20 wedstrijden banken? Hoe kan een speler zich bewijzen?
pi_173224854
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? Veltman is onze aanvallend meest geweldige back houdt iedereen bij Ajax ons al 2 jaar voor. Op basis daarvan moest Tete constant banken.
Denk dat Veltman al die RVC leden helemaal leeggezogen heeft om Tete buiten te werken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:42:36 #48
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is opvallend. Als je een speler koopt dan wil je hem toch zien spelen? Waarom in het geval van een Zivkovic laat je hem 10 minuten spelen dan 1 volle wedstrijd en dan weer 20 wedstrijden banken? Hoe kan een speler zich bewijzen?
Ze trainen 10x per week, Henk. Misschien daar je best doen.
pi_173224870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? Veltman is onze aanvallend meest geweldige back houdt iedereen bij Ajax ons al 2 jaar voor. Op basis daarvan moest Tete constant banken.
Prachtig toch. Riedewald, Tete, Bazoer schop je eruit om Schöne, Dijks en Veltman op te kunnen stellen.
pi_173224879
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind hem wel een deel van het probleem, zijn tactische plan maakt de ploeg ontzettend kwetsbaar achterin. Daar kun je ook wel iets meer nuance in aanbrengen en nog steeds aanvallend spelen en kansen creëren. Sterker nog, ze staan nu zo ver naar voren (de backs kunnen de veters van de buitenspelers strikken) dat je aanvalsplan ook niet uit de verf komt en het heel statisch is.

Daarnaast gooit hij van het weekend gewoon een punt weg met die wissels van De Jong en Huntelaar....
Hij zal wel denken: in de jupiler league werkte dit prima
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:43:17 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224883
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prachtig toch. Riedewald, Tete, Bazoer schop je eruit om Schöne, Dijks en Veltman op te kunnen stellen.
Ja, dat is wel gênant ja.
pi_173224885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ze trainen 10x per week, Henk. Misschien daar je best doen.
Leuk maar trainen is geen wedstrijd. Dan nog stel je een speler in ieder geval op. Waarom zou je hem anders kopen voor x-miljoen om dan niet blij te zijn met hoe hij traint? :')
pi_173224899
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat hoor ik altijd over Veltman voornamelijk door statistiekenfappertjes. Je hebt er geen fuck aan als je de hele wedstrijd goed speelt maar er altijd wel een Veltmannetje tussen hebt zitten. Een verdediger moet betrouwbaar zijn, niet goed.
Blijft er wel bij dat je als buitenspeler geen leuke dag hebt tegen dat onsportieve ventje. Leren en door (maar dan moet je wel trainen op zelfreflectie).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173224902
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prachtig toch. Riedewald, Tete, Bazoer schop je eruit om Schöne, Dijks en Veltman op te kunnen stellen.
Riedewald kon er geen kut van maar Tete en Bazoer mijn hart huilt. Bazoer spelertje hoor boh
pi_173224905
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Leuk maar trainen is geen wedstrijd. Dan nog stel je een speler in ieder geval op. Waarom zou je hem anders kopen voor x-miljoen om dan niet blij te zijn met hoe hij traint? :')
Waarom zou je een speler opstellen die het op trainingen slechter doet dan zijn concurrentie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:44:23 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173224918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Leuk maar trainen is geen wedstrijd. Dan nog stel je een speler in ieder geval op. Waarom zou je hem anders kopen voor x-miljoen om dan niet blij te zijn met hoe hij traint? :')
Godverdomme, wat een wijze teksten.
pi_173224921
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Veltman voegt aanvallend daarnaast ook echt geen ene kut toe, loopt eigenlijk alleen maar in de weg daar voorin
Prachtig interview net
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_173224924
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zou je een speler opstellen die het op trainingen slechter doet dan zijn concurrentie
Waarom koop je hem dan? Scouts bezoeken ook trainingen he. Dan weten ze toch wat hij allemaal uitspookt etc etc? Geef spelers de kans. Daar ontbreekt het bij de top 3 weleens aan.
pi_173224971
Schone overigens lekker laten spelen tegen VVV enz maar niet meer voor de grote wedstrijden. Geweldige gozer en speler maar kan echt niet meer.
pi_173224984
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prachtig toch. Riedewald, Tete, Bazoer schop je eruit om Schöne, Dijks en Veltman op te kunnen stellen.
Schöne was wel gewoon echt goed sinds Bosz hem daar na een paar maanden vorig jaar neerzette. Was wel precies de ontbrekende schakel in het team. Maar dat hield ie alleen niet het hele jaar voor. Eind vorig jaar zag je al de eerste tekenen van verval en dat zet nu alleen maar door.

Viergever, Schöne, het zijn eigenlijk prima spelers om op de bank te hebben zitten. Kan je nog een hoop mee als het niet loopt of als je ergens op een positie in de problemen bent. Ze hebben alleen echt niet het niveau dat je zou moeten nastreven voor een basisspeler.
pi_173225007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

Schöne was wel gewoon echt goed sinds Bosz hem daar na een paar maanden vorig jaar neerzette. Was wel precies de ontbrekende schakel in het team. Maar dat hield ie alleen niet het hele jaar voor. Eind vorig jaar zag je al de eerste tekenen van verval en dat zet nu alleen maar door.

Viergever, Schöne, het zijn eigenlijk prima spelers om op de bank te hebben zitten. Kan je nog een hoop mee als het niet loopt of als je ergens op een positie in de problemen bent. Ze hebben alleen echt niet het niveau dat je zou moeten nastreven voor een basisspeler.
Viergever is nog niet zo slecht maar maak er een degelijke speler van zonder al teveel opdrachten. Laat hem gewoon man tegen man spelen zonder gekkigheid dat kan prima. Hem echt een Ajax speler willen maken dat gaat niet lukken idd.
pi_173225012
Te makkelijk trouwens om Veltman alle schuld van die goal in de schoenen te schuiven. Nr. 26 (wie?) gaat als een miet dat kopduel aan, De Ligt moet áls 'ie inschuift dat duel winnen en Veltman staat niet goed gepositioneerd waardoor 'ie net niet bij die bal kan.

Algehele malaise.
pi_173225048
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Te makkelijk trouwens om Veltman alle schuld van die goal in de schoenen te schuiven. Nr. 26 (wie?) gaat als een miet dat kopduel aan, De Ligt moet áls 'ie inschuift dat duel winnen en Veltman staat niet goed gepositioneerd waardoor 'ie net niet bij die bal kan.

Algehele malaise.
De Ligt kon dat duel niet winnen. Bal ketste weg, zat effect aan zoals Veltman aangaf. Veltman maakt al jaren zulke fouten en dat kan gewoon niet. Altijd 1-2x per wedstrijd geen goede positie of tegen Schalke waar die voorin liep terwijl Schalke aan het aanvallen was :')
pi_173225051
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Te makkelijk trouwens om Veltman alle schuld van die goal in de schoenen te schuiven. Nr. 26 (wie?) gaat als een miet dat kopduel aan, De Ligt moet áls 'ie inschuift dat duel winnen en Veltman staat niet goed gepositioneerd waardoor 'ie net niet bij die bal kan.

Algehele malaise.
Dat was inderdaad echt geen fout van Veltman.

Ontzettend jammer dit.
pi_173225053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

Schöne was wel gewoon echt goed sinds Bosz hem daar na een paar maanden vorig jaar neerzette. Was wel precies de ontbrekende schakel in het team. Maar dat hield ie alleen niet het hele jaar voor. Eind vorig jaar zag je al de eerste tekenen van verval en dat zet nu alleen maar door.

Viergever, Schöne, het zijn eigenlijk prima spelers om op de bank te hebben zitten. Kan je nog een hoop mee als het niet loopt of als je ergens op een positie in de problemen bent. Ze hebben alleen echt niet het niveau dat je zou moeten nastreven voor een basisspeler.
Het zijn zeker nuttige spelers maar geen spelers die de kar kunnen trekken en die een team overeind kunnen houden. Dat zijn de types Sanchez en Klaassen of KEA / Kuyt / Jorgenson bij Feyenoord. Bij Ajax kan ik er niet één noemen momenteel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:50:05 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173225060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom koop je hem dan? Scouts bezoeken ook trainingen he. Dan weten ze toch wat hij allemaal uitspookt etc etc? Geef spelers de kans. Daar ontbreekt het bij de top 3 weleens aan.
Spelers, zeker jonge spelers, worden gekocht om potentie. Die hebben allemaal een lijstje aan hun broek hangen van zaken die ze goed kunnen en minder goed kunnen. En sommige dingen die ze minder goed kunnen, moeten ze eerst leren voor je ze in een nieuw systeem gooit.

Zeker als dat een systeem is waarin de rest van de ploeg al jaren in speelt en denkt te kunnen vertrouwen op vaste taken bij bepaalde posities.

Zivkovic bijvoorbeeld had ontzettend veel talent en men dacht hem snel bij te kunnen brengen wat hij bij Ajax op zijn positie moest doen om niet het hele elftal in de soep te laten lopen. Maar hij verrekte zijn taken uit te voeren en hard te werken.

Dan speel je dus niet, en terecht.
pi_173225075
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het zijn zeker nuttige spelers maar geen spelers die de kar kunnen trekken en die een team overeind kunnen houden. Dat zijn de types Sanchez en Klaassen of KEA / Kuyt / Jorgenson bij Feyenoord. Bij Ajax kan ik er niet één noemen momenteel.
Jorgensen etc zijn dat ook niet. Ja in de Eredivisie maar CL/EL ook niet. Eredivisie is geen graadmeter meer aka de Mickey Mouse competitie. Wil je wat dan moet je Europees presteren. Wie de Eredivisie wint zal mij aan de reet roesten. Europese bekers is wat we willen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:50:47 #68
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_173225082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom koop je hem dan? Scouts bezoeken ook trainingen he. Dan weten ze toch wat hij allemaal uitspookt etc etc? Geef spelers de kans. Daar ontbreekt het bij de top 3 weleens aan.
Vaak koop je een speler bij een club die op een lager niveau acteert Hans. Er zijn zoveel factoren waardoor een speler mislukt. En guess what, 9 van de 10 keer is het omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn :o

Je verwacht het niet!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225090
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Spelers, zeker jonge spelers, worden gekocht om potentie. Die hebben allemaal een lijstje aan hun broek hangen van zaken die ze goed kunnen en minder goed kunnen. En sommige dingen die ze minder goed kunnen, moeten ze eerst leren voor je ze in een nieuw systeem gooit.

Zeker als dat een systeem is waarin de rest van de ploeg al jaren in speelt en denkt te kunnen vertrouwen op vaste taken bij bepaalde posities.

Zivkovic bijvoorbeeld had ontzettend veel talent en men dacht hem snel bij te kunnen brengen wat hij bij Ajax op zijn positie moest doen om niet het hele elftal in de soep te laten lopen. Maar hij verrekte zijn taken uit te voeren en hard te werken.

