abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173211508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kan. Ik niet.
Hoeft ook niet, als het proces maar gewoon loopt zoals het hoort. En dat is gebeurd.
pi_173211528
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, als het proces maar gewoon loopt zoals het hoort. En dat is gebeurd.
Het proces van de weerstand? Volgens mij was daar wel het een en ander op aan te merken.
Conscience do cost.
pi_173211561
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oplossing ligt toch zo voor de hand zou je zeggen.
Niet echt want zoals hij aan geeft liggen vrijwel alle peilers die de samenleving bij elkaar hebben gehouden (huwelijken / man-vrouw rollen / religie / eerlijk loon voor arbeid etc.) aan puin inmiddels.

Er is ook niets voor in de plaats gekomen. Kort samengevat. Wat is anno 2017 de route naar succes? Je vijanden onderuit schoppen en proberen naar de top van de apenrots te klimmen. Veel mensen kunnen die top nooit bereiken. Niet op het gebied van daten met het supermodel dat ze op TV zien en niet op het gebied van een baan die ze bijzonder genoeg vinden voor het unieke 'talent' dat ze hebben.

Wat je dan krijgt is dat de losers die onderaan de apenrots staan er achter komen dat het slimmer is om gewoon de apenrots aan de basis uit te hakken, zodat de apen aan de top met rots en al naar beneden komen. Met andere woorden ze nemen 'wraak'.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:26:49 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173211581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Niet echt want zoals hij aan geeft liggen vrijwel alle peilers die de samenleving bij elkaar hebben gehouden (huwelijken / man-vrouw rollen / religie / eerlijk loon voor arbeid etc.) aan puin inmiddels.

Er is ook niets voor in de plaats gekomen. Kort samengevat. Wat is anno 2017 de route naar succes? Je vijanden onderuit schoppen en proberen naar de top van de apenrots te klimmen. Veel mensen kunnen die top nooit bereiken. Niet op het gebied van daten met het supermodel dat ze op TV zien en niet op het gebied van een baan die ze bijzonder genoeg vinden voor het unieke 'talent' dat ze hebben.

Wat je dan krijgt is dat de losers die onderaan de apenrots staan er achter komen dat het slimmer is om gewoon de apenrots aan de basis uit te hakken, zodat de apen aan de top met rots en al naar beneden komen. Met andere woorden ze nemen 'wraak'.
Mischien is hun definite van succes al het eerste probleem. Er is nooit plaats geweest voor veel apen bovenop de rots.

Huwelijken bestaan nog steeds, btw, meer dan ooit zelfs. Religie is er ook nog zat in de VS, eerlijk loon voor arbeid is er ook. Man vrouw rollen...tja...ik snap niet waarom dat een probleem zou zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173211593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:46 schreef speknek het volgende:
Holy shit. Conservatief blad National Review met gestrekte benen erin.

[..]

http://www.nationalreview(...)es-what-do-they-want

[ afbeelding ]
Mwa, claimen dat extreem-rechts, skinheads, neo-nazi's slechts sexueel gefrustreerde blanke jongemannen zonder duidelijk doel zijn lijkt me eerder een poging van conservatieve zijde om het probleem te bagateliseren.
Hitler had geen duidelijk plan, de nazi's wisten niet wat ze wilden?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:29:23 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173211628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, claimen dat extreem-rechts, skinheads, neo-nazi's slechts sexueel gefrustreerde blanke jongemannen zonder duidelijk doel zijn lijkt me eerder een poging van conservatieve zijde om het probleem te bagateliseren.
Hitler had geen duidelijk plan, de nazi's wisten niet wat ze wilden?
Hitler wel, ja, maar deze figuren hebben geen Hitler, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173211844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Het proces van de weerstand? Volgens mij was daar wel het een en ander op aan te merken.
Er is altijd weerstand tegen besluiten. Waar het om gaat is dat dat proces gevolgd moet worden zoals dat is vastgelegd.
pi_173211964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hitler wel, ja, maar deze figuren hebben geen Hitler, volgens mij.
Nou als dat het enige is wat ze nodig hebben...een charismatisch publiek spreker, dan kan het snel dichtbij komen.

/ander topic:
Ik probeer op de Fok!Stormpage wat feiten in het hoederhok te gooien, kijken hoe snel FAKE voorbij komt O-)
pi_173211982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, claimen dat extreem-rechts, skinheads, neo-nazi's slechts sexueel gefrustreerde blanke jongemannen zonder duidelijk doel zijn lijkt me eerder een poging van conservatieve zijde om het probleem te bagateliseren.
Hitler had geen duidelijk plan, de nazi's wisten niet wat ze wilden?
Hetzelfde als occupy eigenlijk, ook geen plan uiteindelijk toen ze eenmaal op straat stonden of de Arabische lente.

