abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173220876
Ik heb een contract getekend waarin staat dat ik van Erdogan de helft van Europa krijg, maar ik moet daar wel flink voor dokken en veel oorlogen voeren met mijn legers. Erdogan verovert de andere helft van Europa. Eigenlijk heb ik een vraag voor jullie, en ik raad jullie aan om te stemmen nu jullie nog de kans hebben, misschien neem ik de meest gekozen optie in overweging ipv mijn eigen plan.

Poll: Wat voor staatsvorm moet Nieuw Nederland krijgen?
Seculier (zeer slechte keuze)
Streng islamitisch (aanbevolen)
Satanisch (goede keuze, niet de beste)
Zionistisch Jodenland, goyim niet welkom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_173221052
Je krijgt de helft van Erdogan, maar je moet het wel zelf veroveren.

Goed contract vriend! ^O^.
pi_173221199
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef zovty het volgende:
Je krijgt de helft van Erdogan, maar je moet het wel zelf veroveren.

Goed contract vriend! ^O^.
Ja, hij helpt mij daarbij. Dat was ik vergeten te vermelden.
pi_173221225
Hier heb je een miljoen, moet je wel eerst voor werken zolang als nodig is.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173221234
Ahzo
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173221242
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:09 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ja, hij helpt mij daarbij. Dat was ik vergeten te vermelden.
En hoeveel moet je dokken? Kun je dat geld niet beter zelf gebruiken?
pi_173221333
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:09 schreef -AMG- het volgende:
Hier heb je een miljoen, moet je wel eerst voor werken zolang als nodig is.
Thanks! Ik ga keihard werken om die miljoen bij jou op te kunnen halen. Wat ben je toch aardig.

Dankzij dit contract kan ik voorkomen dat het gehele Ottomaanse rijk wordt hersteld btw. Ik krijg namelijk de helft van Europa, en de andere helft is van Erdogan. Maar ik zal je één geheimpje vertellen in de spoiler, vertel dat NIET aan Erdogan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: Bij de helft van Europa die ik krijg zit Nederland ook, dus geen zorgen!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 22:13:01 ]
pi_173221354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:10 schreef zovty het volgende:

[..]

En hoeveel moet je dokken? Kun je dat geld niet beter zelf gebruiken?
5 miljard ofzo. Is zeer weinig als je je bedenkt dat ik half Europa krijg.
pi_173221396
Gezellige boel dan.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173221450
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:02 schreef Firewarrior het volgende:
ik moet daar wel flink voor dokken
Bukken
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173221521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

5 miljard ofzo. Is zeer weinig als je je bedenkt dat ik half Europa krijg.
Op zich wel, maar joh... hoe waterdicht is dat contract? Je weet hoe dat gaat met die Turken, je komt binnen en zegt BROOTJE SARMA! EN RAP WAT!!!! :(.
En dan begint het he, ja, grote broodje, kleine broodje, wat voor sarma, kippesarma, kalfsarma, lamssarma, of soms ook varkenssarma (vies, niet nemen) en dan wat voor groentjes meneer? salade? kool? rode kool? pepertje, uitje? zoete uitjes? of gebakken? sausje? lekker sausje erbij meneer? sambalsaus? knoflook natuurlijk.
En wat drinken meneer, ik heb aanbieding voor kola of voor Ayran. Bekertje Ayran erbij? Ja?
Ok meneer, even afrekenen, maakt mij collega lekker broodje klaar voor u. Isse... typetypetype. lamsarma. typetype. groentjes. typetypetype, saus, drankje, typetype aanbieding, typ. Is 341294 euro meneer. Wilt u pinnen?
pi_173221887
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:13 schreef -AMG- het volgende:
Gezellige boel dan.
Ja, want ik ben van plan een anarchie te creëren waarin gewone burgers meer rechten hebben. En er zal geen heersende elite meer zijn! Ik zal als een ware assassin de leden van elke geheime vernootschap uitmoorden en half Europa bevrijden van alle elitisten!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 22:24:59 ]
pi_173221963
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:16 schreef zovty het volgende:

[..]

Op zich wel, maar joh... hoe waterdicht is dat contract? Je weet hoe dat gaat met die Turken, je komt binnen en zegt BROOTJE SARMA! EN RAP WAT!!!! :(.
En dan begint het he, ja, grote broodje, kleine broodje, wat voor sarma, kippesarma, kalfsarma, lamssarma, of soms ook varkenssarma (vies, niet nemen) en dan wat voor groentjes meneer? salade? kool? rode kool? pepertje, uitje? zoete uitjes? of gebakken? sausje? lekker sausje erbij meneer? sambalsaus? knoflook natuurlijk.
En wat drinken meneer, ik heb aanbieding voor kola of voor Ayran. Bekertje Ayran erbij? Ja?
Ok meneer, even afrekenen, maakt mij collega lekker broodje klaar voor u. Isse... typetypetype. lamsarma. typetype. groentjes. typetypetype, saus, drankje, typetype aanbieding, typ. Is 341294 euro meneer. Wilt u pinnen?
Erdogan is een ander soort Turk, bij hem reken je bijzonder snel af. Daar was ik zelf ook verbaasd over. Als ik de deal met Trump of Mark Rutte had gesloten zou het waarschijnlijk veel langer hebben geduurd.
pi_173222021
Waarom ben ik de enige die heeft gestemd? :(

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 22:26:12 ]
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:47:57 #15
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173222962
Fire je moet wel nog ff moeite doen om wat betere polls op te stellen XD
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')