Dan speel je dus niet, en terecht.
Klopt maar als je zo'n jongen er na 1 wedstrijd weer uit haalt dan kan die jongen zich tijdens de wedstrijd ook niet bewijzen. Zoals Gijp al eens zei; Trainingen zijn voor de lol en de wedstrijden daar moet je het laten zien. Misschien had hij er 5 ingelegd na 5 wedstrijden wie zal het zeggen.
pi_173225091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jorgensen etc zijn dat ook niet. Ja in de Eredivisie maar CL/EL ook niet. Eredivisie is geen graadmeter meer aka de Mickey Mouse competitie. Wil je wat dan moet je Europees presteren. Wie de Eredivisie wint zal mij aan de reet roesten. Europese bekers is wat we willen.
Dan kun je beter voor Real worden want die winnen de CL dit jaar. Misschien wint Ajax de Intertoto nog eens maar dat is het dan wel.
pi_173225097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jorgensen etc zijn dat ook niet. Ja in de Eredivisie maar CL/EL ook niet. Eredivisie is geen graadmeter meer aka de Mickey Mouse competitie. Wil je wat dan moet je Europees presteren. Wie de Eredivisie wint zal mij aan de reet roesten. Europese bekers is wat we willen.
Dat gaat nooit meer gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225109
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dan kun je beter voor Real worden want die winnen de CL dit jaar. Misschien wint Ajax de Intertoto nog eens maar dat is het dan wel.
Ik ben voor AC Milan al jaren. Ajax is mijn 2de club :) Wij wonnen even met 6-0 en niet eens met de nieuwe basis 11 koekoek topshow
pi_173225117
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gaat nooit meer gebeuren.
Scheelde vorig seizoen maar 90 minuten anders. Feyenoord en Ajax maken echt wel kans in de EL.
pi_173225120
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het zijn zeker nuttige spelers maar geen spelers die de kar kunnen trekken en die een team overeind kunnen houden. Dat zijn de types Sanchez en Klaassen of KEA / Kuyt / Jorgenson bij Feyenoord. Bij Ajax kan ik er niet één noemen momenteel.
Die types moeten op het middenveld staan. Die Vd Beek is wel echt een goeie (heeft meer talent dan Klaassen), maar is te jong om het te doen. Ziyech heeft het meeste talent maar dat blijft een volger, geen leider. Bazoer had je wel kunnen gebruiken gekgenoeg.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:53:12 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173225123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klopt maar als je zo'n jongen er na 1 wedstrijd weer uit haalt dan kan die jongen zich tijdens de wedstrijd ook niet bewijzen. Zoals Gijp al eens zei; Trainingen zijn voor de lol en de wedstrijden daar moet je het laten zien. Misschien had hij er 5 ingelegd na 5 wedstrijden wie zal het zeggen.
Of de tegenstander omdat hij zijn man laat lopen, keer op keer.

Dat is een afweging die de trainer maakt en zelfs een fluttrainer heeft daar meer kijk op dan jij vanachter je tv.
pi_173225142
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Scheelde vorig seizoen maar 90 minuten anders. Feyenoord en Ajax maken echt wel kans in de EL.
Dat was de uitzondering van de uitzondering. Zoveel jodenmazzel betekent meestal dat het ergens daarna op is. Oh wacht
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225153
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Of de tegenstander omdat hij zijn man laat lopen, keer op keer.

Dat is een afweging die de trainer maakt en zelfs een fluttrainer heeft daar meer kijk op dan jij vanachter je tv.
Kennen we Cvitanich nog? 34 wedstrijden 13 goals (1 op 3 prima stats) werd er gewoon uitgehaald OKEEEEEE
pi_173225164
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kennen we Cvitanich nog? 34 wedstrijden 13 goals (1 op 3 prima stats) werd er gewoon uitgehaald OKEEEEEE
Zelfs Kramer heeft betere stats
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225174
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat was de uitzondering van de uitzondering. Zoveel jodenmazzel betekent meestal dat het ergens daarna op is. Oh wacht
Als we sinds de invoering van Europees voetbal kijken haalt 1 Nederlandse club per 8-10 jaar gemiddeld 1 tot 2 x de halve tot finale van een toernooi en dat herhaalt zich telkens, ook nu weer. We gaan dat zeker nog wel halen (een van de top 3, wie geen idee). Uiteraard komt het niet elk jaar voor, maar het is zeker niet onmogelijk hoor.
pi_173225188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als we sinds de invoering van Europees voetbal kijken haalt 1 Nederlandse club per 8-10 jaar gemiddeld 1 tot 2 x de halve tot finale van een toernooi en dat herhaalt zich telkens, ook nu weer. We gaan dat zeker nog wel halen (een van de top 3, wie geen idee). Uiteraard komt het niet elk jaar voor, maar het is zeker niet onmogelijk hoor.
Jawel, het gat tussen de Europese subtop en competities als de eredivisie wordt elk jaar groter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225190
Grappig dat veltman in het weekend nog aandrong op versterkingen. Zou hij zichzelf willen wisselen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:57:03 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173225196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kennen we Cvitanich nog? 34 wedstrijden 13 goals (1 op 3 prima stats) werd er gewoon uitgehaald OKEEEEEE
Die was constant geblesseerd. En hij speelde een groot deel van die 34 als centrumspits en dan zijn dat bij Ajax gewoon waardeloze stars hoor.
pi_173225198
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs Kramer heeft betere stats
Nee gelijk zelfs. 2,5 gemiddeld. Niet gek. Was een leuk spelertje die Dario.
pi_173225214
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Jawel, het gat tussen de Europese subtop en competities als de eredivisie wordt elk jaar groter
Riepen we in 1990 al etc. Tot 1992 en 1994-1995 etc etc. Toen waren de verschillen procentueel gezien al immens. Ajax stond 250 tegen 1 bij de bookmakers bij de start van de CL en plop winnen de CL. Uitzondering i know maar neit onmogelijk om nog een EL te winnen ofzo.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:58:16 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173225216
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee gelijk zelfs. 2,5 gemiddeld. Niet gek. Was een leuk spelertje die Dario.
Nee hoor.
pi_173225237
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die was constant geblesseerd. En hij speelde een groot deel van die 34 als centrumspits en dan zijn dat bij Ajax gewoon waardeloze stars hoor.
Ook Ibra kwam maar aan 1 op 2,3 ofzo. Denk dat Dario niet het type was wat ze zochten. Maja whatever. Zonde want ventje had wel neusje voor de goal.
pi_173225244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Riepen we in 1990 al etc. Tot 1992 en 1994-1995 etc etc. Toen waren de verschillen procentueel gezien al immens. Ajax stond 250 tegen 1 bij de bookmakers bij de start van de CL en plop winnen de CL. Uitzondering i know maar neit onmogelijk om nog een EL te winnen ofzo.
Blijf vooral in je droomwereld leven zou ik zeggen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee gelijk zelfs. 2,5 gemiddeld. Niet gek. Was een leuk spelertje die Dario.
Moet zelf gelijk aan die gekke Pantelic denken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173225262
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijf vooral in je droomwereld leven zou ik zeggen
We zagen het vorig jaar toch nog? We zagen het met PSV 10 jaar geleden toch? Ook toen hadden de topclubs al miljoenen en wij hadden toen minder etc.
pi_173225289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We zagen het vorig jaar toch nog? We zagen het met PSV 10 jaar geleden toch? Ook toen hadden de topclubs al miljoenen en wij hadden toen minder etc.
Op het moment dat ze in andere landen promotieduels spelen om 200 miljoen euro moet je toch wel gaan beseffen dat zoiets een incidentje is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225320
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Op het moment dat ze in andere landen promotieduels spelen om 200 miljoen euro moet je toch wel gaan beseffen dat zoiets een incidentje is.
Ouwe reus dat was 10 jaar geleden niet anders. Toen speelde ze om minder maar toen kregen wij ook minder etc dus procentueel is er niets verandert. Behalve dan dat PSG etc wanstaltig veel geld hebben. Daarom zeg ik ook. EL kun je gewoon winnen. Fucking Dnepjr won het paar jaar terug nog. Dan kan Feyenoord of Ajax het ook winnen met een leuke loting + lichting etc.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:03:59 #93
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173225351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We zagen het vorig jaar toch nog? We zagen het met PSV 10 jaar geleden toch? Ook toen hadden de topclubs al miljoenen en wij hadden toen minder etc.
Het is ook gewoon mogelijk, alleen moet je (zoals ik al 10,000x heb gezegd) een dosis geluk hebben, kwaliteit en wat geluk in de finale. Kijk naar Feyenoord in 2002 die werd geholpen door een snelle rode kaart van Dortmund + thuisvoordeel. Haal je dat weg ben je misschien wel compleet kansloos in die finale (net als Ajax vorig jaar) tegen de toenmalig kampioen van Duitsland.

Champions League acht ik wel redelijk kansloos trouwens in een wereld waar onze grootste jeugdproducten op hun 15de worden weggekaapt. Een groot percentage van onze grootste talenten zullen waarschijnlijk nooit een Eredivisie wedstrijd spelen (Ake). Dan houdt zo'n lichting als 95 anno nu wel op.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173225363
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Op het moment dat ze in andere landen promotieduels spelen om 200 miljoen euro moet je toch wel gaan beseffen dat zoiets een incidentje is.
Ja maar het is niet zo dat als ze 200 miljoen hebben die spelers die ze kopen ook ineens 200x zo goed worden. En zeker naar gepromoveerde clubs zullen goede spelers dan niet snel willen omdat ze dan telkens de onderliggende partij zijn.

Met een goede speelwijze, goede samenloop van talent en aankopen en een beetje geluk kunnen ook Nederlandse clubs wel weer vaker finales EL spelen. Dat is echt niet zo'n gekke gedachte.
Oh.
pi_173225365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ouwe reus dat was 10 jaar geleden niet anders. Toen speelde ze om minder maar toen kregen wij ook minder etc dus procentueel is er niets verandert. Behalve dan dat PSG etc wanstaltig veel geld hebben. Daarom zeg ik ook. EL kun je gewoon winnen. Fucking Dnepjr won het paar jaar terug nog. Dan kan Feyenoord of Ajax het ook winnen met een leuke loting + lichting etc.
Bedoel niet Dnepjr die verloren de finale maar Shakhtar en Zenit etc dat soort ploegen en Parma ook nog x.
pi_173225380
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ouwe reus dat was 10 jaar geleden niet anders.
Nee. Het is nu echt veel en veel gekker. Als je dat niet ziet ben je echt stekeblind of schattig naief.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225382
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is ook gewoon mogelijk, alleen moet je (zoals ik al 10,000x heb gezegd) een dosis geluk hebben, kwaliteit en wat geluk in de finale. Kijk naar Feyenoord in 2002 die werd geholpen door een snelle rode kaart van Dortmund + thuisvoordeel. Haal je dat weg ben je misschien wel compleet kansloos in die finale (net als Ajax vorig jaar) tegen de toenmalig kampioen van Duitsland.

Champions League acht ik wel redelijk kansloos trouwens in een wereld waar onze grootste jeugdproducten op hun 15de worden weggekaapt. Een groot percentage van onze grootste talenten zullen waarschijnlijk nooit een Eredivisie wedstrijd spelen (Ake).
De CL gaat niet meer gebeuren nee, maar dat is echt zo'n klein groepje die dat echt kan winnen. Zelfs de meeste topclubs in Engeland zijn kansloos om dat te winnen, ondanks hun vele tv-geld.
Oh.
pi_173225390
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar het is niet zo dat als ze 200 miljoen hebben die spelers die ze kopen ook ineens 200x zo goed worden. En zeker naar gepromoveerde clubs zullen goede spelers dan niet snel willen omdat ze dan telkens de onderliggende partij zijn.

Met een goede speelwijze, goede samenloop van talent en aankopen en een beetje geluk kunnen ook Nederlandse clubs wel weer vaker finales EL spelen. Dat is echt niet zo'n gekke gedachte.
Nee je ziet dat verkeerd. Als je 200 miljoen hebt komen de betere spelers sneller naar dat soort clubs. Dat is het verschil. Die shoppen in een andere categorie. Overigens ook niet altijd want die Oxlade Chamberlain moet ook 40-50 miljoen kosten en zijn stats zijn nog slechter als die van Younes :')
pi_173225392
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar het is niet zo dat als ze 200 miljoen hebben die spelers die ze kopen ook ineens 200x zo goed worden. En zeker naar gepromoveerde clubs zullen goede spelers dan niet snel willen omdat ze dan telkens de onderliggende partij zijn.

Met een goede speelwijze, goede samenloop van talent en aankopen en een beetje geluk kunnen ook Nederlandse clubs wel weer vaker finales EL spelen. Dat is echt niet zo'n gekke gedachte.
Ik zie die finale vorig jaar eerder als een soort laatste stuiptrekking.

