abonnement Unibet Coolblue
pi_173198974
quote:
Es ist eine große Gefahr, Menschen mit extrem rechts oder links Gedankengut zu verharmlosen oder die Effecte ihrer Handlungen zu gering ein zu schätzen. Solches Verhalten kann und hat es auch, locker zu größen Kriegen in der Vergangheit geführt.
Is 'hat es auch' correct zoals hier toegepast? En al is het woord es hier niet noodzakelijk, is het gebruik ervan per se fout?

En is evt deze zin correct?

quote:
Solches Verhalten kann und hat es auch, locker zu größen Kriegen führen oder geführt in der Vergangheit.
Mijn eigen voorgestelde Verbetering:
quote:
Solches Verhalten kann locker zu größen Kriegen führen oder hat dazu in der Vergangheit geführt.
Alvast bedankt,

[ Bericht 4% gewijzigd door Hdero op 17-08-2017 00:27:01 ]
  donderdag 17 augustus 2017 @ 00:02:31 #2
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173199132
Wat is de bedoeling? Moet "hat es auch" per se in de zin voorkomen?
Maken de andere fouten niet uit? Er zitten er nogal wat in. Die laatste zin is krom, die moet je even goed ontleden om de volgorde te verbeteren.
pi_173199329
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:02 schreef Lunatiek het volgende:
Wat is de bedoeling? Moet "hat es auch" per se in de zin voorkomen?
Maken de andere fouten niet uit? Er zitten er nogal wat in. Die laatste zin is krom, die moet je even goed ontleden om de volgorde te verbeteren.
Eerst antwoord op de 'es' vraag en het gebruik van dat woord gaarne, daarna alles wat krom is, met mij vriendelijk doornemen. ;)

Grote dank,
pi_173199420
*Ik heb in het eerste citaat de zin ietwat verbeterd.
pi_173199511
NEVERMIND, ik heb de tweede zin helemaal omgegooid en anders verwoord. Heb geen hulp meer nodig. Topic mag op slot. :W
pi_173377949
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:20 schreef Hdero het volgende:
*Ik heb in het eerste citaat de zin ietwat verbeterd.
Ik ben wel benieuwd naar wat het geworden is, want die eerste versie is nauwelijks Duits te noemen,
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')