abonnement Unibet Coolblue
pi_173177057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Is dat zo moeilijk? Weet niet waar jullie (geografisch) vandaan komen maar "wij" zouden in zo een geval gewoon iets zeggen als Hallo .... antwoord hee hallo, alweer? (of alweer dat ik je tref, dat ik je zie). Kost je volgende keer een rondje / koffie / colaatje? Is er een kantine, waar jullie samen zouden kunnen zitten. dan is voorgaand idee zelfs makkelijk uit te voeren, een kop koffie in de kantine, vraag voor welk bedrijf ie werkt, welke functie, wat dat inhoudt. Zeg dat de kantine niet echt gezellig is of dat de pauze nogal kort is, schrijf je tel nr oid op een papiertje en geef hem dat en zeg, als ie het leuk vindt eens samen "buiten" ergens wat te gaan drinken dat ie je maar eens sms / wat sapt / smoelenboekt oid.
En denk eraan: ... wie niet waagt, blijft maagd!

c_/ c_/ *; ^)
Thankss.. Dat voelt wel te direct :p
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:51:21 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173177241
Neen, jullie denken te ver door. Daarom voelt het direkt. Maar kijk nu naar wat er echt !! gezegd en voorgesteld wordt: Samen op een publieke plaats een kopje koffie drinken.
Weet je wat direkt is? Als je hem in de gang tegen de muur duwt, hem een tongkus geeft en tegelijkertijd hem in zijn kruis voelt en knijpt (niet te hard natuurlijk) dan met schorre stem zegt: ... zullen wij eens samen een ontbijtje doen. JIj bent in het voordeel dat je de vrouw bent, jij kunt dat doen, als een man dat doet krijgt ie al gauw 6 maanden gevangenis straf waarvan 3 voorwaardelijk.
Als hij dat bekend maakt dat jij dat gedaan hebt dan ... wordt ie uitgelachen. En over 2 weken ben je er toch weg, so what. Dus Framboosje .... jij zult het als vrouw in deze tijd toch echt moeten initieren.

*; ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_173177457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:35 schreef Framboosje67 het volgende:

Nu valt mij iets op, ik heb het hele online daten een tijd geleden verwijderd.
een vraagje, aangezien dit me opvalt...

waarom verbind je zelf je eigen vraag over flirten met dat online daten (dat niet erg succesvol was tot nu toe)?

Vind je zelf dat daar een verband tussen ligt? Heeft je eigen insteek tav flirtgedrag misschien met die beslissing niet meer onine daten te maken en verwacht je er iets van?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173177564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:35 schreef Framboosje67 het volgende:
Ben 26, v, en altijd dates gehad maar het leidde nooit tot een relatie.
De dates leerde ik dan met name kennen via datingsites.Tijdens dates heb ik geen last van flirten. Nu valt mij iets op, ik heb het hele online daten een tijd geleden verwijderd.

Ik merk dat ik in het dagelijks leven, helemaal niet ´kan´ flirten.
Ik kijk al snel weg als een leuke man mij aankijkt en tijdens het glimlachen voel ik mij zo akward...

Er spelen gedachte in mijn hoofd als;
Glimlacht hij wel naar mij?
Is het gewoon vriendschappelijk of meer?
Waarom stapt hij dan niet op mij af?

Er is nu een man op het werk die mij aanspreekt, geen directe collegas van elkaar en we treffen elkaar bij toeval.. Het blijft slechts bij aan akward glimlach..
Als vrouw hoef je niet veel te doen.

Gewoon blijven kijken met een glimlach. Als hij een beetje man is dan komt die wel even langs.

Na paar wisselingen van woorden geef je je foonnummer uit eigen initiatief en voordat je het weet hangt hij boven je en zit hij je te neuken.
pi_173178002
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:51 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, jullie denken te ver door. Daarom voelt het direkt. Maar kijk nu naar wat er echt !! gezegd en voorgesteld wordt: Samen op een publieke plaats een kopje koffie drinken.
Weet je wat direkt is? Als je hem in de gang tegen de muur duwt, hem een tongkus geeft en tegelijkertijd hem in zijn kruis voelt en knijpt (niet te hard natuurlijk) dan met schorre stem zegt: ... zullen wij eens samen een ontbijtje doen. JIj bent in het voordeel dat je de vrouw bent, jij kunt dat doen, als een man dat doet krijgt ie al gauw 6 maanden gevangenis straf waarvan 3 voorwaardelijk.
Als hij dat bekend maakt dat jij dat gedaan hebt dan ... wordt ie uitgelachen. En over 2 weken ben je er toch weg, so what. Dus Framboosje .... jij zult het als vrouw in deze tijd toch echt moeten initieren.