De tijd zal het leren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:06:40 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173225407
Ik bedoel we leven in een periode dat een speler Watford verkiest boven Ajax. Dat was in de jaren 90 niet zo hoor _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225414
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Het is nu echt veel en veel gekker. Als je dat niet ziet ben je echt stekeblind of schattig naief.
Voorbeeld; Wij kregen toen 10 miljoen tv geld hun 200 miljoen

Nu krijgen wij 20 miljoen en hun 400 miljoen. PROCENTUEEL is er niets anders. Uiteraard hebben ze nu meer geld maar de afstand is hetzelfde, snap je.
pi_173225427
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel we leven in een periode dat een speler Watford verkiest boven Ajax. Dat was in de jaren 90 niet zo hoor _O-
Salarisplafond. Het is voor spelers helemaal niet aantrekkelijk hier een huisje te nemn met die belasting etc en al het gezeik wat erbij komt. Ajax betaald max 1,3 miljoen ofzo? Daar gaat de belasting nog vanaf etc.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:08:17 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173225436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Voorbeeld; Wij kregen toen 10 miljoen tv geld hun 200 miljoen

Nu krijgen wij 20 miljoen en hun 400 miljoen. PROCENTUEEL is er niets anders. Uiteraard hebben ze nu meer geld maar de afstand is hetzelfde, snap je.
Ajax krijgt 8 miljoen ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:08:40 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225445
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee je ziet dat verkeerd. Als je 200 miljoen hebt komen de betere spelers sneller naar dat soort clubs. Dat is het verschil. Die shoppen in een andere categorie. Overigens ook niet altijd want die Oxlade Chamberlain moet ook 40-50 miljoen kosten en zijn stats zijn nog slechter als die van Younes :')
Er zijn maar zoveel spelers die bij die clubs terecht kunnen, blijven altijd wel wat goede over.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zie die finale vorig jaar eerder als een soort laatste stuiptrekking.

De tijd zal het leren.
Dat kan, maar dat kan ook komen door het matige beleid en gebrek aan visie bij de clubs in Nederland (maar hier geloof jij niet zo in volgens mij). En niet perse omdat het onmogelijk is, in die EL komen toch altijd wel teams uit mindere voetballanden ver.
Oh.
pi_173225452
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ajax krijgt 8 miljoen ofzo
Maar daar zijn wij als consument ook zelf schuldig aan en dat vergeten veel mensen. In Engeland betaal je 50 POND per maand om voetbal te kijken. Hier kankert men al om 9,95 per maand, tja dan gaat er ook nooit iets veranderen natuurlijk.
pi_173225456
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel we leven in een periode dat een speler Watford verkiest boven Ajax. Dat was in de jaren 90 niet zo hoor _O-
Volgens mij zat de situatie omtrent Richarlison niet zo in elkaar ;)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:10:05 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel we leven in een periode dat een speler Watford verkiest boven Ajax. Dat was in de jaren 90 niet zo hoor _O-
Je hebt altijd wel spelers die wel een meer geleidelijke opbouw in hun carrière willen en weten dat je je bij Ajax beter kan ontwikkelen dan bij zo'n laagvlieger.
Oh.
pi_173225470
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zijn maar zoveel spelers die bij die clubs terecht kunnen, blijven altijd wel wat goede over.


[..]

Dat kan, maar dat kan ook komen door het matige beleid en gebrek aan visie bij de clubs in Nederland (maar hier geloof jij niet zo in volgens mij). En niet perse omdat het onmogelijk is, in die EL komen toch altijd wel teams uit mindere voetballanden ver.
En die tekenen lekker bij Chelsea etc en zijn direct financieel onafhankelijk en worden verhuurt etc. Je bent vrij naief als je denkt dat toppers zoals Sanchez jaarlijks naar Ajax komen. Dat zijn lucky shots. De meeste worden gewoon weggekaapt door de grote clubs.
pi_173225479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je hebt altijd wel spelers die wel een meer geleidelijke opbouw in hun carrière willen en weten dat je je bij Ajax beter kan ontwikkelen dan bij zo'n laagvlieger.
Mwa Watford speel je wel wekelijks tegen de top he. In plaats van tegen VVV. Ik zou ook direct voor Watford kiezen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:11:11 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225483
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar daar zijn wij als consument ook zelf schuldig aan en dat vergeten veel mensen. In Engeland betaal je 50 POND per maand om voetbal te kijken. Hier kankert men al om 9,95 per maand, tja dan gaat er ook nooit iets veranderen natuurlijk.
De KNVB is hier ook niet echt inventief om de Eredivisie goed proberen te vermarkten heb ik het idee, al kom je natuurlijk nooit bij die bedragen in de buurt.
Oh.
pi_173225501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De KNVB is hier ook niet echt inventief om de Eredivisie goed proberen te vermarkten heb ik het idee, al kom je natuurlijk nooit bij die bedragen in de buurt.
Heeft de KNVB niks mee te maken. Wij willen geen 60 euro per maand betalen dan kun je de clubs ook niet meer geven he. Moet ergens van betaald worden.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:12:29 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173225513
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar daar zijn wij als consument ook zelf schuldig aan en dat vergeten veel mensen. In Engeland betaal je 50 POND per maand om voetbal te kijken. Hier kankert men al om 9,95 per maand, tja dan gaat er ook nooit iets veranderen natuurlijk.
Onjuist, in elke uithoek van de wereld kijkt men naar de premier league. Daar zit het geld.

Eredivisie boeit toch helemaal niemand joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:13:09 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En die tekenen lekker bij Chelsea etc en zijn direct financieel onafhankelijk en worden verhuurt etc. Je bent vrij naief als je denkt dat toppers zoals Sanchez jaarlijks naar Ajax komen. Dat zijn lucky shots. De meeste worden gewoon weggekaapt door de grote clubs.
Nee ik zeg niet dat dit elke keer moet gebeuren, maar die spelers zijn er wel die talent hebben en in zichzelf willen investeren. En ja een heel groot gedeelte denkt aan de korte termijn, dat klopt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa Watford speel je wel wekelijks tegen de top he. In plaats van tegen VVV. Ik zou ook direct voor Watford kiezen.
En dan speel je ook vaak in de verdrukking tegen dat soort teams, met meestal een meer opportunistische voetbalstijl ipv dat je veel de bal hebt. En Ajax speelt normaliter elk jaar Europees (ja volgende week gaan we eruit) dus dat ook is een punt waarop je je meer kan ontwikkelen.
Oh.
pi_173225521
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Onjuist, in elke uithoek van de wereld kijkt men naar de premier league. Daar zit het geld.

Eredivisie boeit toch helemaal niemand joh.
Het is toch gedeeltelijk waar. Reken maar eens uit wat er alleen uit Engeland binnenkomt aan tv geld dus zonder Azie etc. Alleen daarvan zou je onze top 3 al het driedubbele kunnen geven.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:13:15 #115
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173225522
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar daar zijn wij als consument ook zelf schuldig aan en dat vergeten veel mensen. In Engeland betaal je 50 POND per maand om voetbal te kijken. Hier kankert men al om 9,95 per maand, tja dan gaat er ook nooit iets veranderen natuurlijk.
True, hier gaat het pas draaien als KPN 7,50 per maand vraagt en kun je straks Mayweather vs McGregor voor een habbekrats kijken terwijl ik voor mijn NFL abonnement 180 dollar moet neertellen voor 20 weken sport.

Nederlanders zijn gierig, dan moet je maar blijven kijken naar die (toch wel vermakelijke) teringzooi. Ach ja, zolang we op kunstgras blijven voetballen zijn we toch het lachertje van de wereld.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:14:20 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173225543
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zijn maar zoveel spelers die bij die clubs terecht kunnen, blijven altijd wel wat goede over.

[..]

Dat kan, maar dat kan ook komen door het matige beleid en gebrek aan visie bij de clubs in Nederland (maar hier geloof jij niet zo in volgens mij). En niet perse omdat het onmogelijk is, in die EL komen toch altijd wel teams uit mindere voetballanden ver.
Noem de winnaars van de laatste 5 jaar eens op
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173225545
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee ik zeg niet dat dit elke keer moet gebeuren, maar die spelers zijn er wel die talent hebben en in zichzelf willen investeren. En ja een heel groot gedeelte denkt aan de korte termijn, dat klopt.

[..]

En dan speel je ook vaak in de verdrukking tegen dat soort teams, met meestal een meer opportunistische voetbalstijl ipv dat je veel de bal hebt. En Ajax speelt normaliter elk jaar Europees (ja volgende week gaan we eruit) dus dat ook is een punt waarop je je meer kan ontwikkelen.
Als je bij Watford speelt speel je je in de kijker bij de echte top. Bij Ajax ben je afhankelijk van een goede EL campagne om op te vallen. Ik zou nooit voor Ajax kiezen maar altijd voor de Engelse competitie om deze reden. Je valt veel sneller op + bij binnenlandse transfer vang je nog x miljoen etc etc
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:15:48 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225567
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Noem de winnaars van de laatste 5 jaar eens op
Een club als Benfica haalde ook een paar keer de finale (uit de Portugese competitie wat ook niks is net als de Eredivisie) of Dnjepr de Pepr. En dan een finale winnen kan altijd met wat geluk of dit keer wel een goede tactiek.
Oh.
pi_173225585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een club als Benfica haalde ook een paar keer de finale (uit de Portugese competitie wat ook niks is net als de Eredivisie) of Dnjepr de Pepr. En dan een finale winnen kan altijd met wat geluk of dit keer wel een goede tactiek.
Bosz met zijn lollertactiek was wel genot ja. IEDEREEN zag aankomen dat Mourinho dat ging doen met Fellaini en Bosz de arrogantie hebben om zo te beginnen. GG Well played :')
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:16:58 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173225586
Iemand keizer al op marktplaats gezet haha LOL
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:17:32 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als je bij Watford speelt speel je je in de kijker bij de echte top. Bij Ajax ben je afhankelijk van een goede EL campagne om op te vallen. Ik zou nooit voor Ajax kiezen maar altijd voor de Engelse competitie om deze reden. Je valt veel sneller op + bij binnenlandse transfer vang je nog x miljoen etc etc
Bij Ajax kan je je toch ook prima in de kijker spelen van goede clubs, er zitten altijd genoeg scouts hier.
Oh.
pi_173225612
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij Ajax kan je je toch ook prima in de kijker spelen van goede clubs, er zitten altijd genoeg scouts hier.
Mwa valt mee. Opvallen tegen VVV etc boeit een Dortmund echt geen reet. Scoor je 2 goals tegen United dan gaat kassatje rinkelen he. Plus dat als je transfer maakt binnen Engeland je vaak voor een godsvermogen verkocht word waar je zelf ook aardig rijk van gaat worden.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:20:08 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173225640
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij Ajax kan je je toch ook prima in de kijker spelen van goede clubs, er zitten altijd genoeg scouts hier.
We zijn zo erg afgezakt dat er alleen nog maar een delegatie scouts gaan zitten bij de topwedstrijden en Europees.
De overige potjes worden overgeslagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:20:17 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173225641
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173225646
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:20 schreef Caland het volgende:

[..]

