abonnement Unibet Coolblue
pi_173690066
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:10 schreef Spanky78 het volgende:
Jengelende Kinderen zijn wel heel ergerlijk. Noise cancelling ftw.

Her vervelendste was tijdens een vlucht naar Berlijn. Er kwam een vent naast me zitten die zo dik was dat hij zijn buik ook over de armsteun.drapeerde. Hij kwam amper de stoel in... Laat staan eruit.

Hij was wel vriendelijk.. maar de zweetlucht en de gedwongen knuffel van anderhalf uur waren niet leuk.
Vanaf AMS? Dan was het nauwelijks een uur ongemak. 8-)
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 11:29:30 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173690170
Ik zat ooit op een vlucht van Dublin naar Eindhoven en in het vliegtuig zaten nogal wat dronken Ieren. Ze waren onderweg naar Eindhoven om in Nederland te gaan feesten. Ik snapte niet waarom ze daar nou Eindhoven voor uitgekozen hadden, maar het bleek al snel dat ze niks van Eindhoven afwisten en deze reis alleen geboekt hadden omdat-ie zo goedkoop was.

Het lawaai werd het personeel al snel te veel en die hebben toen gewoon gezegd dat alle drank aan boord op was. Ze kregen af en toe nog wat vervelende opmerkingen naar hun hoofd, maar het was wel een slimme zet, want zo bleef het relatief rustig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 18 september 2017 @ 08:14:00 #53
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173846606
Een groep Indiase mensen die luidruchtig de hele tijd om drinken vroegen (blikjes) en pakjes pinda's.
Die spullen gingen allemaal de handbagage in, want het was gratis.
Toen de stewardessen het wel genoeg vonden ontstond er een hele discussie. De sfeer bleef erg onaangenaam. Was op een vlucht van Bali naar Singapore, dus een aantal uren.

Ook een keer gehad dat de man die naast ons zat op de rij van drie zat het blijkbaar nodig had gevonden toch staand te gaan plassen en daarbij zn hele broek onder had gezeken. Hong Kong - Amsterdam, 11 uur in die zeiklucht.

Van trappende kinderen vind ik het vooral heel irritant dat ouders dat normaal vinden.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173846681
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 08:14 schreef jajablahblah het volgende:
Een groep Indiase mensen die luidruchtig de hele tijd om drinken vroegen (blikjes) en pakjes pinda's.
Die spullen gingen allemaal de handbagage in, want het was gratis.
Toen de stewardessen het wel genoeg vonden ontstond er een hele discussie. De sfeer bleef erg onaangenaam. Was op een vlucht van Bali naar Singapore, dus een aantal uren.

Ook een keer gehad dat de man die naast ons zat op de rij van drie zat het blijkbaar nodig had gevonden toch staand te gaan plassen en daarbij zn hele broek onder had gezeken. Hong Kong - Amsterdam, 11 uur in die zeiklucht.

Van trappende kinderen vind ik het vooral heel irritant dat ouders dat normaal vinden.
Van Bali naar Singapore een aantal uren of speelde dit zich af op een boot?
pi_173847243
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 08:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Van Bali naar Singapore een aantal uren of speelde dit zich af op een boot?
Is normaal zo'n 2u45.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_173848021
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Vanaf AMS? Dan was het nauwelijks een uur ongemak. 8-)
Ja vanaf Amsterdam. Het voelde als 4 uur.
Whatever...
pi_173848193
Ik ben regelmatig met een grote groep rugbyers naar Oost-Europa of GB / Ierland gevlogen. Ik kan me voorstellen dat we soms ook wel vervelend waren. Voordat we instapten was er vaak al (heel) veel gedronken en dan is zo'n groep wel luidruchtig.

Een keer hadden we het Circus als thema. Iedereen was verkleed als bijvoorbeeld circusdirecteur, een circusdier, koorddanseres of clown. Blijkbaar werkte er een stewardess aan boord die als de dood was voor clowns. Toen we binnen kwamen vluchtte ze de cockpit in. Later werden de clowns gevraagd om hun outfit uit te trekken, omdat hun collega anders haar werk niet kon doen :D _O- :+

Op die vlucht was er gek genoeg ook geen bier meer aan boord te kopen :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')