abonnement Unibet Coolblue
pi_173214719
In de stad Charlottesville in Virginia is gisteravond geprotesteerd tegen het plan om een standbeeld van een generaal uit de Amerikaanse burgeroorlog weg te halen.

Honderden extreem-rechtse demonstranten liepen met fakkels over het universiteitsterrein in Charlottesville en riepen leuzen als "witte levens doen ertoe" (white lives matter), "één volk, één natie", "maak een eind aan immigratie", "jullie zullen ons niet vervangen" en "Joden zullen ons niet vervangen". Ook werd de nazigroet gebracht.

Het beeld is van generaal Robert E. Lee. In de burgeroorlog, ruim 150 jaar geleden, was hij opperbevelhebber van het leger van de zuidelijke staten, die meer zelfbestuur wilden en de slavernij wilden handhaven.

Vorige maand waren er ook al protesten tegen de verwijdering van het beeld. Toen was een deel van de demonstranten gekleed in Ku Klux Klan-kleding. Sommige KKK-betogers droegen toen ook de Confederatievlag.

quote:
Auto rijdt in op stoet en schept meerdere demonstranten in Charlottesville

Pas op beelden kunnen schokkend zijn. Auto rijdt in op demonstranten bij extreem-rechtse betoging Virginia.
http://www.nu.nl/150221/v(...)charlottesville.html



Hier verder
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 18:57:41 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173214819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer dat het vrijwel uitsluitend mensen met een fetish voor beledigd zijn die meedoen aan dergelijke demonstraties. Zo ook hier.
absoluut waar, je moet je demo ook niet laten kapen door dat soort malloten, soms zie je dat er nog wel wat sociale controle is dan trappen ze die eikels met hakenkruizen gewoon terug naar huis maar meestal is het gewoon hoe meer zielen hoe meer vreugd en hebben de meesten geen idee wat er aan de hand is ... beetje fok! the police roepen

maar het argument an sich slaat natuurlijk nergens op, je kunt prima demonstreren tegen een besluit nadat het genomen is, dat heeft met ondemocratisch niets te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173214850
Het is een uitje voor de stillen onder beide trieste cluppies.

Een soort vootbalhooliganisme maar dan met een fake politiek tintje.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 19:00:23 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173214885
nou ik kan me best voorstellen dat je als relatief normaal persoon niet blij bent met de beslissing om dat standbeeld te moven

al zou ik gewoon binnen blijven als ik die mongolen bezig zie :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173214919


[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 17-08-2017 19:10:06 ]
pi_173214932
Mensen moeten zich met hun eigen zaken bemoeien. Andermans standbeeld of welke beelden dan ook gaan hen niet aan.
pi_173214985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:00 schreef sp3c het volgende:
nou ik kan me best voorstellen dat je als relatief normaal persoon niet blij bent met de beslissing om dat standbeeld te moven

al zou ik gewoon binnen blijven als ik die mongolen bezig zie :')
klar... als dit soort lieden demonstreren in mijn straat, blijf ik binnen, maar vanaf het balkon geef ik ze wel 'da finger' .
In discussie gaan of gaan roepen en roepen en nog eens is zo vermoeiend en zinloos.
pi_173215171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

klar... als dit soort lieden demonstreren in mijn straat, blijf ik binnen, maar vanaf het balkon geef ik ze wel 'da finger' .
In discussie gaan of gaan roepen en roepen en nog eens is zo vermoeiend en zinloos.
Vertel eens even waar ik niet erkende dat die kerel bewust op de mensen inreed? :)

Een letterlijke quote graag. Niet je eigen interpretatie.
pi_173215373
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vertel eens even waar ik niet erkende dat die kerel bewust op de mensen inreed? :)

Een letterlijke quote graag. Niet je eigen interpretatie.
ohh dat doe je niet openlijk .... das gehaaid van je.
maar al enkele uren terug zag ik je steeds maar zogenaamd redelijk zijn en voortdurend feiten negeren, anders doen voorstellen

