abonnement Unibet Coolblue
pi_173183163
Ik heb een tv om op te netflixen en te gamen, TV verder niet aangesloten dus kan en wil het niet.

Als ik op mezelf ga neem ik alleen een internet abonnement, tv laat ik niet eens aansluiten.
pi_173184382
Ik heb niet eens een tv :P

Sporadisch zet ik eens een filmpje aan op de laptop (en heb nog ergens een beamer liggen :7)

Maar het aanbod op tv is wel zo tering slecht dat ik geen nut zie om daar zoveel geld in te investeren.. Dat zeldzame leuke item wat er op komt, staat binnen no-time ook wel op het internet (en dat kun je ook nog eens on-demand terug kijken).
nee, jij dan!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 augustus 2017 @ 15:04:43 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173184826
Alleen sport kijk ik nog live. :s). Verder ben ik eigenlijk gestopt met 'live' TV kijken. Zomergasten nu is dan een uitzondering, maar de zondagavond programma's van NL2 kijk ik tegenwoordig in de loop van de week terug.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 15:12:44 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_173185037
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:45 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb niet eens een tv :P

Sporadisch zet ik eens een filmpje aan op de laptop (en heb nog ergens een beamer liggen :7)

Maar het aanbod op tv is wel zo tering slecht dat ik geen nut zie om daar zoveel geld in te investeren.. Dat zeldzame leuke item wat er op komt, staat binnen no-time ook wel op het internet (en dat kun je ook nog eens on-demand terug kijken).
Er is genoeg leuks te zien op tv.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173186914
Ik kijk redelijk veel, maar eigenlijk niks meer live op de tv, alles achteraf via Uitzending Gemist e.d. Als ik de tv aandoe is dat eigenlijk alleen maar om een beetje rond te zappen. Eigenlijk maar heel soms dat ik echt de tv aanzet om iets te kijken. Met EK of WK, Songfestival en als ik eens zin heb om DWDD aan te zetten of het 8 uur journaal. Of als ik iets tegelijk met FOK! wil kijken, iets als The Voice of HGT oid. :P
Koel en donker bewaren
pi_173187225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Er is genoeg leuks te zien op tv.

:P
Wat dan? Ik hou overigens niet van sport, vraag me af wat er overblijft..

De nieuwe Stradivarius had ik nog wel online gezien, dat was wel ok.
nee, jij dan!
pi_173187275
Alleen sporten en soms zet ik hem op National G of discovery.
Gino ♥
pi_173187290
Ook kijk ik tegenlicht vrijwel altijd, maar dat wel meestal online lol.
Gino ♥
  roze woensdag 16 augustus 2017 @ 16:37:21 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173187361
Ik kijk alles via NPO.nl, YouTube en Netflix. Vrijwel alles gewoon op de laptop.
Your beauty never ever scared me.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 16:39:46 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_173187419
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:31 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Wat dan? Ik hou overigens niet van sport, vraag me af wat er overblijft..

De nieuwe Stradivarius had ik nog wel online gezien, dat was wel ok.
VPRO's Boeken. De Rossumpjes. DWDD. Reiziger met muziek. Lübeck. 2Doc. Het uur van de Wolf. Jools Holland. Lowlands. Reading. Pinkpop. Rockpalast. De slimste mens. Zomergasten. Kunstuur. Oerol. Pauw. Jinek. De Baardmannetjes. Buitenhof. Het Filosofisch Kwartet. Draadstaal. Heel Holland Bakt. Het Schaep.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 16:40:23 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_173187440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:34 schreef Tjacka het volgende:
Ook kijk ik tegenlicht vrijwel altijd, maar dat wel meestal online lol.
Ook goed.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173187518
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ook goed.

:P
Het is zo nep allemaal ofzo. De series zijn matig en de meeste tv is puur entertainment. Ik blijf eerder hangen bij een goede docu. :')
Gino ♥
pi_173187530
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Reiziger met muziek

:P
Dat is er al 15 jaar niet meer, de man is al lang dood.
Vrije geluiden is inmiddels ook alweer aan haar 3e presentator toe.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 16:49:42 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_173187644
quote:
12s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dat is er al 15 jaar niet meer, de man is al lang dood.
Vrije geluiden is inmiddels ook alweer aan haar 3e presentator toe.
Weet ik. Kwam niet op de naam.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 16:50:20 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_173187657
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Het is zo nep allemaal ofzo. De series zijn matig en de meeste tv is puur entertainment. Ik blijf eerder hangen bij een goede docu. :')
Ik ook. Maar ik kijk van alles. Laatst schitterende docu over Woody Allen op de Belg.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173187693
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:31 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Wat dan? Ik hou overigens niet van sport, vraag me af wat er overblijft..

