abonnement Unibet Coolblue
pi_173223021
quote:
Anti-Trump activist accused of shooting, killing Trump-supporting neighbor with semi-automatic



Clayton Carter, a 51-year-old resident of West Goshen, Pennsylvania, was accused of shooting and killing his neighbor after a “long-running dispute.”

Carter allegedly shot his neighbor, Brooks Jennings, 51, twice in the head with a semi-automatic handgun as the two faced off in Jennings’ yard. Carter was arrested and taken into custody, and was later charged with first-degree murder and related offenses.

Chester County District Attorney Tom Hogan commented on the shooting and said, “This killing leaves a wife without a husband, a little boy without a father, and a community in shock and mourning.”

Hogan said that the shooting death of Jennings was the culmination of a long-running feud between the two neighbors.

It was reported that before the fatal shooting, local law enforcement were called to break up a verbal argument between the two men.

Several hours after the police left, they were called again after Carter and Jennings were said to be involved in a property spotlight dispute. Jennings was said to be shining a flashlight in Carter’s face, and in retaliation, Carter allegedly shined his vehicle’s high-beams into the windows of Jennings’ home.

According to NBC Philadelphia, Carter told law enforcement that Jennings had tried to attack him with a knife and his reported shooting was in self-defense.

“My client is claiming self-defense and justification,” Carter’s attorney, Terrence Marlowe said in a statement. “Mr. Jennings was tormenting him and attacked him with a knife.”

Philly.com reported that the feud between the two men resulted in over 70 calls to police over the last five years.

World Net Daily reported that Carter’s yard was filled with “anti-Trump signs,” and noted that Carter had a criminal record dating back nearly two decades for violence-related offenses.

Jennings, a former member of the Chester County Republican Committee, leaves behind a 9-year-old son and wife.
Bron: The Blaze

Begint een flinke tweedeling te ontstaan in de maatschappij. :{

Vraag mij wel af waarom dit totaal geen aandacht krijgt in de Nederlandse media. :?
pi_173223057
Moet elke moord in Amerika nieuws worden dan?
U MAD?
pi_173223067
Dit is TOTAAL iets anders dan dat in Charlottesville, dat snap je toch wel?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:54:11 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173223226
Vraag me af of dit topic de 300 haalt en dit nieuws de MSM in Nederland
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173223245
Heeft de moord iets met de steun voor/tegen Trump te maken? Uit het artikel blijkt dat niet?
pi_173223257
vermoordt*
Google is your friend, abuse your friends
pi_173223403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit is TOTAAL iets anders dan dat in Charlottesville, dat snap je toch wel?
Toch lijkt het steeds meer alsof er een tweedeling is aan het ontstaan binnen de samenleving in welke geweld niet wordt geschuwd.
pi_173223442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toch lijkt het steeds meer alsof er een tweedeling is aan het ontstaan binnen de samenleving in welke geweld niet wordt geschuwd.
Dit is een burenruzie die al vijf jaar aan de gang was.
pi_173223722
quote:
3s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit is een burenruzie die al vijf jaar aan de gang was.
Dan kun je je afvragen waarom er dan de nadruk word gelegd op Trump supporter vs anti Trump supporter.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173223761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan kun je je afvragen waarom er dan de nadruk word gelegd op Trump supporter vs anti Trump supporter.
Die nadruk wordt niet gelegd. Dat is één zin in de laatste alinea.
pi_173223845
quote:
3s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit is een burenruzie die al vijf jaar aan de gang was.
Misschien was de burenruzie vanwege de politieke voorkeuren, waarom zouden ze zoiets vermelden als het niet relevant is aan de daad? Als het niet relevant is vind ik het stemmingsmakerij.
pi_173223877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Misschien was de burenruzie vanwege de politieke voorkeuren, waarom zouden ze zoiets vermelden als het niet relevant is aan de daad? Als het niet relevant is vind ik het stemmingsmakerij.
Trump was vijf jaar geleden nog helemaal niet in beeld. Dit is gewoon één van de manieren geweest om elkaar te treiteren.
pi_173223911
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Trump was vijf jaar geleden nog helemaal niet in beeld. Dit is gewoon één van de manieren geweest om elkaar te treiteren.
Verrek. :P
pi_173223933
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Misschien was de burenruzie vanwege de politieke voorkeuren, waarom zouden ze zoiets vermelden als het niet relevant is aan de daad? Als het niet relevant is vind ik het stemmingsmakerij.
Je moet toch iets om ervoor te zorgen dat mensen je artikel lezen of naar je website gaan.
pi_173224082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan kun je je afvragen waarom er dan de nadruk word gelegd op Trump supporter vs anti Trump supporter.
Omdat sensatie-media. Moeilijk he!
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 23:19:44 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173224210
86 extremistische aanslagen met doden in de VS sinds 2001, 63 door blanke rechts extremisten, 22 door islamistische extremisten, 1 door een links extremist.

Conclusie lijkt mij duidelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173224324
Godallemachtig. |:(
pi_173224362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
86 extremistische aanslagen met doden in de VS sinds 2001, 63 door blanke rechts extremisten, 22 door islamistische extremisten, 1 door een links extremist.

Conclusie lijkt mij duidelijk.
Grappig dat je "sinds" 2001 gebruikt, valt 9/11 daar net buiten?

On topic: fake news
Racist
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 23:26:05 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173224423
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:24 schreef Toga het volgende:

[..]

Grappig dat je "sinds" 2001 gebruikt, valt 9/11 daar net buiten?
Dat is niet mijn formulering maar die van het GAO, het amerikaanse buro van de overheids cijfers. En ja, 911 is de watershed daarin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173224958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
86 extremistische aanslagen met doden in de VS sinds 2001, 63 door blanke rechts extremisten, 22 door islamistische extremisten, 1 door een links extremist.

Conclusie lijkt mij duidelijk.
Je vergeet nog de ge-executeerde politieagenten door de BLM fanmatties.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 23:59:43 #22
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173225248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je vergeet nog de ge-executeerde politieagenten door de BLM fanmatties.
Ik vergeet helemaal niks. Ik herhaal woordelijk wat de GAO vastgesteld heeft.

Maar als we zo gaan rekenen dan komen er nog een paar honderd bij op conto van de politie. Lijkt mij toch een andere insteek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173225277
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vergeet helemaal niks. Ik herhaal woordelijk wat de GAO vastgesteld heeft.

Maar als we zo gaan rekenen dan komen er nog een paar honderd bij op conto van de politie. Lijkt mij toch een andere insteek.
Euh, nee. Fout.
Politie zijn hoofdzakelijk verzet bij arrestatie of vermoeden van wapen. De executie van agenten waren gewoon moordaanslagen die als 'vergelding' werden uitgevoerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:02:48 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173225323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Euh, nee. Fout.
Politie zijn hoofdzakelijk verzet bij arrestatie of vermoeden van wapen. De executie van agenten waren gewoon moordaanslagen die als 'vergelding' werden uitgevoerd.
Uh nee, Fout.

Genoeg gedocumenteerd op dat vlak maar dat zal je wel niet willen horen. Nogmaals, niet relevant wat je hier aandraagt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173225349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh nee, Fout.

Genoeg gedocumenteerd op dat vlak maar dat zal je wel niet willen horen. Nogmaals, niet relevant wat je hier aandraagt.
Genoeg gedocumenteerd vanuit een eenzijdige zienswijze. Die moorden op agenten waren gewoon moorden vanuit racistisch oogpunt. Zal je wel weer niet willen weten waarschijnlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')