abonnement Unibet Coolblue
pi_173218271
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Mwah het is overduidelijk een islam issue, in de zin dat salafisme een islamitische stroming is en om een of andere bezopen reden nog altijd in populariteit groeit.

Maar alle salafisten zijn islamitisch, maar niet alle islamieten zijn salafistisch.
Het is een issue dat zich afspeelt onder moslims, dat maakt het probleem niet islamitisch. Massa moord op burgers op de Ramblas of op een kerst markt of op een popconcert kan nooit islamitisch zijn. Moord is moord, ook in de islamitische wetgeving.

De vergelijking die je maakt is zoiets als, "nagenoeg alle pedos in Nederland zijn blanke mannen, dus pedofilie is een blanken issue".

Het gaat niet om welke sociale groep de dader toe behoort, maar om de daad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173218279
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Kut ik vergis me, crusade ofzo. Waren de katholieken die zo gek waren op pijpen.
Leeftijdafhankelijk.
pi_173218283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het ten sprake stellen is wat anders dan mensen opsluiten die preken. Dat lijkt me zelfs het tegenovergestelde.
Ligt eraan wat je precies ten sprake stelt. Maar het staat inderdaad ver van elkaar af zonder te vervallen in woordbetekenissen. Maar het is inderdaad vrij heftig wat ik suggereer. Dat gelovigen hier aanstoot aan nemen kan ik me voorstellen. Ik hou hier alleen geen rekening mee omdat ik ze niet respecteer en bij voorbaat een slechte indruk van ze heb.
pi_173218304
SkyNewsBreak twitterde op donderdag 17-08-2017 om 21:01:24 Local media reports that police have made a second arrest in Manlleu reageer retweet
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:02:45 #205
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173218310
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Al 10 keer..
Jammer.
Ik geniet altijd wel van het gejank van het POLkliekje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173218312
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij in het Westen meesters van het imperialisme, maar het Christendom is meer een krukje geweest dan de grote motivator. Ja het is absoluut problematisch dat Mo een krijgsheer was, en dat zorgt voor veel van de problemen, maar uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard. Vervelend conservatief hooguit. Bij salafisten wordt dat wat anders.
Nog steeds zorgt die religie voor polarisatie, het christendom was niet de aanstichter maar wel degelijk een middel om mensen te motiveren. Hetzelfde met de islam, het verdeeld en motiveert. Er zijn nu genoeg jongeren uit gematigde gezinnen die radicaliseren, wat uiteindelijk gewoon een resultaat is van wij/zij. En die wij/zijn is met de islam onoplosbaar want het veroorzaakt het.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173218322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, waar het geweld vandaan komt is algemeen bekend zoals Speknek al aangeeft, vanuit Salafistisch/Wahabitisch kring. De meeste jihadisten distantiëren zich juist van de gevestigde (oer)conservatieve kringen en moeten er niks van hebben.
Wat een onzin.
pi_173218381
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is een issue dat zich afspeelt onder moslims, dat maakt het probleem niet islamitisch. Massa moord op burgers op de Ramblas of op een kerst markt of op een popconcert kan nooit islamitisch zijn. Moord is moord, ook in de islamitische wetgeving.
Koekoek! Knettergek.
pi_173218400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Oke, ben overtuigd.
pi_173218404
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Slayage het volgende:
Het gaat niet om welke sociale groep de dader toe behoort, maar om de daad.
Wacht even, vroeger hadden we mongolen, dat werden later debielen, toen mensen met een verstandelijke beperking en vervolgens mensen met mogelijkheden.

Begrijp ik het nu goed dat we moslimterroristen nu aanduiden met "mensen uit een sociale groep"?

Het moet godverdomme niet gekker worden. 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173218405
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:

. Moslims keken massaal weg bij charlie hebdo.
Je ziet kennelijk graag wat jij wilt zien. Of gooit alles onder de noemer ""moslims keken massaal weg" omdat ..... Vul maar in.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173218435
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij in het Westen meesters van het imperialisme, maar het Christendom is meer een krukje geweest dan de grote motivator. Ja het is absoluut problematisch dat Mo een krijgsheer was, en dat zorgt voor veel van de problemen, maar uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard. Vervelend conservatief hooguit. Bij salafisten wordt dat wat anders.
Gelukkig wel, hè. Anders waren de rollen omgedraaid geweest wrs. Maar wat betreft de jihad, is de meerderheid, haatbaard, conservatief of gematigd, hét probleem natuurlijk. Uit die meerderheid vallen de salafistische appels, die her en der wat angst zaaien. Roep maar 's iets over Mohammed op TV. Kijken of je dat nog durft. De meerderheid zegt; 'Ik heb geen begrip voor terroristen, maar...'. Hoe groter die meerderheid, hoe kleiner de kans dat je je mond opentrekt.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:05:18 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_173218437
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Graag bewijs dat die moslims wereldwijd, die dergelijke acties afkeuren, uit de meerderheid bestaan.
Weet ik veel wat iemand anders denkt, maar ik woon al acht jaar in een hele fijne multiculti buurt en heb al mijn ledematen nog. Dus schijnbaar zijn de pak em beet 600 moslims al, uh, 2600 dagen lang wakker geworden de deur uit gelopen en besloten niet in een haatbaard te veranderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173218441
jesseklaver twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:54:14 Verschrikkelijk. ❤️ voor Barcelona reageer retweet
O+ :{
pi_173218448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, waar het geweld vandaan komt is algemeen bekend zoals Speknek al aangeeft, vanuit Salafistisch/Wahabitisch kring. De meeste jihadisten distantiëren zich juist van de gevestigde (oer)conservatieve kringen en moeten er niks van hebben.
Moeten ze een keer hun mond over open doen dan, zodat we weten dat we met een klein groepje extremisten te maken hebben en niet dat iedereen denkt nou ja eigenlijk vinden ze het wel goed.

Maar goed, dit argument is bekend en niet nieuw natuurlijk, en het antwoord is weer veel sofisterij.
I´m back.
pi_173218459
21.03 uur: Vijftig gewonden worden behandeld in drie ziekenhuizen. Er wordt gevraagd weg te blijven uit deze ziekenhuizen om bedden vrij te laten.
pi_173218473
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Ah ja een radertje in het complot. Nee ik ben gewoon een globalist.
Ik hoop dat wij iets fundamenteel anders verstaan onder wat een globalist is.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:06:32 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173218490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Andere denkbeelden verbieden. Zo progressief _O_
Je realiseert je dat het juist vooral de rechtse partijen waren die mein kampf nog verboden wliden houden?

Zie bv. [url=https://web.archive.org/web/20160305044338/http://static.nos.nl/nosj(...)_meinkampf.html]hier[/url]:

CDA, SP, PVV, ChristenUnie en SGP voor verbod, VVD, D66 en GroenLinks tegen (PvdA later ook en naja, bij monde van hun minister natuurlijk ook al).
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 21:06:50 #219
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173218503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
21.03 uur: Vijftig gewonden worden behandeld in drie ziekenhuizen. Er wordt gevraagd weg te blijven uit deze ziekenhuizen om bedden vrij te laten.
Whut? Is het naaast een ziekenhuis ook een hotel? Of is mensen in de omgeving verzocht om geen ongelukken te krijgen?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173218506
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die platgereden, neergeschoten, neergestoken en opgeblazen worden de grootste slachtoffers zijn van deze extremisten.
Uiteraard en zo'n busje zoals we vandaag hebben gezien maakt geen onderscheid tussen wel moslim geen moslim. Daarom is vinger wijzen met dit soort dingen ook een dooddoener. Als of een bom onderscheid kan maken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:07:08 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173218512
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
jesseklaver twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:54:14 Verschrikkelijk. ❤️ voor Barcelona reageer retweet
O+ :{
Gelukkig draagt de Jessias ook zijn steentje bij.
Wat een held _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173218543
Doe ffkes in een spoiler aub

[ Bericht 99% gewijzigd door Straatcommando. op 17-08-2017 21:11:56 ]
pi_173218550
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Whut? Is het naaast een ziekenhuis ook een hotel? Of is mensen in de omgeving verzocht om geen ongelukken te krijgen?
Ik gok dat ze bedoelen dat je niet met een gekneusde enkel van het voetballen naar het ziekenhuis moet gaan.
pi_173218554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
jesseklaver twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:54:14 Verschrikkelijk. ❤️ voor Barcelona reageer retweet
O+ :{
Die knaker moet vooral zijn kop dichthouden bij dit soort ellende. Hij is er mede verantwoordelijk voor met zijn rare ideeën. Die wil het liefst dagelijks vliegtuigen vol dit land binnen halen.

Hypocriete lul dat het is.

:r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:08:26 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_173218573
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef Slayage het volgende:

Het is een issue dat zich afspeelt onder moslims, dat maakt het probleem niet islamitisch. Massa moord op burgers op de Ramblas of op een kerst markt of op een popconcert kan nooit islamitisch zijn. Moord is moord, ook in de islamitische wetgeving.
Eh nee, is geen strafbaar feit voor de takfiri

quote:
De vergelijking die je maakt is zoiets als, "nagenoeg alle pedos in Nederland zijn blanke mannen, dus pedofilie is een blanken issue".

Het gaat niet om welke sociale groep de dader toe behoort, maar om de daad.
Het is grotendeels wel een mannen issue.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')