Wat je dan ziet is dat mensen die wel een plan hebben Muslim Brotherhood in Egypte bijvoorbeeld zo'n revolutie kapen.

Deels wat Trump ook gedaan heeft natuurlijk. De fringe right (Alex Jones, Watson), Tea Party (Sarah Palin), Ron Paul adepten etc. hadden niet echt een plan. Trump kwam met dat plan: "We're going to make America great Again". Containerbegrip dat iedereen voor zichzelf kan invullen. Hij zei niet voor niets op campagne: "Everything you ever dreamed will come true".
En wie kan dromen beter waar maken dan een miljardair die gouden torens bouwt met zijn naam erop en geen middel uit de weg gaat om zijn doelen te bereiken?
pi_173212030
Een slogan is geen plan. En gezien wat er de afgelopen maanden gepresenteerd is was er geen plan en is er nog steeds geen plan.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:51:05 #161
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173212097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hetzelfde als occupy eigenlijk, ook geen plan uiteindelijk toen ze eenmaal op straat stonden of de Arabische lente.

Wat je dan ziet is dat mensen die wel een plan hebben Muslim Brotherhood in Egypte bijvoorbeeld zo'n revolutie kapen.

Deels wat Trump ook gedaan heeft natuurlijk. De fringe right (Alex Jones, Watson), Tea Party (Sarah Palin), Ron Paul adepten etc. hadden niet echt een plan. Trump kwam met dat plan: "We're going to make America great Again". Containerbegrip dat iedereen voor zichzelf kan invullen. Hij zei niet voor niets op campagne: "Everything you ever dreamed will come true".
En wie kan dromen beter waar maken dan een miljardair die gouden torens bouwt met zijn naam erop en geen middel uit de weg gaat om zijn doelen te bereiken?
Dat is geen plan, het is slechts een slogan, een pakkende kreet, en wat er uiteindelijk van terecht komt kunnen we nu al 7 maanden zien.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:57:08 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173212212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het lijkt mij vrij eenvoudig

- Beelden die geplaatst zijn rond 1920 en later (als tegenactie voor het Civil Rights movement) weg halen
- Beelden die geplaatst zijn op historische slagvelden/locaties of tijdens de confederacy zelf laten staan of verplaatsen naar musea of slagvelden

Het zou in Nederland ook een beetje gek zijn als we in ieder dorp of stad een beeld zouden optuigen van Michiel de Ruyter. De beelden staan als ik me niet vergis in Hoorn, omdat hij daar vanuit voer, wat een logische plek is voor een beeld. Net als het beeld van Willem van Oranje voor het Paleis in Den Haag en een aantal beelden van historische figuren rond het binnenhof.

Een willekeurig beeld van Generaal Lee naast een gerechtshof heeft daar helemaal niets te zoeken. Zet dan vrouwe justitia neer.
Moeilijk gedoe. Laat gemeenteraden ter plekke maar besluiten wat te doen met willekeurig welk beeld waar dan ook op gemeentegrond. Als dat ene gedrocht hierboven maar omgesmolten wordt

Het feit dat er vanuit allerlei staten mensen kwamen protesteren voor een standbeeld waar de locals zelf alleen wat over zouden moeten zeggen, vind ik redelijk bezopen.
pi_173212253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dat is geen plan, het is slechts een slogan, een pakkende kreet, en wat er uiteindelijk van terecht komt kunnen we nu al 7 maanden zien.
Dat plan vullen mensen zelf in.

"We're going to have jobs"
Wat voor banen? Een leuke baan natuurlijk

"We're going to have the best and cheapest healthcare"
Wow, wat een geld bespaar ik wel niet

"We're going to take care of our veterans"
Geniaal, opa wordt in de watten gelegd

"We're going to have the best military"
Super, dan kunnen de Russen/Chinezen etc. ons niets meer maken

MAGA!


Trump's tax plan voor mensen die niet zoveel verdienen was tijdens de campagne letterlijk een papiertje opsturen met daarop de tekst: "I win" en dan zouden ze geen belastingen hoeven te betalen.
pi_173212335
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is altijd weerstand tegen besluiten. Waar het om gaat is dat dat proces gevolgd moet worden zoals dat is vastgelegd.
Euh, ja. Dat lijkt me voor de hand liggend.
Conscience do cost.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 17:27:36 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_173212718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:45 schreef cynicus het volgende:

[..]

Nou als dat het enige is wat ze nodig hebben...een charismatisch publiek spreker, dan kan het snel dichtbij komen.

