abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173189236
Twitteraccounts journalisten

https://twitter.com/obk - Olaf Koens - RTL Nieuws
https://twitter.com/MrNedjerov - Koen Nederhof - Telegraaf
https://twitter.com/wintermanad - Peter Winterman - AD

Tijdlijn
- 17 mei - Derya en Bjorn ondergaan niertransplantatie in het ziekenhuis van Antalya
- 26 juni - brakke bus zonder APK voor 500 aangekocht
- 30 juni - Joey, Bjorn en Derya vertrekken naar Turkije vanuit Haaksbergen
- 4 juli - zijn in Servi
- 4 juli - Robin Hoffman krijgt op 4 juli voor het laatst een berichtje van [Joey]
- 5 juli - Joey, Derya en Bjorn komen aan in Silifke, Zuid-Turkije (RTL en AD), terwijl ook 5 juli Bulgarije gezegd wordt
- 6 juli - onbekend
- 7 juli - onbekend
- 7 juli - ~21:00 - Alim wijst ze de kampeerplek, vlakbij waar ze (land)bouwgrond wilden kopen

Gedetailleerde doch nog incomplete tijdlijn 7 tot 10 juli

Radio 1

- 7 juli 's 21:00 aangekomen bij boer Alim, die hen een kampeerplaats aanwees
- 8 juli 8:30 zou Alim ontbijt brengen, onderweg kwam hij eerst Bjorn overstuur tegen. Alim heeft Bjorn laten douchen bij hem thuis, En is toen naar de kampeerplaats gegaan (ondanks dat Bjorn dit niet wilde). Op de kampeerplaats kwam hij een ruzinde Derya en Joey tegen, Derya was Bjorn kwijt en vertelde dat Joey naar het vliegveld wilde. Gelukkig kon Alim Derya gerust stellen over Bjorn, omdat die in zijn huis zat. En hij gaf Joey en Derya te drinken.

NOS - 4 augustus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later (wanneer?) krijgt Robin van Bjrn en Derya nog een berichtje, laat hij aan RTL Nieuws weten: ,,Hey, Joey komt jullie kant op, is hij al over? Hou ons op de hoogte." Maar hij krijgt geen contact meer met Joey.

AD

- Grsoy reed in zijn auto en gaf Bjrn een fles water. Die gooide Bjrn leeg over zijn lichaam, waarschijnlijk om af te koelen. De landeigenaar reed door naar de kampeerplek, waar Derya en Joey op dat moment waren.

Het krakkemikkige Mercedes-busje van de Haaksbergenaren was vastgelopen op een paar grote keien. De landeigenaar bood hulp aan om het busje los te trekken, maar Derya sloeg dat aanbod af. Vervolgens pakten Derya en Joey de flessen water aan die Grsoy voor ze had meegenomen. Derya en Joey liepen richting de hoofdweg, een paar kilometer van de kampeerplaats.

- 8 juli 's avonds
Die avond gaat de landeigenaar opnieuw naar de afgelegen kampeerplek. Dan is alleen Derya er nog, vertelt hij. ,,Ze zei dat Joey naar het vliegveld was gegaan. Bjrn was zoek. Iemand van de militaire politie heeft haar naar een hotel gebracht, ze mocht niet alleen op de kampeerplaats blijven. Later is ze naar familie in Tarsus gereisd." De militaire politie nam het kapotte busje van de Haaksbergenaren mee.

Volgens Grsoy maakten Bjrn en Derya een verwarde indruk. ,,Volgens mij waren ze niet goed bij hun hoofd", aldus de landeigenaar. ,,Bjrn had last van een eerdere operatie. Ze wilden een stuk van mijn grond kopen, maar later weer niet. Derya vertelde mij dat ze nu naar Antalya zouden gaan, waar ze een houten huisje in de buurt van het ziekenhuis wilden bouwen. Zodat Bjrn de medische hulp kon krijgen die hij nodig had."

