Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Tom Price
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Stephen Bannon (Chief Strategist), Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney).
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 08:25:11 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173175812
Wat er gisteren gebeurde is geen blunder van Trump. Het is geen verspreking. Dat impliceert nog een bepaalde onopzettelijkheid. Het herroepen van van zijn statement van maandag is gewoon terreur goedpraten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173175830
quote:
So, making the statement when I made it was excellent. In fact, the young woman, who I hear is a fantastic young woman — and it was on NBC — her mother wrote me and said — through I guess Twitter, social media — the nicest things, and I very much appreciated that. I hear she was a fine, really actually an incredible young woman. But her mother on Twitter thanked me for what I said. And honestly, if the press were not fake and if it was honest, the press would have said what I said was very nice. But unlike you and unlike — excuse me — unlike you and unlike the media, before I make a statement I like to know the facts.
Wat een spreker. Wat een inlevingsvermogen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 08:28:25 #4
3928 Ulx
pi_173175844
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

The Eloquence is Strong in This One.
pi_173175852
Holy shit!! Trump heeft zijn statement van maandag teruggetrokken?
pi_173175863
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 06:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je de speech gezien? Over hoe 'alt-left' schijnbaar de aanval inzette? Hij zegt nog net niet dat de nazi's zichzelf aan het verdedigen waren.
Tevens hier nog op reageren en dan ben ik weer klaar met dat transcript:

quote:
Trump: I'm not putting anybody on a moral plane. What I'm saying is this: You had a group on one side and you had a group on the other and they came at each other with clubs and it was vicious and it was horrible and it was a horrible thing to watch, but there is another side. There was a group on this side — you can call them the left, you've just called them the left — that came violently attacking the other group, so you can say what you want but that's the way it is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173175871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:29 schreef Refragmental het volgende:
Niet letterlijk, volgens mij. Maar op een persconferentie herhaalde hij eigenlijk weer zijn statement van afgelopen zaterdag over dat het geweld van vele kanten kwam en dat niet alle mensen in de nazimars white supremacists waren.
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 08:31:17 #8
3928 Ulx
pi_173175875
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:29 schreef Refragmental het volgende:
Hij meende er toch geen moer van. Ik heb zelden zo'n onoprecht gehuichel gezien van een staatshoofd.
pi_173175912
Mijn favo stukjes

quote:
REPORTER: Was that terrorism?

TRUMP: Say it, what?

REPORTER: The CEO of Walmart said you missed a critical opportunity to help bring the country together. Did you?

TRUMP: Not at all. I think the country -- look, you take a look. I've created over a million jobs since I have been president. The country is booming, the stock market is setting record, we have the highest employment numbers we’ve ever had in the history of our country. We are doing record business. We have the highest levels of enthusiasm, so the head of Walmart, who I know, who’s a very nice guy, was making a political statement.

REPORTER: Two questions: was this terrorism? And can you tell us how you are feeling about your Chief Strategist Steve Bannon?

TRUMP: I think the driver of the car is a disgrace to himself, his family and this country. And that is – you can call it terrorism, you can call it murder. You can call it whatever you want. I would just call it as the fastest one to come up with a good verdict. That’s what I’d call it. And there is a question. Is it murder? Is it terrorism? Then you get into legal semantics. The driver of the car is a murderer, and what he did was a horrible, horrible, inexcusable thing.
Ok cool, dat laatste is netjes. Al blijft hij vaag over terrorisme. Maar dan

quote:
REPORTER: Senator McCain said that the alt-right is behind these attacks, and he linked that same group to those that perpetrated the attack in Charlottesville.

TRUMP: Well, I don't know. I can't tell you. I'm sure Senator McCain must know what he is talking about, but when you say the alt-right, define alt-right to me. You define it. Go ahead. Define it for me, come on, let's go.

REPORTER: Senator McCain defined them as the same group.

TRUMP: Okay, what about the alt-left that came charging at [indiscernible] – excuse me – what about the alt-left that came charging at the, as you say, the alt right? Do they have any semblance of guilt?

REPORTERS YELL INDISTINCTLY

TRUMP: What about this? What about the fact that they came charging – they came charging with clubs in their hands swinging clubs? Do they have any problem? I think they do.
Ik verwijs voor het gemak even terug naar m'n eerder geplaatste filmpje over hoe agressief de nazi's precies waren.

Ten slotte

quote:
TRUMP: I will tell you something. I watched those very closely, much more closely than you people watched it. And you had, you had a group on one side that was bad. And you had a group on the other side that was also very violent. And nobody wants to say that, but I'll say it right now. You had a group – you had a group on the other side that came charging in without a permit, and they were very, very violent.
Blijkbaar waren de anti-nazi's very violent and without a permit. Dat laatste is feitelijk onjuist. Het eerste trouwens ook, maar dat terzijde. Beide partijen hadden een permit. Sterker nog, de alt-rights hadden in eerste instantie géén vergunning, omdat hun locatie te klein zou zijn. Later hebben ze die gekregen.

quote:
REPORTER: Do you think what you call the alt left is the same as neo-Nazis?

