abonnement Unibet Coolblue
pi_173218280
Man man man, ik twijfelde om mee te doen met de ICO van Monaco... niet gedaan, en dan krijg je dit :')

https://coinmarketcap.com/assets/monaco/
Lambo of Rekt
pi_173218754
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:01 schreef EggsTC het volgende:
Man man man, ik twijfelde om mee te doen met de ICO van Monaco... niet gedaan, en dan krijg je dit :')

https://coinmarketcap.com/assets/monaco/
Moonaco past beter.
pi_173219519
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moonaco past beter.
;(
Lambo of Rekt
pi_173219722
Hmm .. Iemand toevalllig al eens Waves in de Lite Client om proberen te zetten naar BTC of ETH? Krijg continu error. Daarbij kun je niet eens Waves withdrawen, schandalig!
pi_173219995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef DutchieBre het volgende:
Hmm .. Iemand toevalllig al eens Waves in de Lite Client om proberen te zetten naar BTC of ETH? Krijg continu error.
Omzetten? Je bedoelt kopen in DEX? Dat werkt prima.

quote:
Daarbij kun je niet eens Waves withdrawen, schandalig!

Gebruik de "send" knop, die is daarvoor.
pi_173220041
quote:
Daarbij kun je niet eens Waves withdrawen, schandalig!
quote:
Gebruik de "send" knop, die is daarvoor.
Ja, verkopen voor ETH/BTC uiteraard ..

Maar kan ik met de send knop, mijn Waves weer terug sturen naar een Exchange?
pi_173220140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:43 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

[..]

Ja, verkopen voor ETH/BTC uiteraard ..
Ik weet dat er nog een bug is bij kleine hoeveelheden van coins en bij BTC en ETH kom je die wel eens tegen omdat die duur zijn en je dus met kleine hoeveelheden werkt. Vermoedelijk heeft het daar mee te maken, al kan het ook gewoon een kwestie zijn van wallet afsluiten en starten.

Of je probeert meer Waves te verkopen dan je minus de 0.003 Waves trade-fee hebt.

DEX is beta, er komen iedere week updates uit met verbeteringen.

quote:
Maar kan ik met de send knop, mijn Waves weer terug sturen naar een Exchange?
Ja, die is daarvoor. De withdraw functie doet wat anders maar is nog niet klaar.
pi_173220194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:43 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

[..]

Ja, verkopen voor ETH/BTC uiteraard ..

Maar kan ik met de send knop, mijn Waves weer terug sturen naar een Exchange?
Met kopen/verkopen moet je wel 0.003 waves buiten je order om nog in je account hebben om de fee te betalen. Mogelijk heb je alles willen verkopen en niet 'aantal'-.003WAV gedaan?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173220204
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, die is daarvoor. De withdraw functie doet wat anders maar is nog niet klaar.
Dank je! Ik had dat zo nog niet begrepen.Ik ben gewend aan de term Withdraw
pi_173220225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:47 schreef smiths het volgende:

[..]

Met kopen/verkopen moet je wel 0.003 waves buiten je order om nog in je account hebben om de fee te betalen. Mogelijk heb je alles willen verkopen en niet 'aantal'-.003WAV gedaan?
Exactly! Wat dom van me zeg
pi_173220288
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, je kan 10 btc naar mij sturen en dan doe je automatisch mee, levenslang :+
moooooning
pi_173220296
Weet iemand hier hoe het in elkaar zit met de blockchain naarmate hij groter wordt? Een keer moet er geschoond gaan worden lijkt me anders heb je over een aantal jaar een paar datacenters nodig om 1 blockchain te kunnen draaien zo groot is het...? De laatste keer dat ik Mist draaide moest ik al 30GB downloaden, nu is dat niet zo heel veel, maar ik kan me zomaar voorstellen dat dat over 10 jaar 300TB is of nog groter? Hoe gaat men hiermee om?
Lambo of Rekt
pi_173220399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hier hoe het in elkaar zit met de blockchain naarmate hij groter wordt? Een keer moet er geschoond gaan worden lijkt me anders heb je over een aantal jaar een paar datacenters nodig om 1 blockchain te kunnen draaien zo groot is het...? De laatste keer dat ik Mist draaide moest ik al 30GB downloaden, nu is dat niet zo heel veel, maar ik kan me zomaar voorstellen dat dat over 10 jaar 300TB is of nog groter? Hoe gaat men hiermee om?
Een blockchain schonen is niet echt een optie lijkt me, dan mis je transacties.
Ik verwacht eerder nieuwe technieken voor transacties.

Waves gaat BitcoinNG toepassen, dan heb je minder data nodig voor meerdere transacties, dat verhoogt de snelheid en verlaagt grootte van blocks.

