abonnement Unibet Coolblue
pi_173204024
In de stad Charlottesville in Virginia is gisteravond geprotesteerd tegen het plan om een standbeeld van een generaal uit de Amerikaanse burgeroorlog weg te halen.

Honderden extreem-rechtse demonstranten liepen met fakkels over het universiteitsterrein in Charlottesville en riepen leuzen als "witte levens doen ertoe" (white lives matter), "één volk, één natie", "maak een eind aan immigratie", "jullie zullen ons niet vervangen" en "Joden zullen ons niet vervangen". Ook werd de nazigroet gebracht.

Het beeld is van generaal Robert E. Lee. In de burgeroorlog, ruim 150 jaar geleden, was hij opperbevelhebber van het leger van de zuidelijke staten, die meer zelfbestuur wilden en de slavernij wilden handhaven.

Vorige maand waren er ook al protesten tegen de verwijdering van het beeld. Toen was een deel van de demonstranten gekleed in Ku Klux Klan-kleding. Sommige KKK-betogers droegen toen ook de Confederatievlag.

quote:
Auto rijdt in op stoet en schept meerdere demonstranten in Charlottesville

Pas op beelden kunnen schokkend zijn. Auto rijdt in op demonstranten bij extreem-rechtse betoging Virginia.
http://www.nu.nl/150221/v(...)charlottesville.html



Hier verder
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204054
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:47 schreef kipknots het volgende:
Waarom wordt BLM nou altijd op een hoop gegooid met extreem-linkse clubs? In de basis is die club niet gewelddadig. Dat er in het verleden andere groepen vaak zwarte jongeren komen om te rellen op plekken waar ook BLM demonstreert betekend niet dat deze ook bij de BLM beweging horen.
Mjah, vraag dat de familie's van de zo maar doodgeschoten agenten die aan het werk waren in het afgelopen jaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:57:43 #3
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, dus het is de kern van hun boodschap wat de crux is.
Even de 'crux' van wat mensen die de 'religie voor de vrede' kwamen brengen:
- https://nl.wikipedia.org/(...)sel_op_22_maart_2016
- https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_op_Charlie_Hebdo
- https://nl.wikipedia.org/(...)js_van_november_2015
- http://nieuws.tpo.nl/2017(...)amps-elysees-parijs/

Even de 'crux' van wat mensen die een 'goede' kern van hun boodschap kracht willen bij zetten:
- https://www.aol.com/artic(...)f-violence/22067671/
- - http://abcnews.go.com/US/(...)ck/story?id=48444230
- https://www.washingtonpos(...)m_term=.1b6cd3282ddd

Als jij durft geweld goed te praten met 'de kern van hun boodschap', heb je er echt helemaal niets van begrepen.

Ser, je praat poep. Ernstig hypocriete poep.
Joh, ik zeg expliciet in die post dat ik geweld veroordeel. :D

Voor de rest snap ik niet waarom je nou die moslims er weer bijsleept.
pi_173204079
Volgens mij moet er een balk voor zn ogen ivm de Nederlandse wet.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 10:59:41 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204148
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ken ik het standpunt van bijvoorbeeld de SGP niet wat betreft het al dan niet toestaan van neonazidemonstraties, maar stel dat de SGP dergelijke betogingen zou willen verbieden, dan maakt dat ze in jouw ogen een extreem linkse partij?
vandaar ook dat ik extreem-links en extreem-rechts noemde, daar kan ook extreem-religieus of extreem wat dan ook staan.

Mensen die andere mensen hun wil willen opleggen op wat voor manier dan ook, maar vooral als daar dwang of geweld bij komt kijken zijn kut. Met als kanttekening als het om wettelijk toegelaten zaken gaat. Wat dat betreft is de wet duidelijk dat discriminatie op geloof huidskleur ras etc niet mag.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173204164
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het gaat om een persoon die gitaar speelt in twee bandjes die één keer iets antisemitisch gezegd heeft en cds verkoopt van extreme bands...

Als hij illegale waar verkoopt of je het niet eens bent met dat hij dat verkoopt dan moet je die verkoop aanpakken en hem daar op aanspreken. Maar om dan gelijk het concert van 3 andere bands te stoppen (ook al zeg je dat je daar niet op doelde).
In die strekking kun je zelfs bands als Metallica bannen. Die hebben vast en zeker ooit iets negatiefs gezegd wat in een bepaalde context opgevangen kan worden.
Want ja, die hebben immers ook genoeg fans in het zuiden.

Echt... .
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:01:37 #7
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204203
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

In die strekking kun je zelfs bands als Metallica bannen. Die hebben vast en zeker ooit iets negatiefs gezegd wat in een bepaalde context opgevangen kan worden.
Want ja, die hebben immers ook genoeg fans in het zuiden.

Echt... .
Alleen strijdt AFA niet tegen mensen die een keer iets fouts hebben gezegd.
pi_173204212
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

vandaar ook dat ik extreem-links en extreem-rechts noemde, daar kan ook extreem-religieus of extreem wat dan ook staan.

Mensen die andere mensen hun wil willen opleggen op wat voor manier dan ook, maar vooral als daar dwang of geweld bij komt kijken zijn kut. Met als kanttekening als het om wettelijk toegelaten zaken gaat. Wat dat betreft is de wet duidelijk dat discriminatie op geloof huidskleur ras etc niet mag.
Dus de wet is ook extreem links?
pi_173204215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

In die strekking kun je zelfs bands als Metallica bannen. Die hebben vast en zeker ooit iets negatiefs gezegd wat in een bepaalde context opgevangen kan worden.
Want ja, die hebben immers ook genoeg fans in het zuiden.

Echt... .
Er moet eens gestopt worden met dat bannen en verbieden. Je verandert daarmee menselijk gedrag niet. Al is de gedachte misschien schoon.
pi_173204217
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Joh, ik zeg expliciet in die post dat ik geweld veroordeel. :D

Voor de rest snap ik niet waarom je nou die moslims er weer bijsleept.
Je zegt letterlijk dit:

quote:
maar stellen dat extreemlinks net zo fout is als extreemrechts gaat voorbij aan de kern van hun boodschappen.
En daar vergoelijk je al het geweld mee. Want immers staan ze voor een 'goede' kern in de boodschap.

Waanzin dat je dat uit je toetsenbord kunt krijgen. Snap je dat zelf wel?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

In die strekking kun je zelfs bands als Metallica bannen. Die hebben vast en zeker ooit iets negatiefs gezegd wat in een bepaalde context opgevangen kan worden.
Want ja, die hebben immers ook genoeg fans in het zuiden.

Echt... .
Neem je hier nu iets wat in zijn geheel niet gebeurt, doe je alsof het mogelijkerwijs eventueel wel eens zou kunnen gebeuren en gebruik je dat dan om de gemene linksen aan te vallen?

:D
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:03:16 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus de wet is ook extreem links?
Waar wil je naartoe jigzoz? Leg gewoon uit waar je mij op een fout betrapt inplaats van me een uitspraak uit te lokken waar je straks, "aha! zie je wel" op kunt zeggen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:05:25 #13
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk dit:

[..]

En daar vergoelijk je al het geweld mee. Want immers staan ze voor een 'goede' kern in de boodschap.

Waanzin dat je dat uit je toetsenbord kunt krijgen. Snap je dat zelf wel?
Er zijn gradaties van 'slecht'. Geweld gebruiken is slecht. Geweld gebruiken tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is héél slecht. Geweld gebruik tegen mensen die oproepen tot geweld tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is minder slecht dan dat.
pi_173204324
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Hdero het volgende:

[..]

Er moet eens gestopt worden met dat bannen en verbieden. Je verandert daarmee menselijk gedrag niet. Al is de gedachte misschien schoon.
Je drijft mensen letterlijk tot veel extremere daden. Zoals in bijna ieder geval van bannen en verbieden in de geschiedenis. Zodra het over salafisme gaat moet het allemaal maar voorzichtig worden aangepakt, maar owee als het een andere partij is. Moord en brand.
Waar blijven dat soort 'racists go home' schreeuwende meutes als er weer en haatbaard staat te roepen om alle homo's maar van gebouwen af te smijten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je drijft mensen letterlijk tot veel extremere daden. Zoals in bijna ieder geval van bannen en verbieden in de geschiedenis. Zodra het over salafisme gaat moet het allemaal maar voorzichtig worden aangepakt, maar owee als het een andere partij is. Moord en brand.
Waar blijven dat soort 'racists go home' schreeuwende meutes als er weer en haatbaard staat te roepen om alle homo's maar van gebouwen af te smijten?
Links is enorm hypocriet. Daar schuilt een groot deel van het verzet tegen ze achter. Het zou links sieren om ook geweld tegen blanken en aziaten af te wijzen, maar dat doen ze niet.
pi_173204392
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waar wil je naartoe jigzoz? Leg gewoon uit waar je mij op een fout betrapt inplaats van me een uitrpraak uit te lokken waar je straks, aha! op kunt zeggen.
Niet echt aha. Mijn punt is dat 'extreem links' op FOK! inmiddels weinig anders betekent dan mensen die protesteren tegen nazisme.

Of een ander dieptepuntje: de hier breed gedeelde opvatting dat antifascisme kwalijker is dan profascisme.
pi_173204396
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Neem je hier nu iets wat in zijn geheel niet gebeurt, doe je alsof het mogelijkerwijs eventueel wel eens zou kunnen gebeuren en gebruik je dat dan om de gemene linksen aan te vallen?

:D
Fucking spasme mongolen stonden al klaar:
http://www.dailymail.co.u(...)d-festival-bill.html
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:08:31 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zijn gradaties van 'slecht'. Geweld gebruiken is slecht. Geweld gebruiken tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is héél slecht. Geweld gebruik tegen mensen die oproepen tot geweld tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is minder slecht dan dat.
Iemand slaat iemand als er dan vervolgens een derde iemand de persoon die slaat slaat is er toch twee keer zoveel geweld of heb ik het dan mis?

Ik vind dat geweld met geweld oplossen altijd zo ontzettend tegenstrijdig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:08:52 #19
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204422
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:07 schreef Hdero het volgende:

[..]

Links is enorm hypocriet. Daar schuilt een groot deel van het verzet tegen ze achter. Het zou links sieren om ook geweld tegen blanken en aziaten af te wijzen, maar dat doen ze niet.
Dat doen ze wel. Alleen hoeven ze dat minder expliciet te doen, omdat de rest van de samenleving dat ook doet.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:10:30 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204466
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet echt aha. Mijn punt is dat 'extreem links' op FOK! inmiddels weinig anders betekent dan mensen die protesteren tegen nazisme.

Of een ander dieptepuntje: de hier breed gedeelde opvatting dat antifascisme kwalijker is dan profascisme.
Daarom probeerde ik mijn groeperingen dus zo breed mogelijk te trekken en niet het ene of het andere smaakje geweldadig protest boven het andere te zien. Wat mij betreft heiligt het doel de middelen niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:11:46 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_173204503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je drijft mensen letterlijk tot veel extremere daden. Zoals in bijna ieder geval van bannen en verbieden in de geschiedenis. Zodra het over salafisme gaat moet het allemaal maar voorzichtig worden aangepakt, maar owee als het een andere partij is. Moord en brand.
Waar blijven dat soort 'racists go home' schreeuwende meutes als er weer en haatbaard staat te roepen om alle homo's maar van gebouwen af te smijten?
Hoe kom je erbij dat dat niet afgekeurd wordt? Je leeft nog in een pre-Rob Oudkerk tijd lijkt het wel. 2002 was dat alweer. Toen was je nog niet eens volwassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173204504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Fucking spasme mongolen stonden al klaar:
http://www.dailymail.co.u(...)d-festival-bill.html
Ik zie daar niks over wat ze gezegd hebben staan, of over fans in het zuiden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173204532
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zijn gradaties van 'slecht'. Geweld gebruiken is slecht. Geweld gebruiken tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is héél slecht. Geweld gebruik tegen mensen die oproepen tot geweld tegen mensen vanwege hun huidskleur, afkomst, gender of geaardheid is minder slecht dan dat.
Doe je het weer. Geweld goedpraten. Hoe kun je?

Dat is niet alleen wat de antifa doet he. Die staan bij ieder protest waar ze kunnen een tegendemo te houden om anderen van hun mening af te houden. Freedom of speech? Alleen als je links kunt praten. Iedere may day trappen ze weer agenten naar de klote. Afgelopen G20 top in Hamburg.
Speech van een Trump aanhanger? Zorgen dat ze niet gaan praten:
http://www.berkeleyside.c(...)e-berkeley-protests/

Er is geen gradatie in geweld. De uitkomst is namelijk hetzelfde. Dood en verderf.

SERieus, laat je nakijken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:13:38 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204558
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Iemand slaat iemand als er dan vervolgens een derde iemand de persoon die slaat slaat is er toch twee keer zoveel geweld of heb ik het dan mis?

Ik vind dat geweld met geweld oplossen altijd zo ontzettend tegenstrijdig.
Ik vind iemand die racistisch geweld gebruikt inderdaad fouter dan iemand die geweld gebruikt om oproepen tot ongelijkheid te bestrijden. Allebei die mensen zijn fout door geweld te gebruiken, maar ik vind de ene motivatie wel een stuk fouter dan de andere.

Daarnaast was mijn punt dat ik het een belangrijk onderscheid vind tussen extreemrechts en extreemlinks: extreemrechts handelt uit discriminerende motieven, extreemlinks uit egalitaire motieven. Die twee aan elkaar gelijk stellen om te roepen dat ze beiden even fout zijn, negeert het wagenwijde verschil in motivering.
pi_173204572
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:07 schreef Hdero het volgende:

[..]

Links is enorm hypocriet. Daar schuilt een groot deel van het verzet tegen ze achter. Het zou links sieren om ook geweld tegen blanken en aziaten af te wijzen, maar dat doen ze niet.
Of het geweld tegen de agenten die door de BLM zijn vermoord of verminkt tijdens de rellen en 'vergeldings'aanslagen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:14:13 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173204575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef Red_85 het volgende:
Er is geen gradatie in geweld. De uitkomst is namelijk hetzelfde. Dood en verderf.
Dus een inbreker in elkaar meppen of een kindermisbruiker z'n neus breken, keur jij ook af?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:14:55 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Doe je het weer. Geweld goedpraten. Hoe kun je?

Dat is niet alleen wat de antifa doet he. Die staan bij ieder protest waar ze kunnen een tegendemo te houden om anderen van hun mening af te houden. Freedom of speech? Alleen als je links kunt praten. Iedere may day trappen ze weer agenten naar de klote. Afgelopen G20 top in Hamburg.
Speech van een Trump aanhanger? Zorgen dat ze niet gaan praten:
http://www.berkeleyside.c(...)e-berkeley-protests/

Er is geen gradatie in geweld. De uitkomst is namelijk hetzelfde. Dood en verderf.

