abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173194249
Eigenlijk hoor je je excuses aan te bieden
Fylax is op televisie geweest
pi_173194278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:32 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Het is een eentonige sleur idd. Zelfde kringetje met mensen, zelfde werkzaamheden, zelfde sport. Ik probeer het al een tijdje te doorbreken door nieuwe dingen te gaan doen, maar het werkt niet.

Ben zelfs al een tijdje niet seksueel actief omdat ik er maar weinig trek in heb. Ook daarin herken ik mezelf totaal niet.
Is dit alles (oehoehoehoe). Bekend probleem. Gaat wel weer over :)
Whatever...
pi_173194406
Andere inspiratie: hey Jude van the Beatles of maak er wat van van Bert en Ernie

Allemaal met empathie voor je gevoel en mogelijke oplossingen om er wat mee te doen.
Whatever...
pi_173194443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:24 schreef Spanky78 het volgende:
Andere inspiratie: hey Jude van the Beatles of maak er wat van van Bert en Ernie

Allemaal met empathie voor je gevoel en mogelijke oplossingen om er wat mee te doen.
Ja of een rondje lopen of een sprong doen. Allemaal mogelijke oplossingen om wat mee te doen
Fylax is op televisie geweest
pi_173194586
of geloof je echt dat bert en ernie gaat helpen?
Fylax is op televisie geweest
pi_173194601
spanky78 jij bent een hardcore fokker jij kan toch wel reageren daarop als je serieus probeert te reageren
Fylax is op televisie geweest
pi_173194785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:08 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Mijn reactie ging toch juist over wat ze stelde? Dat ze niet overal over heeft hoeven knokken maar juist alles goed ging tot dit moment? Dus waar gaat jouw post precies over? Als je het vanuit een 3e persoon objectief probeert te zien
Niet overal nee. Maar vond het een beetje lullig om dan gelijk maar te oordelen dat alles voor iemand dan vanzelf is gegaan. Niets gaat vanzelf ;)
pi_173194805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:38 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Niet overal nee. Maar vond het een beetje lullig om dan gelijk maar te oordelen dat alles voor iemand dan vanzelf is gegaan. Niets gaat vanzelf ;)
Haar leven tot nu toe wel naar verhouding met wat zij ons wil laten geloven. Geloof dat maar
Fylax is op televisie geweest
pi_173194841
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:39 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Haar leven tot nu toe wel naar verhouding met wat zij ons wil laten geloven. Geloof dat maar
ok
pi_173195506
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:31 schreef jodelahity het volgende:
spanky78 jij bent een hardcore fokker jij kan toch wel reageren daarop als je serieus probeert te reageren
Ik meen het serieus. Ze heeft de zaken goed op orde maar een dipje.

Niets aan de hand. Luister de muziek en begrijp dat heel veel mensen dit hebben. Het komt wel goed. Maar ga wel gewoon iets doen. Dus vakantie: top. Maar ga ergens heen. Alleen is ook prima. Die iets wat je leuk vindt.

En die van Bert en Ernie is top. Veel fokkers kunnen die simpele boodschap niet aan. Maak er wat van. Als je ontevreden bent, nou doe er dan wat an.

Het échte leven is soms even ruk. Best lastig als je je hele jonge leven hebt gehoord dat het allemaal fantastisch is en dat jij 'gods gift to the world hebt'. En dan ineens Ben jij een van de 17 miljoen.
Whatever...
pi_173196446
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:26 schreef hoechst het volgende:

[..]

Oh je bent er zo'n 1
Vrouwen haten omdat ze meer neuken dan jij :')
pi_173200339
Hoe lang speelt dit al TS?
1 + 1 = blauw
pi_173200536
quote:
5s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 05:33 schreef Kamina het volgende:
Hoe lang speelt dit al TS?
Sinds +- een half jaar. Het is er denk ik langzaam in geslopen.
Heb het hier en daar proberen te doorbreken door dingen te ondernemen (sportschool abonnement, meer met vrienden afspreken,etc), maar het vrolijkte mij eigenlijk niet op.

