abonnement Unibet Coolblue
pi_173168675
Ik heb steeds meer collega's (v) met een lager opgeleide man, die het wel ziet zitten om huisman te worden :Y
pi_173168719
Post verwijdert: verkeerde topic.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 21:06:38 (verkeerde topic) ]
pi_173168761
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Werkende moeders moeten ook verzorgen en opvoeden. KDV wordt ook voor kinderen van thuismoeders aangeraden wegens socializen met leeftijdsgenoten.
Ik kende anders wel een paar kinderen die naar het KDV gingen en zeer asociaal waren.
pi_173168821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:25 schreef topdeck het volgende:
vrouwen hebben het per def makkelijker
Klopt
pi_173168830
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als jouw issues hebben uiteindelijk toch met vrouwen te maken he. Weinig succes in de liefde?
Als jij dat graag wil horen wil ik dat best voor je bevestigen hoor :)
pi_173168831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:50 schreef Aethereal het volgende:
Als je loslaat aan het voldoen aan 'maatschappelijke verwachtingen' heb je ook een vrij eenvoudig leven.
Zeker. Ik heb zoiets van: fuck al die maatschappelijk verwachtingen, ik doe waar ik zelf zin in heb!
pi_173168869
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:14 schreef AnanYaw het volgende:
Waarom zou je daar als man niet mee wegkomen? Gewoon een carrièrevrouw zoeken. Lekker beetje schoonmaken, kinderen opvoeden en flirten met de huismoedertjes. Niks mis mee.
Dan nog is het minder leuk.

Het zou alleen leuk zijn als er ook veel andere huisvaders zouden zijn om 's middags een rondje te wielrennen ofzo. Als enige man tussen al die huismoeders wordt het toch ongemakkelijk.
pi_173169053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb steeds meer collega's (v) met een lager opgeleide man, die het wel ziet zitten om huisman te worden :Y
Telefoonnummers?
pi_173169227
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die ruif is aanzienlijk kleiner.
Dat klopt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dit is mijn levensdoel
Mannen die het feminisme uitspelen in plaats van er tegen te vechten. _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:10 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Dan nog is het minder leuk.

Het zou alleen leuk zijn als er ook veel andere huisvaders zouden zijn om 's middags een rondje te wielrennen ofzo. Als enige man tussen al die huismoeders wordt het toch ongemakkelijk.
Jij flirt liever met andere mannen? Ieder zo zijn ding, doe mij maar huismoeders.
pi_173169903
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:21 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat klopt.

[..]

Mannen die het feminisme uitspelen in plaats van er tegen te vechten. _O_

[..]

Jij flirt liever met andere mannen? Ieder zo zijn ding, doe mij maar huismoeders.
Beat them at their own game
pi_173169995
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:21 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat klopt.

[..]

Mannen die het feminisme uitspelen in plaats van er tegen te vechten. _O_

[..]

Jij flirt liever met andere mannen? Ieder zo zijn ding, doe mij maar huismoeders.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:39 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Beat them at their own game
Alsof vrouwen iemand willen die een slechtere baan heeft dan zij. Je moet dan wel erg charmant (lees: goed uitzien) zijn. Vrouwen willen nou eenmaal iemand die er beter uitziet, langer/groter is, meer verdient, zelfverzekerder is, etc.
pi_173170049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb steeds meer collega's (v) met een lager opgeleide man, die het wel ziet zitten om huisman te worden :Y
Vroeger zou ik hier keihard om gelachen hebben....echter..na meer dan twintig jaar betonbouw speel ik wel eens met de gedachte..
Ik zou het trouwens nooit doen, noem me maar seksistisch of ouderwets, maar ik blijf liever financieel onafhankelijk. :7

Bovendien kan ik het niet maken tegenover mijn fans hier.
''De avonturen van Werkman Huisman.''
Topic: Stofzuiger flikkert van de trap, dove kat word geplet''
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:49:38 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173170210
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:44 schreef Werkman het volgende:

[..]

Vroeger zou ik hier keihard om gelachen hebben....echter..na meer dan twintig jaar betonbouw speel ik wel eens met de gedachte..
Ik zou het trouwens nooit doen, noem me maar seksistisch of ouderwets, maar ik blijf liever financieel onafhankelijk. :7

Bovendien kan ik het niet maken tegenover mijn fans hier.
''De avonturen van Werkman Huisman.''
Topic: Stofzuiger flikkert van de trap, dove kat word geplet''
:D ik heb hier zojuist smakelijk om moeten lachen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173170874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:42 schreef topdeck het volgende:

[..]


[..]

Alsof vrouwen iemand willen die een slechtere baan heeft dan zij. Je moet dan wel erg charmant (lees: goed uitzien) zijn. Vrouwen willen nou eenmaal iemand die er beter uitziet, langer/groter is, meer verdient, zelfverzekerder is, etc.
Ik ben best charmant, verzorg mijn uiterlijk goed, ben intelligent, kan een goed gesprek gaande houden, kan in uiteenlopende kringen uit de voeten, kan lekker koken en ben op weg om zeer goed opgeleid te worden. Dus ik heb genoeg kwaliteiten om een carrièrevrouw uitgedaagd te houden.

