abonnement Unibet Coolblue
pi_173242657
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Kwam deze tegen met als onderschrift: Steve Bannon is stepping down "to spend more time with his family."

_O-
:D!
pi_173242712
Hoe staat het met jouw jobhunting eigenlijk? Al zicht op iets nieuws?
pi_173242774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:25 schreef Lyza666 het volgende:
Hoe staat het met jouw jobhunting eigenlijk? Al zicht op iets nieuws?
Daar leek het wel op maar dat bedrijf zegt nu dat het normaal is dat ze mij benaderd hebben terwijl er helemaal geen sprake was van een vacature. 8)7
pi_173242842
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Daar leek het wel op maar dat bedrijf zegt nu dat het normaal is dat ze mij benaderd hebben terwijl er helemaal geen sprake was van een vacature. 8)7
Allemachtig wat belachelijk. Domper ook lijkt me. Je gaat er toch van uit dat het goed zit als ze jou benaderen ipv andersom.
pi_173242907
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:30 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Allemachtig wat belachelijk. Domper ook lijkt me. Je gaat er toch van uit dat het goed zit als ze jou benaderen ipv andersom.
Tweede keer ook nog eens dat het zo gaat en dat ik met een kutsmoes het bos ingestuurd wordt. Ik heb ze gemaild dat er geen derde keer komt en daarom is nu het hoofd HR heel boos op mij.
pi_173242939
Beide keren is er verder ook tussen dat ze mij benaderden en vervolgens afwezen, geen enkel contact geweest. Die selectie doen ze voortaan maar voordat ze mij bellen of mailen.
pi_173243012
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Beide keren is er verder ook tussen dat ze mij benaderden en vervolgens afwezen, geen enkel contact geweest. Die selectie doen ze voortaan maar voordat ze mij bellen of mailen.
Maar ik snap niet dat ze je dan berhaupt benaderen. Doen ze dat dan met meerdere mensen tegelijk? Maar dat is weer niet logisch als er helemaal geen vacature is. Ik snap er niks van.

Wat ik wel snap is dat je je niet voor de 3e keer laat piepelen zo. Wat een vreemde gang van zaken.
pi_173243215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:36 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Maar ik snap niet dat ze je dan berhaupt benaderen. Doen ze dat dan met meerdere mensen tegelijk? Maar dat is weer niet logisch als er helemaal geen vacature is. Ik snap er niks van.
Ik sanp dat ook niet en ik was ook verbaasd dat ze me vroegen. De vorige keer hebben ze ook gewoon gelogen tegen me. Daar was ik heel gauw achter, maar het heeft erg lang geduurd voordat ik wist wat de echte reden was. Maar goed, paar jaar later, streep eronder dacht ik.

Omdat ze nog steeds volhouden dat de reden van de eerste keer niet gelogen was, kwamen ze nu in de problemen en moesten ze wel door met die flauwekul.
quote:
Wat ik wel snap is dat je je niet voor de 3e keer laat piepelen zo. Wat een vreemde gang van zaken.
Dat zijn ze echt niet gewend. Het is een wereldje van korte contracten en freelance-opdrachten, dus iedereen pikt alles van HR. Die wil je niet tegen je hebben.
pi_173243553
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik sanp dat ook niet en ik was ook verbaasd dat ze me vroegen. De vorige keer hebben ze ook gewoon gelogen tegen me. Daar was ik heel gauw achter, maar het heeft erg lang geduurd voordat ik wist wat de echte reden was. Maar goed, paar jaar later, streep eronder dacht ik.

Omdat ze nog steeds volhouden dat de reden van de eerste keer niet gelogen was, kwamen ze nu in de problemen en moesten ze wel door met die flauwekul.

[..]

Dat zijn ze echt niet gewend. Het is een wereldje van korte contracten en freelance-opdrachten, dus iedereen pikt alles van HR. Die wil je niet tegen je hebben.
Dat lijkt me behoorlijk lastig. Natuurlijk herken ik dat wel een beetje, ik moet mijn leidinggevende ook niet tegen het zere been schoppen als ik verder wil maar dat is toch wel wat anders wanneer je het met korte contracten en opdrachten/projecten moet doen. Ik ben er niet van afhankelijk voor mijn baan, zeg maar.

Het sucks in elk geval dat er niet wat uit is gekomen.
pi_173243587

Dit is zo mooi, om te janken zo mooi.
pi_173243723
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:

Dit is zo mooi, om te janken zo mooi.
Best mee eens.

Lekker muziekje voor een zwoele rumba op de dansvloer.
pi_173243777
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:54 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijk lastig. Natuurlijk herken ik dat wel een beetje, ik moet mijn leidinggevende ook niet tegen het zere been schoppen als ik verder wil maar dat is toch wel wat anders wanneer je het met korte contracten en opdrachten/projecten moet doen. Ik ben er niet van afhankelijk voor mijn baan, zeg maar.
Tja, als ik mijn bek niet opentrek over dit soort dingen, kan ik daar ook niet werken. Ik ben geen hoer of zo. Ik hou vooral zo van mijn werk omdat in het operationele gedeelte daarvan geen enkele ruimte is voor dat soort ruis. Waarheid is wat telt en gemaakte afspraken moeten altijd nagekomen worden, anders ben je 'af'.
quote:
Het sucks in elk geval dat er niet wat uit is gekomen.
Ze weten nu iig dat ik geen doetje ben. Mogelijk leidt dat nog tot iets. Dat ze me de waarheid niet willen vertellen is omdat ze misschien later toch nog eens niet om mij heen denken te kunnen. Mijn dagprijs voor hen heb ik inmiddels al wel met 80 euro verhoogd.
pi_173243811
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:59 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Best mee eens.