Vanaf zaterdag ben ik het internet opgegaan om achtergrondinformatie te zoeken bij deze wandaad .... films , foto;'s, ooggetuigen die spreken.
Het meest waarschijnlijke is dat hij echt wel bewust te hard reed en 100 meter eerder al de mensen zag op straat lopen, maar met opzet doorknalde á 40/50 km/h.
Ok..... jij bent zogenaamd openminded, dat is je masker, en je zegt niet openlijk... dat je het niet wilt zien als bewuste wandaad. Maar je doet wel erg je best.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:38:06 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173215753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ohh dat doe je niet openlijk .... das gehaaid van je.
maar al enkele uren terug zag ik je steeds maar zogenaamd redelijk zijn en voortdurend feiten negeren, anders doen voorstellen

Vanaf zaterdag ben ik het internet opgegaan om achtergrondinformatie te zoeken bij deze wandaad .... films , foto;'s, ooggetuigen die spreken.
Het meest waarschijnlijke is dat hij echt wel bewust te hard reed en 100 meter eerder al de mensen zag op straat lopen, maar met opzet doorknalde á 40/50 km/h.
Ok..... jij bent zogenaamd openminded, dat is je masker, en je zegt niet openlijk... dat je het niet wilt zien als bewuste wandaad. Maar je doet wel erg je best.
Heb je weer iemand gevonden om subtiel als nazi sympathisant uit te maken omdat ze niet precies op de juiste(tm) manier reageren op dit gerotzooi? Omdat ze niet als een robot direct in de linie springen om precies jouw sterke sentimenten na te papagaaien?

Links gaat het nog moeilijk krijgen straks met al die miljoenen letterlijke nazi's in Nederland.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173216132
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:38 schreef SpecialK het volgende:

Links gaat het nog moeilijk krijgen straks met al die miljoenen letterlijke nazi's in Nederland.
Die gaan de Gutmensch Gulag in.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173216160
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die gaan de Gutmensch Gulag in.
_O- _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173216287
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die gaan de Gutmensch Gulag in.
Gutermenschengoelag
pi_173216695
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

_O- _O_
Zes miljoen zalvende zielenknijpers zorgen dat je zusje zacht door een Zambiaan bezwangerd zal worden en jij zal toekijken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173216716
quote:
12s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:10 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zes miljoen zalvende zielenknijpers zorgen dat je zusje zacht door een Zambiaan bezwangerd zal worden en jij zal toekijken.
Dat is discriminatie tegen een Nigeriaan, ja? :{w
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:14:13 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173216770
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:11 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat is discriminatie tegen een Nigeriaan, ja? :{w
Ach. Discriminatie... het zijn maar negers.

Oh ja deze grap ga ik nog fout gequote in mijn bakkes krijgen als "bewijs" dat ik een cryptofascist ben.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173216828
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ach. Discriminatie... het zijn maar negers.

Oh ja deze grap ga ik nog fout gequote in mijn bakkes krijgen als "bewijs" dat ik een cryptofascist ben.
Nee je bent gewoon een nazi klanslid met fascistische tendensen en moet naar een heropvoedingskamp gerund door Ser_Capa-I-cant-pronounce-the-rest, en Leandra.
pi_173216907
quote:
12s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:10 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zes miljoen zalvende zielenknijpers zorgen dat je zusje zacht door een Zambiaan bezwangerd zal worden en jij zal toekijken.
Cuckold xxl?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173217040
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Cuckold xxl?
50 shades of Soros
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173217185
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:16 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee je bent gewoon een nazi klanslid met fascistische tendensen en moet naar een heropvoedingskamp gerund door Ser_Capa-I-cant-pronounce-the-rest, en Leandra.
Kijkt uit hoor voor je het weer zal Ser_nogwat klagen in de fb topic wegens haatzaaien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173217227
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Heb je weer iemand gevonden om subtiel als nazi sympathisant uit te maken
Dat is jouw verwrongen mind. Ik zocht dat niet.

quote:
Links gaat het nog moeilijk krijgen straks met al die miljoenen letterlijke nazi's in Nederland.
Miljoenen letterlijke nazi's ? Dan krijgt iedereen het toch moeilijk ?
Waarom begin je daar ineens over .. wat is de fantasie daarachter
pi_173217265
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ach. Discriminatie... het zijn maar negers.