/ander topic:
Ik probeer op de Fok!Stormpage wat feiten in het hoederhok te gooien, kijken hoe snel FAKE voorbij komt O-)
Ik heb je geliked. Ik vermoed niet dat die lijmsnuivers het gingen doen namelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173212797
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb je geliked. Ik vermoed niet dat die lijmsnuivers het gingen doen namelijk.
Dank, maar is niet nodig hoor. Je ziet die nationalisten elkaar massaal kritiekloos liken want zelfs overduidelijk onjuiste posts krijgen strak hun puntjes. De puntenverdeling op de Stormpage is puur afhankelijk van het fanatisme van de groep.

Overigens was FAKE wel de reactie, voorspelbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door cynicus op 17-08-2017 17:40:42 ]
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 17:47:44 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173213167
Oeps, Trumpje loog weer, gisteren stelde hij nog dat hij de de twee zakelijke adviesraden ontbonden had maar zoals gewoonlijk is het toch iets anders gegaan, men is gewoon allemaal opgestapt

quote:
On Wednesday morning, a dozen of the country’s most influential C.E.O.s joined a conference call, and, after some debate, a consensus emerged: The policy forum would be disbanded, delivering a blow to a president who came into office boasting of his close ties with business leaders.

With the collapse of the councils, the president has all but lost his most natural constituency — the corporate leaders who stood to benefit from his agenda of lower taxes and lighter regulation.
Before they could make a statement announcing their decision, however, Mr. Trump spoke. He had caught wind of their planned defection and wanted to have the last word. Taking to Twitter, he wrote: “Rather than putting pressure on the businesspeople of the Manufacturing Council & Strategy & Policy Forum, I am ending both. Thank you all!”

https://www.nytimes.com/2(...)ps-council-ceos.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173213242
het is pas echt nieuws als oom donald een keer niet liegt.
  Overall beste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 18:13:46 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173213687
Dus Trump jammert nu eigenlijk op twitter dat landverraders een standbeeld verdienen want iesch koeltoer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173214473
Ben benieuwd of trump de aanslag in Barcelona als geweld "on many sides" gaat veroordelen. of dat hij hier wel duidelijk de daders benoemt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:48:31 #171
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173214556
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:45 schreef DestroyerPiet het volgende:
Ben benieuwd of trump de aanslag in Barcelona als geweld "on many sides" gaat veroordelen. of dat hij hier wel duidelijk de daders benoemt.
Dat hangt af van wie de aanslag gepleegd hebben he. Als het uit moslim hoek komt, dan zal hij het resoluut veroordelen iig.
pi_173214558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:45 schreef DestroyerPiet het volgende:
Ben benieuwd of trump de aanslag in Barcelona als geweld "on many sides" gaat veroordelen. of dat hij hier wel duidelijk de daders benoemt.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dit is een aanslag voor zover ik weet, geen demonstratie met tegendemonstranten, dus er zijn geen 'sides'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:50:27 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173214620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Dit is een aanslag voor zover ik weet, geen demonstratie met tegendemonstranten, dus er zijn geen 'sides'.
Na ander rechts-extremistisch geweld eerder verwees hij idd niet naar "many sides", maar was hij gewoon stil.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:53:07 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173214696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Dit is een aanslag voor zover ik weet, geen demonstratie met tegendemonstranten, dus er zijn geen 'sides'.
Oh, maar er zijn groepen die dit zien als 'vrijheidsstrijders' die tegen de koloniale machthebbers vechten.

Denk niet dat die bij Trump in de staff zitten, maar goed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173214703
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Dit is een aanslag voor zover ik weet, geen demonstratie met tegendemonstranten, dus er zijn geen 'sides'.
die auto die in die groep tegendemonstranten reed en daarbij een dode is wat mij betreft ook gewoon een aanslag.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_173215295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:53 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

die auto die in die groep tegendemonstranten reed en daarbij een dode is wat mij betreft ook gewoon een aanslag.
dat was zelfverdediging tegen extreem linkse agressieve antifa's hoor!
pi_173215465
Now you can see what Donald Trump sees every time he opens Twitter

quote:
For all of the work John Kelly has put into his new role as White House chief of staff, instituting new limits on whom President Trump speaks with and what information he sees, Trump has an escape hatch: his phone. Put limits on who can reach Trump at the White House? Fine, but then Trump just calls them from his cell later that night. Limit the data that lands on his desk? Great, until he fires up Twitter and sees whatever he wants to see. (Twitter, Axios reported in May, is the only app on his phone.)