Bron: onbekend (OP)

- Op 8 juli stuurt het stel een bericht naar familie van Joey dat hij heimwee heeft en terugkeert. Hij zou met een taxibusje naar Adana gegaan zijn maar weten niet zeker of hij daadwerkelijk opgestaptis. Dit is tevens de dag dat hij voor het laatst gepind heeft

AD

- Op 9 juli meldde hij zich in het ziekenhuis van Silifke", vertelt de politiechef. ,,Hij had ernstige verwondingen, onder meer aan zijn gezicht. Omdat er twee maanden daarvoor een nier bij hem was verwijderd, moest hij een paar dagen in het ziekenhuis blijven."

- nacht van 9 op 10 juli
Toch besloot Breukers om al na n nacht te vertrekken uit het ziekenhuis. ,,Heel vreemd", vertelt Cetinkaya. De politiebaas zegt ook dat Breukers kort voor zijn ziekenhuisopname nog samen was met Joey Hoffmann. Naar eigen zeggen was Breukers gevallen op de rotsen bij het strand. De Turkse politie plaatst vraagtekens bij dat verhaal.

- 17 juli - aangifte van vermissing Joey bij Politie Nederland
- 21 juli - contact tussen Politie Nederland en Bjorn en Derya vanwege de vermissing van Joey
- 27 juli - Turkse familie [van Derya] doet op 27 juli aangifte van de vermissing van Bjrn en Derya.
- 28 juli -
- 29 juli -
- 30 juli -
- 31 juli -
- 1 augustus - Bjorn en Derya in Ankara om nieuwe paspoorten te regelen
- Olaf Koens belt Derya die "in een lift staat" en "hier geen tijd voor heeft" *klik*
- 2 augustus - Bjorn en Derya worden verhoord door de politie in Silifke
- 3 augustus - politie en Nederlandse journalisten zoektocht in Silifke
- 4 augustus - Derya en Bjrn vrijgelaten
- 5 augustus - zoektocht met speurhonden uit Nederland in het gebied

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recente bronnen:

MrNedjerov twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 22:56:10 Opvallend: Bjorn en Derya gaven toe dat zij en Joey amfetamine gebruikten op de avond van 7 juli*, dag voor vermissing #silifke @telegraaf reageer retweet
*originele tweet zegt 8 juli, maar dat kan niet kloppen, omdat Joey toen al spoorloos was

Echtpaar Haaksbergen mag Turkije niet verlaten

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:56 schreef StaceySinger het volgende:
nog een snip uit de Telegraaf van vandaag

Hondenteam gaat Joey zoeken - Telegraaf - za 5 aug

Volgens het verhaal van Bjorn en Derya was de bus inderdaad stuk, was Alim inderdaad langsgekomen en was Joey toen inderdaad nog bij hen. Maar dat zij volgens Alim beschikten over zeker twaalf liter water in grote flessen, klopt niet met het verhaal van Bjorn en Derya. Zij vertellen dat zij een paar uur later van de kampeerplek weggingen, juist omdat ze geen water meer hadden. ,,Derya en Joey waren bang voor Alim, dus we gingen de landweg af naar beneden", verklaarde Bjorn eerder.

Wat dan volgt is cruciaal. Al na een kilometer of twee sjokken door de rotsachtige Turkse bakoven, besloot het gezelschap uit elkaar te gaan, zegt Bjorn. ,,Joey wilde terug, omdat het terrein te ruig werd. Maar wij moesten wel door, want zonder water zouden we het niet meer halen naar boven. We zeiden nog dat hij niet moest gaan."

Toch zou Joey zijn omgedraaid, waarna elk spoor van hem ontbreekt. Niemand van de omwonenden zag hem daarna nog terug. De politie heeft grote twijfel bij het verhaal dat de jonge Haaksbergenaar een taxi zou hebben gepakt naar het vliegveld.

