3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_173411261
Musquin viel
pi_173411275
bizarre crash
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173411279
Daar komt Musquin nog goed weg. Nasty val.
pi_173411282
En terecht. Thank you God for stepping in.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:45:58 #133
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_173411295
Hier hoef je dus ook niet naar toe te gaan voor competitie. Hooguit voor het grote geld. Stadioncrosses en zo.
pi_173411301
Wel terecht natuurlijk want Herlings is de beste vandaag.
pi_173411313
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:47:06 #136
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_173411334
Wat. Een. Baas!!!
pi_173411366
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_173411381
hij kan straks meteen contractje tekenen _O-
pi_173411391
Heeft Herlings nou gewoon alle sessies (training, kwalifciatie, races) gewonnen?
pi_173411415
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Herlings nou gewoon alle sessies (training, kwalifciatie, races) gewonnen?
denk het wel, is toch wel een afgang voor de kampioenschapsrijders daar
pi_173411472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:49 schreef komrad het volgende:

[..]

denk het wel, is toch wel een afgang voor de kampioenschapsrijders daar
Zeker omdat de Amerikanen nogal vol van zichzelf zijn en denken dat ze de beste zijn.
pi_173411476
Dit moet toch wel pijn doen bij de Amerikanen.
pi_173411567

1 Nederland
2 Frankrijk

_O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja, was zelfs de enige met twee rondetijden in de 2:08 tijdens de training. Snelste ronde in de tweede manche, Musquin had de snelste ronde in de eerste manche.

[ Bericht 13% gewijzigd door Nober op 26-08-2017 23:26:33 ]
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2017 @ 15:19:20 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_173423520
Mooi om terug te lezen. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173461483
Herlings na de race...

@0:43

Inside Story: Jeffrey Herlings Interview – Ironman

“I came, I saw and I conquered.” Those were the words Red Bull / KTM’s Jeffrey Herlings used to describe to us what he did at the 2017 Ironman National. The three-time former MX2 World Champion and rookie MXGP rider—currently 2nd in 2017 world championship—decided at the last minute to contest the 2017 Lucas Oil Pro Motocross Championship 450MX finale, and he simply worked the best 450 riders America had to throw at him.

Over the years, we have seen performances like Jeffrey’s from riders like James Stewart, Ryan Villopoto and Ricky Carmichael, but in the last four decades of American motocross, we have never seen a foreign GP rider step into the AMA series and perform like Jeffrey did on Saturday. Granted, Eli Tomac had the extreme pressure of clinching his first 450 title, but to be fair, we are not sure it would of mattered on that day. From the first practice to the last lap of the final moto, Jeffrey looked like he flew in from another planet.

After Jeffrey’s incredible 1-1 US debut and win, both Chase Yocom and Dan Lamb from MotoXAddicts asked him some questions about his experience.

Jeffrey, 1-1 today. Welcome to America, I guess.

"Welcome to America! I came, I saw and I conquered. (laughs) I had a bit of luck in the second moto, but I had some bad luck too. I crashed in the first turn and I had to come back all the way from dead last. I showed everybody that I was the fastest guy on the track every time I went out. I’m very happy with the result, and I’m looking forward to next weekend [USGP]. I can’t believe we did it. The first time out we won. I’m pretty thankful, and I’m very happy. I can’t believe how good American fans are and how good the tracks are. The tracks are so badass!"

They loved you and appreciated you here today. [As the fans scream for Jeffrey in the background]

"I know, and I loved them too. It was awesome. I really can’t believe how good the fans were. They were so amazing. It’s the first time I’m out here and they were supporting me like crazy. I’m super thankful to all the American fans. I didn’t expect that. I thought that they would hate me and stuff like that. I really appreciate the fans and everyone that came out."

In the second moto—after you crashed—you were about 38th. What was your outlook at that point?

"I just wanted to put it on the podium. I wanted to put it on the podium, and that’s what we did. I was getting close to Marv. I was like 5 to 10 seconds behind him when he crashed, but I came from all the way in last, so it was pretty amazing."