Eigenlijk moet ik een schop onder mijn reet hebben en inzien hoe goed ik het heb. Maar het werkt niet zo.
pi_173200541
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:03 schreef jodelahity het volgende:
Je hebt nou eenmaal altijd mensen die alles voor de wind is gegaan en dan raken ze uitgekeken en raken ze in een dip. Een soort van 5e wereld probleem. Kunnen eigenlijk gewoon niks zelf oplossen omdat ze nooit iets zelf echt hebben hoeven oplossen. En dan gaan ze bij het kleinste stukje emotie vragen aan andere mensen hoe ze die 5% vermindering van geluk kunnen compenseren.
Je hebt hier best een punt hoor. Ik besef soms niet half hoe goed ik het eigenlijk heb.
Maar desondanks mis ik iets. Dat staat los van hoe mijn leven in het verleden is geweest.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:58:11 #65
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173204099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:33 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Je hebt hier best een punt hoor. Ik besef soms niet half hoe goed ik het eigenlijk heb.
Maar desondanks mis ik iets. Dat staat los van hoe mijn leven in het verleden is geweest.
Zelfs mensen die rijk zijn en alles hebben wat hun hartje begeert kunnen zich kut voelen. Iedereen heeft problemen.

De vraag blijft ook: is er iets wat je nog wel leuk vindt?
pi_173204317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:58 schreef oganesson het volgende:

[..]

Zelfs mensen die rijk zijn en alles hebben wat hun hartje begeert kunnen zich kut voelen. Iedereen heeft problemen.

De vraag blijft ook: is er iets wat je nog wel leuk vindt?
Wijn drinken met vriendinnen. Maar dat kan ik ook niet iedere dag doen _O-
pi_173204508
Zoek uitdagingen in plaats van comfort.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:35:28 #68
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173205178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Wijn drinken met vriendinnen. Maar dat kan ik ook niet iedere dag doen _O-
Ik hoop ook dat je activiteiten hebt die je leuk vindt waar bij geen alcohol voorkomt.
Geen hobbies die je alleen kan doen? :)
pi_173207079
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:32 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Sinds +- een half jaar. Het is er denk ik langzaam in geslopen.
Heb het hier en daar proberen te doorbreken door dingen te ondernemen (sportschool abonnement, meer met vrienden afspreken,etc), maar het vrolijkte mij eigenlijk niet op.

Eigenlijk moet ik een schop onder mijn reet hebben en inzien hoe goed ik het heb. Maar het werkt niet zo.
Als het zo lang speelt, zou het best meer kunnen zijn dan een dip.
1 + 1 = blauw
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:55:57 #70
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173207095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:05 schreef Esther24 het volgende:
Wijn drinken met vriendinnen. Maar dat kan ik ook niet iedere dag doen
Sporten, een knutselhobby uitoefenen of buiten van het weer genieten kan natuurlijk wél!

Verder ben ik het eens met de vele 'reis-tips' die al voorbij zijn gekomen. Zelf heb ik ook een periode een dip gehad, voornamelijk vanwege de sleur in mijn sociale omgeving. Altijd dezelfde soort uitgaansavonden in het weekend, dezelfde mensen, dezelfde verhalen. Er gebeurde niets nieuws.

Twee jaar achter elkaar ben ik in mijn eentje naar Malta vertrokken voor een grote week. Héérlijk! Even tijd voor jezelf. Genieten van de zon en hier en daar met de bus naar een mooi kustgebied. Die vrijheid die je in je eentje hebt voelt zo bevrijdend. Aanrader!
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173213326
TS heeft een flinke beurt nodig
pi_173228676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:58 schreef oganesson het volgende:

[..]

Zelfs mensen die rijk zijn en alles hebben wat hun hartje begeert kunnen zich kut voelen. Iedereen heeft problemen.

De vraag blijft ook: is er iets wat je nog wel leuk vindt?
Zoals ik...
1 miljoen op de bank maar het maakt mij niet gelukkig of uberhaupt gelukkiger.
pi_173228713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:32 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Sinds +- een half jaar. Het is er denk ik langzaam in geslopen.
Heb het hier en daar proberen te doorbreken door dingen te ondernemen (sportschool abonnement, meer met vrienden afspreken,etc), maar het vrolijkte mij eigenlijk niet op.