Bjorn en Derya zouden zijn doorgelopen en inderdaad, aan het begin van de middag zagen medewerkers van een hotel aan de hoofdweg richting Silifke hoe het stel uit een vallei kwam. Bjorn bleef op afstand, Derya kwam dichterbij om water te halen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

- Op 8 juli stuurt het stel een bericht naar familie van Joey dat hij heimwee heeft en terugkeert. Hij zou met een taxibusje naar Adana gegaan zijn maar weten niet zeker of hij daadwerkelijk opgestaptis. Dit is tevens de dag dat hij voor het laatst gepind heeft

Dit is daderlogica. Als zij niet weten wat er met Joey is gebeurd zouden ze dit niet zeggen. Want wat als Joey een dag later opduikt en hun leugen onderuit haalt? De enige reden waarom iemand een dergelijke leugen zou vertellen is als je zeker weet dat Joey niet meer op kan duiken om je leugen te doorprikken.

Zij wisten dus dat Joey deze leugen niet meer kon ontkrachten omdat ze weten dat Joey niet meer leeft.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:14 schreef StaceySinger het volgende:

gele lijn is de hoofdweg richting Silifke
ze moeten dus vanaf punt A ongeveer langs de langs de groene lijn naar de hoofdweg
naar richting Silifke gelopen zijn - ongeveer 3 kilometer

JZsQXu2.png?1
Volgens mij is het zo:

OFGKeuQ.jpg

- blauwe cirkel - staat iets blauws op Google Maps (afval? zeiltje?)
- gele cirkel - lijkt een bouwperceeltje (de kampeerplek?)
- die zandweg (okuk sekak) die naar het noorden loopt komt uit bij het rode kruis (de Atatrk Cd), een verharde weg, zo moeten ze gekomen zijn met de bus
- dat baaitje van Winterman is rechts, met foto's, zit vol restaurantjes en een hotel (Baris, Otel)
- dat hotel Altinorfoz zit net buiten de kaart naar het zuiden (groene pijl) langs de hoofdweg

Je kan dwars door de natuur banjeren naar de hoofdweg en zo naar Narliyuku, dat is korter
Of terug over de weg naar het noorden en dan over de geasfalteerde weg, dat loopt makkelijker, zeker met een koffer

update : Speciale hond gaat zoeken naar Joey

+

Hier staat ook dat Joey op 5 juli voor het laatst heeft gepind.

Bij vrijdag 7 juli komen Bjorn en Derya (in gezelschap van Joey) te laat bij de makelaar om de kooptransactie van de grond formeel te kunnen afronden.
Op vrijdag 14 juli komen ze weer opnieuw bij de makelaar langs met de afspraak om op maandag 17 juli de grondtransactie te doen.
Op maandag 17 juli laten ze weten aan de makelaar van de koop af te zien (hoe is niet duidelijk).

http://www.telegraaf.nl/b(...)le_tijd_samen__.html

UPDATE : Turkse politie: 'Joey Hoffmann (21) dood gevonden'

http://www.telegraaf.nl/b(...)ood_gevonden___.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173189332
Game on!
pi_173189387
Zijn er foto's van Joey opgedoken? :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:21:25 #4
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_173189462
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:18 schreef Geralt het volgende:
Zijn er foto's van Joey opgedoken? :X
Het scheelt niet veel:

http://yurthaber.mynet.co(...)belli-olacak-3671057
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_173189479
quote:
Ik versta dat niet als ik het lees :@
pi_173189485
Ik vertrouw het niks dat die broer en twee vrienden van Joey nu ook 'weg' zijn. :{

Het zal toch niet waar zijn?
pi_173189498
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik vertrouw het niks dat die broer en twee vrienden van Joey nu ook 'weg' zijn. :{

Gewoon terug naar huis toch?
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_173189528
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gewoon terug naar huis toch?
Oh?
pi_173189581
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh?
Denk je dat ze vermist zijn dan?
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_173189628
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:22 schreef Greys het volgende:

Las ergens dat ze 10 dagen geleden het hotel waar ze verbleven al verlaten hebben...
pi_173189686
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:27 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Las ergens dat ze 10 dagen geleden het hotel waar ze verbleven al verlaten hebben...
Dat wil nog niet zeggen dat ze terug naar Nederland zijn gegaan.
pi_173189707
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Denk je dat ze vermist zijn dan?
Geen idee. Zal wel niet. Maar tis toch op zijn minst raar dat die jongens daar kwamen om te flyeren en dat er in dat dorp door de bewoners amper/geen flyers zijn gezien (daar verbaasden we ons toen al enigszins over, wat ie daar dan deed) en dat hij 10 dagen geleden het hotel heeft verlaten maar zich nog steeds niet bij de politie heeft gemeld voor het lichaam van z'n broer? Ik vind het op z'n minst zorgwekkend zeg maar.