Oh ja deze grap ga ik nog fout gequote in mijn bakkes krijgen als "bewijs" dat ik een cryptofascist ben.
Nee hoor .... niks fascist. Hooguit een racist.
pi_173217596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor .... niks fascist. Hooguit een racist.
O dat paradepaardje was ik nog vergeten _O-
pi_173218648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ohh dat doe je niet openlijk .... das gehaaid van je.
maar al enkele uren terug zag ik je steeds maar zogenaamd redelijk zijn en voortdurend feiten negeren, anders doen voorstellen

Vanaf zaterdag ben ik het internet opgegaan om achtergrondinformatie te zoeken bij deze wandaad .... films , foto;'s, ooggetuigen die spreken.
Het meest waarschijnlijke is dat hij echt wel bewust te hard reed en 100 meter eerder al de mensen zag op straat lopen, maar met opzet doorknalde á 40/50 km/h.
Ok..... jij bent zogenaamd openminded, dat is je masker, en je zegt niet openlijk... dat je het niet wilt zien als bewuste wandaad. Maar je doet wel erg je best.
En weer gewoon een eigen invulling eraan geven ^O^

Ik heb de filmpjes ook gezien zaterdag (sommigen hier mogen eens leren om sarcasme te herkennen overigens...Maarja dan zouden hun punten geen stand meer houden tja...) waaronder een aantal filmpjes waar weer heel duidelijk te zien was van welke kant het meeste geweld kwam voor de zoveelste keer. En ja, dan gaat er eens iemand doordraaien. Gek hé.
pi_173218727
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:43 schreef Hdero het volgende:

[..]

O dat paradepaardje was ik nog vergeten _O-
De aap komt weer uit de mouw....

Post jij het 'shout racist' plaatje? Ik zit mobiel.

:D
pi_173219926
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die gaan de Gutmensch Gulag in.
Tjah, links he. Die zorgen er wel voor dat de dezelfde gedachte moet gaan krijgen.

En dan de fascisten daar op wijzen dat zoiets fout is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173220831
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

En weer gewoon een eigen invulling eraan geven ^O^

Ik heb de filmpjes ook gezien zaterdag (sommigen hier mogen eens leren om sarcasme te herkennen overigens...Maarja dan zouden hun punten geen stand meer houden tja...) waaronder een aantal filmpjes waar weer heel duidelijk te zien was van welke kant het meeste geweld kwam voor de zoveelste keer. En ja, dan gaat er eens iemand doordraaien. Gek hé.
Ah, daar komt de aap uit de mouw. :')
pi_173222356
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173222749
quote:
Wat betekent womanizer?
pi_173222907
quote:
Mag ik zeggen dat het er werkelijk niet uitziet? Of is dat racistisch?
Niet wat het uitbeeld, maar hoe het eruitziet dus, voordat mensen hier meteen conclusies trekken :')
pi_173223106
quote:
Even wachten op een truckchauffeur.
pi_173223167
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Even wachten op een truckchauffeur.
Nu moeten de rechtsen massaal gaan protesteren totdat hij is weggehaald. Dan is de cirkel compleet.

*Popcorn
pi_173223206
Ze zijn van plan om heel wat standbeelden/monumenten neer te halen/op te blazen

Dit is niet de complete lijst maar om een paar vb te geven

It's Time To Blow Up Mount Rushmore







Protesters in Atlanta Vandalize 'Peace Monument' After Mistaking It for Confederate Symbol



Richmond Mayor Levar Stoney says city's Confederate monuments 'need to be removed,' orders review





[ Bericht 76% gewijzigd door Ali_boo op 17-08-2017 23:17:03 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173223222
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nu moeten de rechtsen massaal gaan protesteren totdat hij is weggehaald. Dan is de cirkel compleet.

