abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:28:37 #1
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173185449

De 25e editie van Lowlands vindt plaats op vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus.

A Campingflight to Lowlands Paradise of kortweg Lowlands is een driedaags muziekfestival dat vanaf 1993 jaarlijks in Nederland in Biddinghuizen (Flevoland) gehouden wordt. Mojo Concerts begon Lowlands als tegenhanger van festivals als Pinkpop en Dynamo Open Air en probeerde hier haar wat alternatievere muziek uit. Lowlands wordt komend jaar van vrijdag 18 augustus tot en met zondag 20 augustus gehouden.

1993 - f 75,00 - 7.500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
1994 - f 95,00 - 12.500 bezoekers geel touwtje
1995 - f 115,00 - 20.000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
1996 - f 140,00 - 31.000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
1997 - f 145,00 - 40.000 roze/rood lintje
1998 - f 150,00 - 50.000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
1999 - f 160,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/wit lintje
2000 - f 175,00 - 57.500 (uitverkocht) groen/paars lintje
2001 - f 195,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/paarsig lintje (incl. kliko)
2002 - E 97,50 - 60.000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
2003 - E 105,00 - 48.000 (niet uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
2004 - E 115,00 - 52.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
2005 - E 115,00 - 53.000 (niet uitverkocht) (bier 2,00) geel/blauw stof , die werd gesealed
2006 - E 117,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,10) rood/wit stof , die werd gesealed
2007 - E 125,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,20) groen/wit stof, gesealed
2008 - E 132,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,30) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - E 140,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,40) oranje/wit stof, gesealed
2010 - E 145,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,50) zwart/wit stof, gesealed
2011 - E 155,00 - 55.000 (uitverkocht ~2u) (bier 2,50) geel/blauw stof, gesealed
2012 - E 175,00 - 55.000 (uitverkocht <2u) (bier 2,60) rood/groen/wit stof, gesealed
2013 - E 175,00 - 55.000 (uitverkocht <2u) (bier 2,60) rood/wit/zwart stof, gesealed
2014 - E 195,00 - 55.000 (uitverkocht in Mei) (bier 2,60) rood of blauw, en maar fucken met je hoofd.
2015 - E 195,00 - 48.206 (niet uitverkocht) (bier 2,60) limegroen, met zwart en rood.
2016 - E 185,00 - 53.571 (niet uitverkocht) (bier 2,70) donkerblauw, met oranje en wit.
2017 - E 185,00 - 55.000 (uitverkocht in Juni) (bier 2,75)



Line-Up
Vrijdag 18 Augustus
- ABRA
- Abstract
- Altin Gün
- Architects
- Bonzai
- Chef'Special
- Clap! Clap!
- Culture Abuse
- Dazion (Live)
- De Linkse Kerk door St. Paul
- Dixon
- Dj Deeon
- Dj-Firmeza
- Drivah
- Eden
- Feist
- Glass Animals
- Iggy Pop
- J. Bernardt
- Janka Nabay & The Bubu Gang
- Job Jobse
- Jonna Fraser
- Kim Janssen
- Klyne
- LÉON
- Mac DeMarco
- Marie Davidson Live
- Methyl Ethel
- MHD
- Michael Kiwanuka
- Midland
- Moderat
- Mura Masa
- Mykki Blanco
- Naâman
- Nothing But Thieves
- Parcels
- PVRIS
- Raggebomb
- Raye
- Sean Paul
- Shame
- SIROJ
- Solange
- The Talks
- The XX
- Ty Segall
- WaxFiend
- X Ambassadors

Zaterdag 19 Augustus
- 25 Jaar Lowlands Show
- A Blaze Of Feather
- Alt-J
- ATEQ live
- Aurora Halal
- Baloji
- Bastille
- Black Foxxes
- Canshaker Pi
- Carl Craig Presents Synthesizer Ensemble
- Colin Benders
- Cubicolor (Live)
- David Keenan
- Deniro
- DOOL
- Dustin
- Editors
- Edward.live
- Elbow
- Fiésta Macumba
- Frank Carter & The Rattlesnakes
- Haus
- Hauschka
- Husky Loops
- Jeangu Macrooy
- Kimbala
- Kovacs
- London Grammar
- Losing My Edge
- Map.ache
- Naaz
- Nina Kraviz
- Palace
- Robert Hood (DJ-set)
- Romare Full Live Band
- Ronnie Flex & Deuxperience Band
- Sampha
- Signal
- Skepta
- Stefflon Don
- The Bloody Beetroots (Live)
- The Shins
- The Ufoslavians
- Tommy Cash
- Tove Lo
- Tycho
- Vince Staples
- Yallah Yallah
- Yungblud

Zondag 20 Augustus
- A.A.N.
- At The Drive-In
- Ben Klock
- Billy Talent
- Black Sun Empire
- Bruxas
- Car Seat Headrest
- Cashmere Cat
- Chronixx
- Clark – Death Peak Live
- Cypress Hill
- D.D Dumbo
- Death Grips
- Denzel Curry
- First Aid Kit
- Flume
- Future Islands
- Halsey
- HMLTD
- Hurray For The Riff Raff
- Iguana Death Cult
- John Moreland
- Killbox (Ed Rush + Audio)
- Konstantin
- Lowlands Worldwide
- MICH
- Migos
- Mumford & Sons
- Mydy Rabycad
- Nicolas Jaar
- Noord Nederlands Orkest
- Otzeki
- SMIB
- Songhoy Blues
- Talaboman
- Tank And The Bangas
- Tash Sultana
- The Pretty Reckless
- The Veils
- #W?TF
- You’re A Melody DJ’s
- Zer00's Alternative

