abonnement Unibet Coolblue
pi_173152796
hoi mensen,

ik zit met een problem.

ik heb een vriendin en ik ben best jaloers.
nu vraag ik me af of dit helemaal mijn schuld is en of het normal is hoe het gaat bij ons.

in het kort,

mijn vriendin is echt onzettend knap en flirterig. dat is natuurlijk niet erg en alleen maar fijn.
maar tijdens een avond stappen komen er altijd meerdere mannen op haar af en proberen haar te versieren.
nu is het zo dat ze dit niet erg vind en altijd met elke man een praatje maakt. ook al proberen ze haar te zoenen, dan nog praat ze verder met hem, nadat ze dit heeft afgewezen.
ik vind dit moeilijk want het is niet zo dat dit een keer gebeurt, dit gebeurt echt altijd.
ik heb dit tegen der gezegt maar ze is dit gewend en ziet hier geen verkeerd iets in.
en misschien is dit ook niet verkeerd en ben ik te jaloers.

ze is mijn grootste liefde en ze zegt dat ik de eertse ben waar ze echt verliefd op is.
ik heb zelf altijd het gevoel dat ze veel te knap is voor mij en ik haar kwijt raak aan een knappere en leukere man.
ze zegt vaak genoeg tegen mij dat ik haar vent ben en ze me de knapste en leukste vind.
als we samen zijn is het ook nog steeds super leuk en zelfs meer dan dat.

ik denk dat ik mezelf moet leren omgaan met deze sitiuatie maar wil graag jullie mening horen.

ps let niet op mijn manier van schrijven en taal fouten, daar gaat het niet om :)
pi_173152823
Ik zou het sowieso niet accepteren dat ze zich met andere gasten bezig houdt als je met zijn tweeën ergens heen gaat
pi_173152830
Je onzekerheid is in dit verhaal je grootste vijand.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173152898
Ik vind het vrij raar dat ze blijft praten met gasten die haar proberen te zoenen. Als ze doorheeft dat gasten daarop uit zijn (en dat heeft ze echt wel) dan kan ze uit respect naar jou toe beter afstand bewaren.

Zeker als jij er blijkbaar bij bent :?
pi_173153068
Ik mis haar leeftijd in dit verhaal. Verder nogal naief van haar. Zonde van je tijd ook om op een stapavond met iedereen die je aanspreekt een praatje te maken, dan sta je de hele avond met vreemden te lullen.

Blijkbaar heeft ze die aandacht nodig en respecteert ze jou niet voldoende.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 09:34:09 ]
pi_173153364
Klinkt als iemand die graag aandacht krijgt en die bevestiging nodig heeft, gaat ze ook wel is zonder jou op stap ?
pi_173153435
Ze vindt de aandacht fijn, al is het ten koste van jou.

Zo te zien gaat ze geen rekening met jou houden, ze vindt het namelijk allemaal wel prima.

Of je accepteert haar gedrag (wat je gaat doen gezien je onzekerheid) en leert ermee leven.

Of je accepteert het niet en maakt je grenzen duidelijk, wat hoogstwaarschijnlijk zal leiden naar een breuk.

Los van dit allemaal, het is enorm handig om aan je onzekerheden te werken. Dat is namelijk niet aantrekkelijk en kan ervoor zorgen dat ze je minder leuk gaat vinden.
pi_173153465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het vrij raar dat ze blijft praten met gasten die haar proberen te zoenen. Als ze doorheeft dat gasten daarop uit zijn (en dat heeft ze echt wel) dan kan ze uit respect naar jou toe beter afstand bewaren.

Zeker als jij er blijkbaar bij bent :?
Eigenlijk het meeste vreemde van het verhaal. Je ziet dat je vriend het niet fijn vindt, je weet dat je vriend het niet fijn vindt... en dan toch blijven doen.
pi_173153681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:56 schreef zarGon het volgende:
Ze vindt de aandacht fijn, al is het ten koste van jou.