We zijn zo erg afgezakt dat er alleen nog maar een delegatie scouts gaan zitten bij de topwedstrijden en Europees.
De overige potjes worden overgeslagen.
Jup ook vanwege de kosten wel. Tis vrij prijzig om wekelijks scouts overal te laten kijken etc. Ze pikken er vaak x wedstrijden uit.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:21:16 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173225647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup ook vanwege de kosten wel. Tis vrij prijzig om wekelijks scouts overal te laten kijken etc. Ze pikken er vaak x wedstrijden uit.
Nee, dat is echt niet vanwege de kosten

Die scouts lopen namelijk wel gewoon de jeugdopleidingen plat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:22:01 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa valt mee. Opvallen tegen VVV etc boeit een Dortmund echt geen reet. Scoor je 2 goals tegen United dan gaat kassatje rinkelen he. Plus dat als je transfer maakt binnen Engeland je vaak voor een godsvermogen verkocht word waar je zelf ook aardig rijk van gaat worden.
En soms kom je er ook moeilijk weg als je bij een laagvlieger zit, zie van Dijk bij Saushempton
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:22:31 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225663
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup ook vanwege de kosten wel. Tis vrij prijzig om wekelijks scouts overal te laten kijken etc. Ze pikken er vaak x wedstrijden uit.
Manchester United heeft twee scouts op Nederland staan volgens mij
Oh.
pi_173225664
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En soms kom je er ook moeilijk weg als je bij een laagvlieger zit, zie van Dijk bij Saushempton
Die gaat gewoon weg hoor. Half Europa wil die kast hebben en terecht. WAT EEN VERDEDIGER BOHHHHHHHH
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:22:57 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die gaat gewoon weg hoor. Half Europa wil die kast hebben en terecht. WAT EEN VERDEDIGER BOHHHHHHHH
Uhm oké
Oh.
pi_173225678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uhm oké
Denk je niet? Die gast is zo verschrikkelijk goed boh.
pi_173225702
Ajax gaat de periode in van voor de Boer, sterkte mannen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:25:06 #133
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173225703
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk je niet? Die gast is zo verschrikkelijk goed boh.
Zijn statistieken liegen anders niet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173225732
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax gaat de periode in van voor de Boer, sterkte mannen.
De periode V Gaal? JAAAA CL GODENNNNNN
pi_173225741
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De periode V Gaal? JAAAA CL GODENNNNNN
Koster, Van Basten etc.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:32:13 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225802
ZiggoSport twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:56:28 Harde woorden van Hakim Ziyech! 'Jammer dat we niet van de fouten van vorig jaar hebben geleerd.' #ZiggoSporthttps://t.co/n0l24CvSRY reageer retweet
Ziyechgod. Die Overmars _O- kritiek vanuit de spelersgroep is ook groot
Oh.
pi_173225871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
ZiggoSport twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:56:28 Harde woorden van Hakim Ziyech! 'Jammer dat we niet van de fouten van vorig jaar hebben geleerd.' #ZiggoSporthttps://t.co/n0l24CvSRY reageer retweet
Ziyechgod. Die Overmars _O- kritiek vanuit de spelersgroep is ook groot
Dit zijn ongekend harde worden. Zie je niet vaak (meer) in de voetballerij.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:40:07 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173225890
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dit zijn ongekend harde worden. Zie je niet vaak (meer) in de voetballerij.
Ziyech is ook altijd wel eerlijk.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:47:36 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173225951
Ja ja. En kijk, gaan ze nu wat aankopen doen, zijn het van die pauper kindjes zonder fysiek of bejaarde paupers
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:52:20 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226008
MikeVerweij twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 00:46:47 AFGEROND: #Ajax en @SpursOfficial bereiken na #ajaros definitief akkoord over @daosanchez26 ... Rvc stemt in met +\- 45 miljoen euro (35+10) reageer retweet
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:54:14 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226022
Schamel vast bedrag wel :{
Oh.
pi_173226086
Overmars :')
40 miljoen weigeren, maar dan met 35 vast en 10 bonussen (waar je dus niet van uit mag gaan) akkoord gaan.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:02:21 #143
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173226095
Keizer rot op
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:04:35 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226106
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:01 schreef Zocalo het volgende:
Overmars :')
40 miljoen weigeren, maar dan met 35 vast en 10 bonussen (waar je dus niet van uit mag gaan) akkoord gaan.
En dan zeker ook bonussen voor als Spurs kampioen wordt of een Europese prijs pakt wat dus nooit gaat gebeuren.
Oh.
pi_173226119
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan zeker ook bonussen voor als Spurs kampioen wordt of een Europese prijs pakt wat dus nooit gaat gebeuren.
Volgens Mikey is het nu 35 miljoen en later nog 10 miljoen, dus geen bonus maar wel een vast bedrag.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:07:08 #146
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226130
De tering zeg

Ik trap er ook elke keer in
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:08:29 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:05 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Volgens Mikey is het nu 35 miljoen en later nog 10 miljoen, dus geen bonus maar wel een vast bedrag.
Ah iets beter.

Jammer dat ze er niks mee gaan doen
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:09:00 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:07 schreef Heeinz het volgende:
De tering zeg

Ik trap er ook elke keer in
Niet meer doen Heinzie
Oh.
pi_173226152
Laten we wel wezen, dit is gewoon niet hoe keizer met jong ajax speelde, dit is het spel van de boer en we weten allemaal dat lami en spijkerman daar groot aandeel in hadden.

Zolang je een stroman neerzet en niet iemand met sterke eigen wil krijg je dit dus, fdb voetbal. Overmars is hier ook geen fan van, meermaals aangegeven afgelopen maanden, hoop dat hij misschien alsnog een geschikte trainer kan aanstellen en keizer terug naar jong ajax. Of zeg ik iet sheel raars.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:11:09 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
MikeVerweij twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 00:46:47 AFGEROND: #Ajax en @SpursOfficial bereiken na #ajaros definitief akkoord over @daosanchez26 ... Rvc stemt in met +\- 45 miljoen euro (35+10) reageer retweet
Rvc stemt in met..

Netto is gewoon een trekpop meer niet . Waarschijnlijk gaan we ook geen goede aankopen zien met die ouwe flikkers daar bovenin
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:12:06 #151
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226164
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Rvc stemt in met..

Netto is gewoon een trekpop meer niet . Waarschijnlijk gaan we ook geen goede aankopen zien met die ouwe flikkers daar bovenin
Waarom doet Overmars dit werk dan nog? Als je niks mag kopen en wel alle schuld krijgt kap je er toch lekker mee.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:13:03 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226169
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Laten we wel wezen, dit is gewoon niet hoe keizer met jong ajax speelde, dit is het spel van de boer en we weten allemaal dat lami en spijkerman daar groot aandeel in hadden.

Zolang je een stroman neerzet en niet iemand met sterke eigen wil krijg je dit dus, fdb voetbal. Overmars is hier ook geen fan van, meermaals aangegeven afgelopen maanden, hoop dat hij misschien alsnog een geschikte trainer kan aanstellen en keizer terug naar jong ajax. Of zeg ik iet sheel raars.
Een nieuwe trainer van buitenaf komt toch niet, want Bergkamp wil gewoon graag zijn visie erop loslaten maar geen verantwoordelijkheid dragen.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:13:35 #153
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226174
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom doet Overmars dit werk dan nog? Als je niks mag kopen en wel alle schuld krijgt kap je er toch lekker mee.
Hij moet inderdaad zijn conclusies trekken ja . Maar het pluche is fijn + de status. Voor het geld hoeft die het ook niet te doen
RED ONS HENNIEGOD
pi_173226178
Wat een teringzooi bij jullie _O-. Sorry :).
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:14:39 #155
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226185
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet meer doen Heinzie
Het verschil met vorig jaar is zo bizar

Ik weet gewoon echt niet waar ik naar heb zitten kijken, wat een zooitje

En zondag gewoon weer kijken :')
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:14:51 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226186
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hij moet inderdaad zijn conclusies trekken ja . Maar het pluche is fijn + de status. Voor het geld hoeft die het ook niet te doen
Welke status? Dat iedereen hem uitkotst? Daar wordt toch niemand vrolijk van
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:16:36 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226199
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het verschil met vorig jaar is zo bizar

Ik weet gewoon echt niet waar ik naar heb zitten kijken, wat een zooitje

En zondag gewoon weer kijken :')
Drie maanden terug nog maar die wedstrijden tegen Lyon. En nu dit _O-

Dit wordt een rampseizoen, paar keer flink op de bek en Keizer er halverwege het seizoen uit. Mag Hennie het afmaken als interim
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:16:41 #158
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke status? Dat iedereen hem uitkotst? Daar wordt toch niemand vrolijk van
Supporters wel ja . Maar z'on functie bij Ajax doet het wel goed in het zakenleven en voor andere clubs zoals een Arsenal
RED ONS HENNIEGOD
pi_173226213
Wel zonde inderdaad dat constant alleen oud ajacieden de schuld krijgen, die ratten in de RvC moeten we vooral eens bij naam noemen en verantwoording eisen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:17:51 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226214
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Supporters wel ja . Maar z'on functie bij Ajax doet het wel goed in het zakenleven en voor andere clubs zoals een Arsenal
Ik snap wel dat dit geldt voor gewone mensen uit het bedrijfsleven die dan een baantje krijgen bij Ajax, maar iemand als Overmars? Ex-topvoetballer die toch wel bekijks trekt en die status kan gebruiken, dat effect zal wel meevallen.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:17:53 #161
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173226215
Martin Jol terug.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:18:34 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226221
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:17 schreef skysherrif het volgende:
Wel zonde inderdaad dat constant alleen oud ajacieden de schuld krijgen, die ratten in de RvC moeten we vooral eens bij naam noemen en verantwoording eisen.
PowerLoungen heeft nog een leuk plaatje van nog een engnek in de club
Oh.
pi_173226227
_O_
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:19:59 #164
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat dit geldt voor gewone mensen uit het bedrijfsleven die dan een baantje krijgen bij Ajax, maar iemand als Overmars? Ex-topvoetballer die toch wel bekijks trekt en die status kan gebruiken, dat effect zal wel meevallen.
Voor Overmars was voetbal altijd al een bijzaak . Was vroeger als speler al betrokken in verschillende dingen zoals aandelen en dat vakantiepark . En waarschijnlijk kan die nu ook pronken met toptransfers zoals die van Milik , Klaassen en nu Sanchez
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:21:10 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PowerLoungen heeft nog een leuk plaatje van nog een engnek in de club


''Cruijff is gevaarlijk voor Ajax en die moeten we dan ook zo snel mogelijk wegwerken''
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:21:14 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226256
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Voor Overmars was voetbal altijd al een bijzaak . Was vroeger als speler al betrokken in verschillende dingen zoals aandelen en dat vakantiepark . En waarschijnlijk kan die nu ook pronken met toptransfers zoals die van Milik , Klaassen en nu Sanchez
Hij heeft ook niks met Ajax zoals hij ooit vertelde in een bekend interview, maarja hij is blij met dit financiële rendement ja.
Oh.
pi_173226258
Leo van Wijk, Theo van Duivenbode, Ernst Ligthart, Leen Meijaard en Peter mensing

Dit zijn de ratten.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:22:24 #168
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226266
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:21 schreef skysherrif het volgende:
Leo van Wijk, Theo van Duivenbode, Ernst Ligthart, Leen Meijaard en Peter mensing

Dit zijn de ratten.
En dan zit er ook nog een bestuursraad + ledenraad achter vol met enge mensen
Ajax zaterdag volk
RED ONS HENNIEGOD
pi_173226267
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:21 schreef skysherrif het volgende:
Leo van Wijk, Theo van Duivenbode, Ernst Ligthart, Leen Meijaard en Peter mensing

Dit zijn de ratten.
Zij bepalen bij jullie het technisch beleid?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:23:03 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226271
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zij bepalen bij jullie het technisch beleid?
De RvC heeft het laatste woord bij transfers ja.
Oh.
pi_173226272
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

En dan zit er ook nog een bestuursraad + ledenraad achter vol met enge mensen
Ajax zaterdag volk
Ja wie zitten dar ook alweer in.
pi_173226280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De RvC heeft het laatste woord bij transfers ja.
Genot
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:24:41 #173
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226286
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Drie maanden terug nog maar die wedstrijden tegen Lyon. En nu dit _O-

Dit wordt een rampseizoen, paar keer flink op de bek en Keizer er halverwege het seizoen uit. Mag Hennie het afmaken als interim
Gaan we eindelijk lekker verdedigend spelen

Het is toch bizar man wat er allemaal gebeurt :')
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:25:06 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226287
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Genot
Ik snap dat het voor Feyenoorders en PSV'ers genot is om te zien hoe Ajax zichzelf weer naar de tering werkt.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:25:07 #175
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226288
Ik had echt een flink Frank de Boer gevoel bij die pot
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:25:27 #176
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173226291
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja wie zitten dar ook alweer in.
https://nos.nl/artikel/20(...)k-cruijff-nabij.html

Alleen Bruins Slot is een Cruijffjongen
RED ONS HENNIEGOD
pi_173226295
Dus eigenlijk is de selectie waardeloos maar talentvol, de trainer waardeloos, de assistenten zijn weer de baas over de trainer, maar die assistenten kunnen er ook niets van. De technisch directeur lijkt er ook niets van te kunnen tenzij hij euro's ontvangt, en van de algemeen directeur weet niemand wat nou zijn kwaliteiten zijn. Daarboven nog de RVC; allemaal engnekken eerste klas.