Afgezegd:
- Shovels and Rope
- Skott
- Spin Te Kú

Wat is er nog meer te zien op Lowlands?:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telegram:
Wil je met je mobiel up-to-date blijven met de laatste Lowlands nieuwtjes? Klik dan op onderstaande Telegram link vanaf je smartphone:
FOK! Lowlands Telegram
pi_173185476
Misschien heb ik het gemist - maar zijn er al ideeën over wat er zaterdagmiddag in de Bravo staat? Polska?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:31:39 #3
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_173185514
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Misschien heb ik het gemist - maar zijn er al ideeën over wat er zaterdagmiddag in de Bravo staat? Polska?
die twee pluspunten toch?
pi_173185527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Misschien heb ik het gemist - maar zijn er al ideeën over wat er zaterdagmiddag in de Bravo staat? Polska?
In de Bravo is alles bekend toch voor zaterdamiddag? Alleen #W?TF niet, maar dat is zondag in de Bravo. Maar dat is waarschijnlijk Triggerfinger volgens de geruchten.
pi_173185529
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Misschien heb ik het gemist - maar zijn er al ideeën over wat er zaterdagmiddag in de Bravo staat? Polska?
Triggerfinger denken ze hier
pi_173185546
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Triggerfinger denken ze hier
Omdat festileaks dat denkt :P.
pi_173185589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Omdat festileaks dat denkt :P.
Kuddedieren!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:34:44 #8
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173185608
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Misschien heb ik het gemist - maar zijn er al ideeën over wat er zaterdagmiddag in de Bravo staat? Polska?
Je bedoeld samen met Ronnie Flex?
Ronnie Flex staat echt op zo'n plek, owhjah... We moeten ook iemand van top-notch kwijt, zodat ze kunnen zeggen dat ze op Lowlands stonden. Maar gok dat hij zijn vriendjes wel weer meeneemt.
pi_173185638
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Kuddedieren!
Yep, wat denk jij dan dat we gaan krijgen :)?
pi_173185660
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:34 schreef Junkie het volgende:

[..]

Je bedoeld samen met Ronnie Flex?
Ronnie Flex staat echt op zo'n plek, owhjah... We moeten ook iemand van top-notch kwijt, zodat ze kunnen zeggen dat ze op Lowlands stonden. Maar gok dat hij zijn vriendjes wel weer meeneemt.
Ik heb een zwak voor Ronnie zelf. Capelle jwz! Maar niet als Boef of welke andere troep dan ook mee komt. Jonna Fraser had op Solar een leuk zangeresje bij hem, die mag bij beide wel verschijnen.
pi_173185685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:36 schreef roflcaik het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor Ronnie zelf.
Dit ja, vind hem op de een of andere manier wel sympathiek ga ook wel ff bij hem kijken
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_173185708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Yep, wat denk jij dan dat we gaan krijgen :)?
Krezip natuurlijk
pi_173185728
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Krezip natuurlijk
Geen Depeche Mode?
pi_173185748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geen Depeche Mode?
't Is de Magneetbar toch niet
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:45:44 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173185967
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Krezip natuurlijk
Ik dacht meer aan Live
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173186053
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:45 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan Live
Niemand zei Muse.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:50:18 #17
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173186092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geen Depeche Mode?
Bon Jovi?

pi_173186159
quote:
Ik heb een zwak voor Ronnie zelf. Capelle jwz! Maar niet als Boef of welke andere troep dan ook mee komt. Jonna Fraser had op Solar een leuk zangeresje bij hem, die mag bij beide wel verschijnen.
Capelle Relluhhh

[ Bericht 0% gewijzigd door Anchor010 op 16-08-2017 16:00:12 ]
pi_173186169
Capelle a/d ISIL
pi_173186480
AFCA CBS
pi_173186972
Jongens en meisjes, jullie vallen stil, gaat 't nog?
pi_173186985
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173186986
Well, my fellow fokkers,

Het is de hoogste, HOOGSTE tijd om hier als een gek af te gaan sluiten, hard richting huis te rijden, bier open te ploppen en tassen te pakken. Finally! Thanks voor de gezelligheid hier de afgelopen weken: kleine kans dat ik nog kans zie/in staat ben verder nog wat te posten.
Have a jolly good time! Misschien schuivel ik nog even langs de meet-up en anders lig ik gestrekt langs een willekeurige bar.

Fabeltastic
pi_173187007
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens en meisjes, jullie vallen stil, gaat 't nog?
Ik besefte dat ik tenminste nog even mijn out of office aan kon zetten. Dat was wel weer genoeg werk voor vandaag.
Fabeltastic
pi_173187039
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:22 schreef KEFGROEN het volgende:
Well, my fellow fokkers,

Het is de hoogste, HOOGSTE tijd om hier als een gek af te gaan sluiten, hard richting huis te rijden, bier open te ploppen en tassen te pakken. Finally! Thanks voor de gezelligheid hier de afgelopen weken: kleine kans dat ik nog kans zie/in staat ben verder nog wat te posten.
Have a jolly good time! Misschien schuivel ik nog even langs de meet-up en anders lig ik gestrekt langs een willekeurige bar.

[ afbeelding ]
Have a good one
pi_173187138
Lieve mede fokkers,

Dank voor alle voorpret! Vanaf morgenvroeg ben ik daar en zal ik niet meer online zijn (foontje sparen). Ik kijk uit naar het feest dat we weer met z'n allen gaan maken. Zie jullie daar ook al herken ik je niet ;-)

Heb een mooi, uitbundig en onvergetelijk festival allemaal!
pi_173187346
Nou ik word er emo van... van deze vaarwel klanken
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173187431
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:36 schreef ondeugend het volgende:
Nou ik word er emo van... van deze vaarwel klanken
:W w/ *; :* O-)
pi_173187490
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:23 schreef KEFGROEN het volgende:

[..]

