abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:22:19 #26
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_173176674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn Canadese bovenbuurvrouw is manager van dit team _O- dus die kan ook toegevoegd worden aan het internationale lijstje :P
Serieus? :D Als je kan, vraag haar eens wat voor latere loopbaan zij ziet voor pro-gamers die misschien minder in het prijzengeld vallen? En hoe ziet zij esports over bijv. 10 jaar?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:25:30 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173176727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:22 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Serieus? :D Als je kan, vraag haar eens wat voor latere loopbaan zij ziet voor pro-gamers die misschien minder in het prijzengeld vallen? En hoe ziet zij esports over bijv. 10 jaar?
Haha, zo goed contact heb ik niet met haar anders dan dat we een woning delen :+ Heb haar gisteren nog wel even gesproken om haar te feliciteren en ze gaf aan dat ze nu volop bezig is met verzoeken voor het geven van interviews. Dus er zal waarschijnlijk genoeg te lezen zijn. Als het wat rustiger is en je hebt nog geen antwoord op je vraag zal ik ze wel eens uitzetten :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')