Much of what Trump learns about the world is filtered through two lenses: what he watches on cable news (particularly Fox) and what he sees on Twitter. Wired’s Ashley Feinberg linked the arguments from Trump’s Tuesday news conference about the violence in Charlottesville last weekend to rhetoric that he may have picked up from Twitter or from watching Fox. The liberal site Media Matters put a fine point on that latter connection, pairing Trump’s language with similar statements that had previously aired on Fox.


Users of Twitter will understand, however, that it can be tricky to know what someone else sees when he or she fires up the application. Everyone follows a different group of people, and that colors the information they receive.

To that end, we’ve created @trumps_feed, an account that checks whom Trump follows every five minutes and then retweets any new tweets from them over that period. The net result is a replication of what Trump would see on those occasions that he switches over from the Mentions tab.

It’s this. This is what Trump would see right now if he opened Twitter.

Tweets by trump's_feed

Again, this account will update every five minutes with any new accounts that Trump follows.

Whom does he follow right now? Twitter allows us to see all 45 of those accounts right now, and, interestingly, the order in which he followed them.

That order, from earliest to most recent follow, goes like this:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of the 45 accounts he follows, nine are for the Trump Organization and seven are linked to his other favorite business, Fox News.

And what do they tweet about? We took all of the tweets from those accounts this month (except the Trump Organization ones) and created a word cloud.

They tweet about Trump.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:40:00 #178
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173215795
quote:
A Missouri state senator said in a now-deleted Facebook post that she hopes President Donald Trump is assassinated.

Maria Chappelle-Nadal acknowledged on Thursday that she wrote a post which read: “I hope Trump is assassinated!”

She made the comment in an exchange with a left-wing activist who claimed that his cousin is a Secret Service agent.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:40:16 #179
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173215807
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:41:24 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173215840
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat is dom inderdaad, maar waar is de bron?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:45:33 #181
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173215963
NBCNews twitterde op maandag 14-08-2017 om 20:21:40 Susan Bro, mother of Charlottesville attack victim Heather Heyer, thanks Pres. Trump for "denouncing those who prom… https://t.co/M4QqvHf4gh reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:50:47 #182
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216106
Oud stuk, maar wel relevant. Er zijn er zat op deze site die zeggen dat Alt Right echt helemaal niet extreem rechts is.

Sorry als niet iedereen het relevant vindt.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ght-4878433-a1527233
quote:
Spencer zegt dat hij de term 'alt right' heeft bedacht in 2008, het jaar dat Amerika voor het eerst een zwarte president koos. Deels is de beweging het product van Obama's opkomst. Maar de echte vijand is niet Obama, maar het conservatisme. Spencer: ,,Obama is als politiek figuur niet zo interessant. George W. Bush was een veel slechtere president. Hij veroorzaakte oorlogen, wilde de wereld naar zijn hand zetten. Mijn beweging is vooral een reactie op de tijd van de neoconservatieven."
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:56:11 #183
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173216290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is dom inderdaad, maar waar is de bron?
De bron is The Daily Caller, een conservatieve website opgericht door Fox News Tucker Carlson. De website die in januari nog een artikel had waarin het opriep om demonstranten omver te rijden.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:59:20 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216379
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:56 schreef Montov het volgende:

[..]

De bron is The Daily Caller, een conservatieve website opgericht door Fox News Tucker Carlson. De website die in januari nog een artikel had waarin het opriep om demonstranten omver te rijden.
Ik weet het ;)

Het zegt vaak al genoeg als men wel een quote maakt, maar er vervolgens geen bron bij zet. Het staat nog op een andere site, maar ook die is niet zo fris. Verder nergens anders. Kan best zijn dat het waar is, maar sommige geven wel heel makkelijk weg dat ze propaganda lezen. Die artikelen op die sites...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:01:24 #185
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarom heb je daar geen bron bij gezet?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:56 schreef Montov het volgende:

[..]

De bron is The Daily Caller, een conservatieve website opgericht door Fox News Tucker Carlson. De website die in januari nog een artikel had waarin het opriep om demonstranten omver te rijden.
Ze hebben het uiteindelijk weggehaald, maar het mocht even duren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:03:19 #186
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216477
quote:


Dat citaat was eigenlijk al voldoende.
Stond tussen aanhalingstekens en er was toegegeven, maar ik zocht het snapshot.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:06:48 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat citaat was eigenlijk al voldoende.
Stond tussen aanhalingstekens en er was toegegeven, maar ik zocht het snapshot.
Nu nog de bron.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:06:52 #188
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:56 schreef Montov het volgende:

[..]