You came in here with probably high expectations for yourself, but you kind of laid the wood to the guys today.

"I had an awesome day. I just can’t describe it. I was super nervous overnight. It was like all of Europe would be watching, and if I fail today, it’s not looking good for European motocross. But, like I said, I came, I saw and I concurred. The first moto was awesome, but in the second moto I made it hard."

Probably a dumb question, but did you surprise yourself at all?

"Man, I never…I think this was my best race ever. I’ve never felt so good on a track. This track allows you to go fast. The tracks in Europe—I don’t know—they’re not that good (laughs)."

What was the biggest part of the decision to come out and do this round while you were here?

"I was so pissed at myself last weekend. I was going for my third overall win in Europe, my sprocket broke and I DNF’ed. Then my [MXGP] championship hopes were kind of over. So we decided, lets do a national since we’re in the United States anyways. Just, lets make it happen, and that’s what we did."

You were planning on coming over here for a Unadilla round either last year or two years ago, but it never happened. How stoked are you to make it happen? You definitely showed everyone what you were made of today.

"Yeah, definitely. We had an amazing day. Everyone is always saying, “Herlings is scared to come over from Europe,” but that’s not the case. I’m just super happy at home, and I love racing at home, too. But, when I have a chance to come over here like this weekend, I definitely took it and we made the best of it. Once again, I can’t thank my fans enough."

This was a different bike for you this weekend. How did you gel with the bike?

"You know, I had only one day to test the bike. It was different than the bike at home. We had just a couple of hours to dial it in, and I’ve never felt so good on a bike as I did today."

I was watching you early in the day adapting to the deep ruts quickly. At first you were getting your feet blown off the pegs with your on-the-peg style, but you obviously figured it all out.

"I mean, this track is so awesome! There’s so many lines and so many corners to pass, so it’s pretty amazing."

After your brief experience here in America today, is there any chance we see you here full time in the future?

"I have a European deal for three more years. By the time that deal is up, I’ll be 24 or 25, so I’ll be too old by then."

That’s not that old (laughs). Come on, we want to see you over here.

"Who knows, maybe I’ll do a national. I don’t know. We’ll see how things will turn out. For right now, we’ll celebrate this win because it was a hard one."

http://www.motoxaddicts.c(...)nterview-at-ironman/
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:04:19 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_173462403
Mooi Nober. Filmpje op m'n FB gezet en getact naar drie Moto-vrienden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173484772
GP USA, WW Motocross Park

Baan is pas een paar jaar oud en de meeste hebben er nog nooit gereden.

Ze zijn er mee bezig...
https://www.instagram.com/p/BYZFAiEFwuh/?taken-by=racerxonline
https://www.instagram.com/p/BYa4BmyFo8o/?taken-by=racerxonline

pi_173501859
Glenn Coldenhoff: “Ik word echt niet minder behandeld dan Herlings of Cairoli”

Ondanks dat Glenn Coldenhoff nog geen topseizoen draait heeft KTM besloten om zijn contract met een jaar te verlengen. Motorsport.com sprak met de sympathieke motorcrosser over zijn nieuwe contract, teambelangen en de verwachtingen in de toekomst.

De totstandkoming van het contract was niet heel ingewikkeld, verklaarde Coldenhoff. “In eerste instantie heb ik bij KTM een contract voor twee jaar getekend en nu voor een jaartje extra. Ik voel mezelf goed bij het team en ook met mijn teamgenoten zit het wel goed. Ik zag zelf geen reden om ergens anders naartoe te gaan.” De KTM-fabrieksrijder koestert de mogelijkheid om voor een groot team te rijden. “Momenteel is het heel lastig voor goede rijders. Er zijn teveel goede rijders en te weinig plaatsen bij goede teams. Dan is het heel prettig dat je bij het beste team van de paddock kan blijven rijden.”