SERieus, laat je nakijken.
Zeg, als je de helft van mijn posts negeert, is deze discussie heel snel afgelopen.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:15:03 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204603
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus een inbreker in elkaar meppen of een kindermisbruiker z'n neus breken, keur jij ook af?
Ik wel, daar zijn andere middelen voor die we in onze wet hebben aangegeven.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173204620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat dat niet afgekeurd wordt? Je leeft nog in een pre-Rob Oudkerk tijd lijkt het wel. 2002 was dat alweer. Toen was je nog niet eens volwassen.
Zo'n beetje alleen door trump wordt het afgekeurd. De rest hoor je er weinig over.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204624
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daarom probeerde ik mijn groeperingen dus zo breed mogelijk te trekken en niet het ene of het andere smaakje geweldadig protest boven het andere te zien. Wat mij betreft heiligt het doel de middelen niet.
Ik volg dit niet.

Maar goed, laat maar.
pi_173204629
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus een inbreker in elkaar meppen of een kindermisbruiker z'n neus breken, keur jij ook af?
Niet alleen dat, het is beide even fout.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:15:50 #32
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204630
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus een inbreker in elkaar meppen of een kindermisbruiker z'n neus breken, keur jij ook af?
Sterker nog, als er geen gradaties zijn, is een inbreken in elkaar meppen net zo fout als een homo in elkaar kloppen.
pi_173204642
De progressieven hebben zelf het probleem veroorzaakt door iedereen die op Trump stemt extreemrechts te noemen. En dan verbaast zijn dan mensen niet meteen afstand nemen van extreemrechts. :')
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:16:55 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173204662
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wel, daar zijn andere middelen voor die we in onze wet hebben aangegeven.
Ik ben het helemaal met je eens! :) Maar zulks een volksgerichten worden nog wel eens aangemoedigd door mensen hier, ik was even benieuwd naar de baseline.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:17:32 #35
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204683
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
De progressieven hebben zelf het probleem veroorzaakt door iedereen die op Trump stemt extreemrechts te noemen. En dan verbaast zijn dan mensen niet meteen afstand nemen van extreemrechts. :')
'Liberalen noemen mij onterecht extreemrechts, dus ga ik maar optrekken met neonazi's, fascisten en klanleden. Dat zal ze leren om mij extreemrechts te noemen!'

Met zulke redeneringen verdien je een president als Trump.
pi_173204684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik vind iemand die racistisch geweld gebruikt inderdaad fouter dan iemand die geweld gebruikt om oproepen tot ongelijkheid te bestrijden. Allebei die mensen zijn fout door geweld te gebruiken, maar ik vind de ene motivatie wel een stuk fouter dan de andere.

Daarnaast was mijn punt dat ik het een belangrijk onderscheid vind tussen extreemrechts en extreemlinks: extreemrechts handelt uit discriminerende motieven, extreemlinks uit egalitaire motieven. Die twee aan elkaar gelijk stellen om te roepen dat ze beiden even fout zijn, negeert het wagenwijde verschil in motivering.
Dan is het prima toch als er iemand met een rechtse wordt vermoord?
Hellende schaal. En ziek tussen de oren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:17:53 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173204693
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
De progressieven hebben zelf het probleem veroorzaakt door iedereen die op Trump stemt extreemrechts te noemen. En dan verbaast zijn dan mensen niet meteen afstand nemen van extreemrechts. :')
Lekker (doorgaan met) generaliseren :D Dat maakt polarisatie zo lekker makkelijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:18:04 #38
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204699
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan is het prima toch als er iemand met een rechtse wordt vermoord?
Hellende schaal. En ziek tussen de oren.
Nee. Dat is geweld en geweld keur ik af. Zoals ik al een miljoen keer heb gezegd.
pi_173204728
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zeg, als je de helft van mijn posts negeert, is deze discussie heel snel afgelopen.
Gossie toch. Hij wordt ergens op gewezen en heeft gelijk geen zin meer in een discussie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:19:50 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik volg dit niet.

Maar goed, laat maar.
Nou de post waar je mij vroeg wat ik extreem-links noemde had ik het over extreem-links en extreem-rechts. De uitspraak die daarna volgde ging over beide groeperingen (en alles er tussenin).

Met andere woorden ik vind geweldadig protest binnen een goed functionerende democratie niet kunnen. Een democratie is zo ingericht dat er andere methoden zijn om je standpunten proberen aan de man te krijgen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173204761
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Klopt, schuld van links.
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de progressieven zo'n brede definitie van extreemrechts hebben dat zowat de halve bevolking van een land eronder valt.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:21:45 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204800
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de progressieven zo'n brede definitie van extreemrechts hebben dat zowat de halve bevolking van een land eronder valt.
Wat is die definitie dan?
pi_173204823
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus een inbreker in elkaar meppen of een kindermisbruiker z'n neus breken, keur jij ook af?
Dan is er waarschijnlijk een soort zelfverdedigingsnorm en dreigende situatie. Wat een rechter of jury ook zal beamen.

Hier gaat het om een tegendemo naar mensen die voor hun mening willen uitkomen, waar de tegendemonstranten met voorbedachte raden komen om eens lekker te gaan rellen. Alles om de ander maar niet voor hun mening te laten uitkomen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204829
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nou de post waar je mij vroeg wat ik extreem-links noemde had ik het over extreem-links en extreem-rechts. De uitspraak die daarna volgde ging over beide groeperingen (en alles er tussenin).

Met andere woorden ik vind geweldadig protest binnen een goed functionerende democratie niet kunnen. Een democratie is zo ingericht dat er andere methoden zijn om je standpunten proberen aan de man te krijgen.
Oké, dat volg ik wel. Maar wat vind je kenmerkend voor de groep die je extreem links noemt? Waarom noem je ze zo? Pleiten ze voor communisme of zo? Wat?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:24:03 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173204854
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:22 schreef Red_85 het volgende:
Dan is er waarschijnlijk een soort zelfverdedigingsnorm en dreigende situatie. Wat een rechter of jury ook zal beamen.
Dus er zijn wel gradaties in geweld? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:24:05 #46
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan is er waarschijnlijk een soort zelfverdedigingsnorm en dreigende situatie. Wat een rechter of jury ook zal beamen.

Hier gaat het om een tegendemo naar mensen die voor hun mening willen uitkomen, waar de tegendemonstranten met voorbedachte raden komen om eens lekker te gaan rellen. Alles om de ander maar niet voor hun mening te laten uitkomen.
Vrijwel iedere bron stelt dat het de rechtsextremisten waren die met het geweld begonnen.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:24:39 #47
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204866
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, dat volg ik wel. Maar wat vind je kenmerkend voor de groep die je extreem links noemt? Waarom noem je ze zo? Pleiten ze voor communisme of zo? Wat?
Geen idee... dat ze standpunten aanhangen die zich extreem aan de linkse kant van het politieke spectrum bevinden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173204873
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
De progressieven hebben zelf het probleem veroorzaakt door iedereen die op Trump stemt extreemrechts te noemen. En dan verbaast zijn dan mensen niet meteen afstand nemen van extreemrechts. :')
Wie had gisteren nu dat mooie plaatje?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is die definitie dan?
Iedereen heeft een andere definitie.
pi_173204913
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. Dat is geweld en geweld keur ik af. Zoals ik al een miljoen keer heb gezegd.
Er zit altijd een (al dan expliciete) maar in je posts

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173204923
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Geen idee... dat ze standpunten aanhangen die zich extreem aan de linkse kant van het politieke spectrum bevinden.
Eens, maar dat zou betekenen dat er geen of vrijwel geen extreem linksen bij die tegendemonstratie betrokken waren. Sterker nog: grote kans dat de grote massa rechtser dan de VVD is.
pi_173204931
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
De progressieven hebben zelf het probleem veroorzaakt door iedereen die op Trump stemt extreemrechts te noemen. En dan verbaast zijn dan mensen niet meteen afstand nemen van extreemrechts. :')


Hoppa!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:27:53 #53
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Iedereen heeft een andere definitie.
Wat is dan de definitie van die progressieven?
pi_173204952
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus er zijn wel gradaties in geweld? :)
Zelfverdediging zeker. Daar is in deze context echter geen sprake van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:28:42 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173204959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er zit altijd een (al dan expliciete) maar in je posts

Nou en? Is nuance nu ook al verboden? :D
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:28:57 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173204970
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eens, maar dat zou betekenen dat er geen of vrijwel geen extreem linksen bij die tegendemonstratie betrokken waren. Sterker nog: grote kans dat de grote massa rechtser dan de VVD is.
Het is Amerika dus ik gok van wel ja.... daar zou de vvd centrum-links worden genoemd denk ik :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173204994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoppa!
Ik begrijp niet wat je punt is met het plaatsen van een video van een gewelddadige fascistische progressief.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:30:08 #58
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je punt is met het plaatsen van een video van een gewelddadige fascistische progressief.
Wat is daar fascistisch aan?
pi_173205030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is dan de definitie van die progressieven?
Daar heeft ook iedereen een andere definitie van. Ik zie de hedendaagse progressieve meer als regressieven.
pi_173205034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je punt is met het plaatsen van een video van een gewelddadige fascistische progressief.
Wat is er fascistisch aan het slaan van een nazi?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:31:05 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173205040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je drijft mensen letterlijk tot veel extremere daden. Zoals in bijna ieder geval van bannen en verbieden in de geschiedenis. Zodra het over salafisme gaat moet het allemaal maar voorzichtig worden aangepakt, maar owee als het een andere partij is. Moord en brand.
Waar blijven dat soort 'racists go home' schreeuwende meutes als er weer en haatbaard staat te roepen om alle homo's maar van gebouwen af te smijten?
Ook daar ben ik tegen, ik ben voor een strenge aanpak van extremistische moslims.
Waar ik tegen ben is het aanpakken van moslims in zijn algemeen.

Voor de meeste linksies geld dat trouwens. Maar jou heb ik nooit zo bezig gezien met nuanceren en roepen dat men het alleen maar erger wordt in topics over moslims extremisten. Je verwijt anderen dus vooral wat je zelf doet. Erger nog, je verdedigd half om half rechts extremisten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173205045
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is Amerika dus ik gok van wel ja.... daar zou de vvd centrum-links worden genoemd denk ik :D
Waarom noem je ze dan extreem links?
pi_173205075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is daar fascistisch aan?
Een Progressief die met geweld wil voorkomen dat iemand zijn mening geeft. Dat noem ik een fascist.
pi_173205086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Vrijwel iedere bron stelt dat het de rechtsextremisten waren die met het geweld begonnen.
Als de antifa'ers niet hadden gekomen om een 'tegendemo' te houden, was de sfeer nooit ontstaan.
Maar met het credo 'don't let them walk' over de hele wereld, lokken ze dit uit. Pegida hier in Europa, alt-right en gewoon rechts daar in de VS.
Berkeley is ook op die manier uit de hand gelopen alleen omdat een trump supporter wilde komen speechen.

Zaterdag was gewoon een optocht van gekkies gebleven, was antifa mijlen uit de buurt gebleven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:32:46 #65
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205098
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Daar heeft ook iedereen een andere definitie van. Ik zie de hedendaagse progressieve meer als regressieven.
Leuk, maar je had het over een definitie waardoor plots half Amerika extreemrechts is. Ik vraag me alleen af wat die definitie is.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:34:26 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173205144
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom noem je ze dan extreem links?
Ik zal ze in het vervolg "extremistische groeperingen met radicale ideologieën verdeeld over het volledige politieke en maatschappelijke spectrum en daarbuiten" noemen okay?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173205158
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als de antifa'ers niet hadden gekomen om een 'tegendemo' te houden, was de sfeer nooit ontstaan.
Maar met het credo 'don't let them walk' over de hele wereld, lokken ze dit uit. Pegida hier in Europa, alt-right en gewoon rechts daar in de VS.
Berkeley is ook op die manier uit de hand gelopen alleen omdat een trump supporter wilde komen speechen.

Zaterdag was gewoon een optocht van gekkies gebleven, was antifa mijlen uit de buurt gebleven.
Waarom zou je geen tegendemonstratie mogen houden? Ik juich dat alleen maar toe, zeker wanneer nazi's de straat op gaan. Luid en duidelijk laten merken dat hun mening stront is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:35:15 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een Progressief die met geweld wil voorkomen dat iemand zijn mening geeft. Dat noem ik een fascist.
Oké. Dat is niet de traditionele definitie van 'fascist'.

Kijk, je moet het zelf weten of je woorden op je eigen manier gebruikt, maar het is wel erg verwarrend.
pi_173205189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Leuk, maar je had het over een definitie waardoor plots half Amerika extreemrechts is. Ik vraag me alleen af wat die definitie is.
Vraag het de deugende media die Trump en de Brexiteers en alle populistische partijen steevast nationalistisch noemen.
  Overall beste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 11:36:31 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173205214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je punt is met het plaatsen van een video van een gewelddadige fascistische progressief.
Dan had dat sneeuwvlokje maar in een safespace moeten gaan staan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173205233
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik zal ze in het vervolg "extremistische groeperingen met radicale ideologieën verdeeld over het volledige politieke en maatschappelijke spectrum en daarbuiten" noemen okay?
Als je protesteren tegen neonazisme extremistisch vindt, dan kun je ze inderdaad zo noemen. Maar ze extreem links noemen is gewoon echt heel raar.
pi_173205245
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook daar ben ik tegen, ik ben voor een strenge aanpak van extremistische moslims.
Waar ik tegen ben is het aanpakken van moslims in zijn algemeen.

Voor de meeste linksies geld dat trouwens. Maar jou heb ik nooit zo bezig gezien met nuanceren en roepen dat men het alleen maar erger wordt in topics over moslims extremisten. Je verwijt anderen dus vooral wat je zelf doet. Erger nog, je verdedigd half om half rechts extremisten.
Eh, nee.
In eerdere delen heb ik duidelijk gesteld dat ik het ook niet bepaald heb op die extreem rechtse gekkies. Waar ik het ook niet op heb - en dat is het gene wat ik hier duidelijk maak - is de hypocriete opstelling naar extreem links. Welke de katalysator zijn van bijna iedere rechts-links rel en confrontatie na de verkiezing van trump.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:38:03 #73
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als de antifa'ers niet hadden gekomen om een 'tegendemo' te houden, was de sfeer nooit ontstaan.
Maar met het credo 'don't let them walk' over de hele wereld, lokken ze dit uit. Pegida hier in Europa, alt-right en gewoon rechts daar in de VS.
Berkeley is ook op die manier uit de hand gelopen alleen omdat een trump supporter wilde komen speechen.

Zaterdag was gewoon een optocht van gekkies gebleven, was antifa mijlen uit de buurt gebleven.
Zij moeten hun recht op demonstreren afstaan omdat anderen anders geweld gebruiken? Vind je dat fair?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:38:25 #74
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173205268
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
De progressieven hebben zelf het probleem veroorzaakt door iedereen die op Trump stemt extreemrechts te noemen. En dan verbaast zijn dan mensen niet meteen afstand nemen van extreemrechts. :')
Wat een bullshit. Mensen die met nazi vlaggen staan te zwaaien mag je best extreem rechts noemen.
Dat jij daar niet meteen afstand van wil nemen komt niet door 1 of andere vage twitteraar die wat doms roept. Dat hele komt door hullie geroep slaat echt helemaal nergens op.