De bron is The Daily Caller, een conservatieve website opgericht door Fox News Tucker Carlson. De website die in januari nog een artikel had waarin het opriep om demonstranten omver te rijden.
Citaat is gewoon echt. Kan niks aan veranderd worden wat de bron ook is. We hebben de beelden!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:08:21 #189
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216630
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nu nog de bron.
MarkReardonKMOX twitterde op donderdag 17-08-2017 om 18:01:11 A Missouri State Senator from St. Louis has now called for the assassination of @realDonaldTrump. Keep it classy… https://t.co/Izkh0zdj7E reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:09:23 #190
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nu nog de bron.
Content?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:11:22 #191
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216703
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik weet het ;)

Het zegt vaak al genoeg als men wel een quote maakt, maar er vervolgens geen bron bij zet. Het staat nog op een andere site, maar ook die is niet zo fris. Verder nergens anders. Kan best zijn dat het waar is, maar sommige geven wel heel makkelijk weg dat ze propaganda lezen. Die artikelen op die sites...
Zou je dit statement willen aanpassen, aub?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:14:05 #192
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Content?
Buiten dat dat de bron niet was (de bron is niet de tweet, want die linkt naar de bron), heb je fantastisch speurwerk geleverd! Dit is het bewijs dat men van plan is om Trump te vermoorden.

Die democraten ook! :( Wat een criminelen zeg. Gelukkig is dit complot ontrafelt, want het laatste wat er zou moeten gebeuren is de president omleggen. Het is ook vast niet in een grappige context geplaatst, al ben ik het overigens wel met je eens dat je als senator wel even op je woorden moet passen.

Ik neem aan dat dit net zulk groot nieuws gaat worden als wanneer de president iets doet. Overigens heeft ze dit van Clinton afgekeken en wordt ze door Soros aangestuurd.

Content?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:15:04 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216790
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zou je dit statement willen aanpassen, aub?
Waarom, ik geef zelfs aan dat het best waar kan zijn, maar dat de site wel vol staat met vreemd nieuws. Mag dat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:16:45 #194
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216831
De Amerikaanse media noemen presiden Trump een nazi.
Vreemde gebruiken houdt hij er dan op na:

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:18:56 #195
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173216903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:16 schreef dellipder het volgende:
De Amerikaanse media noemen presiden Trump een nazi.
Vreemde gebruiken houdt hij er dan op na:

[ afbeelding ]
Ah de man is eigenlijk Joods en bid elke dag?

Ik ben met je eens dat deze foto laat zien dat hij geen Nazi is. Niemand die zegt dat hij een Nazi is, maar goed.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173216950
Waar wordt Trump een nazi genoemd? :?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:20:47 #197
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173216966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom, ik geef zelfs aan dat het best waar kan zijn, maar dat de site wel vol staat met vreemd nieuws. Mag dat?
De bron is natuurlijk de Facebook post, maar het was nog niet genoeg.
Waarom is dit eigenlijk propaganda?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 augustus 2017 @ 20:21:33 #198
862 Arcee
Look closer
pi_173216987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:16 schreef Puddington het volgende:
https://t.co/7XooMlDefW?amp=1

Pence reageert zoals een goede KKKristen het betaamt.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:18 schreef klappernootopreis het volgende:
Pence is een gluiperige aasgier die wacht tot Trump op gegeven moment het veld moet ruimen.. Hij WEET dat hij een grote kans heeft dat hij een fundamentele Christenpresident kan worden.
Inderdaad. Trump is dan wel een oelewapper, maar dat levert voornamelijk veel verbazing en amusante tv op.

Pence is de ware engnek.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:27:19 #199
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173217138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:20 schreef Arth_NL het volgende:
Waar wordt Trump een nazi genoemd? :?
Ik zei in de Amerikaanse media.

In de Verenigde Staten. Ik kan het niet beter uitleggen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:28:05 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173217154
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

De bron is natuurlijk de Facebook post, maar het was nog niet genoeg.
Waarom is dit eigenlijk propaganda?
Ik zeg helemaal niet dat dit propaganda is. Toen ik jouw bericht opzocht (wat je helemaal niet van Facebook of Twitter hebt) kwam ik op een site die bijzonder gekleurd was. Het bericht kan dus best waar zijn, maar ik wacht graag af totdat andere sites het overnemen. Toch wil ik wel eens zien wat de volgende zin was van dit gesprek. Heb je dat ook?

Het zou zomaar eens uit de context gehaald kunnen zijn. Nog niet handig in die positie, maar toch.

Edit: Ik zie het inmiddels op wat minder louche sites. Bedankt voor je nieuws.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vis1980 op 17-08-2017 20:41:06 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')