abonnement Unibet Coolblue
pi_173213104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:38 schreef RAVW het volgende:
Zijn de witte schoenen al gevonden ?
want die moeten daar dan bij liggen als het Nat H geweest zou zijn

maar wat als het verhaal klopt , en ze is gestikt in haar eigen braaksel dan is het toch geen moord meer , maar dood door schuld .
Het wegwerken van een lichaam mag volgens mij ook niet.
pi_173213132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de beste man een kans laat liggen om Joran juridisch te straffen.
Misschien denkt hij dat die kans er niet is of kleiner wordt wanneer hij het OM in Aruba had ingeschakeld.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 17:48:34 #153
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173213187
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het wegwerken van een lichaam mag volgens mij ook niet.
ja is ook strafbaar

maar wat ik dan niet snapt is waarom zou hij het lijk wegwerken als ze gestikt was , dna is het toch beter om gewoon naar huis te gaan en net doen af afscheid had genomen op het strand ..

als je dan toch in paniek bent , maar denk dat zijn vader hem opgedragen heeft om het lijk te verstoppen maar dan is dat die vader het eigenlijk achter af alleen maar erger heeft gemaakt , als hij gewoon Nat H had laten liggen nadat ze gestikt was en de politie had gebeld of hulp diensten . dan had het gewoon als dood door schuld of misschien gewoon pech kunnen uit komen , maar juist om het lijk weg te werken en de schoenen heeft hij zich verdacht gemaakt
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173213253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:48 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja is ook strafbaar

maar wat ik dan niet snapt is waarom zou hij het lijk wegwerken als ze gestikt was , dna is het toch beter om gewoon naar huis te gaan en net doen af afscheid had genomen op het strand ..

als je dan toch in paniek bent , maar denk dat zijn vader hem opgedragen heeft om het lijk te verstoppen maar dan is dat die vader het eigenlijk achter af alleen maar erger heeft gemaakt , als hij gewoon Nat H had laten liggen nadat ze gestikt was en de politie had gebeld of hulp diensten . dan had het gewoon als dood door schuld of misschien gewoon pech kunnen uit komen , maar juist om het lijk weg te werken en de schoenen heeft hij zich verdacht gemaakt
Omdat hij waarschijnlijk gewoon een moord gepleegd heeft. Net als met die Peruaanse dame.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 17:55:09 #155
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173213334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Omdat hij waarschijnlijk gewoon een moord gepleegd heeft. Net als met die Peruaanse dame.
ja dat denk ik ook maar welke reden zou hij gehad hebben , bij die Peruaanse dame was het uit opwelling omdat hij betrapte terwijl zij op zijn laptop informatie aan het kijken was over Nat H
Dus daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen dat je schrikt en door het lint gaat

maar een avond stappen met een leuke meid en dan moord nijgingen krijgen ... , ik denk wel dat ze gestikt is .. maar we zullen het pas weten als joran over 20 jaar zijn verhaal gaat vertellen of nu bekent is dat ze is gevonden.

maar hoe geloofwaardig is zijn verhaal dan nog na al die leugens
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173213371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:48 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja is ook strafbaar

maar wat ik dan niet snapt is waarom zou hij het lijk wegwerken als ze gestikt was , dna is het toch beter om gewoon naar huis te gaan en net doen af afscheid had genomen op het strand ..
Dat denk ik niet. Je weet niet in watvoor staat ze was toen ze overleed. Misschien had ze op dat moment bijvoorbeeld haar kleren niet meer aan. Als je iemand naakt achterlaat op het strand (met "jouw sperma in haar", zoals Joran zelf aangaf), dan is het niet echt geloofwaardig als je beweert netjes afscheid te hebben genomen.

Zonder lijk is het altijd lastig(er) om iemand te vervolgen. Hij is er opzich ook wel goed vanaf gekomen. Jammer voor hem dat hij het niet kon laten daarna (nog) een ander meisje om te brengen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 18:02:06 #157
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173213466
Ik denk nog altijd dat het verhaal dat hij aan die Patrick met verborgen camera vertelde dicht bij de waarheid ligt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:15:47 #158
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173213731
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:02 schreef SeLang het volgende:
Ik denk nog altijd dat het verhaal dat hij aan die Patrick met verborgen camera vertelde dicht bij de waarheid ligt.
ja maar hij heeft die flores afgemaakt omdta ze op zijn laptop zat te kijken naar de bewijzen van Nat H.