Eigenlijk moet ik een schop onder mijn reet hebben en inzien hoe goed ik het heb. Maar het werkt niet zo.
Jezelf het kwalijk nemen dat je je zo voelt ondanks dat je het goed hebt, maakt het alleen maar erger. Dus probeer dat niet te doen.

Misschien mis je een doel in je leven?
pi_173228749
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik meen het serieus. Ze heeft de zaken goed op orde maar een dipje.
Half jaar is wel lang voor een dipje. Wees waakzaam dat je niet afglijdt in een depressie TS. Dan kan het verstandig zijn om met een psycholoog wat dingen helder te krijgen voor jezelf.
pi_173228774
Of koop een huis ofzo.. nieuwe stap
pi_173229406
Ach, een doel mis ik ook. Het voelt allemaal zo zinloos aan... Mja, weer op zoek gaan naar een wortel om voor je neus te houden heeft ook weinig zin meer.
pi_173246604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:32 schreef Esther24 het volgende:

[..]

Sinds +- een half jaar. Het is er denk ik langzaam in geslopen.
Heb het hier en daar proberen te doorbreken door dingen te ondernemen (sportschool abonnement, meer met vrienden afspreken,etc), maar het vrolijkte mij eigenlijk niet op.

Eigenlijk moet ik een schop onder mijn reet hebben en inzien hoe goed ik het heb. Maar het werkt niet zo.
Probeer meer stil te staan bij het moment. Leef per dag, schrijf dingen op die je echt nog wil doen en voer deze uit (skydive, dagje Ardennen, oude vriendin bezoeken).

Sta met een smile op of forceer hiertoe, leef relax en zie humor in kleine dingen en probeer wat meer menselijke interactie op te pakken (kom je ook weer op nieuwe ideeën). Btw zie je werk gewoon als een rol en draai het perspectief als het echt tegenstaat en zoek intussen voor iets anders.

Ik ben dezelfde leeftijd als jou (26), maar merk ook dat het moeilijker wordt om te vermaken tegenover paar jaar geleden:
- Uitgaansplekken voelen als normaal i.p.v. nieuw.
- Vriendengroepen breken op.
- Iedereen kiest meer voor zichzelf.
- Sport wordt minder compitatief fun.
- De echt grote hordes als op jezelf, studeren/werken, experimenteren met sex, drugs, mensen en gedrag, eerste verre reis, roadtrip etc. zijn genomen.

Tsja wat nu.... of dingen voelen minder intens.. Je kan kiezen om de adrenaline opnieuw op te zoeken door nieuwe hobby, jezelf uit te dagen of juist even rustiger aan te doen en meer te genieten in het moment met de mensen om je heen, natuur, eten en herinneringen voordat je weer verder gaat... Stop met zeuren en leef!

Alleen jij kan je gedrag sturen..
pi_173247073
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Half jaar is wel lang voor een dipje. Wees waakzaam dat je niet afglijdt in een depressie TS. Dan kan het verstandig zijn om met een psycholoog wat dingen helder te krijgen voor jezelf.
Een half jaar is lang. Maar ik kan me niet onttrekken aan het 'is dit alles' gevoel.

Dus klim eruit. Lukt dat niet kun je Zeker hulp zoeken.
Whatever...
pi_173337410
Vanmiddag een gesprek bij m'n huisarts. Misschien toch nog een keer bloedprikken en misschien eens met iemand praten.
pi_173349548
Lijkt op een dysthemie ;)
pi_173349629
Hoeveel dagen van de week beschrijf je jezelf als somber? Duurt dit al langer dan enkele weken?
  Meest relativerende user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 21:10:57 #82
357044 Budapestenaar
pi_173350269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet waar je op vakantie gaat, maar als vrouw alleen krijg je misschien dan meer avontuur dan je lief is.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ze hoeft toch niet in een bus in India te gaan zitten?
  Meest relativerende user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 21:15:22 #83
357044 Budapestenaar
pi_173350383
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef hoechst het volgende:

[..]

Zoals ik...
1 miljoen op de bank maar het maakt mij niet gelukkig of uberhaupt gelukkiger.
Wat dacht je? Ik probeer eens te doen of ik rijk ben? Kijken of je daarmee wel scoort bij vrouwen?