Ik word ook weleens extreem links genoemd door een of andere vage gast, maar toch stond ik niet tussen de relschoppers in Hamburg en heb ik geen enkele moeite dat af te keuren.
Ben bv ook fel gekant tegen de bio industrie, daardoor ook wel op 1 hoop gegooid met idioten zoals het dieren bevrijdingsfront. Nog nooit moeite gehad daar afstand van te nemen, nooit behoefte gevoeld dan zelf maar extreem te worden.

Als jij moeite hebt met gelijk afstand nemen van ligt dat gewoon aan je eigen denkbeelden en aan niets anders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:38:43 #75
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Vraag het de deugende media die Trump en de Brexiteers en alle populistische partijen steevast nationalistisch noemen.
Nee, ik vraag het jou. Jij kwam in dit topic met die bewering. Niet de deugende media.
pi_173205302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je geen tegendemonstratie mogen houden? Ik juich dat alleen maar toe, zeker wanneer nazi's de straat op gaan. Luid en duidelijk laten merken dat hun mening stront is.
Met allerlei wapens meenemen, met stenen gaan gooien naar ze en besmeren met uitwerpselen. Op een plek waar je eigenlijk niet eens hoort te zijn, want welke niet aangegeven was door de autoriteiten. Ofwel, het bekende opzoeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:41:14 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173205350
Op zich snap ik het wel hoor, waar er twee vechten... Hebben er twee schuld, maar dat is ook exact de spagaat van de autoriteiten.

Demo (extreem) rechts = Vrijheid van meningsuiting, dus doorgaan.
Tegendemo (extreem) links = Vrijheid van meningsuiting, dus doorgaan.

Of beiden stoppen.
Of één van de twee.
Je doet het nooit goed.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_173205371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met allerlei wapens meenemen, met stenen gaan gooien naar ze en besmeren met uitwerpselen. Op een plek waar je eigenlijk niet eens hoort te zijn, want welke niet aangegeven was door de autoriteiten. Ofwel, het bekende opzoeken.
Daar laat extreemlinks zich kennen. Die zijn geen voorvechters van tolerantie en vrijheid. In tegendeel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:43:41 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205417
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Of beiden stoppen.
Of één van de twee.
Je doet het nooit goed.
Mooi gedicht.
pi_173205420
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Op zich snap ik het wel hoor, waar er twee vechten... Hebben er twee schuld, maar dat is ook exact de spagaat van de autoriteiten.

Demo (extreem) rechts = Vrijheid van meningsuiting, dus doorgaan.
Tegendemo (extreem) links = Vrijheid van meningsuiting, dus doorgaan.

Of beiden stoppen.
Of één van de twee.
Je doet het nooit goed.
Wat dacht je van de twee uut elkaar houden, desnoods met 2 km afstand? Wie die grens overstapt wordt op staande voet aangehouden.
pi_173205431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zij moeten hun recht op demonstreren afstaan omdat anderen anders geweld gebruiken? Vind je dat fair?
Dat is wat antifa wil bereiken naar extreem rechts. Bij alle demo's zoveel rottigheid veroorzaken met tegendemo's dat de autoriteiten geen toestemming geven op de demo's.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205457
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met allerlei wapens meenemen, met stenen gaan gooien naar ze en besmeren met uitwerpselen. Op een plek waar je eigenlijk niet eens hoort te zijn, want welke niet aangegeven was door de autoriteiten. Ofwel, het bekende opzoeken.
We kunnen het ook doortrekken.

Als nazi's niet de straat op gaan, hoeft er ook geen tegendemonstratie te worden gehouden en blijft Charlottesville een ellendige dag bespaard.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173205463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan had dat sneeuwvlokje maar in een safespace moeten gaan staan.
De term "sneeuwvlokje"is gereserveerd voor mensen die jankend op straat gaan liggen als ze geconfronteerd worden met een hun onwelgevallige mening, meestal progressieven dus. Het is niet teveel gevraagd om te wensen dat er geen geweld tegen je gebruikt wordt. Sneeuwvlokje en safespace zijn in dit geval dus volkomen misplaats.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:45:33 #84
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is wat antifa wil bereiken naar extreem rechts. Bij alle demo's zoveel rottigheid veroorzaken met tegendemo's dat de autoriteiten geen toestemming geven op de demo's.
Door daar te gaan staan wachten totdat extreemrechts hen aanvalt? Dat probleem zou extreemrechts toch makkelijk kunnen ondervangen, bijvoorbeeld door AFA niet aan te vallen.
pi_173205481
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Op zich snap ik het wel hoor, waar er twee vechten... Hebben er twee schuld, maar dat is ook exact de spagaat van de autoriteiten.

Demo (extreem) rechts = Vrijheid van meningsuiting, dus doorgaan.
Tegendemo (extreem) links = Vrijheid van meningsuiting, dus doorgaan.

Of beiden stoppen.
Of één van de twee.
Je doet het nooit goed.
Blijf uit elkaar. Maar één vindt het toch altijd noodzakelijk de ander op te zoeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is wat antifa wil bereiken naar extreem rechts. Bij alle demo's zoveel rottigheid veroorzaken met tegendemo's dat de autoriteiten geen toestemming geven op de demo's.
Toch bijzonder dat de nazi's in jouw ogen geen enkele blaam treft.

Zo lijkt het althans. Je bent immers vooral druk met het vooroordelen van de tegendemonstranten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:46:10 #87
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173205490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:43 schreef Hdero het volgende:
Wat dacht je van de twee uut elkaar houden, desnoods met 2 km afstand? Wie die grens overstapt wordt op staande voet aangehouden.
Het is inderdaad allemaal zo simpel, het is een wonder dat het nog wel eens fout gaat. :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_173205493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We kunnen het ook doortrekken.

Als nazi's niet de straat op gaan, hoeft er ook geen tegendemonstratie te worden gehouden en blijft Charlottesville een ellendige dag bespaard.
Tenzij de groep wettelijk verboden is, hebben ook zij recht op vreedzame samenscholing en vrije meningsuiting.
pi_173205520
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:46 schreef Hdero het volgende:

[..]

Tenzij de groep wettelijk verboden is, hebben ook zij recht op vreedzame samenscholing en vrije meningsuiting.
En tegendemonstranten hadden ook het volste recht om daar te zijn.

Zo is het cirkeltje weer rond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:47:13 #90
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173205523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:45 schreef Red_85 het volgende:
Blijf uit elkaar. Maar één vindt het toch altijd noodzakelijk de ander op te zoeken.
En de ander is daar maar al te blij mee. Het zijn net hooligans. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_173205534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We kunnen het ook doortrekken.

Als nazi's niet de straat op gaan, hoeft er ook geen tegendemonstratie te worden gehouden en blijft Charlottesville een ellendige dag bespaard.
Okee niemand demonstreren dus.

En voor mijn duidelijkheid, van rechtst waren het waren enkel en alleen nazi's die de straat opgingen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:48:27 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173205558
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Okee niemand demonstreren dus.

En voor mijn duidelijkheid, van rechtst waren het waren enkel en alleen nazi's die de straat opgingen?
Nazi's en mensen die het geen probleem vonden om zij-aan-zij met nazi's te demonstreren..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 11:48:48 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173205569
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Leuk, maar je had het over een definitie waardoor plots half Amerika extreemrechts is. Ik vraag me alleen af wat die definitie is.
Dat is het probleem juist, de definitie volgens die labelplakkers is Trump-stemmer = extreem-rechts. Daar is echt geen weldoordachte semantische analyse aan vooraf gegaan. En dat is natuurlijk net zo funest voor de discussie als bijvoorbeeld stellen dat BLM'er = extreem-linkse terrorist.

Ben ik wel eens met Braindead, dat labeltje wordt iets te snel geplakt op bijv. immigratie-kritische mensen, FvD-stemmers of Trump-aanhangers. Het zijn hele luie, ongefundeerde generalisaties. Dit is ook een mooi voorbeeld van zo'n totaal ondoordachte, luie generalisatie:
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:07 schreef Hdero het volgende:

[..]

Links is enorm hypocriet. Daar schuilt een groot deel van het verzet tegen ze achter. Het zou links sieren om ook geweld tegen blanken en aziaten af te wijzen, maar dat doen ze niet.
Deze is mogelijk nog dommer omdat gewoon heel "links" op één bult wordt gegooid met als trap na een behoorlijk lasterlijke aantijging.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173205572
quote:
3s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is inderdaad allemaal zo simpel, het is een wonder dat het nog wel eens fout gaat. :o
In het verleden werkten dat wel vaker prima. Maar dan heb ik het over de jaren 90, sowieso een rustigere periode. Maar hoe of waar je je ook inzet, ligt het toch uiteindelijk an de burgers zelf om mee te werken. Als er voldoende burgeronrust is, is dat niet meer tegen te houden.
pi_173205574
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:41 schreef Hdero het volgende:

[..]

Daar laat extreemlinks zich kennen. Die zijn geen voorvechters van tolerantie en vrijheid. In tegendeel.
Jawel, dat zijn ze wel.
Als het maar geheel binnen hun mening past, anders:

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205597
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Okee niemand demonstreren dus.

En voor mijn duidelijkheid, van rechtst waren het waren enkel en alleen nazi's die de straat opgingen?
Als je geen nazi bent, dan loop je toch ook niet mee in een mars van swastika-zwaaiende figuren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173205608
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We kunnen het ook doortrekken.

Als nazi's niet de straat op gaan, hoeft er ook geen tegendemonstratie te worden gehouden en blijft Charlottesville een ellendige dag bespaard.
Dan roep je dus op tot het censureren van een bepaalde mening? Hoe verwerpelijk die mening ook is, het valt nog steeds onder de vrijheid van meningsuiting.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205614
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist, de definitie volgens die labelplakkers is Trump-stemmer = extreem-rechts. Daar is echt geen weldoordachte semantische analyse aan vooraf gegaan. En dat is natuurlijk net zo funest voor de discussie als bijvoorbeeld stellen dat BLM'er = extreem-linkse terrorist.

Ben ik wel eens met Braindead, dat labeltje wordt iets te snel geplakt op bijv. immigratie-kritische mensen, FvD-stemmers of Trump-aanhangers. Het zijn hele luie, ongefundeerde generalisaties. Dit is ook een mooi voorbeeld van zo'n totaal ondoordachte, luie generalisatie:

[..]

Deze is mogelijk nog dommer omdat gewoon heel "links" op één bult wordt gegooid met als trap na een behoorlijk lasterlijke aantijging.
Ja maar dan is het een tegenreactie op de oerdomheid van koosvogel (bird brains) die héél rechts nazi's noemt.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:50:39 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173205617
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je geen nazi bent, dan loop je toch ook niet mee in een mars van swastika-zwaaiende figuren?
het lijkt mij een goed teken dat je in een nazi meet rondloopt iig sowieso
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:50:46 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205619
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist, de definitie volgens die labelplakkers is Trump-stemmer = extreem-rechts. Daar is echt geen weldoordachte semantische analyse aan vooraf gegaan. En dat is natuurlijk net zo funest voor de discussie als bijvoorbeeld stellen dat BLM'er = extreem-linkse terrorist.

Ben ik wel eens met Braindead, dat labeltje wordt iets te snel geplakt op bijv. immigratie-kritische mensen, FvD-stemmers of Trump-aanhangers. Het zijn hele luie, ongefundeerde generalisaties. Dit is ook een mooi voorbeeld van zo'n totaal ondoordachte, luie generalisatie:
Alle progressieven plakken meteen dat label op Trump-stemmers? Of is dat net zo'n achterlijke generalisatie?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:51:04 #101
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jawel, dat zijn ze wel.
Als het maar geheel binnen hun mening past, anders:

[ afbeelding ]
Stropop.
pi_173205631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En tegendemonstranten hadden ook het volste recht om daar te zijn.

Zo is het cirkeltje weer rond.
Welnee, niet om conflict en geweld te zoeken. Nee.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:51:30 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173205635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan roep je dus op tot het censureren van een bepaalde mening? Hoe verwerpelijk die mening ook is, het valt nog steeds onder de vrijheid van meningsuiting.
nazi's met nazivlaggen zou ik gewoon censureren ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173205647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Door daar te gaan staan wachten totdat extreemrechts hen aanvalt? Dat probleem zou extreemrechts toch makkelijk kunnen ondervangen, bijvoorbeeld door AFA niet aan te vallen.
Mjah. Je hebt dat filmpje gezien van die gozer vanmorgen? Als een meute zo voor je hoofd gaat staan, dan slaat de vlam wel eens over ja.

Blijf uit de buurt van elkaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat de nazi's in jouw ogen geen enkele blaam treft.

Zo lijkt het althans. Je bent immers vooral druk met het vooroordelen van de tegendemonstranten.
Waarom probeer je weer te 'checken'. Flikker op koos. Heb het al genoeg keer laten weten. Lees eens een keer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan roep je dus op tot het censureren van een bepaalde mening? Hoe verwerpelijk die mening ook is, het valt nog steeds onder de vrijheid van meningsuiting.
Prima, maar zeur dan ook niet dat er tegendemonstranten op komen draven. Want dat recht hebben ze ook gewoon.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 11:53:55 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173205702
sterker nog als er hier mensen de straat op gaan met nazivlaggen dan ga ik ook gewoon in de weg staan

rot op zeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:54:37 #108
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205729
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah. Je hebt dat filmpje gezien van die gozer vanmorgen? Als een meute zo voor je hoofd gaat staan, dan slaat de vlam wel eens over ja.

Blijf uit de buurt van elkaar.
Dan is die persoon toch verkeerd, want hij gebruikt geweld? Die anderen uiten gewoon hun mening.
pi_173205732
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waarom probeer je weer te 'checken'. Flikker op koos. Heb het al genoeg keer laten weten. Lees eens een keer.
Tsja, jij bent nou eenmaal vooral druk met het verdedigen van de grondrechten van een groep. Dat tegendemonstranten het volste recht hadden om een betoging te houden, lijk je te negeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173205733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nazi's en mensen die het geen probleem vonden om zij-aan-zij met nazi's te demonstreren..
Aha dus nu is het even geen probleem om mensen van een bepaalde kant of overtuiging op één hoop te gooien?

En een flink aantal ''rechtse'' en nazi's staan nu dansend op staat te juichen na de terrordaad?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173205750
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Prima, maar zeur dan ook niet dat er tegendemonstranten op komen draven. Want dat recht hebben ze ook gewoon.
Als ze op hun aangewezen positie blijven. Maar dat doen ze vrijwel nooit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, jij bent nou eenmaal vooral druk met het verdedigen van de grondrechten van een groep. Dat tegendemonstranten het volste recht hadden om een betoging te houden, lijk je te negeren.
Niet op precies dezelfde grond als de tegenpartij, dat is conflict zoeken en niet meer vreedzaam.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:56:26 #113
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205774
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aha dus nu is het even geen probleem om mensen van een bepaalde kant of overtuiging op één hoop te gooien?