Genieten dit. Ik hoop dat deze soap nog maanden gaat duren :).
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:26:08 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226297
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:24 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gaan we eindelijk lekker verdedigend spelen

Het is toch bizar man wat er allemaal gebeurt :')
Ik weet nog dat ik eind mei nog zo'n zin had in het nieuwe seizoen _O- En nu kan het me eigenlijk oprecht niet meer boeien, ik voorzie een jaar als onder Van Basten met veel grote nederlagen bij subtoppers.
Oh.
pi_173226304
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:25 schreef Scrummie het volgende:
Dus eigenlijk is de selectie waardeloos maar talentvol, de trainer waardeloos, de assistenten zijn weer de baas over de trainer, maar die assistenten kunnen er ook niets van. De technisch directeur lijkt er ook niets van te kunnen tenzij hij euro's ontvangt, en van de algemeen directeur weet niemand wat nou zijn kwaliteiten zijn. Daarboven nog de RVC; allemaal engnekken eerste klas.

Genieten dit. Ik hoop dat deze soap nog maanden gaat duren :).
Mjah, enige voordeel is dat als het dit jaar gewoon misgaat, je in de winter een compleet nieuw team met colombianen koopt en de jongens uit de eredivisie die goed draaien bij utrecht/az en heerenveen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:27:20 #180
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226306
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik eind mei nog zo'n zin had in het nieuwe seizoen _O- En nu kan het me eigenlijk oprecht niet meer boeien, ik voorzie een jaar als onder Van Basten met veel grote nederlagen bij subtoppers.
Zeggen dat het je niet meer boeit :D Zondag zitten we allemaal weer met het schuim op de bek bij de volgende zaadpot
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:27:59 #181
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173226312
RvC bepaalt natuurlijk het beleid niet, ze hebben hooguit wat meer invloed dan de huistuinenkeukenRvC (omdat Ajax een structuurvennootschap is)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173226325
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mjah, enige voordeel is dat als het dit jaar gewoon misgaat, je in de winter een compleet nieuw team met colombianen koopt en de jongens uit de eredivisie die goed draaien bij utrecht/az en heerenveen.
Dus zeg maar het type St Juste, Amrabat en Haps?

Die zijn toch te min voor Ajax?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:30:41 #183
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226327
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:25 schreef Scrummie het volgende:
Dus eigenlijk is de selectie waardeloos maar talentvol, de trainer waardeloos, de assistenten zijn weer de baas over de trainer, maar die assistenten kunnen er ook niets van. De technisch directeur lijkt er ook niets van te kunnen tenzij hij euro's ontvangt, en van de algemeen directeur weet niemand wat nou zijn kwaliteiten zijn. Daarboven nog de RVC; allemaal engnekken eerste klas.

Genieten dit. Ik hoop dat deze soap nog maanden gaat duren :).
Dit gaat gewoon nog jaren door, als er geen echte versterking komt wordt Keizer op een gegeven moment zelfs voor het TH onhoudbaar en wordt de volgende kluns er weer voor gezet
pi_173226329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:27 schreef Tagliano het volgende:
RvC bepaalt natuurlijk het beleid niet, ze hebben hooguit wat meer invloed dan de huistuinenkeukenRvC (omdat Ajax een structuurvennootschap is)
Ze zijn mede schuld he, uiteindelijk is het ook overmars die zijn eigen scouting niet op orde heeft en slagvaardigheid, schuld van een kliekje jongens die ouderwets nonvoetbal toepassen en visie cruijff voor eigen gewin misbruiken en dat we gewoon wat belangrijke jongens zijn kwijtgeraakt (waaronder bosz) zonder dat daar een trainer met echt ervaring voor terug is gekomen.

En dan nog nouri.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:30:47 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226331
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:27 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Zeggen dat het je niet meer boeit :D Zondag zitten we allemaal weer met het schuim op de bek bij de volgende zaadpot
Nja ik werd vandaag en zaterdag ook niet echt meer boos toen het misging. Eigenlijk vind ik het wel goed dat het wanbeleid van Ajax nu op deze manier afgestraft wordt, anders blijven ze er maar mee wegkomen.

Is toch lachwekkend elk jaar zeggen dat er allemaal aankopen komen en dat er dan echt niks meer bijkomt. Een trainer aanstellen zonder 0,0 ervaring nadat je je vorige trainer, die eindelijk eens een goede visie had en goede Europese resultaten, eruit gooit omdat je wil dat de fucking assistenten Hennie Spijkerman en Carlo l'Ami zich wel gelukkig voelen op de training. En de jeugdopleiding naar de tyfus geholpen met allemaal vriendjes op die plekken ipv naar kwaliteit kijken.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:31:29 #186
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173226334
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus zeg maar het type St Juste, Amrabat en Haps?

Die zijn toch te min voor Ajax?
Beetje afhankelijk van wat je nastreeft maar ik denk dat alle drie vanavond niets hadden toegevoegd
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:31:58 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:27 schreef Tagliano het volgende:
RvC bepaalt natuurlijk het beleid niet, ze hebben hooguit wat meer invloed dan de huistuinenkeukenRvC (omdat Ajax een structuurvennootschap is)
Ze spreken wel hun veto uit of transfers doorgaan of niet en houden daarmee de financiën in de gaten. Vorig seizoen wilden ze de komst van Sanchez nog tegenhouden want er moest eerst verkocht worden!
Oh.
pi_173226337
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus zeg maar het type St Juste, Amrabat en Haps?

Die zijn toch te min voor Ajax?
St juste en Haps zijn veelvuldig genoemd als namen voor ajax paar maanden terug hoor, zeker begin van het seizoen, nu zijn er best veel mensen die het zien zitten in kadioglu, ayoub en (nu niet meer zo) stengs, veel ook blij met die linksbuiten van heerenveen dus dat valt mee.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:32:16 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226339
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus zeg maar het type St Juste, Amrabat en Haps?

Die zijn toch te min voor Ajax?
Dat klopt, dat is toch ook ontzettend matig.
Oh.
pi_173226341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk van wat je nastreeft maar ik denk dat alle drie vanavond niets hadden toegevoegd
Een veel hoger niveau is er bij de senioren niet op te pikken voor Ajax. Op schoten in de roos als een Sanchez na.

Na Sanchez waren de grootste verkopen toch vooral eigen jeugd en spelers uit en via de Eredivisie?
pi_173226348
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een veel hoger niveau is er bij de senioren niet op te pikken voor Ajax. Op schoten in de roos als een Sanchez na.

Na Sanchez waren de grootste verkopen toch vooral eigen jeugd en spelers uit en via de Eredivisie?
Milik
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:33:59 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226349
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een veel hoger niveau is er bij de senioren niet op te pikken voor Ajax. Op schoten in de roos als een Sanchez na.

Na Sanchez waren de grootste verkopen toch vooral eigen jeugd en spelers uit en via de Eredivisie?
De op één na grootste verkoop was Milik.

Dus met goed scoutingswerk is dat echt wel te halen, in de Eredivisie is echt heel weinig meer te halen
Oh.
pi_173226353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja ik werd vandaag en zaterdag ook niet echt meer boos toen het misging.
Zo ging ik jaren lang naar De Kuip.

Al moeten we nu niet doen alsof Ajax ineens buiten de top 3 gaat vallen natuurlijk.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:34:43 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226355
En dit kwam vooral omdat Ajax hiervoor jarenlang totaal niet ging scouten en heel veel Eredivisie middelmaat heeft opgehaald wat vooral geld heeft gekost en wat sportief en financieel weinig opleverde.
Oh.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:35:46 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226359
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo ging ik jaren lang naar De Kuip.

Al moeten we nu niet doen alsof Ajax ineens buiten de top 3 gaat vallen natuurlijk.
Het zou me oprecht niet verbazen, dat Utrecht heeft een prima ploeg bijvoorbeeld en Ajax heeft een trainer die niet weet wat hij doet en een gemankeerde selectie. Denk dat jullie dit jaar eindelijk weer een Klassieker gaan winnen, misschien wel twee.
Oh.
pi_173226373
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het zou me oprecht niet verbazen, dat Utrecht heeft een prima ploeg bijvoorbeeld en Ajax heeft een trainer die niet weet wat hij doet en een gemankeerde selectie. Denk dat jullie dit jaar eindelijk weer een Klassieker gaan winnen, misschien wel twee.
Kans is nog altijd wel groter dat je dit weekend lachend thuis van groningen wint met 5 0

Utrecht kan nog wel eens een lastige ploeg worden ja, verdedigend net als ajax wel niet al te breed
pi_173226378
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het zou me oprecht niet verbazen, dat Utrecht heeft een prima ploeg bijvoorbeeld en Ajax heeft een trainer die niet weet wat hij doet en een gemankeerde selectie. Denk dat jullie dit jaar eindelijk weer een Klassieker gaan winnen, misschien wel twee.
Feyenoord maakt wel een stabielere indruk dan Ajax ja.

Dat ik dat eens mag zeggen aan het begin van een seizoen. _O_
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:38:51 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173226380
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kans is nog altijd wel groter dat je dit weekend lachend thuis van groningen wint met 5 0

Utrecht kan nog wel eens een lastige ploeg worden ja, verdedigend net als ajax wel niet al te breed
Die kans acht ik echt 0,0. Je mag me quoten als je gelijk krijgt, maar nee Ajax zal vast wel krap kunnen winnen maar spetterend zal het niet worden.
Oh.
pi_173226452
Denswil miss terug? Speelde een goed seizoen bij Brugge. Kan direct ingepast worden.
pi_173226613
BESTUUR TEGEN DE MUUR
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 02:36:32 #201
408813 crew  trein2000
pi_173226645
Als ik jullie was dan trapte ik die trainer dr uit. Dia man heeft geen gezag en z'n geloofwaardigheid is er ook al aan. Die krijgt de boel echt niet meer op de rit. Ik las ook al dat de spelers beginnen te muiten...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_173226788
Van de buiten-de-eredivisie aankopen zijn Younes, Milik en Sanchez wel een veelvoud van hun aankoopwaarde geworden. Alleen Cassiera niet. Als Ajax echt duur gaat doen gaat het al snel mis (Neres vooralsnog, Sinkgraven). Het zijn de bord-op-schoot aankopen of gratis spelers die keihard falen (Zimling, Duarte, vd Hoorn, Westermann, Gudelj).
Laat Ajax lekker spelers kopen die niet duurder dan zes/zeven miljoen zijn. Er is echt wel wat te vinden en over het algemeen pakt dat goed uit, zowel sportief als financieel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zocalo op 18-08-2017 03:36:22 ]
pi_173226979
Doei Sanchez
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 04:58:25 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_173226999
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ouwe reus dat was 10 jaar geleden niet anders. Toen speelde ze om minder maar toen kregen wij ook minder etc dus procentueel is er niets verandert. Behalve dan dat PSG etc wanstaltig veel geld hebben. Daarom zeg ik ook. EL kun je gewoon winnen. Fucking Dnepjr won het paar jaar terug nog. Dan kan Feyenoord of Ajax het ook winnen met een leuke loting + lichting etc.
Dat is juist wel procentueel veranderd.
2000 light years from home
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 05:56:42 #205
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173227062
Dit wordt een een héél lang en héél zwaar seizoen voor de fans.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_173227165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 05:56 schreef Old_Pal het volgende:
Dit wordt een een héél lang en héél zwaar seizoen voor de fans.
Keizer gaat er sowieso uit dit jaar, vraag is alleen wanneer. Beter zo snel mogelijk heb je misschien nog iets kans dit jaar.
pi_173227166
Sánchez is zijn geld dubbel en dwars waard geweest en maakt nu een prachtige stap. Voor Ajax ook een vette deal.

quote:
Ajax maakt veertig miljoen winst op de verkoop van Sánchez, die vorig jaar voor vijf miljoen euro werd gekocht van Atlético Nacional.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)tie-op-transfermarkt
_O- _O_

Met Orejuela komt er weer een Colombiaan voor terug. O+
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173227171
De spelers op de bank ook gisteren. |:(
Wat een armoede.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:17:57 #209
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173227217
Keizer _O-
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:24:25 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173227236
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173227254
quote:
Gewoon alles en iedereen waar je winst op kunt pakken verkopen en volgend jaar opnieuw proberen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_173227388
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Sánchez is zijn geld dubbel en dwars waard geweest en maakt nu een prachtige stap. Voor Ajax ook een vette deal.