Ik besefte dat ik tenminste nog even mijn out of office aan kon zetten. Dat was wel weer genoeg werk voor vandaag.
Goede, ga ik ook doen!
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_173187646
Gewoon heel het weekend op FOK! hoor! *O*
pi_173187664
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens en meisjes, jullie vallen stil, gaat 't nog?
Zo...

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Straks effe het blokkenschema uitpluizen. En dan één nare post er over, en daarna herhaal ik weer dat ik er door de veranderingen weer meer zin in heb dan ooit ;). Volledige gaten in het schema, dus laat me eens een jaar verrassen.
Had het dit jaar nog niet goed genoeg gevolgd en m’n spreekwoordelijke paarden daarom tegengehouden, maar toen het schema arriveerde kon je concluderen dat onder de streep deze line-up wel heel erg karig is.

2016 en 2017 gaan de boeken in als edities waar ik, voor het eerst in een keer of 13, complete dagdelen bier kon/kan drinken voor de tent en het festivalterrein eens goed kan ontdekken. Moet zeggen dat me die stijl vorig jaar niet is tegengevallen, maar muzikaal gezien kan ik me op de fenomenale “double whammy” in de Alpha op zondagavond na van vorig jaar niets opnoemen dat blijft beklijven. Noel Gallagher in de Bravo allicht, de ironie, want het zijn dezelfde liedjes als altijd in dezelfde stijl, maar door tijd, plaats, sfeer en gezelschap iets wat me wel degelijk zal bijblijven.

Dit jaar. De vrijdag is goed. Veel op herhaling of simpelweg 3/4 jaar te laat, maar dít is voor mij Lowlands, veel verschillende stijlen van relevante acts, must-see legendes en nieuw talent, verspreid over het hele terrein.

Rustig aan met Methyl Ethyl beginnen in de India, al vaak gezien maar daar kan Lowlands niets aan doen, J. Bernhardt recent al eens gezien en moet het toch van 2 liedjes max. hebben dus in de plaats daarvan naar de Bravo voor Michael Kiwanku, die ik deze tour ook al eens zag, maar live (en op plaat) zo goed is dat ik dat wel overleef. Clashed met Glass Animals in de Heineken, hebben paar goede featurings in het genre, geen benul of ik dat live moet gaan zien, iemand? Mura Musa in de Bravo lijkt me meer iets voor een uur of 8 later, maar die gok wil ik wagen. Gaat vechten om een spot bij Mac DeMarco worden, zo blij dat ze die op een goede plek hebben gezet, want ze zitten dan wel op de centen qua programmering, maar zijn niet geheel achterlijk natuurlijk. Dus Parcels in de Lima 50 minuten voor aanvang zal ik wel moeten skippen. Geinig dat dat niet in de X-Ray staat ofzo, zal door het ontbreken van de Charlie komen. Sowieso heb je die verschuiving, sinds 2013 staan er ook genoeg “indie”/rock-bands in de Bravo, wat voorheen puur hip hop/elektronisch was. Solange tegelijkertijd in de Bravo, dat is helemaal kut. Daar gaat weer een zeldzame must-see, haar nooit eerder gezien.

Mac DeMarco door de truckers-petjes en half-post-ironische Viceroy-shirtjes heenbeuken tijdens de afsluiter. Enerzijds serieuze “coming of age” teksten schrijven en zich lijken af te willen af wenden van het clowneske gebeuren en het stoners-publiek terwijl hij zelf niet eens smoked, anderzijds nog altijd crowdsurfend in z’n onderbroek tijdens dat slappe aftreksel van ‘The Lion Sleeps Tonight’ aan het eind, dan doe je het ook gewoon zelf. Dus snel 10 minuten voor afloop weg, 20:00 op de klok - ga mezelf hard uitlachen als hij ineens afsluit met ‘Moonlight On The River’ - nog 35 minuten om vooraan te komen bij dé must-see van Lowlands 2017: Iggy Pop. Al vaak gezien, stond in 2015 en 2016 nog in Nederland, maar dit is anders. De man is 70, heeft Bowie en Reed overleefd, hij is de laatste die over is, en het is binnenkort voorbij. The Stooges stonden in 2006 nog op Lowlands, en zij waren 3 jaar later al verleden tijd door het overlijden van Ron Asheton, maar nu definitief door het recente overlijden van Scott Asheton, dat komt nooit meer terug en pakt niemand ons af. Iggy was toen een jonge hond die net 59 was. En hij staat er nog. Nu is hij aan z’n ereronde bezig, hij komt hier met een carrière overbruggende setlist, hij staat gewoon in Biddinghuizen anno 2017, leeftijd 70. Ga geen spijt krijgen. Alleen z'n opener al.

Zou ik daarna aansluitend Mykki Blanco in de X-Ray nog kunnen meepakken, of puilt het daar dan uit? Wat een ultiem geluk in dit blokkenschema, zelfs Ty Segall in de India clashed niet omdat ze daar wat langer doorgaan, dat gaat een stevige afsluiter worden. Alles sluit op elkaar aan. Wat een mooie Lowlands-dag. Ik ben heel tevreden.

Maar dan die zaterdag… Oi oi oi… Wat is dit, joh. Was dacht ik vorig jaar ook al zo. Helemaal niets tot aan Sampha, waar ik puur op featuring-naam af kom van ellende. Ik ken het verder niet, het kan zo zijn dat die gast een looping station onder z’n voeten plaatst of gaat preken ofzo en ik gewoon via die nieuwe Freddie-in/uitgang m’n tent weer inrol. Wat een luxe.

