abonnement Unibet Coolblue
pi_173392603
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Turinabol geeft kracht maar geen massa dacht ik ergens gelezen te hebben.
Dit verklaart misschien dat sommige gasten met dunne armen(omtrek van de bovenarm) veel kunnen liften in de gym.
Jones had het ook over, dat mensen zijn chicken legs bekritiseerden, en dat hij met tegenargument kwam dat deze chicken legs van hem wel veel kilo's kunnen squatten.
Meer kracht zonder massa is ook ideaal voor de weigh ins.
Het geeft wel massa maar minder snel en dramatisch zoals bijvoorbeeld Dianabol, waar Turinabol een afgeleide van is. Die geeft veel 'water massa'. Turinabol heeft minder bijwerkingen. Is ontwikkeld door de Oost Duitsers puur voor sportprestaties, niet met medische reden zoals meeste andere anabole steroiden.

Die chicken legs zijn gewoon zijn genetische aanleg. Er zijn gewoon mensen die slanke kuiten hebben omdat dat evolutionair zo is ontwikkeld, het in bepaalde leefregio's voordelig was. Meer energie/kracht bij het lopen uit de (achilles)pees ipv de spier = meer kunnen lopen met weinig voedsel. Ook heeft zo'n bouw voordeel bij sprinten en springen. De kuitspier aanhechting is hoger. Daardoor ook minder mogelijkheid tot grootteontwikkeling. Kuiten zijn voor dit soort mensen het hardnekkigst om dmv trainen te veranderen qua omvang maar kracht kunnen ze wel verhogen. (Bij squaten gebruik je maar zeer gelimiteerd kuiten, helemaal als je kuitaanhechting hoog is)
pi_173392655
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Het geeft wel massa maar minder snel en dramatisch zoals bijvoorbeeld Dianabol, waar Turinabol een afgeleide van is. Die geeft veel 'water massa'. Turinabol heeft minder bijwerkingen. Is ontwikkeld door de Oost Duitsers puur voor sportprestaties, niet met medische reden zoals meeste andere anabole steroiden.

Die chicken legs zijn gewoon zijn genetische aanleg. Er zijn gewoon mensen die slanke kuiten hebben omdat dat evolutionair zo is ontwikkeld, het in bepaalde leefregio's voordelig was. Meer energie/kracht bij het lopen uit de (achilles)pees ipv de spier = meer kunnen lopen met weinig voedsel. Ook heeft zo'n bouw voordeel bij sprinten en springen. De kuitspier aanhechting is hoger. Daardoor ook minder mogelijkheid tot grootteontwikkeling. Kuiten zijn voor dit soort mensen het hardnekkigst om dmv trainen te veranderen qua omvang maar kracht kunnen ze wel verhogen. (Bij squaten gebruik je maar zeer gelimiteerd kuiten, helemaal als je kuitaanhechting hoog is)
NSFW

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173392846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:33 schreef Seamonkey- het volgende:
De Randamie out voor Rotterdam
weer cyborg aan het ducken?
pi_173392923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

NSFW

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Direct uit je fap mapje? :D

Wat mij wel altijd opviel is dat hij toch flink trapte ondanks dat z'n onderbeen dus niet veel massa heeft. Maar goed, dat is ook meer scheen en verder is het relatief, door z'n flinke bovenlichaam valt het meer op en absoluut gezien zal hij vegeleken met een standaard persoon alsnog redelijke onderbenen hebben.
pi_173392977
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:45 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Dat kind weet niks. Zelfs niet dat hij straks een verwend kind gaat worden.
Dat maakt het nog niet een minder sneue actie.
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
pi_173393421


Slim ja met een hand die geopereerd moet worden doortrainen.
Leuk voor die tegenstander ook. Tjonge jonge
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_173393544
Kon ze niet weten, ze heeft deze blessure nog maar net! Operatie had echt niet eerder gekund!

:')
pi_173393987
Daar ben ik ondertussen echt helemaal klaar mee, stop er dan gewoon mee en lekker bij de politie blijven. ze heeft toch al een waardeloze reputatie
pi_173396442
wat als Cyborg ook positief test?
GDR dan weer kampioen zonder iets te doen?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_173397266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat als Cyborg ook positief test?
GDR dan weer kampioen zonder iets te doen?
Dan heffen ze die divisie op.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173397352
Waar in Rotterdam of elders in Nederland is de kans het grootst om vechters en entourage aan te treffen aankomende week? Niet veel boeiende vechters deze keer :') maar wellicht dat er nog bekende cornermen meekomen ofzo. En natuurlijk commentatoren, Bruce Buffer en semi-bekende MMA journalisten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173397364
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kon ze niet weten, ze heeft deze blessure nog maar net! Operatie had echt niet eerder gekund!

