abonnement Unibet Coolblue
pi_173174447
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:11 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Je bent zo oud als je je voelt.

Maar ik voel me inmiddels te oud voor 3FM... Ik laat in het midden of dat aan mij ligt, of aan de belabberde muziekkeuze van 3FM.... :P
De keren dat ik 3fm nog hoor stoor ik mij altijd aan de belabberde rappertjes. Echte hiphop en rap kan je dat niet noemen.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:52:01 #52
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173174458
Wacht ff wat?? Stopt Stenders in de middag op 2??? :'(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173174475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 23:11 schreef tong80 het volgende:
Zouden ze dit kennen? VPRO woensdagmiddag muziek.....


:P
Doen ze niet meer want geen reclame dan tussen door en de dj wil zo graag nog even lullen. Tenslotte moet het niet om de muziek gaan.
pi_173174496
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:52 schreef MPC60 het volgende:
Wacht ff wat?? Stopt Stenders in de middag op 2??? :'(
Ja, is uitgebreid in het nieuws geweest. Hij gaat weg bij AvroTros en dacht dat dat zonder gevolgen zou zijn voor zijn show. Daar denkt de omroep echter anders over. Die wil hun zendtijd behouden. Vanaf 1 september krijgt Annemiek Schollaardt op die tijd een programma...
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:57:19 #55
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173174501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:56 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ja, is uitgebreid in het nieuws geweest. Hij gaat weg bij AvroTros en dacht dat dat zonder gevolgen zou zijn voor zijn show. Daar denkt de omroep echter anders over. Die wil hun zendtijd behouden. Vanaf 1 september krijgt Annemiek Schollaardt op die tijd een programma...
.....

Sprakeloos. Hoogtepunt van de tegenwoordige Nederlandse radio.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173174532
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:57 schreef MPC60 het volgende:

[..]

.....

Sprakeloos. Hoogtepunt van de tegenwoordige Nederlandse radio.
Ja, het is inderdaad wel jammer, maar de keuze van Stenders is ook niet bijster slim. Als je een leuke show hebt, wat boeit het jou dan voor welke omroep je die maakt? :?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:24:16 #57
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173174688
Dit komt niet door Frank zelf denk ik. Hij doet het prima imo, maar het is gewoon 3FM in zijn geheel die niet (meer) de juiste koers vaart. Denk ik. Verder ben ik wel in voor een Rámon + Mark op dat tijdslot, ik vind die gasten wel leuk.

Ik luister in de auto meestal naar Radio 10, Radio 2 en 3FM. 3FM heeft nog wel zijn goede momenten, maar ik denk, een beetje wat Elfletterig zegt, dat 3FM niet goed weet wat zijn luisteraar wil. Soms doen ze het goed, maar soms is het echt gewoon een FunX 2.0. Jammer vind ik dat
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:27:19 #58
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173174708
Maar ja, jammer voor Frank verder hoor. Ik vind het een goede kerel en ik denk dat hij er vrij weinig aan kan doen om eerlijk te zijn. Maar aan de andere kant denk ik wel dat een Mark + Rámon op die tijd meer luisteraars trekt :@

Het is wel echt bergafwaarts gegaan met die zender sinds het vertrek van de toffe DJ's :') Dan heb ik het over Rabbering, Ekdom etc. Veenstra is nog wel tof, maar die hoor ik niet zo vaak. Moet zeggen dat Herman Hofman het ook wel leuk doet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:41:46 #59
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173175959
Ik heb laatst tijdens mijn vakantie weer eens naar 3 fm geluisterd. Zowiezo kut dat een zendermanager uitmaakt wat er langs komt.
Ik denk dat er echt wel een plek is voor een zender waar ze alternative/rock etc draaien. Als je hoort wat de luisteraar aanvraagt tijdens SR of de jaren 90/00/10 weken dan is dat echt wel beter dan wat ze gemiddeld draaien.
Maar ja, onder de allochtone medemensen hebben ze echt een bereik van 0,0%, en die willen ze ook bereiken en daarom draaien ze die Mocro-shit..
Waarom komt Justin Bieber op Pinkpop? Zit de gemiddelde bezoeker ook niet op te wachten...
PS. Is Jett Rebel al genoemd in het rijtje omhooggevallen artiesten die teveel gedraaid worden op 3FM/
pi_173176623
Kan aan mij liggen maar ik kan die Frank niet uitstaan. Beetje zo'n type die lollig wilt doen met zijn lange haren (net alsof hij een rocker is), terwijl het een type is waar echt helemaal niets interessants zijn mond verlaat, en al helemaal niet iets rocker-achtig. Toen hij op de radio kwam kon je bijna geen programma meer zien zonder dat hij aanschoof terwijl hij écht helemaal niets zinnigs te zeggen had.