Voor het laatst op 5 augustus op FB gepost en ik zie daar nu net ook iemand onder posten met de vraag waar hij is.
pi_173189714
Misschien staan ze straks ineens bij Bjorn voor zijn neus, 😬 Met een knuppeltje
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:31:15 #14
24533 ACT-F
pi_173189733
quote:
11s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik versta dat niet als ik het lees :@
Het ging me om de plaatjes :+
pi_173189759
Wat een paniek. :') Alsof de jongens niet constant in verbinding met de politie staan..
Mijn schoonheidsgeheim? Veel blowen, weinig neuken!
pi_173189778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien staan ze straks ineens bij Bjorn voor zijn neus, 😬 Met een knuppeltje
Zoiets...
pi_173189791
Misschien zijn ze zelf op zoek gegaan naar Joey en zijn nu ook verdwaald?
pi_173189822
Het is wel hl raar dat Robin en zijn vrienden in Adana, ver weg van Silifke, zijn gaan zitten.
Dat verklaart ook dat we via geen enkele journalist iets over Robin hebben gehoord (alhoewel, ze zullen hem toch ook wel gebeld hebben?)
Ik dacht dat hij had verklaard niet Turkije te zullen verlaten zonder Joey....
en als hij alweer terug was in Haaksbergen (waarom hebben we er dan niets over gehoord?) dan neem ik toch aan dat je weer vrij snel naar Turkije vliegt nadat je hebt gehoord dat Joey is gevonden.
Ik neem aan dat er allerlei formaliteiten plaats moeten vinden om het lichaam mee naar Nederland te krijgen?
pi_173189827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een paniek. :') Alsof de jongens niet constant in verbinding met de politie staan..
Waarom dan die opmerking van de politie dat de familie van Joey zich nog niet gemeld heeft daar na de vondst van het lichaam?

En ik zie nergens paniek hoor. Jij wel? Alleen opmerkelijk. Als dat al paniek is is m'n leven n grote paniekaanval :+
pi_173189853
Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden als Bjorn een duwtje krijgt van een klif...
pi_173189877
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom dan die opmerking van de politie dat de familie van Joey zich nog niet gemeld heeft daar na de vondst van het lichaam?
Zal wel weer verkeerd vertaald zijn door een overijverige journalist ;)
pi_173189883
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Monkeymind het volgende:
Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden als Bjorn een duwtje krijgt van een klif...
Echt? Ook als ie onschuldig zou zijn aan de dood van Joey? Alleen om z'n kutgedrag moet ie dan van een klif? Dan mag de halve wereld dood.
pi_173189895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar het is toch best raar dat Robin al vele weken niets van zich heeft laten horen in de media?
Hij was er nota bene om rugbaarheid te geven aan de zaak!
pi_173189913
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt? Ook als ie onschuldig zou zijn aan de dood van Joey? Alleen om z'n kutgedrag moet ie dan van een klif? Dan mag de halve wereld dood.
Tja, ik denk niet dat hij onschuldig is aan de dood van Joey, maar er alles mee te maken heeft.
pi_173189922
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:36 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Maar het is toch best raar dat Robin al vele weken niets van zich heeft laten horen in de media?
Waarom zou hij dat doen? Zwijgen is het beste.
pi_173189940
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:35 schreef Greys het volgende:
Dan mag de halve wereld dood.
Goed plan op zich.
pi_173189946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:35 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zal wel weer verkeerd vertaald zijn door een overijvige journalist ;)
Dat kan uiteraard. Blijft het alsnog een tikkie vreemd dat de broer eerst wel met geposeerde foto met flyer en al de media opzocht en daarna helemaal niet meer. En dat geen van de bewoners flyers had gezien of van de vermissing had gehoord. Hij leek zo passioneel om er alles aan te doen om hem te vinden.
pi_173189951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom zou hij dat doen?
quote:
Daarom?
pi_173189970
quote:

[..]