*Popcorn
Meh, liever een truck. Levert veel leukere beelden op. En dan zetten zij er weer een neer.
Net een South-Park aflevering.
pi_173223238
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, daar komt de aap uit de mouw. :')
Vertel, wat zeg ik nu weer volgens jou? :)
pi_173224201
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat betekent womanizer?
wom·an·iz·er (wo͝om′ə-nī′zər)
n.
A man who seduces or attempts to seduce women as a matter of habit.

quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tetten!
Ieeuw hang tieten -O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173224261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat het er werkelijk niet uitziet? Of is dat racistisch?
Niet wat het uitbeeld, maar hoe het eruitziet dus, voordat mensen hier meteen conclusies trekken :')
Van mij mag je alles zeggen . Zolang met maar oprecht is :+

En nee het ziet er idd niet uit _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173224336
quote:
Best wel een negatieve stereotypering van een zwarte vrouw, eigenlijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173224464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef Ali_boo het volgende:
Ze zijn van plan om heel wat standbeelden/monumenten neer te halen...
Beeldenstorm (451 jaar later) is weer helemaal in. IS en extreem links kunnen elkaar de handen schudden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173224608
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

wom·an·iz·er (wo͝om′ə-nī′zər)
n.
A man who seduces or attempts to seduce women as a matter of habit.

Vreemde text dan toch? Die zwarte vrouw is een womanizer??
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173224709
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nu moeten de rechtsen massaal gaan protesteren totdat hij is weggehaald. Dan is de cirkel compleet.

*Popcorn
Vladimir Lennin is de volgende slachtoffer ( de rechtsen zijn nu aan het protesteren om het beeld weg te halen )

In de twitter link staat het filmpje

jojoh888 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:36:24 Americans protest communist dictator statue of Vladimir Lenin. This is an idol of the #AltLeft #AltLeftIsAntifahttps://t.co/e9QXsOIp3E reageer retweet
LOL als dit waar is
JackPosobiec twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:27:51 The Seattle Mayor has ordered the removal of the Lenin Statue! reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173224874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vladimir Lennin is de volgende slachtoffer ( de rechtsen zijn nu aan het protesteren om het beeld weg te halen )

In de twitter link staat het filmpje

jojoh888 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:36:24 Americans protest communist dictator statue of Vladimir Lenin. This is an idol of the #AltLeft #AltLeftIsAntifahttps://t.co/e9QXsOIp3E reageer retweet
LOL als dit waar is
JackPosobiec twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:27:51 The Seattle Mayor has ordered the removal of the Lenin Statue! reageer retweet
Tja, daar kon je op wachten. Alle commie statues dan ook maar weg.

Wat een waanzin in Amerika.

Wat ze nodig hebben zijn ijsblokjes.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173224994
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Beeldenstorm (451 jaar later) is weer helemaal in. IS en extreem links kunnen elkaar de handen schudden.
Ze tonen meer overeenkomsten dan je denkt



Alt lite = ISIS?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:47:47 #46
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173225004
Beeldenstorm anno 2017. Rampjaar 2.0
pi_173225073
pi_173225074
Zulu bitch is down *O*

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173225078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
Zulu bitch is down *O*

[ afbeelding ]
Nice, met of zonder truck?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:54:03 #51
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173225137
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, daar kon je op wachten. Alle commie statues dan ook maar weg.

Wat een waanzin in Amerika.