:')
Mwah vind dit soort reacties niet fair. Laten we zeggen dat ik wat inside info heb verkregen en ze had hier niks aan kunnen doen.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:14:17 #230
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_173397428
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_173397494
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Mwah vind dit soort reacties niet fair. Laten we zeggen dat ik wat inside info heb verkregen en ze had hier niks aan kunnen doen.
Tja, het is inderdaad makkelijk om te oordelen van een afstandje, maar ik zou het wel te prijzen vinden als ze iets beter uitlegt waarom ze de operatie niet eerder gedaan heeft - zeker aangezien ze een week van tevoren afzegt en er ongetwijfeld mensen voor haar een kaartje gekocht hebben. Ze zegt eerst (na gevecht met Holm toen Joe vroeg naar een gevecht met Cyborg) dat ze haar hand moet laten opereren voor ze weer kan vechten, dan boekt ze toch een ander gevecht, en dan zegt ze het last-minute af :? Of wat mis ik?
pi_173397555
quote:
Mayweather kan goed doen alsof het 'em niets doet, maar blijft toch apart dat Conor gewoon meer fans heeft in Amerika.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:27:13 #233
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_173397592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mayweather kan goed doen alsof het 'em niets doet, maar blijft toch apart dat Conor gewoon meer fans heeft in Amerika.
Nu de mensen in het panel die ongeveer hetzelfde roepen. Ik vind dat Floyd zwak over komt en die 20 lbs gaan fucking veel verschil maken als iemand dat in een stoot weet te gooien.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_173398662
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Nu de mensen in het panel die ongeveer hetzelfde roepen. Ik vind dat Floyd zwak over komt en die 20 lbs gaan fucking veel verschil maken als iemand dat in een stoot weet te gooien.
Maar Conor zag er in zijn gezicht ook wel wat drained uit..
Massa kost ook energie.
pi_173398866
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Mwah vind dit soort reacties niet fair. Laten we zeggen dat ik wat inside info heb verkregen en ze had hier niks aan kunnen doen.
Ufc betaalt nu wel, want in trainingskamp gebeurt.
pi_173399244
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Mwah vind dit soort reacties niet fair. Laten we zeggen dat ik wat inside info heb verkregen en ze had hier niks aan kunnen doen.
Onzin. Ze riep dit een jaar geleden al
pi_173399354
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 07:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Onzin. Ze riep dit een jaar geleden al
dit, ze heeft kennis er van gekregen dat Cyborg zou komen en toen afgemeld.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:57:43 #238
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_173400426
Inderdaad een slap excuus. Ze zei dit al na het Holm gevecht.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_173400988
Is die wedstrijd morgenvroeg nog ergens terug te kijken zonder de uitslag meteen te weten?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_173402360
Denk dat het lastig gaat worden, zou iig nos.nl etc. ook vermijden.
Play hard, go pro.
pi_173402386

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:52 schreef crossover het volgende:
Is die wedstrijd morgenvroeg nog ergens terug te kijken zonder de uitslag meteen te weten?
Ja hier! http://bit.ly/2w6DDAm

[ Bericht 25% gewijzigd door Nober op 26-08-2017 13:39:25 ]
pi_173402910
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja hier! http://bit.ly/2w6DDAm
Haha, zelfs daar heb je kans een spoiler in de comments te zien eer je de link hebt kunnen aanklikken
pi_173403009

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Haha, zelfs daar heb je kans een spoiler in de comments te zien eer je de link hebt kunnen aanklikken
Die link staat bovenaan zodat je de comments niet ziet. :)
pi_173407306
Geen apart topic voor de fight?
pi_173407321
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:32 schreef Ties02 het volgende:
Geen apart topic voor de fight?
Zou zeggen maak het aan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:13:06 #247
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_173409026
Come on Fokkers! Ik wil het weten... Conor of Floyd

>>> Wie gaat er winnen? Mayweather of McGregor <<<



[ Bericht 22% gewijzigd door Tazmaniac op 26-08-2017 21:25:22 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_173409305
Dan moet ik een hartje doen, maar ik houd niet van Mayweather.. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')