abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173599413
registreer om deze reclame te verbergen
Moet niet gekker worden. Al 7 potjes niet tegen druid _O_

edit: 8, en toen was the fun over

[ Bericht 12% gewijzigd door over_hedge op 05-09-2017 14:03:14 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173600468
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:48 schreef over_hedge het volgende:
Moet niet gekker worden. Al 7 potjes niet tegen druid _O_

edit: 8, en toen was the fun over
Gemiddeld klopt dat precies toch? :P
pi_173600571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:38 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Gemiddeld klopt dat precies toch? :P
Nee. want het gemiddelde staat tegenwoordig op 70%+ druid :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173600607
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Druidstone _O_
''He who says he can and he who says he can't are both usually right''
pi_173600617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

27% gemiddeld de laatste week...

http://metastats.net/
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_173600656
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

27% gemiddeld de laatste week...

http://metastats.net/
Lijkt nu wel minder ja. Maar zat gister nog een streamer te kijken die moest 14x achter elkaar tegen druid
pi_173600662
Facestone _O_
Combostone _O_
Mechstone _O_
Murlocstone _O_
Piratestone _O_
Miraclestone _O_
Shamanstone _O_
Druidstone _O_

Ben benieuwd waar we na de nerf over gaan klagen :P Big Priest? Exodia Mage? Evolve Shaman? Spannend!
pi_173600678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:47 schreef Noppie2000 het volgende:
Facestone _O_
Combostone _O_
Mechstone _O_
Murlocstone _O_
Piratestone _O_
Miraclestone _O_
Shamanstone _O_
Druidstone _O_

Ben benieuwd waar we na de nerf over gaan klagen :P Big Priest? Exodia Mage? Evolve Shaman? Spannend!
Pirate warrior
pi_173600713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Pirate warrior
Maar daar klagen we al over, toch?
pi_173600764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar daar klagen we al over, toch?
Ach Druid geklaag vind ik toch aardig terecht :P Na een tijdje bestond de top 10 uit 8 verschillende versies van druid :P
pi_173601184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ach Druid geklaag vind ik toch aardig terecht :P Na een tijdje bestond de top 10 uit 8 verschillende versies van druid :P
Ik zeg ook niet dat het onterecht is, wel overdreven tot op zeker niveau :+

En het is niet alsof men tevreden gaat zijn na de nerf, want dan krijg je weer andere decks die te sterk worden bevonden. Of god forbid: Druid wordt nog steeds gespeeld! :o
pi_173601764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het onterecht is, wel overdreven tot op zeker niveau :+

En het is niet alsof men tevreden gaat zijn na de nerf, want dan krijg je weer andere decks die te sterk worden bevonden. Of god forbid: Druid wordt nog steeds gespeeld! :o
Nah vind het dit keer niet overdreven. Decks zijn echt gewoon te sterk. Pirate warrior etc zijn een stuk makkelijker te counteren

Maar dat er iets anders komt waar mensen over zeuren dat klopt wel ja. Iets te zeiken vinden ze altijd wel
pi_173601900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nah vind het dit keer niet overdreven. Decks zijn echt gewoon te sterk. Pirate warrior etc zijn een stuk makkelijker te counteren

Maar dat er iets anders komt waar mensen over zeuren dat klopt wel ja. Iets te zeiken vinden ze altijd wel
Druid is ook niet heel moeilijk te counteren, maak een specifiek hatedeck of een Exodua Mage bijvoorbeels en je trekt het minstens naar een 50/50 matchup. Verlies je wel kansen in andere matchups, maar goed, als ik sommigen mag geloven is dat toch alles dat ze zien :7

Terecht dat Druid een nerf krijgt hoor, maar overdreven in puur volume van de klachten vind ik het zeker.
pi_173601946
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Druid is ook niet heel moeilijk te counteren, maak een specifiek hatedeck of een Exodua Mage bijvoorbeels en je trekt het minstens naar een 50/50 matchup. Verlies je wel kansen in andere matchups, maar goed, als ik sommigen mag geloven is dat toch alles dat ze zien :7

Terecht dat Druid een nerf krijgt hoor, maar overdreven in puur volume van de klachten vind ik het zeker.
Ach als je 14x achter elkaar de zelfde class tegenkomt klopt er gewoon iets niet, en dan vind ik de klachten wel terecht.