Tja, ik denk niet dat hij onschuldig is aan de dood van Joey, maar er alles mee te maken heeft.
En op basis van denken mag ie dood?
pi_173189974
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat doen? Zwijgen is het beste.
Uhm nee, je wil toch dat de vermissing van je broer onder de aandacht komt?!? Dat is de reden dat hij erheen ging.
Ik vind dat zwijgen juist heel vreemd.
pi_173189992
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de autopsie wel maanden kon gaan duren en nu staat er dat ze het lichaam nog niet vrij konden geven omdat er nog geen familie gemeld heeft? Mis ik iets?
pi_173189999
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard. Blijft het alsnog een tikkie vreemd dat de broer eerst wel de media opzocht en daarna helemaal niet meer. En dat geen van de bewoners flyers had gezien of van de vermissing had gehoord. Hij leek zo passioneel om er alles aan te doen om hem te vinden.
Ik denk dat hij en de rest van de familie wel iets anders aan hun hoofd hebben dan 'gezellig' met de media praten. Laat dt maar aan Bjorn over..
pi_173190014
Die Angelo D., die met de broer en Jaimy G. naar Turkije gingen en al een tijdje niets meer van zich horen lieten, werkte bij hetzelfde bedrijf in Haaksbergen als Bjorn.

Misschien moet Obie O. eens precies uitleggen hoe, waar en wanneer hij en zijn beste vriend Joey bij die dwaze droomreis betrokken raakte. In de telegraaf gaf hij aan dat Joey op een dag zomaar thuis zou komen met een raar verhaal. Dat zal binnen niet al te lange tijd werkelijkheid worden.
pi_173190017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:39 schreef Racalt het volgende:
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de autopsie wel maanden kon gaan duren en nu staat er dat ze het lichaam nog niet vrij konden geven omdat er nog geen familie gemeld heeft? Mis ik iets?
Ja nu je het zegt! Was gezegd dat het wel maanden kon duren...
pi_173190042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik denk dat hij en de rest van de familie wel iets anders aan hun hoofd hebben dan 'gezellig' met de media praten. Laat dt maar aan Bjorn over..
Gezellig maak je er zelf van. Hij kwam er om de vermissing ondernde aandacht te brengen. Dan is het verstandig als je er zichtbaar over praat en flyers uitdeelt en iedereen in zo'n dorp op de hoogte brengt. Maar ook dat deed ie niet kennelijk. Ik vind het vreemd. Laat me dat maar lekker vinden. :P
pi_173190055
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Gezellig maak je er zelf van. Hij kwam er om de vermissing ondernde aandacht te brengen. Dan is het verstandig als je er zichtbaar over praat en flyers uitdeelt en iedereen in zo'n dorp op de hoogte brengt. Maar ook dat deed ie niet kennelijk. Ik vind het vreemd. Laat me dat maar lekker vinden. :P
Dat mag je vinden, daar hoor je me niks over zeggen, toch?
pi_173190085
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt! Was gezegd dat het wel maanden kon duren...
Dan ben ik bang dat de politie zo snel mogelijk de zaak wil sluiten ivm kosten en het eventueel overlaat aan Nederland?
pi_173190095
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef Zeus2017 het volgende:
Die Angelo D., die met de broer en Jaimy G. naar Turkije gingen en al een tijdje niets meer van zich horen lieten, werkte bij hetzelfde bedrijf in Haaksbergen als Bjorn.

Misschien moet Obie O. eens precies uitleggen hoe, waar en wanneer hij en zijn beste vriend Joey bij die dwaze droomreis betrokken raakte. In de telegraaf gaf hij aan dat Joey op een dag zomaar thuis zou komen met een raar verhaal. Dat zal binnen niet al te lange tijd werkelijkheid worden.
Werkte Bjorn dan?!
Hij leefde toch van een uitkering?