Wat ze nodig hebben zijn ijsblokjes.
Een beetje normale media zou ook kunnen helpen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173225168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
Zulu bitch is down *O*

[ afbeelding ]
Lol :D
pi_173225180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nice, met of zonder truck?
Omvergeduwd, althans daar gaat de politie van uit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173225542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
Zulu bitch is down *O*

[ afbeelding ]
Another single pregnant black woman bites the dust :') be gone you welfare queen!
pi_173225625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een beetje normale media zou ook kunnen helpen.
Niveautje weer.
pi_173225636
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Beeldenstorm (451 jaar later) is weer helemaal in. IS en extreem links kunnen elkaar de handen schudden.
:')_!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:22:55 #58
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173225669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
Zulu bitch is down *O*

[ afbeelding ]
Waar was de vader?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173225696
Beeldenstorm is zo kinderachtig :N
pi_173225699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')_!
Tja, je kan het niet ontkennen met je neerbuigende smilie. Zowel IS als extreem links halen beelden neer. Bij beide is de reden idealistisch. In zoverre verschilt extreem links dan dus niet met IS.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173225739
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:24 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, je kan het niet ontkennen met je neerbuigende smilie. Zowel IS als extreem links halen beelden neer. Bij beide is de reden idealistisch. In zoverre verschilt extreem links dan dus niet met IS.
Klopt man, je hebt helemaal gelijk. ISIS en extreemlinks zijn vrijwel gelijk aan elkaar. En als ik nu extreemrechtse lieden vindt die dat ook doen, staan ze dan ook vrijwel gelijk aan ISIS?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:29:09 #63
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173225764
:')

[ Bericht 75% gewijzigd door bijstandboy op 18-08-2017 00:29:34 (:')) ]
pi_173225773
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Verkocht...
Door de deurwaarder ivm schulden bij de KFC?
pi_173225812
quote:
Dit is natuurlijk gewoon uitdagen.

Downward spiral continues. En wie katalyseert hier weer?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173225838
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt man, je hebt helemaal gelijk. ISIS en extreemlinks zijn vrijwel gelijk aan elkaar. En als ik nu extreemrechtse lieden vindt die dat ook doen, staan ze dan ook vrijwel gelijk aan ISIS?
Zeker, als ze 'linkse' beelden vanuit hun idealisme verwijderen staan ze op gelijke voet.

Irritant is of deze rechtsen dan nu 'linkse' beelden willen (laten) verwijderen vanwege hun idealisme of juist nu vanwege 'oog om oog, tand om tand'. ('Als onze beelden niet mogen, dan mogen die van hun ook niet').

Kuttige dus nu is, dat rechts niet begonnen is met deze flauwekul en zij dus nu een soort van 'escape' hebben.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173225845
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zeker, als ze 'linkse' beelden vanuit hun idealisme verwijderen staan ze op gelijke voet.

Irritant is of deze rechtsen dan nu 'linkse' beelden willen (laten) verwijderen vanwege hun idealisme of juist nu vanwege 'oog om oog, tand om tand'. ('Als onze beelden niet mogen, dan mogen die van hun ook niet').

Kuttige dus nu is, dat rechts niet begonnen is met deze flauwekul en zij dus nu een soort van 'escape' hebben.
In jouw verwrongen denkbeeld ja. Als rechts het doet is het minder erg want links is begonnen. Echt, het niveau...
pi_173225869
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In jouw verwrongen denkbeeld ja. Als rechts het doet is het minder erg want links is begonnen. Echt, het niveau...
Vanmorgen werd het geweld van links nog goed gepraat omdat 'in de kern de boodschap goed is'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173225873
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vanmorgen werd het geweld van links nog goed gepraat omdat 'in de kern de boodschap goed is'.
Waar?
pi_173225880
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In jouw verwrongen denkbeeld ja. Als rechts het doet is het minder erg want links is begonnen. Echt, het niveau...
Rare interpretatie van mijn post.

Ik zeg nergens dat het minder erg is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173225886
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar?
Dit topic.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173225888
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Rare interpretatie van mijn post.

