abonnement Unibet Coolblue
pi_173189961
Sjaan feteld ofer de saussies en de fliegies
se sitteh in een huissie.. allemaal flieggeh
pi_173189981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

als ze nu eens een paar personen als vrienden houd , en daar dan niet over gaat roddelen zou ik haar leuker vinden , maar zij roddelt over iedereen daar kan ik niet tegen
Daar scoort ze geen punten mee idd.
Ik heb verder weinig last van haar.
Er zitten er een paar die ik echt wel weg wil hebben.
pi_173189986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sjaan feteld ofer de saussies en de fliegies
se sitteh in een huissie.. allemaal flieggeh
Schudden ze allemaal ja, hier ook
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173190012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sjaan feteld ofer de saussies en de fliegies
se sitteh in een huissie.. allemaal flieggeh
020 zeker
pi_173190019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Dus als je niet op je mondje gevallen bent en iemand niet op je slaapkamer wil hebben mag je verrot gescholden worden.

Right.
Je zet er niet bij dat ze ook slecht praat over Johan, en ik praat het niet helemaal goed maar snap best dat Johan ook niks van haar moet hebben. En nu doet iedereen opeens alsof het zo verschrikkelijk is wat die heeft gezegd terwijl ik vet varken of soortgelijke opmerkingen hier in de COS toch echt continu voorbij zag komen als t over Ramona ging bv
pi_173190026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef lonneberga het volgende:

[..]

020 zeker
Zit ze prima dan daar.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173190029
Volgens mij zijn madi en floor de enige die nog lol hebben daar _O-
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:42:10 #208
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_173190044
Beide momenten ..... :)


Johan over Linda - 16 augustus 2017.


Johan stuurt Linda weg - 16 augustus 2017.
.
pi_173190047
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:41 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Volgens mij zijn madi en floor de enige die nog lol hebben daar _O-
Die nemen alles in de zeik, en lopen met alles mee. Zo doe je dat
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:42:45 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_173190049
Er komen vast niet genoeg gasten op de beachparty dat Bas deze mensen op de gastenlijst gooit
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_173190051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef pecla het volgende:

[..]

Je zet er niet bij dat ze ook slecht praat over Johan, en ik praat het niet helemaal goed maar snap best dat Johan ook niks van haar moet hebben. En nu doet iedereen opeens alsof het zo verschrikkelijk is wat die heeft gezegd terwijl ik vet varken of soortgelijke opmerkingen hier in de COS toch echt continu voorbij zag komen als t over Ramona ging bv
Wat praat ze dan slecht over Johan? Dat zijn vulgaire praat haar niet aan staat?

In de COS mogen we commentaar leveren op wat we op de streams zien.
Ik scheld iedereen op straat natuurlijk ook voor mongool, debiel en hoer uit. :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_173190058
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:41 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Volgens mij zijn madi en floor de enige die nog lol hebben daar _O-
ja volgens mij ook, is toch leuk , sommige daar zijn constant bezig met hoe ze overkomen op de tv
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_173190059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef pecla het volgende:

[..]

Je zet er niet bij dat ze ook slecht praat over Johan, en ik praat het niet helemaal goed maar snap best dat Johan ook niks van haar moet hebben. En nu doet iedereen opeens alsof het zo verschrikkelijk is wat die heeft gezegd terwijl ik vet varken of soortgelijke opmerkingen hier in de COS toch echt continu voorbij zag komen als t over Ramona ging bv
Klopt, maar hoelang zit hij daar nou......een paar dagen en dan zo tekeer trekken. 8)7
pi_173190064
Bas bij de eters
de mensen die naar het Paaldans / Baas Beach gedoe komen
mogen 10 peuken pp mee
pi_173190074
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:05 schreef mootie het volgende:

[..]

ER MAG NIET MEER UIT DE LUIFEL GEGETEN WORDEN.
EN WAAROM MAG DAT DAN NIET?
pi_173190077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:43 schreef zodeju het volgende:

[..]

Klopt, maar hoelang zit hij daar nou......een paar dagen en dan zo tekeer trekken. 8)7
daar heb je gelijk in, de meesten doen de eerste weken nog rustig
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_173190080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Wat praat ze dan slecht over Johan? Dat zijn vulgaire praat haar niet aan staat?

In de COS mogen we commentaar leveren op wat we op de streams zien.
Ik scheld iedereen op straat natuurlijk ook voor mongool, debiel en hoer uit. :')
nou,ik soms wel als ik alleen in de auto zit. :@
pi_173190101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas bij de eters
de mensen die naar het Paaldans ?Baas Beach gedoe komen
mogen 10 peuken pp mee
Hij denkt die baas beach party vol te krijgen dat lukt hem niet meer zo populair is hij niet meer op hoop dat hij flink verlies draait
pi_173190111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:44 schreef lonneberga het volgende:

[..]

nou,ik soms wel als ik alleen in de auto zit. :@
ik ook :D mijn zoon moest laatst nog lachen toen ik stoer in de auto zei tegen een medeweggebruiker , pas maar op ik kom er zo uit en dan timmer ik je op de bek _O-
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_173190114
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:44 schreef lonneberga het volgende:

[..]

nou,ik soms wel als ik alleen in de auto zit. :@
Sinds wanneer zit jij in die soap
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173190125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, de meesten doen de eerste weken nog rustig
Je moet toch je bewoners even leren kennen, en nu kan hij wel al gekeken hebben maar dan nog.....vindt het erg snel Kijk eerst eens even de kat uit de boom.
pi_173190126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit jij in die soap
OUD :W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 18:46:27 #223
388664 crew  Dotteke
pi_173190127
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
5 eters maal ?? pp
zo te horen al een paar keer geweest
flink schuim geld aan verdiend
Echt schuim, die vent helemaal _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_173190129
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit jij in die soap
het is ook mijn Utopia ja.
pi_173190136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit jij in die soap
heb je dat niet gezien dan?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')