Verder worden harddrives steeds groter, een SSD van 1TB kost ook nog maar iets meer dan ¤300
En over een jaar of 8 is 128TB waarschijnlijk een instapmodel, daar past de blockchain van alle coins met gemak op ;)
pi_173220484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een blockchain schonen is niet echt een optie lijkt me, dan mis je transacties.
Ik verwacht eerder nieuwe technieken voor transacties.

Waves gaat BitcoinNG toepassen, dan heb je minder data nodig voor meerdere transacties, dat verhoogt de snelheid en verlaagt grootte van blocks.
Nouja, is het wel nodig dat je álle transacties kan zien? Als je alleen de eerste en de laatste zou kunnen zien is dat genoeg.
Lambo of Rekt
pi_173220551
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:49 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hier hoe het in elkaar zit met de blockchain naarmate hij groter wordt? Een keer moet er geschoond gaan worden lijkt me anders heb je over een aantal jaar een paar datacenters nodig om 1 blockchain te kunnen draaien zo groot is het...? De laatste keer dat ik Mist draaide moest ik al 30GB downloaden, nu is dat niet zo heel veel, maar ik kan me zomaar voorstellen dat dat over 10 jaar 300TB is of nog groter? Hoe gaat men hiermee om?
Pruning
pi_173220579
quote:
Ah ja :) Nice thanks.
Lambo of Rekt
pi_173220791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, is het wel nodig dat je álle transacties kan zien? Als je alleen de eerste en de laatste zou kunnen zien is dat genoeg.
Ik geloof dat "blockchain pruning" in bepaalde clients al ondersteund wordt voor Bitcoin, zodat je alleen de laatst 550 blokken hoeft te laden. Maar dan heb je nog wel steeds "full nodes" nodig die alle transacties en gevalideerde blokken hebben.

Ik zie die schijfruimte niet als een probleem, de gemiddelde capaciteit van schijven neemt sneller toe dan de groei van de Bitcoin blockchain.
pi_173220874
quote:
Hmm .. Iemand toevalllig al eens Waves in de Lite Client om proberen te zetten naar BTC of ETH? Krijg continu error. Daarbij kun je niet eens Waves withdrawen, schandalig!
Ik krijg deze error als ik BTC van Waves Lite naar Bittrex wil sturen:
Error!
Account number must be a sequence of 35 alphanumeric characters with no spaces, optionally starting with '1W'
pi_173220996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:02 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Ik krijg deze error als ik BTC van Waves Lite naar Bittrex wil sturen:
Error!
Account number must be a sequence of 35 alphanumeric characters with no spaces, optionally starting with '1W'
Als je BTC-tokens (naar een ander Waves adres) wil sturen gebruik je "Send". Dat gaat snel, binnen 1 minuut zijn ze in een andere Waves wallet.

Als je BTC-tokens naar een echt Bitcoin adres wil sturen gebruik je "Withdraw", dat gaat via de BTC gateway en kan lang duren (wat ik begrijp is dat deze transacties nu nog handmatig gecontroleerd worden)

Stuur geen "Waves BTC" tokens naar Bittrex, Bittrex ondersteunt alleen Waves tokens of echte BTC.

En die 1W hoeft allang niet meer, Bittrex vertikt het om dat bericht van hun site te halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-08-2017 22:13:17 ]
pi_173221004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:47 schreef smiths het volgende:

[..]

Met kopen/verkopen moet je wel 0.003 waves buiten je order om nog in je account hebben om de fee te betalen. Mogelijk heb je alles willen verkopen en niet 'aantal'-.003WAV gedaan?
Nu is hij wel gelukt! Het gekke is dat er nu staat dat ik 0 Waves over heb. Echter het begin scherm blijft het zelfde aantal Waves noemen als voorheen en 0 BTC .. Snap ik hier iets niet? :D (status is "opened")
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 22:06:02 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173221058
GEO :D _!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173221066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zie die schijfruimte niet als een probleem, de gemiddelde capaciteit van schijven neemt sneller toe dan de groei van de Bitcoin blockchain.
Nu nog wel ja...
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 22:07:56 #223
230491 Zith
pls tip
pi_173221134
quote:
4s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:06 schreef Oscar. het volgende:
GEO :D _!
Wat is geo
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173221189
quote:
12s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nu nog wel ja...
Straks ook.
En er zullen nog heel wat forks komen voor Bitcoin om dat voor elkaar te krijgen.

http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng/

Waves gaat bovenstaande dit jaar nog implementeren, als alles goed gaat op testnet.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-08-2017 22:20:24 ]
  Eindredactie Games donderdag 17 augustus 2017 @ 22:10:30 #225
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173221252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat is geo
winstgevend
https://coinmarketcap.com/currencies/geocoin/
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')