Waarom is deze laptop nooit onderzocht of waarom hebben ze daar nooit iets uit kunnen halen.

want er moet dan toch wel iets instaan wat de politie toch niet weet of is die laptop spoorloos
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173216427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:48 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja is ook strafbaar

maar wat ik dan niet snapt is waarom zou hij het lijk wegwerken als ze gestikt was , dna is het toch beter om gewoon naar huis te gaan en net doen af afscheid had genomen op het strand ..

als je dan toch in paniek bent , maar denk dat zijn vader hem opgedragen heeft om het lijk te verstoppen maar dan is dat die vader het eigenlijk achter af alleen maar erger heeft gemaakt , als hij gewoon Nat H had laten liggen nadat ze gestikt was en de politie had gebeld of hulp diensten . dan had het gewoon als dood door schuld of misschien gewoon pech kunnen uit komen , maar juist om het lijk weg te werken en de schoenen heeft hij zich verdacht gemaakt
Ik ook niet. Maar gesteld dat ze is gestikt in zijn bijzijn, dan zal hij misschien in paniek zijn geraakt. Zijn ghb in haar drankje had geen goede uitwerking blijkbaar, zijn zaad in haar mond en/of gleuf... Paniek, bang dat hij in de problemen zou komen, etc.

We weten ook niet wat er precies is gebeurd op dat strand. Wie weet heeft hij haar een paar tikken gegeven... Het kan allemaal.

Als de gevonden resten inderdaad van Natalee zijn, dan wordt het verhaal wel iets anders natuurlijk. Dan klopt het strand-verhaal en het wegwerken in zee in ieder geval niet.
pi_173216571
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:02 schreef Toga het volgende:

[..]

Karma. Nu nog zorgen dat er geen nageslacht komt.
Heeft al een kind ergens.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:08:21 #161
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173216631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Heeft al een kind ergens.
ja dta is nog het rare van alles in de beruchte gevangenis zitten van de wereld en mogen trouwen en kinderen maken ......... terwijl die waarschijnlijk 2 dames heeft omgebracht

als dat geen kat op het spek binden is , maar goed ik kijk nergens meer raar van op
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173217295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:06 schreef StaceySinger het volgende:

Ach die de Vries kan wel klagen maar die heeft zelf die Joran jarenlang gestalkt en opgejaagd .
Tot in Thailand en Peru aan toe - voor de kijkcijfers en de centen
Wat heeft dat te maken met het feit dat hij terecht opmerkt dat je als familie niet zelf op een vermeende plaats delict naar botten gaat lopen graven zonder medeweten van de plaatselijke autoriteiten?

Overigens veroordeelt hij de vader nergens, heb je het wel gelezen Stacey?
pi_173217440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:01 schreef Halcon het volgende:

Als de gevonden resten inderdaad van Natalee zijn, dan wordt het verhaal wel iets anders natuurlijk. Dan klopt het strand-verhaal en het wegwerken in zee in ieder geval niet.
Dat zijn ze niet, helaas is de vader van Natalee een lieve maar zeer naïeve man die weer eens om de tuin geleid is.

Je kunt het hem niet aanrekenen, alle media aandacht kan ten slotte leiden tot een antwoord, tot iemand die gaat praten, maar om nu als media serieus in dit onzin circus mee te gaan gaat toch wel heel ver.
pi_173217833
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:37 schreef Za het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet, helaas is de vader van Natalee een lieve maar zeer naïeve man die weer eens om de tuin geleid is.

Je kunt het hem niet aanrekenen, alle media aandacht kan ten slotte leiden tot een antwoord, tot iemand die gaat praten, maar om nu als media serieus in dit onzin circus mee te gaan gaat toch wel heel ver.
Dat zou wel een tegenvaller zijn na deze berichten, maar de kans is groot.

