abonnement Unibet Coolblue
pi_173224162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
We hebben Charlotte-topic ook allang en breed ingehaald, binnen een paar uurtjes.
Het dodental had slechts een paar minuten nodig om Charlotte in te halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:19:12 #127
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_173224186
quote:
"Ha sido un atentado terrorista con voluntad de matar al mayor número de personas", ha continuado explicando el major de los Mossos, que ha añadido que se investiga si el ataque está relacionado con la explosión de una casa la pasada madrugada en Alcanar, donde ha muerto una persona."
Het was een terroristische aanslag met de bedoeling om zo veel mogelijk mensen te doden, zei de majoor van de Catalaanse politie. Hij voegde toe dat nog wordt onderzocht of de explosie in een huis in Alcanar in de afgelopen nacht, waar een persoon om het leven kwam, gelinkt is aan deze aanslag.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_173224195
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke aanslagen die door moslimextremisten zijn gepleegd zijn weggezet als "dader was diabeet en verward"? Oh wacht, ga ik toch weer happen op dit getroll.
Mijn punt is dat wanneer er eens een keertje één terror daad gepleegd word door een niet moslim de deugjes massaal in afgunst in protest gaan wanneer door invloedrijke (lees ''belangrijke'') mensen het beestje niet bij zn naam word genoemd, terwijl bij de zoveelste aanslag gepleegd door een moslim de naam van het beestje waar mogelijk vermeden word.

Trudeau;
quote:
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on the terrorist attack in Barcelona:

“I am deeply saddened by today’s terrorist attack in Barcelona that has killed and injured so many innocent people.

“Sophie and I join all Canadians in offering our sincere condolences to the families and friends who have lost loved ones, and our best wishes for a fast and full recovery to those injured today.

“While we cannot ignore the outrage we feel, together we must renew our commitment to protect the freedom found in societies that promote unity, openness and inclusion.

“Spain, we grieve with you and denounce hate and violence in all of its forms. Canada will continue working with the international community to fight terrorism and build a world where we can all feel safe and secure.”
Theresa;
quote:
I am sickened by the senseless loss of life in Barcelona today. The Foreign Office is working to establish if any British nationals were involved in this appalling incident and we are in close contact with the authorities in Spain, who have our full support.

Following the attacks in Manchester and London, Spain stood alongside the British people. Tonight, Britain stands with Spain against the evil of terrorism.
Sundar Pichai

Bij charlottesville vielen mensen over elkaar heen omdat trump het had over evil on many sides en niet direct iets concreets noemde, nu word het opnieuw (nog) vager benadrukt, en al die zelfde mensen hoor je niet. Want er zou maar eens benadrukt worden en concreet uitgesproken worden dat het islam gerelateerd is... Vallen ze weer over elkaar heen.

Want het heeft natuurlijks niets met de islam te maken. :')

Nee, islam is het ware slachtoffer hier. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173224202
Waarom zijn het in 80% van de gevallen met terreur toch altijd Marokkanen?
Hebben die lui een soort van vernietigingsgen in hun dna zitten. Ik krijg al last van plaats vervangende schaamte als ik weer wat over een aso nederlander in het buitenland lees. De Marokkanen zijn bijna overal welkom en krijgen recht op vruchtgebruik van hun gastland of nieuwe uch uch vaderland en toch steeds ontevreden wat zich uit in diefstal , misbruik van regels en gelden , geweld en terreur.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_173224206
Je suis Barcelona.

Straks maar even een Spaanse vlag op mijn Facebook zetten.

Misschien moeten ook maar eens meer asielzoekers binnen laten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173224209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
AmichaiStein1 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:06:59 #BREAKING: Catalan police: Explosion in a house in Catalonia in incident connected to Barcelona attack. One person… https://t.co/vwHypNnCkr reageer retweet
Flinke explosie geweest zo te zien.
Zo inderdaad. Ik zal het maar als feit aannemen anders ben ik natuurlijk een antisemiet
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:19:48 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173224216
Niet zo heel relevant denk ik. Maar het zit Barcelona niet mee. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173224227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef HSG het volgende:
Je suis Barcelona.

Straks maar even een Spaanse vlag op mijn Facebook zetten.

Misschien moeten ook maar eens meer asielzoekers binnen laten.
Jij vandaag en gisteren nog afstand gedaan van Trump?
pi_173224235
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef FYazz het volgende:

[..]

En ik snap ook wel dat sommige mensen angstig worden door dit soort gebeurtenissen, maar angst is vaak wel de slechtste raadgever.

We zijn in NL al sinds 9/11 bang voor een aanslag. Die aanslag gaat er vast een keer komen, maar wanneer en door wie en met welk motief weten we gewoon niet.
Vooralsnog zijn er in de afgelopen 16 jaar twee heftige publieke incidenten geweest (Apeldoorn en Alphen) en beide keren was het geen terreur.