Ik had een paar jaar geleden miljoenen op de bank staan. Helaas waren het Hongaarse forinten :@
  Meest relativerende user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 21:18:29 #84
357044 Budapestenaar
pi_173350456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Kijk Lienekien, het is sowieso wel goed voor je om af en toe van baan te wisselen, ook als je niet in een dip zit. En als je jong bent, dan kan dat ook heel makkelijk. Hoe ouder je bent, hoe lastiger dat gaat. Als je eenmaal ervan overtuigd bent dat zoiets misschien wel eens goed voor je zou kunnen zijn, dan is er maar 1 juist moment om dat ook te gaan ondernemen en dat moment is NU. Dit soort knopen moet je gewoon zo snel mogelijk doorhakken, en dat is eng, maar het is wel de enige manier om uit de sleur te raken.

Dat bedoelde ik ermee, zonder iets te suggereren verder.
Je loopt wel een dikke kans om in een volgende baan snel weer in een sleur te raken. Misschien heeft TS niet het juiste vak gekozen?
pi_173370651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat dacht je? Ik probeer eens te doen of ik rijk ben? Kijken of je daarmee wel scoort bij vrouwen?

Ik had een paar jaar geleden miljoenen op de bank staan. Helaas waren het Hongaarse forinten :@
Laatst 1000 euro gepind tijdens een stap avond :)
die vrouwen achter ons hadden zoiets van WTF!!! en ik rook de nattigheid btw.
pi_173377883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:27 schreef Esther24 het volgende:
Vanmiddag een gesprek bij m'n huisarts. Misschien toch nog een keer bloedprikken en misschien eens met iemand praten.
Op zich wel een goed idee om er even tussenuit te gaan ,maar dan voor een langere periode dan een week.
Is je gesprek bij de huisarts een beetje gunstig verlopen.
Sterkte met alles.
pi_173569103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:27 schreef Esther24 het volgende:
Vanmiddag een gesprek bij m'n huisarts. Misschien toch nog een keer bloedprikken en misschien eens met iemand praten.
TVP.

Hoe is dit afgelopen? En hoe is je vitamine-D?
Ik meen dat ik dit topic al een keertje gelezen had, ik lees hem later wel weer bij.
pi_173569953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:04 schreef Esther24 het volgende:
Ben opgegroeid in een fijn gezin en ben altijd omringd geweest door familie en vrienden, die ik tot op de dag van vandaag nog heb.
Naast mijn actieve sociale leven heb ik een leuke opleiding gevolgd en daarin ook een baan gevonden. Allemaal super zou je zeggen!
Dat hoeft allemaal niet te betekenen dat aan jouw eigen wensen is voldaan. Ook als het fijn en gezellig was kan het ook zijn dat je niet hebt durven/kunnen vragen om wat jij echt wil. Je hebt mogelijk jezelf geleerd je te schikken in wat anderen fijn en goed vonden en daarmee is het moeilijk voor je om je eigen wensen te benoemen en te bewerkstelligen. Uiteindelijk kan dus een ontevreden gevoel ontstaan terwijl je geleerd hebt dat je tevreden moet zijn.
pi_173570017
Ik herken mijzelf wel hierin, echter is mijn situatie iets anders. Ik ben 24 en woon inmiddels al 3 jaar samen, maar sinds die 3 jaar herken ik me in wat je omschrijft.

Ik doe het liefst zo min mogelijk, maar ben toch niet echt tevreden en mijn seksleven ligt eigenlijk ook (vanuit mij) stil. Ik ben dan wel van pil gewisseld, maar die veranderen heeft niets geholpen.

Ik ben dus wel benieuwd hoe het inmiddels met je gaat en wat je nog hebt ondernomen? :)
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_173570666
Dat je nog kan genieten van iets als een spin laat wel zien dat je nog niet helemaal depressief bent. Dat scheelt. Denk dat veel mensen hier wel last van hebben. Want wat is er nu aan om iedere dag hetzelfde werk te doen voor een baas. Misschien is het werk wel interessant, maar toch geeft het een slecht gevoel om in die sleur te zitten. Wat mij helpt als ik een wat mindere dag heb is koffie. Dit heeft toch invloed op je stemming.
Ik herken het niks kunnen doen in de vrije tijd vanwege gebrek eraan of als ik het wel heb sloomheid en tijdverspilling (zoals dat ik nu hier op fok zit), maar het interesseert me ook eigenlijk niet echt meer. Seks of een relatie hoef ik ook niet. Zoals je zegt, wat heeft dat nog voor toegevoegde waarde, je hebt je hand en dat is voldoende voor de instinctieve behoefte, wat weinig verschilt van trek in eten, dorst of behoefte aan slaap. Het leukste aan veel van mijn dagen is het bezoek aan de supermarkt,. ik heb eigenlijk al een beetje afstand genomen van het aardse leven. ,ik weet niet of je het herkent. Al dat gejaagde en het stellen van doelen en die verwezenlijken doet me niets. Ik kijk naar mensen die druk zijn met van alles en ik denk: het zal wel.