Het zou een complete ommezwaai zijn van het lichaam in zee wegwerken naar het lichaam op het eiland begraven. Wat natuurlijk apart is als het op het strand gebeurt en je weet dat als je ver genoeg de zee in gaat, ze nooit meer gevonden wordt.

En over Petertje R. Reken maar dat hij zit te zweten en volop hoopt dat het niks is. Als het wel iets is, dan zijn zijn uitzendingen namelijk in één keer waardeloos. Het verhaal wat Joran aan die scheefbek heeft verteld, rammelde aan alle kanten. In andere zaken zou Petertje volop inhaken op alle rammelende onderdelen, maar nu slikte hij als alles zoete koek.

Thailand was helemaal lachwekkend. Iedereen kon zien dat daar geen goed georganiseerde en geoliede vrouwenhandel bezig was, maar een Joran die wat te stoere praatjes had verkocht en ze niet waar kon maken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:46:33 #165
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173220163
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Je weet niet in watvoor staat ze was toen ze overleed. Misschien had ze op dat moment bijvoorbeeld haar kleren niet meer aan. Als je iemand naakt achterlaat op het strand (met "jouw sperma in haar", zoals Joran zelf aangaf), dan is het niet echt geloofwaardig als je beweert netjes afscheid te hebben genomen.

Zonder lijk is het altijd lastig(er) om iemand te vervolgen. Hij is er opzich ook wel goed vanaf gekomen. Jammer voor hem dat hij het niet kon laten daarna (nog) een ander meisje om te brengen.
Hij was met haar weg gegaan en gezien plus als hij GHB inderdaad in het drankje heeft gedaan wat neem ik aan in een autopsie had gebleken. Dan had ie er wel aan gehangen. Maar wellicht er vanaf gekomen met een dood door schuld ofzo.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173223451
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 21:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

Hij was met haar weg gegaan en gezien plus als hij GHB inderdaad in het drankje heeft gedaan wat neem ik aan in een autopsie had gebleken. Dan had ie er wel aan gehangen. Maar wellicht er vanaf gekomen met een dood door schuld ofzo.
Ja, en nu is hij er helemaal mee weggekomen (vooralsnog). Dus lijkt me dat hij niet de verkeerde keuze heeft gemaakt.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:24:41 #167
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173228393
http://www.limburger.nl/c(...)ijke-resten-gevonden

http://www.telegraaf.nl/b(...)way_strafbaar__.html

Dus volgens OM inderdaad geen resten en Pa Holloway strafbaar. En dat icm de aanstaande documentaire... Wat een gek die vent.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:29:06 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173228469
De man zegt toch nergens botten te hebben opgegraven?

Beetje vooringenomen om te roepen dat hij strafbaar zou zijn.
Maar als hij idd resten van zijn dochter heeft gevonden en gestraft wordt voor het opgraven terwijl het begraven van diezelfde resten onbestraft blijft zou dat wel behoorlijk bizar zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173229622
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:24 schreef ShaoliN het volgende:
http://www.limburger.nl/c(...)ijke-resten-gevonden

http://www.telegraaf.nl/b(...)way_strafbaar__.html

Dus volgens OM inderdaad geen resten en Pa Holloway strafbaar. En dat icm de aanstaande documentaire... Wat een gek die vent.
Dat lijkt me tegenstrijdig. Als er geen menselijke resten zijn opgegraven en uitgevoerd, is pa Holloway ook niet strafbaar..
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:54:17 #170
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173230295
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:29 schreef Leandra het volgende:
De man zegt toch nergens botten te hebben opgegraven?