En een flink aantal ''rechtse'' en nazi's staan nu dansend op staat te juichen na de terrordaad?
Als je je vrijwillig associeert met nazi's, klanleden en alt-right, moet je niet gaan huilen als anderen je associëren met nazi's, klanleden en alt-right.
pi_173205775
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan is die persoon toch verkeerd, want hij gebruikt geweld? Die anderen uiten gewoon hun mening.
Dan zijn we het toch een keer met elkaar eens. Strikt genomen met de zin dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205813
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:53 schreef sp3c het volgende:
sterker nog als er hier mensen de straat op gaan met nazivlaggen dan ga ik ook gewoon in de weg staan

rot op zeg
Dan ben je een wetsovertreder. Draag nu nog maar een capuchon. ^O^
pi_173205814
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aha dus nu is het even geen probleem om mensen van een bepaalde kant of overtuiging op één hoop te gooien?

En een flink aantal ''rechtse'' en nazi's staan nu dansend op staat te juichen na de terrordaad?
Online werd er inderdaad gejuicht.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:57:57 #117
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173205816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan zijn we het toch een keer met elkaar eens. Strikt genomen met de zin dan.
Dus het geweld van extreemrechts valt niet goed te praten. Waarom zouden de tegendemonstranten niet toegelaten moeten worden omdat extreemrechts dan ongeoorloofd geweld gaat gebruiken?
pi_173205817
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als ze op hun aangewezen positie blijven. Maar dat doen ze vrijwel nooit.
Er loopt een stel zwaarbewapende nazi's rond, je weet wel van die mensen die voor het uitmoorden van hele bevolkingsgroepen zijn, maar loop ze alsjeblieft niet in de weg. Foei!

Wat zou je vinden als het om een stel IS sympathisanten en Wilders stemmers zou gaan?
pi_173205830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, jij bent nou eenmaal vooral druk met het verdedigen van de grondrechten van een groep. Dat tegendemonstranten het volste recht hadden om een betoging te houden, lijk je te negeren.
Je hebt alleen niet het recht iemand te gaan aanvallen puur om een mening. Kijk naar die gozer in dat filmpje van vanmorgen. Die staat gewoon met een vlag, zonder racistische motieven bij een standbeeld om zijn voorvaderen te eren. Wat krijgt hij? Een schreeuwende meute voor zijn hoofd.

Als jij gewoon een tegenbetoging houdt en op je aangewezen plaats blijft en geen geweld gebruikt, is er niets aan de hand. Maar dat lijken de antifa'ers nooit te begrijpen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:58:46 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173205838
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Okee niemand demonstreren dus.

En voor mijn duidelijkheid, van rechtst waren het waren enkel en alleen nazi's die de straat opgingen?
Nazi's en ander extreem rechts. Als in geheel openlijk, hakenkruizen, kkk pakjes, alles erop en eraan. Georganiseerd door die groepen, ook weer geheel openlijk.

Niet zoals hier bij bv pegida dat er onder een grote groep mensen ook een nazi clubje rondloopt die even snel een Hitler groet doet. Bewegingen zoals pegida hebben nog het voordeel van de twijfel, zijn algemeen rechts en hebben wat last van extreem rechts die mee probeerd te liften.
De demonstratie in Amerika was daarin anders, dat was direct door extreem rechts georganiseerd, er was geen twijfel over mogelijk dat dit een bijeenkomst van het schuim der aarde was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173205843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als ze op hun aangewezen positie blijven. Maar dat doen ze vrijwel nooit.
Nou nou, poeh poeh. The horror.

Gelijk hebben die tegendemonstranten. Nazi's moet je gewoon in de bek spugen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173205848
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist, de definitie volgens die labelplakkers is Trump-stemmer = extreem-rechts. Daar is echt geen weldoordachte semantische analyse aan vooraf gegaan. En dat is natuurlijk net zo funest voor de discussie als bijvoorbeeld stellen dat BLM'er = extreem-linkse terrorist.

Ben ik wel eens met Braindead, dat labeltje wordt iets te snel geplakt op bijv. immigratie-kritische mensen, FvD-stemmers of Trump-aanhangers. Het zijn hele luie, ongefundeerde generalisaties.
Welnee. Je kunt er behoorlijk precies mee duiden. Paar rechtse stromingen: liberalisme, libertarisme, conservatisme, kapitalisme, rechtsradicalisme, rechtsextremisme, nazisme, enzovoort. Soms is er overlap, soms zijn het tegengestelden. Vind je al die termen luie, ongefundeerde generaties?
pi_173205869
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je geen nazi bent, dan loop je toch ook niet mee in een mars van swastika-zwaaiende figuren?
Het groepje neonazies en facisten is een marginaal groepje. Het zijn slechts enkele clowns en totaal ongevaarlijk in het grote plaatje. Terreurgroepen als black lives matters zijn veel gevaarlijker en worden steeds groter. Daar zou de focus op moeten liggen, want dit soort groepen werken juist de rassenhaat in de hand.

De grote zwijgende meerderheid moet niets hebben van witte facisten en nazies, maar al helemaal niets van de geweldadige groepen die zich eufemistisch "antifacisten" noemen en het tegenbeeld van de kkk, het facistische BLM , die uit is op uitroeing en discriminatie van blanken. Die laatste groepen zijn echt veel gevaarlijker , al is het maar dat deze bevolkingsgroepen explosief stijgen en de blanke bevolkingsgroepem steeds meer in de verdrukking komen overal ter wereld.
pi_173205873
In de VS zijn nazivlaggen en symboliek niet wettelijk verboden, hoe onfatsoenlijk ook. Dan mogen ze protesteren. Anders schrijf je naar een parlementariër of zo.
pi_173205875
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je hebt alleen niet het recht iemand te gaan aanvallen puur om een mening. Kijk naar die gozer in dat filmpje van vanmorgen. Die staat gewoon met een vlag, zonder racistische motieven bij een standbeeld om zijn voorvaderen te eren. Wat krijgt hij? Een schreeuwende meute voor zijn hoofd.

Als jij gewoon een tegenbetoging houdt en op je aangewezen plaats blijft en geen geweld gebruikt, is er niets aan de hand. Maar dat lijken de antifa'ers nooit te begrijpen.
Inderdaad, gewoon vredelievende patriotten, die gasten.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173205882
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou nou, poeh poeh. The horror.

Gelijk hebben die tegendemonstranten. Nazi's moet je gewoon in de bek spugen.
Mjah, en iedereen die tegen de antifa is, is een nazi, dus mag je iedereen in de bek spugen.
Ga snel heen, koos.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173205894
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je geen nazi bent, dan loop je toch ook niet mee in een mars van swastika-zwaaiende figuren?
Nee okee, ik had het idee dat het meer een verzameling van rechts volk was wat tegen het neerhalen van de standbeelden was, en dat er een stroming van nazi's aanwezig was die een extremere boodschap aan het verkondigen waren, niet dat het allemaal nazi's waren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173205895
Jullie 'discussiëren' ook alleen maar om elkaar af te zeiken hè. Dumbville van links en rechts in actie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173205898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah, en iedereen die tegen de antifa is, is een nazi, dus mag je iedereen in de bek spugen.
Fraaie stropop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:01:09 #130
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173205904
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aha dus nu is het even geen probleem om mensen van een bepaalde kant of overtuiging op één hoop te gooien?

En een flink aantal ''rechtse'' en nazi's staan nu dansend op staat te juichen na de terrordaad?
Euhm, ja.

Ga je nu echt het doen alsof openlijke nazi's eigenlijk schatjes zijn?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173205920
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee okee, ik had het idee dat het meer een verzameling van rechts volk was wat tegen het neerhalen van de standbeelden was, en dat er een stroming van nazi's aanwezig was die een extremere boodschap aan het verkondigen waren, niet dat het allemaal nazi's waren.
Als je meeloopt in een mars en wordt omringd door KKK'ers en nazivlag-zwaaiende antisemieten, dan zou ik mij toch afvragen of ik daar wel wil zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173205943
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Euhm, ja.

Ga je nu echt het doen alsof openlijke nazi's eigenlijk schatjes zijn?
Het is niet wettelijk verplicht om een schatje te zijn. En laat deze hele gebeurtenis om de wet draaien. ;(
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:04:09 #133
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173205970
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het groepje neonazies en facisten is een marginaal groepje. Het zijn slechts enkele clowns en totaal ongevaarlijk in het grote plaatje. Terreurgroepen als black lives matters zijn veel gevaarlijker en worden steeds groter. Daar zou de focus op moeten liggen, want dit soort groepen werken juist de rassenhaat in de hand.

De grote zwijgende meerderheid moet niets hebben van witte facisten en nazies, maar al helemaal niets van de geweldadige groepen die zich eufemistisch "antifacisten" noemen en het tegenbeeld van de kkk, het facistische BLM , die uit is op uitroeing en discriminatie van blanken. Die laatste groepen zijn echt veel gevaarlijker , al is het maar dat deze bevolkingsgroepen explosief stijgen en de blanke bevolkingsgroepem steeds meer in de verdrukking komen overal ter wereld.
In Amerika? Sorry hoor, maar extreem rechts heeft daar een fiks gewelddadige geschiedenis en heden. Is niet zo marginaal als je probeert voor te doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173206019
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Fraaie stropop.
Euh, nee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:06:21 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
de fascisten van antifa

[ afbeelding ]
Waarom zijn het fascisten?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:06:41 #136
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173206034
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:03 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het is niet wettelijk verplicht om een schatje te zijn. En laat deze hele gebeurtenis om de wet draaien. ;(
Ga toch geen zeg...

Echt, wat is er mis met mensen tegenwoordig? Gewoon openlijke nazi's verdedigen, want die hebben ook rechten. Je grootouders zullen zich schamen voor je.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173206039
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Haha, niets van wat je zegt is waar, huilie. Sowieso is het een achterlijke redenering: "Niet de mensen die andere rassen als inferieur zien en willen uitschakelen wakkeren rassenhaat aan, maar de mensen die vinden dat mensen van alle rassen gelijk behandeld zouden moeten worden."

Echt, flikker op naar Stormfront, misschien dat je daar mensen vindt die kritiekloos je laster geloven.
Waar opereert de All Lives Matter beweging ook alweer?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:07:13 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206053
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar opereert de All Lives Matter beweging ook alweer?
Daar heb ik nooit van gehoord.
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 12:07:15 #139
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173206056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Alle progressieven plakken meteen dat label op Trump-stemmers? Of is dat net zo'n achterlijke generalisatie?
Ja, maar je kunt toch in zijn algemeenheid wel stellen dat er te snel gegrepen wordt naar dat soort hokjes, aan beide zijden, en dat dat de snelste manier is om een fatsoenlijke discussie de nek om te draaien. Demoniseren.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Welnee. Je kunt er behoorlijk precies mee duiden. Paar rechtse stromingen: liberalisme, libertarisme, conservatisme, kapitalisme, rechtsradicalisme, rechtsextremisme, nazisme, enzovoort. Soms is er overlap, soms zijn het tegengestelden. Vind je al die termen luie, ongefundeerde generaties?
Zeker niet, het ging mij om het veel te voorbarig plakken van dat soort labels op groepen mensen. Of vind jij het predicaat extreem-rechts zonder meer terecht voor Trump-stemmers?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:07:36 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173206068
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ga toch geen zeg...

Echt, wat is er mis met mensen tegenwoordig? Gewoon openlijke nazi's verdedigen, want die hebben ook rechten. Je grootouders zullen zich schamen voor je.
Nouja, er woonden ook erg veel NSBers in ons landje helaas. Veel grootouders waren vrees ik net zo.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173206079
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het groepje neonazies en facisten is een marginaal groepje. Het zijn slechts enkele clowns en totaal ongevaarlijk in het grote plaatje. Terreurgroepen als black lives matters zijn veel gevaarlijker en worden steeds groter. Daar zou de focus op moeten liggen, want dit soort groepen werken juist de rassenhaat in de hand.

De grote zwijgende meerderheid moet niets hebben van witte facisten en nazies, maar al helemaal niets van de geweldadige groepen die zich eufemistisch "antifacisten" noemen en het tegenbeeld van de kkk, het facistische BLM , die uit is op uitroeing en discriminatie van blanken. Die laatste groepen zijn echt veel gevaarlijker , al is het maar dat deze bevolkingsgroepen explosief stijgen en de blanke bevolkingsgroepem steeds meer in de verdrukking komen overal ter wereld.
ik dacht dat ik mijn portie quatsch wel had gehad vanochtend na de uitlatingen van trump tijdens de persconferentie gezien te hebben, maar deze post topt Trumps idiote redeneringen by far
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173206080
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ga toch geen zeg...

Echt, wat is er mis met mensen tegenwoordig? Gewoon openlijke nazi's verdedigen, want die hebben ook rechten. Je grootouders zullen zich schamen voor je.
Vrijheid van meningsuiting werkt alle kanten op. Ook al is je mening achterlijk...
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:08:34 #143
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206088
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:07 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt toch in zijn algemeenheid wel stellen dat er te snel gegrepen wordt naar dat soort hokjes, aan beide zijden, en dat dat de snelste manier is om een fatsoenlijke discussie de nek om te draaien. Demoniseren.
Mijn punt was dan ook niet dat er sukkels zijn die iedereen maar racist noemen. Mijn punt is dat het net zo oneerlijk is om te stellen dat alle progressieven dat doen.
pi_173206091
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:58 schreef kipknots het volgende:

[..]

Er loopt een stel zwaarbewapende nazi's rond, je weet wel van die mensen die voor het uitmoorden van hele bevolkingsgroepen zijn, maar loop ze alsjeblieft niet in de weg. Foei!

Wat zou je vinden als het om een stel IS sympathisanten en Wilders stemmers zou gaan?
Het enige geweld wat bij de IS demo in de schilderwijk was, was het slaan van de media. En dat was niet best inderdaad. Bij demo's van PVV, bijvoorbeeld die op het museumplein, kon je weinig demo noemen. Eerder een optocht van gekkies.
Niet zo raar, want die was op een door de weekse dag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173206093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Daar heb ik nooit van gehoord.
Precies ja
pi_173206121
Waar komt het eigenlijk vandaan dat als je tegen het extreem linkse geweld bent, je vast wel een extreem rechts aanhanger moet zijn?

Waar komt die beperkte mindset vandaan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173206126
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:07 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt toch in zijn algemeenheid wel stellen dat er te snel gegrepen wordt naar dat soort hokjes, aan beide zijden, en dat dat de snelste manier is om een fatsoenlijke discussie de nek om te draaien. Demoniseren.