Zo te zien gaat ze geen rekening met jou houden, ze vindt het namelijk allemaal wel prima.

Of je accepteert haar gedrag (wat je gaat doen gezien je onzekerheid) en leert ermee leven.

Of je accepteert het niet en maakt je grenzen duidelijk, wat hoogstwaarschijnlijk zal leiden naar een breuk.

Los van dit allemaal, het is enorm handig om aan je onzekerheden te werken. Dat is namelijk niet aantrekkelijk en kan ervoor zorgen dat ze je minder leuk gaat vinden.
Ze vind het niet altijd fijn. Maar ze kan er natuurlijk niks aan doen dat die mannen naar haar komen. Ze vind get alleen respectloos naar die mannen om maar gelijk te zeggen dat ze weg moeten, want in het begin weet je niet of iemand iets wil. Al gaat een jonge natuurlijk niet alleen om een praatje te maken. 😉
pi_173153703
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:14 schreef bullfrog15 het volgende:

[..]

Ze vind het niet altijd fijn. Maar ze kan er natuurlijk niks aan doen dat die mannen naar haar komen. Ze vind get alleen respectloos naar die mannen om maar gelijk te zeggen dat ze weg moeten, want in het begin weet je niet of iemand iets wil. Al gaat een jonge natuurlijk niet alleen om een praatje te maken. 😉
Ze vind het respectloos om mannen meteen af te kappen? En ze vind het niet respectloos tegenover jou?
pi_173153783
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:14 schreef bullfrog15 het volgende:

[..]

Ze vind het niet altijd fijn. Maar ze kan er natuurlijk niks aan doen dat die mannen naar haar komen. Ze vind get alleen respectloos naar die mannen om maar gelijk te zeggen dat ze weg moeten, want in het begin weet je niet of iemand iets wil. Al gaat een jonge natuurlijk niet alleen om een praatje te maken. 😉
Waarom denk je dat mannen naar haartoe komen? Om haar een fijne avond te wensen? Groetjes van Maxima door te geven?

Blijkbaar heeft ze moeite om ze 'netjes' weg te sturen. Dat kan. Wat ik echter niet begrijp is:
quote:
ook al proberen ze haar te zoenen, dan nog praat ze verder met hem, nadat ze dit heeft afgewezen.
Waarom blijft ze zelfs dan doorgaan?

Ze zou respectloos zijn als ze ongemanierd reageert. Zolang ze beschaafd aangeeft geen interesse te hebben, mag ze best direct zijn, hoor.

Wel vreemd overigens dat ze wel met die mannen rekening wil houden, maar niet met jouw gevoelens.
pi_173154375
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom denk je dat mannen naar haartoe komen? Om haar een fijne avond te wensen? Groetjes van Maxima door te geven?

Blijkbaar heeft ze moeite om ze 'netjes' weg te sturen. Dat kan. Wat ik echter niet begrijp is:

[..]

Waarom blijft ze zelfs dan doorgaan?

Ze zou respectloos zijn als ze ongemanierd reageert. Zolang ze beschaafd aangeeft geen interesse te hebben, mag ze best direct zijn, hoor.

Wel vreemd overigens dat ze wel met die mannen rekening wil houden, maar niet met jouw gevoelens.
het klopt ook wat je zegt, ze doet dit trouwens niet als we met ze 2en op stap zijn. ik ben wel extreme jaloers, als ze gaat plassen en ze wordt aangsproken door mannen ben ik gelijk alert en bang dat er iets gebeurt. en vraag ik altijd wat er was en wie het was en wat ie moest, ze rookt ook en ik niet en als ze gaat roken ben ik ook altijd overall bang voor, dit komt natuurlijk ook omdat ze dit doet, maar dan toch is mijn reactive niet zoals ie moet zijn.
pi_173154666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:46 schreef bullfrog15 het volgende:

[..]