Beetje vooringenomen om te roepen dat hij strafbaar zou zijn.
Maar als hij idd resten van zijn dochter heeft gevonden en gestraft wordt voor het opgraven terwijl het begraven van diezelfde resten onbestraft blijft zou dat wel behoorlijk bizar zijn.
Hij is toch bezig met een DNA test naar eigen zeggen?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:25:35 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173230768
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:54 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hij is toch bezig met een DNA test naar eigen zeggen?
Ja en? Dat hoeven toch geen botten te zijn? Haar kan ook, of tanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:45:45 #172
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173231094
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en? Dat hoeven toch geen botten te zijn? Haar kan ook, of tanden.
Dat zou net zo strafbaar zijn denk ik. Om bewijsmateriaal mee te slepen van zo'n crimesite af.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:11:57 #173
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173231589
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:45 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dat zou net zo strafbaar zijn denk ik. Om bewijsmateriaal mee te slepen van zo'n crimesite af.
Ja voor hetzelfde geld had hij nog een kam liggen met haar er in en doen alsof het van die site af komt... kan dubieus worden dit.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173232270
Gewoon een reclamestunt voor zijn docu serie. Hij heeft botten gevonden, laten onderzoeken, waarna gebleken is dat ze niet menselijk waren. Maar dat kan hij ter promotie van zijn docu serie nog niet 'onthullen' natuurlijk. Daarvoor zou je dan zijn serie moeten bekijken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173238718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:48 schreef Montagui het volgende:
Gewoon een reclamestunt voor zijn docu serie. Hij heeft botten gevonden, laten onderzoeken, waarna gebleken is dat ze niet menselijk waren. Maar dat kan hij ter promotie van zijn docu serie nog niet 'onthullen' natuurlijk. Daarvoor zou je dan zijn serie moeten bekijken.
waarna gebleken is ?

waar blijkt dat uit dan ?

[ Bericht 3% gewijzigd door StaceySinger op 18-08-2017 18:29:24 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173239188
RTL zendt nieuwe zoektocht Holloway uit

RTL 5 zendt vanaf volgende week de documentaireserie De verdwijning van Natalee Holloway uit. Daarin wordt de vader van de verdwenen Amerikaanse gevolgd, meldt de zender.
De documentaire zorgde ervoor dat de in 2005 op Aruba verdwenen Holloway afgelopen week weer in het nieuws kwam. Dave Holloway maakte woensdag bekend dat hij met hulp van een privédetective mogelijk een doorbraak had bereikt in de zaak. Het zou gaan om de vondst van menselijke resten.
Het Openbaar Ministerie op Aruba meldde vrijdag dat er geen menselijke botresten zijn gevonden.
De verdwijning van Natalee Holloway is vanaf zondag al bij Videoland te zien, RTL 5 zendt de zesdelige serie vanaf vrijdag 25 augustus uit.
http://www.ad.nl/show/rtl(...)lloway-uit~a3dfd03c/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173239261
Publiciteitsstunt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173336996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:46 schreef StaceySinger het volgende:
RTL zendt nieuwe zoektocht Holloway uit