De nieuwe Stradivarius had ik nog wel online gezien, dat was wel ok.
Zondag met Lubach, Het Geheim van de Meester, Krabbé op zoek naar Picasso, Maestro, Reizen Waes, Floortje naar het einde van de wereld, Wie is de Mol, De Slimste Mens...

het ligt natuurlijk een beetje aan je interesses, maar ik vind dat er op zich genoeg op tv is dat best nog wel wat inhoud heeft naast alle talentenjachten en Help mijn man is een lutser.
Koel en donker bewaren
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 17:06:34 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_173188018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zondag met Lubach, Het Geheim van de Meester, Krabbé op zoek naar Picasso, Maestro, Reizen Waes, Floortje naar het einde van de wereld, Wie is de Mol, De Slimste Mens...

het ligt natuurlijk een beetje aan je interesses, maar ik vind dat er op zich genoeg op tv is dat best nog wel wat inhoud heeft naast alle talentenjachten en Help mijn man is een lutser.
Dit dus. Zitten mooie voorbeelden tussen. Ook op de BBC en VRT is genoeg leuks te zien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173188158
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit dus. Zitten mooie voorbeelden tussen. Ook op de BBC en VRT is genoeg leuks te zien.

:P
Pareltjes zijn de VPRO en Canvas.
De rest van de Nederlandse tv is gewoon shit. Het is heel erg triest toen ondernemers aan de deuren begonnen te kloppen van de regering toen er alleen nog publieke omroep was, met de mededeling: dit kan toch niet?

Nu zitten we opgescheept met de grootst mogelijke lage kwaliteit tv die ook nog eens in langgerekte zomers en winters wordt herhaald. Je ziet zelfs tegenwoordig Wegmisbruikers uit 2014!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 17:16:24 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_173188201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Pareltjes zijn de VPRO en Canvas.
De rest van de Nederlandse tv is gewoon shit. Het is heel erg triest toen ondernemers aan de deuren begonnen te kloppen van de regering toen er alleen nog publieke omroep was, met de mededeling: dit kan toch niet?

Nu zitten we opgescheept met de grootst mogelijke lage kwaliteit tv die ook nog eens in langgerekte zomers en winters wordt herhaald. Je ziet zelfs tegenwoordig Wegmisbruikers uit 2014!
Nogmaals het is maar waar je naar zoekt. De Avro/Tros zenden ook mooie documentaires uit de laatste jaren. Recent Dali, Jan Cremer, Rempo Campert, Drs P, Komrij, Al Pacino......

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173188215
Zo goed als afwezig.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 17:51:52 ]
pi_173188243
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zondag met Lubach, Het Geheim van de Meester, Krabbé op zoek naar Picasso, Maestro, Reizen Waes, Floortje naar het einde van de wereld, Wie is de Mol, De Slimste Mens...

het ligt natuurlijk een beetje aan je interesses, maar ik vind dat er op zich genoeg op tv is dat best nog wel wat inhoud heeft naast alle talentenjachten en Help mijn man is een lutser.
Zondag met Lubach kijk ik online altijd, erg tof :Y

Geheim van de meester, en op zoek naar Picasso ken ik nog niet, maar klinken wel leuk, wellicht dat ik die binnenkort eens aanklik online

Reisprogramma's vind ik niet zo heel erg boeiend, Floortje heb ik vroeger wel eens gezien, niet vervelend, maar ook zeker niet iets dat ik per sé moet zien..

Maestro schaar ik wel gewoon onder de standaard BN-er tv/talentenjacht, hoewel het format hier wel leuker is dan normaal.

Wie is de mol heeft me nooit kunnen interesseren. De slimste, op zich wel aardig, vroeger bij m'n ouders vaak gezien. Maar toen was het al heel erg formulematig, niet iets wat ik mis.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

VPRO's Boeken. De Rossumpjes. DWDD. Reiziger met muziek. Lübeck. 2Doc. Het uur van de Wolf. Jools Holland. Lowlands. Reading. Pinkpop. Rockpalast. De slimste mens. Zomergasten. Kunstuur. Oerol. Pauw. Jinek. De Baardmannetjes. Buitenhof. Het Filosofisch Kwartet. Draadstaal. Heel Holland Bakt. Het Schaep.