Ik zeg nergens dat het minder erg is.
Oh nee, rechts doet het alleen als reactie op, links uit idealisme. Als links niet was begonnen had rechts dit niet gedaan, dus het is allemaal de schuld van links. Man man man.
pi_173225894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit topic.
Een quote zou op zich wel helpen.
pi_173225942
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een quote zou op zich wel helpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die twee gelijkstellen is achterlijk. Extreemrechts haat mensen op basis van hun afkomst, huidskleur, geaardheid en gender. Extreemlinks haat mensen op basis van hun opvattingen. Natuurlijk, haat is slecht en geweld is ook nooit goed, maar stellen dat extreemlinks net zo fout is als extreemrechts gaat voorbij aan de kern van hun boodschappen.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zijn gradaties van 'slecht'. Geweld gebruiken is slecht. Geweld gebruiken tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is héél slecht. Geweld gebruik tegen mensen die oproepen tot geweld tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is minder slecht dan dat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173225972
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik kan er niet zoveel tegenin brengen eigenlijk.
pi_173226005
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh nee, rechts doet het alleen als reactie op, links uit idealisme. Als links niet was begonnen had rechts dit niet gedaan, dus het is allemaal de schuld van links. Man man man.
Tja, rechts is niet begonnen met het willen verwijderen, of eisen om te verwijderen, van standbeelden. Ergo, wordt het nu best lastig om hen te verwijten dat ze dat nu vanuit hun idealisme willen. ( Zou best kunnen hoor, maar ja, je weet het niet, terwijl vanuit links het zeker idealistisch is). Oog om oog, tand om de tand komt wat dat betreft nu logischer over.

Daarbij, je smilie of je man man man......helpt je reactie echt niet hoor, maakt hem eerder wanhopig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173226021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:52 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, rechts is niet begonnen met het willen verwijderen, of eisen om te verwijderen, van standbeelden. Ergo, wordt het nu best lastig om hen te verwijten dat ze dat nu vanuit hun idealisme willen. ( Zou best kunnen hoor, maar ja, je weet het niet, terwijl vanuit links het zeker idealistisch is). Oog om oog, tand om de tand komt wat dat betreft nu logischer over.

Daarbij, je smilie of je man man man......helpt je reactie echt niet hoor, maakt hem eerder wanhopig.
Klopt, het is allemaal de schuld van links.
pi_173226033
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zie hier de gedachtegang van de extreem linksche mens.

Ziek.

Geweld vanuit links wordt gerechtvaardigd.

Geweld!

F man.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173226041
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie hier de gedachtegang van de extreem linksche mens.

Ziek.

Geweld vanuit links wordt gerechtvaardigd.

Geweld!

F man.
Er staat letterlijk in dat geweld altijd slecht en nooit goed is.
pi_173226042
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt, het is allemaal de schuld van links.
Haha, nog zo'n dooddoener van een reactie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173226044
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt, het is allemaal de schuld van links.
Fijn dat je dat nu zelf ook inziet :)
pi_173226058
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Haha, nog zo'n dooddoener van een reactie.
Daar komt het toch op neer? Je zegt dat links het initiatief nam en rechts alleen reageert. Ergo: als links niet was begonnen, dan...
pi_173226062
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er staat letterlijk in dat geweld altijd slecht en nooit goed is.
Maar als het vanuit links komt is het minder slecht.. :')
pi_173226063
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Fijn dat je dat nu zelf ook inziet :)
Ja, heerlijk makkelijk zo'n wereldbeeld.
pi_173226067
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar komt het toch op neer? Je zegt dat links het initiatief nam en rechts alleen reageert. Ergo: als links niet was begonnen, dan...
Misschien moet je zijn post nog een keer lezen..
pi_173226073
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er staat letterlijk in dat geweld altijd slecht en nooit goed is.
Nee, er staat ' minder slecht'. Er is vanuit extreem links gezien dus een gradatie. Walgelijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173226082
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als het vanuit links komt is het minder slecht.. :')
Geweld tegen mensen om hun huidskleur bijvoorbeeld wordt door de wetgever doorgaans ook wat zwaarder bestraft.
  Beste debater 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:01:12 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173226083
Ik ben links. En de uitleg over geweld van Ser is voor mij niet alleen verwerpelijk, maar ook onlogisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173226093
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:00 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, er staat ' minder slecht'. Er is vanuit extreem links gezien dus een gradatie. Walgelijk.
Je vindt dat er geen gradaties zitten tussen iemand in elkaar schoppen omdat-ie donker is en iemand in elkaar schoppen omdat je het een idioot vindt?
  Beste debater 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:02:10 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173226094
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geweld tegen mensen om hun huidskleur bijvoorbeeld wordt door de wetgever doorgaans ook wat zwaarder bestraft.
En dan nog kunnen extreem-rechtsen ook aangeven vanuit een verheven ideologie te handelen.