De woorden van Coldenhoff zijn niet zomaar uit de lucht gegrepen. Het bewijs van het gebrek aan goede plekken, of wellicht het overschot aan goede rijders, werd onlangs nog pijnlijk duidelijk toen bleek dat Evgeny Bobryshev, de nummer tien in de stand om het wereldkampioenschap, op zoek mag naar een nieuw team. Honda zal de Rus geen fabrieksondersteuning meer verlenen, ondanks sterke resultaten.

Verbetering is nodig
De Brabantse motorcrosser weet wel dat het beter zal moeten gaan, wil hij zich voor de langere termijn kunnen binden aan de Oostenrijkse motorenfabrikant. “Ze vonden dat het van beide kanten goed werkt en wilden me graag behouden. Ze verwachten me elke keer kort achter de top-vijf. Met Jeffrey Herlings en Tony Cairoli hebben we natuurlijk al twee kapiteins in het team. Ze verwachten van mij wel dat ik daar wat vlakker achter zit dan wat ik dit seizoen heb laten zien en dat is ook iets waar ik zelf hard voor werk. Na het podium in Indonesiė hebben we [tot aan Lommel] net niet dat beetje extra kunnen neerleggen, maar nu kan ik gewoon met dezelfde motor blijven rijden en kan ik voor volgend jaar hopelijk weer een stapje extra maken.”

Hoewel de hiėrarchie binnen het team dus heel duidelijk is, geeft Coldenhoff aan dat zijn ondersteuning niet onderdoet voor die van Cairoli en Herlings. “Je weet van tevoren dat als je in zo’n team komt dat je een beetje in de schaduw rijdt van een acht- en drievoudig wereldkampioen. Sommige mensen denken ook dat er minder aandacht aan mij wordt besteed maar dat valt echt heel erg mee. Ik heb gewoon goede mensen om me heen die ook voor mij klaar staan als ik ze nodig heb.”

Gevraagd naar in hoeverre teamorders een rol spelen, nu zijn twee teamgenoten samen om het kampioenschap vechten, antwoordde Coldenhoff genuanceerd. “We maken er niet echt afspraken over. Het is meer een kwestie van aanvoelen. Tony staat heel ver voor en stel dat het ooit op een klein aantal punten aankomt en ik zit ertussen, dat ga ik niet moeilijk doen. Er is eigenlijk nooit over gesproken, maar zo doe je dat gewoon.”

Officieel behoren Herlings, Coldenhoff en Cairoli tot hetzelfde team. Echter delen Cairoli en Coldenhoff een crew en werkt Herlings vooral met zijn voormalige MX2-crew. Voor Coldenhoff maakt het niet uit wie er wereldkampioen wordt, zo legt hij uit. “Weet je wat het is? Met Jeffrey kan ik Nederlands praten en Tony zijn vriendin is een Nederlandse: het maakt mij allemaal niet heel veel uit.”

https://nl.motorsport.com(...)s-of-cairoli-943667/

[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 31-08-2017 13:31:08 ]
pi_173518034

mxgp twitterde op donderdag 31-08-2017 om 20:49:03 The Studio Show for this weekend will host Jeffrey Herlings, Eli Tomac, and Cooper Webb! What do you want us to ask… https://t.co/P6h8ar8j0D reageer retweet

pi_173531447

86F is 30C... hopelijk niet al te veel regen.

Interactieve radar
http://www.actionnewsjax.com/weather/interactive-radar

[ Bericht 28% gewijzigd door Nober op 01-09-2017 21:27:45 ]
pi_173546466

motocrossvice twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 17:46:40 Webb's in the medical centre, we know that much. It sounds like he's having x-rays at the moment. reageer retweet

[ Bericht 32% gewijzigd door Nober op 02-09-2017 17:57:22 ]
  zaterdag 2 september 2017 @ 18:21:12 #154
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173547173
Herlings snel hoor.
pi_173548406
Studio Show
Herlings, Tomac, Jim Perry
https://www.facebook.com/(...)1984/?type=3&theater

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:21 schreef tja77 het volgende: