abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 augustus 2017 @ 12:16:57 #76
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173180487
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind dat de woorden 'facisten' en 'nazi's' veel te makkelijk worden rondgegooid.

Weten mensen wel echt de definitie hiervan?
Nee, het is gewoon propoganda. Het zijn hoogstens neo-nazi's. De grens voor iemand een fascist noemen wordt ook steeds kleiner. De politie wordt al fascistisch genoemd.
:')
pi_173180526
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:08 schreef Roces18 het volgende:

[..]

55 miljoen mensen met een wapen, dat is nogal wat. Wist je dat maar 3% van de gewapende criminaliteit gebeurt met legale wapens? Makkelijk praten voor jou natuurlijk, maar misschien moet je een dagje met ze meegaan.
Ja, dat getal kwam ik ook tegen ja.

Met wie moet ik meegaan?
pi_173182512
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb geen tijd om op een doordeweekse dag in een slaperig stadje te gaan lopen scanderen..
pi_173182560
Laat staan te rellen bij een of andere G20 top..
pi_173182602
Waar al die mensen zich druk overmaken is mij een raadsel.
pi_173183086
Haat creëert altijd meer haat.

Dus best verklaarbaar dat de hatende alt-right, neonazi's enz. aangepakt worden door andere groeperingen.

En laten we wel zijn, alt-right en neonazi's zitten vol met haat naar andersdenkenden/andersgekleurden.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:02:21 #82
286575 Roces18
Chef de party
pi_173183180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:59 schreef ChickenMan het volgende:
Haat creëert altijd meer haat.

Dus best verklaarbaar dat de hatende alt-right, neonazi's enz. aangepakt worden door andere groeperingen.

En laten we wel zijn, alt-right en neonazi's zitten vol met haat naar andersdenkenden/andersgekleurden.
Alt right zit vol met haat? Juist..

Daarnaast verbaas ik mij er altijd over dat iemand geen nationalist of 'trots' op zijn eigen ras mag zijn. Nee, dat is meteen discriminatie. Dus per definitie zijn bijv. alle Chinezen en Japanners aan het discrimineren?

En de opkomst van onder meer nationalisme komt door de afkeer van immigratie, de policor maatschappij, blm etc.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173183306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:59 schreef ChickenMan het volgende:
Haat creëert altijd meer haat.

Dus best verklaarbaar dat de hatende alt-right, neonazi's enz. aangepakt worden door andere groeperingen.

En laten we wel zijn, alt-right en neonazi's zitten vol met haat naar andersdenkenden/andersgekleurden.
Extreemlinks (die veel aanwezig zijn in de Antifa en BLM communities) zitten ook vol haat en onbegrip naar mensen die niet in hun ideologie passen (genoeg voorbeelden, trump supporters en politie aanvallen met messen/fietsensloten/kettingen/knuppels e.d.). En deze mensen worden door CNN e.d. altijd buiten beeld gehouden wat dus kwaad bloed zet.

CNN e.d. zorgen door hun manier van berichtgeving toch ook voor extra olie op het vuur wat net genoeg kan zijn om bij sommige lui tot krankzinnigheid over te gaan.
pi_173192138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:02 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Alt right zit vol met haat? Juist..

Daarnaast verbaas ik mij er altijd over dat iemand geen nationalist of 'trots' op zijn eigen ras mag zijn. Nee, dat is meteen discriminatie. Dus per definitie zijn bijv. alle Chinezen en Japanners aan het discrimineren?

En de opkomst van onder meer nationalisme komt door de afkeer van immigratie, de policor maatschappij, blm etc.
Maar tegen immigratie zijn is vechten tegen de bierkaai. In een wereld waar alles met elkaar connected is, waar producten en diensten over de hele wereld verspreid worden, is het totaal onrealistisch om dat bij mensen tegen te houden.

Alt right heeft een wereldbeeld waar iedereen lekker in zijn eigen bubbeltje blijft leven, waar geen invloeden van buitenaf mogelijk zijn, waar sommige rassen minder zijn dan het eigen. Dat staat totaal haaks op een geglobaliseerde wereld. De globalisatie is niet meer terug te draaien.

Maar in plaats van proberen met elkaar samen te leven, wil alt right juist tegenstellingen nóg groter maken. Trots zijn op je 'ras' is een totaal bezopen iets. Er is geen verschil tussen een Nederlander met een donkere kleur of een witte kleur.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:07 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Extreemlinks (die veel aanwezig zijn in de Antifa en BLM communities) zitten ook vol haat en onbegrip naar mensen die niet in hun ideologie passen (genoeg voorbeelden, trump supporters en politie aanvallen met messen/fietsensloten/kettingen/knuppels e.d.). En deze mensen worden door CNN e.d. altijd buiten beeld gehouden wat dus kwaad bloed zet.

CNN e.d. zorgen door hun manier van berichtgeving toch ook voor extra olie op het vuur wat net genoeg kan zijn om bij sommige lui tot krankzinnigheid over te gaan.
Ow ja, maar dat zijn ook krankzinnige idioten. Maar ja, aan de andere kant van CNN staat dan weer FOX. Dus dat balanceert zich wel weer uit. :P
pi_173197495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:57 schreef ChickenMan het volgende:
Ow ja, maar dat zijn ook krankzinnige idioten. Maar ja, aan de andere kant van CNN staat dan weer FOX. Dus dat balanceert zich wel weer uit.
Teren op het mediakartel. :')
Niet de live podcasts van Alex Jones volgen. :')
paypal.me/taaladvies
pi_173199552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Maar tegen immigratie zijn is vechten tegen de bierkaai. In een wereld waar alles met elkaar connected is, waar producten en diensten over de hele wereld verspreid worden, is het totaal onrealistisch om dat bij mensen tegen te houden.