En dan verdomme “gelijk” (we spreken al over 17:00) de 2 absolute must-sees The Shins en Skepta tegenover elkaar, schiet me af! Die eerste heb ik al tweemaal zien verzuipen op exact dezelfde plek in 2007 en 2012 (eerste gerucht voor Lowlands 2022 is al binnen hehe), en de laatste 2 albums zijn een neerwaartse spiraal, dus Skepta moet het gaan waarmaken. En zo te zien kan ik nog altijd een halfje pakken dan (ho, ho, geen paniek): half uurtje Skepta, lopen en plek vinden en dan half uurtje The Shins, ook niet slecht.

En dan ’s avonds nog Vince Staples, die - uniek voor een nieuwe hip hop-act - het live net zo goed voor elkaar heeft als dat hij productief is met al een paar jaar lang elk jaar weer een nieuwe onderhoudende verzameling liedjes. Vergeet bijna dat ik die begin vorig jaar al op een festival zag, maar met het goede nieuwe album hopelijk wederom de moeite waard.

En that’s it voor die dag, Skepta die ik nooit eerder live zag, en beetje op de camping en het terrein hangen, zelfs de 150/3=50 ekkies van m’n early bird niet waard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dus ik ga misschien zaterdag wel effe kijken bij Editors om tenminste één excuus te hebben om de nieuwe Alpha-plek te zien tijdens dat weekend. Maar dat is toch geen headliner meer, joh. En wat een schokkende line-up die dag.

De zondag wordt eigenhandig door de fantastische India line-up gered. Cypress Hill is vergane glorie en een van de mindere goden die populair waren uit die era, zag ze 2 jaar terug op een festival en dat was solide, maar genoeg om die honger voorlopig te stillen, hoef ik de India niet voor te verlaten. Tash Sultana is leuk om de dag mee te openen in de Freddie, maar ook al tig keer gezien in d’r thuisland en laatst nog op Down The Rabbit Hole. Ja, alweer zo’n dubbel. En Future Islands in dezelfde tent, wachten op dat éne liedje van ze, past mooi in het India-gat, ook prima, maar wederom niets waar Lowlands hun best voor heeft moeten doen.

Voor de rest: India all the way. Wow, wow, wow, méér dan India-waardig, sinds een middag in 2013 (met toen ook al The Veils en Michael Kiwanuka, en toen ook nog Unknown Mortal Orchestra en Miles Kane) niet meer zo veel goede acts achter elkaar kunnen ontdekken op Lowlands. Dit jaar aan één stuk door in één tent D.D. Dumbo - oh, gelijk clash met Tash Sultana - dan The Veils, dan helaas de misplaatste SMIB als “Bijlmer omdat het moet”-smetje, maar dan gelijk weer door in Car Seat Headrest én Death Grips én Cashmere Cat, met niets ertegenover, dat kan toch niet beter! Hele dag daar. Alleen misschien nog effe spieken bij Denzel Curry in de X-Ray in de avond, puur als (op plaat nog niet ingeloste) belofte. Migos in de Bravo geloof ik wel, diezelfde hakkelige flow, onverstaanbare teksten en 808-dreunen zal me na kwartier doen wegvluchten, maar wie weet valt het goed op dat moment.

En ach, The Veils na 10 jaar voor de derde keer op rij helaas nog altijd vast in de India-middag, dat is toch ook geen progressie. Gelukkig nu wel weer met een nieuw album wat de moeite waard maakt dat ze weer 7 keer per tour in Nederland mogen staan. Stonden in april nog overal alhier, in oktober weer in Paradiso… Ja, het zijn package deals en opgewarmde kliekjes dit jaar.

Qua tenten: vorig jaar alleen zondagavond, nu 0 keer in de Alpha. Door betere programmering wél weer eindelijk in de Freddie, vorig jaar niet van binnen gezien. Dat was lange tijd een soort iele 3FM-tent waar de radiomeuk mocht komen opdraven, maar dat was geloof ik vooral in het latere Grolsch-tijdperk. Als we de India-zondag toch niet hadden…

Conclusie: een 7,5/10 voor de vrijdag, een 2/10 voor de zaterdag en een 7,5/10 voor de India-zondag, kom je toch mooi uit op een 5,6, precies wat ik de algehele line-up zou geven. ’t is muzikaal net aan, maar doordat het hele concept op de schop is gegooid heb ik er na een paar ingeslapen jaren weer heel veel zin in.
pi_173187719
tl;dr :P
pi_173187763
Weekje vrijjjj hophop B:)B B:)B B:)B B:)B
pi_173187845
Aisumasen _O_
pi_173187952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:50 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Zo...

[..]

Had het dit jaar nog niet goed genoeg gevolgd en m’n spreekwoordelijke paarden daarom tegengehouden, maar toen het schema arriveerde kon je concluderen dat onder de streep deze line-up wel heel erg karig is.

2016 en 2017 gaan de boeken in als edities waar ik, voor het eerst in een keer of 13, complete dagdelen bier kon/kan drinken voor de tent en het festivalterrein eens goed kan ontdekken. Moet zeggen dat me die stijl vorig jaar niet is tegengevallen, maar muzikaal gezien kan ik me op de fenomenale “double whammy” in de Alpha op zondagavond na van vorig jaar niets opnoemen dat blijft beklijven. Noel Gallagher in de Bravo allicht, de ironie, want het zijn dezelfde liedjes als altijd in dezelfde stijl, maar door tijd, plaats, sfeer en gezelschap iets wat me wel degelijk zal bijblijven.

Dit jaar. De vrijdag is goed. Veel op herhaling of simpelweg 3/4 jaar te laat, maar dít is voor mij Lowlands, veel verschillende stijlen van relevante acts, must-see legendes en nieuw talent, verspreid over het hele terrein.

