abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:26:13 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_173206495
BadLands, Texas

The small town of Terlingua, Texas is a little known oasis on the Rio Grande River where eccentric residents trade modern comforts for a unique brand of freedom. But the price of their freedom proves high when a brutal crime threatens to tear their town apart. This true-crime docu-series delves into the eccentric world of Terlingua as its citizens struggle to reconcile the killing of a dear friend and fight to hold the town together as it grapples with change.

Badlands, Texas (TV Series 2015– ) - IMDb

In deze waargebeurde documentaireserie zien we hoe het leven verdergaat na de mysterieuze moord op een geliefde barman in het keine, hechte dorpje Terlingua.


Ben gisteren begon met deze serie. Tot nu toe is het een aanrader om te kijken. Meer mensen die deze serie kijken op Netflix?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_173234506
Die man met het ooglapje, met zijn quasi diepe observaties, dat moet toch wel een acteur zijn? Mooi figuur wel. Alle anderen lijken me authentiek.

Vreemde gemeenschap daar, dat maakt het de moeite waard om te kijken. Helaas geen beelden uit de rechtszaal, maar de jury rechtspraak lijkt er weer eens goed naast te zitten.

Ik had net No country for old man op Netflix herkeken, hetzelfde desolate landschap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')