RTL 5 zendt vanaf volgende week de documentaireserie De verdwijning van Natalee Holloway uit. Daarin wordt de vader van de verdwenen Amerikaanse gevolgd, meldt de zender.
De documentaire zorgde ervoor dat de in 2005 op Aruba verdwenen Holloway afgelopen week weer in het nieuws kwam. Dave Holloway maakte woensdag bekend dat hij met hulp van een privédetective mogelijk een doorbraak had bereikt in de zaak. Het zou gaan om de vondst van menselijke resten.
Het Openbaar Ministerie op Aruba meldde vrijdag dat er geen menselijke botresten zijn gevonden.
De verdwijning van Natalee Holloway is vanaf zondag al bij Videoland te zien, RTL 5 zendt de zesdelige serie vanaf vrijdag 25 augustus uit.
http://www.ad.nl/show/rtl(...)lloway-uit~a3dfd03c/
Vooral aandacht aan geven. :') Bah.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:20:52 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173337321
quote:
13s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:52 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Vooral aandacht aan geven. :') Bah.
Zeuren over aandacht geven, maar zelf een topic na 5 dagen weer omhoog schoppen, man, man, man :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173337509
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zeuren over aandacht geven, maar zelf een topic na 5 dagen weer omhoog schoppen, man, man, man :')
Ow dat was me niet eens opgevallen, zit ook niet zo vaak meer op FOK! (net als velen trouwen :') )
Maar inderdaad, ik denk dat een post op een semi-bekend forum in Nederland wel inderdaad veel aandacht genereert voor deze trieste mensen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:37:02 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173337539
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:34 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ow dat was me niet eens opgevallen, zit ook niet zo vaak meer op FOK! (net als velen trouwen :') )
Maar inderdaad, ik denk dat een post op een semi-bekend forum in Nederland wel inderdaad veel aandacht genereert voor deze trieste mensen.
Het is gewoon een ouder die al 12 jaar wil weten waar zijn kind is.
Laat die man. Hem triest noemen omdat hij niet opgeeft is helemaal triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173337705
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is gewoon een ouder die al 12 jaar wil weten waar zijn kind is.
Laat die man. Hem triest noemen omdat hij niet opgeeft is helemaal triest.
Ik doelde met trieste mensen meer op de programmamakers die hier graag hun slaatje uit slaan. :)
Verder had vaders ook normaal de resten kunnen laten testen zonder media aandacht. En zoals al eerder beschreven duurt dat geen weken om er achter te komen of het menselijke resten zijn of niet.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:49:16 #183
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173337718
Wat nu als de delen dieze gevonden hebben wel van haar zijn maar die vader dus nu met het bewijs "geknoeid" heeft en het dus nooit tot een veroordeling kan komen... Schuimbekkende Beth gok ik dan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173337792
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:49 schreef nils7 het volgende:
Wat nu als de delen dieze gevonden hebben wel van haar zijn maar die vader dus nu met het bewijs "geknoeid" heeft en het dus nooit tot een veroordeling kan komen... Schuimbekkende Beth gok ik dan
Volgens wat ik las zijn het niet eens menselijke resten. Maar verder heb je gelijk. En Peter De Vries ook. Als je gaat knoeien met bewijs heb je een probleem.
pi_173337829
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Volgens wat ik las zijn het niet eens menselijke resten. Maar verder heb je gelijk. En Peter De Vries ook. Als je gaat knoeien met bewijs heb je een probleem.
Waar las jij dat ?
En is dat al bewezen ?
Bron?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:58:22 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173337854
Ik denk dat hij een veroordeling op Aruba sowieso al uitgesloten heeft, maar dat hij gewoon wil weten waar zijn kind is/was.
Mochten de resten idd van haar zijn dan pakken ze dat in de VS gewoon mee als hij terechtstaat wegens afpersing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173337857
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waar las jij dat ?
En is dat al bewezen ?
Bron?
Op een nieuws site. Maar als het haar zou zijn wisten we dat nu wel.
pi_173337876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:58 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij een veroordeling op Aruba sowieso al uitgesloten heeft, maar dat hij gewoon wil weten waar zijn kind is/was.
Mochten de resten idd van haar zijn dan pakken ze dat in de VS gewoon mee als hij terechtstaat wegens afpersing.
Dat iemand naarstig op zoek naar zijn kind is begrijp ik ook.
pi_173337901
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Op een nieuws site. Maar als het haar zou zijn wisten we dat nu wel.
Welke nieuws site ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173337918
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Welke nieuws site ?
Dat weet ik niet meer. Maar als zij het was was het nu bekend.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:03:42 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173337952
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat iemand naarstig op zoek naar zijn kind is begrijp ik ook.
Waarom zou je je nog aan de lokale regels houden als je iedere keer het idee hebt dat ze toch niet aan jouw kant staan?
Let wel: als het verhaal van dat opgraven en cremeren waar zou zijn dan heeft hij ook weinig reden nog Arubaanse ambtenaren te vertrouwen, want dan zijn er gewoon mensen op hoge posities op de hoogte, en al jaren.

Wat heeft hij nou helemaal te verliezen? Dat Joran niet op Aruba veroordeeld gaat worden? Dat gaat sowieso niet gebeuren, dat weet iedereen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173337985
Het was groot nieuws, twee dagen geleden: op Aruba waren beenderen gevonden van Natalee Holloway, het Amerikaanse meisje dat er twaalf jaar verdween. Allicht vermoord door de Nederlander Joran van der sloot. Die vondst wordt nu ontkend door het Openbaar Ministerie van Aruba.
Zopas verspreidde het Openbaar Ministerie op Aruba een duidelijke mededeling: “De officier van justitie heeft kennis genomen van het nieuws van Dave Holloway - de vader van de vermoorde Natalee , nvdr . Hij zou menselijke resten hebben gevonden en deze ontdekking zou significant in verband zijn met de verdwijning van Natalee Holloway. De informatie werd eerder dit jaar door een politieagent onderzocht, onder leiding van het ministerie van justitie. Tijdens het onderzoek dat de politie heeft gehouden in de door Holloway aangegeven zone, werden geen menselijk resten gevonden. (...) Als dit in de toekomst wel het geval zou zijn, worden ze serieus onderzocht. Dit geldt voor elk geval van een vermist persoon in Aruba.”