Rustig aan met Methyl Ethyl beginnen in de India, al vaak gezien maar daar kan Lowlands niets aan doen, J. Bernhardt recent al eens gezien en moet het toch van 2 liedjes max. hebben dus in de plaats daarvan naar de Bravo voor Michael Kiwanku, die ik deze tour ook al eens zag, maar live (en op plaat) zo goed is dat ik dat wel overleef. Clashed met Glass Animals in de Heineken, hebben paar goede featurings in het genre, geen benul of ik dat live moet gaan zien, iemand? Mura Musa in de Bravo lijkt me meer iets voor een uur of 8 later, maar die gok wil ik wagen. Gaat vechten om een spot bij Mac DeMarco worden, zo blij dat ze die op een goede plek hebben gezet, want ze zitten dan wel op de centen qua programmering, maar zijn niet geheel achterlijk natuurlijk. Dus Parcels in de Lima 50 minuten voor aanvang zal ik wel moeten skippen. Geinig dat dat niet in de X-Ray staat ofzo, zal door het ontbreken van de Charlie komen. Sowieso heb je die verschuiving, sinds 2013 staan er ook genoeg “indie”/rock-bands in de Bravo, wat voorheen puur hip hop/elektronisch was. Solange tegelijkertijd in de Bravo, dat is helemaal kut. Daar gaat weer een zeldzame must-see, haar nooit eerder gezien.

Mac DeMarco door de truckers-petjes en half-post-ironische Viceroy-shirtjes heenbeuken tijdens de afsluiter. Enerzijds serieuze “coming of age” teksten schrijven en zich lijken af te willen af wenden van het clowneske gebeuren en het stoners-publiek terwijl hij zelf niet eens smoked, anderzijds nog altijd crowdsurfend in z’n onderbroek tijdens dat slappe aftreksel van ‘The Lion Sleeps Tonight’ aan het eind, dan doe je het ook gewoon zelf. Dus snel 10 minuten voor afloop weg, 20:00 op de klok - ga mezelf hard uitlachen als hij ineens afsluit met ‘Moonlight On The River’ - nog 35 minuten om vooraan te komen bij dé must-see van Lowlands 2017: Iggy Pop. Al vaak gezien, stond in 2015 en 2016 nog in Nederland, maar dit is anders. De man is 70, heeft Bowie en Reed overleefd, hij is de laatste die over is, en het is binnenkort voorbij. The Stooges stonden in 2006 nog op Lowlands, en zij waren 3 jaar later al verleden tijd door het overlijden van Ron Asheton, maar nu definitief door het recente overlijden van Scott Asheton, dat komt nooit meer terug en pakt niemand ons af. Iggy was toen een jonge hond die net 59 was. En hij staat er nog. Nu is hij aan z’n ereronde bezig, hij komt hier met een carrière overbruggende setlist, hij staat gewoon in Biddinghuizen anno 2017, leeftijd 70. Ga geen spijt krijgen. Alleen z'n opener al.

Zou ik daarna aansluitend Mykki Blanco in de X-Ray nog kunnen meepakken, of puilt het daar dan uit? Wat een ultiem geluk in dit blokkenschema, zelfs Ty Segall in de India clashed niet omdat ze daar wat langer doorgaan, dat gaat een stevige afsluiter worden. Alles sluit op elkaar aan. Wat een mooie Lowlands-dag. Ik ben heel tevreden.

Maar dan die zaterdag… Oi oi oi… Wat is dit, joh. Was dacht ik vorig jaar ook al zo. Helemaal niets tot aan Sampha, waar ik puur op featuring-naam af kom van ellende. Ik ken het verder niet, het kan zo zijn dat die gast een looping station onder z’n voeten plaatst of gaat preken ofzo en ik gewoon via die nieuwe Freddie-in/uitgang m’n tent weer inrol. Wat een luxe.

En dan verdomme “gelijk” (we spreken al over 17:00) de 2 absolute must-sees The Shins en Skepta tegenover elkaar, schiet me af! Die eerste heb ik al tweemaal zien verzuipen op exact dezelfde plek in 2007 en 2012 (eerste gerucht voor Lowlands 2022 is al binnen hehe), en de laatste 2 albums zijn een neerwaartse spiraal, dus Skepta moet het gaan waarmaken. En zo te zien kan ik nog altijd een halfje pakken dan (ho, ho, geen paniek): half uurtje Skepta, lopen en plek vinden en dan half uurtje The Shins, ook niet slecht.

En dan ’s avonds nog Vince Staples, die - uniek voor een nieuwe hip hop-act - het live net zo goed voor elkaar heeft als dat hij productief is met al een paar jaar lang elk jaar weer een nieuwe onderhoudende verzameling liedjes. Vergeet bijna dat ik die begin vorig jaar al op een festival zag, maar met het goede nieuwe album hopelijk wederom de moeite waard.

En that’s it voor die dag, Skepta die ik nooit eerder live zag, en beetje op de camping en het terrein hangen, zelfs de 150/3=50 ekkies van m’n early bird niet waard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dus ik ga misschien zaterdag wel effe kijken bij Editors om tenminste één excuus te hebben om de nieuwe Alpha-plek te zien tijdens dat weekend. Maar dat is toch geen headliner meer, joh. En wat een schokkende line-up die dag.

De zondag wordt eigenhandig door de fantastische India line-up gered. Cypress Hill is vergane glorie en een van de mindere goden die populair waren uit die era, zag ze 2 jaar terug op een festival en dat was solide, maar genoeg om die honger voorlopig te stillen, hoef ik de India niet voor te verlaten. Tash Sultana is leuk om de dag mee te openen in de Freddie, maar ook al tig keer gezien in d’r thuisland en laatst nog op Down The Rabbit Hole. Ja, alweer zo’n dubbel. En Future Islands in dezelfde tent, wachten op dat éne liedje van ze, past mooi in het India-gat, ook prima, maar wederom niets waar Lowlands hun best voor heeft moeten doen.