:P
VPRO's boeken: vroeger wel veel gekeken, steevast na vrije geluiden. Wel leuke tv :Y
Hier zijn de van Rossums: Tja Maarten is (vaak) wel erg tof, z'n hoorcollege's zijn bijv. erg leuk. Maar hier wordt (net als bij z'n magazine, waar ik ooit eens een proefabonnement op had) hij bijna neergezet als een typetje.. Als hij praat over historie is het wel erg interessant, maar z'n meningen over andere dingen vind ik totaal niet interessant..

DWDD: :r Dat is wel zover afgegleden :{

Uur van de wolf, is iets wat ik online nog wel eens terug kijk :Y

Jools, lowlands, reading, etc..: Dat kijk ik wel op Youtube, dan kan ik ook gewoon de rommel overslaan :P

Zomergasten: Kijk ik af en toe online terug, als de gast mij interessant lijkt. Maar dat gebeurt niet heel vaak.

Pauw/Jinek: Pauw en Witteman kijk ik vroeger wel, maar solo vind ik Pauw niet heel sterk. En Jinek.. tja:
:')

Reiziger met muziek: Dat bestaat (helaas) al 16 jaar niet meer :P

Draadstaal. Heel Holland Bakt. Het Schaep: :r hier kan ik echt niet naar kijken..

De Baardmannetjes/ Filosofisch kwintet: Kan ik wel eens gaan opzoeken, klinkt wel leuk :)
nee, jij dan!
pi_173188343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:18 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Zondag met Lubach kijk ik online altijd, erg tof :Y

Geheim van de meester, en op zoek naar Picasso ken ik nog niet, maar klinken wel leuk, wellicht dat ik die binnenkort eens aanklik online

Reisprogramma's vind ik niet zo heel erg boeiend, Floortje heb ik vroeger wel eens gezien, niet vervelend, maar ook zeker niet iets dat ik per sé moet zien..

Maestro schaar ik wel gewoon onder de standaard BN-er tv/talentenjacht, hoewel het format hier wel leuker is dan normaal.

Wie is de mol heeft me nooit kunnen interesseren. De slimste, op zich wel aardig, vroeger bij m'n ouders vaak gezien. Maar toen was het al heel erg formulematig, niet iets wat ik mis.

[..]

VPRO's boeken: vroeger wel veel gekeken, steevast na vrije geluiden. Wel leuke tv :Y
Hier zijn de van Rossums: Tja Maarten is (vaak) wel erg tof, z'n hoorcollege's zijn bijv. erg leuk. Maar hier wordt (net als bij z'n magazine, waar ik ooit eens een proefabonnement op had) hij bijna neergezet als een typetje.. Als hij praat over historie is het wel erg interessant, maar z'n meningen over andere dingen vind ik totaal niet interessant..

DWDD: :r Dat is wel zover afgegleden :{

Uur van de wolf, is iets wat ik online nog wel eens terug kijk :Y

Jools, lowlands, reading, etc..: Dat kijk ik wel op Youtube, dan kan ik ook gewoon de rommel overslaan :P

Zomergasten: Kijk ik af en toe online terug, als de gast mij interessant lijkt. Maar dat gebeurt niet heel vaak.

Pauw/Jinek: Pauw en Witteman kijk ik vroeger wel, maar solo vind ik Pauw niet heel sterk. En Jinek.. tja:
:')

Reiziger met muziek: Dat bestaat (helaas) al 16 jaar niet meer :P

Draadstaal. Heel Holland Bakt. Het Schaep: :r hier kan ik echt niet naar kijken..

De Baardmannetjes/ Filosofisch kwintet: Kan ik wel eens gaan opzoeken, klinkt wel leuk :)
Maar daar ben ik het type niet voor.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173190005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:24 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Maar daar ben ik het type niet voor.
:?
nee, jij dan!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:40:11 #49
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173190011
Ik vind onze publieke omroep trouwens echt fantastisch. En het zit goed in elkaar. Hoop niet dat ze dat gaan veranderen :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 19:34:34 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_173191442
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef richolio het volgende:
Ik vind onze publieke omroep trouwens echt fantastisch. En het zit goed in elkaar. Hoop niet dat ze dat gaan veranderen :Y
Klopt. Uniek in de wereld.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')