Je doet je goede (ervaren) mensen als Stenders en Ekdom weg, als je er dan deze onzin voor terughaalt en je gaat ook nog eens meer Ronnie Flex e.d draaien, dan ben je aan het hengelen naar de verkeerde doelgroep.

Ben zelf een Radio 10/Veronica luisteraar (voor de rock en Somertijd), net als dat ik met mijn smaak bij die zenders moet zijn moet 3FM dat weer zijn met van die britpop bandjes op gitaar. Nooit mijn ding geweest, maar die markt voor dat soort luisteraars is echt niet kleiner geworden. Voor die rap-herrie heb je genoeg andere zenders.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173178419
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:56 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ja, is uitgebreid in het nieuws geweest. Hij gaat weg bij AvroTros en dacht dat dat zonder gevolgen zou zijn voor zijn show. Daar denkt de omroep echter anders over. Die wil hun zendtijd behouden. Vanaf 1 september krijgt Annemiek Schollaardt op die tijd een programma...
Is ondertussen al bekend wat Robbie gaat doen? :)
pi_173178624
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:56 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ja, is uitgebreid in het nieuws geweest. Hij gaat weg bij AvroTros en dacht dat dat zonder gevolgen zou zijn voor zijn show. Daar denkt de omroep echter anders over. Die wil hun zendtijd behouden. Vanaf 1 september krijgt Annemiek Schollaardt op die tijd een programma...
Jammer.... En vrouwen op de radio :r :r :r
Stenders maakt overigens niet de beste keuzes in zijn carriere. Hier zat hij echt goed op z'n plek bij een zender die 'booming' is. Wat gaat hij nu dan doen, radio Veronica waar geen hond naar luistert :')
U MAD?
pi_173178646
Ohja en Frank van der Lenden...... dat was toch al na 5 minuten radio duidelijk dat hij niet de luistercijfers omhoog ging halen. Maarja; ze zetten iemand neer met een ietwat apart uiterlijk en denken zo goedkoop te scoren. Zodra hij zijn mond opentrekt lijkt het net alsof een Black & Decker je toespreekt, wat een stem zeg......
U MAD?
pi_173178865
quote:
3s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jammer.... En vrouwen op de radio :r :r :r
Stenders maakt overigens niet de beste keuzes in zijn carriere. Hier zat hij echt goed op z'n plek bij een zender die 'booming' is. Wat gaat hij nu dan doen, radio Veronica waar geen hond naar luistert :')
Ik heb niet op voorhand iets tegen een vrouw. Kan ook heel verfrissend werken tussen al die mannenstemmen. Ik vind DJ's niet belangrijker dan de muziek.
pi_173179218
quote:
3s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en Frank van der Lenden...... dat was toch al na 5 minuten radio duidelijk dat hij niet de luistercijfers omhoog ging halen. Maarja; ze zetten iemand neer met een ietwat apart uiterlijk en denken zo goedkoop te scoren. Zodra hij zijn mond opentrekt lijkt het net alsof een Black & Decker je toespreekt, wat een stem zeg......
Jij vindt alles kut. Werkelijk waar alles op een paar doelpunten na is kut (orgasmes weet ik niet)
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 12:08:50 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_173180302
quote:
3s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:50 schreef de_boswachter het volgende:

En vrouwen op de radio :r :r :r
Hanneke Kappen, Lotje Ijzermans, Mieke van der Weij, Anne van Egmond, Adeline van Lier, Birgit Ganzert. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 12:09:26 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_173180314
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij vindt alles kut. Werkelijk waar alles op een paar doelpunten na is kut (orgasmes weet ik niet)
_O_ :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173180387
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hanneke Kappen, Lotje Ijzermans, Mieke van der Weij, Anne van Egmond, Adeline van Lier, Birgit Ganzert. _O_

:P
Roosmarijn Reijmer is bij 3FM ook wel lekker bezig in de avond. Draait veel nieuwe muziek.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 12:13:59 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_173180419
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:12 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Roosmarijn Reijmer is bij 3FM ook wel lekker bezig in de avond. Draait veel nieuwe muziek.
Dan luister ik nooit. Overdag ook niet trouwens. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173180599
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hanneke Kappen, Lotje Ijzermans, Mieke van der Weij, Anne van Egmond, Adeline van Lier, Birgit Ganzert. _O_

:P
Wauw, 40 jaar jaar luisteren (zoiets Tong?) en dan kun je maar liefst 6 goede vrouwelijke DJ's opnoemen. Voeg Claudia de Breij nog aan dit rijtje toe en ik neem je post niet meer serieus.
U MAD?
pi_173180609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij vindt alles kut. Werkelijk waar alles op een paar doelpunten na is kut (orgasmes weet ik niet)
Geen idee waar je het over hebt.
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 12:26:07 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_173180710
quote:
3s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wauw, 40 jaar jaar luisteren (zoiets Tong?) en dan kun je maar liefst 5 goede vrouwelijke DJ's kunnen opnoemen. Voeg Claudia de Breij nog aan dit rijtje toe en ik neem je post niet meer serieus.
Die is ook niet slecht. Daar wordt vol vooroordelen op gereageerd. Als cabaretiere is ze ook goed. Jammer dat ze dat zeik nummer ooit heeft opgenomen. Is een pittig wijf met haar op d'r tanden.

Wat vind jij verder goede mannelijke DJ's ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 12:26:25 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_173180723
quote:
3s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt.
Dat is het trieste nou net. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173180730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:19 schreef Keyos het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik kan die Frank niet uitstaan. Beetje zo'n type die lollig wilt doen met zijn lange haren (net alsof hij een rocker is), terwijl het een type is waar echt helemaal niets interessants zijn mond verlaat, en al helemaal niet iets rocker-achtig. Toen hij op de radio kwam kon je bijna geen programma meer zien zonder dat hij aanschoof terwijl hij écht helemaal niets zinnigs te zeggen had.

Je doet je goede (ervaren) mensen als Stenders en Ekdom weg, als je er dan deze onzin voor terughaalt en je gaat ook nog eens meer Ronnie Flex e.d draaien, dan ben je aan het hengelen naar de verkeerde doelgroep.

Ben zelf een Radio 10/Veronica luisteraar (voor de rock en Somertijd), net als dat ik met mijn smaak bij die zenders moet zijn moet 3FM dat weer zijn met van die britpop bandjes op gitaar. Nooit mijn ding geweest, maar die markt voor dat soort luisteraars is echt niet kleiner geworden. Voor die rap-herrie heb je genoeg andere zenders.
Nee, ligt niet aan jou, ik kan die vent ook niet uitstaan met zijn overdreven politiek correcte en wereldvreemde "Amsterdam is het middelpunt van de wereld" gelul.

Ik geef zelf de voorkeur aan StuBru, zij durven tenminste nog wat afwisseling te brengen en hebben niet zoveel "kijk mij eens interessant zijn" DJ's in dienst.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die is ook niet slecht. Daar wordt vol vooroordelen op gereageerd. Als cabaretiere is ze ook goed. Jammer dat ze dat zeik nummer ooit heeft opgenomen. Is een pittig wijf met haar op d'r tanden.

Wat vind jij verder goede mannelijke DJ's ?

:P
Pardon? Als cabaretiere is ze ook goed?? Wanneer gaat ze beginnen met goed worden dan, want er is echt he-le-maal niets grappigs aan die vrouw.
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')