Voor de rest: India all the way. Wow, wow, wow, méér dan India-waardig, sinds een middag in 2013 (met toen ook al The Veils en Michael Kiwanuka, en toen ook nog Unknown Mortal Orchestra en Miles Kane) niet meer zo veel goede acts achter elkaar kunnen ontdekken op Lowlands. Dit jaar aan één stuk door in één tent D.D. Dumbo - oh, gelijk clash met Tash Sultana - dan The Veils, dan helaas de misplaatste SMIB als “Bijlmer omdat het moet”-smetje, maar dan gelijk weer door in Car Seat Headrest én Death Grips én Cashmere Cat, met niets ertegenover, dat kan toch niet beter! Hele dag daar. Alleen misschien nog effe spieken bij Denzel Curry in de X-Ray in de avond, puur als (op plaat nog niet ingeloste) belofte. Migos in de Bravo geloof ik wel, diezelfde hakkelige flow, onverstaanbare teksten en 808-dreunen zal me na kwartier doen wegvluchten, maar wie weet valt het goed op dat moment.

En ach, The Veils na 10 jaar voor de derde keer op rij helaas nog altijd vast in de India-middag, dat is toch ook geen progressie. Gelukkig nu wel weer met een nieuw album wat de moeite waard maakt dat ze weer 7 keer per tour in Nederland mogen staan. Stonden in april nog overal alhier, in oktober weer in Paradiso… Ja, het zijn package deals en opgewarmde kliekjes dit jaar.

Qua tenten: vorig jaar alleen zondagavond, nu 0 keer in de Alpha. Door betere programmering wél weer eindelijk in de Freddie, vorig jaar niet van binnen gezien. Dat was lange tijd een soort iele 3FM-tent waar de radiomeuk mocht komen opdraven, maar dat was geloof ik vooral in het latere Grolsch-tijdperk. Als we de India-zondag toch niet hadden…

Conclusie: een 7,5/10 voor de vrijdag, een 2/10 voor de zaterdag en een 7,5/10 voor de India-zondag, kom je toch mooi uit op een 5,6, precies wat ik de algehele line-up zou geven. ’t is muzikaal net aan, maar doordat het hele concept op de schop is gegooid heb ik er na een paar ingeslapen jaren weer heel veel zin in.
Lang verhaal.
pi_173187968
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aisumasen _O_
#RT
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:07:35 #37
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173188036
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Capelle a/d ISIL
Ronnie _O_ We deelden dezelfde postcode, maar meer kan ik niet zeggen anders krijg ik natuurlijk FOK!kers achter me aan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:08:02 #38
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173188046
Keihard bezig met alles. Net inkopen gedaan, nu beginnen met inpakken en alle drank koud zetten
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173188075
Ik moet nog 20 minuten uitzitten. Dan even een hapje eten en ook de laatste dingen regelen. En morgen vroeg even langs de bakker voor een worstenbroodje voor onderweg. Schoolreisje 2.0 _O_
pi_173188087
Ik ga ook maar eens rustig aan beginnen met pakken...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_173188141
En Aisumasen heeft gelijk wat betreft die zaterdag. Vrij matige dag (al kom ik dan eerder op een 5 uit dan een 2 :P).
pi_173188167
Volgens mij is de zaterdag al 25 edities een mindere dag.
Het is iig nooit de beste geweest.
pi_173188211
Het is mijn meest drukke dag. Maar ik zit dan ook in house/ techno sferen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:23:01 #44
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_173188316
Kaartjes gezocht! Ben ik te laat? :')
Wil best lukken op ticketswap maar ik ga niet meer dan 200 per kaartje betalen natuurlijk en dat maakt het dan net wat moeilijker..
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_173188383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:17 schreef ondeugend het volgende:
Het is mijn meest drukke dag. Maar ik zit dan ook in house/ techno sferen
O ik heb die zaterdag ook nog genoeg te doen hoor.. Maar mijn "must" list is dan minder "must" dan op andere dagen.
pi_173188422
Oh ja, blokkenschema moet ik ook nog even naar kijken.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:34:41 #47
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173188505
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:50 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Tash Sultana
Dat is echt toffe muziek. Thanks voor de tip!

pi_173189054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:34 schreef Junkie het volgende:

[..]

Tash Sultana
Dat is echt toffe muziek. Thanks voor de tip!

Ja die ga ik er ook nog even bij zetten
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173189071
Ik heb na heel lang lurken eindelijk een account aangemaakt om te vertellen dat ik er ook zin in heb :) .

Ik wil ook iedereen die van een spectaculaire live show houd Frank Carter & The Rattlesnakes aanraden op zaterdagavond in de India. Muziek heeft iets weg van John Coffey.
pi_173189804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:06 schreef fouryearstrong het volgende:
Ik heb na heel lang lurken eindelijk een account aangemaakt om te vertellen dat ik er ook zin in heb :) .

Ik wil ook iedereen die van een spectaculaire live show houd Frank Carter & The Rattlesnakes aanraden op zaterdagavond in de India. Muziek heeft iets weg van John Coffey.
Lijkt me ook tof ja! En welkom :*
pi_173190006
Ik moet ook zeggen dat ik blij ben met alle nieuwe users hier de laatste weken. Leuk om te zien :).
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:41:37 #52
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173190036
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:06 schreef fouryearstrong het volgende:
Ik heb na heel lang lurken eindelijk een account aangemaakt om te vertellen dat ik er ook zin in heb :) .

Ik wil ook iedereen die van een spectaculaire live show houd Frank Carter & The Rattlesnakes aanraden op zaterdagavond in de India. Muziek heeft iets weg van John Coffey.
Die staat wel weer op onmogelijke plek. :(
Tussen Bloody Beetroots en Elbow.