Dus ik ga me in ieder geval geen angst aan laten praten. Ook niet omdat dat precies is wat IS wil. De spanningen tussen Europeanen en vluchtelingen (die in hun ogen afvalligen zijn) vergroten.
Dat bedoel ik ook helemaal niet, bedoel meer dat voorzorgsmaatregelen wel genomen moeten worden bij publieke evenementen hier. Maar vooralsnog lukt dat aardig naar mijn inziens
pi_173224256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij vandaag en gisteren nog afstand gedaan van Trump?
Wat is er met Trump dan?
pi_173224262
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef HSG het volgende:
Je suis Barcelona.

Straks maar even een Spaanse vlag op mijn Facebook zetten.

Misschien moeten ook maar eens meer asielzoekers binnen laten.
pi_173224278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja, ok. Fair enough. Maar alsnog, hopelijk een trigger om je iets meer te verdiepen over waarom de politieke leiders denken over migratie zoals ze doen, wat de politieke filosofie erachter is en de afspraken zijn.
Meer verdiepen dan blijkt uit die post(s) van vanavond? Beetje flauw.
pi_173224285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:
Dat is toch wel wat erger dan in Charlotteville. Zou er evenveel drukte om gemaakt worden?
Nee. Je suis Barcelona, Facebook filtertje, na een week is iedereen het weer vergeten, verandert er niets, en mogen we weer wachten op de volgende.
pi_173224295
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nieuwswaarde = Aantal doden/ Afstand
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het dodental had slechts een paar minuten nodig om Charlotte in te halen.
Joehoe, was een reactie op;

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:
Dat is toch wel wat erger dan in Charlotteville. Zou er evenveel drukte om gemaakt worden?
pi_173224296
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Totaal niet te vergelijken.
Klopt. Dit is de orde van de dag, dat was een uitzondering.
pi_173224306
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee. Je suis Barcelona, Facebook filtertje, na een week is iedereen het weer vergeten, verandert er niets, en mogen we weer wachten op de volgende.
Inderdaad. De reacties van figuren als Trudeau zegt alweer genoeg. Morgenvroeg is de islam het voornaamste slachtoffer van deze aanslag. Zo weet men het wel weer te draaien :')
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:23:02 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173224307
"Het beestje wordt niet bij de naam genoemd." Wat een onzin, het (wellicht vochtige) beestje wordt al jaren bij de (verkeerde!!!) naam genoemd, en wel de Moslims/Islam. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173224308
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef mar1m het volgende:
Waarom zijn het in 80% van de gevallen met terreur toch altijd Marokkanen?
Hebben die lui een soort van vernietigingsgen in hun dna zitten. Ik krijg al last van plaats vervangende schaamte als ik weer wat over een aso nederlander in het buitenland lees. De Marokkanen zijn bijna overal welkom en krijgen recht op vruchtgebruik van hun gastland of nieuwe uch uch vaderland en toch steeds ontevreden wat zich uit in diefstal , misbruik van regels en gelden , geweld en terreur.
Wel een relevante vraag opzich. Waarom voeren Marokkanen alle negatieve lijstjes aan?
pi_173224316
quote:
Ja die vluchtelingen, jongejongejonge die zitten achter veel aanslagen. Zoooohé da wil je gewoon nie geleuven
pi_173224331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Joehoe, was een reactie op;

[..]

Het was dan ook geen aanklacht aan jou, maar slechts een constatering.

Maar goed.....iets met open deuren enzo
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173224341
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef mar1m het volgende:
Waarom zijn het in 80% van de gevallen met terreur toch altijd Marokkanen?
Hebben die lui een soort van vernietigingsgen in hun dna zitten. Ik krijg al last van plaats vervangende schaamte als ik weer wat over een aso nederlander in het buitenland lees. De Marokkanen zijn bijna overal welkom en krijgen recht op vruchtgebruik van hun gastland of nieuwe uch uch vaderland en toch steeds ontevreden wat zich uit in diefstal , misbruik van regels en gelden , geweld en terreur.
Schijnt na recente ontdekkingen dat de eerste mens uit Marokko is komen wandelen. Misschien is de bron uitgeput of zo.
pi_173224360
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
"Het beestje wordt niet bij de naam genoemd." Wat een onzin, het (wellicht vochtige) beestje wordt al jaren bij de (verkeerde!!!) naam genoemd, en wel de Moslims/Islam. :N

:{²
Jullie zijn het slachtoffer!'!!
Kom op man
pi_173224371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook helemaal niet, bedoel meer dat voorzorgsmaatregelen wel genomen moeten worden bij publieke evenementen hier. Maar vooralsnog lukt dat aardig naar mijn inziens
Ik begreep wat je bedoelde :D
Was meer een algemene gedachte van me nav de paniekreacties van sommigen op dit forum.

Voorzorgsmaatregelen bij evenementen kan nooit kwaad.
pi_173224413
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:26:05 #150
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173224422
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jullie zijn het slachtoffer!'!!
Kom op man
Ik ben blij dat iemand dit inziet. Ik reed net door het centrum en ik zag angstige gezichtjes. Want ik ben moslim en rijd in een auto. Ik zou ze weleens kunnen aanrijden lijken ze te denken. Waanzin. :N

Vocht!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')