abonnement Unibet Coolblue
pi_173152524
Mijn naam is Anne Kamphorst en ik doe de Onderzoeksmaster Rechtswetenschappelijk onderzoek aan de Rijksuniversiteit Groningen. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar verschillende manieren om conflicten tussen consumenten en ondernemers op te lossen.

Met deze enquête probeer ik inzicht te krijgen in de bekendheid van consumenten met alternatieve vormen van geschilbeslechting. Ik zou het enorm waarderen als je de enquête invult, ook als je nog nooit een conflict met een ondernemer heeft gehad. De enquête heeft maximaal 13 vragen die binnen 5 minuten te beantwoorden zijn.

Ik ga vertrouwelijk met je gegevens om en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt. Dat betekent dat je antwoorden op geen enkele manier met je in verband gebracht kunnen worden. Als je vragen hebt, kan je die in dit topic stellen of mailen naar a.kamphorst@student.rug.nl.

De enquête kan geopend worden via deze link: https://www.enquetetools.nl/enq/17952b7b6a28cf.
pi_173153188
Heb 'm ingevuld, maar je denkbeeldige situatie is niet echt relevant. Middels de wet Koop op afstand kun je de koop terugdraaien en zijn de procedures die jij voorstelt niet nodig.
  Boks-Chick dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:19:44 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173155139
Vrij nietszeggende enquête. Wat spiritusbus zegt inderdaad geldt sowieso al als eerste. Je hypothetische situatie is onjuist. Dus eigenlijk zijn dan je vervolgvragen niet meer te beantwoorden.

Ook als het geschil is dat de ondernemer niet voornemens is de koop terug te draaien is je situatie niet realistisch. Per definitie is het een situatie die hij dan zal verliezen vanwege koop op afstand, wat hij ook weet en dus - al helemaal voor die rottige 100e - het echt niet zo ver laat komen.

Verder gaat je enquete niet over bekendheid met alternatieve vormen van geschilbeslechting, maar vooral of men het ODR kent c.q. daar naar toe zou gaan.

:R
lolwut
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:06:23 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173162760
de twee posts hier boven zeggen genoeg lijkt mij om dit topic te sluiten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')