[ Bericht 0% gewijzigd door Monkeymind op 16-08-2017 18:58:59 ]
pi_173190132
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:44 schreef Racalt het volgende:

[..]

Dan ben ik bang dat de politie zo snel mogelijk de zaak wil sluiten ivm kosten en het eventueel overlaat aan Nederland?
Daar lijkt het wel op idd, dat ze het zomsnel mogelijk af willen sluiten.
En 'op een natuurlijke manier omgekomen' is dan het makkelijkst om te verklaren.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:46:55 #40
24533 ACT-F
pi_173190145
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:45 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Werkte Bjorn dan?!
Hij leefde toch vam een uitkering?
Sinds oktober 2016 werkeloos. Daarvoor kennelijk gewerkt. Of hij daarna nog gewerkt heeft weet ik niet.
pi_173190224
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:46 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op idd, dat ze het zomsnel mogelijk af willen sluiten.
En 'op een natuurlijke manier omgekomen' is dan het makkelijkst om te verklaren.
dan nog liever onbekend, bij een natuurlijke dood verklaring staat het bij voorbaat al 2-0 voor team Bjorn...
pi_173190362
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:46 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Sinds oktober 2016 werkeloos. Daarvoor kennelijk gewerkt. Of hij daarna nog gewerkt heeft weet ik niet.
Misschien vanwege de dood van zijn vader vorig jaar de ziektewet in en niet meer gewerkt?
https://www.mensenlinq.nl(...)ton-breukers-6945675
pi_173190365
Zegt natuurlijk niks, maar zowel Joey als Robin hebben geen vrienden op FB die Angelo of Jaimy heten. Zijn het soms alleen vrienden van Bjorn? In dat geval hoop ik dat Robin in orde is.

Of misschien zijn het toevallig twee jonge kerels zonder FB. Dat kan ook. :+
pi_173190437
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dan nog liever onbekend, bij een natuurlijke dood verklaring staat het bij voorbaat al 2-0 voor team Bjorn...
Klopt, ik denk wel dat Bjorn en Derya er mee weg gaan komen. Vanaf de dag dat Joey gevonden werd, werd er gelijk gezegd dat het op een natuurlijke dood leek. Vreemd om dat zo te zien en het lichaam was minder goed intact dan in eerste instantie gezegd werd.
pi_173190518
Ik volg dit topic al meer dan twee weken en heb mij nu ook maar aangemeld :)
Een van de vrienden van Joey, die samen met Robin is afgereisd naar Silifke, heeft twee dagen geleden vanuit Haaksbergen gepost. Ik denk dat ze daarom momenteel weer in Haaksbergen zijn.
Just be true to who you are ♥
pi_173190539
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:57 schreef Racalt het volgende:

[..]

Klopt, ik denk wel dat Bjorn en Derya er mee weg gaan komen. Vanaf de dag dat Joey gevonden werd, werd er gelijk gezegd dat het op een natuurlijke dood leek. Vreemd om dat zo te zien en het lichaam was minder goed intact dan in eerste instantie gezegd werd.
Ja de snelle conclusie van natuurlijke dood 'want geen steek-of schotwonden' was natuurlijk belachelijk.
pi_173190662
Was deze link al eens gepost?
Bloeiende handel in nieren en andere organen in Turkije:
http://www.niernieuws.nl/mobiel/?id=8383&cat=&loc=&all=&
pi_173190694
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja de snelle conclusie van natuurlijke dood 'want geen steek-of schotwonden' was natuurlijk belachelijk.
Kunnen ze vervolgd worden als ze in Nederland zijn?
pi_173190714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:55 schreef Eigenwhys het volgende:

[..]

Misschien vanwege de dood van zijn vader vorig jaar de ziektewet in en niet meer gewerkt?
https://www.mensenlinq.nl(...)ton-breukers-6945675
Is dat tegenwoordig reden om afgekeurd te worden?
pi_173190823
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:06 schreef polderturk het volgende:

[..]

Kunnen ze vervolgd worden als ze in Nederland zijn?
Voor wat?
Make my day!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')