[..]

Zeker niet, het ging mij om het veel te voorbarig plakken van dat soort labels op groepen mensen. Of vind jij het predicaat extreem-rechts zonder meer terecht voor Trump-stemmers?
Half USA is een nazi toch
pi_173206141
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik dacht dat ik mijn portie quatsch wel had gehad vanochtend na de uitlatingen van trump tijdens de persconferentie gezien te hebben, maar deze post topt Trumps idiote redeneringen by far
Goede tegenargumenten ^O^
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:11:29 #149
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206158
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Precies ja
Ugh. Je begrijpt toch dat 'Black Lives Matter' staat voor: 'Zwarte levens doen ertoe, ondanks dat ze in praktijk vaak worden gezien als minder belangrijk dan andere levens', en niet voor: 'Zwarte levens doen ertoe, en de rest kan in de dikke stront zakken'?

Ze zijn voor gelijke behandeling, niet voor een voorkeursbehandeling.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:11:42 #150
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Red_85 het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat als je tegen het extreem linkse geweld bent, je vast wel een extreem rechts aanhanger moet zijn?

Waar komt die beperkte mindset vandaan?
Jouw dikke duim.
pi_173206180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Red_85 het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat als je tegen het extreem linkse geweld bent, je vast wel een extreem rechts aanhanger moet zijn?

Waar komt die beperkte mindset vandaan?
Niet alleen een aanhanger. Nuance aanbrengen staat gelijk aan goedpraten.
pi_173206184
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Euhm, ja.

Ga je nu echt het doen alsof openlijke nazi's eigenlijk schatjes zijn?
Nee, helemaal niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je meeloopt in een mars en wordt omringd door KKK'ers en nazivlag-zwaaiende antisemieten, dan zou ik mij toch afvragen of ik daar wel wil zijn.
Nee sorry, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het niet allemaal op de voet gevolgd heb.

Ik weet alleen dat er standbeelden van historische figuren waren waar (vooral linkse) mensen aanstoot aan namen die onder druk nu worden weg gehaald, waar rechts dan weer tegen protesteert. Ik heb wel beelden gezien van nazi's, maar was niet onder de indruk dat het allemaal nazi's waren. En ik heb ook foto's gezien van linkse actievoerders die met wapens in hun handen (stokken met spijkers) klaar stonden. En dan natuurlijk de rechtse gestoorde die een stukkie met zn auto door een menigte gaat rijden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173206187
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goede tegenargumtenten ^O^
tegenargument zijn nergens voor nodig mensen als trump en die dude ik ik quote diskwalificeren zichzelf als ze oprecht geloven in wat ze uitkramen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173206192
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De mening van iemand proberen te diskwalificeren door te suggereren dat diegene geen werk heeft.

Tikkeltje doorzichtig.
Net zoals Links doet door tegenstanders weg te zetten als Nazi´s en racisten...?
pi_173206201
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ugh. Je begrijpt toch dat 'Black Lives Matter' staat voor: 'Zwarte levens doen ertoe, ondanks dat ze in praktijk vaak worden gezien als minder belangrijk dan andere levens', en niet voor: 'Zwarte levens doen ertoe, en de rest kan in de dikke stront zakken'?

Ze zijn voor gelijke behandeling, niet voor een voorkeursbehandeling.
Ik beoordeel ze liever op hun acties
pi_173206208
Ah, het brugklas-kwartier is weer begonnen met rechts vs links.
Conscience do cost.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:14:18 #157
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173206227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Red_85 het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan dat als je tegen het extreem linkse geweld bent, je vast wel een extreem rechts aanhanger moet zijn?

Waar komt die beperkte mindset vandaan?
Nou ja tja...

Er is hier een extreem rechts figuur op mensen ingereden, 1 dode gevallen. En bepaalde users vallen over elkaar heen om 'links' maar de schuld te geven en die nazi honden e.d. vrij te pleiten, neer te zetten als onschuldige lammetjes die echt alleen maar kumbaja wilde zingen rond een kampvuur.

De werkelijkheid ligt een beetje anders. En ik vind het zo fel verdedigen van zo'n groep aardig laakbaar te noemen. Zal niet zover gaan te zeggen dat je een rechts extremisme aanhanger ben, maar geheel zuiver kan ik het ook niet vinden.
Noem het mijn gebrek, maar het is niet anders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173206233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:12 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Net zoals Links doet door tegenstanders weg te zetten als Nazi´s en racisten...?
Wie met swastika's loopt te zwaaien, is een nazi. Punt.

Wat 'links' verder vindt, zou ik niet weten. Ik ben niet links.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:15:03 #159
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206254
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik beoordeel ze liever op hun acties
Hoe vaak hebben ze al geprobeerd de blanken uit te roeien dan?
pi_173206259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:13 schreef ems. het volgende:
Ah, het brugklas-kwartier is weer begonnen met rechts vs links.
Er zit hier niemand die zichzelf links noemt geloof ik.
pi_173206279
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

tegenargument zijn nergens voor nodig mensen als trump en die dude ik ik quote diskwalificeren zichzelf als ze oprecht geloven in wat ze uitkramen.
Tja zo werkt het nou eenmaal niet in een gezonde discussie. 'Jij hebt geen gelijk, want ik heb dat wel' en daarmee is de kous af.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:19:31 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206350
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zit hier niemand die zichzelf links noemt geloof ik.
Ik ben best wel links. Tussen D66 en GroenLinks in ergens.
pi_173206377
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja tja...

Er is hier een extreem rechts figuur op mensen ingereden, 1 dode gevallen. En bepaalde users vallen over elkaar heen om 'links' maar de schuld te geven en die nazi honden e.d. vrij te pleiten, neer te zetten als onschuldige lammetjes die echt alleen maar kumbaja wilde zingen rond een kampvuur.

De werkelijkheid ligt een beetje anders. En ik vind het zo fel verdedigen van zo'n groep aardig laakbaar te noemen. Zal niet zover gaan te zeggen dat je een rechts extremisme aanhanger ben, maar geheel zuiver kan ik het ook niet vinden.
Noem het mijn gebrek, maar het is niet anders.
Wat zou jij doen als je aangevallen werd door een grote groep?

Van de andere kant wordt precies hetzelfde gedaan... de tegendemonstranten kwamen daar vreemdzaam, deden niks verkeerds, maar toen ging een neo-nazi zomaar op ze inrijden. 8)7

Ergens heb ik het vermoeden dat het allemaal iets genuanceerder ligt...
pi_173206394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben ze al geprobeerd de blanken uit te roeien dan?
Bij zo'n beetje elke demonstratie die ze gehouden hebben 8)7
pi_173206407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je aangevallen werd door een grote groep?

Van de andere kant wordt precies hetzelfde gedaan... de tegendemonstranten kwamen daar vreemdzaam, deden niks verkeerds, maar toen ging een neo-nazi zomaar op ze inrijden. 8)7

Ergens heb ik het vermoeden dat het allemaal iets genuanceerder ligt...
Nou nee, als je de beelden van die aanrijding bekijkt kun je niet met droge ogen beweren dat die jongen z'n best deed om geen aanrijding te veroorzaken.
pi_173206412
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:15 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja. Erkent Baudet dat zelf ook niet gewoon?

/offtopic
Het is on-topic. Er wordt gedaan of het hier om twee partijen gaat en dat is niet zo. Het is niet links versus rechts. Tegen nazisme zijn is niet extreem links. Maar mensen die de Hitlergroet brengen en met een hakenkruisvlag rondlopen zijn wel neonazi's. Die omvolking waarover die leuzen gescandeerd werden is wel degelijk een extreemrechtse complottheorie.

En ja, duidelijk was dat er bij de tegendemo BLM'ers waren. Voor de rest valt er weinig over ze te zeggen behalve dat ze zich graag wilden laten horen tegen rechtsextremisme.
pi_173206423
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Jigzoz het volgende:
Tegen nazisme zijn is niet extreem links.
Dat hier nog discussie over is :') _O-
Ja doei.
pi_173206445
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou nee, als je de beelden van die aanrijding bekijkt kun je niet met droge ogen beweren dat die jongen z'n best deed om geen aanrijding te veroorzaken.
Niemand beweert dat
pi_173206450
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het groepje neonazies en facisten is een marginaal groepje. Het zijn slechts enkele clowns en totaal ongevaarlijk in het grote plaatje. Terreurgroepen als black lives matters zijn veel gevaarlijker en worden steeds groter. Daar zou de focus op moeten liggen, want dit soort groepen werken juist de rassenhaat in de hand.

De grote zwijgende meerderheid moet niets hebben van witte facisten en nazies, maar al helemaal niets van de geweldadige groepen die zich eufemistisch "antifacisten" noemen en het tegenbeeld van de kkk, het facistische BLM , die uit is op uitroeing en discriminatie van blanken. Die laatste groepen zijn echt veel gevaarlijker , al is het maar dat deze bevolkingsgroepen explosief stijgen en de blanke bevolkingsgroepem steeds meer in de verdrukking komen overal ter wereld.
wow :')____!
nee, jij dan!
pi_173206455
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niemand beweert dat
Wat ligt er dan precies genuanceerder?
pi_173206460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat hier nog discussie over is :') _O-
Was jij geen nazi? Ik zag het plaatje wel hoor :(
pi_173206478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik ben best wel links. Tussen D66 en GroenLinks in ergens.
En je vindt je eigen mening best wel interessant. Om met iedereen te delen en zo. Zodat iedereen op den duur best wel links gaat worden. Tussen D66 en Groenlinks in ergens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173206499
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat ligt er dan precies genuanceerder?
Wat zou jij doen als je overspoeld werd in je auto door die nazi's? Afwachten of het gas intrappen?
pi_173206505
Ow wacht nu ben ik aan het goedpraten natuurlijk ;(
pi_173206512
Ik ga maar eens werken :W
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:28:20 #176
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206535
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bij zo'n beetje elke demonstratie die ze gehouden hebben 8)7
Oh, heb je daar ook bewijs voor?
pi_173206555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oh, heb je daar ook bewijs voor?
Honderden filmpjes ter plekke? 8)7
pi_173206567
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je overspoeld werd in je auto door die nazi's? Afwachten of het gas intrappen?
Zie je, daar ga je dus. Nogmaals, kijk de beelden eens terug. Meneer ging helemaal niet rustig die straat in, hij kwam al op volle snelheid aanrijden nog voordat er op zijn auto werd ingeslagen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:29:37 #179
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206573
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:25 schreef OllieA het volgende:

[..]

En je vindt je eigen mening best wel interessant. Om met iedereen te delen en zo. Zodat iedereen op den duur best wel links gaat worden. Tussen D66 en Groenlinks in ergens.
Ja, hopelijk wel.
pi_173206574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat hier nog discussie over is :') _O-
Nou, die is er dus niet eens. Die groep wordt gewoon zo genoemd, terwijl ze zich in Nederlands perspectief politiek waarschijnlijk ergens rond de VVD bevinden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:30:03 #181
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206588
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Honderden filmpjes ter plekke? 8)7
Doe er eens één dan.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:30:45 #182
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow gelukkig maar. In dat geval voel ik me niet aangesproken ^O^
Je doet dat wel, als je claimt dat die kerel aangevallen werd. Dat is namelijk niet zo.
pi_173206603
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:26 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht nu ben ik aan het goedpraten natuurlijk ;(
Je bent aan het draaien. Eerst zeg je nee, niemand beweert dat hij niet z'n best deed om iemand aan te rijden en een post later zeg je dat je het wel begrijpt want ja er wordt op zijn auto ingeslagen.
pi_173206608
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het groepje neonazies en facisten is een marginaal groepje. Het zijn slechts enkele clowns en totaal ongevaarlijk in het grote plaatje. Terreurgroepen als black lives matters zijn veel gevaarlijker en worden steeds groter. Daar zou de focus op moeten liggen, want dit soort groepen werken juist de rassenhaat in de hand.

De grote zwijgende meerderheid moet niets hebben van witte facisten en nazies, maar al helemaal niets van de geweldadige groepen die zich eufemistisch "antifacisten" noemen en het tegenbeeld van de kkk, het facistische BLM , die uit is op uitroeing en discriminatie van blanken. Die laatste groepen zijn echt veel gevaarlijker , al is het maar dat deze bevolkingsgroepen explosief stijgen en de blanke bevolkingsgroepem steeds meer in de verdrukking komen overal ter wereld.
meanwhile in a parallel universe..... _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_173206700
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zie je, daar ga je dus. Nogmaals, kijk de beelden eens terug. Meneer ging helemaal niet rustig die straat in, hij kwam al op volle snelheid aanrijden nog voordat er op zijn auto werd ingeslagen.
Wel vreemd dat er van achter die auto ook volop demonstranten waren dan he.

Maar het hele verhaal is al duidelijk merk ik. Ga jij de autoriteiten daar alvast inlichten? Ze zullen dankbaar zijn.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:36:46 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_173206711
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jawel, dat zijn ze wel.
Als het maar geheel binnen hun mening past, anders:

[ afbeelding ]
Nee hoor, alleen alt-rechts worden nazi's genoemd. Want het zijn nazi's.
Opgericht door Richard Spencer en Andrew Anglin. Zijn gewoon nazi's. Dat jullie je al die tijd associeren met nazi's en nu het uitkomt gaan zeuren dat je onheus bejegend wordt is niet ons probleem.

Zelfde gezeur als met GamerGate. We zijn een correcte groep die het gewoon over ethiek willen hebben in de journalistiek boehoehoe, #notallgators, in de tussentijd van nota bene 4chan afgeschopt worden omdat je een te extreme haatgroep bent.

Gewoon man en paard noemen. D66, VVD, Republikeinen als Rubio, McCain, e.d. worden nooit extreem rechts genoemd. Rara politiepet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173206720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Doe er eens één dan.
https://www.youtube.com/results?search_query=blm+protest+violence

62600 Results. Kies er maar een _O-
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 12:37:50 #188
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173206723
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is on-topic. Er wordt gedaan of het hier om twee partijen gaat en dat is niet zo. Het is niet links versus rechts. Tegen nazisme zijn is niet extreem links. Maar mensen die de Hitlergroet brengen en met een hakenkruisvlag rondlopen zijn wel neonazi's. Die omvolking waarover die leuzen gescandeerd werden is wel degelijk een extreemrechtse complottheorie.

En ja, duidelijk was dat er bij de tegendemo BLM'ers waren. Voor de rest valt er weinig over ze te zeggen behalve dat ze zich graag wilden laten horen tegen rechtsextremisme.
Naja het al dan niet rechts-radicaal zijn van de FvD lijkt me hier vrij offtopic. Verder eens met je betoog, spreekt m.i. allemaal nogal voor zich. Dat heb ik ook nooit tegengesproken, ik haakte in op een gesprek over demonisering van bepaalde groepen (waaronder Trump-supporters).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173206728
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je doet dat wel, als je claimt dat die kerel aangevallen werd. Dat is namelijk niet zo.
Claim ik dat? Het is een mogelijk scenario, maar je weet meer dan ik (en de rest van de wereld) blijkbaar.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:39:17 #190
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206755
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel vreemd dat er van achter die auto ook volop demonstranten waren dan he.
Het was een lange straat waar hij in reed, vanaf het begin van de straat waar hij in draaide gaf hij gas, kwam tot behoorlijk hoge snelheid en remde pas toen hij bijna op de auto's die verder op in de straat stil stonden.

