abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 augustus 2017 @ 03:12:33 #276
104871 remlof
Europees federalist
pi_173200245
"Trump presidency effectively over" hoor ik al de hele avond op CNN.

En dat John Kelly maar vooral de nuclear football bij hem uit de buurt moet houden.
pi_173200426
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 03:12 schreef remlof het volgende:
"Trump presidency effectively over" hoor ik al de hele avond op CNN.

En dat John Kelly maar vooral de nuclear football bij hem uit de buurt moet houden.
De WaPo en CNN roepen dat natuurlijk al vanaf dag één. Helaas blijft het wachten tot Mueller de dirty bomb gaat droppen voordat die mongool opgehoepeld is.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 07:19:29 #278
137949 Disana
pi_173200468
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
JAAA! Ik ga naar Rome volgende week *O* *O* *O*
Mooi! Voor hoeveel dagen ga je? En is het er nog zo warm?
pi_173200504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De WaPo en CNN roepen dat natuurlijk al vanaf dag één. Helaas blijft het wachten tot Mueller de dirty bomb gaat droppen voordat die mongool opgehoepeld is.
En dan nog. Die zit er voorlopig nog wel.
pi_173200546
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:44 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Jaja.

[ afbeelding ]
Leuk "alternative fact" in dat plaatje.
pi_173200550
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
Igen is een beetje verdwaald geloof ik, hij is uit NWS ontsnapt lijkt het.
O ja, omdat ik niet blind achter een of andere uit de VS overgewaaide hype aan hol ben ik "verdwaald". :N
pi_173200551
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Leuk "alternative fact" in dat plaatje.
Je lijkt steeds te suggereren dat (bijna) alle demonstranten tegen de nee-nazi's zelf net zulke radicalen zijn maar dan links. Maar waar baseer je dat idee precies op? Of is dit weer onderdeel van je bekende maniertjes?
pi_173200637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je lijkt steeds te suggereren dat (bijna) alle demonstranten tegen de nee-nazi's zelf net zulke radicalen zijn maar dan links. Maar waar baseer je dat idee precies op? Of is dit weer onderdeel van je bekende maniertjes?
Er zit in dit geval ongetwijfeld verschil tussen. In de foto's zag de rechtse demonstratie er nogal bedreigend uit. Maar in de VS heb je nou eenmaal het Second Amendment. Dat kan ik ook niet helpen.
pi_173200652
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Er zit in dit geval ongetwijfeld verschil tussen. In de foto's zag de rechtse demonstratie er nogal bedreigend uit. Maar in de VS heb je nou eenmaal het Second Amendment. Dat kan ik ook niet helpen.
Maar wat is dan het alternatieve feit in deze?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 07:57:27 #285
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173200670
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:44 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Jaja.

[ afbeelding ]
Noem mij een justitieel of civiel recht in de VS die blanke mensen wel hebben en zwarte mensen niet.

Met andere woorden je plaatje benodigd dringend een update voor 2017.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:03:24 #286
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173200705
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar wat is dan het alternatieve feit in deze?
BLM eist niet "gelijke rechten"
De KKK eist niet "dooie negers"

Het heet framing. Natuurlijk is dat plaatje binnen zijn eigen universum geheel correct en is er tussen de 2 gemelde posities niet een redelijk compromis. Natuurlijk heeft de groep rechts van de panel gewoon volledig gelijk en de groep links van de panel volledig ongelijk.

Maar die posities en die morele onbalans toepassen op wat er vandaag de dag in de VS gaande is is een leugen bedoeld om redelijke mensen de mond te snoeren en radicale leftists en BLM-ers ruim baan te geven ondanks de totaal onredelijke shit die ze roepen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:12:18 #287
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173200775
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

BLM eist niet "gelijke rechten"
De KKK eist niet "dooie negers"

Het heet framing. Natuurlijk is dat plaatje binnen zijn eigen universum geheel correct en is er tussen de 2 gemelde posities niet een redelijk compromis. Natuurlijk heeft de groep rechts van de panel gewoon volledig gelijk en de groep links van de panel volledig ongelijk.

Maar die posities en die morele onbalans toepassen op wat er vandaag de dag in de VS gaande is is een leugen bedoeld om redelijke mensen de mond te snoeren en radicale leftists en BLM-ers ruim baan te geven ondanks de totaal onredelijke shit die ze roepen.
Wie zijn de redelijke mensen?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:13:55 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173200785
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooi! Voor hoeveel dagen ga je? En is het er nog zo warm?
5 dagen *O*
Laatste keer dat ik keek zou het rond de 33 graden zijn...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173200827
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

BLM eist niet "gelijke rechten"
De KKK eist niet "dooie negers"

Het heet framing. Natuurlijk is dat plaatje binnen zijn eigen universum geheel correct en is er tussen de 2 gemelde posities niet een redelijk compromis. Natuurlijk heeft de groep rechts van de panel gewoon volledig gelijk en de groep links van de panel volledig ongelijk.