En over John Coffey gesproken, David gaat een dagelijkse podcast doen over Lowlands.
DavidAdMolen twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 10:42:26 Whatup! Ik maak dit weekend een dagelijkse lowlands podcast in samenwerking met @3voor12! Wie zie ik daar? #LL17 https://t.co/nFFeowGchc reageer retweet
pi_173190194
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:34 schreef Junkie het volgende:

[..]

Tash Sultana
Dat is echt toffe muziek. Thanks voor de tip!

Ja, ben persoonlijk doorgaans snel klaar met de "pedal loop"-shtick, maar zij heeft het wel echt nieuw leven ingeblazen. Sowieso op een festival een leuke act om ieder geval even half uurtje te hebben gezien.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:49:24 #54
240618 Micson
The lonely stoner
pi_173190211
Mijn dealer had het zoals ieder jaar met Lowlands megadruk zei ie. :P Ik heb mijn rotzooi binnen, al hou ik het zeer bescheiden.

Nemen jullie veel geestverruimende troep mee?
pi_173190489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:49 schreef Micson het volgende:
Mijn dealer had het zoals ieder jaar met Lowlands megadruk zei ie. :P Ik heb mijn rotzooi binnen, al hou ik het zeer bescheiden.

Nemen jullie veel geestverruimende troep mee?
Ik twijfel. Heb nog wel wat gekleurde snoepjes liggen maar volgens mij werkt dat niet als je t 2x binnen 8 dagen doet. Dus ik debk van niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:03:29 #56
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173190594
GOT A LUST FOR LIFE OEEEHHHHHHH
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  Eindredactie Film & TV / PR woensdag 16 augustus 2017 @ 19:06:02 #57
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_173190676
Net er doorheen gekomen op Ticketswap, iemand aan een weekend Lowlands kunnen helpen van onze groep :D
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:08:23 #58
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_173190756
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:00 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik twijfel. Heb nog wel wat gekleurde snoepjes liggen maar volgens mij werkt dat niet als je t 2x binnen 8 dagen doet. Dus ik debk van niet.
Same here. Maar ik neem wat voor vrienden mee.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:08:51 #59
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173190771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:06 schreef daan1601 het volgende:
Net er doorheen gekomen op Ticketswap, iemand aan een weekend Lowlands kunnen helpen van onze groep :D
Dat wordt gratis cocktails drinken!!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:09:33 #60
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173190792
Geen drugs nodig ik ga hard op kamillethee!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  Eindredactie Film & TV / PR woensdag 16 augustus 2017 @ 19:10:48 #61
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_173190826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:09 schreef Pensylvania het volgende:
Geen drugs nodig ik ga hard op kamillethee!
Wel lekker kletsen voor je slapen gaat he!
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:11:20 #62
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173190840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:10 schreef daan1601 het volgende:

[..]

Wel lekker kletsen voor je slapen gaat he!
ohja niet vergeten...thanks!!! :7
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  Eindredactie Film & TV / PR woensdag 16 augustus 2017 @ 19:11:39 #63
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_173190849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:08 schreef Pensylvania het volgende:

[..]

Dat wordt gratis cocktails drinken!!
Ik verwacht wel een drankje. of 10
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:12:09 #64
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173190863
lekker kletsen!? lekker kletsen!? Zal es paar sixpacks achterover kletsen voor ik ga slapen! Niks geen geklets hooguit getets!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:12:22 #65
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173190867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:11 schreef daan1601 het volgende:

[..]

Ik verwacht wel een drankje. of 10
ben ik met j eens
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_173191163
so hey jullie zijn egt gek, welke camping gaan jullie
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:25:26 #67
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173191187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:24 schreef lighted het volgende:
so hey jullie zijn egt gek, welke camping gaan jullie
3
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 augustus 2017 @ 19:38:26 #68
95752 crew  Chell
Kluns
pi_173191553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:11 schreef daan1601 het volgende:

[..]

Ik verwacht wel een drankje. of 10
Hoef je ook niet meer verdrietig te zijn over je warme bier ;)
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:41:36 #69
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_173191685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Kaartjes gezocht! Ben ik te laat? :')
Wil best lukken op ticketswap maar ik ga niet meer dan 200 per kaartje betalen natuurlijk en dat maakt het dan net wat moeilijker..
Nog gelukt ook!

Kan je tentharingen kopen in de hema daar?
Edit: gevonden :')

Hoe zijn de matrasjes in de hema? (niet echt goed op voorbereid nee) :')
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:46:25 #70
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173191833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Nog gelukt ook!

Kan je tentharingen kopen in de hema daar?
Edit: gevonden :')

Hoe zijn de matrasjes in de hema? (niet echt goed op voorbereid nee) :')
weet ik niet. alleen nog maar rookworsten van op.
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:48:57 #71
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173191902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:24 schreef lighted het volgende:
so hey jullie zijn egt gek, welke camping gaan jullie
3, forever...
pi_173191936
Ome n00b wil iedereen die 'ie niet meer spreekt alhier een heel fijn weekend toewensen.
Het zal allemaal wel meevallen met de regen, maar in combinatie met die niet al te hoge temperaturen misschien wat kil aanvoelen, dus kleed je warm aan en zoek de tenten op.
Allemaal gezond weer terug graag. Enjoy!
pi_173191994
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ome n00b wil iedereen die 'ie niet meer spreekt alhier een heel fijn weekend toewensen.
Het zal allemaal wel meevallen met de regen, maar in combinatie met die niet al te hoge temperaturen misschien wat kil aanvoelen, dus kleed je warm aan en zoek de tenten op.
Allemaal gezond weer terug graag. Enjoy!
Hey... super bedankt nog. We proosten op je goedheid!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173192036
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:51 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Hey... super bedankt nog. We proosten op je goedheid!
Wel met kamillethee he?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:57:15 #75
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_173192124
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Wel met kamillethee he?
Have fun met het missen van Lowlands.
pi_173192230
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:57 schreef Junkie het volgende:

[..]