[ Bericht 25% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 03-09-2017 21:16:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 5 september 2017 @ 08:30:30 #91
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173594551
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Want wat is er nu aan om iedere dag hetzelfde werk te doen voor een baas. Misschien is het werk wel interessant, maar toch geeft het een slecht gevoel om in die sleur te zitten.
Als je een aardige / goede baas hebt en je genoeg wordt geprikkeld door uitdagende taken blijft die sleur wel weg. Ook zijn er gelukkig veel werkgevers die de sleur echt proberen te voorkomen. Bijvoorbeeld door verschillende werknemers bepaalde projecten op zich te laten nemen of een horizontale functie-switch te promoten. Wat doe jij precies voor werk - als je werkt? Hele dagen thuiszitten lijkt me een ergere sleur namelijk.

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik herken het niks kunnen doen in de vrije tijd vanwege gebrek eraan of als ik het wel heb sloomheid en tijdverspilling (zoals dat ik nu hier op fok zit), maar het interesseert me ook eigenlijk niet echt meer. Seks of een relatie hoef ik ook niet. Zoals je zegt, wat heeft dat nog voor toegevoegde waarde, je hebt je hand en dat is voldoende voor de instinctieve behoefte, wat weinig verschilt van trek in eten, dorst of behoefte aan slaap. Het leukste aan veel van mijn dagen is het bezoek aan de supermarkt,. ik heb eigenlijk al een beetje afstand genomen van het aardse leven.
Dit klinkt inderdaad best heftig, alsof je middenin een enorm diepe sleur / dip zit. Diep vanbinnen weet je toch wel dat de meeste uitspraken die je maakt niet kloppen met wat je écht wilt? Met name de statement 'je hebt je hand en dat is voldoende voor de instinctieve behoefte'. Oké, als je dit letterlijk neemt heb je wel gelijk, maar je weet dondersgoed dat seks of een relatie zoveel meer is. Natuurlijk ken ik heel je situatie niet, maar je smoesjes/redenen om geen (sexuele) relatie op te zoeken is natuurlijk onzin. And you know it.

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Al dat gejaagde en het stellen van doelen en die verwezenlijken doet me niets. Ik kijk naar mensen die druk zijn met van alles en ik denk: het zal wel.
Zo te horen zit je echt een een enorme negatieve sleur. Erger dan de werksleur als je voor de baas werkt. Veel erger. Probeer toch ergens je externe prikkels of uitdagingen vandaan te halen. Je leeft maar één keer, het zou zonde zijn dat de supermarkt voor de rest van je leven een hoogtepunt is.

Het jammere is dat dit slechts een forum is, waarbij bovenstaande tekst hoogstwaarschijnlijk 0,0 helpt. Wat heb je zoal geprobeerd om lekkerder in je vel te zitten?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173596045
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:30 schreef Kaizen_ het volgende:

Als je een aardige / goede baas hebt en je genoeg wordt geprikkeld door uitdagende taken blijft die sleur wel weg. Ook zijn er gelukkig veel werkgevers die de sleur echt proberen te voorkomen. Bijvoorbeeld door verschillende werknemers bepaalde projecten op zich te laten nemen of een horizontale functie-switch te promoten. Wat doe jij precies voor werk - als je werkt? Hele dagen thuiszitten lijkt me een ergere sleur namelijk.