Maar die posities en die morele onbalans toepassen op wat er vandaag de dag in de VS gaande is is een leugen bedoeld om redelijke mensen de mond te snoeren en radicale leftists en BLM-ers ruim baan te geven ondanks de totaal onredelijke shit die ze roepen.
Ook jij lijkt te suggereren dat (bijna) alle demonstranten tegen de neo-nazi's zelf net zulke radicalen zijn maar dan links. Maar waar baseer je dat idee precies op?
Of is dit framing om het extreemrechtse straatje schoon te vegen? Daarbij doet de Calimero-aanpak het immers altijd goed.
pi_173200832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wie zijn de redelijke mensen?
De KKK-mutsen?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:19:05 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173200840
De ander is onredelijk.
pi_173200858
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

BLM eist niet "gelijke rechten"
De KKK eist niet "dooie negers"

Het heet framing. Natuurlijk is dat plaatje binnen zijn eigen universum geheel correct en is er tussen de 2 gemelde posities niet een redelijk compromis. Natuurlijk heeft de groep rechts van de panel gewoon volledig gelijk en de groep links van de panel volledig ongelijk.

Maar die posities en die morele onbalans toepassen op wat er vandaag de dag in de VS gaande is is een leugen bedoeld om redelijke mensen de mond te snoeren en radicale leftists en BLM-ers ruim baan te geven ondanks de totaal onredelijke shit die ze roepen.
Dat lijkt me overdreven gesteld. Weer gaan roepen dat er een soort agenda is om het tegengeluid tegen links de mond te snoeren. Er is geen agenda. Er is alleen common sense.

Het is een strijd tussen ideologieën. En los van de linkse relschoppers zie ik vooral mensen die demonstreren tegen rassenongelijkheid en witte superioriteit. Aan de andere kant zie ik los van de extreemrechtse relschoppers vooral mensen die demonstreren vóór het inperken van rechten van kleurlingen en het buiten de maatschappij plaatsen van mensen van andere afkomst. Het verschil lijkt me duidelijk.

Ik snap dus écht niet waarom die linkse relschoppers nu gelijkgesteld moeten worden aan mensen die er een ideologie op nahouden die onder andere bedoeld is om mij de mond te snoeren. Nazisme harder veroordelen dan beroepsdemonstranten is helemaal niet ruim baan geven aan een radicaal linkse agenda. Dat is een extreemrechtse agenda een halt toe willen roepen omdat deze toch echt van een andere orde is dan wat te linkerzijde wordt geroepen.
pi_173200988
Pffff.
Ja doei.
pi_173200990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat lijkt me overdreven gesteld. Weer gaan roepen dat er een soort agenda is om het tegengeluid tegen links de mond te snoeren. Er is geen agenda. Er is alleen common sense.

Het is een strijd tussen ideologieën. En los van de linkse relschoppers zie ik vooral mensen die demonstreren tegen rassenongelijkheid en witte superioriteit. Aan de andere kant zie ik los van de extreemrechtse relschoppers vooral mensen die demonstreren vóór het inperken van rechten van kleurlingen en het buiten de maatschappij plaatsen van mensen van andere afkomst. Het verschil lijkt me duidelijk.

Ik snap dus écht niet waarom die linkse relschoppers nu gelijkgesteld moeten worden aan mensen die er een ideologie op nahouden die onder andere bedoeld is om mij de mond te snoeren. Nazisme harder veroordelen dan beroepsdemonstranten is helemaal niet ruim baan geven aan een radicaal linkse agenda. Dat is een extreemrechtse agenda een halt toe willen roepen omdat deze toch echt van een andere orde is dan wat te linkerzijde wordt geroepen.
dat.
Ja doei.
pi_173201000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat lijkt me overdreven gesteld. Weer gaan roepen dat er een soort agenda is om het tegengeluid tegen links de mond te snoeren. Er is geen agenda. Er is alleen common sense.

Het is een strijd tussen ideologieën. En los van de linkse relschoppers zie ik vooral mensen die demonstreren tegen rassenongelijkheid en witte superioriteit. Aan de andere kant zie ik los van de extreemrechtse relschoppers vooral mensen die demonstreren vóór het inperken van rechten van kleurlingen en het buiten de maatschappij plaatsen van mensen van andere afkomst. Het verschil lijkt me duidelijk.

Ik snap dus écht niet waarom die linkse relschoppers nu gelijkgesteld moeten worden aan mensen die er een ideologie op nahouden die onder andere bedoeld is om mij de mond te snoeren. Nazisme harder veroordelen dan beroepsdemonstranten is helemaal niet ruim baan geven aan een radicaal linkse agenda. Dat is een extreemrechtse agenda een halt toe willen roepen omdat deze toch echt van een andere orde is dan wat te linkerzijde wordt geroepen.
Ingewikkelder is het niet.
pi_173201003
Extreem links, bah, extreem tegen haat en opdeling zijn. #jesuisextreemlinks
Ja doei.
pi_173201178
Salam
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173201213
Vuige (s)linkse praat weer hier.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173201218
Hoi :+
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:52:23 #300
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173201225
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Vuige (s)linkse praat weer hier.
Jouw schuld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')