Dus met andere woorden, je hebt de beelden niet eens gezien maar neemt het wel alvast op voor deze idioot door te zeggen dat het allemaal wel iets genuanceerder zal liggen. Nee, echt, goed verhaal.
pi_173206760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]


[..]

Ach joh, na vijf topics geprobeerd te hebben het met woorden en argument duidelijk te maken, mag ik toch ook wel eens uit mijn slof schieten?
Jij hebt blijkbaar helemaal niet meer in de gaten hoe vaak je wel niet uit je slof schiet. Ik zie jou zo langzamerhand als iemand die trollen & idioten net zo lang voert tot je lekker kan schelden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173206763
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Altijd mooi om te zien, beschaafde discussie op Fok.
Geeft je weer wat hoop dat het nog wel eens goed zal komen met de mensheid!
Ik had het kunnen weten zodra ik besloot te reageren hier...
pi_173206771
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

[..]

Ach joh, na vijf topics geprobeerd te hebben het met woorden en argument duidelijk te maken, mag ik toch ook wel eens uit mijn slof schieten?
Als je dat doet ben je een nazi
pi_173206787
quote:
Och er vielen geen doden. Dan is het goed ^O^
pi_173206793
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:37 schreef 2dope het volgende:

[..]

Naja het al dan niet rechts-radicaal zijn van de FvD lijkt me hier vrij offtopic. Verder eens met je betoog, spreekt m.i. allemaal nogal voor zich. Dat heb ik ook nooit tegengesproken, ik haakte in op een gesprek over demonisering van bepaalde groepen (waaronder Trump-supporters).
Ik noemde het even als voorbeeld om aan te geven dat termen die kut klinken vaak toch niet onterecht zijn. Anderzijds gaat dat inderdaad soms wel heel snel en lomp.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:41:46 #197
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Claim ik dat? Het is een mogelijk scenario, maar je weet meer dan ik (en de rest van de wereld) blijkbaar.
Ja, dat claim je:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je aangevallen werd door een grote groep?

Van de andere kant wordt precies hetzelfde gedaan... de tegendemonstranten kwamen daar vreemdzaam, deden niks verkeerds, maar toen ging een neo-nazi zomaar op ze inrijden. 8)7

Ergens heb ik het vermoeden dat het allemaal iets genuanceerder ligt...
pi_173206815
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

En jij bent woorden in de mond aan het leggen. Leer begrijpend lezen ^O^
Je zegt eerst dat het allemaal wel wat genuanceerder ligt. Ik zeg daarop dat je niet echt kunt beweren dat hij z'n best deed om geen mensen aan te rijden. Daarop zeg jij: dat is niet wat ik zeg, en het is logisch dat hij doorreed omdat zijn auto overspoeld werd door nazi's. Je hebt kennelijk de beelden niet eens gezien.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:42:55 #199
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206827
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:39 schreef OllieA het volgende:

[..]

Jij hebt blijkbaar helemaal niet meer in de gaten hoe vaak je wel niet uit je slof schiet. Ik zie jou zo langzamerhand als iemand die trollen & idioten net zo lang voert tot je lekker kan schelden.
Dat valt ook wel mee.
pi_173206841
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je overspoeld werd in je auto door die nazi's? Afwachten of het gas intrappen?
Ook al zou dit waar zijn, dan nog had de bestuurder nog een paar honderd meter vrijwel lege straat over om te remmen, maar dat deed hij niet...

https://www.liveleak.com/view?i=92d_1502807695

heel stuk lege straat, geen remlichten, zo veel mogelijk vaart gemaakt. en zo snel mogelijk weer weg.
nee, jij dan!
pi_173206859
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee.
Wat mij betreft niet. Maar dat doet er niet toe, ga vooral zo door als je dat lekker vindt. Hedonisme is best oké.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173206861
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ook al zou dit waar zijn, dan nog had de bestuurder nog een paar honderd meter vrijwel lege straat over om te remmen, maar dat deed hij niet...

https://www.liveleak.com/view?i=92d_1502807695

heel stuk lege straat, geen remlichten, zo veel mogelijk vaart gemaakt. en zo snel mogelijk weer weg.
De claim is tegenwoordig dat hij pas gas geeft als hij vlak voor het moment van impact door iemand op zijn auto geslagen wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173206873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jouw dikke duim.
Dat is te zien :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:46:14 #204
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:44 schreef OllieA het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet. Maar dat doet er niet toe, ga vooral zo door als je dat lekker vindt. Hedonisme is best oké.
Nou, daar word ik echt wel heel verdrietig van.
pi_173206888
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ook al zou dit waar zijn, dan nog had de bestuurder nog een paar honderd meter vrijwel lege straat over om te remmen, maar dat deed hij niet...

https://www.liveleak.com/view?i=92d_1502807695

heel stuk lege straat, geen remlichten, zo veel mogelijk vaart gemaakt. en zo snel mogelijk weer weg.
Dit klopt niet denk ik, het moet wel iets genuanceerder liggen.
pi_173206892
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het was een lange straat waar hij in reed, vanaf het begin van de straat waar hij in draaide gaf hij gas, kwam tot behoorlijk hoge snelheid en remde pas toen hij bijna op de auto's die verder op in de straat stil stonden.

Dus met andere woorden, je hebt de beelden niet eens gezien maar neemt het wel alvast op voor deze idioot door te zeggen dat het allemaal wel iets genuanceerder zal liggen. Nee, echt, goed verhaal.
Ik heb geen beelden gezien van een auto de op z'n gemakje de straat inreed en daarna pas vol gas ging. Hij ging al vol gas, en achter hem waren ook demonstranten. Dus zegt u het maar. Je bent net zo hard aan het speculeren.
pi_173206923
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ook al zou dit waar zijn, dan nog had de bestuurder nog een paar honderd meter vrijwel lege straat over om te remmen, maar dat deed hij niet...

https://www.liveleak.com/view?i=92d_1502807695

heel stuk lege straat, geen remlichten, zo veel mogelijk vaart gemaakt. en zo snel mogelijk weer weg.
Damn, in andere beelden leek 'ie veel minder snel te gaan. Tering zeg :X
Feyenoord Rotterdam
pi_173206945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb geen beelden gezien van een auto de op z'n gemakje de straat inreed en daarna pas vol gas ging. Hij ging al vol gas, en achter hem waren ook demonstranten. Dus zegt u het maar. Je bent net zo hard aan het speculeren.
Precies, hij ging al behoorlijk snel, terwijl er om hem heen nauwelijks demonstranten stonden. De straat waar hij in draaide was behoorlijk leeg, dat zie je op de beelden die Gehenna linkt. Hij gaf toen al gas, terwijl hij moest kunnen zien dat het stuk waar hij in reed, vol stond met mensen. Het was niet dat-ie ergens aan moest ontsnappen, ofzo. Dat was pa na het momet van impact.

Maar goed, wijs anders even aan op welke beelden jij ziet dat het begin van de straat ook vol stond met demonstranten.
pi_173206946
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, dat claim je:

[..]

Er staat immers duidelijk: 'Hij werd aangevallen en ging daarna vol gas'

:')

Ik stel een hypotetische vraag over een mogelijk scenario. Want een beetje nuance kan geen kwaad aangezien veel mensen al zeker schijnen te weten hoe het allemaal ging.

Tering zeg :')
pi_173206968
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De claim is tegenwoordig dat hij pas gas geeft als hij vlak voor het moment van impact door iemand op zijn auto geslagen wordt.
De tering zeg :') het is een auto, geen paard..

"Oh shit iemand raakt mijn auto.. Laat ik 'm zo snel mogelijk in die grote meute met mensen rammen" :{ 8)7 |:(
nee, jij dan!
pi_173206976
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat het allemaal wel wat genuanceerder ligt. Ik zeg daarop dat je niet echt kunt beweren dat hij z'n best deed om geen mensen aan te rijden. Daarop zeg jij: dat is niet wat ik zeg, en het is logisch dat hij doorreed omdat zijn auto overspoeld werd door nazi's. Je hebt kennelijk de beelden niet eens gezien.
Lees nog eens. En nog eens. En voor de zekerheid nog eens.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:50:23 #212
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173206978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er staat immers duidelijk: 'Hij werd aangevallen en ging daarna vol gas'

:')

Ik stel een hypotetische vraag over een mogelijk scenario. Want een beetje nuance kan geen kwaad aangezien veel mensen al zeker schijnen te weten hoe het allemaal ging.

Tering zeg :')
Tuurlijk joh.
pi_173206986
Nu ben ik aan de late kant ;(
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:51:05 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_173206995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er staat immers duidelijk: 'Hij werd aangevallen en ging daarna vol gas'

:')

Ik stel een hypotetische vraag over een mogelijk scenario. Want een beetje nuance kan geen kwaad aangezien veel mensen al zeker schijnen te weten hoe het allemaal ging.

Tering zeg :')
Laten we wel wezen, jij stelde die hypothetische vraag niet voor een beetje nuance.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173206999
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja tja...

Er is hier een extreem rechts figuur op mensen ingereden, 1 dode gevallen. En bepaalde users vallen over elkaar heen om 'links' maar de schuld te geven en die nazi honden e.d. vrij te pleiten, neer te zetten als onschuldige lammetjes die echt alleen maar kumbaja wilde zingen rond een kampvuur.

De werkelijkheid ligt een beetje anders. En ik vind het zo fel verdedigen van zo'n groep aardig laakbaar te noemen. Zal niet zover gaan te zeggen dat je een rechts extremisme aanhanger ben, maar geheel zuiver kan ik het ook niet vinden.
Noem het mijn gebrek, maar het is niet anders.
Dat is dan inderdaad een best gebrek. Een gebrek om enige nuance te zien. Want om nu te zeggen dat antifa/blm een totaal zuivere kerfstok heeft? Nee, totaal niet. Die gasten staan overal en bij alles om maar het kleinste rechste dingetje tegen te houden en uit de hand te laten lopen. Zie Berkeley waar een trump supporter een speech wil houden. Om over freedom of speech te spreken.
Tevens praat ik het hele geweld van extreem rechts niet goed, sterker nog die gekkies veroordeel ik ook. Meerdere malen. Het is alleen duidelijk te zien hier, dat als je dat doet je wel een extreemrechtse neo moet wezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173207007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er staat immers duidelijk: 'Hij werd aangevallen en ging daarna vol gas'

:')

Ik stel een hypotetische vraag over een mogelijk scenario. Want een beetje nuance kan geen kwaad aangezien veel mensen al zeker schijnen te weten hoe het allemaal ging.

Tering zeg :')
Zeggen dat het allemaal wel iets anders ging en het genuanceerder ligt zonder precies toe te lichten wat er anders ging en waar de nuance ligt slaat verder nergens op. Dan kom je vooral over als iemand die de betweter uit wil hangen zonder gegronde reden.
pi_173207012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb geen beelden gezien van een auto de op z'n gemakje de straat inreed en daarna pas vol gas ging. Hij ging al vol gas, en achter hem waren ook demonstranten. Dus zegt u het maar. Je bent net zo hard aan het speculeren.
Ook niet echt, dat zijn mensen die hij eerst bijna heeft platgereden en die hem daarna tegen willen houden als hij tot stilstand is gekomen. Die zitten niet al vanaf het begin van de straat achter hem aan ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173207017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat hier nog discussie over is :') _O-
Tegen extreem links zijn, is niet 'neonazi'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173207028
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ook al zou dit waar zijn, dan nog had de bestuurder nog een paar honderd meter vrijwel lege straat over om te remmen, maar dat deed hij niet...

https://www.liveleak.com/view?i=92d_1502807695

heel stuk lege straat, geen remlichten, zo veel mogelijk vaart gemaakt. en zo snel mogelijk weer weg.
Dat klopt ^O^
pi_173207032
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel vreemd dat er van achter die auto ook volop demonstranten waren dan he.
Die waren er niet, voor de impact.
pi_173207047
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat klopt ^O^
WAAR ZIT DAN PRECIES DE NUANCE?!?!
pi_173207063
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

WAAR ZIT DAN PRECIES DE NUANCE?!?!
Iemand sloeg, ergo ipso facto, laten we ook niet doen alsof daar alleen onschuldige slachtoffers liepen.

Nuance _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173207085
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit klopt niet denk ik, het moet wel iets genuanceerder liggen.
Laat jij dan even dat filmpje zien waar hij van begin tot eind gefilmd wordt, en niet pas vanaf het punt dat hij gas geeft.

Beetje hetzelfde verhaal als die Mitch Henriquez. Toen wist ook iedereen al gelijk het complete verhaal nav een half filmpje.
pi_173207101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een best gebrek. Een gebrek om enige nuance te zien. Want om nu te zeggen dat antifa/blm een totaal zuivere kerfstok heeft? Nee, totaal niet. Die gasten staan overal en bij alles om maar het kleinste rechste dingetje tegen te houden en uit de hand te laten lopen. Zie Berkeley waar een trump supporter een speech wil houden. Om over freedom of speech te spreken.
Tevens praat ik het hele geweld van extreem rechts niet goed, sterker nog die gekkies veroordeel ik ook. Meerdere malen. Het is alleen duidelijk te zien hier, dat als je dat doet je wel een extreemrechtse neo moet wezen.
Begrijp ik nou dat als je hier extreem rechtse gekkies veroordeelt, dat je dan wel een extreemrechtse neonazi moet zijn?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173207162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Laat jij dan even dat filmpje zien waar hij van begin tot eind gefilmd wordt, en niet pas vanaf het punt dat hij gas geeft.
Kijk hier eens op 2:04.


En hier op 0:42.


De straat is behoorlijk leeg vanaf het begin tot de kruising en waar die auto's al stil stonden.
pi_173207169
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, hij ging al behoorlijk snel, terwijl er om hem heen nauwelijks demonstranten stonden. De straat waar hij in draaide was behoorlijk leeg, dat zie je op de beelden die Gehenna linkt. Hij gaf toen al gas, terwijl hij moest kunnen zien dat het stuk waar hij in reed, vol stond met mensen. Het was niet dat-ie ergens aan moest ontsnappen, ofzo. Dat was pa na het momet van impact.

Maar goed, wijs anders even aan op welke beelden jij ziet dat het begin van de straat ook vol stond met demonstranten.
Nou, dat zie je dus niet op die beelden. Wel een toffe selfie op het eind trouwens.

En het stond zeker niet vol (beweerde ik dat ook al? :? ) , maar is dat nodig dan?