het klopt ook wat je zegt, ze doet dit trouwens niet als we met ze 2en op stap zijn. ik ben wel extreme jaloers, als ze gaat plassen en ze wordt aangsproken door mannen ben ik gelijk alert en bang dat er iets gebeurt. en vraag ik altijd wat er was en wie het was en wat ie moest, ze rookt ook en ik niet en als ze gaat roken ben ik ook altijd overall bang voor, dit komt natuurlijk ook omdat ze dit doet, maar dan toch is mijn reactive niet zoals ie moet zijn.
Er zijn twee issues:
1) Zij durft mannen niet af te wijzen - zelfs nadat ze poging wagen om te zoenen - en blijft lekker met ze praten, allemaal waar jij bij bent. Ze blijft ermee doorgaan nadat je aangeeft dat je het niet fijn vindt.

2) Jij bent extreem jaloers en enorm onzeker. Je bent bij het kleinste al bang ze ervandoor gaat met een ander.

Als ik jou was, zou ik deze twee issues niet door elkaar halen en op een hoop gooien. Issue 1 kun je wellicht oplossen door te praten en te praten en te praten, met haar, samen.

Issue 2 moet je zelf echt aan werken, want met dat gedrag duw je haar echt weg. En da's nog los van wat het met jou doet, want het is echt niet gezond dat jij je zo druk zit te maken als ze even niet bij je is.

Als ze je niet leuk vond, had ze niet voor je gekozen. Besef dat heel goed. Door haar telkens maar te confronteren met je eigen onzekerheid heeft ze op een gegeven moment wel zin in iemand die niet bij het geringste al een kruisverhoor begint.
  Redactie Frontpage dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:06:01 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173154824
1) Ik zou niet accepteren dat mijn vriendin wanneer een man haar probeert te zoenen gewoon doorpraat met die persoon. Totale onzin.
2) Hoe laat ze het zo ver komen dat die mannen überhaupt kunnen proberen haar te zoenen? Totaal onacceptabel
3) Je jaloezie lijkt vooral uit onzekerheid te komen, waarom ben je zo onzeker over jezelf? Kan je wellicht de vinger op de zere plek leggen en er aan werken? Zodra je wat zekerder bent over jezelf zul je je ook veel minder zorgen maken over het hoe en wat van je vriendin.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_173154830
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zijn twee issues:
1) Zij durft mannen niet af te wijzen - zelfs nadat ze poging wagen om te zoenen - en blijft lekker met ze praten, allemaal waar jij bij bent. Ze blijft ermee doorgaan nadat je aangeeft dat je het niet fijn vindt.

2) Jij bent extreem jaloers en enorm onzeker. Je bent bij het kleinste al bang ze ervandoor gaat met een ander.

Als ik jou was, zou ik deze twee issues niet door elkaar halen en op een hoop gooien. Issue 1 kun je wellicht oplossen door te praten en te praten en te praten, met haar, samen.

Issue 2 moet je zelf echt aan werken, want met dat gedrag duw je haar echt weg. En da's nog los van wat het met jou doet, want het is echt niet gezond dat jij je zo druk zit te maken als ze even niet bij je is.

Als ze je niet leuk vond, had ze niet voor je gekozen. Besef dat heel goed. Door haar telkens maar te confronteren met je eigen onzekerheid heeft ze op een gegeven moment wel zin in iemand die niet bij het geringste al een kruisverhoor begint.
Dit inderdaad.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:08:14 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173154880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zijn twee issues:
1) Zij durft mannen niet af te wijzen - zelfs nadat ze poging wagen om te zoenen - en blijft lekker met ze praten, allemaal waar jij bij bent. Ze blijft ermee doorgaan nadat je aangeeft dat je het niet fijn vindt.

2) Jij bent extreem jaloers en enorm onzeker. Je bent bij het kleinste al bang ze ervandoor gaat met een ander.