*; ^O^
Hahahha:p heb ik weer hoor..
pi_173178034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

een vraagje, aangezien dit me opvalt...

waarom verbind je zelf je eigen vraag over flirten met dat online daten (dat niet erg succesvol was tot nu toe)?

Vind je zelf dat daar een verband tussen ligt? Heeft je eigen insteek tav flirtgedrag misschien met die beslissing niet meer onine daten te maken en verwacht je er iets van?
Nou, punt is dat online daten de eerste stap van flirten en uitvragen weglaat. Dat heeft mij wel lui gemaakt in de zin dat ik nu niet weeet of iemand flirt en hoe ik het gesprek kan beginnen.
pi_173178051
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:07 schreef Atak het volgende:

[..]

Als vrouw hoef je niet veel te doen.

Gewoon blijven kijken met een glimlach. Als hij een beetje man is dan komt die wel even langs.

Na paar wisselingen van woorden geef je je foonnummer uit eigen initiatief en voordat je het weet hangt hij boven je en zit hij je te neuken.
Haha, dat laatste hoeft nou niet direct.. Mr elkaar leren kennen zou leuk zijn.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 10:38:07 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173178356
Nökken is ook een manier van kennismaken, en nog een heel eerlijke ook. Tenminste, een man kan geen orgasme faken dus je weet meteen of ie je wel of niet lekker vindt,
Framboosje67, staat 67 voor je geboortejaar) Dan ben je 50?

:? :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_173178476
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:25 schreef Framboosje67 het volgende:

[..]

Haha, dat laatste hoeft nou niet direct.. Mr elkaar leren kennen zou leuk zijn.
Nou, daarom wil je het toch? Als je passief blijft dan wordt je nooit gedekt. Oogcontact is het belangrijkste. Gewoon oogcontact blijven houden. Dan komt er wel iemand voorbij die het hef in eigen handen neemt.
pi_173178507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Nökken is ook een manier van kennismaken, en nog een heel eerlijke ook. Tenminste, een man kan geen orgasme faken dus je weet meteen of ie je wel of niet lekker vindt,
Framboosje67, staat 67 voor je geboortejaar) Dan ben je 50?

:? :)
Nee slimpie.. ik ben 26 haha
pi_173178543
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou, daarom wil je het toch? Als je passief blijft dan wordt je nooit gedekt. Oogcontact is het belangrijkste. Gewoon oogcontact blijven houden. Dan komt er wel iemand voorbij die het hef in eigen handen neemt.
Ja, zit nu wel in een fase waarin ik dingen van mijzelf moet..zodat het over een tijd natuurlijk gaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Framboosje67 op 17-08-2017 16:50:02 ]
pi_173178562
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou, daarom wil je het toch? Als je passief blijft dan wordt je nooit gedekt. Oogcontact is het belangrijkste. Gewoon oogcontact blijven houden. Dan komt er wel iemand voorbij die het hef in eigen handen neemt.
Hoe heb jij dat ervaren.. zijn er weleens meiden op jou afgestapt bv?
pi_173178573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Framboosje67, staat 67 voor je geboortejaar) Dan ben je 50?

:? :)
Hoe is het mogelijk om zo'n vraag te stellen. Het staat letterlijk in de eerste twee woorden van de openingspost.

heh wat
  woensdag 16 augustus 2017 @ 10:49:17 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173178600
Oh, dan ben je toch al oud genoeg!
Wie niet waagt blijft maagd. Een oud spreekwoord van vroeger zo rond 1950. Kennen jullie dat ook nog? Laten we het eens omdraaien, dat interesseert mij toch. Wat, hoe zou die jongeman jou moeten benaderen, kontakt leggen, zeggen of doen om jou te bewegen een afspraakje voor een kopje koffie of drankje op een openbare plaats met hem te maken.