Have fun met het missen van Lowlands.
Thnx, iets missen is nooit fun, maar vermoed dat het wel mee zal vallen dit jaar.
pi_173192468
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Wel met kamillethee he?
Met frikandelen!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:16:23 #78
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173192549
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ome n00b wil iedereen die 'ie niet meer spreekt alhier een heel fijn weekend toewensen.
Het zal allemaal wel meevallen met de regen, maar in combinatie met die niet al te hoge temperaturen misschien wat kil aanvoelen, dus kleed je warm aan en zoek de tenten op.
Allemaal gezond weer terug graag. Enjoy!
Dank dank :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:16:37 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173192555
Is 2 onderbroeken mee genoeg denken jullie?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173192632
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef richolio het volgende:

[..]

Dank dank :Y
En sommigen ook nog een hele fijne verjaardag, natuurlijk
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:19:37 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173192641
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef richolio het volgende:
Is 2 onderbroeken mee genoeg denken jullie?
Lijkt me wat veel, maar je weet het nooit 8-)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173192675
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef richolio het volgende:
Is 2 onderbroeken mee genoeg denken jullie?
Precies goed. 4 nachten: 2 keer binnenkant 2 keer buitenkant
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:21:43 #83
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_173192682
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:49 schreef Micson het volgende:
Mijn dealer had het zoals ieder jaar met Lowlands megadruk zei ie. :P Ik heb mijn rotzooi binnen, al hou ik het zeer bescheiden.

Nemen jullie veel geestverruimende troep mee?
:Y Er gaat wel wat mee voor de Bravo nachten :7 Hoe neemt iedereen het mee? Ik ga altijd gewoon voor de boxermethode
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:23:31 #84
240618 Micson
The lonely stoner
pi_173192718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:21 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:

[..]

:Y Er gaat wel wat mee voor de Bravo nachten :7 Hoe neemt iedereen het mee? Ik ga altijd gewoon voor de boxermethode
Achter de peen. ^O^

Moeten we tickets trouwens uitprinten, of is op de telefoon ook oké?
pi_173192731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:21 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:

[..]

:Y Er gaat wel wat mee voor de Bravo nachten :7 Hoe neemt iedereen het mee? Ik ga altijd gewoon voor de boxermethode
Idem. Moet twee (of meer keer) lopen omdat ik tenten meeneem voor andere kampgenoten. Eerste keer eens kijken hoe de nieuwe controle er uit ziet. Ik ga er vanuit dat de good old boxer methode geen probleem zal zijn.
pi_173192735
Alles is ingepakt en ik heb nog een kaartje weten te regelen voor een vriendin via ticketswap. Het kan niet op!
Zo'n zin in morgen!
pi_173192813
Bedankt voor alle voorpret! Tot morgen! *O*
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:30:51 #88
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173192873
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Met frikandelen!
Ga jij met ons mee?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:32:05 #89
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173192905
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef richolio het volgende:
Is 2 onderbroeken mee genoeg denken jullie?
heb er 1
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:32:54 #90
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_173192927
Na lowlands gelijk afgeven bij lab om te onderzoeken of ziektes. Hebben ze gelijk monsters van pis, poep, bloed en sperma.
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_173192946
Beetje afwezig geweest hier dit jaar. Maar ongelofelijk veel zin in morgen! Have fun allemaal! Misschien kom deze keer wel naar de meet :)
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:33:55 #92
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_173192948
Dit jaar twee uur eerder heen. Vroeger op vrijdag heen en om 11 uur tent op zetten.
Toen nog voldoende ruimte.
Nu aantal jaar om 5 uur tent opzetten op donderdag.
Dit jaar ben ik er al om 3 uur. Want geen idee hoe druk het is met nieuwe controle.
Ben erg benieuwd. Sta wel op de "bejaardencamping" 6.

Alles ingepakt in de tas. Morgen werken tot half 12 en dan eten/drinken in tas gooien en 1,5 uur richting Lelystad. Heb al gezonde spanning. Zal bus of trein maar missen, dat vind ik altijd kutste wat kan gebeuren.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:35:49 #93
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_173192994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:32 schreef Pensylvania het volgende:
Na lowlands gelijk afgeven bij lab om te onderzoeken of ziektes. Hebben ze gelijk monsters van pis, poep, bloed en sperma.
_O-
pi_173193501
En zo het serieuze inpakwerk begint!
No! Sleep! 'Til Lowlands!

Heel veel plezier allemaal! Lief voor elkaar zijn, alles meemaken wat je in Nederland mist!
pi_173194267
Ziezo, alle boodschappen zijn gedaan, de drank staat koud. Morgen alleen nog wat dingen die ik morgen nog nodig heb in de tassen en ik kan vanuit m'n werk ( :'( ) vertrekken!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:23:25 #96
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173194356
quote:
2s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

En sommigen ook nog een hele fijne verjaardag, natuurlijk
Dank O+ Komt vast goed :D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:23:49 #97
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173194378
Wel zin in hoor. Wel een beetje gespannen, ik ben nog niet gepakt.. Al vroeg opstaan strakjes
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173194497
Ik ben er helemaal klaar voor... al heb ik nog een grote uitdaging.
In slaap vallen :')
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173194749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:21 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:

[..]

:Y Er gaat wel wat mee voor de Bravo nachten :7 Hoe neemt iedereen het mee? Ik ga altijd gewoon voor de boxermethode
Achter het zaakje
Donnes a la bouche, suce ma barbe à papa
pi_173195265
Veel plezier allemaal en ook voor de thuisblijvers, wat voor leuks jullie ook gaan doen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')