Ik beweer overigens ook nergens dat je geen gelijk hebt hoor. Maar ik beweer ook zeker niet dat je wel gelijk hebt. Snappie?
pi_173207189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Als je had gelezen zou je het begrepen hebben ja :Y
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 13:03:14 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173207244
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je protesteren tegen neonazisme extremistisch vindt, dan kun je ze inderdaad zo noemen. Maar ze extreem links noemen is gewoon echt heel raar.
Ik heb het over het geweldadige aspectje ervan. Ik heb niets tegen protesteren tegen neonazisme.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173207247
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, jij stelde die hypothetische vraag niet voor een beetje nuance.
Ow?

Ik vind best dat een bepaalde situatie van meerdere kanten belicht mag worden. Dat betekent ook de minder leuke kanten. Want zolang er geen officieel onderzoek met conslusies gekomen is, blijft het gissen.

Dus in een overwegend witte discussie breng ik graag zwart aan om wat meer naar het grijze gebied te werken (no racism pun, lol)
pi_173207262
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou, dat zie je dus niet op die beelden.
Kijk die video's eens op de genoemde time marks.

quote:
En het stond zeker niet vol (beweerde ik dat ook al? :? ) , maar is dat nodig dan?
Als je wil beweren dat het géén idioot is die niet bewust op die massa en auto's in reed, dan is dat wel nodig, ja. :') Want dan beweer je dat er een aanleiding was, anders dan een zieke, bewuste actie, die hem min of meer er toe dreven om er op in te rijden terwijl hij dat eigenlijk niet wilde...

quote:
Ik beweer overigens ook nergens dat je geen gelijk hebt hoor. Maar ik beweer ook zeker niet dat je wel gelijk hebt. Snappie?
Nee, ik snap het echt niet. Je komt hier binnen met "ja, leuk dat jullie dit allemaal beweren maar het ligt wel iets genuanceerder". En dat baseer je vooralsnog helemaal nergens op, alleen maar omdat je een leuk tegengeluid wil bieden. Dat is natuurlijk wat raar.
pi_173207266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een best gebrek. Een gebrek om enige nuance te zien. Want om nu te zeggen dat antifa/blm een totaal zuivere kerfstok heeft? Nee, totaal niet. Die gasten staan overal en bij alles om maar het kleinste rechste dingetje tegen te houden en uit de hand te laten lopen. Zie Berkeley waar een trump supporter een speech wil houden. Om over freedom of speech te spreken.
Tevens praat ik het hele geweld van extreem rechts niet goed, sterker nog die gekkies veroordeel ik ook. Meerdere malen. Het is alleen duidelijk te zien hier, dat als je dat doet je wel een extreemrechtse neo moet wezen.
Het is al van de zotte dat je telkens die disclaimer moet maken in zo'n discussie...
pi_173207275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow?

Ik vind best dat een bepaalde situatie van meerdere kanten belicht mag worden. Dat betekent ook de minder leuke kanten. Want zolang er geen officieel onderzoek met conslusies gekomen is, blijft het gissen.

Dus in een overwegend witte discussie breng ik graag zwart aan om wat meer naar het grijze gebied te werken (no racism pun, lol)
Je brengt geen zwart. Je zegt alleen maar dat er zwart is.
pi_173207278
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zeggen dat het allemaal wel iets anders ging en het genuanceerder ligt zonder precies toe te lichten wat er anders ging en waar de nuance ligt slaat verder nergens op. Dan kom je vooral over als iemand die de betweter uit wil hangen zonder gegronde reden.
Dat is nog altijd beter dan iemand die de waarheid al meent te weten zonder genoeg bewijs.
pi_173207299
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ook niet echt, dat zijn mensen die hij eerst bijna heeft platgereden en die hem daarna tegen willen houden als hij tot stilstand is gekomen. Die zitten niet al vanaf het begin van de straat achter hem aan ofzo.
Die beelden heb ik gemist blijkbaar
pi_173207300
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb het over het geweldadige aspectje ervan. Ik heb niets tegen protesteren tegen neonazisme.
Ook gewelddadig protest is niet typisch extreem links.
pi_173207309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is al van de zotte dat je telkens die disclaimer moet maken in zo'n discussie...
Zo gaat dat met antifa-fanboys in een discussie.
pi_173207324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is nog altijd beter dan iemand die de waarheid al meent te weten zonder genoeg bewijs.
Ik zie niet echt redenen om af te wijken van de lezing dat het een idioot is die bewust op deze mensen in rijdt, jij kennelijk ook niet.
pi_173207329
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die beelden heb ik gemist blijkbaar
Goh.
pi_173207349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een best gebrek. Een gebrek om enige nuance te zien. Want om nu te zeggen dat antifa/blm een totaal zuivere kerfstok heeft? Nee, totaal niet.
Doe anders 1, maar 1, quote, waarin iemand dat beweert.
pi_173207351
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die beelden heb ik gemist blijkbaar
Misschien moet je kijken naar de beelden in post 254, waar je nota bene zelf om vroeg.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 13:08:06 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173207360
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ook gewelddadig protest is niet typisch extreem links.
Je haalt steeds extreem-links erbij ik heb het over alle groeperingen die geweld erbij halen en heb het niet over groeperingen die geweldloos blijven.

In het kort mijn standpunt

geweldadig protest niet ok.
geweldloos protest ok
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173207370
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

WAAR ZIT DAN PRECIES DE NUANCE?!?!
Die zit bij de oorzaken, niet bij de gevolgen. Die leken me wel duidelijk toch. Het is wel zo handig als je dat onderscheid weet te maken.

Maar oke... hij liep op z'n gemakje weg van de demonstratie, stapte in z'n auto, reed naar de straat toe, ging de bocht om en ging vervolgens volgas richting de vreedzame menigte. Want hij is een nazi, en die doen dat. Het is duidelijk te zien op de beelden ^O^
pi_173207380
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:56 schreef OllieA het volgende:

[..]

Begrijp ik nou dat als je hier extreem rechtse gekkies veroordeelt, dat je dan wel een extreemrechtse neonazi moet zijn?
Ja want je praat het goed
pi_173207408
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zit bij de oorzaken, niet bij de gevolgen. Die leken me wel duidelijk toch.
Vertel eens dan. Godsamme.

quote:
ging de bocht om en ging vervolgens volgas richting de vreedzame menigte. Want hij is een nazi, en die doen dat. Het is duidelijk te zien op de beelden ^O^
Klopt.
pi_173207426
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je haalt steeds extreem-links erbij ik heb het over alle groeperingen die geweld erbij halen en heb het niet over groeperingen die geweldloos blijven.

In het kort mijn standpunt

geweldadig protest niet ok.
geweldloos protest ok
Ja natuurlijk doe ik dat. Ik reageerde op je omdat je de tegendemonstranten extreem links noemde.
pi_173207460
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kijk hier eens op 2:04.


En hier op 0:42.


De straat is behoorlijk leeg vanaf het begin tot de kruising en waar die auto's al stil stonden.
Die filmpjes heb ik ook gezien.

Ik zie daar toch echt wat mensen staan hoor.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 13:12:30 #247
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173207464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk doe ik dat. Ik reageerde op je omdat je de tegendemonstranten extreem links noemde.
Dat was inderdaad gemakzuchtig van mij en wellicht niet de goede benaming, het is makkelijk om in de valse links,rechts dichotomie te vallen, mijn excuses daarvoor.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173207490
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die filmpjes heb ik ook gezien.

Ik zie daar toch echt wat mensen staan hoor.
Er lopen een aantal mensen ja, maar het is niet dat zijn auto omringd is door mensen of er zoveel mensen de straat op staan dat hij er niet doorheen kan.
pi_173207519
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kijk die video's eens op de genoemde time marks.

[..]

Als je wil beweren dat het géén idioot is die niet bewust op die massa en auto's in reed, dan is dat wel nodig, ja. :') Want dan beweer je dat er een aanleiding was, anders dan een zieke, bewuste actie, die hem min of meer er toe dreven om er op in te rijden terwijl hij dat eigenlijk niet wilde...

[..]

Nee, ik snap het echt niet. Je komt hier binnen met "ja, leuk dat jullie dit allemaal beweren maar het ligt wel iets genuanceerder". En dat baseer je vooralsnog helemaal nergens op, alleen maar omdat je een leuk tegengeluid wil bieden. Dat is natuurlijk wat raar.
Maar jullie baseren ook alles maar op een handvol filmpjes die niet de hele situatie laten zien :')

En verder heb ik dat niet beweerd, voor de zoveelste keer. Je blijft maar woorden in m'n mond leggen he?

En nu echt weg. Moet brood smeren. Toedels :*
pi_173207551
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat was inderdaad gemakzuchtig van mij en wellicht niet de goede benaming, het is makkelijk om in de valse links,rechts dichotomie te vallen, mijn excuses daarvoor.
Dat lijkt me niet nodig hoor. Het is een massaal gemaakte fout die 99% van de discussie bepaalt.
pi_173207583
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar jullie baseren ook alles maar op een handvol filmpjes die niet de hele situatie laten zien :')

En verder heb ik dat niet beweerd, voor de zoveelste keer. Je blijft maar woorden in m'n mond leggen he?
Het is goed met je. Als je iets zinnigs te melden hebt reageer ik er wellicht wel weer op.
pi_173207701
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet nodig hoor. Het is een massaal gemaakte fout die 99% van de discussie bepaalt.
Ik krijg toch meer de indruk dat 99% van de 'discussie' wordt bepaald door gebrek aan kennis en ruzie zoeken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:23:06 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173207774
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:20 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik krijg toch meer de indruk dat 99% van de 'discussie' wordt bepaald door gebrek aan kennis en ruzie zoeken.
Welkom op internet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173207793
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kijk hier eens op 2:04.


En hier op 0:42.


De straat is behoorlijk leeg vanaf het begin tot de kruising en waar die auto's al stil stonden.
Even tussendoor;
Nare beelden. :{w

Maar misschien doet het mij al minder omdat dat soort dingen hier in europa al met regelmaat voorkomen. Maar dan is het altijd een verwarde of een diabeet of heel misschien een (relgieuze) extremist. En geen aanhanger van "rechts".
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173207817
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:20 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik krijg toch meer de indruk dat 99% van de 'discussie' wordt bepaald door gebrek aan kennis en ruzie zoeken.
Het een sluit het ander niet uit.
pi_173207858
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Even tussendoor;
Nare beelden. :{w

Maar misschien doet het mij al minder omdat dat soort dingen hier in europa al met regelmaat voorkomen. Maar dan is het altijd een verwarde of een diabeet of heel misschien een (relgieuze) extremist. En geen aanhanger van "rechts".
Welke aanslagen die door moslimextremisten zijn gepleegd zijn weggezet als "dader was diabeet en verward"? Oh wacht, ga ik toch weer happen op dit getroll.
pi_173207990
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke aanslagen die door moslimextremisten zijn gepleegd zijn weggezet als "dader was diabeet en verward"? Oh wacht, ga ik toch weer happen op dit getroll.
Het is mogelijk om je post leeg te maken. Niet dat ik vind dat je dat moet doen hoor. Als je happen en tegelijkertijd je hapgedrag relativeren lekker vindt moet je dat vooral doen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173208427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Volgens mij is het om Lee te eren, en kun je dit ereteken wel stopzetten door het weg te halen.
Je hebt gelijk, juist ook omdat het geen oorlogsmonument is kan deze worden verwijderd.
Daar is men ook al langer mee bezig met als resultaat dat het park nogal wat KKK whitepower gekkies trekt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173208478
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:51 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, juist ook omdat het geen oorlogsmonument is kan deze worden verwijderd.
Daar is men ook al langer mee bezig met als resultaat dat het park nogal wat KKK whitepower gekkies trekt.
Het is bovendien een achterhaalde discussie. Het besluit om dat standbeeld te verwijderen is genomen door de gemeenteraad van Charlottesville. Dat lijkt me dan een democratisch genomen besluit, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je het altijd met democratisch genomen besluiten eens hoeft te zijn.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:02:49 #260
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173208689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is bovendien een achterhaalde discussie. Het besluit om dat standbeeld te verwijderen is genomen door de gemeenteraad van Charlottesville. Dat lijkt me dan een democratisch genomen besluit, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je het altijd met democratisch genomen besluiten eens hoeft te zijn.
Ik zou dat niet democratisch noemen om eerlijk te zijn. Een referendum zou democratisch zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 14:13:10 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173208906
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:57 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dan ben je een wetsovertreder. Draag nu nog maar een capuchon. ^O^
dat maakt de wet wel uit

en het gaat gewoon met open vizier, capuchon is voor de regen en voor mietjes :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173208978
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou dat niet democratisch noemen om eerlijk te zijn. Een referendum zou democratisch zijn.
Dat slaat nergens op. Een gemeenteraad krijgt van de lokale bevolking een mandaat om dergelijke besluiten te nemen. Vervolgens bepaalt de meerderheid binnen de gemeenteraad of iets wel of niet doorgaat.

Zo werkt democratie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173209059
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou dat niet democratisch noemen om eerlijk te zijn. Een referendum zou democratisch zijn.
Zo staat democratie wel bekend in deze wereld, helaas.
wooblabalurg
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 14:22:46 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173209133
hoe dan ook is een demonstratie natuurlijk een prima democratisch middel om te laten zien dat je het niet helemaal eens bent met bepaalde besluiten dus wat dat betreft is 'ties democraties!' sowieso een zwak argument
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:24:54 #265
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173209204
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je aangevallen werd door een grote groep?

Van de andere kant wordt precies hetzelfde gedaan... de tegendemonstranten kwamen daar vreemdzaam, deden niks verkeerds, maar toen ging een neo-nazi zomaar op ze inrijden. 8)7

Ergens heb ik het vermoeden dat het allemaal iets genuanceerder ligt...
Popje van me, als ik in ga rijden op mensen verwacht ik niet dat ze daar blij mee zijn.

Hierin is amper een nuance, een debiel rijdt in op mensen. Dat is gewoon overduidelijk.
Dat hele gebeuren kan je natuurlijk niet anderen aan gaan rekenen. Andere van de extreem rechts kant hebben dit niet gedaan. Maar laten we aub niet net gaan doen alsof deze arme en zielige nazi hond dit enkel deed omdat hij aangevallen werd en in paniek raakte. Er is meer dan voldoende beeld materiaal om dit duidelijk te hebben, dat hij gewoon op mensen inreed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 17-08-2017 14:51:55 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:28:58 #266
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173209300
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel vreemd dat er van achter die auto ook volop demonstranten waren dan he.

Maar het hele verhaal is al duidelijk merk ik. Ga jij de autoriteiten daar alvast inlichten? Ze zullen dankbaar zijn.
Nadat hij op een groep ingereden is? Nee, niet zo vreemd.
Als je de filmpjes ziet zie je dat hij van een vrij stuk af komt en dan de menigte in rijdt. Met fikse vaart.