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 10:51:34 #65
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173178636
Nou wanneer is het tijdstip wanneer je hem het meest tegenkomt?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 10:53:26 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173178664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:47 schreef Framboosje67 het volgende:

[..]

Hoe heb jij dat ervaren.. zijn er weleens meiden op jou afgestapt bv?
je stelt de vraag wel niet aan mij, maar heb het wel vaak meegemaakt. Vroeger (30-35 jaar oud zijnde) lag het er vooral aan hoe die jonge vrouw dat aanpakte. Was het al te agressief dan klapte ik dicht. Ik ben nogal fijn besnaard, vandaar.

:R
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_173178668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:47 schreef Framboosje67 het volgende:

[..]

Hoe heb jij dat ervaren.. zijn er weleens meiden op jou afgestapt bv?
Tijdens uitgaan wel. Overdag doen vrouwen dat niet. Meeste wat vrouwen doen is veel oogcontact geven om het overduidelijk te maken.
pi_173178728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Oh, dan ben je toch al oud genoeg!
Wie niet waagt blijft maagd. Een oud spreekwoord van vroeger zo rond 1950. Kennen jullie dat ook nog? Laten we het eens omdraaien, dat interesseert mij toch. Wat, hoe zou die jongeman jou moeten benaderen, kontakt leggen, zeggen of doen om jou te bewegen een afspraakje voor een kopje koffie of drankje op een openbare plaats met hem te maken.

:W
Als hij al iets meer als hoi zou zeggen, zou ik iig blijven staan en een gesprek voeren.. ook als hij mij zou uitvragen zou ik ja zeggen haha
pi_173178750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

je stelt de vraag wel niet aan mij, maar heb het wel vaak meegemaakt. Vroeger (30-35 jaar oud zijnde) lag het er vooral aan hoe die jonge vrouw dat aanpakte. Was het al te agressief dan klapte ik dicht. Ik ben nogal fijn besnaard, vandaar.

:R
Thanks.. ja begrijp het..
pi_173178777
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Tijdens uitgaan wel. Overdag doen vrouwen dat niet. Meeste wat vrouwen doen is veel oogcontact geven om het overduidelijk te maken.
Ja, dat doe ik ook.. maar voel mij inmiddels steeds meer akward worden..ergens moet er een gesprek op gang komen...anders denk ik ook ´´tja, misschien vind hij mij niet leuk genoeg om op mij af te stappen´´
pi_173178795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef Puk1234 het volgende:
Nou wanneer is het tijdstip wanneer je hem het meest tegenkomt?
Weet ik nooit tevoren,..een keertje op een dag lopen we langs elkaar, soms ook niet.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 11:02:15 #72
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173178854
Loop perongeluk lichtelijk tegen hem aan en zeg dan, hey jij werk toch op die ene afdeling..... En hoe is het daar.. Etc :9

Dan heb je een begin
  woensdag 16 augustus 2017 @ 11:04:37 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173178904
Dus als hij zegt: hoi, ga je eens met mij uit? Dan zou je ja zeggen. Da´s goed, maar vind je dat dan niet te direkt? Of is het dat hij een man is en dat wel bij een man past maar niet als een vrouw dat doet.

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_173178926
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:59 schreef Framboosje67 het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook.. maar voel mij inmiddels steeds meer akward worden..ergens moet er een gesprek op gang komen...anders denk ik ook ´´tja, misschien vind hij mij niet leuk genoeg om op mij af te stappen´´
Dat is moeilijk te zeggen. Stuur maar een pic naar me dan kan ik het zeggen.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 12:30:11 #75
357044 Budapestenaar
pi_173180836
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:56 schreef Framboosje67 het volgende:

[..]

Als hij al iets meer als hoi zou zeggen, zou ik iig blijven staan en een gesprek voeren.. ook als hij mij zou uitvragen zou ik ja zeggen haha
Framboosje, je laat het wel erg van hem afhangen. Zeg nou gewoon eens "Hallo, {random opmerking}!"

Het maakt niet uit wat je zegt, maar je moet hem de kans geven om te reageren. Dan heb je een gesprek. En dat is de eerste stap op weg naar meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')