abonnement Unibet Coolblue
pi_173594623
quote:
12s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]


[..]


[..]

Het zijn de kleine dingen die het doen. :P
Die wat doen?
Make my day!
pi_173595490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:36 schreef Kaizen_ het volgende:
Hier en daar spreek ik weleens mensen die vertellen 'er een fitness-pauze te hebben gehad'. Als ik dan vraag hoelang deze break was, komt dit vaak neer op een paar maanden of een half jaar. Zelf zou ik dit echt onmogelijk kunnen.. Waaruit ik merk redelijk verslaafd te zijn..

Zelf sport ik + 4 tot 5 keer per week - op het werk in de pauze. Meestal krachttraining, maar als daar geen trek in heb ga ik over op de cardio-apparaten. Als ik een 'kleine break' inplan is dit vaak maar één week. Daarna wil ik weer gelijk volop naar de gym. Meer mensen die hier 'last' van hebben? In alle eerlijkheid moet wel ergens een grens moeten worden getrokken. 4 tot 5 keer per week sporten is geen must.

Op vakantie mis ik de fitness echter niet, maar probeer ik wel een gezonde levensstijl aan te houden.
Pauze is bij mij hooguit een week niet naar de gym omdat ik er dan simpelweg geen tijd voor heb of op vakantie ben. Ik heb ook wel eens een sportschool opgezocht op vakantie of hard gelopen, maar vaak stelt het gezelschap dat niet zo op prijs :').
pi_173596356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:13 schreef electronique het volgende:

[..]

Pauze is bij mij hooguit een week niet naar de gym omdat ik er dan simpelweg geen tijd voor heb of op vakantie ben. Ik heb ook wel eens een sportschool opgezocht op vakantie of hard gelopen, maar vaak stelt het gezelschap dat niet zo op prijs :').
Herkenbaar.
Wel een crossfit box opgezocht op vakantie. Maar blijft lastig om zomaar mee te doen, zeker als ik de taal niet spreek.
Dus de vakantie is de sport time-out.
Make my day!
pi_173597094
3 a 4 keer. Combi van sportschool en wielrennen. Net hoe het weer is.
BMI: 24,5
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173597172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:13 schreef electronique het volgende:

[..]

Pauze is bij mij hooguit een week niet naar de gym omdat ik er dan simpelweg geen tijd voor heb of op vakantie ben. Ik heb ook wel eens een sportschool opgezocht op vakantie of hard gelopen, maar vaak stelt het gezelschap dat niet zo op prijs :').
Kan je dan niet samen wat actiefs gaan doen ofso? Fietsen huren kan je overal. Stuk kanoën.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:43:19 #106
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173597266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:13 schreef electronique het volgende:

[..]

Pauze is bij mij hooguit een week niet naar de gym omdat ik er dan simpelweg geen tijd voor heb of op vakantie ben. Ik heb ook wel eens een sportschool opgezocht op vakantie of hard gelopen, maar vaak stelt het gezelschap dat niet zo op prijs :').
Alleen op vakantie gaan ftw! :7 ga mountainbiken in Griekenland. Heerlijk om met niemand rekening te hoeven houden _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173597334
Ik ben meestal toch vroeger wakker dan mijn mede-vakantiegangers, dus dan is een stukje hardlopen en terugkomen met ontbijt van de bakker juist ideaal!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173597667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan je dan niet samen wat actiefs gaan doen ofso? Fietsen huren kan je overal. Stuk kanoën.
Ligt een beetje aan de soort vakantie. Ik ben sowieso wel een 'actief' persoon en ga graag erop uit, ga hiken, zwemmen en bij een stedentrip wandel ik liever een stukje dan dat ik de metro neem.

Maar tegelijkertijd houd ik ook van lekker eten en als ik dan in de avond wijntjes of cocktails heb gedronken vind ik het niet erg om in de ochtend even een uurtje in een gym te hangen of hard te lopen.

Het ligt ook aan het land. Op sommige plekken kun je makkelijk hardlopen, ook wel leuk want dan kun je direct een beetje sightseeing doen, maar op andere plekken word je extreem gek aangekeken of waren de wegen simpelweg niet geschikt of was het niet veilig.

En qua sportscholen verschilt het ook wel. In het VK was het bijvoorbeeld geen probleem om even een gym binnen te lopen maar in Azie was geen sportschool te bekennen.
pi_173632736
- 2 tot 3 keer per week, soms helaas minder
- 23bmi
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 13:54:46 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173638273
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:50 schreef Mishu het volgende:
Ik ben aan het afvallen, sport nu zo'n 3 keer per week, val nu 1 kilo per maand af, vind het prima.

Mij valt op dat veel vrienden van mij sporten zonder dat ik dat doorhad (dus daarom zijn ze zo dun!).

Om dit idee te testen hier de vraag:
1. Hoe vaak sport je per week?
2. Wat is je BMI?
1.4 of 5 keer per week
2. Waarom wil je dat weten? Als er iets nietszeggend is, dan is het BMI wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173640757
Keer of 2 a 3
BMI = 22.5
  donderdag 7 september 2017 @ 20:25:49 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173645563
3 tot 6 dagen in de week *O*
pi_173645706
Bmi 32, vetpercentage 15%...zegt dat iets? 25 jaar bodybuilding (niet altijd zuiver)
Ik coach een teamsport op maandag en vrijdag, dinsdag heb ik zwembad training met de duikclub, op zaterdag ga ik meestal gewoon duiken en zondag is voorbehouden voor een mtb rit.
Maar volgens mijn bmi ben ik zwaarlijvig.
pi_173647157
2x per week hardlopen (probeer ik, soms 1 of 0)
daarnaast wandel ik tussendoor ook een half uurtje buiten ergens overdag
BMI iets te weinig maar niet alarmerend.
Verder probeer ik ook de nodige beweging te halen door bijv. op werk de trap te nemen na de lunch, en te staan tijdens het reizen naar werk (nee niet in de trein), zodat ik niet de hele dag zit.
pi_173657295
0x (ik háát sporten, ren alleen op mijn loopband als ik energie kwijt moet) per week - 21,7 (als mijn gewicht niet is toe- of afgenomen sinds laatste huisartsbezoek. :)
Mon 'en!
pi_173657318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:38 schreef bloempjuh het volgende:
0x (ik háát sporten, ren alleen op mijn loopband als ik energie kwijt moet) per week - 21,7 (als mijn gewicht niet is toe- of afgenomen sinds laatste huisartsbezoek. :)
Je haat alle sport?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173657496
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je haat alle sport?
Yup. Tenzij je me een Gaelic Football-team kan aanwijzen waar ik me bij aan kan sluiten, daarvoor wil ik nog wel een uitzondering maken ;)
Mon 'en!
pi_173657587
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:49 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Yup. Tenzij je me een Gaelic Football-team kan aanwijzen waar ik me bij aan kan sluiten, daarvoor wil ik nog wel een uitzondering maken ;)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gaelic_football

:)
Mon 'en!
pi_173657612
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:49 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Yup. Tenzij je me een Gaelic Football-team kan aanwijzen waar ik me bij aan kan sluiten, daarvoor wil ik nog wel een uitzondering maken ;)
Lol dat gaat lastig worden, zou wel vet zijn ja, maar er zijn toch ook veel coole echte sporten? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:57:33 #120
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_173657641
Nooit omdat ik liever thuis zit te blowen.
pi_173657652
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lol dat gaat lastig worden, zou wel vet zijn ja, maar er zijn toch ook veel coole echte sporten? :P
Ik zou wel willen (leren) klimmen (rots/wand). Verder vind ik sport echt stom.
Mon 'en!
pi_173657687
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:57 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik zou wel willen (leren) klimmen (rots/wand). Verder vind ik sport echt stom.
Ja dat lijkt mij ook wel cool ja, dat kan in best veel plaatsen volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173657706
5 keer per week.
22,3
pi_173657850
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook wel cool ja, dat kan in best veel plaatsen volgens mij.
Klopt. Maar naar een klimvereniging stappen om daar bij een clubje aan te sluiten gaat me ongeveer 60 stappen te ver. :D

Een klimmuur in mijn huis, dát zou ideaal zijn. ;)
Mon 'en!
pi_173657916
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:08 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Klopt. Maar naar een klimvereniging stappen om daar bij een clubje aan te sluiten gaat me ongeveer 60 stappen te ver. :D

Een klimmuur in mijn huis, dát zou ideaal zijn. ;)
Ah oké. :D

In je huis is lastig zonder hoge muren, maar tegen je huis aan zou moeten kunnen denk ik. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')