Alt right heeft een wereldbeeld waar iedereen lekker in zijn eigen bubbeltje blijft leven, waar geen invloeden van buitenaf mogelijk zijn, waar sommige rassen minder zijn dan het eigen. Dat staat totaal haaks op een geglobaliseerde wereld. De globalisatie is niet meer terug te draaien.

Maar in plaats van proberen met elkaar samen te leven, wil alt right juist tegenstellingen nóg groter maken. Trots zijn op je 'ras' is een totaal bezopen iets. Er is geen verschil tussen een Nederlander met een donkere kleur of een witte kleur.

[..]

Ow ja, maar dat zijn ook krankzinnige idioten. Maar ja, aan de andere kant van CNN staat dan weer FOX. Dus dat balanceert zich wel weer uit. :P
Klopt. Maar er is wel verschil tussen een Nederlander en een Duitser. En dat bedoel ik met nationalisme. Liefde voor je land en volk is zo slecht nog niet. Maar tegenwoordig schijnbaar wel
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173199991
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Klopt. Maar er is wel verschil tussen een Nederlander en een Duitser. En dat bedoel ik met nationalisme. Liefde voor je land en volk is zo slecht nog niet. Maar tegenwoordig schijnbaar wel
Kijk, nationalisme kan ik nog enigszins begrijpen van mensen. Ik zelf vind het nogal achterhaalt, maar ach, is ook maar mijn mening. Alleen waarom dan 'ras' zeggen? Dat maakt het echt heel smerig.
pi_173200100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Pffff altijd weer dat slachtoffergezeur van rechtse users met "Ja maar de gekkies van hunnie zijn erger boehoe"

Kennelijk hebben jullie toch de behoefte om het op te nemen voor neonazi's?
pi_173200171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Kijk, nationalisme kan ik nog enigszins begrijpen van mensen. Ik zelf vind het nogal achterhaalt, maar ach, is ook maar mijn mening. Alleen waarom dan 'ras' zeggen? Dat maakt het echt heel smerig.
Opkomen voor je volk, je land, je ras. Hoe mooi is dat! ^O^
paypal.me/taaladvies
pi_173200177
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 02:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

paypal.me/taaladvies
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 09:17:13 #92
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_173201623

Kijk die nazi huilen op tv dat ze alles hebben gedaan om het vredig te houden, wat kunnen e anders doen?!

geen nazi zijn! "alt-right"
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 09:18:39 #93
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_173201656
Vandaag op het journsaal veel over rellen wereldwijd. heb ik veel over lopen opstoken vanuit de psychiatrie!
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 09:19:54 #94
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_173201678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 02:36 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Opkomen voor je volk, je land, je ras. Hoe mooi is dat! ^O^
of opkomen voor de hele planeet. no countries no borders.
Ik heb eer voor mijn stad en land. voor de verzetsstrijders niet de nsb-ers!
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 09:21:44 #95
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_173201719
Amerika is in rep ren roer en een volksoorlog staat op het punt zich te voltrekken/is al aan de gang.
Nederland chillt 'm gewoon voornamelijk :7
pi_173202432
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:19 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

of opkomen voor de hele planeet. no countries no borders.
Ik heb eer voor mijn stad en land. voor de verzetsstrijders niet de nsb-ers!
Zo werkt de wereld niet.
Als het aan de EU ligt is 50 procent van Europa in 2050 van buitenlandse afkomst. Nee bedankt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173203074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Pffff altijd weer dat slachtoffergezeur van rechtse users met "Ja maar de gekkies van hunnie zijn erger boehoe"

Kennelijk hebben jullie toch de behoefte om het op te nemen voor neonazi's?
Ah weer zo'n dooddoener opmerking om vooral snel de discussie te stoppen voordat meer mensen gaan inzien hoe ziekelijk hypocriet die linkse kliek is.

Blijkbaar staat het aantonen van de hypocrisie van de linkse volk gelijk aan heulen met neonazi's. Mensen met zo'n opvatting zijn niet meer te redden, en ik vind het persoonlijk schandalig dat iemand zoals jou hier moderator is als je zelf zo'n gekleurde en eenzijdige mening verkondigd.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:27:25 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173203183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah weer zo'n dooddoener opmerking om vooral snel de discussie te stoppen voordat meer mensen gaan inzien hoe ziekelijk hypocriet die linkse kliek is.

Blijkbaar staat het aantonen van de hypocrisie van de linkse volk gelijk aan heulen met neonazi's. Mensen met zo'n opvatting zijn niet meer te redden, en ik vind het persoonlijk schandalig dat iemand zoals jou hier moderator is als je zelf zo'n gekleurde en eenzijdige mening verkondigd.
Antifa is zozeer het "linkse volk" als neo Nazi's het "rechtse volk" zijn. Je bent dus zelf hypocriet.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 10:30:16 #99
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_173203253
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld niet.
Als het aan de EU ligt is 50 procent van Europa in 2050 van buitenlandse afkomst. Nee bedankt.
"als het aan antifa ligt zijn all nazi's dood en leven we in vrede met alleen maar aardbewoners ipv mensen die tegen "buitenlanders zijn""
ken je roots man. nederland bestaat pas een paar jaartjes. we hebben het ottomaanse rijk gehad en zo en de spaanse inquisitie. we stammen swoeiso af van 1 vrouw met dna bewezen uit afrika toen alle continenten nog 2 continent was.

durf je dit ook te zeggen tegen een groep niggers?
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 10:31:12 #100
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_173203287
antifa zijn anarchisten geen rechts of links eigenlijk dus!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')