TRUMP: Those people – all of those people, excuse me – I've condemned neo-Nazis. I've condemned many different groups, but not all of those people were neo-Nazis, believe me. Not all of those people were white supremacists by any stretch.
... Sja..
pi_173175924
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Poëtisch. Gelukkig hoeven we niet meer naar dat onsamenhangende gebrabbel van Obama te luisteren.
pi_173175929
Niet onbelangrijk is dat dit allemaal niet de bedoeling was. Hij zou geen vragen beantwoorden, dus zijn staf was niet op de hoogte van zijn geraaskal.

Het hoofd van Kelly zegt eigenlijk voldoende, tijdens Trumps gewauwel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 08:39:06 ]
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:39:28 #12
64792 Mryc
play me one more song
pi_173175935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht er nog enige twijfel bestaan over al dan niet nazi's..

Check ook even de laatste paar minuten van het filmpje op de hotelkamer waarin een van die idioten even laat zien waar hij op "voorbereid" was qua wapens en munitie.
pi_173175975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Senator McCain said that the alt-right is behind these attacks, and he linked that same group to those that perpetrated the attack in Charlottesville.
Welke attacks worden bedoeld? Kan niet allebei over Charlottesville gaan...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 08:43:42 #14
3928 Ulx
pi_173175982
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Poëtisch. Gelukkig hoeven we niet meer naar dat onsamenhangende gebrabbel van Obama te luisteren.
Goddank.
pi_173175997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:39 schreef Mryc het volgende:

[..]

Check ook even de laatste paar minuten van het filmpje op de hotelkamer waarin een van die idioten even laat zien waar hij op "voorbereid" was qua wapens en munitie.
Dat mag daar toch gewoon?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:47:03 #16
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173176040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet onbelangrijk is dat dit allemaal niet de bedoeling was. Hij zou geen vragen beantwoorden, dus zijn staf was niet op de hoogte van zijn geraaskal.

Het hoofd van Kelly zegt eigenlijk voldoende, tijdens Trumps gewauwel.

[ afbeelding ]
Enkel de facepalm ontbreekt nog.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:47:49 #17
64792 Mryc
play me one more song
pi_173176053
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:44 schreef wuuht het volgende:

[..]

Dat mag daar toch gewoon?
Dat maakt het ook normaal :?
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 08:49:03 #18
3928 Ulx
pi_173176069

Van ene meneer Kushner. Misschien maakt dat het acceptabel leesvoer voor the_Donald.
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 08:53:13 #19
3928 Ulx
pi_173176125
quote:
9s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:47 schreef Reya het volgende:

[..]

Enkel de facepalm ontbreekt nog.
Och, die mooie tijd tijdens de Tweede Slag om Fallujah. Die heerlijke onthoofdingen. Hoe de lichamen van de vier Blackwater Huurlingen verkoold aan de brug hingen. De lijken van kinderen in de straten met ingenaaide IED's die zo geweldig mijn mannen konden verminken. Wat was dat leuk vergeleken met dit!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:57:37 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173176227
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173176262
quote:
Ah, weer zo'n gevalletje projectie vanuit Nederland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173176264
quote:
De eerste alinea's stemmen alweer droevig.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:00:00 #23
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173176274
quote:
Dit is echt kut, inderdaad.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173176284
Als ik heel eerlijk ben, hoeft van mij niet die hele beweging veroordeeld te worden omdat één gek op een menigte inrijdt. Net zoals ik het onzinnig vind als er een individuele moslim is die iemand vermoordt en het opeens terreur is, stop de persen, iedereen in paniek - dat irriteert mij altijd mateloos. Als het terreur is moet het een enigszins gecoördineerde actie zijn van een ideologische beweging. Zijn daar aanwijzingen voor?

Linkse mensen vonden het terecht ook niet leuk dat er werd geroepen dat de kogel van links kwam bij Fortuyn.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:01:43 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173176309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, hoeft van mij niet die hele beweging veroordeeld te worden omdat één gek op een menigte inrijdt. Net zoals ik het onzinnig vind als er een individuele moslim is die iemand vermoordt en het opeens terreur is, stop de persen, iedereen in paniek - dat irriteert mij altijd mateloos. Als het terreur is moet het een enigszins gecoördineerde actie zijn van een ideologische beweging. Zijn daar aanwijzingen voor?

Linkse mensen vonden het terecht ook niet leuk dat er werd geroepen dat de kogel van links kwam bij Fortuyn.
Het gaat niet eens om die auto, het gaat om mensen die Nazi's aanhangen en bijvoorbeeld tegen Joden en Homo's zongen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')