abonnement Unibet Coolblue
pi_173204560
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dit ja, viel mij ook al op. Eerste keer dat je zo'n uitdrukking leest bij de NPO _O-
Dan adviseer ik je beter te lezen. :)
pi_173205090
quote:
Oh jammer -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 11:32:49 ]
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:40:47 #128
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173205335
Is al bekend of Giel B. de dader is?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:43:59 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173205428
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:40 schreef MichaelScott het volgende:
Is al bekend of Giel B. de dader is?
neen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 12:19:56 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_173206358
quote:
NOS-verslaggever over gijzeling: “We zagen een arrestatieteam met grote wapens lopen”
HILVERSUM - NOS op 3-verslaggever Arno Leblanc had in de eerste instantie niet in de gaten dat er vanmorgen in de hal van het NPO-gebouw een vrouw werd gegijzeld. Dat vertelt hij tegen NH Nieuws.

"We werden gebeld door collega's in het pand ernaast. Die vroegen: wat is daar bij jullie aan de hand? Toen hadden we zelf nog niet eens door", vertelt Leblanc.

In de weerspiegeling van de ruit zag de verslaggever uiteindelijk de massaal toegestroomde hulpdiensten. "Ik zag heel veel politie en ambulances. Toen werd wel duidelijk dat er iets met iemand aan de hand was. Ook zagen we een arrestatieteam met grote wapens lopen."

Terwijl ze door collega's op de hoogte werden gehouden, konden Leblanc en zijn collega's gewoon doorwerken. "Gek genoeg dacht ik meteen toen het gebeurde: wat kunnen we hiermee doen in de uitzending?"

Ondanks de gijzeling voelde de NOS'er zich geen moment bedreigd. "Ik had er vertrouwen in dat het goed zou komen. Er stond zoveel politie, dat geeft ook wel aan dat ze het onmiddellijk heel serieus namen. Ik ben niet bang. Ik ben daar heel nuchter in en niet bang aangelegd. Maar voor die vrouw is het natuurlijk heel erg schrikken."

Een arrestatieteam heeft uiteindelijk een einde gemaakt aan de gijzeling. De gijzelnemer is een 33-jarige man. Hij wordt op dit moment verhoord over zijn motief.

http://www.nhnieuws.nl/ni(...)t-grote-wapens-lopen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_173207261
Als ze nou wegbezuinigd waren wegens overbodigheid was dit natuurlijk nooit gebeurd.
pi_173208476
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk gewoon naar het topicnummer, deze was eerder.
Blijft een kut topic
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175373442
Gijzelnemer NPO-medewerkster moet naar Pieter Baan Centrum

LELYSTAD - De 33-jarige Mohamed C., die op 17 augustus anderhalf uur lang een NPO-medewerkster gijzelde, wordt in december opgenomen in het Pieter Baan Centrum. De man zou met de gijzeling NOS-zendtijd hebben willen afdwingen.

„Ik wilde gelijk meewerken aan een onderzoek”, zei Mohamed C. tijdens de niet-inhoudelijke behandeling van de zaak in de rechtbank in Lelystad.

De man met psychische problemen bedreigde op 17 augustus, om acht uur ’s ochtends op de parkeerplaats, een medewerkster van het Mediapark in Hilversum met een mes. C. zou tegen haar gezegd hebben dat ze hem naar binnen moest brengen en dat hij haar zou doden als ze rare dingen zou doen.

Doodsteken

Met een mes op de keel van het slachtoffer ging de Hagenaar met haar het NPO-gebouw binnen. Tegen een andere medewerkster riep hij dat ze CNN moest bellen, dat de NOS moest worden ingelicht en dat zij met een cameraploeg moesten komen.

In een kamer liet C. het slachtoffer op een stoel zitten, waarna hij haar handen aan elkaar tapete. Hij stak met het mes in de muur, blokkeerde de deur met een kapstok en ging met het mes naast haar zitten. Hij zei dat hij haar zou doodsteken als ze iets geks zou doen.

Als C. niet binnen vijf minuten een cameraploeg zou krijgen, dreigde hij het slachtoffer dood te steken. Mohamed C. zou gezegd hebben dat hij de acties van de AIVD wilde stoppen en dat hij daarom zendtijd wilde. „De wereld moet weten wat de AIVD allemaal doet”, zou hij hebben gezegd.
https://www.telegraaf.nl/(...)-pieter-baan-centrum
pi_175373605
Een moslim die een tv-studio binnenstormt met een mes, iemand gijzelt en zendtijd eist om de geheime dienst te ontmaskeren, dat klinkt toch heel anders dan een conflictje tussen een man en een vrouw.
pi_175373662
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de AIVD allemaal wel niet uitspookt.
pi_175373687
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de AIVD allemaal wel niet uitspookt.
Ze hebben het vooral druk met geradicaliseerde moslims en Syriegangers die weer terug zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175373928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze hebben het vooral druk met geradicaliseerde moslims en Syriegangers die weer terug zijn.
Onzin
pi_175374081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Een moslim die een tv-studio binnenstormt met een mes, iemand gijzelt en zendtijd eist om de geheime dienst te ontmaskeren, dat klinkt toch heel anders dan een conflictje tussen een man en een vrouw.
Niet als je het moet oplossen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 29-11-2017 00:36:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')