Lekker muziekje voor een zwoele rumba op de dansvloer.
Hij was de pianist van Buena Vista Social Club. Hij leeft niet meer maar er komt wel een nieuw solo-album van hem uit, begreep ik.
pi_173243901
Ja! Heerlijke muziek.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173243980
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tja, als ik mijn bek niet opentrek over dit soort dingen, kan ik daar ook niet werken. Ik ben geen hoer of zo. Ik hou vooral zo van mijn werk omdat in het operationele gedeelte daarvan geen enkele ruimte is voor dat soort ruis. Waarheid is wat telt en gemaakte afspraken moeten altijd nagekomen worden, anders ben je 'af'.

[..]

Ze weten nu iig dat ik geen doetje ben. Mogelijk leidt dat nog tot iets. Dat ze me de waarheid niet willen vertellen is omdat ze misschien later toch nog eens niet om mij heen denken te kunnen. Mijn dagprijs voor hen heb ik inmiddels al wel met 80 euro verhoogd.
Ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. In mijn beroep word er behoorlijk wat creativeit verwacht (heel anders dan bij jou overigens) maar binnen hele afgepaste regels en richtlijnen. Daarnaast is het organisatorisch ook niet bepaald perfect. Dat maakt het enorm moeilijk om daadwerkelijk creatief te zijn. Een uitdaging :r noemt men dat. Regel de dingen gewoon goed zou ik zeggen.
pi_173244036
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:06 schreef Voxs het volgende:
Ja! Heerlijke muziek.
Hij was de beste. Het swingt als een gek maar het is tegelijkertijd heel erg 'hoekig'. _O_
pi_173244090
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:09 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. In mijn beroep word er behoorlijk wat creativeit verwacht (heel anders dan bij jou overigens) maar binnen hele afgepaste regels en richtlijnen. Daarnaast is het organisatorisch ook niet bepaald perfect. Dat maakt het enorm moeilijk om daadwerkelijk creatief te zijn. Een uitdaging :r noemt men dat. Regel de dingen gewoon goed zou ik zeggen.
De organisatie moet kloppen, daar moet je op kunnen vertrouwen om creatief te kunnen zijn.
pi_173244161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij was de beste. Het swingt als een gek maar het is tegelijkertijd heel erg 'hoekig'. _O_
Ik hoor wat je bedoelt. Ik vind het nummer Chan Chan (Can Can?) zo heerlijk van de BVSC.

Wat een rottige behandeling lees ik daar Scrut. Hoop dat ze op knietjes komen smeken bij je.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173244217
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De organisatie moet kloppen, daar moet je op kunnen vertrouwen om creatief te kunnen zijn.
Tegenwoordig is dat maar zelden het geval met al die HR kutjes.
pi_173244265
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:15 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik hoor wat je bedoelt. Ik vind het nummer Chan Chan (Can Can?) zo heerlijk van de BVSC.
Chan chan :Y Ondeugende tekst. Ik vind Dos Gardenias zo mooi, dat is een hele romantische tekst.

Deze is ook niet misselijk:

quote:
Wat een rottige behandeling lees ik daar Scrut. Hoop dat ze op knietjes komen smeken bij je.
Er was geloof ik nog iets met oktober, maar vooralsnog negeer ik hun voicemails.
pi_173244333
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:17 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Tegenwoordig is dat maar zelden het geval met al die HR kutjes.
Die maken zichzelf veel te belangrijk terwijl het gewoon uitvoerders zijn. De 'strategie' die zij hanteren valt en staat met de economische omstandigheden van de onderneming.
pi_173244343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Chan chan :Y Ondeugende tekst. Ik vind Dos Gardenias zo mooi, dat is een hele romantische tekst.

Deze is ook niet misselijk:


[..]

Er was geloof ik nog iets met oktober, maar vooralsnog negeer ik hun voicemails.
Dit soort muziek doet me zo terugdenken aan Caribische avonturen :o
Mooi.
pi_173244369
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:22 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Dit soort muziek doet me zo terugdenken aan Caribische avonturen :o
Mooi.
Vertel eens een Caribisch avontuur :D
pi_173244406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Chan chan :Y Ondeugende tekst. Ik vind Dos Gardenias zo mooi, dat is een hele romantische tekst.

Deze is ook niet misselijk:


[..]

Er was geloof ik nog iets met oktober, maar vooralsnog negeer ik hun voicemails.
Ik ga het opzoeken, die Dos Gardenias.
Heerlijke broeierige muziek is het.

Even laten zweten idd (als dat werkt, zeker doen)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173244450
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vertel eens een Caribisch avontuur :D
Ik ga mijn imago als keurige mevroi die van country houdt toch niet verpesten :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')