[..]

_O- _O_

Met Orejuela komt er weer een Colombiaan voor terug. O+
30 miljoen winst. Alsof we die bonussen ooit terugzien.
pi_173227398
quote:
‘Explosiegevaar bij Ajax: meer sleutelspelers denken aan vertrek’

Ajax en Tottenham Hotspur hebben een akkoord bereikt over Davinson Sánchez, maar de verdediger is mogelijk niet de enige bepalende speler die Amsterdam deze zomer verlaat. De Telegraaf schrijft over een dreigende ‘uitslaande brand’ en dat er binnen de club wordt gevreesd voor een ‘kettingreactie’.

Peter Bosz sprak na de verloren Europa League-finale met de as van zijn elftal in de hoop dat André Onana, Sánchez, Hakim Ziyech, Davy Klaassen en Kasper Dolberg zouden blijven. De trainer beloofde tevens vier directe versterkingen, maar die zijn niet gekomen. Mede daarom zou de 21-jarige Sánchez hebben besloten om in te gaan op het voorstel van Tottenham.

"Het is - zeker ook omdat Klaassen weg is, Bosz de kuierlatten nam en Sanchez op weg naar de uitgang is - tegen het zere been van de blijvers, die inmiddels allemáál denken aan een vertrek en voor explosiegevaar binnen Ajax zorgen”, zo valt er in de analyse te lezen. “Door de nieuwe zeperd zal de druk op de Ajax-leiding verder toenemen. Niemand begrijpt waar de aanwinsten blijven.”

Dat laatste werd goed duidelijk toen Hakim Ziyech na afloop van het met 0-1 verloren duel met Rosenborg BK een interview gaf aan Ziggo Sport. De middenvelder bevestigde dat het frustrerend is dat de aanwinsten uitblijven en zei dat de directie niet heeft geleerd van de fouten die zij vorig jaar heeft gemaakt. “Hard? Ja, maar wel de realiteit”, zei de linkspoot.
VZ.nl

Wat een amateuristische bende bij Ajax weer zeg... gewoon alles verkopen. Na dit jaar is alles geen hol meer waard.

Maar gelukkig hebben we wel een goedkope coach _O_ Dat scheelt toch weer wat.

Wie was er ook alweer van mening dat de coach niet zo'n grote rol speelde? En dat het vertrek van Bosz niet zo erg was? Komt voort en vertel of u nog zo dom bent _O_
pi_173227535
Missschien moeten sommige mensen gewoon de conclusie trekken dat het allemaal meer geluk dan wijsheid was vorig seizoen.

Hoeveel nederlagen waren er vorig seizoen 5 of 6 in de EL?

Ik denk dat al die spelers gewoon gek gemaakt worden bij ajax met al die bedragen die ze horen dat ze waard zijn enzovoorts. Die overmars die geilt er ook helemaal op om dat in de media te brengen en al die spelers horen dat ook.

Die denken dat ze allemaal godenzonen zijn.

Ben ik de enige die niet ziet dat er weinig spelers echt de duels ingaan, op de manier van hier en niet verder? Ik zie het allemaal niet. Het is gewoon een slap zooitje.
Hoeveel gele kaarten?

quote:
Hakim Ziyech heeft donderdagavond na de 0-1 nederlaag van Ajax tegen Rosenborg met klem een beroep gedaan op de clubleiding. De terneergeslagen middenvelder wil zo snel mogelijk versterking zien van de selectie.
VI.NL
Hoe kan een speler van ajax dit nou in de media gaan roepen terwijl hij zelf de slechtste man op het veld was?? Die is echt de weg kwijt :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:23:12 #215
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173227550
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

VZ.nl

Wat een amateuristische bende bij Ajax weer zeg... gewoon alles verkopen. Na dit jaar is alles geen hol meer waard.

Maar gelukkig hebben we wel een goedkope coach _O_ Dat scheelt toch weer wat.

Wie was er ook alweer van mening dat de coach niet zo'n grote rol speelde? En dat het vertrek van Bosz niet zo erg was? Komt voort en vertel of u nog zo dom bent _O_
ik denk oprecht dat Keizer hier heel weinig blaam treft dat het niet loopt.
het vertrek van Klaassen is gewoon erg zwaar gevallen, in de voorbereiding zat alles tegen plus een drama. aankopen komen er niet. Nu is je beste verdediger weg. spelers als dijks en veltman staan er in, niet omdat Keizer dat zo graag wil, maar omdat er niks anders voorhanden is.

het probleem ligt bij het bestuur, die ook verantwoordelijk is voor het aanstellen van Keizer.

Ziyech slaat de spijker op zijn kop. Leren van je fouten.... na de competitie start moet je enkel nog buitenkansje aankopen, en spelers vervangen die toch nog weg gaan. Zo'n Sanchez kan Overmars niks aan doen. Wel zou hij vandaag of morgen met het nieuws moeten komen dat zijn vervanger is aangetrokken. Andere aankopen als een buitenspeler een LB en een CV hadden er al moeten zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173227564
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk oprecht dat Keizer hier heel weinig blaam treft dat het niet loopt.
het vertrek van Klaassen is gewoon erg zwaar gevallen, in de voorbereiding zat alles tegen plus een drama. aankopen komen er niet. Nu is je beste verdediger weg. spelers als dijks en veltman staan er in, niet omdat Keizer dat zo graag wil, maar omdat er niks anders voorhanden is.

het probleem ligt bij het bestuur, die ook verantwoordelijk is voor het aanstellen van Keizer.
JIJ BENT NET ALS DE AANDELENBEURZEN......

Je roept hier iedere dag dat er in amsterdam supertalenten rondlopen en dat die spelers van Feyenoord er geen klote van kunnen enzovoorts enzovoorts

Het je gisteren nou goed gekeken? en Lees al je posts hier terug van de afgelopen weken....dan moet je een conclusie trekken dat ajax helemaal niet meer talent heeft dan Feyenoord.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173227620
Wat hoop ik dat spelers als Ziyech en Dolberg en Onana vertrekken. Deze spelers verdienen het niet om in zo'n inspiratieloos team te spelen, gecoachd door een tactisch onbenul met daarboven een directie die geen juiste aankopen kan doen. Dan maar vanaf 0 beginnen. Het team bestaat uit louter nietsnutten, spelers die Cambuur niet eens in het eerste zouden willen hebben spelen. Totaal Ajax onwaardig. Dit is toch echt de slechtste Ajax verdediging van de afgelopen 25 jaar, m.u.v. De Ligt.
pi_173227631
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:32 schreef Marmal het volgende:
Wat hoop ik dat spelers als Ziyech en Dolberg en Onana vertrekken. Deze spelers verdienen het niet om in zo'n inspiratieloos team te spelen, gecoachd door een tactisch onbenul met daarboven een directie die geen juiste aankopen kan doen. Dan maar vanaf 0 beginnen. Het team bestaat uit louter nietsnutten, spelers die Cambuur niet eens in het eerste zouden willen hebben spelen. Totaal Ajax onwaardig. Dit is toch echt de slechtste Ajax verdediging van de afgelopen 25 jaar, m.u.v. De Ligt.
Vorig jaar wel finale Europa League mee gehaald, dus wat bazel je nou?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:38:33 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173227682
Ziyech moet zijn plaats eens leren kennen. Hij is speler en als hij kritiek heeft niet hij dat intern houden.

Maar hij zal wel gewoon weg willen en spijt hebben überhaupt ooit naar Ajax te zijn gegaan.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:40:38 #220
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173227713
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:38 schreef BadderHaring het volgende:
Ziyech moet zijn plaats eens leren kennen. Hij is speler en als hij kritiek heeft niet hij dat intern houden.

Maar hij zal wel gewoon weg willen en spijt hebben überhaupt ooit naar Ajax te zijn gegaan.
zo erg is het nou ook weer niet dat hij dat zegt. hij baalt er gewoon van dat sterkhouders om hem heen weg gaan, en er niks voor terug lijkt te komen. hij wil bij Ajax slagen, dat geloof ik best. Maar hij ziet dat het op deze manier gewoon niet gaat lukken.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:41:44 #221
408813 crew  trein2000
pi_173227724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:38 schreef BadderHaring het volgende:
Ziyech moet zijn plaats eens leren kennen. Hij is speler en als hij kritiek heeft niet hij dat intern houden.

Maar hij zal wel gewoon weg willen en spijt hebben überhaupt ooit naar Ajax te zijn gegaan.
Ziyech kan z'n bek niet houden als het hem niet zint. Hij denkt altijd dat hij mer is dan de rest. Daar weten wij (Twente) alles van.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_173227731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:38 schreef BadderHaring het volgende:
Ziyech moet zijn plaats eens leren kennen. Hij is speler en als hij kritiek heeft niet hij dat intern houden.

Maar hij zal wel gewoon weg willen en spijt hebben überhaupt ooit naar Ajax te zijn gegaan.
Natuurlijk niet. Ziyech heeft gewoon gelijk. Jaar op jaar wordt de selectie er slechter op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:47:16 #223
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173227795
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ziyech heeft gewoon gelijk. Jaar op jaar wordt de selectie er slechter op.
Of hij gelijk heeft is totaal irrelevant.
pi_173227804
Ziyech, Dolberg, Onana, als ze slim zijn gaan ze per direct weg. Overmars faalt op alle fronten behalve het verkopen dan :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173227810
Dolberg heeft in 4 wedstrijden tot nu toe maar 3 keer tussen de palen geschoten

Er is meer aan de hand dan alleen maar de verdedigers de schuld te geven.

Dat doelpunt van Rosenborg begon gewoon weer bij de Ligt maar dat ziet niemand weer natuurlijk ....en Veltman krijgt de schuld omdat hij het niet meer kon repareren.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:49:23 #226
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173227824
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Dolberg heeft in 4 wedstrijden tot nu toe maar 3 keer tussen de palen geschoten

Er is meer aan de hand dan alleen maar de verdedigers de schuld te geven.

Dat doelpunt van Rosenborg begon gewoon weer bij de Ligt maar dat ziet niemand weer natuurlijk ....en Veltman krijgt de schuld omdat hij het niet meer kon repareren.
De Ligt wordt nu net zo gehypt als Veltman een paar jaar terug. En gewoon van exact hetzelfde niveau.
pi_173227827
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Of hij gelijk heeft is totaal irrelevant.
Hij mag wat mij betreft prima in de media dit roepen. Blijkbaar is er niemand die overmars en de overige kneuzen onder druk kan zetten intern om eens van die dikke teringreet af te komen en aan het werk te gaan, dus dan maar zo.

Het is tijd dat het amateurisme bij Ajax maar gewoon eens benoemd wordt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173227830
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech, Dolberg, Onana, als ze slim zijn gaan ze per direct weg. Overmars faalt op alle fronten behalve het verkopen dan :')
Zelfs op verkopen. Het schijn dat hij met minder geld akkoord was gegaan, maar dat de RVC meer geld wilde zien.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:51:22 #229
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173227857
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hij mag wat mij betreft prima in de media dit roepen. Blijkbaar is er niemand die overmars en de overige kneuzen onder druk kan zetten intern om eens van die dikke teringreet af te komen en aan het werk te gaan, dus dan maar zo.