Als ik jou was, zou ik deze twee issues niet door elkaar halen en op een hoop gooien. Issue 1 kun je wellicht oplossen door te praten en te praten en te praten, met haar, samen.

Issue 2 moet je zelf echt aan werken, want met dat gedrag duw je haar echt weg. En da's nog los van wat het met jou doet, want het is echt niet gezond dat jij je zo druk zit te maken als ze even niet bij je is.

Als ze je niet leuk vond, had ze niet voor je gekozen. Besef dat heel goed. Door haar telkens maar te confronteren met je eigen onzekerheid heeft ze op een gegeven moment wel zin in iemand die niet bij het geringste al een kruisverhoor begint.
TS beter als dit kan ik het niet verwoorden.

Maar iemand anders had het ook al gevraagd, hoe oud zijn jullie?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173157342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

TS beter als dit kan ik het niet verwoorden.

Maar iemand anders had het ook al gevraagd, hoe oud zijn jullie?
in de 30 en nog niet zo lang een relatie +- 1 jaar
pi_173157367
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:56 schreef bullfrog15 het volgende:

[..]

in de 30 en nog niet zo lang een relatie +- 1 jaar
Ai dan mag ze inmiddels wel wat minder aandachtsgeil zijn... en jij minder onzeker. Dacht op basis van de OP aan pubers.
pi_173157870
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ai dan mag ze inmiddels wel wat minder aandachtsgeil zijn... en jij minder onzeker. Dacht op basis van de OP aan pubers.
daar lijkt het idd sms wel op. we hebben ook nog wel een beetje een jonge levens stijl, al is dat wel heel erg leuk. wil niet zo'n saai stel zijn.
pi_173158214
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ai dan mag ze inmiddels wel wat minder aandachtsgeil zijn... en jij minder onzeker. Dacht op basis van de OP aan pubers.
Ik dacht dat het om een aandachtsgeile naïeve puber van 17 ging.

TS, praat gewoon met je vriendin erover en zeg wat je dwarszit.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:55:40 #21
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173158778
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:33 schreef Myrr het volgende:
Ik mis haar leeftijd in dit verhaal. Verder nogal naief van haar. Zonde van je tijd ook om op een stapavond met iedereen die je aanspreekt een praatje te maken, dan sta je de hele avond met vreemden te lullen.

Blijkbaar heeft ze die aandacht nodig en respecteert ze jou niet voldoende.
Dit.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173158832
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:56 schreef bullfrog15 het volgende:

[..]

in de 30 en nog niet zo lang een relatie +- 1 jaar
Ouch. Schatte zoals de rest ook heel wat jonger in.

Jullie zijn allebei al gevormd, een 30+'er verandert niet zo snel.

Sterkte. :s).
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:07:41 #23
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173159022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het vrij raar dat ze blijft praten met gasten die haar proberen te zoenen. Als ze doorheeft dat gasten daarop uit zijn (en dat heeft ze echt wel) dan kan ze uit respect naar jou toe beter afstand bewaren.

Want daarvoor ging ze er vanuit dat die gast alleen maar een praatje kwam maken?
pi_173159182
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:07 schreef Nobu het volgende:

[..]

Want daarvoor ging ze er vanuit dat die gast alleen maar een praatje kwam maken?
Voordeel van de twijfel dat niet iedere gast uit is om met haar te zoenen. Al begrijp ik dat het vooral onbekende mannen zijn :? Dan snap ik überhaupt niet waarom ze daar bij het uitgaan bij blijft plakken.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:21:13 #25
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173159321
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel dat niet iedere gast uit is om met haar te zoenen. Al begrijp ik dat het vooral onbekende mannen zijn :? Dan snap ik überhaupt niet waarom ze daar bij het uitgaan bij blijft plakken.
Het lijkt me dat je die naïviteit als mooie vrouw boven de dertig wel een keer kwijt bent. Maar aandacht blijft leuk natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')