Dit klinkt inderdaad best heftig, alsof je middenin een enorm diepe sleur / dip zit. Diep vanbinnen weet je toch wel dat de meeste uitspraken die je maakt niet kloppen met wat je écht wilt? Met name de statement 'je hebt je hand en dat is voldoende voor de instinctieve behoefte'. Oké, als je dit letterlijk neemt heb je wel gelijk, maar je weet dondersgoed dat seks of een relatie zoveel meer is. Natuurlijk ken ik heel je situatie niet, maar je smoesjes/redenen om geen (sexuele) relatie op te zoeken is natuurlijk onzin. And you know it.

Zo te horen zit je echt een een enorme negatieve sleur. Erger dan de werksleur als je voor de baas werkt. Veel erger. Probeer toch ergens je externe prikkels of uitdagingen vandaan te halen. Je leeft maar één keer, het zou zonde zijn dat de supermarkt voor de rest van je leven een hoogtepunt is.

Het jammere is dat dit slechts een forum is, waarbij bovenstaande tekst hoogstwaarschijnlijk 0,0 helpt. Wat heb je zoal geprobeerd om lekkerder in je vel te zitten?
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat sleur bij het leven hoort, je hebt goede en slechte periodes. Want eerst had ik dit niet. Ik ga mijn werk hier niet zeggen ivm herkenbaarheid. Maar er is in principe niets mis met de inhoud van het werk. Ik vind het erg leuk, maar misschien heb ik een te lage stress tolerantie en is het te stressvol voor mij. Ik ben bezig met solliciteren.

Ik heb seks en relaties geprobeerd, maar net zoals de ts voel ik de behoefte niet meer. Been there, done that, got the tshirt. Kan meehelpen dat het niet allemaal even positief was, maar daar heb ik zelf ook een aandeel in gehad. Het lijkt alsof ik te veel in de war ben voor een relatie. Lang verhaal, daarvoor heb ik nog wel 5 a4tjes nodig. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon minder behoefte eraan door autisme of zo. Dit is nooit officieel vastgesteld, maar iedereeen denkt dat ik het heb. Ik vraag me ook af of de TS al op autisme is getest. Maar goed, door het actief sociale leven zal zij wel niet autistisch zijn.

Ik vind het heel lief dat je reageerde op mijn post. Wat ik zelf heb geprobeerd is 7 jaar in therapie geweest waarvan 3 recentelijk (had geen vooruitzicht op verbetering), gezonder gaan eten en een regelmatiger leefpatroon proberen te hebben. Dat laatste ben ik helemaal de mist mee ingegaan. Ik wilde iedere dag om 12.00 naar bed en 7.00 opstaan. Maar toen haalde ik een paar nachten door en is er denk ik iets in mn cortisol veranderd of zo waardoor ik weer helemaal opnieuw eraan moet wennen want ik ben nu iedere ochtend of moe van te weinig slaap of te moe van teveel slaap. Ik vind het deprimerend dat de mens afhankelijk is van zoiets als een slaappatroon, maar ik ga toch proberen om dit weer goed te krijgen. Daarnaast is het met beweging ook slecht gesteld. Ik doe niet aan intensieve beweging als sport, dat is nog tot daar aan toe maar ik probeerde altijd minstens een half uur toch wel buiten te wandelen, fietsen of zwemmen of zo. Ook dat is erbij in geschoten. Door deze vraag realiseerde ik me wel weer extra wat ik nog kan veranderen, dat ga ik vanaf nu maar weer proberen. Verder gebruik ik een voorgeschreven vitamine en paar supplementen van voedingsstoffen die ik niet genoeg binnenkrijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 05-09-2017 11:01:03 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:02:31 #93
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173597675
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat ik zelf heb geprobeerd is 7 jaar in therapie geweest waarvan 3 recentelijk (had geen vooruitzicht op verbetering), gezonder gaan eten en een regelmatiger leefpatroon proberen te hebben. Dat laatste ben ik helemaal de mist mee ingegaan. Ik wilde iedere dag om 12.00 naar bed en 7.00 opstaan. Maar toen haalde ik een paar nachten door en is er denk ik iets in mn cortisol veranderd of zo waardoor ik weer helemaal opnieuw eraan moet wennen want ik ben nu iedere ochtend of moe van te weinig slaap of te moe van teveel slaap. Ik vind het deprimerend dat de mens afhankelijk is van zoiets als een slaappatroon, maar ik ga toch proberen om dit weer goed te krijgen. Daarnaast is het met beweging ook slecht gesteld. Ik doe niet aan intensieve beweging als sport, dat is nog tot daar aan toe maar ik probeerde altijd minstens een half uur toch wel buiten te wandelen, fietsen of zwemmen of zo. Ook dat is erbij in geschoten. Door deze vraag realiseerde ik me wel weer extra wat ik nog kan veranderen, dat ga ik vanaf nu maar weer proberen. Verder gebruik ik een voorgeschreven vitamine en paar supplementen van voedingsstoffen die ik niet genoeg binnenkrijg.
Heldere reactie, thanks! Goed om te lezen dat je erg veel actie hebt ondernomen! Iets minder dat het allemaal niet zo goed werkt als je zou willen.. Zeker als buitenstaander is het te gemakkelijk om te zeggen dat 'een paar uur therapie' wonderen doet. Helaas is dit niet altijd zo..