Het is tijd dat het amateurisme bij Ajax maar gewoon eens benoemd wordt.
Als er iets amateuristisch is, dan is dat wel spelers die hun kritiek in de media spuien.
pi_173227879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als er iets amateuristisch is, dan is dat wel spelers die hun kritiek in de media spuien.
Het schijnt nodig te zijn binnen een super amateuristische organisatie.
pi_173227880
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hij denkt altijd dat hij mer is dan de rest. Daar weten wij (Twente) alles van.
Laten we het daar maar niet over hebben in de context met Twente he.....

Kampioenschap kopen door alles en iedereen voor te liegen. Beter had heel Twente niet meer bestaan :r
pi_173227889
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

VZ.nl

Wat een amateuristische bende bij Ajax weer zeg... gewoon alles verkopen. Na dit jaar is alles geen hol meer waard.

Maar gelukkig hebben we wel een goedkope coach _O_ Dat scheelt toch weer wat.

Wie was er ook alweer van mening dat de coach niet zo'n grote rol speelde? En dat het vertrek van Bosz niet zo erg was? Komt voort en vertel of u nog zo dom bent _O_
Dat was Dennis Bergkamp.
pi_173227896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:18 schreef Zocalo het volgende:
Van de buiten-de-eredivisie aankopen zijn Younes, Milik en Sanchez wel een veelvoud van hun aankoopwaarde geworden. Alleen Cassiera niet. Als Ajax echt duur gaat doen gaat het al snel mis (Neres vooralsnog, Sinkgraven). Het zijn de bord-op-schoot aankopen of gratis spelers die keihard falen (Zimling, Duarte, vd Hoorn, Westermann, Gudelj).
Laat Ajax lekker spelers kopen die niet duurder dan zes/zeven miljoen zijn. Er is echt wel wat te vinden en over het algemeen pakt dat goed uit, zowel sportief als financieel.
Ik dacht dat vd Hoorn het uiteindelijk wel weer opgepakt had, maar lees net de statistieken en met 8 wedstrijden vorig jaar en nog geen dit jaar is het ook bij Swansea geen ster.

Jammer, vond hem in zijn tijd bij FC Utrecht altijd wel degelijk overkomen.
pi_173227898
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zelfs op verkopen. Het schijn dat hij met minder geld akkoord was gegaan, maar dat de RVC meer geld wilde zien.
Serieus? Dan is het helemaal een mongool. Eruit tyfen die gast.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:54:28 #235
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173227907
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:52 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Laten we het daar maar niet over hebben in de context met Twente he.....

Kampioenschap kopen door alles en iedereen voor te liegen. Beter had heel Twente niet meer bestaan :r
Even los van mijn antipathie jegens die nepclub uit Enschede, maar die titel was voordat de leugens en financiële wanperikelen begonnen.
pi_173227966


Zijn ze allemaal al weg? _O-
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173227969
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Serieus? Dan is het helemaal een mongool. Eruit tyfen die gast.
Natuurlijk nergens op gebaseerd. Lekker makkelijk roepen vanaf de zijlijn over hoe Overmars functioneert.
pi_173227972
iedereen geeft veltman de schuld van het doelpunt

maar kijk is goed naar deze beelden

Kijk is hoe de ligt het duel in gaat.......slap en hij komt veel te laat in waardoor veltman helemaal verrast wordt omdat hij denkt dat de Ligt het duel zou winnen....

wel gelijk goed doorgespeeld van die rosenborg speler....maar de schuldige is de Ligt

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173227976
Oh, en de F-side zal tegen Groningen wel weer leeg zijn?
pi_173227984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
iedereen geeft veltman de schuld van het doelpunt

maar kijk is goed naar deze beelden

Kijk is hoe de ligt het duel in gaat.......slap en hij komt veel te laat in waardoor veltman helemaal verrast wordt omdat hij denkt dat de Ligt het duel zou winnen....

wel gelijk goed doorgespeeld van die rosenborg speler....maar de schuldige is de Ligt

[ afbeelding ]
Onana ziet er ook niet best uit. Lamprougod had hem gehad.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:01:09 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173227989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als er iets amateuristisch is, dan is dat wel spelers die hun kritiek in de media spuien.
Kennelijk achten ze het nodig.
Van binnenuit hoeven ze geen steun te verwachten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173228011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Even los van mijn antipathie jegens die nepclub uit Enschede, maar die titel was voordat de leugens en financiële wanperikelen begonnen.
Munsterman heeft van 2004 tot en met 2015 de firma list en bedrog gerund. In 2009/2010 werden ze kampioen.

Ik denk dat dat genoeg zegt toch?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:04:09 #243
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228024
gaan we het nu over Twente hebben? zo erg is de situatie nou ook weer niet.
Financieel gaat het uit de kunst.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173228025
Hoe kan je nou als speler zeggen dat er nieuwe spelers bij moeten komen

_O-

Ik vind het gewoon te lachwekkend voor woorden

In principe zegt Zyech nu dat hij zijn medespelers niet goed genoeg vind.....wat denk je wat dat voor gezichten in de kleedkamer zal geven. Je verpest gewoon heel de sfeer in de kleedkamer ermee. Spelers moeten de laatste zijn die moeten gaan roepen dat er nieuwe spelers bij moeten komen.

Bovendien snap ik het sowieso niet want je vraagt gewoon om concurrentie voor je eigen positie ofzo op het veld? dat is helemaal lachwekken en ongeloofwaardig.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173228052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe kan je nou als speler zeggen dat er nieuwe spelers bij moeten komen

_O-

Ik vind het gewoon te lachwekkend voor woorden

In principe zegt Zyech nu dat hij zijn medespelers niet goed genoeg vind.....wat denk je wat dat voor gezichten in de kleedkamer zal geven. Je verpest gewoon heel de sfeer in de kleedkamer ermee. Spelers moeten de laatste zijn die moeten gaan roepen dat er nieuwe spelers bij moeten komen.

Bovendien snap ik het sowieso niet want je vraagt gewoon om concurrentie voor je eigen positie ofzo op het veld? dat is helemaal lachwekken en ongeloofwaardig.....
Misschien vind ie zichzelf niet goed genoeg :7
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:07:13 #246
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:02 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Munsterman heeft van 2004 tot en met 2015 de firma list en bedrog gerund. In 2009/2010 werden ze kampioen.

Ik denk dat dat genoeg zegt toch?
Misschien je even in de materie verdiepen voor je onzin uit gast kramen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:07:55 #247
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe kan je nou als speler zeggen dat er nieuwe spelers bij moeten komen

_O-

Ik vind het gewoon te lachwekkend voor woorden

In principe zegt Zyech nu dat hij zijn medespelers niet goed genoeg vind.....wat denk je wat dat voor gezichten in de kleedkamer zal geven. Je verpest gewoon heel de sfeer in de kleedkamer ermee. Spelers moeten de laatste zijn die moeten gaan roepen dat er nieuwe spelers bij moeten komen.

Bovendien snap ik het sowieso niet want je vraagt gewoon om concurrentie voor je eigen positie ofzo op het veld? dat is helemaal lachwekken en ongeloofwaardig.....
Zeker na een wedstrijd waarin je zelf by far de slechtste man van het veld was.
pi_173228095
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Onana ziet er ook niet best uit. Lamprougod had hem gehad.
het gaat gewoon vier keer fout door slap voetbal

het beging al bij dat kopduel dat verloren wordt.....het zijn gewoon 4 fouten achter elkaar van ajax spelers omdat ze er allemaal slap ingaan

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:10:11 #249
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228116
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het gaat gewoon vier keer fout door slap voetbal

het beging al bij dat kopduel dat verloren wordt.....het zijn gewoon 4 fouten achter elkaar van ajax spelers omdat ze er allemaal slap ingaan

[ afbeelding ]
Bijna nooit met je onzin eens, maar hier heb je gelijk. Typisch voorbeeld van collectief falen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:10:25 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173228122
quote:
wat een zooitje
pi_173228160
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het gaat gewoon vier keer fout door slap voetbal

het beging al bij dat kopduel dat verloren wordt.....het zijn gewoon 4 fouten achter elkaar van ajax spelers omdat ze er allemaal slap ingaan

[ afbeelding ]
Ben het wederom met je eens Klaas. Slap in de duels, en een keeper die komt terwijl hij nooit op tijd bij de bal kan zijn. Blijf dan gewoon lekker in je goal staan. Tegen Real heb je gasten die hem dan van die afstand in de kruising janken, tegen Rosenborg zal dat wel meevallen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:12:27 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173228165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
iedereen geeft veltman de schuld van het doelpunt

maar kijk is goed naar deze beelden

Kijk is hoe de ligt het duel in gaat.......slap en hij komt veel te laat in waardoor veltman helemaal verrast wordt omdat hij denkt dat de Ligt het duel zou winnen....

wel gelijk goed doorgespeeld van die rosenborg speler....maar de schuldige is de Ligt

[ afbeelding ]
kan je geen ongelijk geven, vd beek let ook niet goed op die man komt uit z'n rug
pi_173228169
Ajax kan alleen gered worden als Overmars, Keizer en Spijkerman eruit geschopt worden. En liefst Bergkamp ook nog.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:14:53 #254
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228205
Wat in ieder geval fijn is voor jullie, is dat het altijd zo lekker rustig blijft rond de club als het een keer wat tegen zit. Dat je niet al dat geouwehoer op straat meteen hebt enzo.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:15:58 #255
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228228
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:14 schreef BadderHaring het volgende:
Wat in ieder geval fijn is voor jullie, is dat het altijd zo lekker rustig blijft rond de club als het een keer wat tegen zit. Dat je niet al dat geouwehoer op straat meteen hebt enzo.
dat komt omdat de andere clubs niemand wat interesseert
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:16:49 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228243
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:15 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat komt omdat de andere clubs niemand wat interesseert
2/10
pi_173228246
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, en de F-side zal tegen Groningen wel weer leeg zijn?
Daarom kwamen ze gisteren natuurlijk met
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)or-supporters-F-Side

Ze voelden dit al aankomen.
:s)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:17:33 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228257
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:16 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Daarom kwamen ze gisteren natuurlijk met
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)or-supporters-F-Side

Ze voelden dit al aankomen.
:s)
Dat zijn de eckte. Dat zie je meteen.

Maaaruh, misschien komt het omdat de F-Side vol zit met criminelen die het te druk hebben met in de bak zitten en schimmige dealtjes sluiten?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:18:35 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173228275
ben er inmiddels wel aan gewend dat het 1 stap vooruit is en dan weer 3 stappen terug, ze leren het nooit
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:19:25 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173228293
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:16 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Daarom kwamen ze gisteren natuurlijk met
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)or-supporters-F-Side

Ze voelden dit al aankomen.
:s)
Regel is al versoepeld. http://ermaggezongenworden.nl/?p=11362
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173228378
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het gaat gewoon vier keer fout door slap voetbal

het beging al bij dat kopduel dat verloren wordt.....het zijn gewoon 4 fouten achter elkaar van ajax spelers omdat ze er allemaal slap ingaan

[ afbeelding ]
Eens, en zo ging het tot nu toe met alle tegengoals dit seizoen, opeenstapelingen van slappe interventies. Ik blijf er wel bij dat dit wordt versterkt door positionering die Keizer wil met zijn elftal. Bij elke bal die verloren wordt op het middenveld heb je feitelijk nog maar 3 spelers achter de bal (de twee centrale verdedigers en Schone). De backs staan zo ver naar voren dat die altijd al uit positie zijn bij dit soort omschakelingen.

En natuurlijk komt De Ligt daar te laat, maar het is volgens mij het mannetje van Vd Beek of Schone die die pass kan geven...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:26:47 #262
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173228434
Als je keeper een beetje normaal doet komt Veltman er waarschijnlijk op tijd bij en scoort die gast eerder niet dan wel. Slecht gedaan van 3 spelers, dan krijg je zo'n gevolg.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:28:21 #263
35723 crew  GGMM
pi_173228453
Het meest trieste is dat Rosenborg terecht won.