Neen, zoals Ser het verwoord, ik kan er geen chocola van maken... klinkt nogal hypocriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:05:41 #92
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173226114
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, daar kon je op wachten. Alle commie statues dan ook maar weg.

Wat een waanzin in Amerika.

Wat ze nodig hebben zijn ijsblokjes.
het is geen arabisch lente maar een VS zomer :-) maar je kon er op wachten het zit al veel langer in de lucht

dit kan nog wel eens helemaal verkeerd gaan aflopen daar .. hopelijk houden die rednecks zich rustig want anders breek de pleuris echt uit ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173226124
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geweld tegen mensen om hun huidskleur bijvoorbeeld wordt door de wetgever doorgaans ook wat zwaarder bestraft.
Niet zwaarder dan geweld om iemands politieke en/of levensovertuiging..
  Beste debater 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:07:00 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173226127
Daarbij, die hele indeling van 'rechts = racisme' en 'links = geen racisme' is ook wel heel erg simplistisch. Wat heet, in klassieke zin hebben beide er niets mee te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173226134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En dan nog kunnen extreem-rechtsen ook aangeven vanuit een verheven ideologie te handelen.
Ja, maar een verheven ideologie waarin moslims of donkere mensen minderwaardig zijn komt dan toch op hetzelfde neer? Of het nu om ordinair racisme gaat of er een hele quasi-intellectuele uitleg met legitimatie achter zit.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:08:21 #96
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173226140
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je vindt dat er geen gradaties zitten tussen iemand in elkaar schoppen omdat-ie donker is en iemand in elkaar schoppen omdat je het een idioot vindt?
en als je nou vind dat het een idiote zwarte is ? heb je dan wel vrij brief ... nee je moet gewoon van elkaar afblijven , maar goed beter schoppen en slaan dan gelijk en kogel er door heen jagen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173226156
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je vindt dat er geen gradaties zitten tussen iemand in elkaar schoppen omdat-ie donker is en iemand in elkaar schoppen omdat je het een idioot vindt?
Qua feit niet. Qua ideologie waarom je die persoon in elkaar schopt is subjectief en kan dus per persoon verschillen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173226170
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:11 schreef Montagui het volgende:

[..]

Qua feit niet.
Daar gaat het ook niet om, de intentie weegt ook mee. Iemand per ongeluk doodrijden wordt veel minder zwaar bestraft dan iemand opzettelijk doodrijden, terwijl de feiten hetzelfde zijn.

quote:
Qua ideologie waarom je die persoon in elkaar schopt is subjectief en kan dus per persoon verschillen.
En daarin wordt racisme bijvoorbeeld alleen wel wat zwaarder gewogen. En maakt het niet uit in hoeverre dat racisme nu nou zo verwijtbaar is omdat iemand in een omgeving op is gegroeid waar moslima's pinguïns worden genoemd en negers het grote kwaad.
pi_173226202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daarbij, die hele indeling van 'rechts = racisme' en 'links = geen racisme' is ook wel heel erg simplistisch. Wat heet, in klassieke zin hebben beide er niets mee te maken.
Deze verdient een herhaling.
pi_173226208
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er staat letterlijk in dat geweld altijd slecht en nooit goed is.
'everything for but is horseshit'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')