Toch geen resten van Natalee Holloway gevonden
Joran van der sloot. FOTO: IMAGEGLOBE
Natalee Holloway was een Amerikaanse tiener die in 2005 met vriendinnen op vakantie was op Aruba. Daar verdween ze op 30 mei na een nachtje stappen. De verdenking viel al gauw op de Nederlander Joran van der sloot, de op de laatste videobeelden te zien was met Natalee. Hij bekende nooit officieel. Van der sloot zit vandaag wel in de cel voor de moord op de Peruaanse Stephanie Florès.

Het Openbaar Ministerie op Aruba vermoedt dat de vader van Natalee Holloway het nieuws over “de vondst” bekendmaakte om kijkers te lokken voor een nieuwe tv-documentaire over de verdwijning van zijn dochter.
pi_173338006
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou je je nog aan de lokale regels houden als je iedere keer het idee hebt dat ze toch niet aan jouw kant staan?
Let wel: als het verhaal van dat opgraven en cremeren waar zou zijn dan heeft hij ook weinig reden nog Arubaanse ambtenaren te vertrouwen, want dan zijn er gewoon mensen op hoge posities op de hoogte, en al jaren.

Wat heeft hij nou helemaal te verliezen? Dat Joran niet op Aruba veroordeeld gaat worden? Dat gaat sowieso niet gebeuren, dat weet iedereen.
Maar onzin roepen helpt zeker niet.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:13:12 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173338139
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je komt dus zo maar wat uit de losse hand posten.
En je schrijft: Als je gaat knoeien met bewijs heb je een probleem.
Hoezo knoeien ?
Of verzin je dat zelf?
Als hij daadwerkelijk menselijke resten heeft opgegraven dan is dat idd knoeien met bewijs.
Als diezelfde resten niet menselijk zijn en de dood van de wezens waar die resten wel van zijn niet door in geweld veroorzaakt is is er niets aan de hand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173338311
quote:
Compleet onzin stuk .
Het Openbaar Ministerie van Aruba weet niet eens waar en welke overblijfselen ze hebben gevonden .
Dat kan een botje of tand zijn of zelfs een paar haartjes.
En denk je dat T.J. Ward over 1 nacht ijs gaat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173338352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Compleet onzin stuk .
Het Openbaar Ministerie van Aruba weet niet eens waar en welke overblijfselen ze hebben gevonden .
Dat kan een botje of tand zijn of zelfs een paar haartjes.
En denk je dat T.J. Ward over 1 nacht ijs gaat ?
Jij denkt dat dit verhaal een leugen is en Peter R. de Vries ook onzin praat. Daar heb ik je weleens anders over gehoort namelijk.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:24:05 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173338379
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:29:24 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173338490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Compleet onzin stuk .
Het Openbaar Ministerie van Aruba weet niet eens waar en welke overblijfselen ze hebben gevonden .
Dat kan een botje of tand zijn of zelfs een paar haartjes.
En denk je dat T.J. Ward over 1 nacht ijs gaat ?
Het OM geeft wel aan dat ze geen menselijke resten op de plek hebben gevonden die Dave Holloway eerder dit jaar heeft aangeduid, en dat hij geen andere locaties heeft aangeduid.

Met andere woorden: als het om een andere locatie gaat dan heeft hij de Arubaanse autoriteiten niet geïnformeerd, en heeft dus ook nog eens zelf een mogelijke plaats delict verstoord.

Nou snap ik hem best als hij dat gedaan heeft, maar het is natuurlijk niet handig, en in combinatie met een eerder onderzoek dit jaar waar de politie gewoon bij betrokken was ook erg onwaarschijnlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:31:29 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173338539
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')