Lijkt er wel op dat veel nu al bang zijn voor de nerf want van mijn laatste 10 nu maar 3x tegen druid.

BLijft hunter met rexxar het leukste vinden. Zombeast <3
pi_173602112
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ach als je 14x achter elkaar de zelfde class tegenkomt klopt er gewoon iets niet, en dan vind ik de klachten wel terecht.

Lijkt er wel op dat veel nu al bang zijn voor de nerf want van mijn laatste 10 nu maar 3x tegen druid.

BLijft hunter met rexxar het leukste vinden. Zombeast <3
Als je 14x dezelfde klasse tegenkomt terwijl, als ik de cijfers hierboven mag geloven, slechts 27% gemiddeld de klasse speelt, dan klopt er inderdaad iets niet. Maar dan met de matchmaking :D

En je vindt hunter het leukst? Obligatory: Curvestone :') :P
pi_173602167
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als je 14x dezelfde klasse tegenkomt terwijl, als ik de cijfers hierboven mag geloven, slechts 27% gemiddeld de klasse speelt, dan klopt er inderdaad iets niet. Maar dan met de matchmaking :D

En je vindt hunter het leukst? Obligatory: Curvestone :') :P
Was niet bij mij zelf btw, maar bij een streamer die ergens in legendery zat.

Rexxar is leuk :) Rest van het deck is niet zo boeiend, maar rexxar maakt het wel tof
pi_173603486
Kom op. Veruit het leukst is Evolve Shaman. Daar is het enige dat niet random is, je hero portrait. Super lachen!
pi_173605375
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
Kom op. Veruit het leukst is Evolve Shaman. Daar is het enige dat niet random is, je hero portrait. Super lachen!
Klopt, nog nooit van verloren sinds laatste expansion.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Die rushen het snelst naar rank 5 en legend dus niet zo heel gek zo vroeg in het seizoen.
pi_173605653
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:28 schreef Deshain het volgende:

[..]

Klopt, nog nooit van verloren sinds laatste expansion.

Het deck heeft een winrate van dik 56%, dus dan doe je het goed ertegen.
https://hsreplay.net/deck(...)anguide#tab=overview
pi_173606550
https://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/21029448/

Deze nerfs had ik niet aan zien komen :{
Fiery War Axe nu ook pas gaan nerfen, die kaart is al 4 jaar ontzettend OP
pi_173606552
Fiery War Axe --> 2 mana naar 3 mana
Innervate --> 2 extra mana crytals naar slechts n
Hex --> 3 mana naar 4 mana
Murloc Warleader --> +2/+1 naar enkel +2
Spreading Plague --> 5 mana naar 6 mana

Spreading Plague en Innervate zagen we allemaal aankomen. De overige drie zijn begrijpelijk, allicht raar getimed, maar dat Jade Idol niet is aangepast zal de community niet blij maken gok ik zo.

All in all 'ok', denk ik :)
pi_173606633
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Jade Idol niet is aangepast zal de community niet blij maken gok ik zo.
Jade idol is niet eens het probleem van de jade decks. Vind het wel prima

Spreading Plague had van mij wel op een andere manier een nerf mogen krijgen. Innervate wel beter zo
pi_173606721
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jade idol is niet eens het probleem van de jade decks. Vind het wel prima
Mwah, is de kaart die eigenhandig Jade maakt tot Jade IMO. Nooit fatigue en met Gadgetzan constante draws. Neem Jade Idol maar eens weg: 2x Jade Blossom, 2x Jade Behemoth en Aya voor een totaal van maximaal een 6/6 Jade Golem. Met Jade Idol? Control compleet dood en 15/15+ Jade Golems.

Maakt mij verder niet uit, maar de community gaat dit niet helemaal trekken hoor, die gillen al sinds Gadgetzan voor een Idol nerf :P
pi_173606798
Hex had ik niet verwacht, vind ik heel verrassend. En ik verwacht dat Druid het ook met deze nerfs nog prima doet. Alleen de mana ietsje aangepakt. Maar dat is nu net datgene dat Druid hoe dan ook toch wel snel rampt.
pi_173607727
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het deck heeft een winrate van dik 56%, dus dan doe je het goed ertegen.
https://hsreplay.net/deck(...)anguide#tab=overview
Met secrets mage met Antonidas en Burgly Bully is dit de makkelijkste matchup voor mij.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')