Dat hij nadat hij op die groep is ingereden en iemand de dood in heeft gejaagd en een fiks aantal deerlijk verwond heeft komen er idd wat mensen achter zijn auto die niet zo blij zijn. Goh wat raar!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:46:12 #267
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173209628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een best gebrek. Een gebrek om enige nuance te zien. Want om nu te zeggen dat antifa/blm een totaal zuivere kerfstok heeft? Nee, totaal niet. Die gasten staan overal en bij alles om maar het kleinste rechste dingetje tegen te houden en uit de hand te laten lopen. Zie Berkeley waar een trump supporter een speech wil houden. Om over freedom of speech te spreken.
Tevens praat ik het hele geweld van extreem rechts niet goed, sterker nog die gekkies veroordeel ik ook. Meerdere malen. Het is alleen duidelijk te zien hier, dat als je dat doet je wel een extreemrechtse neo moet wezen.
Ik heb helemaal niets met idioten zoals antifida en blm. Heb geen enkele moeite met die niet verdedigen. Neem Hamburg, zonder enige slag om de arm keur ik die rellen af. Vind ik dat de rellers elke redelijke boodschap die in eerste instantie bedoeld was de nek om hebben gedraaid. De goede bedoelingen van het gros zijn ronduit verneukt door de idioten van antifida.
In dit geval was het nog erger dan dat, echt volledig georganiseerd door extreem rechts in verschillende vormen, nazi pakjes, kkk pakjes en de hele mikmak. Er waren maar bar weinig 'bezorgde burgers' aan die kant, want de gemiddelde 'bezorgde burger' (waar ik het niet mee eens ben) kotst die zieke groepen gewoon uit.
Dit was geen pegida die last heeft van extreem rechts die mee probeerd te liften.

Het verschil tussen jou en mij is dat jij je wel geroepen voelt om extreem geweld (1 dode en een heel aantal gewonden) te verdedigen, te 'nuanceren' en vooral naar de 'ander' te wijzen. En ik die neiging niet ken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173210083
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:22 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook is een demonstratie natuurlijk een prima democratisch middel om te laten zien dat je het niet helemaal eens bent met bepaalde besluiten dus wat dat betreft is 'ties democraties!' sowieso een zwak argument
Jammer dat het vrijwel uitsluitend mensen met een fetish voor beledigd zijn die meedoen aan dergelijke demonstraties. Zo ook hier.
Conscience do cost.
pi_173210089
Geen Amerikaanse toestanden in Nederland, wel deze omstreden standbeelden



RTLnieuws twitterde op woensdag 16-08-2017 om 17:05:22 Geen Amerikaanse toestanden in Nederland, wel deze omstreden standbeelden https://t.co/yAmMlqb939 https://t.co/gfYYb3Frmy reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173210110
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:13 schreef Ali_boo het volgende:
Geen Amerikaanse toestanden in Nederland, wel deze omstreden standbeelden

[ afbeelding ]

RTLnieuws twitterde op woensdag 16-08-2017 om 17:05:22 Geen Amerikaanse toestanden in Nederland, wel deze omstreden standbeelden https://t.co/yAmMlqb939 https://t.co/gfYYb3Frmy reageer retweet
Rtl wil weer even spraakmakend zijn.
pi_173210609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer dat het vrijwel uitsluitend mensen met een fetish voor beledigd zijn die meedoen aan dergelijke demonstraties. Zo ook hier.
Wat zeg je me nou ... zijn die fascisten, racisten en sympathisanten dan beledigd? Dacht het niet. Jij plakt maar een etiketje... om makkelijk te kunnen kankeren en dan hoef je niet na te denken over de motieven van mensen. Zoiets dus ?
pi_173211105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat zeg je me nou ... zijn die fascisten, racisten en sympathisanten dan beledigd? Dacht het niet.
Ja, dat zijn ze. Over dat 'hun' beeld al dan niet weggehaald zou worden. Als ze dat niet zouden zijn was het een vrij eenzijdig protest geweest denk je niet?
quote:
Jij plakt maar een etiketje... om makkelijk te kunnen kankeren en dan hoef je niet na te denken over de motieven van mensen. Zoiets dus ?
:?
Conscience do cost.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:04:01 #273
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173211183
waarom wordt extreem rechts altijd als extreem gevaarlijker weergegeven dan extreem links?
komt dat door Hitler?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173211303
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

heel stuk lege straat, geen remlichten, zo veel mogelijk vaart gemaakt. en zo snel mogelijk weer weg.
Op de auto voor je inrijden, nou niet echt een bepaald briljante strategie om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.

Daarbij sloeg een man de auto eerst met een knuppel voordat de bestuurder vaart maakte.

Dat de bestuurder zo snel mogelijk vertrok is ook niet gek als diverse mensen met knuppels op je auto aan het inslaan zijn.

Analytisch gezien, meer de daad van een verwarde man, dan een gerichte aanslag.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:14:48 #275
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173211365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Op de auto voor je inrijden, nou niet echt een bepaald briljante strategie om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.

Daarbij sloeg een man de auto eerst met een knuppel voordat de bestuurder vaart maakte.

Dat de bestuurder zo snel mogelijk vertrok is ook niet gek als diverse mensen met knuppels op je auto aan het inslaan zijn.

Analytisch gezien, meer de daad van een verwarde man, dan een gerichte aanslag.
Waarbij er een massa tussen die auto's en de bestuurder stond, waardoor hij die auto's niet zag.
En je hele hij gaf gas nadat iemand in het voorbijgaan op zijn auto tikte (waarbij ik betwijfel of dat en knuppel was, zag er flexibel uit) is onzin, je ziet geen versnelling daarna noch afremmen ervoor. Hij komt gewoon stevig die straat inrijden en klapt door mensen heen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173211454
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarbij er een massa tussen die auto's en de bestuurder stond, waardoor hij die auto's niet zag.
Lijkt me onwaarschijnlijk.

quote:
En je hele hij gaf gas nadat iemand in het voorbijgaan op zijn auto tikte (waarbij ik betwijfel of dat en knuppel was, zag er flexibel uit)
Lijkt me een glanzende honkbalknuppel. Met een flexibel voorwerp slaan, dat moet dan een ploertendoder zijn geweest. Een jas zou onzin zijn.

quote:
is onzin, je ziet geen versnelling daarna noch afremmen ervoor.
Wederom onwaarschijnlijk.

quote:
Hij komt gewoon stevig die straat inrijden en klapt door mensen heen.
Hij klapt tegen mensen aan (wat doen die demonstranten eigenlijk tussen de auto's?), maar ook tegen de auto voor hem.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:20:32 #277
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173211463
ach ze gaan het al aan pakken

http://www.nu.nl/buitenla(...)ngen.html?redirect=1

waarom wordt hier alleen verwijzen naar de blanken terwijl in de VS hele groepen black zijn die tegen blanke mensen zijn ?
NBPP BP en ga zo maar even door , dat mag dan weer wel ????

Waarom word er niet gesproken over geloven die anders denkende op willen ruimen ?
waarom als de blanke mensen daar eens hun stem overuit brengen gelijk weggezet worden als racisten

want hier wordt toch echt alleen maar gesproken over blanke mensen

door nu het woordje blank er steeds bij te vermelden zijn ze zelf ook al racistisch bezig ..verbied gewoon alles wat met Haat naar rassen te maken heeft , niet alleen van 1 kant maar van alles
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173211480
Treurig voor de vrouw die omgekomen is. Maar één dode bij een gerichte aanslag. Dat zegt ook wel iets.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:21:33 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173211483
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou dat niet democratisch noemen om eerlijk te zijn. Een referendum zou democratisch zijn.
:D _O-

en dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:22 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook is een demonstratie natuurlijk een prima democratisch middel om te laten zien dat je het niet helemaal eens bent met bepaalde besluiten dus wat dat betreft is 'ties democraties!' sowieso een zwak argument
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:35:31 #280
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173211719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:21 schreef luxerobots het volgende:
Treurig voor de vrouw die omgekomen is. Maar één dode bij een gerichte aanslag. Dat zegt ook wel iets.
Wat zegt dat precies ?

Dat het stiekem toch Laiverds zijn?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173211752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:22 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook is een demonstratie natuurlijk een prima democratisch middel om te laten zien dat je het niet helemaal eens bent met bepaalde besluiten dus wat dat betreft is 'ties democraties!' sowieso een zwak argument
Dat je mag demonstreren is het probleem dan ook niet. Alleen schiet je er niet zoveel mee op als je dat achteraf doet. Daarom denk ik ook dat die hele demonstratie niet om dat beeld ging, maar dat het beeld een mooie kans gaf aan bepaalde groepen om zich te manifesteren. Want rondmarcheren in miltair uniform met vlaggen van je favoriete club en bewapend met schilden, knuppels en vuurwapens doe je niet omdat je wil vertellen dat je het niet eens bent met het besluit om Lee van zijn sokkel te halen.
pi_173212032
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is goed met je. Als je iets zinnigs te melden hebt reageer ik er wellicht wel weer op.
Ach tot nu toe reageer je ook niet op wat ik zeg, maar op je eigen invulling daarvan :')
pi_173212047
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:35 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Wat zegt dat precies ?

Dat het stiekem toch Laiverds zijn?
Ik denk dat de bestuurder vanuit een impuls gehandeld heeft.

Goed voorbereid kan je als bestuurder veel meer doden maken. In Nice vielen er 86.
pi_173212134
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nadat hij op een groep ingereden is? Nee, niet zo vreemd.
Als je de filmpjes ziet zie je dat hij van een vrij stuk af komt en dan de menigte in rijdt. Met fikse vaart.

Dat hij nadat hij op die groep is ingereden en iemand de dood in heeft gejaagd en een fiks aantal deerlijk verwond heeft komen er idd wat mensen achter zijn auto die niet zo blij zijn. Goh wat raar!
Knap dat jij dat ziet als het filmpje begint met een shot van de zijkant van de auto. Je ziet niet wat er aan vooraf gegaan is. Maar trek al conclusies natuurlijk.

Misschien had hij wel last van suiker? Dat schijnt ook heel plausibel te zijn tegenwoordig.
pi_173213666
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:53 schreef Faxie het volgende:

Misschien had hij wel last van suiker? Dat schijnt ook heel plausibel te zijn tegenwoordig.
Misschien waren het aliens die vanuit hun ruimteschip 50 km boven de aarde, de auto gingen besturen.
Ik bedoel maar... je kunt altijd wel een theorie verzinnen om iemand vrij te pleiten.
Het meest waarschijnlijke is dat die fascist bewust op mensen inreed en dat jij dat perse niet wilt erkennen
pi_173213696
Er bestaan geen nege nazi's meer, er kunnen alleen neo-nazi's bestaan, maar die zijn niet geheel rechts.
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 18:23:10 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173213869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daarbij sloeg een man de auto eerst met een knuppel voordat de bestuurder vaart maakte.
Bron?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173213881
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bron?
Filmpje.
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 18:24:43 #289
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173213905
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:23 schreef Hdero het volgende:

[..]

Filmpje.
Post dan
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173214000
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Post dan
Kwam al minstens 5x voor in de topicreeks, mogelijk nog meer. Ik zal het moeten opzoeken, net als jij... ^O^
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 18:30:04 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173214039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:28 schreef Hdero het volgende:

[..]

Kwam al minstens 5x voor in de topicreeks, mogelijk nog meer. Ik zal het moeten opzoeken, net als jij... ^O^
Ik heb net twee filmpjes teruggekeken die in post #225 gepost werden, maar daar wordt het niet duidelijker van.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173214289
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb net twee filmpjes teruggekeken die in post #225 gepost werden, maar daar wordt het niet duidelijker van.
Je ziet hem wel met iets slaan/zwaaien en contact maken, of het een knuppel is is maar zeer de vraag, want het gebeurt allemaal razndsnel, de afstand tot de camera is niet ideaal, en er sprake is van beeldvertroebeling.
pi_173214324
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:30 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb net twee filmpjes teruggekeken die in post #225 gepost werden, maar daar wordt het niet duidelijker van.
Duidelijk genoeg zo ?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173214371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Duidelijk genoeg zo ?

[ afbeelding ]
Een vlag/kussen vastgebonden aan het einde van een knuppel? :?
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 18:41:55 #295
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173214379
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Duidelijk genoeg zo ?

[ afbeelding ]
Dat er zichtbaar op die auto ingeslagen wordt met knuppels staat buiten kijf, maar voor zover op beeld te zien is pas wanneer die op hoge snelheid op een groep inrijdt. Jouw plaatje bevestigt dat nogmaals gezien de aan de kant springende mensen voor de auto.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173214410
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat er zichtbaar op die auto ingeslagen wordt met knuppels staat buiten kijf, maar voor zover op beeld te zien is pas wanneer die op hoge snelheid op een groep inrijdt. Jouw plaatje bevestigt dat nogmaals gezien de aan de kant springende mensen voor de auto.
Welk daarvan zou het slachtoffer zijn?
pi_173214544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Duidelijk genoeg zo ?

[ afbeelding ]
Duidelijk...
Iemand maakte een slaande gebaar omdat die auto met een te hoge snelheid kwam aanriljden.
100 meter voor dit punt aan het begin van de straat schrokken mensen al, sprongen opzij en daar zijn beelden van.
Op deze foto is ook duidelijk te zien dat James Fields mensen voor zich ziet. Dat zag hij al 100 meter eerder, natuurilijk. En nu is hij 30 Meter? verwijderd en nog steeds hard rijdend. Hij reed dus bewust door. Bewust mensen overhoop rijden.
pi_173214567
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat er zichtbaar op die auto ingeslagen wordt met knuppels staat buiten kijf, maar voor zover op beeld te zien is pas wanneer die op hoge snelheid op een groep inrijdt. Jouw plaatje bevestigt dat nogmaals gezien de aan de kant springende mensen voor de auto.
Alleen die gast in het witte overhemd wil opzij stappen. De rest staat erbij en kijkt erna
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173214598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Duidelijk...
Iemand maakte een slaande gebaar omdat die auto met een te hoge snelheid kwam aanriljden.
100 meter voor dit punt aan het begin van de straat schrokken mensen al, sprongen opzij en daar zijn beelden van.
Op deze foto is ook duidelijk te zien dat James Fields mensen voor zich ziet. Dat zag hij al 100 meter eerder, natuurilijk. Hij reed dus bewust door. Bewust mensen overhoop rijden.
Wat een varken, geef hem de doodstraf maar. Ik zal niet om hem huilen.
pi_173214635
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:41 schreef Hdero het volgende:

[..]

Een vlag/kussen vastgebonden aan het einde van een knuppel? :?
Geen idee wat het is maar het doek aan het einde van de vlag/knuppel zal niet bedoelt zijn om de auto schoon te maken :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173214678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Geen idee wat het is maar het doek aan het einde van de vlag/knuppel zal niet bedoelt zijn om de auto schoon te maken :P
Misschien om de knuppel verborgen te dragen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')