Een stabiel slaappatroon scheelt inderdaad alles! Zelf heb ik best veel slaap nodig, slaap gemiddeld van 22:00 tot 06:45. Erg deprimerend inderdaad dat we zoveel slaap nodig hebben. Als ik maar twee uurtjes minder slaap op een nacht voel ik het meteen. Maargoed, daar is weinig aan te doen.

Het is natuurlijk heerlijk weer om nu buiten rond te lopen. Ook nog eraan gedacht om samen met een 'Personal Trainer' wat te doen? Zo iemand kan je ontzettend motiveren om een actievere levensstijl aan te wennen. Helaas zit daar wel altijd een prijskaartje aan vast.

Verder snap ik dat je volledig bent uitgekeken op relaties, zeker na zulke mindere ervaringen. Als kind zijnde heb ik ook een rups in 'n potje sperziebonen gevonden. Resultaat: Jarenlang geen boontjes op. Moet je nagaan wat voor effect een nare ervaring qua relaties met je kan doen! Hier kan ik zelf echter niet over meepraten. Zeker met een lage stress-tolerantie en interne 'struggles' kan een relatie simpelweg té vermoeiend zijn.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173598436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:02 schreef Kaizen_ het volgende:

Heldere reactie, thanks! Goed om te lezen dat je erg veel actie hebt ondernomen! Iets minder dat het allemaal niet zo goed werkt als je zou willen.. Zeker als buitenstaander is het te gemakkelijk om te zeggen dat 'een paar uur therapie' wonderen doet. Helaas is dit niet altijd zo..

Een stabiel slaappatroon scheelt inderdaad alles! Zelf heb ik best veel slaap nodig, slaap gemiddeld van 22:00 tot 06:45. Erg deprimerend inderdaad dat we zoveel slaap nodig hebben. Als ik maar twee uurtjes minder slaap op een nacht voel ik het meteen. Maargoed, daar is weinig aan te doen.

Het is natuurlijk heerlijk weer om nu buiten rond te lopen. Ook nog eraan gedacht om samen met een 'Personal Trainer' wat te doen? Zo iemand kan je ontzettend motiveren om een actievere levensstijl aan te wennen. Helaas zit daar wel altijd een prijskaartje aan vast.

Verder snap ik dat je volledig bent uitgekeken op relaties, zeker na zulke mindere ervaringen. Als kind zijnde heb ik ook een rups in 'n potje sperziebonen gevonden. Resultaat: Jarenlang geen boontjes op. Moet je nagaan wat voor effect een nare ervaring qua relaties met je kan doen! Hier kan ik zelf echter niet over meepraten. Zeker met een lage stress-tolerantie en interne 'struggles' kan een relatie simpelweg té vermoeiend zijn.
Nou, ik heb een keer een coach gehad. Dat was wel een vriendelijke man, en die heeft mij wel tot een iets actiever persoon gemaakt. Daar ben ik blij om. Heb er veel aan gehad. Dat van die rups lijkt mij erg vervelend. Ben regelmatig bang dat ik een rups in groenten vind. Goed dat je ze op gegeven moment wel weer bent gaan eten. En ja, dat is het inderdaad. Het is gewoon te vermoeiend. Dat is alles in het leven wel dus dan moet je even prioriteiten stellen. Bedankt voor je reactie
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')