Er zijn vrij veel van dit soort vrouwen die het wel fijn zouden vinden zo een man thuis te hebben zitten. Op de universiteit loop je die ook volop tegen het lijf. Helaas is het wat lastiger als je zelf bijvoorbeeld een loodgietersopleiding hebt gedaan. In dat opzicht zijn vrouwen toch nog wel echt anders dan mannelijke carrièretijgers.
pi_173171434
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:09 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik ben best charmant, verzorg mijn uiterlijk goed, ben intelligent, kan een goed gesprek gaande houden, kan in uiteenlopende kringen uit de voeten, kan lekker koken en ben op weg om zeer goed opgeleid te worden. Dus ik heb genoeg kwaliteiten om een carrièrevrouw uitgedaagd te houden.

Er zijn vrij veel van dit soort vrouwen die het wel fijn zouden vinden zo een man thuis te hebben zitten. Op de universiteit loop je die ook volop tegen het lijf. Helaas is het wat lastiger als je zelf bijvoorbeeld een loodgietersopleiding hebt gedaan. In dat opzicht zijn vrouwen toch nog wel echt anders dan mannelijke carrièretijgers.
Wat zoeken mannelijke carrieretijgets dan anders in een vrouw?
pi_173171583
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:42 schreef topdeck het volgende:

[..]


[..]

Alsof vrouwen iemand willen die een slechtere baan heeft dan zij. Je moet dan wel erg charmant (lees: goed uitzien) zijn. Vrouwen willen nou eenmaal iemand die er beter uitziet, langer/groter is, meer verdient, zelfverzekerder is, etc.
Vrouwen zijn vaak lelijke draken zonder make-up dus daar voorzie ik geen problemen in. Maar je kaart wel een valide punt aan. Ze hebben een monopoly op dat gebied, maar iemand moet dat toch gaan doorbreken. Waarom zouden alleen vrouwen zo lui mogen zijn om niks van hun leven te hoeven maken behalve nakomelingen waar niemand op zit te wachten
pi_173171815
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:16 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Telefoonnummers?
Krijg je niet :P
De singles zijn vaak veeleisend juist.

Moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat we allebei ambitie en een leuke baan hebben. Als ie echt ergens goed in is met z'n hobby kan ik me wel voorstellen dat ie het fulltime doet, maar ik zie mezelf niet met een huisman :@

Allebei 3,5 dag per week werken lijkt me dan weer wel een goed plan :)
pi_173171900
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Krijg je niet :P
De singles zijn vaak veeleisend juist.

Moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat we allebei ambitie en een leuke baan hebben. Als ie echt ergens goed in is met z'n hobby kan ik me wel voorstellen dat ie het fulltime doet, maar ik zie mezelf niet met een huisman :@

Allebei 3,5 dag per week werken lijkt me dan weer wel een goed plan :)
Dat ze veeleisend zijn betekent niet dat ik er niet aan voldoe
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:46:15 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173172000
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Vrouwen zijn vaak lelijke draken zonder make-up dus daar voorzie ik geen problemen in. Maar je kaart wel een valide punt aan. Ze hebben een monopoly op dat gebied, maar iemand moet dat toch gaan doorbreken. Waarom zouden alleen vrouwen zo lui mogen zijn om niks van hun leven te hoeven maken behalve nakomelingen waar niemand op zit te wachten
Als een vrouw pas 'mooi' is als ze make up op heeft dan gaat er iets mis hoor :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173172055
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als een vrouw pas 'mooi' is als ze make up op heeft dan gaat er iets mis hoor :P
Shots fired naar 95% van de vrouwelijke populatie
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:49:32 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173172079
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:48 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Shots fired naar 95% van de vrouwelijke populatie
Oh, ja, zo was het niet bedoeld eigenlijk maar goed, ik vind het best. Makeup is in mijn optiek om schoonheid te accentueren, niet om lelijkheid te verbergen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173172149
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat zoeken mannelijke carrieretijgets dan anders in een vrouw?
Een knap uiterlijk en zuigen als een stofzuiger. :P

Nee, maar mannen hechten vaak wat minder waarde aan de opleiding van hun vrouw dan andersom. Vrouwen zijn in dat opzicht veel minder geneigd om 'naar beneden' te daten.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:53:12 #48
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173172195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:09 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Als jij dat graag wil horen wil ik dat best voor je bevestigen hoor :)
Oh nee, ik vraag het me gewoon af. Of het klopt, of het klopt niet, either way is het verder prima natuurlijk :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:55:39 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173172255
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:51 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Een knap uiterlijk en zuigen als een stofzuiger. :P

Nee, maar mannen hechten vaak wat minder waarde aan de opleiding van hun vrouw dan andersom. Vrouwen zijn in dat opzicht veel minder geneigd om 'naar beneden' te daten.
Lol. Ergens klopt dat wel (gechargeerd) Kijk, het innerlijk is uiteraard ook belangrijk, maar je moet er ook mee over straat kunnen, en als ze een tennisbal door 4 meter tuinslang kan zuigen en er schroefdraad opdraait als ze op je op zit vinden wij mannen dat prima natuurlijk.

Alleen in bed met de lampen uit en onder de dekens vinden de meeste mannen niet zo heel interessant.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:01:26 #50
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173172407
Huisman spelen en de hele dag een beetje sporten en borrelen lijkt me ook wel wat eigenlijk, helaas nog geen vrouw kunnen vinden die daar aan mee wil werken. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')