Dit wordt een héél lang seizoen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173228471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

kan je geen ongelijk geven, vd beek let ook niet goed op die man komt uit z'n rug
Die back, is dat Veltman? Staat ook niet echt heel lekker.
De Ligt hoort in principe een duel te kunnen verliezen zonder dat de tegenstander direct in 1 pass alleen voor de keeper staat. Althans wel op die plek in het veld.
blablablabla
pi_173228499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:26 schreef Keyos het volgende:
Als je keeper een beetje normaal doet komt Veltman er waarschijnlijk op tijd bij en scoort die gast eerder niet dan wel. Slecht gedaan van 3 spelers, dan krijg je zo'n gevolg.
Eens, maar positioneel klopt er gewoon ook echt helemaal niks, Veltman staat centraal als rechtsback, Viergever, Schone lopen ook niet op hun juiste positie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173228510
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:26 schreef Keyos het volgende:
Als je keeper een beetje normaal doet komt Veltman er waarschijnlijk op tijd bij en scoort die gast eerder niet dan wel. Slecht gedaan van 3 spelers, dan krijg je zo'n gevolg.
Precies. Of je blijft in je goal staan en er is niks aan de hand. Of je gaat er naar toe en je hebt hem. Hoe makkelijk die gast van Rosenborg kan inschieten.. :')!

Maar kritiek op Onana is uit den boze.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:32:13 #267
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228534
zit mij af te vragen of Onana er wel goed aan doet om uit te komen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:32:26 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228538
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Precies. Of je blijft in je goal staan en er is niks aan de hand. Of je gaat er naar toe en je hebt hem. Hoe makkelijk die gast van Rosenborg kan inschieten.. :')!

Maar kritiek op Onana is uit den boze.
Onana twijfelt bij het uitlopen, dat is altijd goal. Maar het is ook wel makkelijk om het nu bij hem neer te leggen. Hij wordt wel heel erg in de steek gelaten door zijn defensie.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:33:00 #269
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228549
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Onana twijfelt bij het uitlopen, dat is altijd goal. Maar het is ook wel makkelijk om het nu bij hem neer te leggen. Hij wordt wel heel erg in de steek gelaten door zijn defensie.
maar hij hij door te blijven staan, Veltman niet nog een kans kunnen geven het dicht te lopen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:33:02 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173228551
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Die back, is dat Veltman? Staat ook niet echt heel lekker.
De Ligt hoort in principe een duel te kunnen verliezen zonder dat de tegenstander direct in 1 pass alleen voor de keeper staat. Althans wel op die plek in het veld.
het hangt er natuurlijk vanaf hoever je naar voren staat, maar goed hier gaan een man of 4-5 in de fout en dat is niet de eerste keer.
pi_173228554
Ze moeten gewoon even back to basic, zet iedereen verdedigend op zijn plek en staar je niet blind op het aanvallende spel, want dat komt nu toch niet uit de verf. Sterker nog, ik denk alleen maar dat dat ook beter gaat als je verdedigend goed staat.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173228561
Hef jullie zelf inderdaad maar op, wat een droef niveau.
U MAD?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:33:46 #273
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228566
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
zit mij af te vragen of Onana er wel goed aan doet om uit te komen?
Veltman was er niet op tijd bij geweest. Onana had geen keus, maar hij liep de verkeerde kant op. Hij maakte zijn goal zowat groter ipv kleiner.
pi_173228569
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Onana twijfelt bij het uitlopen, dat is altijd goal. Maar het is ook wel makkelijk om het nu bij hem neer te leggen. Hij wordt wel heel erg in de steek gelaten door zijn defensie.
Daar staat ie voor toch? Op die paar cruciale momenten moet je je als keeper onderscheiden.
pi_173228583
Misschien moeten ze wel gewoon niet meer in zones verdedigen maar geef je iedereen gewoon een mannetje en ga maar op die schoenveters staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:34:58 #276
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten ze wel gewoon niet meer in zones verdedigen maar geef je iedereen gewoon een mannetje en ga maar op die schoenveters staan.
dat is wellicht het domste wat je kan doen. Zeker Europees
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:35:08 #277
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228597
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Daar staat ie voor toch? Op die paar cruciale momenten moet je je als keeper onderscheiden.
Dat klopt natuurlijk, maar ook Neuer krijgt wel eens een goal tegen. Overigens vind ik Onana niet zo bijzonder en zie ik niet zo veel reden om hem te verdedigen, maar dit is collectief falen.
pi_173228603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Keizer rot op
Enige logische conclusie na gisterenavond. Zelfs zonder aankopen staat er een elftal wat thuis van Rosenborg hoort te winnen en het in zich heeft om creatief en vermakelijk spel te spelen.

Grootste fout deze zomer was zijn aanstelling. Het niet halen van Europees voetbal is net zo blamerend als 4e of 5e worden in de competitie. Einde verhaal wat mij betreft.
pi_173228618
quote:
Ja heerlijk naïef hè. :')
Tering wat een zaadpot en kutvoetbal, bah.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:36:38 #280
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228619
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:35 schreef Fargo het volgende:

[..]

Enige logische conclusie na gisterenavond. Zelfs zonder aankopen staat er een elftal wat thuis van Rosenborg hoort te winnen en het in zich heeft om creatief en vermakelijk spel te spelen.

Grootste fout deze zomer was zijn aanstelling. Het niet halen van Europees voetbal is net zo blamerend als 4e of 5e worden in de competitie. Einde verhaal wat mij betreft.
Kan toch ook eigenlijk niet bij een club als ajax. Daar moet toch gewoon een bewezen trainer staan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173228639
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:14 schreef BadderHaring het volgende:
Wat in ieder geval fijn is voor jullie, is dat het altijd zo lekker rustig blijft rond de club als het een keer wat tegen zit. Dat je niet al dat geouwehoer op straat meteen hebt enzo.
Je kunt ook een trainer hebben die het allemaal verbloemt en het vele balbezit roemt tegen een ploeg waar ik tot een paar weken terug nog nooit van had gehoord. Dan liever dit.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:38:12 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten ze wel gewoon niet meer in zones verdedigen maar geef je iedereen gewoon een mannetje en ga maar op die schoenveters staan.
Lees dit eens:

http://m.fcupdate.nl/voet(...)ands-voetbal-deel-4/
pi_173228667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Kan toch ook eigenlijk niet bij een club als ajax. Daar moet toch gewoon een bewezen trainer staan.
Ik heb ze vaak verdedigd, maar het TH is wel onlosmakelijk verbonden met Keizer,
die kunnen het niet maken om bij een eventueel vertrek te blijven zitten.
pi_173228677
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb ze vaak verdedigd, maar het TH is wel onlosmakelijk verbonden met Keizer,
die kunnen het niet maken om bij een eventueel vertrek te blijven zitten.
Het beste zou zijn dat ze allemaal oprotten.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:39:32 #285
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228682
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb ze vaak verdedigd, maar het TH is wel onlosmakelijk verbonden met Keizer,
die kunnen het niet maken om bij een eventueel vertrek te blijven zitten.
ik durft wedden dat ze dat dus wel doen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:39:52 #286
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228690
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het beste zou zijn dat ze allemaal oprotten.
Jordi halen als TD?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173228714
quote:
Thanks, goed verhaal, alleen als je niet capabel bent om die zonedekking goed uit te voeren (zoals bij Ajax nu blijkt) dan ben je helemaal kansloos...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:41:35 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Jordi halen als TD?
Ja, want die wil deze rotzooi graag aansturen....
pi_173228751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Jordi halen als TD?
Lijkt me een goed idee.
pi_173228769
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:28 schreef GGMM het volgende:
Het meest trieste is dat Rosenborg terecht won.
Het trieste is juist dat zowel Nice, Heracles als Rosenborg NIET terecht wonnen. Tegen alle drie was Ajax óf ietsje beter óf gelijkwaardig (zonder echt goed te spelen en incl. veel zwakke/slechte momenten). Het kwartje valt echter steeds verkeerd.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:44:09 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173228781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Thanks, goed verhaal, alleen als je niet capabel bent om die zonedekking goed uit te voeren (zoals bij Ajax nu blijkt) dan ben je helemaal kansloos...
Klopt. Het probleem zit hem ook vooral in de Nederlandse competitie. Als je hier als verdediger een mannetje in de gaten houdt en op 5 meter van hem blijft, dan is het wel prima. Zo groot is het verschil tussen de top 3 en de rest van de Eredivisie inmiddels.

Als we echt willen dat onze 'topclubs' in Europa iets te zoeken hebben, dan moeten we eerst eens zorgen dat ze tegenstand krijgen in Nederland.
pi_173228811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt. Het probleem zit hem ook vooral in de Nederlandse competitie. Als je hier als verdediger een mannetje in de gaten houdt en op 5 meter van hem blijft, dan is het wel prima. Zo groot is het verschil tussen de top 3 en de rest van de Eredivisie inmiddels.

Als we echt willen dat onze 'topclubs' in Europa iets te zoeken hebben, dan moeten we eerst eens zorgen dat ze tegenstand krijgen in Nederland.
Alsof Rosenborg in zo'n super competitie speelt.
pi_173228822
Uit bij Rosenborg maar compleet jeugdelftal neer zetten? Pakken die tenminste nog een keer een Europees wedstrijdje mee.

Dit ga je uit ook niet goed maken, ik zie dit Ajax echt geen 3 doelpunten maken in een wedstrijd.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:46:16 #294
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228824
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Alsof Rosenborg in zo'n super competitie speelt.
Rosenborg kan er geen hol van geloof mij nou, dat maakt het juist zo pijnlijk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173228825
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

het hangt er natuurlijk vanaf hoever je naar voren staat, maar goed hier gaan een man of 4-5 in de fout en dat is niet de eerste keer.
Ze zakken onvoldoende terug of schakelen gewoon niet om. Dan is vrijwel elke fout dodelijk.
Je kunt niet 90 minuten op de helft van de tegenstander spelen, zelfs de Real's en Barca's van deze wereld hebben fases in de wedstrijd waarbij ze gegroepeerd op eigen helft rond spelen.

Daarbij ligt het tempo voor de meeste spelers vele malen te hoog waardoor er regelmatig fouten worden gemaakt.

Het komt allemaal bizar opgejaagd over.
blablablabla
pi_173228832
Maar vandaag dus twee aankopen die beloofd waren. _O_
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:47:27 #297
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173228846
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
Maar vandaag dus twee aankopen die beloofd waren. _O_
nog 1, die andere was Dennis Johnson denk ik. :')
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173228856
Nog 8 wedstrijden voordat we om het hoofd van keizer mogen roepen toch? 8 zaadpotjes te gaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173228857
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:47 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nog 1, die andere was Dennis Johnson denk ik. :')
Het was 2 in de verdediging.
pi_173228858
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het trieste is juist dat zowel Nice, Heracles als Rosenborg NIET terecht wonnen. Tegen alle drie was Ajax óf ietsje beter óf gelijkwaardig (zonder echt goed te spelen en incl. veel zwakke/slechte momenten). Het kwartje valt echter steeds verkeerd.
Je roept die kwartjes wel over jezelf af in mijn ogen. Tegen Nice blijf je na de 2-1 maar als kippen zonder kop de aanval zoeken waardoor je weggecounterd wordt.

Feitelijk gebeurt hetzelfde tegen Heracles, waarbij je na de 1-1 ook nog eens een trainer hebt die helemaal de deur open zet met zijn wissels.

En ook gisteren ben je door je positionering op het veld met een slechte bal weer totaal uit positie op cruciale plekken en als spelers dan te laat komen is het kassa.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173228870
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Rosenborg kan er geen hol van geloof mij nou, dat maakt het juist zo pijnlijk.
Dat dacht die trainer van hun ook.
Die gingen gewoon lekker met 3 aanvallers spelen in de tweede helft.

Beter ontsla je die Marcel Keizer en zet je iemand voor de groep die geen volledig tactisch onbenul is
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')